PDA

Volledige versie bekijken : Deurne, Nathalie's prive, Bo



kegel
10 april 2008, 11:01
http://www.nathalie425.be/?v=1

Onlangs ook voor het eerst op dit adres eens langsgeweest. Binnenkomen en in de gang op de canapé plaatsgenomen. Er waren twee meisjes aanwezig die door de eigenaar/pooier/engerd van dienst werden voorgesteld: Bo en Jessy. Onmiddellijk voor Bo gekozen voor een half uurtje (doe ik altijd de eerste keer in een nieuwe zaak).

Met Bo mee naar de kamer, uitgekleed en samen naar de badkamer voor het wasje. Ik vond haar meteen een aantrekkelijk meisje: mooi figuur, slank, maar niet te mager, mooie borstjes met parmantige tepeltjes erop en een leuk jong gezicht.

Terug op de kamer vroeg ze of ik een massage wilde. Dit deed ze erg zacht maar wel ontspannend. Na een tiental minuten me omgedraaid. Ze vleide zich tegen me aan en ik begon haar zachtjes te kussen op haar borsten en haar mond. De borsten reageerden onmiddellijk. Tepeltjes gingen flink recht staan wat hun nog fraaier maakte. Tongzoenen deed ze wat minder enthousiast, maar dat beterde. Ik vermoed omdat ik een frisse adem had en het erg rustig aanpakte. Na enige minuten zakte zij af en begon me heerlijk te pijpen. Ze heeft een erg zachte pijpstijl, maar ik vond het echt zalig. Ze wisselt mooi of, gebruikt haar tong heel goed en kan je eikel heel sensueel bespelen. Dit alles gaf me een enorm lekker gevoel, maar zonder dat ik me moest inhouden om niet te snel te komen.

Zij ging zo een tijdje door en ik streelde ondertussen haar kutje. Heel zacht, zonder ruwe vingerbewegingen raakte ik haar clitje aan en zocht haar strakke kutgaatje op. Ze werd er lekker sappig van wat ik heerlijk vond.

De laatste tien minuten hebben we rustig geneukt. Zij bovenop en uiteindelijk in een missionaris. Zij deed rustig mee en uiteindelijk ben ik zalig klaargekomen.

Daarna nog rustig wassen en tevreden naar huis. Een prima ervaring dus. Het enige wat je zou kunnen opmerken is dat ze het allemaal zonder veel gepraat of enthousiasme doet. Dat stoort me eerlijk gezegd minder dan van die viswijven die je tussen het pijpen door naar je vakantieplannen vragen of fakers die bij de minste aanraking NOG, NOOOOG, HAAAARDER gillen.

Ik vond haar een fijn, lief, zacht meisje dat heerlijk pijpt en erg vriendelijk is. Ik denk dat ze wel geen wildere aanpak verdraagt. Zachtheid geboden dus. Ik ga in ieder geval nog eens terug en zie dan wel of ik haar of een andere leuke meid daar leer kennen.
Heeft er trouwens al iemand ervaring met Karen of Isabelle? Twee zalige MILFen die er erg geil uitzien.