Inloggen

Volledige versie bekijken : PZC en klachten

Phylie
7 april 2008, 00:38
In een saunaclub in DE heb ik laten pijpen zonder condoom. Wel eens keer eerder gedaan, maar voor het eerst bij iemand in dr mond klaargekomen daar. Na 2 weken kreeg last van een naar gevoel . een gevoel van vaak moeten plassen. Geen branderig gevoel bij het plassen, geen afscheiding, alleen een naar gevoel (ook niets zichtbaars). Best wel moeilijk om te beschrijven.

Als ik naar de beschrijvingen van SOA kijk hebben ze over een branderig gevoel bij het plassen en/of afscheidingen.

Heeft iemand anders nog ooit last van zo'n gevoel gehad een PZC sessie?

Gr. Phylie

Randy
7 april 2008, 07:14
Als je nog niet geweest bent: ga naar je dokter of GGD! Het is niet altijd zo dat mensen symptomen hebben, maar toch wel een SOA opgelopen hebben.

paul22
7 april 2008, 11:11
In een saunaclub in DE heb ik laten pijpen zonder condoom. Gr. Phylie

Nou ,advies opvolgen , eerst de diagnose van een arts.

Daarnaast is de vraag interessant, heb je ( afgelopen maand!!) echt alléén FT gedaan of ...

NMC, vingeren en daarna aan je lul , enz... enz..

Nami
7 april 2008, 18:15
Van PZC en FT kun je ook een SOA krijgen hoor!
Soms zie je dat DVP direct na een FT zo'n flesje mondwater grijpen en dan effe goed spoelen :rofl: maar bedenk zelf dat een populaire dame meerdere contacten per dag heeft, het standaardpakket kan bestaan uit zoenen en PZC, dan kan ik makkelijk bedenken dat je hierdoor ook iets kan oplopen wat nog rondzwermt in een mondhoek. :wand:

Picasso 1
7 april 2008, 18:57
Zie je nou wel! Rplover had gelijk... en omdat we niet wilden luisteren, heeft nu een van de 8.000 ijsberen op dit forum een vage klacht mbt plassen :D

rplover
7 april 2008, 19:32
Zie je nou wel! Rplover had gelijk... en omdat we niet wilden luisteren, heeft nu een van de 8.000 ijsberen op dit forum een vage klacht mbt plassen :D
Jij wil niet eens weten welke verhalen ik zaterdag in Villa Vertigo heb gehoord, zelfs ik was verbaasd doe hoezeer het topic PZC en SOA leeft :hammer:

Eén van de 8000? Vergis je maar niet hoe het leeft en hoe er nu sommigen bibberen en zweten, maar ze zullen het hier niet openlijk neerpennen. Maar dat ook respecteer ik wel, Picasso1, ieder mag schrijven en niet schrijven wat hij wil toch .... ;)

:wink:

Randy
7 april 2008, 19:41

HAHAHAHAHAHA!!!! De maand is nog jong, maar dit vind ik nu al de meest komische opmerking van april!

Schitterend gevonden! Hoe verzin je het. Ik zie RPL al als een God der Wrake ons arme PZC liefhebbers met bliksems bekogelen! :rofl::rofl::rofl:

seksenfun
7 april 2008, 20:08
Soms zie je dat DVP direct na een FT zo'n flesje mondwater grijpen en dan effe goed spoelen :rofl: maar bedenk...

... dat die dame met haar volgende klant eens zo kwetsbaar is. (zie site soa.be)

ilovethaigirls
7 april 2008, 20:49
Jij wil niet eens weten welke verhalen ik zaterdag in Villa Vertigo heb gehoord, zelfs ik was verbaasd :hammer:

Ze wreef alles op haar borsten uit, mijn kwakje, en likte het verdorie op, en slok alles door. Ze vertelde me dat ze het gewoon lekker vond.

Zijn toch wel leuke verhalen he Rplover :D

Phylie
7 april 2008, 22:38
Heb wel antibiotica kuur gekregen van 10 dagen. 10 dagen voorbij nog steeds dezelfde klachten. Morgen maar weer eens langs de huisarts gaan. :(

Voor mij is het nu wel een ding zeker. Nooit meer een DVP zonder condoom aan mijn kleine phylie. En helemaal geen tong zoen meer.

@paul22. Goh wat afkortingen, zie wel dat ik nog geen ervaren ijsbeer ben. Ik neem aan dat FT iets van PZC is tot het end? Zo ja, dan alleen FT. NZC doe ik niet.
Wel ben ik daarna in een Whirlpool geweest. Misschien is dat het geweest? Zou het echt niet weten.

Wel vreemd dat iedereen (ook de GGD, op RPlover na dan ) roept dat kans op een SAO met PZC vrijwel nihil is, alleen dat de "ontvangende" partij een risico loopt. Maar zoals ik al ik zei geen DVP meer aan mijn Phylie zonder een rubber. Wellicht helemaal geen DVP meer.

Randy
7 april 2008, 22:48
Heb wel antibiotica kuur gekregen van 10 dagen. 10 dagen voorbij nog steeds dezelfde klachten. Morgen maar weer eens langs de huisarts gaan. :(

Voor mij is het nu wel een ding zeker. Nooit meer een DVP zonder condoom aan mijn kleine phylie. En helemaal geen tong zoen meer.

@paul22. Goh wat afkortingen, zie wel dat ik nog geen ervaren ijsbeer ben. Ik neem aan dat FT iets van PZC is tot het end? Zo ja, dan alleen FT. NZC doe ik niet.
Wel ben ik daarna in een Whirlpool geweest. Misschien is dat het geweest? Zou het echt niet weten.

Wel vreemd dat iedereen (ook de GGD, op RPlover na dan ) roept dat kans op een SAO met PZC vrijwel nihil is, alleen dat de "ontvangende" partij een risico loopt. Maar zoals ik al ik zei geen DVP meer aan mijn Phylie zonder een rubber. Wellicht helemaal geen DVP meer.

Een antibiotica kuur betekent nog niet dat je een SOA hebt.

Whirlpools kunnen geen SOA's overbrengen voor zover ik weet. SOA bacterien / virussen overleven zeer kort buiten het menselijk lichaam. Sommige dames gebruikten dat argument wel als ze niet in de pool willen. Het eigenaardige van SOA's is juist dat ze niet zo besmettelijk zijn!!! Er moet flink wat fysiek contact (lees: sex) plaatsvinden voor een SOA overgedragen wordt. Dit in tegenstelling tot andere ziektes die bijv via ademhaling, aanraken al kunnen worden overgebracht.

Dat geschreven hebbend, ELK sexueel contact is een risico op SOA. Als je dat risico niet wilt/kunt verdragen moet je zeker geen DVPs bezoeken. Als je monogaam bent en je partner ook zul je nooit een SOA krijgen. Als je niet zeker bent van je partner, is celibaat zijn de enige 100% zekerheid.:eek:

Jansen
7 april 2008, 22:59
Wat had de huisarts geconstateerd om je een antibiotica kuur te geven ?

Wanneer hij zichtbaar niets kan waarnemen dan neemt hij een strijkje uit je plasbuis en stuurt dit op.
Na een dag of 5 krijgt hij de uitslag.

Bij een druiper is de reactie meestal ;na een dag een jeukend gevoel dat na een dag over gaat in een branderig gevoel.
Na twee dagen een lichte afschijding met lichte pijn bij het plassen.
Daarna wordt de pijn steeds heviger en ook veel etter uit de plasbuis de gehele dag door.
Na de vierde dag zoveel pijn dat je snachts niet kan slapen en bijna niet meer kan plassen.
Dit blijft totdat je een zware antibiotica spuit in je bil krijgt en na twee dagen wordt de pijn minder en is de etter weer weg.

3 pillen als antibiotica helpen niet in dit stadium.

Er zijn ook druipers die niet zo hefftig zijn maar als de cok (Bacterie) eenmaal toeslaat dan krijg je bovengenoemde.

Een arts van de NVSH of ook wel van Stimosa helpen je direct ook de GGD arts is een optie bij deze artsen heb je de uitslag de andere dag al na het inleveren van het uitstrijkje.
Bij de huisarts duurt het gemiddeld een week en hij moet het doorgeven aan de plaatselijke gezondheidscommisie en huisartsenraad.

Met dit strijkje wordt ook naar andere soa,s gekeken.

Laat mij op i.m. weten wat je had.
Als je het hier niet kwijt wil,ik ben met een onderzoek bezig sinds 5 maanden en via i.m. verzamel ik informatie over diverse ziektes opgelopen in de clubs.
Het blijft uiteraard prive ook de dame en club houdt ik bij.
Dit komt niet in het openbaar.

Redbull
8 april 2008, 05:54
Bij mij is het begonnen met veel plassen :

http://candida.goedbegin.be/

Clan
8 april 2008, 07:12
Nou dat geeft weer veel hoop voor mijn bezoek vandaag:D weet nog niet welke club het slachtoffer gaat worden van de lord of the string tour.

Wat een verhalen, maar ja de bekende ezel he;)

We nemen het allemaal een beetje op de gok toe denk ik, zelf ben ik pas door het oog van de naald gekropen, echter was dat niet met PZC.
Er kan per ongeluk weleens iets gebeuren, waardoor je een soa oploopt.

Maar ik heb mezelf al herhaaldelijk laten testen, en iedere keer zeggen de testdames (zagen ze er maar zo uit als de dpv) dat de kans op een soa na pzc nihil is. Maar er wordt ook direct bijgezegd om altijd een condoom te gebruiken.

En er is helemaal niets verkeerd aan om altijd een condoom te gebruiken, dus phylie, voortaan het rubbertje om je willie. Maar om nu de dvp voor te laten staan:confused: das toch eeuwig zonde

paul22
8 april 2008, 09:48
En er is helemaal niets verkeerd aan om altijd een condoom te gebruiken, dus phylie, voortaan het rubbertje om je willie.

Goed advies ,dat is safer ! Maar veilig (safe!) ,als in "ik kan nóóit een SOA oplopen" ben je dan zeker niet.:eek:

En Phylie, ik bedoelde niet NZC maar NMC, en hiermee loop je meer risico dan met FT.
Een Nederlandse Huisarts die de NHG-richtlijnen opvolgt behandeld bij "SOA verdenking" niet met 10 dagen antibiotica. Lijkt er meer op dat hij een "hogere urineweg infectie" vermoed en behandeld.

paul22
8 april 2008, 09:59
3 pillen als antibiotica helpen niet in dit stadium.

.

Er zijn chinolon-resistente gonnorhoe-bacteriën onstaan . Inmiddels zijn ook bij de huisartsen de richtlijnen hierop aangepast( in Nederland!, als ik RP zijn verhaal lees weten sommige Belgische artsen dit nog niet).

