PDA

Volledige versie bekijken : Clubs algemeen



lucca5
25 april 2008, 08:55
mij is gisteravond opgevallen dat je bij het niet kunnen maken van een keuze uit de aanwezige dames, niet echt vriendelijk behandeld wordt.
ik zal geen namen gaan noemen maar dit bevordert niet de klantvriendelijkheid.
hebben jullie dezelfde ervaringen ?

.357 magnum
25 april 2008, 15:25
mij is gisteravond opgevallen dat je bij het niet kunnen maken van een keuze uit de aanwezige dames, niet echt vriendelijk behandeld wordt.
ik zal geen namen gaan noemen maar dit bevordert niet de klantvriendelijkheid.
hebben jullie dezelfde ervaringen ?

Klopt ja.

Ik was in Acapulco, en daar gebeurde het mij ook.
Na verloop van tijd krijg je toch het nodige commentaar.
Als of er een tijdslimiet is.
Uit eindelijk ben ik maar zonder wip vertrokken.
Tijdens de terugreis ben ik even gestopt op de vulkanstrasse in Duisburg.
Toch een geslaagde dag.

.357 magnum

Willem2
25 april 2008, 15:33
Ik had de eerste opmerking van Lucca5 maar even laten staan maar ik was wel benieuwd welke club hij nu bedoelde.
Volgens mij heeft Magnum dit al een keer eerder meegemaakt in een andere club in Duitsland ;).
:wink:

PS Hier gaat het eigenlijk over Limburg(NL) ;)

mr rocky
25 april 2008, 21:19
Ik krijg nog wel eens (laatst in GT nog) "A..loch" naar me toe geslingerd, wanneer ik na een kort gesprekje met een dame vriendelijk weiger met haar naar een kamer te gaan. Mij doet dat niets en zo'n dame verspeelt haar kansen voor altijd......:teuflisch

anna
23 juni 2008, 17:00
ěk word ,denk ik ,vaker afgewezen.ik geef er niks om ,is wel jammer,maar je kan niet ierders type zijn en de heren willen toch het mooiste voor hun geld.ik ga niet schelden,ik wens ze altijd veel plezier met verder zoeken naar een dame.en dat meen ik oprecht.
als ik een bom geld moest betalen zou ik ook de mooiste,liefste en de knapste uitzoeken ...
ik heb zelf liever een ijsbeertje dat echt een plezierige uurtje met mij wilt dan iemand die dat maar doet omdat er niks anders opzit.
ik heb er in ieder geval heel veel zin in als iemand toch mij uitkiest......die krijgt er geen spijt van

xxxx anna(heb andere naam in de club)