PDA

Volledige versie bekijken : Patrizia 2 (GT)



Dickydik
13 januari 2006, 15:09
Haarkleur/-lengte : bruin, halflang/steil
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal, cup a/b
Nationaliteit/Taal : Kazachstan, Duits,
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : navel
Service: TZ, PZC, Anaal
Voordelen: Praatgraag typje
Nadelen: Service niet geweldig, fake gekreun
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: meer gepraat dan gedaan


Patrizia 2 uit Kazachstan is sinds 2 dagen in GT, ze zou voorheen ook in Badda Bing gewerkt hebben volgens eigen zeggen.
Ze heeft halflang steil bruin/donkerblond haar en ze gebruikt vrijwel geen opmaak op haar gezicht.
Ze is een beetje giebelig en erg uit op 'n praatje waarbij ze haar kwaliteiten vurig aanprijst.
Op de kamer gaat het praten eigenlijk gewoon door al het overige daaraan ondergeschikt makend. Ronduit storend zijn haar pogingen om je tot anaalverkeer te verleiden. Ze geeft aan dat ze eigenlijk alleen maar klaar kan komen bij anaal. Ik heb dat maar niet uitgeprobeerd, vond het fake-gekreun bij doggy-style al erg genoeg.
Nee, dat zal zeker niet tot herhaling leiden maar je kunt er wel 'n gezellig babbeltje mee hebben maar daar moet je het dan wel bij laten.....

Debril
13 januari 2006, 22:03
Ben Woensdag avond (13 jan) ook een half uurtje (eigenlijk 20 minuten) met Patrizia op de kamer geweest en ben het met Dickydik eens. Ze heeft een gezellig praatje en is niet opdringerig voordat je de kamer opgaat

Daarom vroeg ik na 10 minuten zelf om de sleutel met het gevoel dat zit wel goed. Maar eenmaal op de kamer was de eerste vraag "wil je niet anaal, want daar kom ik zo lekker klaar" van. Ook ik heb dat maar niet uitgeprobeerd.

Voor beffen was er geen tijd, het was meteen pijpen en doggy, op zich niet slecht, maar ik had er eigenlijk ook geen zin meer aan.

Ze heeft inderdaad in BB gewerkt, in een ander bekend forum vind je nog recensies van haar terug. Ze heeft ook veel interesse voor De Ritz.

Hollandmale
11 februari 2006, 08:13
In de Ritz is nu een Patrizia aanwezig die vroeger in de GT heeft gewerkt. Ze spreekt enkele woorden nederlands. Zou dat niet dezelfde dame zijn ?Hoogstwaarschijnlijk wel.

Hollandmale
13 februari 2006, 16:31
We laten zowel Emma als Carina even staan totdat we weten of het blijvertjes zijn in Ritz.Doe maar hetzelfde met Patrizia :smile2:.