PDA

Volledige versie bekijken : Dora (Poolse)

Moeke1
22 april 2008, 17:33
Naam : Dora
Nationaliteit /taal : Poolse/ zeer goed Duits / geen engels
Leeftijd : 31
Haarkleur/lengte : zwart, heel kort
Lengte : 1.65
Postuur /Cupmaat : slank mooi figuur, kleine C cup
Tatoeage /Piercing : 1 kl tattoo op linker schouderrug
Service : TZ zeer goed, PZC zeer goed, NMC zeer goed, vingeren, GFE

Pas nieuw in YY.
Als je een hevige sexpartij lust, dan zit je bij haar goed.

orallover
24 mei 2008, 01:32
Als afsluiter van dagje YY alvorens naar huis te gaan en als vierde voor vandaag met Dora(Dorothea..) op de kamer geweest,dit toppertje is er in geslaagd om mij na een zalig half uurtje seks nog een vierde keer te laten komen..... dat was lang geleden,normaal moet ik na drie keer de handdoek in de ring gooien maar zij had mij in de bar met haar uitdagend gedrag al lekker opgegeild en op de kamer heeft ze dit met klasse afgewerkt.:fuck:

Lekker ding met ook weeral groot herhalingsgevaar

grtz,

Orallover

orallover
27 mei 2008, 12:01
Gisteren avond als afsluiter van een heerlijk dagje nog eens met Dora op de kamer geweest,een fantastische meid met groot GFE gehalte maar ook een heerlijke sexmachine,de perfecte combinatie zoals ik het héél graag heb,knuffelen en zoenen maar ook voor het harder werk te vinden bij momenten.Had vandaag een beetje een mindere dag in YY,wat heimwee naar huis(kindje...)heb een heel openhartige babbel met haar gehad,zowel op de kamer als daarna nog uitgebreid op de bank in de bar.Denk dat haar dag toch nog een beetje leuk is afgesloten,en de mijne zeker.De sex was een herhaling van vorige sessie,zalig zoenen,lekker pijpen met veel overgave en prima neuken in alle standjes waar je maar van kan dromen.
Deze schat blijft nog tot woensdag in YY,donderdag gaat ze terug naar huis om daar haar verjaardag te vieren(31 wordt ze)

grtz,

Orallover

Igorrr
1 juni 2008, 14:39
Vrijdag was ze er nog steeds en ze zei inderdaad dat ze donderdag jarig is geweest.
Bovenstaande recensie verklaart mischien mijn matige ervaring met haar.
Na mijn eerste tegenvallende sessie met Debby werd het er niet veel beter op.
Had het gevoel even snel afgewerkt te worden en vingeren mocht niet.
Ze kwam ook de hele tijd erg afwezig over en van GFE niets gemerkt.

Gelukkig heeft Myriam uiteindelijk nog alles goed gemaakt.

Groetjes , Igorrr

Igorrr
1 juni 2008, 14:44
Nog even een correctie in de beschrijving , haarkleur/lengte : blond,heel kort.

Groetjes , Igorrr