Bij normale gonnorhoe (80%) helpen 3 pillen, ongeacht het stadium!
Bij de resistente (20%) helpen 3 pillen nooit, ongeacht het stadium!

rplover
8 april 2008, 10:30
Goed advies ,dat is safer !
En Phylie, ik bedoelde niet NZC maar NMC, en hiermee loop je meer risico dan met FT.

Hier is ie weer met zijn onheroepelijke stelling :cool:
FT geeft zelfs kans op overdracht van HIV, Paul22, zo een uitspraken toch, waar haal je het :eek:
Alvast niet op SOAAIDS (http://www.soaaids.nl/veiligvrijen_vervolg/wat_is_veilig_vrijen_veilig_of_niet)
quote: pijpen ... Veilig voor hiv, tenzij de man klaarkomt in de mond. Dan onveilig voor degene die pijpt,onveilig voor soa, risico op syfilis, herpes genitalis, chlamydia en gonorroe, bij klaarkomen in de mond ook onveilig voor hiv, risico te verkleinen door (pijp)condoom.

als ik RP zijn verhaal lees weten sommige Belgische artsen dit nog niet

Ik denk dat Belgische huisartsen best weten waar ze mee bezig zijn, het zijn artsen Paul22, en jij en ik lezen en constateren en trekken allebei (misschien wel verkeerde) conclusies ;)
Ik ben dan ook geen gekwalificeerde arts, en jij ook niet, dus het is ons vegeven :D
Over de duur van, en de kuur, laten we dat ook maar over aan artsen, die zijn (zelfs Belgische) veel beter opgeleid dan jij en ik :teuflisch

Twinangel
8 april 2008, 11:22
Beperk het risico door een condoom te gebruiken! Ik heb gelukkig nooit een SOA opgelopen.

sofaking
8 april 2008, 12:28
Er zijn chinolon-resistente gonnorhoe-bacteriën onstaan . Inmiddels zijn ook bij de huisartsen de richtlijnen hierop aangepast( in Nederland!, als ik RP zijn verhaal lees weten sommige Belgische artsen dit nog niet).

De Belgische dokters weten dat ook wel hoor, het is hier trouwens al vermeld :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=68174&postcount=154

paul22
8 april 2008, 16:33
Hier is ie weer met zijn onheroepelijke stelling :cool:
FT geeft zelfs kans op overdracht van HIV, Paul22, zo een uitspraken toch, waar haal je het :eek:

Waar zit de tegenspraak met SOAAIDS ?

Hoe zijn de odds ;
Kans op HIV voor vrouw (vaginale sex) 1:1000 met condoom 1:10.000 !
Kans op HIV voor man (vaginale sex) 1:3000 met condoom 1:30.000 !

Kans op HIV bij FT (volgens SOAAIDS !!)
voor de vrouw (ontvangende partij) 1:20.000 (hiervoor moeten er wondjes zijn !)
voor de man zero !!

Conclusie ook voor HIV is FT minder gevaarlijk dan NMC !!

Het is echter duidelijk dat Phylie geen HIV heeft opgelopen van zijn FT en ik bedoelde dan ook de klassieke SOA's.

En ik wil hier geen Belgische artsen beledigen !
Maar de arts die RP heeft behandeld en voor een Gonnoerhoe 2 weken nodig had ,die handelt niet volgens de richtlijnen !! http://nhg.artsennet.nl/upload/104/standaarden/M82/start.htm

Spuitje en binnen enkele uren nemen de klachten merkbaar af . Uiterlijk binnen 48 uur geheel klachtenvrij en CDL mogen dan ook weer na 48 uur aan het werk!!!:p

r0y
8 april 2008, 16:40
En we zetten de discussie voort in een andere thread :hammer:

rplover en Phylie hebben zeker ook hetzelfde ip-adres :D ?

Anvers
8 april 2008, 17:34
Dit zou mij ten zeerste verwonderen! Heb je dit al eens nagevraagd bij Willem2? :confused:

Vooraleer je zoiets schrijft, zou je toch wat meer zekerheid hierover moeten hebben. Geen mensen beschuldigen als je niet ZEKER bent hé r0y ! :mad:

wico

rplover
8 april 2008, 20:01
Dat heb ik niet gelezen, Roy :baby2:
Ik hoef geen twee identiteiten aan te nemen, ik kan het best alleen aan ;)
Of zijn jullie ZO verbaasd dat iemand bang is een SOA opgelopen te hebben, dat hij daarover vragen stelt?

En ik wil hier geen Belgische artsen beledigen !
Maar de arts die RP heeft behandeld en voor een Gonnoerhoe 2 weken nodig had ,die handelt niet volgens de richtlijnen !! http://nhg.artsennet.nl/upload/104/standaarden/M82/start.htm

Je beledigt mijn huisarts Paul22, weet jij nu bij God hoe en op wat ze getest heeft en welke behandeling ze heeft voorgeschreven, weet jij welke antibiotica ik heb gekregen voorheen, welke geneesmiddelen ik mag en niet mag nemen, weet jij welke kleur van boxershort ik draag ook misschien :confused:
Ik bedoel maar (let op de maar) dat jij mij niet hebt onderzocht. Nogmaals, ik vertrouw op mijn arts, niet op wat jij me zou voorschrijven ;)

Kans op HIV bij FT
voor de vrouw (ontvangende partij) 1:20.000
voor de man zero !!

Ik had het niet beter kunnen schrijven: kans op HIV voor de man 1:3000, trek er dan maar een condoom over, geen kans bij de man voor HIV, dan doen we toch lekker door met FT . Dat de vrouw kans (hoe klein die ook mag zijn, AIDS is AIDS) op HIV besmetting heeft bij FT, trekken we ons niet van aan. Want dat zijn de Meiden maar? :confused:

Een FT? Minimaliseer het gevaar maar: al is het risico nog zo klein, AIDS is niet zo fijn ;) En niet op te lossen met een antibioticakuur, zelfs niet met een flinke prik in je bil. Een behandeling voor de rest van je leven, een drastische verandering van je leven, of misschien geen leven meer :heul:AIDS heb je voor het leven.

Picasso 1
8 april 2008, 20:48
De vrouw loopt alleen de in de voorgaande bericht vermelde risico indien je een man bent met HIV. Een kleine onbetekenende detail die rplover gemakshalve achterwege laat :rofl:
Ook gaan die cijfers over FT en niet over PZC want bij enkel PZC is het risico voor haar ook ZERO, zelfs wanneer je HIV besmet zou zijn.

Je weet als ijsbeer donders goed van jezelf hoe (on-)veilig sex je doet en of jij een risico bent voor anderen.

Als je geen NZC doet DAN KUN JE GERUST OP LOS FT'EN WANT DE RISICO ZOWEL VOOR JOU ALS VOOR HAAR OP HIV IS DAN ZERO :green_smi.

Als je heel veel NZC hebt gedaan en een test heeft uitgewezen dat je niks hebt opgelopen, dan geldt hetzelfde.

Picasso 1
8 april 2008, 21:17
Wijs advies blijft wel dat ijsberen die onveilig sex (NZC) hebben gedaan zich laten testen. Niet alleen voor hun eigenbelang maar ook ter bescherming van anderen.

Jansen
8 april 2008, 22:05
Waar zit de tegenspraak met SOAAIDS ?

Hoe zijn de odds ;

voor de vrouw (ontvangende partij) 1:20.000

Het is allemaal mooi om te lezen hoe de kansen liggen om iets op te lopen.

Het is een kansspel meer loten meer kans sommige mensen kopen veel loten en winnen nooit iets.
Een ander koopt een keer een lot en heeft meteen prijs .
Zo is het ook met het oplopen van een SOA.

je hebt geluk of een keer pech.:o

Smalle Frits
8 april 2008, 22:11
Het is allemaal mooi om te lezen hoe de kansen liggen om iets op te lopen.

Het is een kansspel meer loten meer kans sommige mensen kopen veel loten en winnen nooit iets.
Een ander koopt een keer een lot en heeft meteen prijs .
Zo is het ook met het oplopen van een SOA.

je hebt geluk of een keer pech.:o

Had jij al prijs Jansen?:hah:

paul22
8 april 2008, 23:07
weet jij nu bij God hoe en op wat ze getest heeft en welke behandeling ze heeft voorgeschreven,:

Je hebt toch je verhaal hier neergeschreven of klopt dat soms niet? Druiper /pijn/ hoerenloper, dat moet toch duidelijk zijn. Gram-kleuring is direkt uit te voeren. Ben jij overgevoelig voor Cefalosporines? Wat heb jij allemaal uitgespookt. :green_smi

Ik had het niet beter kunnen schrijven: kans op HIV voor de man 1:3000, trek er dan maar een condoom over, geen kans bij de man voor HIV, dan doen we toch lekker door met FT . Dat de vrouw kans (hoe klein die ook mag zijn, AIDS is AIDS) op HIV besmetting heeft bij FT, trekken we ons niet van aan. Want dat zijn de Meiden maar? :confused:,:

Als jij de meiden niet meer neukt (met condoom en al helemaal zonder) dan heb je recht van spreken. Alleen PMC tot het einde en de Dame is HIV veilig.

Weet je hoe groot de kans is dat haar hetero-blanke-ijsbeer HIV positief is?
Ligt ergens bij 1:100.000 (gemiddeld heeft 1:1000 HIV ) dus kans bij FT komt neer op 1:2.000.000.000. Kijk en met die kans tov van 25 euro in het handje.;)

Weet je welke risico's wij dagelijks nemen op invaliditeit en dodelijke ongelukken??

Weet je wat de overlijdens kans is van een 35 jarige HIV-positieve Nederlander? Nee ?? Die is 4 x zo hoog als de gemiddelde 35 jarige , en dat is hetzelfde als een 35 jarige diabeet!

;)

rplover
9 april 2008, 09:20
Je hebt toch je verhaal hier neergeschreven of klopt dat soms niet? Druiper /pijn/ hoerenloper, dat moet toch duidelijk zijn. Gram-kleuring is direkt uit te voeren. Ben jij overgevoelig voor Cefalosporines? Wat heb jij allemaal uitgespookt. :green_smi
Mijn verhaal klopt, uw conclusies daarentegen zijn gebaseerd op gissingen, iets waar uitgerekend jij me al maanden van verdenkt. Doe je nu niet net hetzelfde?
Ik heb niks uitgespookt (toch niet iets waar ik me hier zou moeten voor verantwoorden voor jou), en neen, ik ben niet gevoelig aan Cefalosporines, verkeerde gok, try again ;)

Als jij de meiden niet meer neukt (met condoom en al helemaal zonder) dan heb je recht van spreken. Alleen PMC tot het einde en de Dame is HIV veilig.

