PDA

Volledige versie bekijken : FKK club Lancelot Offenburg.

noglangnietuitgewandeld
22 april 2008, 15:41
Een club die ik niet in de lijst aantref, maar die nochthans zeer de moeite waard is, is club Lancelot in Offenburg.
Website: www.fkk-lancelot.de
Offenburg is een klein stadje aan de rand van het zwarte woud, ca 20 km oostelijk van Straatsburg.
De club ligt op het Industrieterrein Elgersweier, aan de Industriestrasse nr 4.
Bij binnenkomst een omkleedruimte met douche en lockers.
Er is een ruim bargedeelte met verschillende zitjes, waarin ook een half afgeschermde kino. Daarnaast een heel mooie natte ruimte, met suana, whirlpool binnenzwembad en douches. Hier is soms ook een masseuse aanwezig. In de tuin is vorig jaar ook nog een buitenzwembad aangelegd.
Verder een tiental kamers, ook voorzien van wastafel /douche.
Entree is 50,- euro, hierin inbegrepen handdoek, slippers, softdrinks/koffie, snacks. Nadeel: geen catering, alleen op bestelling pizza's.
De dames komen hoofdzakelijk uit Oosteuropa, met de nadruk op Hongarije en Roemenie, een enkele Latina/Thaise, en zijn van redelijk tot goed niveau.
Een kamerbezoek van een half uur komt op 60,- euro incl. TZ. PZC, NMC.
Extra's ter plaatse bespreekbaar. Behalve duitsers ook veel franse gasten.
Verdere gegevens op de website.

noglangnietuitgewandeld
16 oktober 2009, 09:45
Gisteren tijdens een klus in Straatsburg viel er een middagje vrij te plannen.
Mooie streek, de Elzas, in velerlei opzicht, maar voor het wandelen is het waardeloos. De duitse clubs over de grens hebben niet voor niets een groot frans klienteel. Zo zat ondergetekende sinds lange tijd weer eens in Offenburg. Weinig veranderd veel nieuwe en een paar bekende gezichten.

Aan de praat geraakt met Tatjana, een russische dame en snel op een kamertje beland. Na een wederzijdse orale verwennerij tussen haar benen terechtgekomen en lekker zoenend de eerste spanning in het cd geschoten.
Dat was gewoon effe nodig.

Tussen de sessies door is er genoeg vertier in het natte deel, 2 sauna's, binnen en buitenzwembad, dus dat zit wel goed hier.

Als tweede kwam een knap roemeens meisje, Ramina in aanmerking. Voor de verandering engels sprekend. Zoenen een beetje afstandelijk, maar wat pijpte die meid lekker. Topgeil gezicht, zo'n plaatje van een meisje met holgezogen wangen en likkend tongetje aan je leuter. In missie naar een tweede hoogtepunt gestoten met haar kreunende mondje bij mijn oor.

Maar weer wat gesauneerd en gezwommen en daarna kennisgemaakt met Angelina, een Italiaanse schone. Perfekte borsten, twee maanden geleden laten vergroten. Is een goede chirurg geweest, heerlijk zacht aanvoelend.
Dame had nogal wat piercings, tepel, navel, clitoris. Ze hield van langdurig zoenen, zo hoort het ook. Pijpen was minder, teveel tanden, dus maar snel op de rug gelegd voor een stevige beurt. Duurde iets langer, maar zeer bevredigend.

Na een langere pauze ter afsluiting met Patricia, mooie lange meid met kort zwart haar meegegaan. Bleek een poolse te zijn. Even de poolse knop omgedraaid, ze vond het prachtig om ineens haar eigen taal te horen.
De dame was nogal orgasmegericht, maar dan vooral haar eigen orgasme. Ik vond het prima, het geeft toch wel een kick om een mooie meid te zien genieten. Nadat haar gevoelige poesje eerst klaargebeft was was het mijn beurt om me aan haar zuigende mondje over te geven. Tijdens het neuken in missie deed ze haar benen bij elkaar, zodat er een heerlijke nauwte in haar doosje ontstond. Met de monden op elkaar vastgezogen bracht ik haar naar een bijna hoogtepunt, maar ze wilde het omgedraaid. Zij plat op de buik en dan van achteren erin, zodat het g-punt gestimuleerd werd. Daarbij was ze lenig genoeg om haar hoofd zo te draaien dat er gewoon doorgezoend kon worden. Zo kwamen we beiden heerlijk klaar.
Had ik moeten weten, dan had ik haar wel als eerste genomen, goede weet voor een volgende keer.

