Inloggen

Volledige versie bekijken : Lili (Duitse)

GFE-lover
21 april 2008, 20:20
Naam : Lili
Nationaliteit /taal : Duitse/ zeer goed Duits :-) + EN
Leeftijd : 20
Haarkleur/lengte : licht bruin, lang tot half-lang
Lengte : 1.65 - 1.70
Postuur /Cupmaat : slank mooi figuur, A cup
Tatoeage /Piercing : volgens mij compleet clean
Service : TZ, PZC, NMC, beffen, goed, GFE+

Een top halfuurtje €50!

Zondag deze heerlijke, onschuldig oogende, duitse getroffen. ondanks dat een voor-intake gesprek van collega Rolo op meerprijs uitliep voor extra's (TZ +25):confused: toch nogmaals geinformeerd naar de menukaart. Daar stond toch alle standaards, behalve AV op, ondanks de voor-informatie en het afvuren van de hamvraag na twee seconden toch gevallen voor de onschuld met in het achterhoofd houdend dat het weleens zou kunnen tegenvallen.
Eenmaal op de kamer werd en voortvarend te werk gegaan en ontpopte deze onschuld zich tot een passievolle zoenster :freu: het vele strelen en opbouwen miste zijn uitwerking niet en toen 't mondje ook downunder ingezet werd waren alle twijfels weggenomen, dit werd er weer één, een GFE :roll: Ook de 69 werd door beide partijen als een feestje beleefd en al :fuck:-end de sessie afgemaakt waarbij zij al schokkend lag na te genieten. Altijd leuk voor de ego. Wat ook nog het vermelden waard is voor diegenen die er van houden de vrouw ook te laten genieten: Cowgirl en dan stevig met haar tepels spelen, ff rustig opbouwen natuurlijk maar dat komt ze helemaal los yea hea!

Later moest ik nog van Rolo vernemen dat deze wilde meid geen problemen had schlucken, maar dat is voorals nog een gerucht.

Moeke1
24 mei 2008, 08:25
Een maand geleden wou ik met Lilly naar de kamer, doch nadat ze haar "optielijst" opsomde heb ik mij bedacht.
Nu zag ik ze weer, ik kon me niet bedwingen en zonder iets te vragen ben ik met haar naar de kamer gegaan. Ze sprak niet meer van bijbetalen, en begon spontaan en lief te knuffelen en te strelen. Pijpen zonder doet ze voortreffelijk, zeer lang en met veel gevoel. Mijn vingerwerk en beffen waardeerde zij ook. Zelden heb ik zo een goede neukbeurt gekregen. Topklasse en absolute gfe met zo een lief en mooi meisje voor € 50 voor een 1/2 u.

rolo
25 mei 2008, 23:30
Zag haar overdag voorbij lopen in een paarse bikini en wist het meteen; als ik hier niet achteraan ga da sta ik de volgende dag uit pure spijt :wand:

Na een wat stroef en ongeintereseert begin vond ze het plots tijd om toch te kameren en daar werd het plots toch vuurwerk. Het is altijd lastig voor mij om een mooie jonge meid in te schatten en als dan blijkt dat ze er voor gaat is dat even de juiste jumpstart.

lili pijpt lekker nat en diep, op haar verzoek rustig begonnen met vrijen en al snel werd ik aangespoord door een zwaar kreunende slanke lolita die goed aanvoeld wat je volgende verlangen is, geeindigd met het gevoel dat je alles geeft wat je kunt :fuck:.

Lili lijkt een meisje die als je haar een beetje respectvol en teder benader uitbloeid tot een klein nifmje, doe je dat niet dan kom je niet ver bij haar.

Moeke1
23 juni 2008, 19:59
Vandaag nog eens met lekkere Lilly op de kamer geweest. Waar ze vorige keren wel TZ deed, deed ze het vandaag niet meer :confused::heul: Als compensatie heb ik ze dan maar heel lang laten pijpen :D

Jetliner
24 juni 2008, 17:59
Ik heb Lily 'ns gepolst over haar service op de kamer.
Ze gaf te kennen dat zoenen niet op haar programma stond.
Op basis daarvan ben ik nooit met haar meegeweest.
Een dienst die duidelijk van klant tot klant verschilt.

seksenfun
27 augustus 2008, 20:52
Ik heb Lily 'ns gepolst over haar service op de kamer.
Ze gaf te kennen dat zoenen niet op haar programma stond.
Op basis daarvan ben ik nooit met haar meegeweest.
Een dienst die duidelijk van klant tot klant verschilt.

... en van dag tot dag en/of van moment tot moment :o.