Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Februari 2008
ozzy1
1 februari 2008, 06:39
gestern abend meine wöchentliche sitzung bei lisa (dt) gehabt. wie immer sehr genossen !
immer mehr bekannte gesichter aus dem phg hat es ins gt verschlagen.
dazu auch viele neue / junge mädels anwesend gewesen .
auch das uns als lola ( ungarn) im phg bekannte mädel hat ins gt gewechselt .sie nennt sich jetzt naomi. angeblich wurde sie mal wieder im phg rausgeschmissen !!!???
viel grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:
Willi69
1 februari 2008, 10:40
auch das uns als lola ( ungarn) im phg bekannte mädel hat ins gt gewechselt .sie nennt sich jetzt naomi. angeblich wurde sie mal wieder im phg rausgeschmissen !!!???
Fällt ständig durch "Probleme bei der Abrechnung" negativ auf. :o
Manni1A
1 februari 2008, 15:04
Fällt ständig durch "Probleme bei der Abrechnung" negativ auf. :o
Fiel auch mal durch ein "Problem an der Theke" extrem negativ auf :ranting2:
ozzy1
1 februari 2008, 15:09
ja ja , man sollte schon herr seiner blase sein !
aber diesmal soll sie " privaten ärger " mit dem chef gehabt haben.
gruss ozzy1:wink::wink:
MiniME
1 februari 2008, 20:36
Echt, kunnen ze dat niet vaker doen in Limburg? Geweldig! Op deze mooie vrijdag waren er namelijk bijna geen ijsberen, en wel een groot aantal vrouwen in GT, waaronder heel wat TA's! :freu: Ook geen wachttijden voor de kamers, voor het eten en geen polonaise, wat wil je nog meer! :moon:
De komende dagen is GT dus nog een groter paradijs dan normaal en ..... Cosmina is ook weer terug! :lostit:
@W2: als de reden om niet meer te gaan weg is, is er weer reden om te gaan! :rofl:
Ace2
1 februari 2008, 22:12
.................Op deze mooie vrijdag waren er namelijk bijna geen ijsberen, en wel een groot aantal vrouwen in GT, waaronder heel wat TA's! :freu: Ook geen wachttijden voor de kamers, voor het eten en geen polonaise, wat wil je nog meer! :moon:...................
Dat was gisteren wel anders. Alle parkeerplaatsen (bouwmark, Heidweg en Gt) waren bezet en ik (en naar ik later vernam ook enkele dames eerder die middag) moest een kwartier wachten voor ik een plekje kreeg.
Het was niet overvol, maar wel druk in GT. Veel ijsberen en veel dames, waaronder: Akira (Filipijnen), Lin, Svetlana (Kazastan), Sandra (Belgie), Gulcjan, Valeria (Rusland), Christina. Doretea, Magdalena (Polen), Tanja (Polen), Lisa (Polen), Lisa (Dld.), Nicolle en Cindy.
Vanaf het eind van de middag tot mijn vertrek was er een gemiddelde wachttijd van 10 minuten.
Zelf heb ik een sessie met Valeria uit Rusland (matig) gehad en een sessie met Tanja uit Polen (zeer goed).
Picasso 1
2 februari 2008, 02:43
Hopelijk heeft Ace2 mijn eerdere opmerkingen niet al te serieus genomen :green_smi.
Willem2
2 februari 2008, 02:48
Hopelijk heeft Ace2 mijn eerdere opmerkingen niet al te serieus genomen :green_smi.
Ze nemen jou hier erg serieus en je weet welke gevolgen dat heeft ;)
:lostit:
:zauberkis
Ace2
2 februari 2008, 07:24
Het was niet overvol, maar wel druk in GT. Veel ijsberen en veel dames, waaronder: Akira (Filipijnen), Lin, Svetlana (Kazastan), Sandra (Belgie), Gulcjan, Valeria (Rusland), Christina. Doretea, Magdalena (Polen), Tanja (Polen), Lisa (Polen), Lisa (Dld.), Nicolle en Cindy.
Ik was nog vergeten te vermelden dat Roxanne en Kacy (Nigeria) samen met nog z 'on 40 dames er ook waren.
Ace2
2 februari 2008, 07:25
Jou nemen ze tenminste serieus.
MiniME
2 februari 2008, 08:47
Weet niet wanneer het carnaval begonnen is, maar blijkbaar donderdag nog niet, en waren er voldoende ijsberen (soort voorbereidingsoefeningen voor lange carnavals weekend? :rolleyes:).
Gisteravond waren er rond 19:00 zelfs nog plekken op de eigen parkeerplaats en kluisjes te over. En dames en kamers dus ook! :freu:
Mauriceyep
3 februari 2008, 22:25
De sauna in GT is vervangen door een nieuw, iets groter exemplaar met meer inkijk. Schijnbaar is dit vanochtend gebeurd, want alle dames kwamen ook even verbaast kijken. De hoeveelheid dames was vandaag bedroevend laag, de opkomst van de heren was hoog om 22.00 uur kwamen de eerste carnavalsvierders binnnen .... tijd om naar huis te gaan :)
MiniME
3 februari 2008, 22:53
Wat doe je daar dan ook op zondag, ga toch carnaval vieren! :lostit:
Mauriceyep
4 februari 2008, 08:33
Wat doe je daar dan ook op zondag, ga toch carnaval vieren! :lostit:
In GT was ook carnaval: veel mannen had zich in het wit verkleed, alsof ze op een ijsbeer wilden lijken allen gedroegen zich opvallend losjes en afwijkend van thuis, velen hadden een soort masker voor en de dames hadden zich veelal als dame van plezier verkleed :D
blijemotorrijder
4 februari 2008, 13:08
@W2: als de reden om niet meer te gaan weg is, is er weer reden om te gaan! :rofl:
Minime,
Wordt het niet eens tijd om je ondertiteling weer aan te passen aan de nieuwe situatie ? (Her-ingetreden ijsbeer of zo)
jackba24
4 februari 2008, 13:53
Hoi beste Ijsberen,
mijn erste posting hier, maar ik ga al regelmatig in het GT (regelmatig bedoelt 2 keer per jaar, helaas).
Nu will ik graag weer dit week naar de linke Niederrhein nartoe. VV is misschien en beetje te jong, so dat ik denkt dat het weer de GT zal zijn.
Nu heb ik een vraag an de experten: speciaal in dit week is het niet klaar wie die sfeer is. Word er erg Karneval gevierd? Is er Karnevalsmusik en mensen in kostümen? Zijn misschien veele dames weg in D'dorf of Kölle? En zijn er misschen sogar meer mannen als in een "normale" week?
Ik kom ;) graag al um 11 uur. Maar welke dag is best? Morgen? Of beter Aschermittwoch? Donderdag? Vrijdag?
Thanks for any help and hints!
Groeten,
jackba24
MiniME
4 februari 2008, 16:06
tijdens carnaval zijn de ijsberen gelukkig elders, maar de dames niet, dus........gewoon gaan! donderdag is het best, maar andere dagen kan ook, behalve maandag en zondag (beide erg rustig)
MiniME
4 februari 2008, 16:07
Minime,
Wordt het niet eens tijd om je ondertiteling weer aan te passen aan de nieuwe situatie ? (Her-ingetreden ijsbeer of zo)
Het feit dat ik in GT ben, wil nog niet zeggen dat ik weer aan het spuiten ben! :rubbel:
Stiffmaster
5 februari 2008, 11:59
Het feit dat ik in GT ben, wil nog niet zeggen dat ik weer aan het spuiten ben! :rubbel:
Jammer MiniMe dan moet kleine MiniMe maar poederen :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Ace2
5 februari 2008, 22:15
Overdaad schaadt. Dat staat er op het tegeltje (naast het tegeltje waarop staat: "Here I sit and hesitate. Shall I shit or mastrubate?”) in mijn toilet. Nu zal niemand echt benieuwd zijn in mijn toilet, laat staan wat ik daar allemaal doe, maar als ik dat tegeltje wat vaker had gelezen dan zou ik wellicht hebben bedacht dat het de laatste tijd wel erg vaak goed ging in GT. Eigenlijk ben ik vanaf 2008 elke week een keer geweest en elke keer was het een succes. Dat moest een keer fout gaan. Het gaat een keer tegenvallen. Zo kun je denken. Maar hoe beter de bezoekjes waren des te meer keek ik er naar uit om richting Duitsland te rijden en dat deed ik dan ook weer afgelopen donderdag, 31 januari. Ondanks dat ik later dan gepland vertrok ging de heenreis voorspoedig. Al snel naderde ik de Duitse grens, zodat afslag 3 in zicht kwam. Nog even de voet wat harder op het gaspedaal en ik zou arriveren. Dat deed ik om 16.45u. Gelijk kreeg ik mijn eerste tegenvaller te verwerken. Het was druk met auto’s, erg druk. Later zou ik van meerdere dames vernemen dat ze een half uur hadden moeten wachten, alvorens zij een parkeerplaatsje konden bemachtigen. Er was er zelfs eentje die haar autootje in het bos had moeten parkeren. Ook ik moest wachten, maar na 10 minuten werd mijn geduld beloond en reed er iemand weg. Om 17.00u. kon ik de kleedkamer binnenstappen. Ik kleedde mij om toen Poolse Tanya met een klant binnenkwam om af te rekenen. Volgens mij had ze er een triootje op zitten. Ze zag mij staan en liep gelijk op mij af en gaf mij een welkomskus.
Toen ik de barruimte binnenkwam viel de drukte eigenlijk best mee, al was het zeker niet rustig te noemen. Er bleek een wachttijd van circa 10 minuten te zijn die ook de rest van de avond van kracht bleef. Wat wel druk was, waren alle activiteiten. Dames liepen af en aan en de transacties gingen snel. Het leek wel een beursvloer. Voor je het wist was je favoriete vrouwtje al weer geschaakt door een geile ijsbeer. Zo liep ik telkens achter de feiten aan, of liever gezegd liep ik achter de dames aan en wel in rondjes. De dames die ik tegenkwam waren: Akira (Filipijnen), Lin, Svetlana (Kazastan), Sandra (Belgie), Gulcjan, Valeria (Rusland), Kacy (Nigeria), Roxanne, Christina. Doretea, Magdalena (Polen), Tanja (Polen), Lisa (Polen), Regina, Lisa (Dld.), Nicolle, en Cindy.
Ik kon niet echt een keus maken, maar ik wilde die wel snel maken om ruim voor het eten op de kamer te zijn. Het lukte niet: twijfel om eindelijk een besluit te nemen en dan vervolgens vaststellen dat je keuze vreemd ging.
Uiteindelijk ging ik maar bij Lin bij de kino zitten. Die was er ook nog niet zo lang. Ze wilde graag “smutzen” of zoiets dergelijks. Ik wilde alleen mijn teleurstelling delen. Galant als ik kan zijn bood ik haar aan om drinken te halen. Ze lustte wel een glaasje water. Dat ging ik halen om bij terugkomst vast te stellen dat een ander heerschap mijn rechtmatige plaats had ingenomen. Ik gaf haar haar drinken en liep door, verder met mijn rondjes lopen. Bij het daarop volgende rondje trof ik wederom Lin aan (met haar ijsbeer) die mij nog haar half lege glas snel in mijn handen drukte. Daar ben ik dan wel weer goed genoeg voor.