Na een uurtje of vijf maar weer vertrokken, maar met een goed gevoel.
Enige nadeel is hier dat er geen catering of iets dergelijks is, dat zou voor die 50 euro entree wel mogen. Of desnoods een tientje meer. maar de club zelf en de dames zijn top.
Als deze club in het roergebied lag dan hadden ze er een serieuze concurrent bij. Gelukkig heeft ondergetekende wel eens een klusje in deze buurt en valt vaak het nuttige met het aangename te combineren.

noglangnietuitgewandeld
2 januari 2011, 22:30
2011 begon wat het werk betreft voor mij in Straatsburg. Altijd als ik daar ben probeer ik er even tussenuit te sneaken voor een bezoekje aan Club Lancelot. Dit lukte vanmiddag tot mijn grote genoegen, het was al een half jaartje geleden, maar weinig veranderd. Sommige dames kwamen me nog bekend voor. Vrij druk met franse gasten, deze tweede januari. Minder dames dan ik had gehoopt, velen nog op kerstreces.

Eerst eens kennis gaan maken met Roemeense Jessica, knappe slanke meid, vroeg meteen om een piccolootje, maar daar begin ik nooit aan, echt onzin, twintig euri voor een mondvol bubbels. Die kan ik ze zelf ook wel bezorgen ;). Even de kino in geschoten, beetje afstandelijk met zoenen, meestal laat ik het er dan maar bij, maar op dat moment even weinig keus aan dames, dus haal maar een sleutel. Zonder verder voorspel zoog ze me snel omhoog, bracht met haar mond een condoom aan en ging op de rug. Ik maakte mijn nieuwjaarsduik deze keer tussen de benen van Jessica. Koud was het niet, integendeel. Strak was het ook. Ze klemde zich stevig aan me vast, liet zichzelf eigenlijk best wel lekker gaan, en lang voordat het half uur om was vlogen de laatste zwemmers van 2010 en de eerste van 2011 gezamenlijk het condoom in :biggrin:. Opstaan en meteen aankleden, eentje van de snelle euro's. Achteraf had ik beter mijn kruit nog even droog gehouden, want wat later mijn pad kruiste was heel wat lekkerder.

Na een saunaatje zag ging ik nog eens op jacht en trof achter in de wellness de Slowaakse Jasmina, staat op de site. Dertiger, kort blond haar, mooi figuur. Gezellige babbel, lekker zoenen op dat bankje, en een kamertje opgezocht. Deze dame kon van het zoenen niet genoeg krijgen, ik had meteen al spijt van die eerste. Ze pijpte heerlijk nat en zacht tot ik er bijna was. Tijdens de beurt in missie kwam ze pas echt goed los, heel anders dan haar uiterlijk deed vermoeden. Op iedere stoot schalde er een gil door de kamer, die ik maar probeerde te smoren door de monden stevig op elkaar te houden. Ze begroef haar mond in mijn schouder en verbeet haar geilheid. Met zo'n vrouw kan ik het lang volhouden. Ze wilde graag van achter. Okay, dan maar, haar tandafdrukken stonden inmiddels wel in mijn vel. Na een paar minuten duwde ik haar plat op haar buik en zag dat ze het kussen half opvrat, zo geil maak je ze zelden mee. 'Ich bin kaputt', deelde ze me mee. 'Aber jetzt kannst du sagen, ich war mit ein Hollander' :biggrin:. In Verweggistan voel ik me toch altijd nog een beetje ambassadeur van ons land. We lasten even een kleine pauze in, om mevrouw weer op adem te laten komen. Ze trok uit zichzelf het rubber weg en gaf me nog zo'n weergaloze pijpbeurt. Weer ging ze op haar rug en deze keer pompte ik mezelf binnen een paar minuten leeg. We kletsten nog wat na en gingen ons weegs.

