Volledige versie bekijken : Tina (Poolse) ex-Nina VV
Knabbel
6 april 2008, 13:09
Naam : Nina
Nationaliteit / taal : Poolse
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : Blond halflang haar
Lengte : 1.50 mtr.
Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup
Tatoeage /Piercing : Tongpiercing
Service : PZC,NMC, zoenen
Extra : Weinig ervaring
Dit kleine blonde opdondertje al een paar weken op de nog to-do-list staan. In dit geval kwam ze zelf naar me toe en nam plaats naast me aan de bar, en begon een babbeltje. Helaas is haar Engels en Duits beperkt, maar ik was toch al verkocht. Het voornemen om naar de kamer te gaan dan ook maar snel uitgesproken, echter wel nadat ik had aangegeven eerst mijn mijn koffie te willen opdrinken en een douche te nemen. Ze spoorde me aan mijn koffie op te drinken. Alarmbellen voor een spoedklus? Nee, naar later bleek is ze gewoon een beetje ongeduldig (adhd light?)
Ze vertelde een relatie van 2 jr. met haar eerste sexuele ervaring achter de rug te hebben, en na bedonderd te zijn, haar heil elders is gaan zoeken. Nu ze een maand in het vak zit kunnen we dus nog steeds spreken van weinig ervaring. Dit hoeft zeker geen belemmering te zijn, maar in haar geval helaas wel. Het is werkelijk een leuk en lief meisje en ze deed ontzettend haar best er werkelijk een GFE sessie uit te halen, alleen haar (huidige) kwaliteiten laten dit (nog) niet toe. Uiteindelijk een ruim half uur gerommeld. Haar superslanke body die echt ongelofelijk stevig is, is op zich al een klaarkomgarantie.
Nadien kroop ze op eigen initiatief tegen me aan, met de woorden dat ze nog 5 minuten tegen me aan wilde liggen. Dit werd keurig niet in de faktuur opgenomen. Ook de after sales was prima, alleen was ze wel ontstemd dat ik met andere dames de kamer op ging. Haar letterlijke woorden: What are you doing ?? You fuck my friends !! :D
Herhalingsgevaar: Voor een halfuurtje rommelen op de kamer met een leuke spring in 't veld wel, maar dan zonder pretenties. Wellicht dat ze nog het een en ander bij kan scholen de komende tijd.
seksenfun
15 april 2008, 19:56
Ik durf al wel eens recensies lezen, maar in de club ben ik het dan allemaal al lang weer vergeten :hammer:, meestal. Zo ook voor Nina.
Wat kan ik er nog meer over zeggen? Een even denken (auw, dat doet pijn :thefinger).
Vooreerst stel ik mij vragen bij die onervarenheid :confused:. Tegenwoordig op die leeftijd weten ze maar al te goed wat seks :fuck: betekent, inhoudt. En iemand die er een relatie van twee jaar heeft opzitten kan je ook moeilijk als onervaren bestempelen, me dunkt.
Het probleem ligt dus waarschijnlijk ergens anders. Deze dame is gewoon heel onwennig in deze job. Ik vermoed sterk dat ze niet uit vrije wil daar werkt, maar wat meer is, als je het mij vraagt, is dat ze voor haarzelf nog niet heeft uitgemaakt welke service ze wil leveren aan mannen tegen betaling. Een gfe? Pse? Zoenen of niet zoenen? Lange sessies prefereren of eerder voor halve uurtjes gaan?.... Mijn conclusie is alvast dat ze eigenlijk moeite heeft met de arbeid die ze nu verricht, ze voelt haar er zeker en vast niet heel lekker bij :redface:.
Ik ben er anderhalf uur mee op kamer geweest. Dit staat normaal gelijk met een supersessie, omdat ik anders niet zo lang op de kamer blijf. Dit was echter een uitzondering op de regel. Ik heb met momenten heel intens genoten, met momenten maakte ze me helemaal hot, heel opgewonden was ik bij momenten :smile: :rolleyes:. Maar het was een up and down historie. Er waren dus ook momenten die een stuk minder waren.
Ik vind absoluut niet dat je van haar kan zeggen dat haar prestaties ondermaats of zwak zijn, integendeel. Neem nu het pijpen zonder condoom. Ze vroeg vrij snel aan mij hoe ik het het liefst heb. Een beetje zoals ze eigenlijk al bezig was en dat zei ik haar ook, maar verduidelijkte het meteen nog wat :smile:. Wel zo'n pijpbeurt krijg ik bijlange niet van de meeste meiden in een club. Super! :freu: Of neem nu het beffen. Ze genoot daar zo intens, zo écht van, ongelooflijk maar waar! Geen fake gekreun dat je tot 7 kamers verder hoort, geen licht gekreun als je haar poesje nog maar amper aanraakt, nee gewoon heerlijk genieten, deed ze :smile:.
