PDA

Volledige versie bekijken : Gabriela (Braziliaanse)



Sphinx
10 april 2008, 16:45
Naam : Gabriela

Haarkleur/-lengte : ravenzwart/schouderlang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank-normaal/B

Nationaliteit/Taal : Braziliaans, Portugees/Duits

Leeftijd : 24

Tatoeages/Piercings : een klein sieraad in haar navel

Service : Uitstekend; TZ, beffen, NMC, PZC, vingeren

Duur: 1 uur

Bijzonderheden : Optickfick met Hoofdletter O en nog lief ook. Heeft (waarschijnlijk) in Traumparadies gewerkt

"When I look up to the sky, I see your eyes, a funny kind of yellow. Rush home to bed, I soak my head. See your face underneath my pillow. I wake next morning. Tired, still yawning. See your face looking through my window. Pictures of matchstick men and you. Images of matchstick men and you. Alls I ever see is them and you"

Als door de bliksem getroffen zaten we daar met z'n allen toen ze binnen kwam. "Die moet je hebben sufkop!!" brulden zowel verstand als kleine Sphinx me toe. Gabriela is een optiekgranaat eerste klasse, maar dan zonder de arrogantie die erbij schijnt te horen. Deze racebeer merkte het onmiddelijk toen hij met haar zat te kletsen, dit kon wel eens de ommekeer van de dag gaan worden. Waarschijnlijk hadden we nu nog zitten praten en zoenen als ze niet Beata uit de kamer boven naast de kino had zien komen. "Wir gehen oben, willst du kino oder zimmer?" Op de kamer ging ze verder met zoenen, deze racebeer af en toe de kans gevend om naar adem te happen. Kleine Sphinx kwam niets tekort, want die kreeg stiekem een vederlichte handmassage . Algauw maakte Gabriela daar een zijdezachte orale massage van met veel tempowisselingen. Ook mijn ballen werden niet overgeslagen. Ze bleek over een acrobatisch trekje te beschikken, want ineens draaide ze zich langzaam om, ZONDER me los te laten, zodat haar poes (voorzien van een mooie pinstripe in het midden) boven me hing. Het duurde niet zolang voor ik toehapte en haar langzaam ging beffen. Uiteindelijk moest ze me luid hijgend loslaten en drukte zich zo stevig op m'n gezicht dat ik er even van schrok. Ze rolde van me af, keek me wazig aan, trok toen plots m'n hoofd tussen haar benen en zei alleen "Vai!". Dat liet deze racebeer zich geen tweede keer vertellen. Gabriela reageerde op m'n orale stimulans met heel zacht gehijg dat steeds zwaarder werd, tot ze haar benen strak om m'n hoofd sloeg en een hoog kreetje slaakte. Waarna ze me plots omdraaide, heel snel maar niet ruw een condoom omdeed en me flink lang heel stevig bereed met opnieuw veel gekmakende tempowisselingen. Nu klonk haar gehijg ineens veel luider, maar het werd nog luider toen we in een stevige doggystyle overgingen. Als ik stil dreigde te vallen, nam ze zonder problemen het tempo over; ze wilde me niet laten gaan. Toen ze ook nog haar inwendige spieren ging gebruiken werd het toch echt teveel en blies ik behoorlijk heftig m'n motortje in haar op. Ze bleef even doorknijpen tot alles eruit was, rolde het condoom eraf en trok me weer in een heerlijke omhelzing. "Der steht ja immer noch." zei ze lachend en voor ik het wist had ze Kleine Sphinx wéér in haar mond gevangen. Toen ik een paar vingers langzaam in haar poesje liet verdwijnen liet ze me weer los en kwam dicht tegen me aan liggen. Ze ging zelf ook even meehelpen door zelf mee te vingeren en stuurde mijn pols naar haar clitoris, die ik zachtjes moest masseren. Toen ze klaarkwam stopte ze vlug m'n twee vingers weer in haar poesje, alsof ze me wilde laten voelen dat dit hoogtepunt helemaal echt was.

We hebben nog lang liggen nasmeulen en zoenen voor we elkaar de trap weer afhielpen. Zelfs bij de kluisjes bleef ze aan me plakken (recht voor de neus van die lawaaiïge Stammgemeinde). De rest van de avond heb ik haar niet meer gezien, behalve toen ze naar huis ging. Ze wierp me nog een kushandje toe, zwaaide en liep de deur uit. Non-de-dju, deze sessie haalt de top-drie allertijden :hammer:

"Windows echo your reflection. When I look in their direction, now. You’re face is haunting me. Your face just won’t leave me alone. Pictures of matchstick men and you. Images of matchstick men and you. Alls I ever see is them and you. You’re in the sky, you’re with the sky, you make men cry, you are. You’re in the sky, you’re with the sky. You make men cry"