Naam : Jadzia/Ella?
Haarkleur/-lengte : blond half lang (schouders)
Lengte dame : 1.60m/ 165m
Postuur/Cupmaat : slank, B/C-Cup
Nationaliteit/Taal : Pools, duits en goed engels
Leeftijd : 22 jaar
Kleur ogen : groen
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service : Goede service, PZC NMC Zoenen
Bijzonderheden : veranderende stem een soort hoge hik aan het einde.
Mooie lach, en zeer zacht.
Rond 14:20 kwam ik aan in GT en dit is dan het begin van wederom een Lord of the string tour.
Even ingecheckt en even de beentjes gestrekt in de kleedruimte. Het beloofde een bijzondere dag te worden als ik zag wat er allemaal los rondliep. Dat dat allemaal kon groeien zonder mijn wortel.:cool:
FF een watertje besteld aan de bar, en voor de verandering maar weer eens een zenuwsigaretje opgestoken. Ik rook niet meer, maar op een of andere manier ben ik in de sauna’s(hoe is het mogelijk) altijd zenuwachtig en heb ik mijn speciale saunapakje blowborro light bij. Ik had mijn zaakje goed voor elkaar, want door al dat gecensureerde moois werd er al direct gereageerd vanonder mijn berenvel. Pff, blijven zitten, down boy!!
Het leek wel de eerste keer dat ik hier binnenkwam, enorm zenuwachtig dus.
Blijkbaar scheen het op te vallen, want na enige minuten met trillende handjes aan mijn glaasje water te hebben genipt kwam er een dame naast me zitten. Een mooie blonde (hoe kan het ook anders) dame van geschat rond de 22, met een opzichtig babydolletje aan. “die erste mal?” . No not the first time, sorry, do you speak English? “yes, do you?”? :confused:
What’s your name ? “Jadzia, it’s my second time here”. How do you spell that? (zie naam…) Vreemde is, dat ze vlak hierna door een andere dame in het Pools werd aangesproken met Ella of zoiets maar herkende haar na de topic van Ella gelezen te hebben niet als zodanig.
Ze had wel iets heel aparts, felgroene ogen en enorm mooie lippen, in mijn eerste observatie was ze vrij klein, en had ze een strak lijntje met een leuke c. Where do you come from? “Poland” ahhhhhh, droom droom, heet heet..gooi koud water… How old are you? “22” duhh “:hah:
Ze praatte een beetje met zo’n lief oplopend van gewoon naar hoog stemmetje.
Hoe had ik mezelf toch weer over kunnen halen om naar dit paradijs van verleidingen te gaan, maar goed, ik ben er nu toch en met al dat gruizige observerende gezelschap om me heen begon ik maar met hetgeen ik het meest slecht in ben, het begingesprek. Op een of andere manier verliep dit bovenwonder vlot en gezellig, moet wel zeggen dat er een klik was. Eventjes later legde ze haar hand op mijn been en ik vestigde direct een all time record, hard in 2 seconden als het al niet minder was, maar ik was te laat om de stopwatch erbij te pakken.
Ik kleurde ervan, “what’s the matter?”, maar ik hoefde al niets meer te zeggen want ze voelde het al meteen. Ze lachte en vroeg of ik mee naar de kamer ging. One moment, please one more cold water. “do you want to sit on the couch?” Ok dan maar, van de bar even het hoekje om waar op dat moment gelukkig niemand zat.
Ze kwam tegen me aanliggen en zei verder niets, maar oh wat rook ze heerlijk. Na enige minuten wat genipt te hebben aan mijn glas en aan allerlei gore rotzooi gedacht te hebben, was de situatie niet veel beter geworden, eerder verslechterd. Mijn vriend begon een beetje te lekken, verdorie hij trilde er gewoon van. Nog maar even wachten, maar haar hand kwam er langzaam naar toe omdat het niet onopgemerkt bleef dat blok hout tegen haar hoofd. Ze vroeg of we naar de kamer moesten en of ik me schaamde, dat hoefde ik niet vond ze. Ok we go, do you get the key? “yes wait here I pick you up than you can relax for a moment”
Mooi, “message from the dark site there is” zo vertelt mijn GSM mij dat er een nieuwe sms is, en dark was hij deze keer, sauna goeroe Willem 2 himself, dat hij het niet ging redden, jammer, maar dat mocht de pret niet drukken.
Nou dat even relaxen wierp zijn vruchten af zeg, binnen luttele minuten was ze alweer terug en alleen de gedachte al van wat komen ging zorgde ervoor dat er nog steeds een tent stond.
“We go outsite, come” wtf?:eek:, maar ja maakt ook niet uit, moest toch die richting in. De aanblik van haar achterkant en string tussen haar ronde billen, zorgde ervoor dat ik in een roes en al zwevend in de waan was dat er helemaal niemand aanwezig was.
In het huisje aangekomen ga ik op bed zitten, het is niet koud en warm maar mijn hart ging tekeer alsof ik in een sauna van 90 graden zat. Ze laat haar babydolletje van zich afglijden (zins speling gejat van Jansen)en ik zit daar als een zoutzak te staren met uitpuilende ogen met mijn berenvel nog aan, wat eigenlijk weinig zin had want mijn vriend kwam toch maar even buiten kijken waar toch al die ophef voor nodig was.
Ze kwam tegen me aanstaan en begon me te zoenen, duwde me om en kwam bovenop me liggen, zo zacht…, ik draaide ervan en genoot vol van iedere aanraking. De band van mijn jas had ik al losgemaakt en ik ontdeed me met veel moeite en nogal knullig van de rest van mijn vel.