Na het douchen werd ik meteen aangeklampt door de zwartharige Roemeense Elena, staat ook op de site. Aardige meid, borsten een beetje hangerig, vermoedelijk is daar een baby debet aan, maar werkelijk de allerverukkelijkste billen van de club. Die moest ik in mijn vingers hebben! Maar ik moest alleen eerst even tot mezelf komen na dat heftig intermezzo met Jasmina. We zouden elkaar nog treffen. Dit gebeurde later aan de bar. Ze liet er geen gras over groeien, begon lekker ongegeneerd te zoenen, van het een kwam het ander. Ze zat heerlijk langzaam te pijpen terwijl ik in de spiegel haar fraaie achterkant bewonderde. Toen ik op haar kwam, keek ze wat bedenkelijk, hield er steeds de hand bij, liever niet te diep. Kan gebeuren, de ene vrouw is de andere niet, voorzichtig aan, en wat was dat doosje strak. Toch maar met het handje afgemaakt, terwijl ze al zoenend naast me lag en ik die zalige billen van haar kneedde.

Hierna maar weer vertrokken, de nieuwjaarsduiken mogen geslaagd genoemd worden, en vooral de twee laatste dames hoop ik vaker te treffen, ook in het zwarte woud ben ik noglangnietuitgewandeld :lostit:.

noglangnietuitgewandeld
13 april 2011, 12:42
Bij mijn klant in Straatsburg valt er meestal wel wat te ritselen zodat ik er even tussenuit kan. Eerst even gecheckt op een zuidduits forum of er nog te meiden meiden waren gesignaleerd de laatste tijd, maar dat viel mee, slechts twee op een dertigtal. Plausibel excuus bedacht, instructies achtergelaten, handy mee voor als er nog vragen zijn, want, das Geschäft läuft weiter, auch wenn der Chef am ficken ist ;), en wegwezen naar Offenburg.

Ik zag zo direkt nog geen bekende gezichten. Een superslank Bulgaars lolitapoppetje, Sabina, schonk me een drankje in en bleef wat kletsen. Echt zo’n meisje waarbij je bang bent dat je wat breekt. Maar erg aardig, dus ik waagde het erop. We lagen wat te zoenen, haar handje ging op verkenning uit en ze schrok duidelijk toen ze merkte wat ze beneden bij mij veroorzaakt had. Oh :eek:, hast du großer Schwanz. Bij haar dimensies is alles groot natuurlijk, vandaar dat ik bij zulke kleintjes altijd wat terughoudend ben. Haar mondje kreeg ze maar net om de kop heen, meer ruimte had ze niet. Maar ze sabbelde wel lekker. Toen moest hij erin, ojee. Maar het viel mee, ze kon hem goed hebben. Het valt me wel vaker op dat het postuur van een vrouw niets zegt over de grootte van haar doos. Sabina was lekker strak en toch elastisch. Eenmaal binnen kon ik gewoon doorglijden tot de aanslag. Ik moet ongeveer ter hoogte van haar maag hebben gezeten. Ze sloeg haar armen en benen om me heen en begon uit zichzelf goed mee te bewegen. Ze klemde zich steeds steviger aan me vast, hijgde in mijn oor dat het soo gut was, totdat ik diep in haar klaarkwam. Al met al een prima wip met dit kleine meiske, de hele dag door bleef ze nog groeten, goede aftersales.

