Inloggen

Volledige versie bekijken : Alivia (Portugal)

Hollandmale
4 mei 2007, 02:58
Naam : Alifia

Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Normaal/B

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : Begin-20

Tatoeages/Piercings :

Service : TZ, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : USA-beertje Breadman was zeer tevreden

Alifia loopt al 'n tijdje rond in YY met 'n mooi, eerder Zuideuropees aandoend gezichtje. Ze begint de dag graag met naakt zonnen
en zwemmen. Doet dat 'n stuk langer dan andere dames bij het zwembad, die zich (te) snel gaan bezighouden met geld ophalen.

's-Avonds heeft Alifia die echter al lang en breed ingehaald :p.

Hooker friend
9 mei 2007, 22:53
De dag in YY afgesloten met Alifia ( met een f, dus geen Alicia). En lief is ze, tenminste als je haar met respect behandelt. Ze is Portugese en woont al geruime tijd in Duitsland. Sympathieke look, mooie bruine ogen en een goed figuur. Elkaar gemasseerd, veel gepraat, heerlijk gezoend en afgesloten met een paar standjes. Het anderhalf uur was heel snel om.
In het restaurant kwam ze later nog bij me aan tafel zitten. Gezellig gekeuveld en gegeten. Daarna afscheid genomen en beloofd elkaar weer snel te zien.
Helaas is Alifia zoals ze zelf zegt, zeer onregelmatig in YY. In ieder geval gaf zij aan de komende dagen in YY te zijn.

Hooker friend

Binky007
19 augustus 2007, 08:58
Had Alifia in Mei dit jaar nog gezien, had toen een schitterend figuur

Zag haar gisteren weer, herkende haar gezicht, maar moest toen toch wel even 3 keer kijken of zij het wel was.

Denk dat ze in een paar maandjes tusen de 10 en 15 kg is aangekomen

Binky

Willem2
15 oktober 2007, 13:28
Indien het dezelfde dame is dan gaf ze gisteren aan Portugese roots te hebben.
Ze heeft inderdaad een heel mooi gezicht maar heeft een beetje een dikke kont maar die was wel lekker voor Picasso :D;):lostit::wink:

Stiffmaster
15 oktober 2007, 18:24
De Stiffmaster had dit meiske ook gespot, een geweldig mooi gezichtje, maar een bekende ijsbeer bij mij, zei dan kan je beter mijn kont nemen ?????, Brrrrrrr zijn kont :thefinger:thefinger

seksenfun
3 januari 2008, 22:28
Recente toevoeging aan het formuliertje:
Hoewel ze gisteren hélemaal geen zon en zwembeurt genomen heeft spreekt ze goed Engels :wink:.

Wie op kamer wil genieten van meer dan enkel gepijpt worden en wat standjes afwerken gaat zeker geen blauwtje lopen met haar. Zij is een rustig en lief type. Alles wordt stilletjes aan opgebouwd. Je beleeft een GFE van de betere klasse. Ik kreeg alvast écht het gevoel met mijn nieuwe vriendin voor het eerste in bed beland te zijn. Ze weet je overigens flink te teasen. Ze vindt vast en zeker jouw gevoelige plekjes.
Nog meer superlatieven zouden de recensie misschien ongeloofwaardig maken. Ik ben véél te laat met haar mijn eerste babbeltje begonnen... :rolleyes:.

Hollandmale
7 januari 2008, 00:07
Denk dat ze in een paar maandjes tusen de 10 en 15 kg is aangekomen......Alifia's figuur eergisteren (zaterdag) nog 'ns goed bekeken. Daar was trouwens weinig gelegenheid voor, want ze was continu bezet. Maar wel voldoende gelegenheid om vast te stellen dat HM weinig verschil ziet met het voorjaar. Overigens is Alifia niet voor niks zo drukbezet. Zoals S&F al memoreerde, is haar service zoals 'n ijsbeer die graag heeft. Dus voluit TZ en PZC, naar keuze inclusief FT :blow2:

gignnl
25 januari 2008, 20:50
en vandaag was ze er weer,niet zo drukbezet want er waren veeeele vrouwen en weinig beren.maar ik was tevreden prima kamergenote!

BigBear
2 februari 2008, 00:09
Had Alifia in Mei dit jaar nog gezien, had toen een schitterend figuur

Zag haar gisteren weer, herkende haar gezicht, maar moest toen toch wel even 3 keer kijken of zij het wel was.

