PDA

Volledige versie bekijken : Xenia (Oekraïnse)

JackD
6 april 2008, 20:50
Naam : Xenia

Haarkleur/-lengte : Donkerblond / Half lang golvend (soms in staartje)

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat: Normaal / C-Cup?

Nationaliteit/Taal : Oekraïens / Duits, geen Engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : Tatoeage op onderbeen / Navelpiercing

Service : fzc, nmc

Dit leuke, goedlachse meisje was mij bij mijn vorige bezoek aan L.R. al opgevallen, maar werd toen voor mijn neus weggekaapt.
Ik had mezelf voorgenomen haar bij de eerstvolgende gelegenheid direct te "schaken" en zo gezegd, zo gedaan.
Leuk uurtje met haar doorgebracht. Ik moest haar in het begin even een beetje afremmen, maar daarna pzc, nmc, massage ...
"Alles Klar"!

Xenia is inmiddels zo'n vier maanden een paar dagen per week aanwezig in L.R., dus het verbaasde mij dat er over haar nog geen bericht te vinden was.

molaar
6 april 2008, 22:38
Je was me net voor JackD om een paspoortje te maken van Xenia.
Had me dat ook voorgenomen na een leuk uurtje met dit lachenbekje.
Inderdaad een vrolijke en spontane meid .Ik kende haar al uit de beginperiode van L.R. , ze is na een pauze weer terug, maar toen nooit met haar naar de kamer geweest.
Gisteren en prettig weerzien en een mooi uurtje met haar gehad.
Zal zeker nog een keer gebeuren

JackD
15 mei 2008, 19:32
Was trinkst du? Wasser von einer Bierflasche? Bist du verrückt? :eek:
Xenia vond mij maar een gek ventje en ging direct een enorm glas water voor me halen.

Het leven kan slechter. :cool: Strakblauwe lucht, stralende zon, de ene hand "nonchalant" op een borstje en in de andere hand een heerlijk glas koel water. Het weerzien met Xenia beviel mij (dus) goed.

Op de kamer was het eerste rondje dan wel voorbij voordat ik er erg in had, maar Xenia had mij al snel weer "op de been" voor een veel beter gelukt tweede rondje. :smile:

Snoepveter
20 mei 2008, 15:33
Maat van mij is gisteren 3 x met haar op de kamer geweest en vertelde dat hij zeer tevreden was....!:D

lieget
7 december 2008, 14:46
Door omstandigheden had ik gisteren veel meer tijd vrij dan gepland.

Aangezien ik geen zin had om de hele dag thuis te blijven, beloot ik om naar een saunaclub te gaan.
De vraag was alleen: Welke ????

Ik zat te denken aan VV (aangezien ik daar al lang niet meer was geweest) of LR (waar ik het de laatste paar bezoeken uitstekend naar mijn zin had).

Aangezien er afgelopen vrijdag een party was bij LR, was ik bang dat het met het aantal aanwezige dames tegen zou kunnen vallen.

Na een beetje research-werk op dit forum, en info die een collega-ijsbeer me via prive-berichten gaf, ben ik toch maar naar LR afgereisd.

Ik was rond 12:30 uur aanwezig, na de altijd zeer vriendelijke ontvangst heb ik mijn badjas aangetrokken en ging boven in de bar zitten.
Het aantal dames viel me tegen, ik schat rond de 10-15.

Om het wachten wat te veraangenamen heb ik een saunarondje gemaakt, uitgebreid gebubbeld, etc..
Tijdens het bubbelen heb ik uitgebreid de kans gehad om de "nieuwe" masseuse aan het werk te zien.
Deze uiterst aantrekkelijke dame (blond, ik schat midden 20) wist wat ze deed, en ik wist meteen dat ik vandaag ook gemasseerd ging worden (doe ik anders nooit).

Zo tegen 15:45 uur zag ik Marina en Xenia rondhuppelen bij de sauna.
Ik heb me geen moment bedacht, en sprong uit de Whirpool om me bij de dames te begeven.

Uiteindelijk resulteerde dit in een kamerbezoek met Marina, hetgeen zoals verwacht zeer, zeer goed was.

Na de sessie met Marina heb ik lekker gegeten, de eerder voorgenomen massage ondergaan, en uitgebreid rondgekeken naar het aanwezige vrouwelijk schoon.

Ondanks al dit aanwezige vrouwelijk schoon, was er voor mij maar 1 echte optie voor mijn 2e kamerbezoek: Xenia.

Maar helaas is ze vrij moeilijk te "vangen"

Uiteindelijk, na vele uurtjes ben ik erin geslaagd om haar te strikken voor een kamerbezoek.
Ze had weliswaar een "andere gast", maar zou aansluitend direct naar me toe komen.
Dit zou een half uurtje duren, maar uiteindelijk duurde het ruim een uur (inclusief wachttijd voor de sleutel) voordat ik met haar naar de kamer ging.

Ze vertelde me dat ze liever direct met me naar de kamer was gegaan, omdat haar vorige gast een "klootzak' was, die enkele malen heeft geprobeerd om zonder condoom te neuken.
Zij heeft hem duidelijk te verstaan gegeven dat dit absoluut niet gebeurd, waarop hij pissig op haar werd.
Hij heeft zelfs aangegeven zich hierover te beklagen, en negatieve stukken over haar te schrijven op internet. Het betrof een duitse gast, dus waarschijnlijk komen deze stukjes op een duits forum.

Terug naar mijn kamerbezoek.
Het was het lange wachten meer dan waard, ongelofelijk wat deze kleine meid allemaal met een vent kan doen.
Na een uur, het was inmiddels 01:00 uur, moe maar voldaan van de kamer gekomen.

Na een rit van een klein uurtje ging ik om 2:15 uur naar bed en heb daar nog de hele nacht gedroomd van Xenia, en haar vriedin Marina.

lieget
14 december 2009, 07:26
Deze kleine meid heeft LR enige tijd geleden verlaten
Wie weet waar ze nu werkt ??

ksie
11 juni 2011, 02:00
Deze dame is ongeveer twee jaar gestopt geweest en nu is ze sinds een maand of drie (volgens haar zeggen) regelmatig in het weekend in VV aanwezig. Afgelopen nacht een goede sessie met haar gehad. Af en toe gaat ze ook wel eens in Basel werken vertelde ze me.

MiniME
12 juni 2011, 18:32
Deze dame is ongeveer twee jaar gestopt geweest en nu is ze sinds een maand of drie (volgens haar zeggen) regelmatig in het weekend in VV aanwezig. Afgelopen nacht een goede sessie met haar gehad. Af en toe gaat ze ook wel eens in Basel werken vertelde ze me.

In 2011 heeft ze een kort tijdje in PSR gewerkt. Topdame, helaas daar ook verdwenen, maar zou zelfs een reden zijn om weer een naar VV af te reizen! :cool:

molaar
29 april 2012, 15:17
gisteren weer in L.R. gespot