Ik besloot maar in de bar te gaan zitten. Ik zat op mijn krukje en keek rond. Tegenover mij zat een leuk meisje. Ik had ze enkele weken geleden ook al gezien en ze zat maar stil voor zich uit te staren. Ze glimlachte lief naar mij. De hormonen vlogen niet echt door mijn keel, maar als ik bleef zitten zou het nooit iets worden. Ik besloot mij maar eens voor te stellen. Ik bleek kennis te maken met Valeria uit Rusland. Ze kwam niet echt over als een jagerig type, dus dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn. Maar tekenen kunnen bedriegen.
Op de kamer aangekomen bleken zowel mijn Duits als haar Duits zodanig slecht te zijn dat een goede communicatie moeilijk was. Ze praatte wel, maar ik verstond haar moeilijk, net als zij mij niet begreep. Het zou dus maar een fysieke communicatie worden.
Wij lagen op het bed en ik besloot haar te zoenen. Ze beantwoordde mijn zoenen wel, maar het waren meer voorzichtige kusjes die je aan een collega geeft die jarig is. Dat viel wel een beetje tegen. Wat niet tegen viel was haar lichaam dat er zeker mooi uitzag. En ook het pijpen was van zeer behoorlijk niveau. Nog steeds schoten de hormonen nog niet echt door mijn lichaam, maar wat niet is kon altijd nog komen (hoopte ik). Als wij toch oraal bezig waren, kon ik net zo goed over gaan tot beffen. Dat deed ik dan ook en ogenschijnlijk had dat ook het gewenste effect. Toch werd dat gewenste effect niet zo gewaardeerd. Ze duwde mij weg. Ik keek haar verbaasd aan “Ist es nicht gut?” vroeg ik. Valeria lachte een beetje, waaruit ik niet veel kon opmaken. Ze mompelde wat, waaruit ik opmaakte dat ze het niet prettig vond om nat te worden. De weinige romantiek die er was, was nu geheel weg. We zaten zo tegenover elkaar op onze knieeen en keken elkaar een beetje onwennig aan. Geen beiden leek te weten wat te doen. Uiteindelijk nam ze mijn half harde penis maar in haar mond en begon mij redelijk goed te pijpen. Ik besloot dat het dan maar zo moest gebeuren. Ik kwam niet lang daarna klaar in haar mond. Ik had haar wel moeten waarschuwen vond ze. Of dat nu kwam omdat ze dan beter was voorbereid op de komst van mijn sperma of dat ze vooraf nog had willen onderhandelen over de extra prijs weet ik niet.
Het herhalingsgevaar is niet zo groot.
Ik was binnen het half uur weer terug in de barruimte om nog wat te genieten van het eten. Ik had gezien dat ze waren begonnen met aardappels met rode kool, maar nu was er bami met vlees en sla. Niet goed en niet slecht.
Aan de bar nog even gegeten met Lin en oude herinneringen opgehaald. Aan de bar nog ook gesproken met andere dames. Van eentje kreeg ik hele liefdesverhalen te horen. Vaak bleken de meisjes in GT een slechte keuze qua mannen te hebben. En er liepen nog wel zoveel leuke (naieve) Hollanders rond zei de dame in kwestie. Duitsers en allochtonen waren de jagers en Nederlanders waren de prooien. Dat klonk niet zo stoer. Ik troostte mij maar dat ik als Nederlander in Duitsland een allochtoon ben.
Zoals al eerder gezegd was het de hele avond een drukke bedoeling. Toch zaten enkele toppertjes zoals Svetlana lang alleen. Ik geloof dat ik haar nauwelijks in de buurt van ijsberen heb gezien. De ijsberenwereld kan soms raar in elkaar zitten. Zo was het eigenlijk over de hele linie. Sommige dames liepen af en aan en waren nauwelijks te aanschouwen in de bar (zoals Poolse Lisa en als ze met haar strakke lijfje voorbij liep keek de hele ijsberengemeenschap haar na), terwijl anderen maar op hun krukje bleven zitten. Ik zat aan de bar met Lin, toen een Marokaanse (?) dame luid begon te kuchen. Wellicht om aandacht te trekken bedacht ik mij, dus ik kuchtte ook. “Nicht flirten mit andere frauen” zei Lin. De Marokaanse dame verliet teleurgesteld de bar. Later zag ik dat ze een hele tijd werd gemasseerd door een Nederlandse ijsbeer. Daar was schijnbaar tijd voor, terwijl de wachttijden nog steeds zo’n 10 minuten waren.
Ik raakte in gesprek met een Nederlander die vertelde dat hij door zijn scheiding financieel uitgekleed was. Dat maakte mij toch een beetje angstig. Hij keek de barruimte eens rond en vroeg zich hardop waarom alle mannen die in GT kwamen toch getrouwd waren/bleven. “Om het geld” antwoordde ik. Het zijn niet alleen de vrouwtjes die in eurootjes denken.
Tijdens dit gesprek werd ik in mijn billen geknepen door een meisje, dat wel gelijk doorliep. Ik keek haar na en ze lachte naar mij. Ze was ietswat gezet, maar had een mooi lief gezichtje. Ze had ook iets bekends, maar ik kon mij niet herinneren dat ik haar eerder in GT had gezien.
Even later ging ik weer rondjes lopen. De zojuist eerder genoemde dame hield mij tegen. “Hi” zei ze “Du hast die schonste tenen von club.” Mijn mond viel open van verbazing en ik keek naar mijn tenen. Ik kon mij er weinig bij voorstellen. De dame begon hard te lachen. “Kennst du mir nicht. Wir sind auf zimmer gegangen in Happy Garden und du hast mir gesagt dass du die schonste tenen von club hast. Dass alle frauen dass gegen dich sagen.” Dat zou inderdaad wel eens een opmerking van mij geweest kunnen zijn. Ik herinnerde mij ook dat ik dat wel eens voor de grap had gezegd en dat zou inderdaad wel eens in PHG geweest kunnen zijn. Ik herinnerde mij ook dat de dame in kwestie dat erg grappig had gevonden. Maar de dame zelf kon ik mij niet echt voor de geest halen, al stond ze nu schijnbaar voor mijn neus. Dat verklaarde ook waarom de dame mij bekend voorkwam. Maar verder gingen er geen lichtjes branden (al deed ik mijn best om de dame de indruk te wekken dat wij elkaar als oude bekenden tegenkwamen). Ik wordt duidelijk oud. Maar dat wisten de dames al langer.
Ik kwam ook Akira uit de Filipijnen tegen. Ik had haar al regelmatig bij een man zien zitten en naar ik meen was het dezelfde man. Ik was wel een beetje jaloers. “Wie geht es dir?” vroeg ik haar. Het ging uiteraard goed met Akira. “Du hast keine zeit fur mich” zei ik met pruillipjes. “Du hast nur zeit fur hubsche manner. Meine hartz ist kaputt.” Akira lachte (en het was nog wel zo serieus bedoeld) en zei: “Aber du bist auch hubsch. Spater soll ich zeit fur dich haben.” Waarbij ze over mijn hart wreef.
Bij de kino stond ik even naar de film te kijken toen ineens een dame (ik meen Svenja of zoiets uit Dld.) voor mij ging staan. “Brauchst du ein echter frau hier im kino?” vroeg ze, terwijl ze mijn hand vastpakte. Ik glimlachte en zei “brauchst du ein echter mann?” Ze knikte van ja. Vervolgens wees ik naar een man die voor ons stond en zei: “Ich denke dass dass ein echter mann ist. Und vieleicht braucht ehr ein echter frau.”. En weg was ik om de barruimte weer in te lopen. Daar stond Poolse Tanya. Het werd tijd voor sex. Ik sprak Tanya aan. “Du sehst wieder schon aus.” begon ik mijn charme-offensief. Ze pakte mijn hand en gaf mij een tedere kus op mijn wang. We stonden zo wat in de bar te kletsen, waarbij Tanya mij over mijn lichaam streelde. Dat had het gewenste effect………
Op de kamer aangekomen stond ik voor het bed en Tanya kroop naar mij toe en ze begon mij te tongzoenen. Dat was nog eens echt zoenen. De hormonen schoten door mijn lichaam. Tijdens het zoenen en het zoenen van mijn borst ontdeed zij mij van mijn ijsberenmantel. Ik ontdeed haar van haar lingerie. Naakt stapte ik op het bed waar wij verder gingen waar wij staand gebleven waren. Langzaam ging Tanya naar beneden om op een heerlijke manier (en dat kan ze echt heel goed) mij te pijpen. Ik liet mij niet onbetuigd en ging likkend naar haar kaalgeschoren poesje. Tot mijn verrassing was haar poesje al kletsnat. We zuchten en steunden wat af. Na een kwartier elkaar heerlijk oraal te hebben verwend ging ik voor haar zitten en ging verder met beffen. Tanya legde haar armen onder haar hoofd en bewoog met haar bekken op het ritme van mijn tong. Ze zuchtte wat en ze steunde wat. Tijdens het beffen liet ik mijn vingers over haar klitje gaan. Dat vond Tanya wel aangenaam, gezien haar gezucht. Mijn vinger ging nu iets dieper in haar poesje, waarna ze ineens onregelmatiger begon te ademen en te stoten. Ze pakte mijn hoofd vast en kwam met haar hoofd iets naar boven, waarbij ze een lange zucht slaakte. Tot slot trok ze mij naast haar om even te knuffelen. Ik ga al 3 jaar met tussenpauzen met Tanya naar de kamer, maar een gefaket orgasme heeft ze nooit in haar repertoire opgenomen. Waarom nu wel dacht ik. Maar genoeg gedacht: na een paar rustige minuten van stilte ging Tanya verder met pijpen. Dat pijpen eindigde in een heerlijk orgasme in haar mond.
Met Tanya heb ik mij uitermate goed vermaakt en 2 uur later verliet ik de kamer.
Het was ondertussen 21.45u. Ik kon nog even wachten op de pizza’s, maar dat deed ik niet. Ik nam nog wel even afscheid van Akira. “Du gehst weg?” vroeg ze. “Und ich?, ich freuhe mich mit dir zuzammen zu sein.” vervolgde ze. “Jetz ist es meine hartz. Meine harts ist kaputt als du weg gehst.” Oog om oog, tand om tand dacht ik wraakvol en ik vertrok naar de kleedkamer waar Arika mij nog wel een afscheidskusje en een stukje pizza kwam geven. “Nachste mahl must du gleich nach mir kommen.” waren haar afscheidswoorden.
Ik liep naar buiten en ik moest vaststellen dat ik mij eigenlijk een beetje had verveeld. De woorden van het tegeltje op mijn toilet schoten door mijn hoofd. Het is dat Tanya de avond met een hele goede sessie die ook nog eens gezellig was (het kost wat, maar dan heb je ook wat) eigenlijk de dag had gered, anders was mijn bezoekje een fiasco geworden. Met die gedachten stapte ik in mijn auto, terwijl op de achtergrond al een mondharmonica zachtjes klonk. Ik startte mijn auto en reed weg, terwijl ik zachtjes zong: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………..”
Cupido
5 februari 2008, 23:11
Tot mijn verrassing was haar poesje al kletsnat. [/I]
Hoi Ace2
Je weet toch wel zeker dat het van jou was en niet van jou voorganger???
Gr.
LuckyP
Ace2
6 februari 2008, 22:09
Hoi Ace2
Je weet toch wel zeker dat het van jou was en niet van jou voorganger???