In de sauna een praatgrage Duitse meneer getroffen. Hoe raakte een Hollander nou toch in het Schwarzwald verzeild? Maar eerlijk opgebiecht dat ik als Nederlands afgevaardigde namens de Christenunie in Straatsburg in het Europees Parlement zit :biggrin:. Eerst een ongelovige blik, dan ‘Ha, guter Scherz.’ Hij had niet zo heel veel verstand van politiek en nog minder van aardrijkskunde. Er was toch ook ergens nog een land dat al driekwart jaar zonder president zat? Klopt niet helemaal, er is zo’n land, ergens halverwege tussen Nederland en Frankrijk :biggrin:, maar daar zijn ze geen president nodig omdat ze er al een koning hebben. En een prins. Twee zelfs :teuflisch:. Alleen hebben ze al driekwart jaar geen regering. Hoe kon dat nou toch? Dat is gewoon te gecompliceerd om in één saunakwartiertje uitgelegd te krijgen, toen hij druipend van het zweet naar buiten strompelde had de beste man nog steeds meer vragen dan antwoorden.

Intussen waren er een aantal dvp’s bijgekomen, waaronder de Slowaakse Jasmina, waar ik in januari al eens kennis mee had gemaakt. Hoewel Jasmina qua uiterlijk niet echt mijn type is, blond en een beetje mollig, de sex met haar was toen van hoge klasse geweest. We begroetten elkaar hartelijk, praatten even wat bij, ze begon over een piccolootje wat ik meteen pareerde met de opmerking dat je voor die euro’s iets veel lekkerders kunt doen. We kwamen op een kamertje terecht en lagen hevig zoenend in elkaars armen. Ze dirigeerde me naar beneden, waar ik eerst zachtjes plagend, maar later steeds sneller haar klitje likte. Ze was botergeil, lag ongecontroleerd te schokken, en eigenlijk iets te ver naar boven, want toen ze klaarkwam stootte ze nog behoorlijk haar kop tegen de muur :mad:. Slordigheidje, valt in de categorie ‘collatoral damage’. Ze wreef haar pijnlijke kruin, nam plaats tussen mijn benen en begon heerlijk zacht en diep te pijpen. Er werd een condoom omheen gepijpt, ze ging op haar rug en kreeg een enorme beurt van me, de monden stijf op elkaar om haar gegil te smoren. Als we wegens zuurstofgebrek even moesten ophouden met zoenen verbeet ze haar geilheid in mijn schouder. We neukten intens door tot mijn eindschot een eind maakte aan our little love affair. Heel apart dat je met een vrouw die er meer uitziet als een strenge winkeljuffrouw zulke heftige sex kunt hebben.

Na een tweede sauna nog even een paar baantjes getrokken in het zwembad, waarna ik in de wellnessruimte tegen een struise meid met een paar enorme slingertieten :tietjes: aanliep. Bulgaarse Nelly bleek een paar woordjes Nederland te kennen, ze had in Alkmaar achter de ramen gewerkt. Nu is Alkmaar lang niet de slechtste raambuurt, maar bij ex raamdames is het toch altijd oppassen vanwege de service. Eerst maar even een drankje gehaald en in de separée plaatsgenomen. De piccolovraag wist ik handig te omzeilen door bij de Theke meteen voor haar ook maar een bitterlemon te bestellen. Het moet gezegd, Nelly wist van wanten. Ze werkt niet voor niets al twee jaar in Duitse clubs. Er werd diep en gulzig gezoend en nog dieper gepijpt. Ze zat voortdurend met haar lippen tegen het schaambeen, en dat zonder te kokhalzen. Weinig vrouwen die het haar nadoen. We neukten de tijd weer vol, maar voor de finale kwam ze even tegen me aanliggen en met haar friemelende vingertjes en zoengrage mondje was het derde schot snel een feit.

