Randy
13 januari 2006, 08:16
Haarkleur/-lengte : blond steil, halflang
Lengte dame : ong 1.60m
Postuur/Cupmaat : normaal / A-B
Nationaliteit/Taal : Pools / matig Duits
Leeftijd : eind 20 denk ik
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: redelijk, PZC, beffen, zoenen
Voordelen:
Nadelen:Taal
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek:
PHG, 12 jan
Sofie is een vriendelijke dame, waar ik mee naar de kamer geweest ben zonder dat ik het echt wilde :eek:. Dom, en dat bleek ook op de kamer. Er was gewoon geen klik, en daar kon zij ook niets aan doen. Mijn eerste flop in PHG.
Minder was dat zij vond dat we een uur op de kamer waren geweest, terwijl ik zeker wist dat het net geen half uur was. En toen was het taalprobleem wel lastig. Uiteindelijk nam ze toch met EUR 50 genoegen. Nou gaat het me niet om die 25 EUR, maar het gevoel belazerd te worden vind ik klote. Geen herhaling, duidelijk.
Lengte dame : ong 1.60m
Postuur/Cupmaat : normaal / A-B
Nationaliteit/Taal : Pools / matig Duits
Leeftijd : eind 20 denk ik
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: redelijk, PZC, beffen, zoenen
Voordelen:
Nadelen:Taal
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50
Extra’s bij het bezoek:
PHG, 12 jan
Sofie is een vriendelijke dame, waar ik mee naar de kamer geweest ben zonder dat ik het echt wilde :eek:. Dom, en dat bleek ook op de kamer. Er was gewoon geen klik, en daar kon zij ook niets aan doen. Mijn eerste flop in PHG.
Minder was dat zij vond dat we een uur op de kamer waren geweest, terwijl ik zeker wist dat het net geen half uur was. En toen was het taalprobleem wel lastig. Uiteindelijk nam ze toch met EUR 50 genoegen. Nou gaat het me niet om die 25 EUR, maar het gevoel belazerd te worden vind ik klote. Geen herhaling, duidelijk.