Recht van spreken? Euh, hoe bedoel je, dat ik niet zo veilig mogelijk mag seks hebben in een saunaclub? Of omdat ik PZC niet veilig vind, dat ik dan moet zwijgen, omdat ik wel neuk met condoom? :baby2:

Weet je hoe groot de kans is dat haar hetero-blanke-ijsbeer HIV positief is?
Ligt ergens bij 1:100.000 (gemiddeld heeft 1:1000 HIV ) dus kans bij FT komt neer op 1:2.000.000.000. Kijk en met die kans tov van 25 euro in het handje.;)
Blanke hetero ijsbeer??? En de bisexuele anderskeurige/blanke?
Herzie je cijfers maar een keertje, je schrijft 1 kans op 2 miljard. Raar dan dat er ook maar ergens ter wereld gewag gemaakt wordt van de risico's op HIV bij FT, heel heel raar :confused:
Hier moet ik eens heel diep over nadenken, ik ga gewoon eens goed janken, want je schiet weer met heel varkens in plaats van met spek, Paul22... :D
Wacht, ik heb het, 1 op 2 miljard, dat MOET ne Chinees zijn :teuflisch(hoe groot zou de kans daarop zijn):sleep:

Weet je wat de overlijdens kans is van een 35 jarige HIV-positieve Nederlander? Nee ?? Die is 4 x zo hoog als de gemiddelde 35 jarige , en dat is hetzelfde als een 35 jarige diabeet!

;)We zitten hier op een hoerenlopersforum, diabetici hebben hun eigen fora ;)

En mogen we de bal ook terugketsen? Had jij ooit al prijs, Smalle Frits? :hah:

paul22
9 april 2008, 10:52
uw conclusies daarentegen zijn gebaseerd op gissingen, iets waar uitgerekend jij me al maanden van verdenkt. Doe je nu niet net hetzelfde?:

Inderdaad en je moet dat verhaal over je dokter maar niet zo serieus nemen. Jouw gissingen over PZC/FT moet ik ook maar minder serieus gaan nemen. :rolleyes:

Raar dan dat er ook maar ergens ter wereld gewag gemaakt wordt van de risico's op HIV bij FT, heel heel raar :confused: :wink:

Niet zo raar als je weet dat in bv. Amsterdam in "actieve" Homo kringen de kans op een HIV-positieve partner 1:5 (20%) is. Dan wordt de kans 1:100.000 om via FT het HIV virus te krijgen. En omdat deze jongens (ook :green_smi) massaal aan PZC/FT doen zijn er ook (zeker op wereldschaal) besmettingen.

PS. Er zijn overigens véél meer besmettingen door AMC (anaal met condoom) , waarbij deze jongens extra dikke/stevige condooms gebruiken i.t.t. ijsberen die óók voor anaal met extra dunne condooms werken !! Hier mag je je eens terecht over opwinden ! Als je al ooit HIV zult zien binnen "onze" ijsberenwereld dan hierdoor (en 2% van de Dames is waarschijnlijk HIV postief ,echter niet door hun werk!) .

The Joker
9 april 2008, 12:50
Ik ben zelf geen medicus, maar als we het hier over kansen op SOA's van 1 op 10.000 of kleiner gaan hebben, dan gaat er iets fout in de berekening.
In NL raken er 10.000 mensen per maand besmet met een SOA, dat komt dus neer bij een gemiddeld actief sexleven van een mens met de leeftijd van de gemiddelde ijsbeer hier (geschat op 250 maanden) 2.500.000 mensen.
Natuurlijk heb je een dubbeltelleng van mensen die vaker de 'hoofdprijs' winnen.
Maar ik ben er heilig van overtuigd dat een ijsbeer die 5x per week met een DVP iets uitspookt een kans op een SOA heeft die 10.000x groter is dan een man die zijn hele leven monogaam is aan 1 partner die dat ook is....
Gaan we dan eens kansen berekenen durf ik gerust te stellen dat in 10 jaar ijsbeerbestaan meer dan 50% van de beren ooit een SOA op gaat lopen.
Gelukkig zullen de meeste SOA's te genezen zijn, maar als je pecht hebt is het game over.
Moraal van het verhaal: Sla de hand enkel aan jezelf (met condoom) en geniet van een lang en gelukkig leven zonder SOA :baeh:

Randy
9 april 2008, 13:59
Het probleem is, zelfs bij serieus wetenschappelijk onderzoek naar SOA's, er verrekte weinig mensen eerlijk zullen zijn. Dat is niet alleen bij SOA onderzoek zo, maar ook bij ander onderzoek naar sexueel gedrag. Als een wetenschapper vraagt, hoevaak heb je sex per week of maand, wie zegt dan de waarheid? Zeker weten?

Ook door incubatietijden is het nog maar de vraag of iemand die besmet is, zeker weet door wie hij/zij besmet is geraakt.

Eigenlijk is het enige waar je een beetje zeker van kunt zijn, het aantal SOA behandelingen per jaar. Dat kun je meten en geeft een redelijke indicatie van de risico's. Maar of dat door PZC, PMC, NZC, NMC, beffen, AV of TZ (of een combinatie) is geweest?

Kortom, een gebied vol onduidelijkheden, waar weinig stelligs over te zeggen/schrijven valt.

rplover
9 april 2008, 14:32
Kortom, een gebied vol onduidelijkheden, waar weinig stelligs over te zeggen/schrijven valt.
Het enige wat je kan doen is zo veilig mogelijk seks bedrijven .... met al die twijfels .... is dat de conclusie? ;)

Laat ons voor onszelf eerlijk zijn, beschermde sex is veiliger dan onbeschermde, wie dat niet gelooft, is wel heel goedgelovig :baby2:

rpliver - gaat terug aan het werk, op naar zijn condoomfabriekje :teuflisch:D;)

paul22
9 april 2008, 16:20
Eigenlijk is het enige waar je een beetje zeker van kunt zijn, het aantal SOA behandelingen per jaar. Dat kun je meten en geeft een redelijke indicatie van de risico's. Maar of dat door PZC, PMC, NZC, NMC, beffen, AV of TZ (of een combinatie) is geweest?

Of je via het aantal soa-behandelingen iets kunt vertellen over de risico's ?
Weet je dat de klassieke SOA's ,en die leveren de grote getallen (behalve syphilus) ,vanzelf verdwijnen (duurt een tijdje ). :rofl:

Niets is zeker in het leven.:nee:

Willem2
9 april 2008, 16:36
Niets is zeker in het leven.:nee:

Eén ding is wel zeker. Zodra er maar iets gezegd wordt over een onderwerp met betrekking tot ZC dan komen bepaalde ijsberen iedere keer weer boven water :rolleyes: en nemen weer hun stellingen in.

:cool:

jaccoone
10 april 2008, 11:12
Eén ding is wel zeker. Zodra er maar iets gezegd wordt over een onderwerp met betrekking tot ZC dan komen bepaalde ijsberen iedere keer weer boven water :rolleyes: en nemen weer hun stellingen in.

:cool:

En geen van de partijen is bereid om ook maar één druppeltje water bij de wijn te doen! :nee: Anders lijdt je gezichtsverlies.. :teuflisch

Ik zal het maar zo zeggen, de kans is zo klein, dat de dame van mij en ik van de dame, iets oploop, dat ik bereid ben, dat hele kleine risico te nemen.. PZC is nou eenmaal zo lekker...:o
Groet, Jaccoone :wink:

rplover
10 april 2008, 12:00
En geen van de partijen is bereid om ook maar één druppeltje water bij de wijn te doen! :nee: Anders lijdt je gezichtsverlies.. :teuflisch

Ik zal het maar zo zeggen, de kans is zo klein, dat de dame van mij en ik van de dame, iets oploop, dat ik bereid ben, dat hele kleine risico te nemen.. PZC is nou eenmaal zo lekker...:o
Groet, Jaccoone :wink:
Jij doet alvast geen water bij de wijn, als ik je conclusies lees.
Je kan het misschien zo stellen: jij SCHAT de kans zo klein in, dat je denkt dat je niks kan overkomen. Dat is iets heel anders dan zeggen dat de kans zo klein is. De kans is zo klein als je zelf wil geloven.Veel geluk wens ik je alvast toe, ooit heb je wel eens prijs, en die dag zal je je blijven herinneren. Want weet goed, op het moment dat je een SOA oploopt, maakt je ook veel minder resistent tegen HIV. En dat is nog altijd schrikwekkend, alhoewel, het is toch zo verdomd lekker zonder, niet? :D

En Jaccoone, het heeft niks met gezichtsverlies te maken, maar met een enge wel erg besmettelijke ziekte, jullie verwarren de dingen :teuflisch
Jij moet natuurlijk mijn cijfers niet geloven, al staan die als een paal boven water, maar ja, dan komen jullie met se stelling dat ik onmogelijk kan inschatten of een Dame al dan niet besmet is.
Ik ben zeer gelukkig dat jullie op hun gezichtje kunnen aflezen dat ze SOA-vrij zijn, en dat jullie dan ook nooit iets zullen oplopen. Hoe doen jullie dat toch? Eens diep in hun ogen kijken, of ben je SOA-vrij van het moment dat je het magische woord 'schlussel' of 'zimmer' kan uitspreken zonder dood te vallen?
Droom gerust verder, of zou ik zeggen, laat de condoom gerust achterwege, tegen dat je het vlaggen hebt, zal je wel anders piepen.
Veel onbeschermd pijpplezier toegewenst.

En ik ben niet teleurgesteld in wat ik allemaal lees, ik had niets anders verwacht, plezier vooropstellen op gezondheid, onder het mom van jullie zelf blaasjes wijs te maken (hopelijk zijn het geen blaasjes die besmettelijk zijn;))

Jansen
10 april 2008, 12:06

Ja en een flinke prijs ook.:mad:

Randy
10 april 2008, 14:37
...
maar met een enge wel erg besmettelijke ziekte
...
Jij moet natuurlijk mijn cijfers niet geloven, al staan die als een paal boven water, ...

1) die besmettelijkheid valt wel mee, vergeleken met andere ziektes.

2) je cijfers kloppen niet, ook al beweer je 100x van wel.

Kortom, je zit weer op je stokpaard. Hopelijk doe je dat veilig :hah:

r0y
10 april 2008, 23:15
Grote kans dat je SKW crew nu over je heen krijgt randy:bloemtje:

rplover
10 april 2008, 23:24
Grote kans dat je SKW crew nu over je heen krijgt randy:bloemtje:
Neen hoor r0y, Randy en de skw-crew verstaan mekaar (echt? :baby2:), wat niet wil zeggen dat we het eens zijn over de dingen. Hoeft ook helemaal niet, ieder zijn mening.
Dat jij zo reageert, zegt meer over jou, dan over de skw-crew of over de voor- of tegenstanders van PZC.
Mooie poging om de gemoederen wat op te jutten, Roy ;)

Randy zijn mening, en die respecteer ik, PZC/PMC heeft meer dan genoeg aandacht gekregen hier, waarvoor ik de 'ijsberencrew' trouwens zeer dankbaar ben, dat weten zij ook wel ....

jaccoone
11 april 2008, 11:17
@RPlover, vertrouw ik mijn eigen cijfers meer, dan de uwe, met alle respect. :teuflisch
Zoals eerder ergens aangegeven, ga ik al een jaar of 6 naar een saunaclub, met een frequentie van ongeveer 2 keer per maand. Per bezoek laat ik me gemiddeld 3 keer PZC en neuk ik ook 3 keer (mc) en bef ook evenzoveel keer. Ook TZ komt meestal aan de orde. En toch nog nooit een SOA opgelopen.
Maar toch zeg ik niet dat het risicoloos is, zo realistisch ben ik wel.
Maar ook al zou ik nu een keer een SOA oplopen, dan nog is het risico erg klein en, met alle respect, RPlover, ben ik bereidt dat "risico" te nemen. Ja, inderdaad, omdat het zo lekker is... :p
Groet, Jaccoone

rplover
11 april 2008, 12:05
...dat ik je mening niet respecteer? ;)
Ieder doet wat hij wil, heb ik geen enkel probleem mee.