Hierna liep ik eerlijk gezegd tegen het enige minpunt van deze club aan, er is niks fatsoenlijks te vreten. Op vrijdag en zaterdag wordt er vaak wat gegrilld, maar op andere dagen is het armoe troef. Er staan wat chips, wat fruit, een paar lauwwarme worstjes waar je volgens mij om gezondheidsredenen beter afblijft en op verzoek ’Flammkuchen’, een of ander vaag vet soort pizza. Ik had inmiddels zoveel calorieën verneukt dat ik toch maar zo’n cholesterolbom liet aanrukken. Sonja Bakker zou zich walgend omgedraaid hebben. Terwijl ik met lange tanden dit vette geval naar binnen stond te werken, kwam er ineens een bekend gezicht in mijn vizier. Tatjana, een gezellige jongedame uit Witrusland had mij ook herkend en kwam even buurten. We hebben ‘het’ al vaker gedaan en het was altijd een feest met haar op de kamer. Ik was nog wel aan wat pauze toe, maar we zouden elkaar nog treffen. Toen ze doorliep bleef mijn blik nog lang op haar fraaie achterste rusten. Echt van die billen waarbij ik altijd onwillekeurig geneigd ben om ze beet te pakken. Het is dat ik op straat altijd met mijn handen in mijn zakken loop, anders had ik allang een keer een klap voor mijn kop gehad.

Tegen dat ik dacht dat het wel weer kon vond ik Tatjana op een van de ligbanken naast de sauna. Ze kroop dicht tegen me aan en zonder ons iets van de passanten aan te trekken zaten we een hele tijd ineengestrengeld met woelende tongen. Op de kamer zetten we onze zoenpartij eerst staande en daarna liggende voort. Ze begon me heerlijk zacht te pijpen en draaide ineens haar been over mijn hoofd, zodat we in soixantneuf lagen. Nu is dit niet bepaald mijn favoriete standje, ik kan me er slecht bij concentreren, niet op het beffen, nog op het gepijpt worden. En nog iets, een beetje bizar gedacht wellicht, maar ik hou mijn ogen er meestal maar bij dicht. Anders zit je constant tegen die bruine knoop :huch:aan te kijken, en dan heb ik weer zoiets van stel je voor, ze zal maar ineens nodig moeten. Maar tegen de achterkant van mijn oogleden kijkend liep het toch wel redelijk goed af. Zij kwam klaar, of ze deed alsof, ikzelf niet, maar dat was ook niet de bedoeling. We neukten een poosje in missie, maar daar ze alweer de vierde op rij was ging het zo niet lukken. Daar had ze een ander trucje voor, ze zoog eerst de ene en daarna de andere bal naar binnen en duwde ze met haar tong zachtjes heen en weer in het scrotum. Dat gaf zo’n geil gevoel dat haar snel op en neer gaande handje weinig moeite meer had om de laatste zwemmers van de dag eruit te schudden. Ongehaast kwam ze weer naast me liggen, ik pakte haar voor de laatste keer nog eens goed bij die zalige billen, we smoesden nog wat na en namen afscheid.

Ik liep nog een rondje, Sabina hield vier vingers in de lucht en keek me vragend aan. Ze had de score goed bijgehouden, de kleine deugniet. Ontkennen had geen zin, ik kon niet anders doen dan jaknikkend ook vier vingers op steken. Het was ook wel weer mooi geweest, Sabina en Nelly kwamen me nog even uitzwaaien, aardig van ze, en ik vertrok weer naar Straatsburg, waar ze me bij het werk niet eens gemist hadden. En bij het Europese Parlement ook niet. Kwestie van goed voorbereiden. Maar de dames van Lancelot gaan me zeker terugzien, in deze contreien ben ik noglangnietuitgewandeld :lostit:.

noglangnietuitgewandeld
1 april 2014, 07:07
Het gebeurt niet zo heel vaak dat de job me in Frankrijk brengt, maar dan is het gelukkig altijd wel in de oostelijke landsdelen. De rest van dat land ligt me eigenlijk wel prima, daar achter de Vogezen, lekker laten liggen waar het ligt. Want hoewel ik me best wel makkelijk aanpas aan mijn omgeving, is er één aspect aan de Franse cultuur waar ik nou werkelijk geen hout van snap. Why the fuck zou je een vrouw waar je seks mee hebt niet een paar euro’s in de bloes mogen stoppen? En gratis doen de mademoiselles het niet, ook logisch. In Straatsburg waar ik vorige week een klusje had, speelt dat probleem niet zo, want je steekt de Rijn over en je bent weer op gewijde Duitse grond. En de dichtstbijzijnde saunaclub is FKK Lancelot in Offenburg, een kilometertje of twintig verderop. De Elzassers hebben dat alvast voor op hun betreurenswaardige landgenoten die verder de negorij in zitten. Toch tref je ook wel Parijzenaars in de Badische grensclubs. Triest eigenlijk, dat die mannen zoveel honderden kilometers moeten rijden voor een beetje normale paysex. Milieubelastend en economisch ronduit stom, want zo vliegen de deviezen het land uit.