Gr.
LuckyP
Niets is zeker in het land der Ijsberen en gewillige elfjes.
Mauriceyep
9 februari 2008, 09:22
Gisteren was een droevige dag, we troffen GT aan met een whirlpool zonder water :mad:
Dit is als GT zonder vrouwen, als MiniMe zonder MMT, als Gustomass met beknopte berichten, als RP-lover die niet "hapt" op een voorgaand bericht, als Mauriceyep die niet naar een Oekrainse vrouw kijkt, als GT-junky zonder Roxanna, als Randy die Thailand niets meer vind, als poolse Chantal die goede service verleend ........ kortom: wat een treurige dag:D
ilovethaigirls
9 februari 2008, 09:42
Gisteren was een droevige dag, we troffen GT aan met een whirlpool zonder water :mad:
Dit is als GT zonder vrouwen, als MiniMe zonder MMT, als Gustomass met beknopte berichten, als RP-lover die niet "hapt" op een voorgaand bericht, als Mauriceyep die niet naar een Oekrainse vrouw kijkt, als GT-junky zonder Roxanna, als Randy die Thailand niets meer vind, als poolse Chantal die goede service verleend ........ kortom: wat een treurige dag:D
Eigenlijk zijn we meer geïnteresseerd in wat je WEL hebt aangetroffen he MY...
Mauriceyep
9 februari 2008, 10:57
Eigenlijk zijn we meer geïnteresseerd in wat je WEL hebt aangetroffen he MY...
Tja, dat is toch duidelijk: een whirlpool zonder water :D
boeddha14
9 februari 2008, 15:18
maurice dit klopt niet helemaal, want gt junky zonder roxanna kan wel.
GT-junky
9 februari 2008, 16:11
maurice dit klopt niet helemaal, want gt junky zonder roxanna kan wel.
:ranting2::ranting2::ranting2:
Mauriceyep
9 februari 2008, 16:44
Schijnbaar heb ik iets gemist :D
Ik word vast binnenkort wel weer bijgepraat :smile:
Willem2
9 februari 2008, 16:49
Schijnbaar heb ik iets gemist :D
Ik word vast binnenkort wel weer bijgepraat :smile:
Dat gaat niet lukken want je bent afgekickt en gepensioneerd :rolleyes::D;)
Cupido
10 februari 2008, 10:16
MY, misschien as vrijdag?:wink:
Gr.
LuckyP
Picasso 1
10 februari 2008, 12:01
...als een winterslapende :sleep: Mauriceyep die klaar wakker :fuck: is.
flens
14 februari 2008, 22:44
kann jemand berichten, was in der letzten Zeit so im GT los war. Mein letzter Besuch ist 5 Wochen her. Im Rheinforum las man, dass es zur Zeit etwas schwächer sein soll.....Wieviele Damen waren zuletzt anwesend ?
Rex
14 februari 2008, 22:53
kann jemand berichten, was in der letzten Zeit so im GT los war. Mein letzter Besuch ist 5 Wochen her. Im Rheinforum las man, dass es zur Zeit etwas schwächer sein soll.....Wieviele Damen waren zuletzt anwesend ?
Het is in alle clubs de laatste maanden wat rustiger met de dames. Was gisteren ook nog even in GT en het was er zeer rustig voor een woensdagavond.
Velen zijn nog elders. Wacht maar tot het weer lente gaat worden. Denk dat het in april / mei pas echt weer vol gaat stromen met meiden............we zullen wel zien.
Ik zeg altijd maar zo, als er 3 of 4 goeie en mooie bij zitten , heb ik een prima avond.
Jack42
15 februari 2008, 01:04
Ook op Valentijnsdag was het iets rustiger zowel met dames als met ijsberen maar er waren toch zeker zo'n 50 dames aanwezig over de hele dag.
Vorige week donderdag waren er wel heel veel dames maar ook aanzienlijk meer ijsberen dus het is moeilijk van te voren in te schatten.
De verhouding tussen ijsberen en dames was vandaag echter helemaal niet verkeerd.
Vandaag was de Roemeense Sandra er weer na een afwezigheid van bijna een jaar. Ook waren Romina en Andrea weer herenigd in GT. Romina was vorige week al in GT maar Andrea was er gisteren weer voor het eerst.
Voor mij is het een geslaagde Valentijnsdag geweest en ben het eens met wat Rex aanhaalt: er hoeven maar 3 of 4 (of nog minder:luvlove:) mooie en goeie dames aanwezig te zijn om een geslaagde dag te hebben.
:wink: Jack42
BSesamstraat
15 februari 2008, 15:41
Donderdag voor het eerst naar Gt geweest. Waren ongeveer 25-30 Damens aanwezig rond 13.00 met 1 dame naar de kamer geweest helaas de naam vergeten. Ze was van marokaanse afkomst echt een lekkere meid ze was 23. Toppertje sprak goed duits en redelijk engels. maar helaas vondt ik er buiten de meiden weinig tedoen. De wirhlpool was helaas nog steeds defect. later om 16.30 nog door gereden naar YY. Daar ook nog twee goeie sesies gehad en uiteraard ook nog leuke avontuurtjes in de Wirhlpool.
Flurkman
15 februari 2008, 15:54
Donderdag voor het eerst naar Gt geweest. Waren ongeveer 25-30 Damens aanwezig rond 13.00 met 1 dame naar de kamer geweest helaas de naam vergeten. Ze was van marokaanse afkomst echt een lekkere meid ze was 23. Toppertje sprak goed duits en...
Mogelijk was het de Turks/Marokkaanse Jennifer...
BSesamstraat
15 februari 2008, 16:15
Dat kan heel goed. Ze zag echt lekker uit, lekker strak en vrij lang. Echt een toppertje. Nu een nederlands taalcursus en dan is het echt helemaal top. :freu:
black22
16 februari 2008, 11:24
nu ik weet dat ze er weer zijn,ga ik gauw weer langs!!!! :freu:
blauwebeer
16 februari 2008, 18:47
Ze komen er langzamerhand achter dat Duitsland meer te bieden heeft dan het SKW...:teuflisch
... en ondertussen ook dat Duitsland meer te bieden heeft dan GT, PHG en VV. :zauberkis
Krimson :wink:
mssucces
17 februari 2008, 09:19
Gisteren (zaterdag) naar GT geweest omstreeks 14 30 aan gekomen was lekker vertoeven jammer dat de pool droog staat. Goede sesie gehad met Nicole een poolse dame van 21. Ze gaf een goed staaltje frans en later de andere twee genots grotten vereerd met een bezoek. Na het eten (laat maar vandaag) met de roemeense Julia (21)kamer bezocht niet spectaculaur maar de klik was er niet dus standaard afgemeaaakt en betaald. maar toeech een leuke dag
ozzy1
17 februari 2008, 10:31
gestern wieder meinem wöchentlichen besuch im gt getätigt. erst versucht im immer noch defekten whirlpool trockenübungen zu machen. danach 3 1/2 stunden mit lisa (dt) die koje nummer 5 geteilt. wie immer sehr sehr angenehm. meiner meinung nach der top act im gt. nach dem obligatorischen saunagang, dem nicht besonders leckern essen noch eine nummer mit isa (dt/griechin) geschoben . eine echt lustige kleine die sich sehr viel mühe gibt.
angeblich sollen dem gt einige umbauarbeiten bevorstehen.
von den mädels waren überraschender weise die phg damen ebru und sina anwesend.ansonsten war es auffallend das viele mädels schon um 22:00 uhr feierabend machten.
grüße ozzy1 :wink::wink::wink:
Binky007
18 februari 2008, 08:47
Ben eigenlijk gestopt met wandelen, :eek:had het al drie maanden volgehouden alleen valt het soms niet mee. :heul:
Zeker als je op een zondag niets te doen heb. :o
Dus ik dacht gisteren als ik nu niets te doen heb, heb heel de dag de tijd
eigenlijk is dat toch wel een heel goede reden om maar een keer te gaan :roll:
Wilde eerst naar Yin Yang rijden, Stiffmaster had aangekondigd dat hij daar zou zijn, had het wel leuk gevonden hem weer een keer te ontmoeten.
Onderweg alle voor en tegens van GT en Yin Yang vele malen op een rijtje gezet en op het laatste moment toch maar voor GT gekozen, de doorslag gaf dat daar over het algemeen toch veel meer dames zijn
Whirlpool was leeg, was een beetje een tegenvaller, en ik bedoel nu niet dat er niemand inzat,:eek: maar er zat geen water in:wand:
Was een leuke dag, met drie dames naar de kamer geweest
Eerste was Olga zwarte haren, tweede was Duitse Tanja, derde was Rusische Nikita
Het best bevallen van de drie is Duitse Tanja
Ga na deze pauze weer verder met mijn poging om te stoppen met wandelen,
heb eigenlijk weer wel een aantal goede redenen om toch te gaan stoppen,
maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen
Binky :wink:
boeddha14
18 februari 2008, 12:16
Afgelopen donderdag met Gries en Snelle Henkie naar GT geweest. Het was er de gehele dag heel erg rustig maar wij hebben ons toch heel goed geamuseerd, dit kwam mede door het weerzien met enkele leuke roemeense dames. Ik verheug me al op komende donderdag.
Willem2
18 februari 2008, 13:11
Afgelopen donderdag met Gries en Snelle Henkie naar GT geweest.
Volgens mij was Jack42 er ook. En die had weer een topdag. Alhoewel hij kwam bijna niet thuis.
Welke roemeense dames vindt boeddha dan de moeite waard ;):rolleyes: ?
boeddha14
18 februari 2008, 17:10
Kom donderdag dan stel ik je voor aan drie van de vier.
Ace2
18 februari 2008, 20:58
Kom donderdag dan stel ik je voor aan drie van de vier.
Ben ik ook welkom?:D
Haec58
18 februari 2008, 23:37
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
48 named women (included 2 new ones): Alea (.bg), Alexa (.de), Alexandra (.ru), Angie (.pl), Beata (.pl), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Denise (Iran), Emma (.ro), Emma (.pl), Franceska (.de), Giselle (Brazil), Gloria (.bg), Ina (.ru - New ex-PHG Blond 1,70 m), Inka (.kz), Isa (.de), Jasmine (.tr), Jessica (.de), Joelle (.de), Julia (.ro), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lia (.de), Lisa (.de), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Maria (Lithuania), Nicole/Maya (.pl - New), May-Lin (Thailand), Mina (.pl), Mona (Marocco), Nadia (.de), Nadia (.bg), Nina (.de), Olga (.ru), Olivia (.pl), Pia (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Samyra (Colombia), Sandra (India), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Tanya (.pl), Tanya (.de),
and 23 unknown women (included 5 new ones).
Greetings to Hollandmale, Manni1a and Willi69 ;)
intergames
19 februari 2008, 00:56
Afgelopen donderdag met Gries en Snelle Henkie naar GT geweest. Het was er de gehele dag heel erg rustig maar wij hebben ons toch heel goed geamuseerd, dit kwam mede door het weerzien met enkele leuke roemeense dames. Ik verheug me al op komende donderdag.
gaan jullie allemaal weer dan?
ozzy1
19 februari 2008, 06:39
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
48 named women (included 2 new ones): Alea (.bg), Alexa (.de), Alexandra (.ru), Angie (.pl), Beata (.pl), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Denise (Iran), Emma (.ro), Emma (.pl), Franceska (.de), Giselle (Brazil), Gloria (.bg), Ina (.ru - New ex-PHG Blond 1,70 m), Inka (.kz), Isa (.de), Jasmine (.tr), Jessica (.de), Joelle (.de), Julia (.ro), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lia (.de), Lisa (.de), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Maria (Lithuania), Nicole/Maya (.pl - New), May-Lin (Thailand), Mina (.pl), Mona (Marocco), Nadia (.de), Nadia (.bg), Nina (.de), Olga (.ru), Olivia (.pl), Pia (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Samyra (Colombia), Sandra (India), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Tanya (.pl), Tanya (.de),
and 23 unknown women (included 5 new ones).
