PDA

Volledige versie bekijken : Laura (Poolse)

neukie
2 april 2008, 15:54
Haarkleur/-lengte : donkerblond/ tot de schouder
Lengte dame : 157-160 cm
Postuur/Cupmaat :slank/A
Nationaliteit/Taal : Poolse, ze prat zeer goed op duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :-
Service:
Voordelen: gf6 van het fijnste, als de chemie klopt
Nadelen:-
Tijdsduur :1 1/2h
Prijs :100
Extra’s bij het bezoek:geen

Het was een mooie middag, beuten was het aan het regenen en ik was aan het neuken.... ;)
Ich hatte mal wieder nen totalen frust-Tag. Wozu hab ich 2 Freundinnen, wenn sie beide frisch im Krankenhaus waren und noch krank sind? :motz: Frustficken war angesagt. Ab nach Kaarst!

Angekommen, nach unten gegangen um mein Eisbärenfell anzuziehen, da frug sie mich "Soll ich Dich waschen?" - "Gern" und schwupps waren wir unter der Dusche und spielten lecker mit uns. Sie spielte mit Seife und meinem Schwanz, ich mit ihren Titten und ihrer Muschi.

Dann aufs Zimmer. Ich kann ganz gut Chemie machen, das Ergebnis war ein GF6-event der Spitzenklasse. Gegenseitige Zärtlichkeit pur. Wir fühlten uns beide superwohl und verwöhnten schmusten streichelten klammerten küßten leckten fingerten uns gegenseitig. Ihr Blasen war besonders sachte und zärtlich.

Ficken zuerst im Löffelchen dann der Doggy bis ich nicht mehr konnte.

Dann holte sie mir zärtlich mit was Öl und 2 Händen alles raus. Wir schmusten noch 10 Min, dann gingen wir.

Fazit: Spitzenklasse, aanrader
Wiederholungsfaktor: 100% !!!

Nach ihren Worten ist sie fast jeden Tag da.

Neben der italienischen Margerita der zweite totale Topper in dem Laden
:love2: was ich Boss Ralf auch sagte. Er war hocherfreut.

neukie
3 april 2008, 11:33
En nu de vertaling in het Nederlandse. Met een harte bedankt aan Hollandmale.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik had weer 'n totaal gefrustreerde dag. Wat heb je aan 2 vriendinnen als ze beide in het ziekenhuis liggen en nog ziek zijn ? Frusto-neuken werd het, dus op naar Kaarst !

Aangekomen, naar beneden gegaan en mijn ijsberenvel aangetrokken, daar vroeg ze mij "Zal ik je wassen ?" - "Graag", hoppaa waren we onder de douche en speelden lekker met elkaar. Zij speelde met zeep en mijn staaf, ik met haar tieten en kutje.

Dan de kamer op. Ik weet heel goed voor chemie te zorgen, het resultaat was een GF6-gebeuren van topklasse. Wederzijdse pure tederheid. We voelden ons beide supergoed en verwenden, vreeen, streelden, kusten, likten en vingerden elkaar wederzijds. Haar pijpen was bijzonder zacht en teder.

Eerst neuken in lepeltjes, daarna in doggie tot ik niet meer kon. Toen trok ze teder met wat olie en 2 handjes alles eruit bij me. We vreeen nog 10 minuten, daarna vertrokken we.

Fazit: Topklasse, aanrader
Herhalingsfactor: 100% !!!

Naar eigen zeggen is ze bijna elke dag aanwezig.

Naast Italiaanse Margerita de 2e grote topper in LR, wat ik ook tegen baas Ralf zei. Hij was zeer verheugd.