De Schwarzwaldclubs hebben een redelijk gemiddeld servicelevel. Aan de andere kant wordt er wel vaak gezeurd om cocktails en piccolo’s. Meteen afkappen. Fransen gaan daar in mee, die trekken dan ook hele zwermen bubbelgeile dames aan. Makkelijk verdiend voor meiden die liever zuipen dan neuken. Duitsers trappen er zelden in. Hollanders nog minder, en het exemplaar dat hier dit forumbericht zit te tikken al helemaal niet. Voor de prijs van twee flesjes van dat zuurtjeswater kun je ook een half uur lang een meid liggen te krikken, denk nou toch eens na.

De zes tientjes inkom afgetikt, en deze keer een consumptiebon erbij gekregen, want op vrijdag en zaterdag is er een maaltijd bij inbegrepen. Op andere dagen zul je het met een kom soep of een stuk pizza moeten doen. Er was nu wel een pinautomaat bij de ingang. Kon ik me niet herinneren, zal wel nieuw zijn. De douche bij de kleedruimte was vervangen door een pissoir, dus douchen bij het binnenzwembad. In de gang aparte kluisjes voor de waardevolle spullen, kon ik me ook niet meer herinneren. De laatste keer was al weer een paar jaar geleden, en ik vond dan ook geen enkel bekend gezicht. Het grootste deel van de dames zag er onmiskenbaar Roemeens uit, slank, knap en zwartharig. En animatieverbod, zodat je op je dooie gemak een prooi kunt uitkiezen. Nogal wat arrogante types laten lopen. Na een paar observatierondjes in contact gekomen met een meisje dat eruit sprong door haar naturelle glimlach.

Zullen wij eens even buiten bij het zwembad gaan zitten? De stretcher was groot genoeg voor twee personen, mits je het niet erg vond om een beetje dicht tegen elkaar aan te liggen. Ik had er in ieder geval niets op tegen. Evy ook niet. Ze had Russische roots, zwart haar, blanke huid. Geen modellenlook, meer een girl next door type. Aardig vriendelijk meisje, goed Duits sprekend. Beetje gekletst over van alles en nog wat, en op de standaard cocktail vraag maar meteen duidelijk gemaakt dat dat meer een Franse aangelegenheid is en dat je daar bij Hollanders beter niet mee aan moet komen. Er duiken hier zelden landgenoten op, maar het kan nooit kwaad als ze wat inzicht hebben. Zullen we misschien wat meer privaat gaan? Kunnen we doen, maar eh hoe zit het met zoenen? Ja hoor zoenen is prima, met tong ook. Zelfs Aufnahme en Körperbesamung. Aangezien daar volgens plaatselijk gebruik een opslag van vijf tientjes voor geldt, ga ik daar in het eerste geval zelden op in en in het tweede helemaal niet. Voor een vijftigje een kwakkie van je tieten vegen is wel erg makkelijk verdiend voor die meiden. Evy zoende wel lekker, maar met open monden. Had best wat dieper gemogen, maar de zwans kwam er goed van omhoog, dat wel. Ze zoog hem naar binnen en ging hierbij wel behoorlijk diep. Toch even moeten waarschuwen voor de tandjes. Er kwam een rood condoom uit de verpakking, dat er met de mond omheen gepijpt werd. Nou vind ik die kleur altijd een afknapper van jewelste, lijkt net of je een vrouw in haar maandstonden hebt liggen kezen. Niet teveel over nadenken, en als ie er eenmaal in zit dan zie je het ook niet meer. Het werd een prima eerste wip-van-de-dag met Evy. Eenmaal onderbroken omdat ze het te benauwd kreeg en even het raam open ging doen. Daarna wederom ingelogd in die inmiddels voorgeneukte natte doos en onder genot van dat glibberige tongetje het rubber volgepaft. Nog wat nagebabbeld en afgerekend. Later kwam ze nog wel een paar keer hallo zeggen en schonk me ook nog een keer een glaasje in, net meisje, aftersales goed in orde.