Greetings to Hollandmale, Manni1a and Willi69 ;)
2 unknowns ... ebru (.tr ) sina (.de ) beide vorher im phg
gruss ozzy1 :wink::wink:
janm
19 februari 2008, 09:09
2 unknowns ... ebru (.tr ) sina (.de ) beide vorher im phg
gruss ozzy1 :wink::wink:
Toch geen Andrea dan?
boeddha14
19 februari 2008, 11:49
Ben ik ook welkom?:D
Ik ging er vanuit dat je zowieso in GT zou zijn.
boeddha14
19 februari 2008, 11:52
gaan jullie allemaal weer dan?
Ja, inclusief super surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willem2
19 februari 2008, 11:55
Ja, inclusief super surprise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan helaas niet komen :D;) :o
Maar wie gaat er deze keer verkleed ? Of wie komt er donderdag uit de hoge hoed ?
:wink:
PS Snelle Henkie als Paashaas :D;)
boeddha14
19 februari 2008, 11:58
Ik kan helaas niet komen :D;) :o
Maar wie gaat er deze keer verkleed ? Of wie komt er donderdag uit de hoge hoed ?
PS Snelle Henkie als Paashaas :D;)
Niet te veel verklappen joh
intergames
19 februari 2008, 12:13
mss moet ik dan mijn hele planning maar omgooien en iedereen even de hand komen kussen. ff kijken of er wat mogelijk is.
GT-junky
19 februari 2008, 12:23
Niet te veel verklappen joh
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden. Hoe laat komt de surprise?
boeddha14
19 februari 2008, 12:26
mss moet ik dan mijn hele planning maar omgooien en iedereen even de hand komen kussen. ff kijken of er wat mogelijk is.
Niet kijken, maar doen lieverd
Cupido
19 februari 2008, 16:11
jullie maken het wel erg spannend allemaal. Ga de agenda toch nog eens nakijken.
Gr.
LuckyP
Cupido
19 februari 2008, 16:17
Maar nu eerst het verslag van afgelopen vrijdag!!
Na 3 weken werd het weer eens tijd het paradijsje in het klein, genaamd Goldentime, te bezoeken. Dus stapte ik om 11.00 uur in de auto om een ruim uurtje later in volle zon de auto op het terrein te parkeren. Het parkeerterrein was nog vrijwel leeg. Zou het net zo rustig worden als dat het op donderdag volgens insiders was geweest? Ik hoopte van niet. Kom snel naar de Thekenfrauen, dacht ik. Nou dat was een schok. :nee: Enkel een van de bazen stond er met enkele andere mannen te praten. Wat een ontvangst wilde ik bijna zeggen toen er toch een Thekenfrau verscheen. Een van die lieve dames van het personeel die mij altijd bij alles (nou ja bijna alles) behulpzaam zijn. En dat zou ook vandaag niet anders zijn. Ze had me al gezien, wist dat ik een bepaald soort kastje nodig heb om makkelijker uit de voeten (!!!) te kunnen komen in de omkleedruimte en was meteen voor mij gaan zoeken. Een mooi voorbeeldje hoe het personeel met hun gasten omgaat, wat zijn het toch een schatjes!:freu:
Toen ik binnen kwam was het nog erg rustig. Mijn vermoeden was niet onjuist geweest. Weinig ijsberen en nog minder dvp. Na wat bijgepraat te hebben met de bardames en nadat ik mijn ontbijt naar binnen had gewerkt en eens flink in het rond gekeken had, maar nog niet meteen een topper gezien had, werd het tijd voor de whirlpool. Een tweede schok kreeg ik toen er totaal geen water in stond. :nee: Ik had wel ergens gelezen dat de whirlpool buiten werking was, maar meer dan een week lang en dat terwijl ze op meeting point toch hadden kunnen lezen dat ik zou komen? Dat kan toch niet waar zijn? “Nou zelfs dan is het mogelijk” zei de masseur! Daar ging mijn wellnessdag! Een troost, de sauna was vernieuwd zo werd mij verteld. De masseur werd vergezeld door 2 nichtjes van Turkse afkomst, waarvan er een Sisem heette. Door haar eens goed aan te kijken werd de teleurstelling even weggenomen. Nou dan maar sauna! Inderdaad het uitzicht vanuit de sauna richting whirlpool is een stuk verbeterd, jammer genoeg is dit andersom ook het geval. Er hoeven alleen nog een paar rode lampen aan te gaan en je voelt je net een dvp! Maar goed de sauna deed me wel goed en nadat ik buiten weer een stuk afgekoeld was werd het tijd voor de eerste ronde. Er waren nog niet veel dvp bij gekomen. Sisem was inmiddels ook actief geworden en liep met haar nichtje enkele malen rond. Bij de 2e keer dat ze voorbij gelopen kwam schoot ik haar aan en kwamen we eens goed in gesprek. Sisem werkt nog niet zo heel lang in GT, is 19 jaar oud, rond de 1.65 meter lang, prachtige bos met haren (niet voor haar deur, daar is ze zo glad als glad kan zijn!!), piercing in haar rechter tepel en een navelpiercing, Turkse ouders maar zelf afkomstig uit Duitsland, cup B á C (de hand in ieder geval goed gevuld en geen siliconen en dat laat ze ook buiten de kamer zien. Alles puur natuur. Gezien de verhalen de laatste tijd over wel of niet tongzoenen en pmc, etc. leek het mij verstandig te vragen wat ze allemaal deed op de kamer. Ze begon te lachen en vroeg mij “was hättest du denn gerne???” Ik zei haar “Alles nur kein Analverkehr und kein ficken ohne Kondom” Ze zei dat dit ook voor haar zo gold. De sleutel kon gehaald worden. Het was een heerlijke sessie met haar waarbij ik haar “dagontmaagde” en uiteindelijk heerlijk in haar klaarkwam. :love2:
Bij terugkomst was het wel wat drukker geworden, maar de verhouding ijsberen/ (toppers onder de) dvp bleef scheef. Dit zou zo blijven gedurende de rest van de dag. Het werd dus opletten geblazen als er een toppertje vrij kwam. Strategische posities moesten worden ingenomen. Zo volleerd ben ik nog niet in die situaties dus werd het een moeilijke dag. Onder de nieuw gekomen ijsberen zaten gelukkig ook nog enkele bekenden waaronder enkele niet forumleden en buttinsky. Alleen Ace2 had ik nog niet kunnen herkennen. Hij zou komen, toch???? Ik was toch nog wel zo aardig geweest op het forum tegen hem en beloofd was beloofd!!! Nou ook die liet het hard afweten die dag!!! Schok nummer 3. :nee: Ik zal nog eens zo aardig over je schrijven!!:ranting2: :smile2:
Maar goed ook zonder alle bekende forumleden is het gelukkig nog altijd erg aangenaam in het paradijs. En ik heb reeds geleerd met tegenslagen om te gaan, dus ging ik maar eens goed genieten van hoe het er op zo’n dag bij de dvp toegaat. Cindy keek me iedere keer vriendelijk aan en ging met de een na de ander zo’n 15 minuten de kamer op, vaak samen met haar GT-vriendin ;). Nina kwam bij mij en vertelde dat zij mijn stukje over haar op het forum gelezen had en kreeg van haar een dikke kus. Ik gaf haar aan alleen maar de waarheid geschreven te hebben en ook werkelijk zo van haar genoten te hebben, waarna ik nog een kus van haar kreeg. Ely kwam meerdere malen intens bij mij staan, zitten en liggen en wilde later met mij de kamer op, maar hoe aardig ik haar ook vind en hoe lief ze bij de bar ook is geloof ik niet dat ik dat nog een keer moet doen. Er zijn er nog zoveel anderen. Rachel ging van de ene duitse ijsbeer naar de andere (ook opvallend). Lisa liep met de een na de andere ijsbeer naar de kamer en mistte zodoende het warm eten. En dan kom ik gelijk uit bij het warme eten. Goed verzorgd, maar opnieuw kluiven (beenham werd er gezegd) en dat is nou niet bepaald mijn ding. Gedurende het eten kwam Gloria bij mij zitten. Ik moest overschakelen op Engels of Frans, nou Engels dan maar. Probleem met haar was de hele tijd dat als ik haar zag zitten er nooit een lachje afkon, maar nu zij hier bij mij zat was ze wat meer open en lachte ze zelfs zo nu en dan. Opgeteld met dat heerlijke figuurtje van haar en verkocht was ik. Ook bij haar had ik een zeer goede sessie, waarbij m.n. haar pijpwerk van grote klasse is, maar waarbij ik uiteindelijk ook in haar klaarkwam. Perfect, het is gewoon een heel lieve vrouw.:luvlove:
Nadat ik een 2e saunabezoek had afgelegd ging ik naar buiten en daar zag ik Lisa helemaal alleen zitten te eten in de (koude) aanbouw. Lisa zie ik meestal of een sleutel halen of er een terugbrengen of als ik mij aan het aankleden ben om naar huis te gaan. Wij hebben een tijdje met elkaar zitten te praten en eindelijk kon ik ook een keer door haar muur heen breken en dan komt daar ook een hele lieve vrouw naar voren. En dan het voorkomen wat ze heeft, heerlijk! Wat was het jammer dat ik net van de kamer was teruggekomen. Ik zei haar dat ze me later nog maar een keer moest opzoeken, zodat we ook een keer naar de kamer konden gaan. Maar later merkte ik dat ze daar gewoonweg de tijd niet voor heeft. Ik zal dat dus de volgende keer anders moeten aanpakken met haar.
Ik wilde die avond nog 1 keer de kamer op. En vlak voor de pizza wist ik met wie. Het zou of Lisa of Mona worden. Mona zegt dat zij het zusje is van Luna (ook een heerlijk figuurtje) en is sinds kort werkzaam in GT. Nadat ik Lisa grotendeels uit mijn hoofd had gezet en Mona voorbij kwam gaf ik haar aan dat ze na de pizza even bij mij kon komen als ze naar de kamer wilde. Dit had ik niet moeten zeggen, want Mona had geen trek in pizza en ging er nog voor de pizza kwam met een andere ijsbeer vandoor die haar en ook Luna vervolgens de rest van de avond bij haar zou houden. En dus bleef de teller die dag bij 2 dvp steken. Maar wel 2 zeer goede sessies en dat is ook iets waard. Ik heb nog een tijdje gewacht en enorm gelachen samen met Buttinsky en een kale ijsbeer uit Maastricht cq Aken (ik mag geen namen noemen) die net als ik de hele tijd zat te wachten, maar dan op thaise Kim. Maar om 0.15 vond ik het wel welletjes en ging richting kleedkamer om mij aan te kleden. Net toen ik aangekleed was kwam daar natuurlijk ook Lisa aangelopen en wij schoten beide in de lach. Volgende keer beter. Nog net voor de grote uittocht nam ik afscheid van Lena en Tatjana en stapte in mijn auto om naar huis terug te gaan vol met heerlijke herinneringen van het paradijs.