Wat waren dan de mindere momenten? Wel, net waar ik hierboven mee begon. Ze is onwennig, weet niet goed wat ze nu wel of net niet zou willen toelaten/beleven... met betalende klanten. De idee leeft ook wel bij haar dat het maar best is om halve uurtjes te doen. Waarmee ik wil zeggen dat bij het afwisselen der seksuele avontuurtjes ze, zonder anders aan te geven, vrij snel vervalt in 'niets bijzonders'. Ze pijpt dan met minder gevoel bijvoorbeeld (in gedachte zijnde van het moet vooruit gaan?).
Eigenlijk heb ik haar een beetje geleerd om rustig te zijn en volle aandacht te schenken aan de zorg voor de beertjes, zodat ze van een superprestatie kunnen spreken van één van de mooiste dames van VV.
Tongzoenen :love: en knuffelen :love2:, ook allemaal geen probleem voor haar.
Conclusie: je voelt iets, iets onwennigs bij haar en helaas is het van die aard om je elfdevingerfunctie te laten verminderen. Ze is ook een beetje ongeduldig, als je dan als beer dat ook bent, wordt het gegarandeerd een flopsessie. Ik ben gelukkig heel geduldig en heb met haar een geweldige sessie beleefd, helaas met zijn downs.
Bij het naknuffelen en babbelen zei ze blij te zijn me te hebben leren kennen en beloofde ze dat ze volgende keer niet zo onwennig meer zal zijn, nu ze weet wie ik ben en hoe ik doe op de kamer. In toffe gfe-sessie zou me dus te wachten moeten liggen :rolleyes:. Echter, eens van de kamer af was de naservice maar niets meer. Bij het naar huis gaan zat ze aan de bar en ging ik goeiedag zeggen. Ze draaide haar hoofd waardoor een tongkus niet mogelijk was, wel een wangkusje.
Dit heeft allicht te maken met haar onwennigheid en ook wel haar verlegenheid, een beetje. Bij het praatje voor we naar de kamer gingen had ik zelfs zoiets van: wil ze wel naar kamer? Toen ik die vraag via omwegen stelde bleek het tegendeel waar. Ja, je zou ze bijna misterieus kunnen noemen, wat het dan weer aantrekkelijk maakt, vind ik.
Zaterdag was ze alleszins hélemaal niet veel op kamer, hoewel ze bloedmooi en jong is.
De evolutieleer zal ons duidelijk maken waar ze naar toe wil.
veel dvp kussen niet aan de bar en alleen maar op de kamer.
Voor Nina is het allemaal nog een beetje vreemd. Zoals ik heb mogen begrijpen, is het uit aan tussen haar (ex)vriend en haar. Af en toe wil ze wel sex,dan weer niet, maar hij schijnt haar steeds over te halen.
Dus zo onwennig is ze niet hoor, wel de moeite waard.
Wie was trouwens die "vriendinnen":confused:
seksenfun
16 april 2008, 20:04
Nina doet enkel de gewone dingen. Nina wil niet gevingerd worden, doet geen FT en ook geen anaal.
libero
7 september 2008, 21:55
Nina is ondertussen wat ervarener als ik mijn ervaring van vandaag vergelijk met de teksten hiervoor.
wat kan ik er nog meer over zeggen... Nog steeds geen anaal maar daarentegen mocht ik haar wel vingeren. aan het begin vertelde ze ook dat ik extra moest betalen als ik in haar mond klaar wilde komen (geen gebruik van gemaakt). Gebeft worden vindt ze nog steeds heerlijk. Helaas is zze geen leifhebster van standje 69.
Kortom: nog steeds een lief meisje maar nu met wat meer sexueel zelfvertrouwen. Ik heb een geweldige tijd beleefd met haar. Volgende keer waarschijnlijk weer...
Big30
30 oktober 2008, 01:22
Nina is en blijft een leuk en aardig klein Pools meisje ;)!
Vrijdag jl. liep ze nog rond in VV en woensdag jl. kwam ik haar tegen in Gt, maar ze zal weer terug keren in de Villa vertelde ze :cool:.
:wink::wink:
Willem2
9 november 2008, 20:21
Nina is en blijft een leuk en aardig klein Pools meisje ;)!
Vrijdag jl. liep ze nog rond in VV en woensdag jl. kwam ik haar tegen in Gt, maar ze zal weer terug keren in de Villa vertelde ze :cool:.
En dus huppelt ze weer in Villa Vertigo rond .....
yep3
9 november 2008, 20:30
vrijdag gt
Willem2
9 november 2008, 20:49
vrijdag gt
Zaterdag VV en niet meer GT :eek: ;)
Pieta
12 november 2008, 19:24
Dinsdag GT :o
:wink:
erik2006
21 december 2008, 18:08
wie heeft Nina nog gezien? dacht dat ze naar GT verhuisd was maar haar daar vrijdag niet gezien jammer genoeg
Big30
21 december 2008, 19:12
In VV al meer dan een maand niet gezien. 22-11 is Nina nog gespot door Haec58 in GT. Neem aan dat ze nu geniet van haar kerstvakantie.
