Inloggen

Volledige versie bekijken : Kerkrade: Club Mirabelle

Sexy112
9 april 2008, 19:44
klopt tiffanys is gesloten maar de mesten dames zijn nu in club Mirabelle in kerkrade . zo als joanna eva alice laura gina monica samantha . :freu::freu:

mirro
9 april 2008, 20:00
ja das stimmt war heute im club Mirabelle und da waren die damen vom Tiffanys da und auch sabine ist da als gastfrau .
Ich war mit Gina auf zimmer und sie war super mich werden sie nun wieder öfters da sehen

neukie
14 april 2008, 18:04
adresje fon enz enz....:

www.clubmirabelle.nl (http://www.clubmirabelle.nl)

volgens mijn informaties werkt de gastvrouw Conny nu bij Yvonne

mirro
18 april 2008, 13:09
ich war gestern wieder mal bei Mirabelle :p war sehr ueberrascht ueber die preise halbe stunde 60 euro und 1 stunde 80 euro :freu:
ich war 1 stunde mit Samantha auf zimmer und es war einmalig :fuck:
sie ist echt der hammer sie sieht super aus hat mega geile brueste und der sex war auch der hamer :rubbel::fuck:

neukie
17 mei 2008, 10:57
Wat mirro over de prijsen zei is totaale onzin.

Ben daar gewest om met Joanna wat lekker te spelen. Reportje stuur ik in de volgende dagen bij.

Prijsen:
1/2 uur = 70 Eus
hele uur = 100 Eus.

Greeeets neukie

neukie
28 mei 2008, 14:50
Ben nog eens daar gewest en had met mijn kleine vriendin gastvrouw Sabine lang geprat. Daarnaar met Eva een rondje gespelt. Berichtje stuur ik bij als ik meer tijd heb.
Mirabelle is zo wat hoe een genotenschap. Daar is geen club-baasje en de eigenaars zijn de mieken zelfder. Ze probeeren het. Mijn hulp krijgen ze als ik graag naar de Tiffany gereden ben. De meiden zijn meestendeels ex-Tiffany's-girlies.
De kamers zijn tussen middle-class en top. Sommige met een douche :-) en sommige met een oude badkuip. Voor me is dat zonder belang. Ik neuk ook in een oude badkuip. Ik sta en dan van achtern.....

Wat collega mirro over de prijsen zei dat klopt. Sorry Mirro. Dat zijn de prijsen 5 weken geleden gewest. Ze hadden wat met de prijsen gespelt wat zeker war rar was.

Momenteel:

half uurtje = 70 euri
hele uur = 90 euri

Zo is de hele uur het betere offertje. Sabine zei dat ze momenteel geen verandering meer in de prijsen maken. Dan is het een goedkoop als de prijs bij Yvonne/Kerkrade 110/hele uur is en bij Aspasia/Lemiers 100.

De service is gewoon dezelfde hoe bij Tiffany's, pzc en nmc, zoenen beffen enz.

Zeer weinige meiden doen ft of anaal. Meestendeels niet.

neukie
11 juni 2008, 13:48
de fon nr ist niet dezelfde hoe op de website aangegeven. Ze hebben de oude nr. van Tiffanys gepakt.

Van NL: 0455 412762
Van D: +31 455 412762

jeepie
14 juli 2008, 16:38
werkt nicole er ook

neukie
14 juli 2008, 21:38
welke Nicole? Het oudere ex-tiffa-girl met een leeftijd 40+ jaaren? blond,b, ca 170 cm slanke/gewoone figuur? Tot 6-9 maanden geleden bij Tiffa?

Ze had een korte tijd bij Yvonne gewerkt en is volgens mijn infos nu in een Duitse club. Maar: dat is zonder belang als Nicole een beetje dom en een beetje rar is. Geen toppie meer dan 10 jaaren geleden. Ook niet als ze eens 5 jaaren geleden limburgse pijpkoningin bij hookers gewest is.

laurent74
10 augustus 2008, 12:15
adresje fon enz enz....:

www.clubmirabelle.nl (http://www.clubmirabelle.nl)

Website gesloten : "Deze website is afgesloten om administratieve redenen"

knap_kut
15 augustus 2008, 18:24
telefonisch ook niet meer bereikbaar??? zijn ze nu echt dicht??

neukie
19 augustus 2008, 17:39
Kapot!!

Mod, kijk eens naar een sleutel... :mad: Weer een club in het Limburgse weiniger :wand:

neukie
24 augustus 2008, 19:11
Wie weet van jullie waar de meiden nu zijn??????

knap_kut
25 augustus 2008, 17:37
Wie weet van jullie waar de meiden nu zijn??????

Laatst de proef op de som genomen en maar eens langsgereden. Helaas, zo dicht als het maar zijn kan.
Maar, de auto van joanna stond voor de deur :confused:
Nu heb ik in de trompetter een advertentie gezien van ene joanna die aan priveontvangst doet. Kan toeval zijn, maar toch.
Ik heb nog niet gebeld, maar wat niet is kan nog komen :D:D

neukie
26 augustus 2008, 14:46
Nicole ex Tiffa heb in het belle ami in Geilenkirchen (D) gezien.