En jij mag uiteraard de risico's nemen, ik houd echt niemand tegen, ben geen lid van Greenpeace, wil enkel mijn condoomfabriek doen renderen :teuflisch.
Het is zoals met de lotto, vaak spelen en heel soms winnen :heul:
Te hopen dat je er maar 3 juist hebt dan , en niet de grote pot wint, want dan is het in één keer "game over". Maar dat is enkel mijn idee erover.

Ik ben niet bereid deze risico's te nemen, jij wel, daar nemen we dan beide vrede mee (als jullie dat al kunnen, vrede nemen met iemand die veilig vrijen vooropstelt boven dat tikkeltje meer genot) ;)

jaccoone
11 april 2008, 12:48
Maar natuurlijk kunnen we vrede hebben met elkaars standpunten. We moeten maar eens afspreken, dan kan ik ná u met een dame gaan, weet ik zeker dat u uw best heeft gedaan geen SOA door te geven... :teuflisch :D
Ziet u? Ik doe ook aan risicobeperking.. ;) :D
Groet, Jaccoone

Laursone
11 april 2008, 12:56
Hoe zijn de odds ;

voor de vrouw (ontvangende partij) 1:20.000 (hiervoor moeten er wondjes zijn !)
voor de man zero !!

Conclusie ook voor HIV is FT minder gevaarlijk dan NMC !!

Woher stammen diese Zahlen? Beziehen sie sich auf Pay-Sex oder auf Sex allgemein?

Tut mir leid, ich versteh vieles in diesem Thread nicht.

jaccoone
11 april 2008, 15:01
Woher stammen diese Zahlen? Beziehen sie sich auf Pay-Sex oder auf Sex allgemein?

Tut mir leid, ich versteh vieles in diesem Thread nicht.

Ah es tut mir auch leid, aber wollen Sie es wirklich verstehen? :teuflisch
Groet, Jaccoone

De Cock
14 april 2008, 01:10
Het blijft een heet HANGIJZER :roll3:

Maar PZC is the ONE and ONLY thing for me and I like it so much! lease let me enjoy that live is to short :bowlol:.

Maar de risico's zijn erg, erg laag!

Maar om er bij stil te staan is geen probleem en juich ik toe maar overdoe dat NIET.

Groetjes,

De BSC Cock.

ps. de cijfers zijn realistisch getallen van onderzochte personen en daar zit ik ook frequent tussen :).

neukie
14 april 2008, 16:54
De hele discussie is onnodig.

Wie van jullie lat in een duitse club MET condoom pijpen? - Het risc dat je bij het rijden naar een club een ongeval maakt is grooter.

In een bepaalde duitse swinger-forum zeggen de grieten all dat ze alleen MET condoom pijpen. Heb ik in een swinger-club nog geen keer gezien.

Hetzelfde is het in deze draad.

Good night.....:kotz:

jaccoone
14 april 2008, 18:50
De hele discussie is onnodig.

Wie van jullie lat in een duitse club MET condoom pijpen? - Het risc dat je bij het rijden naar een club een ongeval maakt is grooter.

In een bepaalde duitse swinger-forum zeggen de grieten all dat ze alleen MET condoom pijpen. Heb ik in een swinger-club nog geen keer gezien.

Hetzelfde is het in deze draad.

Good night.....:kotz:

Ja en om nog maar eens de zinloosheid van deze "discussie" aan te tonen: Wie gaat, door het betoog van RPlover, vanaf nu de condoomhandel (:thefinger ) van RPlover op gang brengen? En dan bedoel ik uiteraard niet degenen die al klant waren... ;)
Nee, ik ben bang dat een faillissement nabij is... :(

Groet, Jaccoone

rplover
14 april 2008, 20:52
Ja en om nog maar eens de zinloosheid van deze "discussie" aan te tonen: Wie gaat, door het betoog van RPlover, vanaf nu de condoomhandel (:thefinger ) van RPlover op gang brengen? En dan bedoel ik uiteraard niet degenen die al klant waren... ;)
Nee, ik ben bang dat een faillissement nabij is... :(

Groet, Jaccoone

Mijn condoomhandel loopt beter dan ooit, ik heb wat navraag gedaan :zauberkis
En ik ben niet bang, maar een SOA is ook nabij...altijd :baby2:

MiniME
14 april 2008, 21:49
he, rplover zit nu weer hier, moet je niet in die andere discussie zijn? of schaak je gewoon op twee borden tegelijk? :D

rplover
15 april 2008, 10:08
he, rplover zit nu weer hier, moet je niet in die andere discussie zijn? of schaak je gewoon op twee borden tegelijk? :D
Het is als blind schaken tegen een tiental liefhebbers, kan ik nog makkelijk aan :teuflisch;)

Het gaat trouwens al heel erg ver, dat jullie systematisch deze discussies levendig houden, door af en toe iets onbenulligs te blijven posten.
Ik heb niet liever :D

paul22
15 april 2008, 11:08
Mijn condoomhandel loopt beter dan ooit

Logisch ,jij woont in het SKW, genoeg afzet dunkt me.:zauberkis

Heb je alle DVP al duidelijk gemaakt dat ze na PMC een nieuw condoom MOETEN gebruiken voor NMC (althans als ze een beetje veiligheid willen) .:baby2:

rplover
15 april 2008, 11:19
Logisch ,jij woont in het SKW, genoeg afzet dunkt me.:zauberkis

Heb je alle DVP al duidelijk gemaakt dat ze na PMC een nieuw condoom MOETEN gebruiken voor NMC (althans als ze een beetje veiligheid willen) .:baby2:
Hoe, ik woon in het skw? Leg eens uit, je weet meer dan ik :sleep:
Ik woon in een huis, en niet zo dicht bij het skw als jij wel wil geloven :zauberkis
Ik beschouw jou als één der liefhebbers die me een plezier doen deze treath levendig te houden, ik zal dan jou ook nog eens hartelijk bedanken :teuflisch

Euh, ja, ik weet dat, maar wist jij ook dat je ieder kwartier van condoom moet veranderen? :baby2:
Ach, ik maak me illussies, geen enkele beer neukt langer dan een kwartier, en dus hoeft dat niet eens vermeld te worden :thefinger De rest van het halfuurtje blijft beertje hardnekkig op bed liggen, om het halfuurtje , waarvoor betaald vol te krijgen.

Voor alle duidelijkheid: een liefhebber is een ...... :D

neukie
15 april 2008, 15:42
Ach, ik maak me illussies, geen enkele beer neukt langer dan een kwartier,
Nonsense! Ik neuk minstens 16 min :fuck::D,
misschien ook 16,5 min. :smile2:

Je moet ook met de speed bij het neuken wat spelen kunnen.........

rookie!.......:rofl:

paul22
15 april 2008, 15:58
, maar wist jij ook dat je ieder kwartier van condoom moet veranderen? :baby2:

Die wetenschap overbrengen bij de Dames van het SKW levert geen extra omzet op. :green_smi:p

Picasso 1
15 april 2008, 18:33
Die wetenschap overbrengen bij de Dames van het SKW levert geen extra omzet op. :green_smi:p

Jawel, ze schoppen je na een kwartier eruit omdat de condoomtijd verstreken is :D.

Laursone
15 april 2008, 18:51
Ah es tut mir auch leid, aber wollen Sie es wirklich verstehen? :teuflisch

Ja, würde ich gern, denn ich habe auch andere Zahlen,
die ich allerdings genauso wenig nachvollziehen kann (wenn man mal nachrechnet bei 400.000 Prostituierten in Deutschland mit je 3 Kontakten am Tag im Schnitt an 250 Arbeitstagen, kommt man auf viel zu hohe Infektionsraten):

Der Berufsratgeber für Huren geht von folgenden Zahlen aus (alle Zahlen das Ansteckungsrisiko der Frau)

Ansteckungsrisiko HIV bei Verkehr mit einer Person mit ungeklärtem HIV-Status

geschützter Analverkehr 1 : 500 000
geschützter Vaginalverkehr 1 : 5 000 000
geschützter Orakverkehr ("Französisch mit") > 1 : 50 000 000
ungeschützter Oralverkehr ohne Ejakulation ("Französisch ohne") 1 : 5 000 000
ungeschützter Oralverkehr mit Ejakulation ("Französisch total") 1 : 100 000

Ansteckungsrisiko Tripper und Syphilis bei Verkehr mit Personen, deren Status unbekannt ist

geschützter Analverkehr 1 : 60 000
geschützter Vaginalverkehr 1 : 50 000
französisch mit 1 : 200 000
französisch ohne 1 : 2500
französisch total 1 : 2000

Zahlen für das Risiko bei ungeschütztem vaginalem oder analen Verkehr werden nicht genannt.
aus http://www.huloka.de/berufsratgeber.html aber wo Micha Ebner das her hat weiß ich leider nicht.