Denk dat ze in een paar maandjes tusen de 10 en 15 kg is aangekomen

Binky

Dat viel mij ook al op. :D
Ze heeft denk ik een gezonde eetlust. :baby2:

fukkiedukkie
22 april 2008, 18:57
Naam: Alicia
Nationaliteit: Portugees spreekt Duits
Leeftijd: 19
Haar: middellang bruine lokken; mooie slag
Borsten: cup B
Tattoo/Piercings: niets gezien
Figuur: iets vollere buik en bovenbenen
Vriendin van:Kim

Fukkiedukkie had na zijn bezoek aan Nadine nog wat kruid over. De hele middag was dit jonge meisje mij al opgevallen. Mooie vriendelijke lach en ook aan de bar communicatief.
Na het eten aan de bar plaatsgenomen schuin tegenover haar en haar vriendinnetje Kim. De meisjes lonkten wat en op gegeven moment werd ik vriendelijk verzocht bij hen plaats te nemen. Omdat ik geen andere plannen had heb ik maar gevolg gegeven aan de uitnodiging. Een trio-gesprek met de nodige humor was het resultaat. En daarmee was de toon gezet. Kiezen was nog een probleem tussen deze twee jonkies. Aan het voorstel om dan maar met zijn drieën iets te ondernemen kon ik nog net weerstand bieden. En toen Alicia informeerde of ik wellicht die vent was waar Nadine eerder op de middag zo'n mooi uurtje mee beleefd had en ik dat bevestigend beantwoordde verzocht Alicia aan Kim of ze mij voor haar alleen mocht hebben.
Wat weten ze het toch leuk te brengen, die meiskes. En ik hoefde niet meer te kiezen.
Alicia was best overtuigend en ik inmiddels weer voldoende opgewarmd.
De kamer opgezocht en lekker uurtje gehad. Ze genoot van Fukkiedukkies aandacht en begon niet veel later geinig met de oogjes te draaien en naar adem te happen. Met een paar grote zuchten keerde de rust eventjes weer op het kleine kamertje. Fukkiedukkie mocht zich nedervleien en van veel lieve
aandacht gaan genieten. Geen plekje van mijn kleine vriendje en zijnomgeving werd overgeslagen; geen echt pijpwerk, maar wel veel orale aandacht zullen we maar zeggen. Dit wist ze op geweldige wijze te combineren met een zeer goede handtechniek waardoor Fukkiedukkie ook met zijn oogjes ging draaien, naar adem hapte en dacht: zo is het goed.
:wink:

laurent74
22 april 2008, 19:02
Het gaat misschien om deze meid :confused::
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6227

christiano
16 juni 2008, 19:54
Deze dame was top; lekker tongzoenen, neuken en fr. Heerlijk.

seksenfun
30 september 2008, 20:38
Loopt nu ook rond in Planet Happy Garden, samen met haar vriendin Lucy. Of Lucy in Planet Happy Garden anders heet weet ik niet. Alivia in elk geval wel. Dara of zoiets. Dupke, weet jij het nog precies?

dupke
30 september 2008, 21:45
Dila volgens mij

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13198

longdivision
3 oktober 2008, 14:55
Vorige week eindelijk 's mee naar de kamer gegaan. Was gewoon top, had ik veel eerder moeten doen, leuk meissie die voor de volle 110% gaat als ze op de kamer is. Groot herhalingsgevaar, ook vanwege dat tongetje ;)

Phoenix77
4 januari 2009, 19:00
Yesterday I was just walking round the galleries of the commercial center, when I stopped in front of the window of a famous perfume store, I stumbled on a picture of Alifia's lookalike:

http://www.geocities.com/djazayri/images/girls/Alifia.jpg

ovboy
7 januari 2010, 14:45
heeft iemand deze dame onlangs nog gespot

Johnny99
7 januari 2010, 18:28
Nee, zij is al heel lang weg uit YY. Ik geloof dat ze in 2009 helemaal niet meer is geweest.

Geen idee waar ze is gebleven.

seksenfun
20 januari 2010, 18:54
Ze is teruggevonden, echter niet in YY.

Willem2
21 januari 2010, 07:43
Ze is teruggevonden, echter niet in YY.

Nieuw raadspelletje :gruebel:
Valt er wat te winnen :rolleyes:

;)

Big30
25 januari 2010, 20:17