PDA

Volledige versie bekijken : Trinity ( Duitse)

Willem2
31 maart 2008, 00:16
Naam : Trinity

Nationaliteit /taal : Duitse

Leeftijd : 19-21jaar

Haarkleur / lengte : Bruine korte haren

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : navelpiercing

Service : PZC, NMC, zoenen, anaal

Extra :

xanderke228
7 mei 2008, 09:18
heb ze gisteren niet gezien, komt deze nog???

Toppie
8 augustus 2008, 06:23
hier mijn ervaring, haren zijn echter ietsje langer nu denk ik:

Ik had mijn oog laten vallen op een "GND"-dame, ze zag er onopvallend uit, niet opgedirkt, haren gewoon los, niks geen poespas en ze had een gewoon roodwit zomerjurkje aan. Ze is zeker niet de knapste, maar ze heeft iets heel naturels over zich.
Eigenlijk viel ze op door haar onopvallendheid. Ik had al een aantal keren vluchtig oogcontact met haar aan de bar, maar ja zoals ik al zei weer die spectatormodus he.....
Gelukkig kwam de dame ietsjes sneller uit de spectatormodus dan mij en kwam naast me zitten aan de bar. Ze stelde zich voor, maar ik verstond haar naam niet..."Vanity?, Vinity? Iets met Inity??" en na drie keer vragen verstond ik haar eindelijk! Dus niet zo snel opgeven mars en naam vragen!!! ;) Dan hebben de overige ijsbeertjes hier op t forum er ook wat aan :) Ze heette dus Trinity. "Ich kenne dich" zei ze. "Oh ja wie heisse ich denn wenn du mich so gut kennst?" reageerde ik. "Euh nein ich kenne dich von Zimmer", zei ze en ik wist toch 99% zeker dat ik haar voor de eerste keer zag in GT. Het bleek echter toch die ene procent te zijn, want ooit in mijn beginnersdagen wilde ze samen met mijn toenmalige liefje einen Dreier machen maar aangezien ik weer te lang in mijn spectatormodus zat, merkte ik pas in de kamer op dat ik er met twee dames zat...... Tja en toen heb ik Trinity weggestuurd..... Aiai ik schaamde me diep, maar Trinity was t voorval allang vergeten en kon er om lachen. "Ich bin Neo", stelde ik me netjes voor en Trinity kon er wel om lachen. Ik was allang verkocht maar vond t wel leuk om Trinity een beetje uit te dagen door hard to get te spelen. Trinity wist daar echter wel raad mee en zoende me daarna kort vol op mond of beter tong... VERKOCHT!!!!
Sonny kwam er ook eens naast staan en zag dat Toppie33 eindelijk van zijn luie reet was opgestaan. Sonny wachtte op Olga die een sleutel haalde.
Niet kort daarna ging Trinity ook een sleutel halen, maar dat duurde even want er waren wachttijden (en het was nog geen vier uur!!!). Uiteindelijk kwam ze met kamer zes. Lekkere rustige kamer is dat met douche, sauna, werkende airco, twee bedden en een bankje. Maar ja ik heb maar 1 bed nodig. Trinity was al snel uitgekleed en trok me aan mijn badjas naar t bedje toe. Al zoenend opende ze mijn badjas en gaf mijn toppertje een handje :) Ik ging al snel in mijn meest favoriete houding liggen, op mijn rug dus....... en liet Trinity haar gang gaan. En een beetje gek is ze wel. Ik weet dat het BBQ vlees niet te eten is bij GT, maar dan hoeven ze nog niet in mijn buik te bijten!!! Terwijl ze me heerlijk pijpte, ging ze zelf ook helemaal klaar voor liggen zodat ik haar kutje eens goed kon vingeren. Ik denk dat ik mijn naam verander in Soppie33 want haar kutje sopte lekker :) Na het zogenaamde voorspel werd het hoog tijd dat er geneukt werd. Trinity ging gelijk in mijn favo-houding liggen (who let the dog out) en als een volleerde Noorman neukte ik mezelf naar het Walhalla. Daarna nog ff peukie gedaan en hup terug naar de "rustige" bar.