Aus einer anderen Quelle habe ich folgende Informationen:

Bei ungeschütztem Geschlechtsverkehr mit HIV-infizierten Personen (häufigster Übertragungsweg!). Achtung: HIV-Positive unter einer effizienten Therapie haben häufig eine so geringe Viruslast im Blut, daß bei ihnen der Erreger im Blut praktisch nicht mehr nachweisbar ist. Aber solche Personen sind nach wie vor ansteckend, denn auch wenn HIV im Blut nicht mehr zu finden ist, sind Viren oft im Sperma noch nachweisbar!
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Analverkehr ohne Kondom (Bareback) mit bekannt HIV-positivem Partner: Besonders riskant - vor allem, weil die Darmschleimhaut besonders leicht verletzlich ist. Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,82 % (0,24 % - 2,76 % Konfidenzintervall) bzw. 0,93 % je nach Studie umgerechnet 1:12.000
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Analverkehr mit Partner von unbekanntem HIV-Status: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,27 % (0,06 % - 0,49 %) bzw. 0,24 (0,05 % - 0,43 %) je nach Studie (USA) umgerechnet 1:37.000
Ungeschützter aktiver (insertiver) Analverkehr mit Partner von unbekanntem HIV-Status: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,06 % (0,02 % - 0,19 %) bzw. 0,03 % (0,01 % - 0,18 %) (USA) umgerechnet 1:166.000
Geschützter rezeptiver Analverkehr mit einem bekannt seropositiven Partner: Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,18 % (Kondomversagen) umgerechnet 1:55.000
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Vaginalverkehr: Sehr riskant - besonders während der Menstruation. Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,05 % - 0,15 % umgerechnet 1:100.000
Ungeschützter aktiver (insertiver) Vaginalverkehr: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,03 % - 5,6 % umgerechnet 1:300.000 bis 1: 2000
Bei oralem Sex sind Einzelfälle einer stattgefundenen Übertragung, insbesondere bei Aufnahme von Sperma in den Mund, beschrieben. Hat als riskant zu gelten! Für ungeschützten rezeptiven Oralverkehr (mit Ejakulation) mit einem Partner von unbekanntem HIV-Status wird die Infektionswahrscheinlichkeit in diversen Quellen je Kontakt mit 0,04 % bzw. 0,03 % angegeben. umgerechnet 1:250.000
http://www.dr-bernhard-peter.de/Apotheke/HIV/hiv-ans.htm

Diese Risikofaktoren sind eigentlich noch höher alsdie von Micha Ebner genannten.

neukie
15 april 2008, 20:44
Een harte bedankt aan je voor dijn goede comment. En hoeveel grooter is het risico bij het rijden naar een club?
Sorry nog eens: Dit is een onnodige discussie, met veel emoties en zonder preciese facts. Uitzondering:het posting van Laursone.
Het beste posting in dit draadje.

Danke für deinen guten Kommentar. Und wieviel größer ist das Risiko bei der Anreise zu einem Club?
Sorry nochmal: Dies ist eine unnötige Diskussion. Mit viel Emotionen und ohne präzise Fakten. Bis auf die von Laursone.
Das beste Posting in diesem thread.

Laursone
15 april 2008, 20:52
Danke

da kann ich noch eins draufsetzen.

Es gibt keine Unterschiede bzgl. HIV/AIDS oder auch anderen Geschlechtskrankheiten wie Tripper/Syphilis zwischen Prostituierten und "normalen" Frauen dieser Altersgruppe. Mit anderen Worten: es ist gleichermaßen riskant im Club oder nach der Disko AO zu poppen.

Sexuell übertragbare Krankheiten und Prostitution
Das Infektionsschutzgesetz schreibt keine regelmäßigen Untersuchungen auf sexuell übertragbare Erkrankungen (STD) für Prostituierte vor. Es gibt auch kein anderes Gesetz, das die Vorlage von Gesundheitszeugnissen von Prostituierten verlangt.

Anders als weithin angenommen, sind Prostituierte im Allgemeinen nicht häufiger von STD betroffen als andere Personen, die mit mehreren Menschen sexuelle Kontakte haben.

Die Übertragung einer STD hängt nicht davon ab, ob für den Geschlechtsverkehr bezahlt wird, sondern davon, welche sexuellen Praktiken ausgeübt und welche Schutzmittel dabei angewendet werden.

Für die Anwendung der Schutzmaßnahmen sind die Kunden ebenso verantwortlich wie die Prostituierten.
http://www.stadt-koeln.de/bol/gesundheit/produkte/02023/index.html

600 Neuinfektionen bei Frauen
macht bei 40 Mio Frauen ca. 0,015 Promille
bezogen auf 400 000 Prostituierte macht 6 neuinfizierte Prostuierte pro Jahr
also deutlich weniger als ich oben geschätzt hatte

Eigentlich noch weniger da man noch die Drogis rausrechnen müsste. Außerdem müsste noch die Alterspyramide eingerechnet werden und vor allem die Tatsache, daß wohl mehr als die Hälfte der in D tätigen Prostituierten keinen deutschen Paß haben dürften.
Aber mir ging es auch mehr um die Größenordnung.

Aber trotzdem: jede Statistik ist trügerisch.

Laursone
15 april 2008, 20:55
Generell zur AO-Problematik:

1. Statistik
Ich schätze, daß ca. 1 Promille aller Huren/Nutten/Prostituierten/Sexarbeiterinnen HIV-positiv sind. Von den ca. 2500 Neuifinzierungen pro Jahr sind allerhöchstens 100 dem Hetero-Pay-Sex-Bereich zuzuordnen. Bei ca. 400 Millionen Sex-Kontakten pro Jahr erscheint das erst mal nicht viel, trotzdem liegt das Risiko auf eine HIV-Positive zu treffen bei 1:1000.
Das Risiko einer Ansteckung ist sehr unterschiedlich je nach Art des Verkehrs, kaum nachweisbar bei Oralverkehr und relativ hoch bei ungeschütztem Analverkehr.
Auf Quellen und Links als Beleg verzichte ich erst einmal.
Alle Zahlen bezogen auf Deutschland

2. AO Angebot
Grundsätzlich gilt doch wohl, und das habe ich ja bereits mehrfach geschrieben: Jede Hure fickt AO, egal ob mit dem eigenen Mann, mit dem Manager, mit dem Freund, mit dem ONS, mit dem Gast, und wiederum der Freund, der Gast, der ONS macht AO mit einer anderen Frau, die macht AO mit .....usw. usw.

Der Schutz obliegt einem selbst, und die Kenntnis darüber, ob das jemand, aus welchem Grund und welchen Gästen gegenüber auch immer, anbietet, sagt eigentlich überhaupt nichts aus.

Weiterhin mal einige generelle Aussagen (basierend auf einigen persönlichen Erfahrungen, vor allem aber aufgrund von vielfachen Gesprächen mit Frauen, die ich über lange Jahre gut kennengelernt habe und mit denen ich auch nach Beendigung ihres Jobs befreundet bin. Da ich ein ähnliches Statement schon mal woanders abgeben habe, bezieht es sich vor allem auf FKK-Clubs, gilt aber genauso für Escorts und für Wohnungen):

Jede Hure/Frau hat ihren AO-Ficker, egal ob Ehemann, Freund, Geliebter oder Stammfreier (nicht ausschließende Disjunktion).
Jeder dieser Freier/Männer praktiziert auch woanders AO.
Im Puff gilt aber trotzdem ein erhöhtes Risiko im Vergleich zu privaten Bekanntschaften, eben aufgrund der kumulativen Häufigkeit
Es ist ein Irrglaube, zu denken, man könne durch direktes Nachfragen ermitteln, ob eine Frau Paysex-AO anbietet. Fast alle werden empört verneinen. Ich schätze mal den Anteil der Offiziell-AO-Anbieterinnen (bezogen auf in Clubs arbeitende Frauen) auf unter 10 %.
Nur bei diesen Frauen ist es üblich, eine Art "Risikozuschlag" zu erheben, wie es offensichtlich z.B. im La Luna Moers der Fall ist oder wohl teilweise auch im Club Neby.
Der Anteil der Frauen, die gelegentlich AO aus Gefälligkeit praktizieren, ist weitaus höher. Ich gehe da mal durchaus von 30 - 50 % aus.
Dabei haben diese Frauen AO aber nicht "im Angebot". Es wird praktiziert aus undefinierbaren Gründen, um Stammfreier zu halten, um etwas Besonderes anzubieten, weil der Sex gerade so schön ist (auch dieses Gefühl soll es bei Huren geben) oder möglicherweise einfach nur aus einer Laune heraus. Oft ist man/frau sich über die Gefahren nicht bewußt, oder gibt sich der trügerischen Illusion hin, der Freier gehe sowieso nur mit ihr etc.
Bei immer wieder hochkochenden Gerüchten, jemand böte AO an, ist zu beachten, daß es eben auch ein vielfältiges Konkurrenzdenken der Frauen untereinander gibt. "Wenn der Freier nicht zu mir kommt, wo ich doch viel hübscher/jünger/attraktiver/schlanker/ vollbusiger/humorvoller/.... bin als die doofe Zicke mit der er gerade abzieht, dann kann es wirklich nicht an mir/an meinem Verhalten liegen, sondern nur daran, daß diese Zicke irgendwas Unmoralisches anbietet, entweder nimmt sie weniger Geld oder macht AO oder beides." Ich bitte einmal zu bedenken, in welchem Streß sich die Frauen befinden, wenn nicht viel los ist in den Clubs und die Freier mehr oder weniger angebaggert werden, sich dann aber für eine andere entscheiden. Und diese Situation erleben sie nicht einmal täglich, sondern 10 oder 20 mal am Tag.
Diese Aussagen beziehen sich nicht nur auf die F39, sondern generell auf alle FKK- und Sauna-Clubs, egal ob Schieferhof, Palace, PHG, GT, Airport, Arabella oder welchen auch immer. Schließlich wechselt ein Großteil der Frauen ja permanent, deshalb ist diese Erscheinung nicht nur auf einen Club zu begrenzen, und wenn wie im Anfangsposting mal wieder entsprechende Gerüchte in die Welt gesetzt werden, dann eben nur aus dem Grund, weil sich jemand über seine eigene Schusseligkeit aufregt und entsprechende Anfragen/Warnungen postet.
Der Schutz obliegt einem selbst, und die Kenntnis darüber, ob das jemand, aus welchem Grund und welchen Gästen gegenüber auch immer, anbietet, sagt eigentlich sehr wenig bis überhaupt nichts aus.

Im Übrigen denke ich, daß die Diskussion über AO überbewertet wird, und die Leute die sagen AO-igitt, sich aber sehr interessiert die Threads durchlesen kotzen mich da etwas an.

3. Warum wollen Freier/ Männer AO?

aus Gedankenlosigkeit
aus der Situation heraus (keine Unterbrechung)
aus dem (realen oder imaginären) sensitivem Defizit
aus dem Urinstinkt heraus, seinen Samen überall verteilen zu wollen
aus dem Bedürfnis heraus, bei einer Hure mit zig Freiern etwas "Besonderes" zu sein
um sich selbst etwas (was?) zu beweisen
um der Hure etwas (was?) zu beweisen
........

zu e) fällt mir noch ein, daß sich das ja spätestens mit den Sprüchen "Das mache ich nur mit Dir" und "Aber nicht reinspritzen" erledigt hat.

paul22
16 april 2008, 11:23
Ja, würde ich gern, denn ich habe auch andere Zahlen,
die ich allerdings genauso wenig nachvollziehen kann (wenn man mal nachrechnet bei 400.000 Prostituierten in Deutschland mit je 3 Kontakten am Tag im Schnitt an 250 Arbeitstagen, kommt man auf viel zu hohe Infektionsraten):
.

Interessant Laursone, dat er dagelijks !! 1 miljoen Duitsers bij een prostitue langsgaan zou je conluderen uit deze cijfers , maar dat weet niemand zeker!!

Alle infectievoorspellingen zijn met name verschillend omdat er niet zonder meer van gemiddelden uitgegaan mag worden.