Groeten
LuckyP
Gustomass
19 februari 2008, 17:08
Sjonge jonge, ik voel wat kriebelen maar weet nog niet precies wat.
Lijkt er weer een ouderwetse Golden Time Donderdag op komst te zijn.
Al die namen van al die ijsberen die inmiddels bijna een jaartje ouder zijn sinds de vorige grote ijsberen bijeenkomst van al weer wat was het einde juli 2007??
Zou er een spontane reunie in zitten...??
Het kriebelt geweldig maar of ik me zelf zal krassen of daar iemand voor ga zoeken in GT ?? zou zo maar kunnen...Mag je ook een intorduceetje meebrengen, nu jullie het toch hebben over een surprise??? Midden in Februari, jongens een perfecte tijd voor surprises???:confused::cool:.
Het moet toch met de lente te maken hebben.
Kortom, net als jullie heb ook ik nog bijna 2 dagen de tijd om een beslissing te nemen.... Hoffentlich wird dass reichen...
Auf wiedersehen...
Gustomass met kriebel aan de......
Cupido
19 februari 2008, 18:39
een vereiste is dan wel dat de whirlpool weer functioneert!!!
Ace2
19 februari 2008, 22:14
. .......Alleen Ace2 had ik nog niet kunnen herkennen. Hij zou komen, toch???? Ik was toch nog wel zo aardig geweest op het forum tegen hem en beloofd was beloofd!!! Nou ook die liet het hard afweten die dag!!! Schok nummer 3. :nee: Ik zal nog eens zo aardig over je schrijven!!:ranting2: :smile2:................
Er zal toch iemand moeten werken.
Mooi verhaal, by the way.
Ace2
19 februari 2008, 22:15
Sjonge jonge, ik voel wat kriebelen ...........
......................Kortom, net als jullie heb ook ik nog bijna 2 dagen de tijd om een beslissing te nemen.... Hoffentlich wird dass reichen...
Auf wiedersehen...
Gustomass met kriebel aan de......
Kom nu maar gewoon. Er zal toch iemand moeten schrijven.
Willem2
20 februari 2008, 03:09
een vereiste is dan wel dat de whirlpool weer functioneert!!!
Die doet het weer
intergames
20 februari 2008, 07:56
aangezien de whirlpool het weer doet en ik kans gezien heb iemand zo verschrikkelijk onder druk te zetten (1.93 mtr en 125 kg) dat hij spontaan aanbood voor mij te gaan werken, zal ik het lijf morgen ook maar die kant opsturen. Tot straks jongens.
Caligula
20 februari 2008, 10:11
...........zal ik het lijf morgen ook maar die kant opsturen..............
Denk dat dit een foutje is.....
...zal ik het lijf morgen ook maar die kant op LATEN sturen... :teuflisch
intergames
20 februari 2008, 11:05
ik maak graag gebruik van uw aanbod geachte keizer
Cupido
20 februari 2008, 22:40
Die doet het weer
In dat geval kan ik haast niet meer wegblijven. Als het allemaal voorspoedig verloopt zien jullie mij wel verschijnen.
gr.
LuckyP
Willem2
22 februari 2008, 01:52
:blow2:
:lostit:
De volgende leden waren op deze denkwaardige dag (volgens Boeddha14) ( aanvullen indien ik iemand vergeten ben :o ) :
LuckyP, Caligula, Bart, Jack42, Boeddha14, Snelle Henkie, Gustomass, GT-Junky, Tiga, Dupke (aangemeld en er komen recensies :D :freu:), Ace2, Manni1a, Hara1d, intergames, ..........
Er waren ongeveer 70 vrouwen aanwezig over de hele dag gezien waaronder (aanvullen AUB) : Alexa, Angela, Beate, Bianca, Cassandra, Christina, Cindy, Cosmina, Daria, Doro, Ellie, Filiz, Gloria, Gühl, Ina, Irina, Isa, Jessica, Juliana, Julie, Lia, Lilly, Lin, Lisa (2x), Lucy, Magdalena, Maja, Marie, Martha, Monica, Nadine, Nadia/Nadja, Nikita, Nina, Olga, Regina, Roxanna, Silvia, Silvana, Sofia, Summer, Suzie, Tanja (2x), Valeria(2x) ...................................
intergames
22 februari 2008, 04:55
Als het begin van de dag zou bepalen hoe de rest van de dag zou zijn, dan was ik na 1 1/2 uur en 29 km. verder, beter terug gereden. Na zoveel tijd nog 180 km te gaan, daar wordt een mens niet vrolijk van. Maar gelukkig viel het daarna mee en stond ik maar een beetje te laat bij de keizer voor de deur. Snel jack42 opgehaald en op naar de borsten en billen. Na een paar bakjes koffie (helaas geen tijd gehad om die bij caligula te drinken) op onderzoek uit. Jeetje, het leek wel of er bijna alleen dames met grote tot zeer grote borsten rondliepen. Een waar paradijs voor de borstenliefhebbers onder ons (o.a. ikke). Later veranderde de verhouding en kwamen er ook dames binnen voor diegenen die gruwelen van grote borsten. Bij het zien van al dit heerlijks wist ik het zeker, ik zou vandaag flink wat borstvlees gaan masseren.
Maar ook dit liep heel anders af, na een grote zet in de rug van boeddha14 en een niet goed, geld terug garantie, gekozen voor een b-cupje. Absoluut geen spijt van gehad.
De lengte van het gehele samenzijn was nog geen record voor mij, maar nam een zeer groot deel van de dag in beslag. Na een zeer langdurig afscheid voor de douches, van deze lieverd, was het ondertussen 22.30 uur. Ik dacht dat het zo wel mooi geweest was, zo voelde het ook aan.
Maar ja, het liep deze dag toch allemaal anders. Ik liep namelijk een ander toppertje voor mij tegen het slanke lijf. Zij wist precies met wie ik mij bezig gehouden had en vond het niet zo vreemd dat ik er flink afgetaaid uitzag. Ik gaf ook grif toe, dat ik dichter bij de dood stond dan bij het leven. Toch zag zij na een kort onderzoek (handmatig) nog wel mogelijkheden, ik was niet zo optimistisch. Maar ja, kennis van de anatomie van het menselijk lichaam kun je aan haar wel overlaten.
Bij mijn jaarlijkse E.H.B.O. update, heb ik geleerd hoe je moet defribileren (voor diegenen die school niet zo leuk vonden: een dode tot leven wekken). Beetje draadjes en metaal aansluiten, flinke opdonder stroom erdoorheen en als het een beetje meezit, keert het leven weer terug. Lin heeft dat allemaal niet nodig. Die gebruikt maar 1 instrument (ze kan er ook nog mee praten). Ti Ta Tovenaar op haar best. Uri Geller kan dingen krom buigen, een wonderbaarlijk verschijnsel. Lin kan het omgekeerde. Dit leek me in mijn geval veel moeilijker, maar niet voor haar. Om een lang verhaal kort te maken, Lin had weer eens gelijk.
Nadat we na herhaald op de ramen bonzen omdat de boel ging sluiten weer terug waren, was het voor mij nu echt over. Mens, wat was ik blij dat we eruit moesten. Kon ik gelukkig geen andere tovenaressen meer tegen het lijf lopen.
Ik wil alle ijsberen uit ons groepje bedanken dat ze er waren, fantastisch om elkaar weer eens met zoveel tegelijk te zien en te spreken.
Nu ga ik slapen, maak me over een week maar weer wakker.
Cupido
22 februari 2008, 06:54
He Intergames,
Kon je na al dat geweld niet meer slapen joh!!!! 5.55 uur. Ik moet nu weer naar het werk, maar was toch nog even benieuwd wie er al geschreven hadden.
Voor alle andere ijsberen alvast deze tip. Jessica, blond 1.78 lang en diverse piercings en o zo knap. Als je haar ziet, nemen!!! En omdat ze er nog niet zo lang is zit ze nog niet zo vaak op de kamer, dus grijp de kans.
Allemaal bedankt voor het plezier wat ik gehad hebt en tot de volgende keer. Als ik de tijd heb zal ik nog een langer verhaaltje proberen te schrijven, maar ja de recensie van de maand hoef ik niet meer te schrijven, die heb ik al geschreven en staat er al op van afgelopen week!!!!:smile2:
Gr. LuckyP
boeddha14
22 februari 2008, 10:53
Goede morgen,of zal ik maar zeggen was het maar weer gisteren. Natuurlijk wil ik alle mede ijsberen bedanken voor deze supergezellige reeunie. Mijn 150 ste GT bezoek.Toen ik aan kwam rijden had ik al het gevoel dit kan niet meer stuk. Wat een drukte en het was eerst half twee. Binnen liep ik direkt tegen de keizer aan en even later zag ik tot mijn verbazing Willem 11, die een leuke verrassing voor mij had. Aan de bar een zeer hartelijke begroeting van Jan Intergames, Ace2 en Jack , eigenlijk komen wij voor de ijsberinnen maar wij moeten eerlijk zijn de onderlinge verstandhouding tussen de welbekende ijsberen is hier wel uniek te noemen, waaardoor er een enorme relaxte(lees geile) sfeer was. Marina kwam ons ook begroeten en vroeg naar de reden van dit feestje waarna zij mij meenam en mij bedankte voor de 150e keer GT met een heel leuke surprise. Hierna was de rust voor mij voorbij want Julie was er, maar voor ik naar haar toe ging heb ik eerst voor Jan Intergames gezorgd dat hij ook voor de hele dag onder de pannen was!!!!!!!!!!!!!! Waarom alleen ik. Tussen de tijd door hebben wij in de namiddag heerlijk gebak gegeten die Willem11 had meegenomen. Na een voortreffelijke massage van Klaus samen met Julie gebubbeld:smile2::smile2::smile2: Ondertussen was Lucky luke en GT junky gearriveerd. Hierna kroatisch gegeten, om half negen weer gebak en daarna was het tijd om te verdwijnen in de bruidsuite met Julie. Details hierover wil ik liever niet vertellen. Om kwart voor een weer terug aan de bar, een lekkere cappucini gedronken,afscheid genomen van de gastvrouwen die ons zo als altijd heel goed verzorgd hebben(dit mag ook eens gezegd worden) en samen met de overgebleven beren zijn wij vertrokken. Dit was weer een GT dag om niet te vergeten
thesickboy
22 februari 2008, 12:18
hoe je moet defribileren (voor diegenen die school niet zo leuk vonden: een dode tot leven wekken)
Blijkbaar vond jij school ook niet zo leuk, want het is weldegelijk 'defibrilleren':teuflisch
;):wink:
Gustomass
22 februari 2008, 16:15
"Das war lange her...wo warst Du und die anderen, wo wart Ihr Alle im letzten Zeit..."
Zo maar een reactie uit het mondje van één van de dames.. De reacties van de andere dames waren ietjes anders , maar de strekking was van gelijke aard.
Gustomass heeft de hele dag gewoon moeten werken , en zo kon het gebeuren dat ie pas tegen 18.45 uur de bar kon betreden...
