PDA

Volledige versie bekijken : Sandy (NL, 21 jaar)

longdivision
12 april 2008, 17:25
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.60-1.65
Postuur/Cupmaat : babyphat/B
Nationaliteit/Taal : NL met een buitenlands tintje ;)
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : 9
Service: tz (zalig!), vingeren, knuffelen, strelen, pmc, nmc
Voordelen: spontaan, alle standjes, tongzoent heel lekker
Nadelen (?): werkt 3 dagen per week (do-za)
Tijdsduur : 30min
Extra’s bij het bezoek: HWP

Ik was wederom met vrienden in YY, we waren rustig aan het eten, toen Suzan en een nieuwe meid binnen liepen. Er was geen tafel over, dus kwamen ze bij ons aan tafel zitten. Sandy had geen stoel tot beschikking, dus bood ik haar mijn been+knie aan ;) Daar zat ze wel op, maar ze zat eigenlijk te hoog. Na een korte tijd had ze dan toch een stoel kunnen scoren en vervoegde ze zich ook aan onze tafel. We zijn met z'n vijven toch best lang blijven hangen in het restaurant, het was best gezellig.

Daarna gingen we rustig gebruik maken van de faciliteiten en de kameraden liepen van sauna naar hwp naar dompelbad en terug. Ik zat rustig in de bar op een van banken, toen Sandy naar me toe kwam. Ze was Suzan kwijt en voelde zich niet helemaal op haar gemak: het was haar eerste dag in YY. Doordeweek zat ze in Amsterdam en in het weekend wilde ze iets anders proberen. Daar zijn we aan de praat geraakt. We hebben heel lang gepraat, ik heb haar ook nog een tour van YY gegeven, ze had afgezien van de bar en het restaurant, nog niets gezien.

Mijn vrienden waren inmiddels ook weer terug (eten!) en toen gingen we naar de HWP om even lekker bij te komen. Sandy gaf aan dat ze ook wel mee wilde. Enkele minuten later zaten we met 4 in een HWP :) Het een leidde naar het andere en ik besloot met Sandy te kameren.

Dit ging heel gemoedelijk, we hebben eerst lekker samen gedoucht, elkaar lekker ingezeept en samen geschrokken van de koude straal water ineens!

Toen lekker op bed gaan liggen, ze zei dat ze wel alles veilig deed. Daar had ik verder geen moeite mee. Ze zoende zalig gewoon en ik heb haar nog laten lachen en genieten met de lengte van mijn tong, plus wat ik er mee kon :D
Toen zijn we begonnen aan de sex even wat standjes gedaan, ik hoorde gehijg en gekreun van genot (niet dat fake gekreun, waar sommige dvps last van hebben) en even later kwam ik dan lekker klaar (amazone).

Aanwinst voor YY, een van de weinige dames die NL spreken ook.

Moeke1
12 april 2008, 18:23
Postuur/Cupmaat : babyphat/B

Is dat mollig of volslank ? :confused:

longdivision
12 april 2008, 20:31
Da's een beetje meer vlees dan een slanke den ;) niet volslank, niet mollig.

seksenfun
14 april 2008, 20:31
Aanwinst voor YY, een van de weinige dames die NL spreken ook.

Hoewel ik net vind dat ze hun weg aardig vinden naar het paradijsje YY. Moet voor hen toch ook een stukje ontspannender aanvoelen dan in een privé voorgesteld worden aan een man (5") en dan op kamer: de grote vraag hoe die man zich gaat gedragen.