Wat bedoel ik ; in Nederland is 0,1% (1:1000) van de bevolking HIV-positief , in Duitsland ook zoiets . Maar dat betekent niet dat 0,1% van de Ijsberen HIV-positief is . Dat zijn bv. vooral hetero-autochtoon-middelbare leeftijd mannen. Hierbij tref je veel minder HIV (en Soa's) dan gemiddeld !! Voor HIV kun je voor deze groep uitgaan van 0,001% (=1:100.000) !

Je getallen over "geschutzter verkehr" bestaan uit ;
a) risico bij "geschutzt" met een besmet persoon = x
b) risico dat je een besmet persoon aantreft = y
x maal y = getal dat vooral sterk kan verschillen door y !!(zie hierboven)

Ik geef daarom bij voorkeur x getallen . Met de per doelgroep zeer verschillende y getallen wordt het heel moeilijk.

auch wenn HIV im Blut nicht mehr zu finden ist, sind Viren oft im Sperma noch nachweisbar!.

Wil je 100% zekerheid ...klopt die bestaat niet. Niet alleen het logisch denkvermogen , maar ook onderzoeken laten zien dat bij 0 viruslast in het bloed er ook (meestal) geen viruslast in het sperma is . Daarbij komt nog dat een enkel virus geen infectie veoorzaakt (denk an speeksel waar wel degelijk virussen in aangetoond worden!)

a Ungeschützter passiver (rezeptiver) Analverkehr mit bekannt HIV-positivem Partner 0,82 %- 0,93 %
e Geschützter rezeptiver Analverkehr mit einem bekannt seropositiven Partner: 0,18%
.

Dit zijn x-waardes , deze wijken niet (substantiel) af van de mij bekende waardes . Let op het verschil tussen met condoom en zonder (ik reken met factor 10) hier is het zelfs maar factor 5.

Als de infectiestatus onbekend is komt factor y erbij , hier weer het verschil ;
ijsberen-populatie voor hiv 1:100.000 , homoclub in Amsterdam 1:5 !!!!!!!
Laursome ik kan je met je omrekenen niet volgen ;
a 1% = 1:100
e 0,2% = 1:500

paul22
16 april 2008, 11:42
Es gibt keine Unterschiede bzgl. HIV/AIDS oder auch anderen Geschlechtskrankheiten wie Tripper/Syphilis zwischen Prostituierten und "normalen" Frauen dieser Altersgruppe. .

Hierover zijn heel weinig onderzoeken. In Nederland zijn er kleinschalige onderzoekjes geweest (die in alle landen opgevoerd worden!!) , Normale SOA's zijn inderdaad gelijk aan "normale vrouwen van dezelfde leeftijd" .
Let wel op dat in de leeftijdsgroep 20-25 jaar veel meer Soa's voorkomen.:green_smi

Voor HIV kwamen er geheel andere cijfers uit !! HIV kwam bij 2% van de club-dames voor !! ( bij straatdames en transen veel hoger!)
Hierbij wil ik wel nog aanmerken dat dit niet kwam door hun werk (kan ook moeilijk want de "ijsbeer" heeft geen HIV) maar door iv-spuiten (lees iv-druggebruik) .

Ik persoonlijk ga er van uit dat in Saunaclubs zo'n 2% ( dus minimaal 1 van de aanwezige dames is HIV-positief!!) Hiv besmet is.

600 Neuinfektionen bei Frauen

bezogen auf 400 000 Prostituierte macht 6 neuinfizierte Prostuierte pro Jahr
also deutlich weniger als ich oben geschätzt hatte

.

Bij deze 600 (=schatting ,pas op he!) nieuwe HIV vrouwen zitten ook niet sex gevallen .

De 6 prostituees die jij hieruit meent te halen (ik denk veel meer zie hierboven)
worden er zelfs teveel (ipv deutlich weniger) als je uitgaat van een ander y getal (bv 1:100.000 zoals voor ijsberen)

Voor alle duidelijkheid , ik denk dat het er meer zijn , niet door hun werk ,maar door hun 'vrijetijdsbesteding" .:heul:

paul22
16 april 2008, 11:54
Generell zur AO-Problematik:.

Dat is wel duidelijk iets anders als PZC !!

Ich schätze, daß ca. 1 Promille aller Huren/Nutten/Prostituierten/Sexarbeiterinnen HIV-positiv sind. Von den ca. 2500 Neuifinzierungen pro Jahr sind allerhöchstens 100 dem Hetero-Pay-Sex-Bereich zuzuordnen.

trotzdem liegt das Risiko auf eine HIV-Positive zu treffen bei 1:1000.
.

Zoals reeds boven vermeld ,ik ga uit van 2% (= uitkomst onderzoek bij nederlandse clubs)

100 in de Hetero-Pay-Sex ?
Welliswaar is ongeveer 20% van alle P6 contacten AO. Maar juist de Dames die HIV-positief zijn (iv-drugsgebruikers) doen procentueel veel meer AO. Juist bij de straat-dames zie je dat ze geen medicatie innemen en een hoge-viruslast meedragen. Ik durf er geen aantallen aan te koppelen . :wand:

Laursone
16 april 2008, 11:56
sorry ich hatte doppelt umgerechnet. :eek:

Hier die richtigen Werte!

Vielleicht kann ein Mod das korrigieren :mad:

Aus einer anderen Quelle habe ich folgende Informationen:

Bei ungeschütztem Geschlechtsverkehr mit HIV-infizierten Personen (häufigster Übertragungsweg!). Achtung: HIV-Positive unter einer effizienten Therapie haben häufig eine so geringe Viruslast im Blut, daß bei ihnen der Erreger im Blut praktisch nicht mehr nachweisbar ist. Aber solche Personen sind nach wie vor ansteckend, denn auch wenn HIV im Blut nicht mehr zu finden ist, sind Viren oft im Sperma noch nachweisbar!
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Analverkehr ohne Kondom (Bareback) mit bekannt HIV-positivem Partner: Besonders riskant - vor allem, weil die Darmschleimhaut besonders leicht verletzlich ist. Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,82 % (0,24 % - 2,76 % Konfidenzintervall) bzw. 0,93 % je nach Studie umgerechnet 1:120
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Analverkehr mit Partner von unbekanntem HIV-Status: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,27 % (0,06 % - 0,49 %) bzw. 0,24 (0,05 % - 0,43 %) je nach Studie (USA) umgerechnet 1:370
Ungeschützter aktiver (insertiver) Analverkehr mit Partner von unbekanntem HIV-Status: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,06 % (0,02 % - 0,19 %) bzw. 0,03 % (0,01 % - 0,18 %) (USA) umgerechnet 1:1.660
Geschützter rezeptiver Analverkehr mit einem bekannt seropositiven Partner: Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,18 % (Kondomversagen) umgerechnet 1:550
Ungeschützter passiver (rezeptiver) Vaginalverkehr: Sehr riskant - besonders während der Menstruation. Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,05 % - 0,15 % umgerechnet 1:1.000
Ungeschützter aktiver (insertiver) Vaginalverkehr: Sehr riskant! Infektionswahrscheinlichkeit je Kontakt 0,03 % - 5,6 % umgerechnet 1:3.000 bis 1: 20
Bei oralem Sex sind Einzelfälle einer stattgefundenen Übertragung, insbesondere bei Aufnahme von Sperma in den Mund, beschrieben. Hat als riskant zu gelten! Für ungeschützten rezeptiven Oralverkehr (mit Ejakulation) mit einem Partner von unbekanntem HIV-Status wird die Infektionswahrscheinlichkeit in diversen Quellen je Kontakt mit 0,04 % bzw. 0,03 % angegeben. umgerechnet 1:2.500
http://www.dr-bernhard-peter.de/Apotheke/HIV/hiv-ans.htm

Laursone
16 april 2008, 11:57
Interessant Laursone, dat er dagelijks !! 1 miljoen Duitsers bij een prostitue langsgaan zou je conluderen uit deze cijfers , maar dat weet niemand zeker!!

Man geht von 1,2 Millionen Kontakten pro TAG aus,
wobei 1,2 Mio Kontakte nicht gleichbedeutend sind mit 1,2 Millionen Männern.
Man muss auch die 200.000 Niederländer abziehen die jeden Tag über die Grenze zur Villa vertigo kommen ;)

Wat bedoel ik ; in Nederland is 0,1% (1:1000) van de bevolking HIV-positief , in Duitsland ook zoiets . Maar dat betekent niet dat 0,1% van de Ijsberen HIV-positief is .

In D gibt es derzeit ca. 59.000 HIV Positive, davon 34.000 Homosexuelle und 8000 Frauen. ca. 6.000 haben sich über Spritzbestecke infiziert. Ergo maximal 11.000 potentielle Clubbesucher, das sind 0,0275% oder 1:3600; wahrscheinlich aber deutlich weniger.

Laursone
16 april 2008, 12:02
Dat is wel duidelijk iets anders als PZC !!

Diesen Unterschied verstehe ich nicht?

AO meint "Alles ohne Condom" Blasen Poppen Analverkehr, im engeren Sinne Poppen ohne Condom

sorry PZC ist pijpen also blasen, oder? Nicht Poppen zonder Condom
irgendwann muss ich wohl mal eine Niederländisch-Grundkurs belegen

Randy
16 april 2008, 12:10
Diesen Unterschied verstehe ich nicht?

PZC ist normal in Saunaclubs. Ficken ohne nicht. In dieses Thread geht's um Risiko's von PZC (blasen ohne) versus PMC (blasen mit).

paul22
16 april 2008, 12:11
. Ergo maximal 11.000 potentielle Clubbesucher, das sind 0,0275% oder 1:3600; wahrscheinlich aber deutlich weniger.

Ich habe mahl die zahlen (in deutchland) durchgewuhlt. Die manner die angeben sich durch hetero-sex den virus eingefangen zu haben leben zu 98% in deutchen dorfern. Interssant ist dass mann hier aber keine frauen findet die den virus haben. :thefinger

Wieviel % der deutchen wohnt den in dorfern?? (ich glaube <50%) .

Laursone
16 april 2008, 12:30
PZC ist normal in Saunaclubs. Ficken ohne nicht.

Das halte ich für ein Gerücht.
Ich schätze mal, daß nur maximal 1/3 der in Clubs arbeitenden Frauen konsequent Saver Sex anbieten.

Wieviel % der deutchen wohnt den in dorfern?? (ich glaube <50%) .

Ca. 60 %

paul22
16 april 2008, 12:33
Jawel, ze schoppen je na een kwartier eruit omdat de condoomtijd verstreken is :D.

Ik doelde op extra omzet voor onze "condoomverkoper" . De dames in het SKW hoef je (blijkbaar ;zie ander thread) niet te vertellen hoe ze hun omzet kunnen verhogen. :smile2:

paul22
16 april 2008, 12:39
Ca. 60 %

Even heel kort door bocht.:D

2% (= 40%) , dus in totaal is hooguit 5% (=100%)van de mannen die zelf aangeven dat ze het HIV hebben opgelopen via hetero-sex ook daadwerkelijk op deze manier besmet geraakt. :green_smi
(het is altijd de persoon zelf die opgeeft wat voor risico's hij gelopen heeft , hierop is geen enkele controlle !)