Enkele voorzichtige stapjes in de bar gezet, zo vaak komt Gusto immers het laatste jaar ook niet meer in dit Golden Time Paradijsje, maar al gauw had hij aan zijn rechterhand een hele zithoek in zicht, volledig ingenomen door "Die Holländer" vergezeld van Ely en een Roemeense dame bij Boedha, Caligula, en bij ... en bij.. een schat van een meisje, sjonge wat zijn ze mooi en lief en spontaan als ze nog niet al te lang in het vak zitten meneer. Althans dat denk ik, heb geen kans gehad/genomen om nadere inlichtingen bij haar in te winnen. Meisjes blijven leuker en fijner naarmate je minder diep in hun ego, en prive in duikt. Tis maar één van de ervaringen die Gusto in zijn nu precies 2,5 jaar (s)lopende ijsberencarriere heeft opgedaan en die hem is bijgebleven.
Het meisje deed Gusto denken aan "het zusje"van Mika misschien, een van die lieve roemeense dames van 2 jaartjes terug in GT??
Meisje had er véél plezier in en mijn collega's zo te zien niet minder, dus dat zat wel goed.
Mijn bordje met nog aardig warm gebleven GT-Food genuttigd in onze zithoek.
Daar langzaam het huidge GT gebeuren over me heen laten komen. Praten tijdens eten , dat is niet zo Gusto's zijn ding, dus hij nam zich rustig de tijd. Zelfs Ely begreep dat en liet me na een korte en warme kennismaking verder met rust...dat Elly dat ooit nog zou leren...had Gusto een jaartje terug niet verwacht. Het blijft overigens een hele mooie en lieve meid, die het verdient om goed behandeld te worden.. Tja en wat men schrijft over de voorwaarde van een goede klick tussen dame en ijsbeer...is dat niet bij alle dames zo?? een lekkere klick met een leckere Chick ...
Afijn, volop kunnen genieten van LuckP die tijdens mijn eten zijn naam wel eer aan deed , of moet ik zeggen, eer werd aangedaan... een lange slanke blonde dame, waarvan er velen waren vandaag, heeft hem heerlijk verwend tijdens het "noodzakelijke wachten "op een sleutel...huhh was Gusto zojuist niet een sleutel onder ogen gedrukt die de dame weer snel in haar tasje deed verdwijnen...Nee, blijkbaar stond LuckP's dame nog niet op de lijst met voorkeurdames bij die lieftallige Thekefrau...is niet zo erg, is een teken dat ze nog fris in GT is ..dat betekende "vroeger" iets van óf je weet niet wat het is en het is een risico geval wat betreft haar service óf ze is nog lekker onwennig en je kan er de mooiste tijd van je leven mee beleven.... laten we het maar op het laatste houden...
Over de theke gesproken, bij binnenkomst werd Gusto begroet door een Blondinen Trio bestaande uit Tatjana, Marina en door de nieuwe dame , ook heel mooi blond. Ontvangst was hartelijk en was een speciaal ontvangst voor mij werd me door Tatjana verzekerd, maar dat zal ze wellicht aan meerdere gasten hebben gezegd. Valt ook niet mee om bij iedere nieuwe binnekomer iets nieuws te verzinnen, hoeft ook niet.
Maar, de ontvangst was warm en de nieuwe douches waren heel mooi en populair... na enkele minuten me rustig gedouched te hebben in een poging het "werkzweet" van me af te wassen werd het wel heel erg vol in deze ruimte...het werd stiller, je kon de stralen horen kletteren op de vloer maar ook op het mooie, wat zeg ik supermooie lijf van een geweldig mooie dame... Ieder was er stil van en genoot. Een enkele keer werd de stilte doorbroken door een opmerking die uit de mond kwam van een ijsbeer die zijn gedachten niet voor zich kon houden ...het was een positieve opmerking , een uiting in de trant van..."en dat loopt hier vrij voor ons beschikbaar rond...je kan daar zo maar op af stappen en je mag er zo mee de kamer op....." de anderen hoorden dit aan maar hun openstaande mond, daar veranderde weinig aan...
wat een mooie vrouw, lang, niet te dun, mooi gebouwd, lange donkere krulharen , het zou zo maar Gusto's type kunnen zijn, maar daar was Gusto niet de enige in. Naam, is me onbekend, geen navraag gedaan want dan had het daar niet bij gebleven.,..en dat was toch wel Gusto's voornemen, gewoon naar GT om Koffie te drinken en een praatje, voor de sex...... voorlopig ?? even niet hier... GT Junky en Willem2 hebben de naam van deze mooie dame wellicht, ook zei hebben heel laat op de avond deze damen nog staan bewonderen in de kleedkamer.,.,en weet je wat, deze dame zag er nog net zo fris uit als 4 uur daarvoor...toch had ze intussen de nodige serviceverlening achter de rug denk ik zo.
Pas na een heel dik uur lukt het Gusto om ook eens een rondje door GT te gaan maken, althans om er een begin mee te maken.
Door enkele dames aangesproken, zeg maar staande gehouden , die ik nog heel goed kende van uiterlijk en haar/hun streken, maar de naam was me even ontschoten.. en als ze dan zeggen , maar jou naam ken ik nog wel, jij bent.... dan is dat toch een teken dat je op moet passen... maar wat kan het ook deren, niks toch...je bent hier voor je verzetje nietwaar?? en dat geld(t) ook voor de dames, toch...
Een werkelijk beeldschone Griekse Christina kwam nog enkele heerlijke kusjes uitdelen..dat smaakte naar meer.... veel meer... ze zag er geweldig uit en ik heb haar en de latere dames van de oudere garde aangegeven..wat zien jullie er mooi en jong uit. Het lijkt wel , hoe langer ik wegblijf, hoe jonger en mooier jullie worden....
Christina is een vaste waarde, zonder meer. Later nog met Lin gebabbeld en deze dame zag er eigenlijk uit als , Lin anno 2000 of of als Lin van de vorige eeuw. Sjonge wat een mooi jong uitziend meisje, maar wat straalde ze nog die pretoogjes en die streek uit, waarmee ze Gusto al weer véél te lang geleden placht te bestoken op de kamer...sjonge jonge dat waren nog eens dagen, zo die beginmaanden van je wandelcarriere..Ik zag meerdere ijsbeertjes die rondgeleid werden,...zij stáán aan het begin van deze carriere mogelijk..of ze komen na de eerste keer nooit meer weer, of ze zijn binnen één week wéér terug.... teen of tander...
Als ze al half zo veel plezier mogen hebben als Gusto in zijn eerste jaar, dan hebben ze al een fantasische tijd.
Pas nu op het forum lees ik wat de rede was van onze reunie....
Tja, je merkt toch dat als je even uit de running bent..nou ja... dat je bepaalde dingetjes mist...Luckp haalde ook al aan, je zult wel gelezen hebben dat ik dat en dat geschreven heb...nee, eerlijk gezegd, ik kan niet alles meer bijhouden... anders kom ik aan sex niet meer toe en anders komt dat boekwerk nooit klaar...
Boedha had zijn 150ste GT bezoek vandaag. Boedha.. bij deze alsnog van harte.... heb de gezelligheid mee mogen maken, heb de vlaai gemist..was even aan het bubbelen of wellicht in de nieuwe sauna... je kan niet alles bijhouden als je in GT bent. Slechts op één of hooguit twee momenten ben je met de hele bubs even bijeen, daarna gaat ieder zijn weg en heeft ieder een geldige rede om zich even terug te ( laten) trekken.... tja die dames, voor de vlaai komen ze niet, ze hebben wel wat anders aan(in) hun hoofdjes....gelukkig maar.
De sauna is heel mooi, alles nieuw ingericht, meer licht en nog steeds die goede hete sauna... blijft heel mooi om in te vertoeven. Tja en daarna de bubbelbad in..heerlijk gewooon . Is toch wat Guston betreft het mooiste en best gelegen Bubbelbad van welk andere sauna club of gelegenheid dan ook. Nogmaals Jenny, denk je aan aanschaf van een bubbelbad, neem er eentje als deze en je zit geheid goed,....evenals wij trouwens dan.
Een heel fijn bad waar in Gusto'seerste half jaar meer dan de helft van de kamerbezoeken aanvingen...een Acquisitie plek bij uitstek, leuk, gezellig, erotisch gewoon heerlijk...jammer dat de huidige lichting dames dit anders ziet, jammer voor ons en jammer voor hen... Maar, het kan zo maar verkeren...Ik herinner me nog de heerlijke uurtjes met Samira en met Hongaarse Marianne, sjonge jonge, ik sluit weer eventjes mijn oogjes als jullie het goed vinden....
Overigens, vandaag schitterde een heel continent door afwezigheid. Heb slechts één Latina dame gezien en die was zo druk met praten...nee, dat risico loop je, als je je komst niet goed aankondigt.,... loop je de kans zoals ik gister helemaal géén Latina te spreken....en dat wil wat zeggen. Dat was effe slikken...of juist niet??
Wel was er Maja, Afrikaanse Maja, we begroeten elkaar iedere keer weer, al vanaf ons beider eerste Gt bezoek , 2,5 jaar geleden en op een of andere manier is het nooit van actie op de kamer gekomen...waarommm ??toen kwam het er niet van...en nu...tja, ze is zo mooi , zo vriendelijke en zo vol met humor.... ze is zo afrikaans en ze ziet er zo lekker uit... tja waarom dan niet ... ze lijkt zo veel op die andere dame uit afrika...ze doet me zo denken aan dat andere afrikaanse snoepje.... al zou ik het gewild hebben, dat had gewoon niet gelukt denk ik... Als Gusto met een dame naar de kamer zou gaan , is toch een minimaal vereiste en is het wel zo fatsoenlijk om er met je hoofd bij te kunnen blijven... Nou, wás de wil er al geweest om vandaag sex te hebben in GT, dan was Gusto het nooit gelukt zijn hoofd erbij te houden....wat een zelfkennis...
Maja maar gelaten voor wat het was. Een allerlaaste poging harerzijds, komt ze akelig dicht bij op de bankrand zitten...leuk lachen...en dan LuckyP, "nou Gusto donkerder als zo krijg je ze vandaag niet ".... goed bedoeld, maar in gedachte vulde Gusto even aan. "nee, niet hier in Gt, maar er is er nog eentje...." nee laat maar, tis goed zo.
Gusto heeft tot 2 keer toe zich durven te begeven in het gevaarlijkste plekje van GT en misschien wel van heel Brüggen... de Kino...
Daar was de tweede keer, de eerste keer was Gusto immers ongeschonden en zonder aangerand te worden, goed uit gekomen., daar was de tweede keer net de epiloog van een soort gangbang actie bezig..het leek wel een partytreff......ben ik dan toch niet verdwaald??/
Komt daar Beate aansjouwen met een handvol tissue papier.... Aaah , nun verstehe ich es, Du Beate bist dabei.,...das hätte ich mich denken können....tja , Gusto und gleich bist du auch dabei...was haar gevatte antwoord en daar zou ze het niet bij laten...
Langzaam maakte ik me uit de voeten, slippers en het lukte...
