PDA

Volledige versie bekijken : Linne, Party-Farm , rijksweg 11



Kyla
15 april 2008, 16:01
Vorige week eens gaan kijken naar aanleiding van advertenties in weekblad en goede verhalen. Zeker geschikt ook voor koppels en prettige sfeer. Zeker een aanrader voor wie geen tijdsnood heeft en het weekend wil starten in luxe fasciliteiten en onbeperkte sex zoekt. Net verzorgde club die op vrijdag het sauna-wellness-effekt voor koppels en singles verzorgd en op zaterdag geopend is als parenclub. Voor wie het wil proberen hanteren zij happyhour na 16:00. Zeker voor herhaling vatbaar, daar wij geen echte club-gangers zijn maar zoeken naar ongeremde sex met single mannen, echter geen gb-taferelen! De aanwezige dames zijn uitermate vriendelijk en welwillend. uitgebreide info is terug te vinden op hun website (nymfomanen.eu)

neukie
15 april 2008, 16:25
goede advertentie.....:motz:

Clan
15 april 2008, 16:41
Is dit het ??

Iedere Vrijdag van 12:00-18:00 uur
Voor actieve- en nieuwsgierige koppels, single heren en dames.

Luxe Verwen Middag
Onze vrijdagmiddag is uitgegroeid tot een heerlijke relax- en sexxxmiddag. De aanwezige toppertjes verwennen je zo vaak je kunt tijdens deze
ORGIE-MIDDAG !!!

Onder het genot van 'n drankje sexy verwend worden, relaxen in het zwembad, de whirlpool, de sauna, lekker eten van 'n uitgebreid buffet, wie wil zo niet het weekend in ?!

Bij ons geen "rijen geile" mannen die alleen maar zo snel mogelijk willen scoren maar lekkere, supergeile sex met diverse onverzadigbare nymfomanen in een relaxte sfeer.

Deze middag is zeer zeker ook geschikt voor koppeltjes aangezien de nymfomanen ervoor zorgen dat de dames niet worden "lastig" gevallen tenzij ze dit zelf willen!!!!



Iedere 1ste Vrijdag v/d maand WENDY SOMER !!!

**Nymfomanen altijd welkom**

Diverse actieve en welwillende Nymfomanen en Slutts aanwezig
en geven SeXXX-garantie !!!


Entree: Dames gratis / Koppels €35,- / Heren €100,-

Happy Hour voor single heren !!
Entree op vrijdag na 16:00 uur- NU € 50,00
Entree inclusief onbeperkte SeXXX,
gebruik van faciliteiten (zwembad, whirlpool, sauna), drank en buffet.

Kleedruimte, handdoeken en douches aanwezig.
-Safe SeX Policy
-Hygiene vanzelfsprekend


Parenclub Party-Farm - Rijksweg 11 - Linne
N271 (nabij Roermond-Maasbracht)
06-50947099

Kyla
15 april 2008, 18:03
Jaa klopt dat is de tekst van de website en de sfeer die wij terugvonden! Maar wilden hier geen reclame-uithang plakken....viel ons gewoon op dat de Party-Farm er nog niet bij vermeld stond, vandaar onze recensie. Dank voor de aanvulling en is ons inziens zeker de moeite waard eens te beleven

Rob10
15 april 2008, 20:04
Volgende keer gewoon W2 mailen en adverteren hier. Kost niet veel en een website laten draaien kost ook geld. Aanmelden op 15-4-08 en gelijk deze teksten valt net teveel op Kyla. Je kunt beter wat goodwill kweken hier, dan komen de ijsberen wellicht ook eerder in je zaak;)


Jaa klopt dat is de tekst van de website en de sfeer die wij terugvonden! Maar wilden hier geen reclame-uithang plakken....viel ons gewoon op dat de Party-Farm er nog niet bij vermeld stond, vandaar onze recensie. Dank voor de aanvulling en is ons inziens zeker de moeite waard eens te beleven

Willem2
15 april 2008, 20:41
http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=74

Voor de rest :welcome2: op deze site.