Big30
24 januari 2009, 01:40
Nina huppelt nu in PHG rond ;)!
erik2006
8 februari 2009, 10:22
hey, weet je zeker dat ze nu in PHG werkt? dan ga ik heel gauw eens langs
RAUL7
8 februari 2009, 10:58
hey, weet je zeker dat ze nu in PHG werkt? dan ga ik heel gauw eens langs
Ja, vrijdag was ze daar.
ksie
15 februari 2009, 00:10
Ik weet zeker dat ze op zaterdagmiddag 14-2-09 in Yin Yang was. Ze zei me dat ze hier onder de naam Tina werkt. Ze was in de middag even de stad in geweest en had voor enkele medewerkers rozen meegebracht vanwege valentijnsdag.
erik2006
20 februari 2009, 00:48
waar werkt dit schatje nu. VV, GT, YY? .... wie weet het
libero
8 maart 2009, 00:57
7 maart in yy gespot (en meer)ze had het gehad met arrogante duitsers en het beviel haar wel in YY. lijkt erop dat ze nu een vast adres heeft
Haar service is nog steeds goed
BSesamstraat
9 maart 2009, 08:26
in YY inderdaad Tina. Echt een jong dondertje. Ik heb vorige week een super sessie gehad met dr. EN ook Anaal. Dus kwa service groeit ze. Maar dit was wel een uitzondering. Ze moet dan echt zelf super geil zijn. En jongens niet zeggen dat ik een kleintje heb LOL...
YEP, inderdaad zoals beschreven een zeer klein slank opdondertje die super stevig aanvoeld. Ze heeft iets wat me aantrekt, niet haar schoonheid maar iets anders, de manier waarop ze met een hele holle rug staat en haar smalle kontje uitsteekt, ja dat moet het zijn ;)
Ze vertelde dat ze gisteren de laatste dag maakte voor ze naar Polen vertrok en ze wou eigenlijk niet werken vandaag, en was een beetje dronken, en had al een paar mannen afgewezen maar omdat ze mij zo leuk vond mocht ik wel. Ja ja, dit zou ik maar wat graag geloven :plapper:
Onder de douce staande vond ze dat ik te groot was om te neuken, nou ja.
Toen ze de aanval op mijn lul inzette wist ik even niet wat er gebeurde, pijpen als een wilde en constant doordrukken tot in haar keel, het deed verdomme gewoon pijn, was ze haar kiezen aan het poetsen met mijn erectie of wat? Enige aanwijzingen werden goed doorgevoerd, ze doed dit gewoon geweldig en keek me aan terwijl de traantje in haar ogen opwelde :smile2:
Nadat ik mezelf het condoom omgewrongen had klom ze meteen boven op me en deed een complete rodeo opvoering, toen ik van positie wou wisselen klom ze van me af en gaf me in een vloeiende beweging een klap in me gezicht en bood me haar kontje aan. Verdomde lekker zeg! Onder het doggystylen nog haar roze jeugdigde sterretje getreeld en met lichte afgunst gedacht aan de ijsbeer die in haar in de kont mocht neuken :fuck:
Ik moet zeggen dat ondanks mijn grove omschrijvingen Tina een lieve meid is die echt probeert je het naar je zin te maken en alles is bespreekbaar met haar. Als je haar wensen respecteert kun je gigantisch ver met haar gaan waarbij ze zelf ook verbaasd lijkt van de mogelijkheden. Ach ja, en dat niet tongzoenen valt compleet weg bij de deepthroat attack waar ik gewoon even bang van werd, Tina :freu:
BSesamstraat
20 maart 2009, 01:10
dit lekkere dondertje was er weer. Niet echt actief maar wel gezellig en elkaar opgeilen aan de bar.. Volgende week toch maar weer mee gaan spelen.
erik2006
9 april 2009, 21:28
werkt dit schatje nog in YY. Dan ga ik er morgen heen!
BSesamstraat
10 april 2009, 01:18
nee momenteel niet. Als het goed is weer over 2 weken.
erik2006
24 april 2009, 09:59
nou hoor het graag dan. groet,
Heb haar op 18 april nog gezien, op de kamer ;)
Ze was zelfs een beetje aangekomen wat goed stond en voeld :cool:
Dus misschien is ze er nog, gewoon even bellen me YY :o
BSesamstraat
25 april 2009, 16:43
yep ze is er.. Ik heb het gevoeld.. En kijk er nog scheel van. Wat kan zij lekker zuigen.....
BSesamstraat
4 april 2011, 16:37
W
Big30
4 april 2011, 16:54
W
Exact bbertb, zo is het maar net! Kort maar krachtig :biggrin:. Of te vroeg op de antwoord knop gedrukt denk ik ... .
BSesamstraat
4 april 2011, 22:59
Klopt... Maar werd eruit gegooid met m'n iPhone.
Maar wie weet waar Tina nu werkt?