Goh dat viel best mee, en vol vertrouwen begon Gusto een tweede wandelrondje door GT ... Het Atrium was mooi en wat ruimer, de palmen waren wat gesnoeid, maar gelukkig was er genoeg groen over om je te kunnen verstoppen indien nodig....wat zeg ik...de deur nog niet uit loopt daar een vrijwel naakte Beate me tegen het lijf....sjonge jonge, in combinatie met haar welbespraakte mondje werd dit een heerlijke ontmoeting.. de gang is er smal , dus bij het langskomen van elke voorbijganger drukte Beate zich lekker tegen me aan, Hier had Gusto alle begrip voor en in zijn ooghoeken zag hij de volgende ijsbeer al weer aankomen en nog een en nog een... heerlijk en ook Beate genoot van de aandacht die ze me graag gaf....Gusto's ogen konden het niet meer bolwerken, van die guitige oogjes van Beate naar die heerlijke borsten van haar en weer terug...en weer op en neer.dat werd even wat vermoeiend en toen ging Gusto maar verder op de Partytreff-modus.... ogen gericht op Beate's gezicht, één hand aan die heerlijke billen en de andere hand verzorgde een massage van haar priemende borsten....
Gusto probeerde al stotterend wat zinnigs te zeggen..dat lukte maar amper.... je hoeft niet te stotteren , probeerde Beate me gerust te stellen, we kennen elkaar toch al langer dan vandaag...ja, dass stimmt, beate, deswegen bin ich ein bischen nervös, und dabei, ich habe dich nog niemals ausen zimmer nackt gesehen...dass stimmt Gusto, kéiner hat mich hier so gesehen.,... du bist der erste bei dem ich dass mache...ist das nicht schön?? gefällt dich das nicht dann?? obbbbb oob mmii mmi rr daassss gefállt Beate es ist wirklich sehr schön ...
Een heerlijke ontmoeting en het was jammer dat dit niet eeuwig door mocht gaan... hasst du schon entschieden ob du etwas mit mich machen wollst ..nein..Ok , dah gehe ich und dann kommst du zu mir wenn du entschieden hasst.... zo hebben we het afgesproken, maar deze afspraak werd die avond nog meerdere malen geschonden...door Beate...iedere keer komt ze een "praatje"maken en effe babbelen..ze weet dat het niks wordt en toch.,...ze blijft komen. tis een leuke dame..heerlijk gewoon maar...Gusto was vandaag enkel in Gt om te babbelen, koffie te drinken en wat relatiebeheer te doen...
Beate kon dat niet goed vatten, maar ja het was niet anders. Een laatste poging deed ze , toen Gusto eenieder die nog aanwezig was en zich niet op de kamer bevond de hand schudde. Lastig, zo een berejas, de dames trekken je zo maar naar hen toe en weten van geen ophouden...niet erg,maar je je moet toch ééns naar huis...
Afijn rondje afgemaakt. Ace2 had ik al eerder ontmoet en ook welthuis gewenst, hij was veel eerder begonnen en moest dus ook maar veel eerder naar huis toe.
Tanja, kleine Tanja, jammer meisje, je bent lief , maar vandaag geen sex voor Gusto. Zeer waarschijnlijk jammer voor ons beiden, maar tis niet anders...
Al koffiedrinkend aan de bar komt een een stevige dame bij me. Een knipoog die ik haar blijkbaar had gegeven, daar zag ze genoeg aanleiding in om helemaal naar andere zijde van de bar te wandelen en me oneerbare voorstellen te doen. Ze was Italiaans en vriendleijk maar de sleutelvraag was er binnen de minuut...Nou, deze dame kende Gusto in deze nog niet en daar zal het ook bij blijven.... over snel afwerken gesproken...
Gusto baande zich een weg naar de uitgang van de bar, sjonge jongem, dat viel best mee. Even kwam ie langs het Podium, annex pizza tafel, annex voederplaats...hierop hadden 2 dames , oa Summer, enkele uren eerder een hele mooie dansact , in duo op Erotic van Madonna ten tonele gebracht. Daarvan heeft Gusto en de grote schare dames en heren heerlijk van genoten. Een blonde dame heeft ook zo in de bar regelmatig een mooie dansact ten beste gegeven, lekker informeel en onofficieel maar oh zo mooi en oh zo puur... Het blijft toch mooi in GT, ook al heb je geen sex, er is werkelijk genoeg om van te genieten....
Eenmaal bij de uitgang haalde ik opgelucht adem...maar dat was maar een korte snelle zucht...Gusto kwam de bar niet uit zonder eerst een heerlijke dans, close-body-to-body te maken met een dame die "toevallig" binnengelopen kwam en die een allerlaatse poging deed om me van gedachten te doen veranderen.... Beate, Gusto waardeert je vasthoudendheid maar vandaag niet. "Vielleicht ein anderes mal!!"
Lekker gedouched en nog een laatste blik in de mooie douchegelegenheid geworpen... Daar viel mijn oog op Caligula die zich zojuist lekker opgefrist had... Met een royaal gebaar en ondersteund door een onvervalste "Houdoe" liep ik de kleedkamer uit, sleutel ingeleverd en de weg naar huis aangevangen...Een half uurtje rijden was te kort om een en ander te verwerken, ...maar het was de moeite waard voor een keertje.... honger gekregen, ja dat zeker, maar ga toch vandaag of morgen ergens anders lekker eten....
Vanuit Golden Time de B 221 op recht naar huis...dat was de bedoeling... Bij de A61 met veel moeite gelukt om richting Venlo in te slaan... Veel gemakkelijker en veel verstandiger en veel lekkerder was het geweest deze B 221 gewoon te vervolgen om er pas vanaf te gaan in......Xanten...
Nee, Gusto staat soms van zichzelf versteld hoe sterk hij is en om middernacht lag ie lekker in bedje...thuis, wel te verstaan....
Golden Time, auf wiederschauhen...
Gustomass....
intergames
22 februari 2008, 16:15
Blijkbaar vond jij school ook niet zo leuk, want het is weldegelijk 'defibrilleren':teuflisch
;):wink:
met dank aan google zeker?:rofl::rofl:
seksenfun
22 februari 2008, 19:17
U hebt gezocht op het woord: defibrilleren.
de·fi·bril·le·ren (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; defibrilleerde, heeft gedefibrilleerd) 1 (geneeskunde) (iem.) met een defibrillator behandelen.
Hmmm... bij mijn volgend bezoekje aan een saunaclub ga ik 'ns aan een dame vragen of zij houdt van defibrilleren :smile2:.
dupke
22 februari 2008, 19:38
Tja, Willem wilde/eiste dat ik een berichtje schreef over mijn ervaringen in GT gisteren naar aanleiding van de 150e 'misstap' van boeddha die eindigde in GT. Gustomass jongen, je stelt me hier voor een serieus probleem met je schijfwoede hierboven :D. Daar kan ik niet tegen op
Reeds geruime tijd had ik Gt ingeruild voor een ander club als stamkroegje, maar als het kriebelt moet je naar GT...
Mijn laatste bezoekje dateerde dan ook nog van vorige week, en het toeval wilde dat ik in een gesprekje met een lieftallige dame toen de vraag kreeg wanneer we weer eens met het ganse groepje zouden langs komen om een feestje te bouwen.
Onwetende van de grote meeting die zou komen... antwoorde ik dat ik dat niet wist maar dat ik dat inderdaad wel gemist had.
Gisteren kwam ze dan ook naar me toe met een grote grijs ... kijk eens wat ik voor jou geregeld heb... Nah niks geregeld , puur toeval maar wel een gelukkig toeval dat ik woensdag avond zat te niksen en op het meeting point een wel zeer aantrekkelijk lijstje tegen kwam. Fuck dat werken door de dag was er te veel aan.
Eenmaal aangekomen na de arbeidsverplichtingen mijn berenvel aangetrokken en nog net op tijd om mijn bijna in staking gaande maagje te vullen met de overheerlijke taart door ons aller Willem mee gebracht. Danke Eli voor de drankjes...
Even bijpraten met de makkers, genieten van de dames, avondmaal nuttigen, wat rommelen met boeddha zijn vriendinntje achter zijn rug en dan is het tijd om te wandelen.... en daar bleef het niet bij want lieftallige NINA wist me met wat oneerbare voorstellen over te halen tot een wandeling door de regen naar een hutje. :fuck:
Nog even bubbelen , rondje draaien en toen de bolide weer richting Belgie gestuurd.
Jansen
23 februari 2008, 00:30
Omdat we afgesproken haden om weer eens naar Gt te gaan bleek het uiteindelijk een goede avond te worden.
Picasso en Rex waren er al dus we hebben ons heerlijk tussen de dames gezet.
Ik werd overvallen door Alisia die mij wel eens na 3 jaar op de kamer wou zien.
Heb ik gedaan en geen spijt van.
Daarna met Vanja uit Bulgarije naar de kamer gegaan alleen voor de spanning die was ontstaan aan de bar.
Op de kamer gruwlijk goede sex beleeft met haar en geen woord gewisseld.
Voor we weg gingen heb ik haar mobiel gekregen en haar laten bellen naar mijn nummer.
Er waren veel nieuwe gezichten.
Het was een speciale avond wat zeker nog een staartje krijgt met deze Bulgaarse dame. ( zie Vanja )
Randy
23 februari 2008, 06:43
...
Zou een top-act uit het verleden zoals Fon, Kandy, Sonja, Mona, Monique e.d. hun opwachting weer eens maken.
Maak me gek... :wand::wand::wand:
Of zou een uitgetreden ijsbeer (Waco Wicky, KevinGold, Randy, DeBril) hun rentree maken. Allemaal illustere namen uit een ver verleden.
Ik kan ook niet eens eventjes :thefinger weg of ik ben al uitgetreden??? Een ver verleden, zegt meer iets over jouw geheugen :teuflisch.
...
Wat het was weet ik niet, maar Cosmina stapte van haar krukje af en kwam naast mij zitten en gaf mij een tedere zoen. Ik was verkocht. ...
Wat krijgen we nou, een Ace2 die op Roemeense dames begint te vallen? Het moet toch niet gekker worden? Jack42, hou die man toch beter in de gaten! Je kunt hem niet alleen laten daar.
Anyway, mooi verhaal weer. :wink:
intergames
23 februari 2008, 07:46
Sorry Ace2,
echt waar, de bedoelingen van jack42 en mij waren er echt op gericht om je voor gekke dingen te behoeden. We hadden er zelfs s'middags nog over gesproken en ons plan opgesteld hoe we dit aan zouden pakken.
Om te kunnen begrijpen waarom het mis ging moet je eerst hetvolgende weten: Normaal gesproken wordt er naar je hoofd 95 % bloed gepompt en 5 % naar het " aanhangsel " . Zolang dit gebeurt kun je met het hoofd de goede beslissingen nemen. Op het moment echter dat er een vrouw in het spel is, die kans ziet een snaar bij jou te raken, dan gaan de verhoudingen veranderen. Als er nog maar 10 % bloed naar het hoofd gaat en de andere 90 % ergens anders heen, gaat het " aanhangsel " de denkfunctie overnemen en dan gaat het pas echt goed mis. Dat ding is er namelijk helemaal niet voor gemaakt om te denken en neemt dan ook beslissingen waar je meestal de rest van je leven spijt van hebt. Op het moment dat jij op het punt stond je fout te maken, hadden jack42 en ik waarschijnlijk nog minder dan 10 % bloed in het hoofd. Het is geen excuus, maar gewoon de " harde " waarheid.
Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is, waar het misgegaan is. De bedoelingen waren goed, alleen het moment van jou om je fout te begaan, kwam op een totaal verkeerd tijdstip om van ons nog hulp te verwachten. Al zou je op het punt gestaan hebben om met een schoonmaker naar de kamer te gaan, hadden we je nog laten gaan.