Ze bleef minutenlang knuffelend zoenen en strelen, haar borsten voelden hemels aan, velvety ;)
Schijnbaar was het ineens voldoende, want de tong en lippen vervolgden hun weg naar beneden toe. Nog niet dacht ik nog, ahhh te laat, yes net zo zacht als zo even ging ze beneden weer verder. Ze knuffelde ermee alsof het een teddybeertje was en het “voorwater” werd vakkundig weggelikt terwijl ze me lachend aankeek. (Waarom moeten sommige dvp’s toch altijd lachen, ik doe het ze niet na). Neem hem…yes..op het moment dat ik het dacht, nam ze hem helemaal, telepathisch begaafd ook nog? :D
Niets werd overgeslagen, en ik prees me gelukkig dat ik het zaakje ’s morgens nog eens grondig geïnspecteerd en geschoren had.
Ik geloof dat ik zeker een 20 tal minuten in een heel andere wereld was, verbaasd dat ik het zo lang uithield werd deze droom ook snel verstoord door een enorm onverwacht snel opkomende explosie. Ik duwde haar hoofd naar de rest van het spel en maakte het zelf af. Zo, het kwam volgens mij uit mijn tenen, moest niet veel gekker worden.
Weer lachte ze, pakte de cleansweaprol erbij en dweilde alles netjes op. “He is nice” who is nice, me? “no he is” terwijl ze mijn vriend even aanwees.
Knijp me even, wat gebeurd er hier? Not me? En ik trok een pruillip, ze lachte alleen maar en kwam tegen me aanliggen zei verder niets en streelde me wat, en ik beantwoorde dat maar al te graag, want op dat gebied ben ik een enorme softy.:o
Ik had geen idee van de tijd, zal wel niet zo lang zijn geweest maar zolang ze niks zegt, ik wil hier blijven! Dit was echt top.
“blue pill?” zei ze ineens, terwijl ze voelde dat er nog steeds verandering was gekomen in de toestand waarin het allemaal begon. No, no blue pil, its pure natural. Ze zakte weer naar beneden en het boterzachte gevoel overheerste weer direct. Kon het maar eeuwen duren dit wat een genot deze dame. Ik schoof haar haar tas toe en na het hoedje op de juiste plaats geschoven te hebben draaide ze me de rug toe, waarna ik voorzichtig bij haar binnenging. Wat een ervaring, nat, zacht, strak. Heel erg voorzichtig en zacht genoot ik van ieder moment, haar borsten zachtjes aanrakend en al zoenend met haar hoofd scheef naar me toe. Mijn favoriete standje, yes, ze begreep wat ik allemaal fijn vond, en het leek wel weer alsof ze er zelf ook van genoot.:freu:
Geen beter leven dan een goed leven zeg ik dan maar.
Lang duurde het plezier echter niet, want schijnbaar was ik overgevoelig voor haar. Het werd zelfs een beetje zwart voor mijn ogen (nou ja meer vlekken maar die zaten ook al in de cleansweap, schijbaar toch wat in m'n ogen gekregen. Het orgasme leek lang te duren maar toch ook weer te kort. Weer kwam er na even een opmerking, “you are sure, no blue pill?” En inderdaad, hij wilde nog steeds van geen wijken weten. :green_smi
Binnen no time kwam ze er voor de verandering ook nog maar eens bovenop zitten, ik keek haar aan en eindelijk, eindelijk kreeg ik weer de gelegenheid om wat zinnigs te zeggen…………wauw!
Ze schoot in de lach viel voorover, omhelsde en zoende me. Kippenvel, wat een vrouw. Na deze derde keer kregen we weer de gelegenheid om met elkaar te praten. “now he is tired” en eindelijk kwam er rust in de tent. Hierna nog 1 x van haar genoten en uiteindelijk weer zelf afgemaakt. Ze had er inderdaad van genoten zei ze, het voelde vertrouwd.:lostit: Tja, wat moest ik hier nu op zeggen. Nadat ik mezelf en anderen de belofte had gedaan om nooit meer langer dan 2 uur naar dezelfde film te kijken, moest ik toch constateren dat ik uiteindelijk zo’n 3 ½ uur op de kamer ben geweest. De betaling was maar voor 2 uur. Na afscheid te hebben genomen ben ik gaan douchen en heb aan de bar nog even een watertje met citroen genomen om vitaminetechnisch verantwoord mijn lichaam weer wat op sterkte te brengen. Waar ik normaal even uitrust en voor de volgende ervaring ga, was alles wat er verder rondliep in mijn ogen zwaar beneden peil, de zin was in zoverre weg dat ik wel wilde gaan maar dan alleen weer met haar. Ik zag ze nog heel even in de rij bij het eten waar ze weer even haar mooie lach liet zien, weer kippenvel, was ik speciaal of ben ik nu zo lachwekkend. :rolleyes:
Schijnbaar was ik te laat, want even later was ze weg. Na een half uur verloren rondgelopen, wat gegeten en gewacht te hebben, ben ik naar huis gereden.
En ik ben vergeten haar telefoonnummer te vragen, hoe stom kun je zijn, wat een ervaring, met stip mijn top 3 binnen, al weet ik niet wie nu de 1e dan wel de 2e plaats gaat bezetten.
Willem2
9 april 2008, 23:06
....En ik ben vergeten haar telefoonnummer te vragen, hoe stom kun je zijn, .....
Misschien was dat wel het meest intelligente wat je hebt gedaan :rolleyes:;)
:wink:
PS Ik zal het zelf wel verplaatsen naar "Verliefdheden etc......" ;)