Klein uurtje in de wellness vertoefd, paar saunaatjes genomen, gevolgd door wat baantjes in het zwembad om weer af te koelen. Intussen de voortdurend langs paraderende dames wat observerend. Tijdens een van de saunabeurten kwam er een meisje wat opwarmen die me geen Roemeense leek. Bruin haar in een pony, mooi figuur, slank, borsten van de dokter, maar goed gedaan. Kun je mijn rug even afdrogen? Geen bezwaar, en ik nam die lekkere billen van haar ook meteen maar mee, ik was nu toch al bezig. Zou best eens de volgende prooi kunnen worden. Maar eerst even die consumptiebon ingewisseld voor een portie zalm in kruidensaus met pasta en een keus uit de saladebar. Spaghetti bolognese had ook gekund. Maar was door een goede chef klaargemaakt, daar kunnen sommige rodekoolstovers in de NRW clubs nog wat van leren. Gevolgd door een dessert uit de vitrine. Op het grootbeeld naast de sauna, waar je eigenlijk spetterende porno zou verwachten, liepen drieëntwintig mannetjes op een grasveld achter een bal aan te rennen. En als ze hem hadden, dan trapten ze hem weer weg. Veel gasten zaten er gebiologeerd naar te kijken. Ik had meer oog voor het vrouwelijk schoon, en ik had die meid uit de sauna nog in mijn achterhoofd. In de doorgang naar de barruimte kwamen we elkaar tegen. Op een speelse manier namen we elkaar bij de hand en streken neer op een van de schommelbanken naast het zwembad.

Ik had op Oekraïne gegokt, maar Nadine kwam uit het zuiden van Polen. Dan zat ik er toch niet ver naast. Kwam een leuk gesprekje uit, en ze vond het leuk dat ik haar geboortestad kende. Dan heb je weer iets in common. Geen gezeur om drankjes, wel voor de zekerheid even het zoenpakket aangestipt, maar dat zat wel goed. Ze bleek wat meer profi dan haar voorgangster, iets meer porno style. Zoende nog iets terughoudender, bij het pijpen wel veel tonggefladder, maar ook hier wat te veel tandinzet. Ze knielde neer en draaide me haar billen toe, dus maar begonnen in doggy. Eigenlijk heb ik daar niet zo veel mee, maar het was wel een pracht van een kont waar ik op neer keek. Ik duwde door tot ze plat op de buik lag en veerde bij iedere stoot mooi terug op dat achterwerk dat als een stootkussen tussen ons in zat. Op mijn verzoek maar omgedraaid, dat vind ik toch een wat prettiger positie. Dan kun je elkaar in de ogen kijken en lekker doorzoenen. Op deze manier de klus geklaard, samen wat uit liggen hijgen en weer afscheid genomen.

Nog een uurtje rondgehangen, en koffie gedronken aan de bar. In de rook helaas, want in BW is schijnbaar geen rookverbod. Een stel Fransen ontkurkte een grote fles Champagne met hun uitverkoren dames. De anderen zaten chagrijnig toe te kijken dat zij niet mee mochten feesten. Dat ding kostte iets van twee kamertjes, zag ik op de menukaart. Het is maar waar je prioriteiten liggen, maar misschien denk ik wel te veel sexgericht. Ik liet het deze keer maar bij twee dames, maar mocht de job me nog eens naar Straatsburg voeren, dan zal vast blijken dat ik noglangnietuitgewandeld ben in Club Lancelot. Ach, die Elzassers hebben het van alle Fransen helemaal zo slecht nog niet.