Nogmaals, excuses.
Ace2
23 februari 2008, 10:29
Maak me gek... :wand::wand::wand:
De desbetreffende dames zijn peciaal voor jou genoemd.
Ik kan ook niet eens eventjes :thefinger weg of ik ben al uitgetreden??? Een ver verleden, zegt meer iets over jouw geheugen :teuflisch.
Het was alleen bedoeld om je te lokken en aan te geven dat wij je missen. Zie daarnaast ook de bovenstaande uitleg van Intergames.
Wat krijgen we nou, een Ace2 die op Roemeense dames begint te vallen? Het moet toch niet gekker worden? Jack42, hou die man toch beter in de gaten! Je kunt hem niet alleen laten daar.
Een supersessie met een Roemeense en een zeer slechte sessie met een Thaise. Het moet niet gekker worden. Het loopt helemaal uit de hand. En Jack42......ja, Jack42........
Anyway, mooi verhaal weer. :wink:
Uit het leven gegrepen.
Ace2
23 februari 2008, 10:34
Sorry Ace2,
echt waar, de bedoelingen van jack42 en mij waren er echt op gericht om je voor gekke dingen te behoeden. We hadden er zelfs s'middags nog over gesproken en ons plan opgesteld hoe we dit aan zouden pakken.
Om te kunnen begrijpen waarom het mis ging moet je eerst hetvolgende weten: Normaal gesproken wordt er naar je hoofd 95 % bloed gepompt en 5 % naar het " aanhangsel " . Zolang dit gebeurt kun je met het hoofd de goede beslissingen nemen. Op het moment echter dat er een vrouw in het spel is, die kans ziet een snaar bij jou te raken, dan gaan de verhoudingen veranderen. Als er nog maar 10 % bloed naar het hoofd gaat en de andere 90 % ergens anders heen, gaat het " aanhangsel " de denkfunctie overnemen en dan gaat het pas echt goed mis. Dat ding is er namelijk helemaal niet voor gemaakt om te denken en neemt dan ook beslissingen waar je meestal de rest van je leven spijt van hebt. Op het moment dat jij op het punt stond je fout te maken, hadden jack42 en ik waarschijnlijk nog minder dan 10 % bloed in het hoofd. Het is geen excuus, maar gewoon de " harde " waarheid.
Ik hoop dat het je nu een beetje duidelijk is, waar het misgegaan is. De bedoelingen waren goed, alleen het moment van jou om je fout te begaan, kwam op een totaal verkeerd tijdstip om van ons nog hulp te verwachten. Al zou je op het punt gestaan hebben om met een schoonmaker naar de kamer te gaan, hadden we je nog laten gaan.
Nogmaals, excuses.
Het zou zo een uitleg van mij geweest kunnen zijn, zij het met iets andere verhoudingen: hoofd 0% en aanhangsel 100%.
GT-junky
23 februari 2008, 11:17
Tja, andere schrijvers waren me allemaal al voor eigenlijk is dus alles al gezegd.
Na een afwezigheid in GT van ongeveer 3 maanden afgelopen donderdag toch maar weer eens wezen kijken. 't Zal nu waarschijnlijk geen 3 maanden meer duren voor ik weer kom.
Om 19.30 u de deurbel gevonden en een prima ontvangst gekregen van Lena, Marina, Tatjana en Ela (wat zijn ze toch lief, lekker enz. die blonde dames). Na handjes geschud te hebben, wat zoenen geïncasseerd te hebben en de nodige (goedbedoelde) verwijten dat ik veel te lang niet geweest was gaan douchen en omkleden.
In de bar aangekomen leek het wel een reünie. Alle mede-ijsberen bedankt, het was weer ouderwets gezellig!
Heel wat bekende dames gespot, maar ook (althans voor mij) een aantal nieuwe. Bijvoorbeeld een, zo op het oog, hele leuke dame van begin 20, donker krullend haar, bruine ogen. Gewoon een lekkere naturel uitstraling. Had me voorgenomen eens nadere kennis te maken met deze dame, maar ze was helaas de hele avond continue bezet als ik haar tegenkwam en op haar af wilde stappen. Recensie moet dus maar wachten tot na mijn volgende GT-bezoek.
GT: Bis bald!
Jack42
23 februari 2008, 12:00
Jack42 reageerde, ondanks zijn schriftelijke belofte op dit forum om op mij te letten, niet. Het zal wel blond met grote tieten te maken hebben.
Heeft wel met blond te maken maar grote tieten neen dat weer niet.
Ze heeft de inhoud ergens anders zitten! :roll:
En je recensie zal ik nu als straf, omdat je niet hebt geluisterd, als de op één na beste van de maand nomineren!
janm
23 februari 2008, 21:44
Kan iemand mij zeggen of Andrea (Andrea en Romina) er nu is?
GT-junky
23 februari 2008, 21:49
Kan iemand mij zeggen of Andrea (Andrea en Romina) er nu is?
Heb geen idee of ze er nu zijn, maar afgelopen donderdag waren ze er in ieder geval niet.
MiniME
23 februari 2008, 21:53
Andreas was er vandaag en Sonja ook weer (na jaar afwezigheid oid). Ze zagen er echt geweldig uit, beide in een rose niemendalletje en dat om die lijfjes van nog geen 50 kilo heen :lostit: Mauriceyep weet niet wat ie mist! :teuflisch
thesickboy
24 februari 2008, 13:06
met dank aan google zeker?:rofl::rofl:
Uiteraard!:smile2:
Willem2
25 februari 2008, 17:15
03-03 GT, er komen er nog meer. Vanaf de opening tot sluiten, maar wel met een gang naar een restaurant tussendoor. :lostit: :freu:
Dat eten van GT was afgelopen donderdag helemaal niet zo slecht. Ok, wij hebben de grill gehad van een andere cateraar maar ik heb dat eten even kritisch bekeken en dat was gewoon goed,net als de pizza's.
Dinsdag in Living Room ( zelfde leverancier/cateraar als GT) was het eigenlijk ook wel goed ( gevulde paprika, rijst, saus, salade en pizza's)
Tot zover de culinaire bezigheden.
Haec58
25 februari 2008, 22:48
Saturday, 23rd february 2008 :
55 named women : Alea (.bg), Alexandra (.ru), Alina (Macedonia), Ania (.pl), Beatrix (.hu), Casey (Africa), Chantal (.pl), Cindy (.de), Cindy (.pl), Cosmina (.ro), Emma (.ro), Emma/Olla (.pl), Filiz (.tr), Franceska (.de), Giselle (Brazil), Gloria (.bg), Ina (.de), Inka (.kz), Isa (.de), Isa (.pl), Jana (.de), Jasmine (.tr), Jessica (.de), Julia (.ro), Kassandra (.ru), Katja (.bg), Kimberly (.de), Lia (.de), Lin (China), Lisa (.de), Lucy (.tr), Luna (Marocco), Mati (.pl), Mina (.pl), Mona (Marocco), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Nicolle (Slovakia), Nikita (.ru), Nina (.de), Pia (.de), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Roxanna (.kz), Sandra (India), Sandra (.ro), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Summer (Asian), Valeria (.ru), Vanya (.bg),
and 30 unknown women .
Sunday, 24th february 2008 :
39 named women : Alea (.bg), Alexandra (.ru), Alina (Macedonia), Ania (.pl), Beata (.pl), Beatrix (.hu), Casey (Africa), Chaleen (Marocco), Chantal (.pl), Cosmina (.ro), Emilie (.de), Emma/Olla (.pl), Gloria (.bg), Gulcan (.tr), Isa (.pl), Jana (.de), Julia (.ro), Katja (.bg), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lucy (.tr), Marie (Yugoslavia), Maya (Africa), Nadia (.bg), Nadia (.de), Nadine (Thailand), Nicolle (Slovakia), Nina (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Sandra (.ro), Sissi/Budda (.bg), Summer (Asian), Valeria (.bg), Valeria (.ru), Vanya (.bg),
and 33 unknown women (included 4 new ones).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
I hope it will be helpful ;)...
ilovethaigirls
25 februari 2008, 23:34
Nice job Haec !
2horny4u
26 februari 2008, 18:27
Tjonge, volgens mij heb ik vorige week wat gemist, als ik al jullie verhalen zo lees. Nou bij de volgende wil ik perse er weer bij zijn. Poe dat zullen ze ergens anders niet leuk gaan vinden maar ja, je hebt zo je sociale verplichtingen.
Tot de volgende keer kerels !!!
Gr. 2horny4u
Flurkman
27 februari 2008, 00:27
Vooraleer ik de namen zou vergeten... Heb vandaag Bulgaarse Gloria, Poolse Bianca, Nigeriaanse Maya, Tsjechische Sheila en Braziliaanse Rebecca op de rooster gelegd. Alleen Rebecca viel me uiteindelijk toch wel wat tegen. Maya was ook niet echt super. Korte verslagjes volgen nog, maar dan hebben jullie de namen toch al...
Wie Gloria nog aan de tand wil voelen, kan dat ten laatste zondag nog, want maandag vertrekt ze voor 2 weken naar huis. Bianca is een vriendin van de door mij zéééér hoog aangeschreven Angie/Angelica (Poolse uit Düsseldorf). Bianca is zelf ook echt wel een hoogvlieger...
Jansen
28 februari 2008, 23:35
Na mobiel overleg in de middag met sonny was mijn doel om naar GT te gaan.
Speciaal voor Vanja en Sonny zou zich daar dan ook wel vermaken met een Sonny meisje.
Rex stuurde een sms waar ik naar toe ging, en ik zei kom ook naar gt en neem Picasso mee dan maken we er weer een gezellige avond van.
(nette avond :green_smi )
Ook Knabbel kreeg te horen dat we onderweg waren dus het feest kon beginnen.
Bij aankomst bleek dat GT Junky,Snelle Henkie en Boedha ook al plaats hedden genomen voor een werkoverleg.
na een hele korte zitting op de bank kwam Vanja naar mij toe en dat koste me bijna mijn leven ( zie Vanja)
Het was een gezellige ouderwets GT avond met zeer veel vrouwen en weer flink wat flauwe kul (maar dat mag hier niet geschreven worden i.v.m.het vegen van .......... door het taalgebruik van Jansen en Rex.
Sonny kon weer heerlijk vertellen over zijn Duitse uitstapjes van de laatste week zodat we allemaal nog meer behoefte aan sex kregen.
Picasso was best stil ik denk dat hij een boek aan het schrijven is over zoenen en niet goed weet of jansen daar een hoofdrol in moet krijgen
Helaas was Rex mij een stap voor om met Cassandra naar de kamer te gaan rond 23.00 u
Hij bood ze mij nog aan om mij eerst met haar te gaan ( kwam natuurlijk omdat ik pizza in mijn kedingkastje onder mijn schoenen en sokken voor hem bewaard had ):p
Ik heb me teruggetrokken naar de uitgang en ben voldaan naar huis gegaan.
Rex heeft heerlijk zijn pizza gegeten en is met Cassandra :angryfire:fuck:
NikXXX
29 februari 2008, 21:19
ben ik weer present in GT, na enige tijd van afwezigheid. wil weer eens relaxen in GT. VV is ook vet okay, maar mis mijn schatjes in GT. speciaal die ene... hoop dat ze morgenavond aanwezig is, en mij om de nek hangt als ik weer opduik.