:wink:

Kyla
17 april 2008, 00:29
Thanks Willem2 voor de vriendelijke behulpzaamheid, excuus ...en rob10...beetje voorbarige en helaas foutieve conclusie, maar goed. Prettig weekend aan allen:roll3:

Gustomass
17 april 2008, 05:38
Ziet er leuk uit op de foto's.
Hoeveel aanwezige vrouwen kan men daar verwachten, bijvoorbeeld morgen vrijdagmiddag op de verwenmiddag??

een best geinteresseerde Gustomass

2horny4u
18 april 2008, 08:55
Sluit me aan bij Gustomass. Ben ook zeer geinterresseerd. Zijn er mensen die ervaringen hebben met de club. Antwoorden als "dan moet je zelf gaan kijken" kennen we wel, zal ook gebeuren denk ik, dus Gusto............?

Gr 2horny4u

md43
9 mei 2008, 20:51
Sinds augustus 2007 kom ik in deze club, gemiddeld een keer per maand. Ik bezoek niet de parenavonden maar ik ga naar de gangbang- of 'verwen'-middagen, op vrijdag tussen 12 en 6 uur. De vrijdagmiddag ademt een andere sfeer dan de drukke parenavond; de zelfde ruimte, maar een stuk leger. Ik vind de sfeer gezellig, gordijnen zijn dicht, veel gedempt licht. De muziek zou soms wat zachter kunnen.

Aan de ingang betaal je 100 Euro en dan kun je blijven tot zes uur. Je krijgt dan een grote handdoek en een sleutel voor een kluisje, waar je je kleren in kan stoppen. De handdoek sla je om je middel en dan ga je de open ruimte in. Er is een bar, met tafeltjes en stoelen; douches, warm/koud buffet, een zwembad, een bubbelbad en een sauna, en twee hele grote bedden. Dus iedereen kan je bezig zien.

Er zijn altijd drie dames (uit Vlaanderen en uit Nederland) in de leeftijd van 30 tot 40, in steeds wisselende samenstelling, en ik vind ze behoorlijk geil! Je doet de grote handdoek af, legt hem op het bed en dan ga je erop liggen met de dame van je keuze... douchen en afdrogen doe je met kleinere handdoeken.

Ik heb er geen problemen mee dat andere bezoekers je naakt kunnen zien en vice versa, het werkt voor mij behoorlijk stimulerend. Alleen als er erg veel klanten zijn vind ik het wat minder. Dus als Wendy Somer eens per maand in de club aanwezig is, zal je mij niet zien.

thesickboy
12 mei 2008, 07:50
Sinds augustus 2007 kom ik in deze club, gemiddeld een keer per maand. Ik bezoek niet de parenavonden maar ik ga naar de gangbang- of 'verwen'-middagen, op vrijdag tussen 12 en 6 uur. De vrijdagmiddag ademt een andere sfeer dan de drukke parenavond; de zelfde ruimte, maar een stuk leger. Ik vind de sfeer gezellig, gordijnen zijn dicht, veel gedempt licht. De muziek zou soms wat zachter kunnen.

Aan de ingang betaal je 100 Euro en dan kun je blijven tot zes uur. Je krijgt dan een grote handdoek en een sleutel voor een kluisje, waar je je kleren in kan stoppen. De handdoek sla je om je middel en dan ga je de open ruimte in. Er is een bar, met tafeltjes en stoelen; douches, warm/koud buffet, een zwembad, een bubbelbad en een sauna, en twee hele grote bedden. Dus iedereen kan je bezig zien.

Er zijn altijd drie dames (uit Vlaanderen en uit Nederland) in de leeftijd van 30 tot 40, in steeds wisselende samenstelling, en ik vind ze behoorlijk geil! Je doet de grote handdoek af, legt hem op het bed en dan ga je erop liggen met de dame van je keuze... douchen en afdrogen doe je met kleinere handdoeken.

Ik heb er geen problemen mee dat andere bezoekers je naakt kunnen zien en vice versa, het werkt voor mij behoorlijk stimulerend. Alleen als er erg veel klanten zijn vind ik het wat minder. Dus als Wendy Somer eens per maand in de club aanwezig is, zal je mij niet zien.


Dank voor je eerste bijdrage!
Wie schrijft, die blijft!

:welcome2:

sjaakie35
16 juli 2008, 20:21
Dank voor je eerste bijdrage!
Wie schrijft, die blijft!

:welcome2:

helaas, deze zaak is voorlopig gesloten.

neukie
16 juli 2008, 21:33
mod, kijk eens naar de sleutel.........:D:green_smi