PDA

Volledige versie bekijken : Rondje Oberhausen, Duisburg, Essen, Bochum, Dortmund ...(Tour de Ruhr)



Knabbel
25 april 2008, 23:39
Helaas moet ik volgende week voor een korte vakantie de meeste party's aan me voorbij laten gaan. Als we een beetje op tijd terug kunnen vliegen, dan sluit ik 3 mei 's avonds mooi in Fungarden aan, bij de Grillparty.

Vandaag (zaterdag) maken Knabbel en Babbel weer eens de befaamde Tour de Ruhr.

Fucker
29 april 2008, 13:36
Helaas moet ik volgende week voor een korte vakantie de meeste party's aan me voorbij laten gaan. Als we een beetje op tijd terug kunnen vliegen, dan sluit ik 3 mei 's avonds mooi in Fungarden aan, bij de Grillparty.

Vandaag (zaterdag) maken Knabbel en Babbel weer eens de befaamde Tour de Ruhr.


Welke stad zitten de mooiste Dames?

baghira
30 april 2008, 18:01
In Ruhrgebiet i would always prefer oberhausen!

Duisburg is also ok.

TarikZ
2 mei 2008, 01:13
Duisburg!

Babbel
7 mei 2008, 20:44
Knabbel en Babbel zijn met één auto de volgende steden afgereden : Oberhausen, Dortmund, Bochum, Duisburg, Oberhausen.
Dortmund hebben wij de strassenstrich bekeken en een kleine ramenbuurt. Die straatprostitutie is helemaal verbazingwekkend. Soms zie je jonge oost-europese dames gedropt worden en zich achter de bosjes omkleden, dan weer moedertjes met de Lidl-tas nog in de hand.
In Bochum hebben we eerst alle ramen bekeken. Er zat niet heel veel. Dat nieuwe gebouw in de hoek daar hebben we bovenin dus wat gegeten. Daar kwam ook een ijsbeer en een dame wat drinken en eten. Het leek wel wat op de Pascha. Dat is wel mooi gemaakt allemaal en heeftook wel een nette sfeer. De rest is redelijk oude troep.
De meeste dames zaten volgens mij wel in Duisburg. Daar hebben we weer heel wat heen en weer gelopen. Kwamen weer een dame uit de PHG tegen ;)
Uiteindelijk zijn we naar Oberhausen gegaan. Daar zag het letterlijk en figuurlijk zwart van de mensen. Was allemaal minder dan in Duisburg.
:wink:

Knabbel
7 mei 2008, 21:43
NB. Essen hebben we bewust overgeslagen (achter Ikea). Buurt heeft wel iets weg van oude spijkerkwartier, maar er is weinig te beleven. Bochum en Duisburg daarentegen is altijd wat loos.

Voor de liefhebbers, in Bochum in het nieuwe gebouw zit op de 1e verdieping nu een restaurant (bei Lorenzo), waar ze een uitstekende Latte Macchiato hebben. Dortmund is ook interessant, zij het verder weg. Linienstrasse is ramenbuurt en Juliusstrasse is ouderwetse Strassenstrich. Je staat hier versteld wat er nog aan courant materiaal tussenloopt. Van iets oudere dames, die goed door hadden kunnen gaan als welzijnswerker, tot jonge (o.a. Duitse) chicks die zo weggelopen lijken te zijn uit de schoolbus om de hoek.

Uitgangspunt voor zo'n ritje was dan ook niet per definitie sex te willen hebben, maar juist een relaxed avondje. We hebben dan ook veel gelachen, goed gegeten en ons uitstekend vermaakt. Alleen jammer dat Tiga het wederom niet aandurfde. Volgende keer maar weer.