Randy
16 april 2008, 12:39
Das halte ich für ein Gerücht.
Ich schätze mal, daß nur maximal 1/3 der in Clubs arbeitenden Frauen konsequent Saver Sex anbieten.

Basiert auf wass?

Meine Erfahrung:
- 3 Jahre Saunaclubs
- niemals hat eine Frau mich NZC angeboten, nur PZC
- ich höre von andere Bären dass sehr selten NZC angeboten wird.

Natürlich gibt's AO auch in die Clubs, aber wieviel?

paul22
16 april 2008, 12:46
Basiert auf wass?

Meine Erfahrung:
- 3 Jahre Saunaclubs

Natürlich gibt's AO auch in die Clubs, aber wieviel?

Onderzoeken waarbij prostituee's aangeven ,of ze AO doen en zo ja met welk percentage van de klanten , laten percentages zie van >75% die aangeven AO te doen . Gemiddeld zo'n 20% van alle P6 is AO !!

PS. het kan natuurlijk dat een Dame alleen met haar stamklanten (die dat ook nog moeten willen!!) AO doet. Deze Dame zal jouw dus niet snel AO aanbieden en die paar stamklanten die haar eindelijk zover hebben zullen het jouw niet vertellen. Ze zal dus vooral safeR doen maar zit wel bij de 2/3 van Laursone!

PS2 Als ik over AO spreek bedoel ik NZC (ficken ohne) ,AZC komt veel minder voor (gelukkig).

Laursone
16 april 2008, 12:48
Meine Erfahrung:
- 3 Jahre Saunaclubs

Du warst noch nie in der Mutter aller Clubs?

Es ist ein großer Unterschied zwischen "anbieten" und "machen".
Die Frauen die das anbieten (gegen Aufpreis) würd ich mal auf 10 % schätzen (wie oben bereits ausführlich beschrieben).

Die Frauen die das machen auf 50 - 70 %.

Laursone,
der selbst noch nie nach AO gefragt hat.

rplover
16 april 2008, 12:50
Even heel kort door bocht.:D

2% (= 40%) , dus in totaal is hooguit 5% (=100%)van de mannen die zelf aangeven dat ze het HIV hebben opgelopen via hetero-sex ook daadwerkelijk op deze manier besmet geraakt. :green_smi
(het is altijd de persoon zelf die opgeeft wat voor risico's hij gelopen heeft , hierop is geen enkele controlle !)
Dan nog veel korter door de bocht :D
Hooguit 1% van de beertjes durft openlijk toe te geven dat ze daadwerkelijk een SOA hebben opgelopen, maar de schrik zit er wel goed in.
Een rondvraag bij Meiden die enkel aan PMC doen, levert me de volgende gegevens:
Ongeveer 70% van de beertjes zegt blij te zijn als een Dame aangeeft enkel te pijpen met. Waarvan meer dan de helft beweert een SOA opgelopen hebben door PZC, en die nemen geen risico's meer.
20 % vindt het een reden tot het niet tot stand komen van een deal.
10% maakt het helemaal niet uit, met of zonder.
En wat nu? OF gaan we dit weer afdoen als zever en onzin? ;)

Randy
16 april 2008, 12:51
Onderzoeken waarbij prostituee's aangeven ,of ze AO doen en zo ja met welk percentage van de klanten , laten percentages zie van >75% die aangeven AO te doen . Gemiddeld is zo'n 20% van alle P6 is AO !!

PS. het kan natuurlijk dat een Dame alleen met haar stamklanten (die dat ook nog moeten willen!!) AO doet. Deze Dame zal jouw dus niet snel AO aanbieden en die paar stamklanten die haar eindelijk zover hebben zullen het jouw niet vertellen. Ze zal dus vooral safeR doen maar zit wel bij de 2/3 van Laursone!

Ik ben ook wel stamklant geweest bij verschillende dames hoor ;).

Heb je een linkje van dat onderzoek?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben: hoevaak komt AO voor bij welk type DVP (bijv escort, saunaclub, ramen, priveclubs)?

paul22
16 april 2008, 13:01
Du warst noch nie in der Mutter aller Clubs?

Hier zijn de meningen van regelmatige bezoekers dat ook in deze club geen AO aangeboden wordt.:confused:

Ikzelf ben er 3 keer geweest, met 7 vrouwen en ALLE 7 hebben mij AO aangeboden. Dat betreft echter bezoekjes die al vele jaren terug liggen. Ik kan niet uitsluiten dat het inmiddels anders is.;)

Paul22,
der selbst noch nie nach AO gefragt hat

Randy
16 april 2008, 13:01
...
Hooguit 1% van de beertjes durft openlijk toe te geven dat ze daadwerkelijk een SOA hebben opgelopen, maar de schrik zit er wel goed in.
...

Ongeveer 70% van de beertjes zegt blij te zijn als een Dame aangeeft enkel te pijpen met....

Hoe weet je dat?

paul22
16 april 2008, 13:13
Dan nog veel korter door de bocht :D
Ongeveer 70% van de beertjes zegt blij te zijn als een Dame aangeeft enkel te pijpen met. Waarvan meer dan de helft beweert een SOA opgelopen hebben door PZC, en die nemen geen risico's meer.

Ik zou je niet meer zo serieus nemen.

Deze 70% zit toch in het SKW op de goede plaats ! :D
Iedereen tevreden ................ Hoewel Redbull schreef.... ach wat PMC is toch net zo lekker!! :teuflisch

dus minimaal 35% van de wandelaars heeft een SOA opgelopen door PZC :lostit::lostit::lostit::lostit:

Nou met zulke grote aantallen (bijna 1 miljoen duitsers doen het dagelijks) zal je geen enkel probleem hebben om met onderzoeken te komen. De gezondheidszorg is overbelast met deze beren en het aantal gezinnen dat hierdoor (en de scheidingen die volgen) ontwricht wordt ,zorgt ervoor dat dit de hoogste prioriteit krijgt bij onze regering. :freu::freu:

rplover
16 april 2008, 13:22
Hoe weet je dat?
Enkel en alleen door de manier waarop er hier over gepraat wordt.
Als 70% beweert blij te zijn dat de Meiden aan PMC doen, en je vergelijkt dat met de beertjes die hier het tegengestelde beweren, kan ik niet anders dan dat concluderen :rolleyes:

Ben ik maar hoor, niet op letten, ben de enige die ooit iets heeft opgelopen, tijdens een eerste bezoekje, met een kans van 1 op enkele miljoenen.
Gewoon pech gehad he :moon:

paul22
16 april 2008, 13:27
Ben ik maar hoor, niet op letten, ben de enige die ooit iets heeft opgelopen, tijdens een eerste bezoekje, met een kans van 1 op enkele miljoenen.
Gewoon pech gehad he :moon:

Voor alle duidelijkheid , je loopt een kans van 5% om Gonnorrhoe op te lopen bij NMC als je het doet met een Dame die Gonnorrhoe heeft!!

Ik noem dit cijfer geen kans "op enkele miljoenen" maar een kans van 1:20!:eek:

rplover
16 april 2008, 13:29
Ik zou je niet meer zo serieus nemen.
dus minimaal 35% van de wandelaars heeft een SOA opgelopen door PZC
Doe ik met jou ook niet, zeker na je statistiekjes.
Ik lig nog altijd in een bult toen je durfde te schrijven : 1 kans op 2 miljard, en eigenlijk is dat om te wenen.
Je kan goed rekenen, maar denken over wat je neerpoot zou misschien een betere oplossing zijn.
Oei, je rekent toch zo goed niet. Goed lezen, ik schrijf: bij een rondvraag bij Meiden die enkel aan PMC doen, dus geen rekening mee houden volgens jou, want dat is maar 1 percent van de Meiden toch :moon:
Jij kan ook zo goed dingen aanhalen die er niks mee te maken hebben, zoals het skw.
Ik ga maar geen uitspraak van je quoten waar je heel rare dingen beweerde, een goed jaartje geleden, want dat is pas huilen met de pet op.
Van generlei waarde dus voor mij, net zoals mijn postings voor jou van generlei waarde zijn, staan we toch quit.

rplover
16 april 2008, 13:30
Voor alle duidelijkheid , je loopt een kans van 5% om Gonnorrhoe op te lopen bij NMC als je het doet met een Dame die Gonnorrhoe heeft!!

Ik noem dit cijfer geen kans "op enkele miljoenen" maar een kans van 1:20!:eek:
Ik heb die Dame niet geneukt met condoom, paul22. En nu jij weer.
Niet naast de kwestie lullen.

Randy
16 april 2008, 13:31
Enkel en alleen door de manier waarop er hier over gepraat wordt.
...

Je neemt de 1e zin uit mijn sig VEEL te serieus... :D

Nergens wordt zoveel over gelogen als over sex. In onderzoeken, op het schoolplein, in clubs, ja zelfs in het SKW.

paul22
16 april 2008, 13:38
Ik ben ook wel stamklant geweest bij verschillende dames hoor ;).

Heb je een linkje van dat onderzoek?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben: hoevaak komt AO voor bij welk type DVP (bijv escort, saunaclub, ramen, priveclubs)?

En als stamklant vraag jij om AO ??
Ik denk het niet want dan was je ervaring geheel anders.

linkjes ,verdere uitsplitsing ?? Ik heb dit in meerdere onderzoekjes gelezen , ik vrees dat je de uitsplitsing kunt vergeten, oa in het RF heeft der Pilger een link naar zo'n onderzoek (ik dacht duisburg) .

Heb wel eens iets gelezen dat juist de onder- en bovenkant de hoogste percentages kent ( straat versus high-escort).

paul22
16 april 2008, 13:44
Ik heb die Dame niet geneukt met condoom, paul22. En nu jij weer.

Maar RP toch, is het zo slecht met je sex-leven gesteld dat je (kan 30 dagen duren!! meestal 2) in de maand voorafgaand aan je klachten niet NMC (ook NZC heeft risico's:D) hebt gedaan.

Ik geloof er niks van.:sleep:

Maar als het zo is ook die kleine kans treft ooit iemand!! Ben je altijd zo'n ongeluksvogel geweest?

Randy
16 april 2008, 14:41
En als stamklant vraag jij om AO ??
Ik denk het niet want dan was je ervaring geheel anders.
...

Nee, nooit gevraagd, en ook nooit aangeboden gekregen. Niet elke stamklant wil AO. Niet elke dame zal AO aanbieden, ook niet aan stamklanten. Het is nou eenmaal zo dat wat er ook op de slaapkamer gebeurt, totaal anders kan zijn dan wat beiden zeggen buiten de slaapkamer.

Met alle respect voor Laursone, ook zijn eigen onderzoek is (mede daarom) niet representatief.

Laursone
16 april 2008, 15:36
Met alle respect voor Laursone, ook zijn eigen onderzoek is (mede daarom) niet representatief.

Nicht nur eigene Untersuchung. Ich habe durchaus Zugriff auf andere Quellen, die ich aber natürlich nicht veröffentlichen möchte, da vertraulich.

foots
16 april 2008, 15:41
De enige klacht die ik heb over PZC is dat de meeste dames er weinig van kunnen of niet willen doen. Dit is of desinterresse of toch terughoudend zijn ivm. enge ziektes of ze vinden het gewoon niet lekker / vies.:o

TIP: Volgens Sandra van GT die niet in het forum genoemd wil worden moet de meneer/ beer goed uitleggen aan de dame wat hij lekker vindt want veel dames weten dat niet:confused:.

P.S. en Sandra had geen tips meer nodig maar zij kon het zo al prima ! :D

Heren, beren, laat u lekker met of zonder pijpen keuze aan u zelf i.p.v. er over te klagen of statistieken te noemen op het forum.:green_smi

Groet, Foots :wink:

paul22
16 april 2008, 16:28
De enige klacht die ik heb over PZC is dat de meeste dames er weinig van kunnen
Groet, Foots :wink:

Uitprinten en gebruiken ter kwaliteitsverbetering;
So wird´s gemacht:

--------------------------------------------------------------------------------

Von der Kunst des Schwanzlutschens
Frei übersetzt aus dem Amerikanischen von Kate

<knip>
Geen hele teksten overnemen! Plaats bijv de 1e alinea en een link.

Het origineel is te vinden op www.roemerforum.com

rplover
16 april 2008, 16:38
Maar RP toch, is het zo slecht met je sex-leven gesteld dat je (kan 30 dagen duren!! meestal 2) in de maand voorafgaand aan je klachten niet NMC (ook NZC heeft risico's:D) hebt gedaan.

Ik geloof er niks van.:sleep:

Maar als het zo is ook die kleine kans treft ooit iemand!! Ben je altijd zo'n ongeluksvogel geweest?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, het is niet slecht met mijn seksleven gesteld, en neen, ben zeker van wie ik het heb opgelopen.
Jij moet mij niet geloven, geloof jij je 1 kans op 2 miljard maar, komt veel geloofwaardiger over dan dat ik ooit eens 30 dagen geen seks heb gehad :moon:

Ik geloof niks van jouw rekenwerk, als tegenzet dan maar :sleep:

rplover
16 april 2008, 16:40
Je neemt de 1e zin uit mijn sig VEEL te serieus... :D

Nergens wordt zoveel over gelogen als over sex. In onderzoeken, op het schoolplein, in clubs, ja zelfs in het SKW.
Nergens wordt er zo veel gelogen als ... zet dit forum er maar bij Heren :heul:

paul22
16 april 2008, 16:48
ben zeker van wie ik het heb opgelopen.

Nergens wordt er zo veel gelogen als ... zet dit forum er maar bij Heren

inderdaad. :p

ps. jij had toch Gonnorrhoe en niet HIV opgelopen ,waarom noem je de hele tijd die HIV-kans??

rplover
16 april 2008, 17:23
ps. jij had toch Gonnorrhoe en niet HIV opgelopen ,waarom noem je de hele tijd die HIV-kans??
Omdat dat om te wenen is, 1 kans op 2 miljard.
En topic gaat over PZC en klachten, niet over mijn opgelopen SOA, mijn gonnorea is van ondergeschikt belang ;)

Phylie
16 april 2008, 22:37
En we zetten de discussie voort in een andere thread :hammer:

Nee. RPlover en Ik hebben zeker niet dezelfde IP.

Maar ff een update. Afgelopen week teruggweest naar de huisarts. Het leek hem sterk dat een SOA was aangezien de antibiotica het heeft niet kunnen verhelpen. Hij dacht meer aan een irritatie en heeft daarvoor een nieuw medicijn voorgeschreven. Een middel tegen prostaatkwalen, een kuur van 15 dagen. En voor de zekerheid nog even een bloed laten prikken. Uitslag hiervan was dat het allemaal goed is.

nog ff nog doorslikken en kijken hoe het gaat.

Redbull
16 april 2008, 23:40
heb je ff naar de link gekeken die ik gepost had phylie ??

Phylie
16 april 2008, 23:52
heb je ff naar de link gekeken die ik gepost had phylie ??

Yep. Thanx.
Sommige symptomen zijn wel herkenbaar.

Phylie
16 april 2008, 23:58
ff een 5e post ivm willen sturen van een IM :)

Willem2
17 april 2008, 00:11
ff een 5e post ivm willen sturen van een IM :)

Wel opvallend dat je op deze site dan niks anders kan bedenken om even een mening over te geven :cool:

Redbull
17 april 2008, 00:20
Ge moest blij zijn dat hij hier nog is Willem, na 98 off-topic berichten ;)

Willem2
17 april 2008, 00:31
Ge moest blij zijn dat hij hier nog is Willem, na 98 off-topic berichten ;)

Ik heb zo'n vermoeden uit welke hoek dit lid komt. Dat vind ik niet erg maar speel gewoon een open spel. Op een andere site dienen ze daar namelijk dik voor te betalen ;)

Phylie
17 april 2008, 00:33
Ge moest blij zijn dat hij hier nog is Willem, na 98 off-topic berichten ;-)

:D

ik had een vraag aan mede ijsbeer of hij bepaalde symptomen herkende. Helaas kon ik deze niet stellen omdat ik nog maar 4 posts had :heul:
Weet namelijk niet of hij dit in het openbaar wil beantwoorden.

maar willem zoals ik zei zijn sommige symptomen wel herkenbaar zoals oa:
- altijd maar moe
- opgezette buik
- slechte adem (poets mijn tanden wel :D)
- zweetvoeten, zwemmersexceem, voetschimmel
- geheugenzwakte
- wisselende gemoedsstemmingen (niet meer zo vrolijk als eerst)
- moeite met spreken
- besluiteloosheid

Phylie
17 april 2008, 00:34
Ik heb zo'n vermoeden uit welke hoek dit lid komt. Dat vind ik niet erg maar speel gewoon een open spel. Op een andere site dienen ze daar namelijk dik voor te betalen ;)

Uit welke hoek dacht je?

Redbull
17 april 2008, 00:36
Sommige noemen dat een ziekte, maar jij beschrijft perfect m'n vriendin :-)

Willem2
17 april 2008, 00:46
- altijd maar moe
- opgezette buik
- slechte adem (poets mijn tanden wel :D)
- zweetvoeten, zwemmersexceem, voetschimmel
- geheugenzwakte
- wisselende gemoedsstemmingen (niet meer zo vrolijk als eerst)
- moeite met spreken
- besluiteloosheid

Je beschrijft gewoon het ouderdomsproces van een mens ;) ( of de mens)
Waarom zou dit alles het gevolg zijn van die ene keer PZC ?
Ik denk dat als ik al deze syptomen invoer ik met een beetje goede wil best bij een SOA zou uit kunnen komen :rolleyes:

Uit welke hoek dacht je?

SOA AIDS Nederland / België / Duitsland en heel wat andere stichtingen die hier rondhuppelen en rondneuzen.

paul22
17 april 2008, 12:53
<knip>
Geen hele teksten overnemen! Plaats bijv de 1e alinea en een link.

Het origineel is te vinden op www.roemerforum.com
__________________[/QUOTE]

En die heeft het hiervan; http://www.mondhexe.org/stellungstipseiten/fellatio.htm

In meinen Augen ist Oralsex der höchste Form von Liebe die zwei Menschen miteinander austauschen können
Eine traurige Tatsache ist, das viele Frauen gar nicht wissen wie man an einem Penis luscht.
Viele scheinen zu denken, das es ausreicht mit dem Mund eine Möse nachzuformen und den Kopf ruckartig auf und ab zu bewegen

Randy
17 april 2008, 13:17
:D

ik had een vraag aan mede ijsbeer of hij bepaalde symptomen herkende. Helaas kon ik deze niet stellen omdat ik nog maar 4 posts had :heul:
Weet namelijk niet of hij dit in het openbaar wil beantwoorden.

- altijd maar moe minder alcohol, meer sport, meer sex. Pfeiffer?
- opgezette buik te veel kool -> gasvorming
- slechte adem (poets mijn tanden wel :D) mondhygienist!
- zweetvoeten, zwemmersexceem, voetschimmel droge voeten, talkpoeder, dokter!
- geheugenzwakte minder alcohol, meer recensies schrijven
- wisselende gemoedsstemmingen (niet meer zo vrolijk als eerst) depressie -> psychiater
- moeite met spreken minder alcohol :eek:, logopedist
- besluiteloosheid kop of munt gooien

Dit advies wordt u zonder garantie gegeven door dokter Randy :D

Serieus, dit lijken mij geen SOA symptomen.

paul22
17 april 2008, 14:26
Serieus, dit lijken mij geen SOA symptomen.

Nou ,passen aardig bij het derde stadium van Syphilus .:moon::moon:

Redbull
17 april 2008, 14:42
Ik voel me beetje schuldig na eerste grapje van mij...
Maar Randy ? Vind je die symptomen nu echt zo grappig ??
@phylie
Enfin, ik wil er wel openbaar op antwoorden, dat had ik trouwens al gedaan in m'n eerste post (voor het gezever over PZC weer begon)

Randy
17 april 2008, 15:00
Eigenlijk weet ik niet of ik dit sowieso serieus moet nemen. Als je symptomen hebt van wat dan ook, ga dan naar de dokter. Ook dat heb ik in mijn 1e reactie al aangegeven (voor het PZC gezever...)

Het heeft weinig zin om hier mensen naar hun mening te vragen over ziektes of symptomen. Ga naar de dokter.

kurwa
17 april 2008, 18:15
wat een afkortingen.
pzc weet ik nog wel maar de rest???

ijsbeertje he!

rplover
17 april 2008, 18:27
wat een afkortingen.
pzc weet ik nog wel maar de rest???

ijsbeertje he!
Je kent de meest voorkomende al ;)
Er is een lijstje met afkortingen op het forum te vinden en wel hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1506)

Redbull
17 april 2008, 20:23
Eigenlijk weet ik niet of ik dit sowieso serieus moet nemen. Als je symptomen hebt van wat dan ook, ga dan naar de dokter. Ook dat heb ik in mijn 1e reactie al aangegeven (voor het PZC gezever...)

Het heeft weinig zin om hier mensen naar hun mening te vragen over ziektes of symptomen. Ga naar de dokter.

Phylie gaf aan dat hij tot 2 keer toe naar de dokter was geweest.....

Sluit anders het Ijsberen & gezondheids forum maar gewoon...

Ik denk dat sommige hier te veel met hun lul denken, zoals je weet is die dom en blind :thefinger