Inloggen

Volledige versie bekijken : Nadja ( Duitse)

Willem2
29 maart 2008, 03:15
Naam : Nadja

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : 21-24jaar

Haarkleur /lengte : Bruine lange haren

Lengte : 1.63m

Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : Op haar bovenarm, neus en navelpiercing

Service : PZC, NMC, FT, beffen, kussen

Extra :

Picasso 1
31 maart 2008, 23:04
Ben er 4 maanden geleden mee geweest. Totale afknapper. Erg weinig mag bij haar. Ze gaf vooraf aan dat ze kuste maar in de kamer bleek dit zeer beperkt. Tijdens het neuken houdt ze haar hand er tussen zodat je niet diep kan stoten.
Van positie wisselen bij het neuken en daarbij je eigen leuter even vasthouden om er weer in te gaan is uit den boze, want aanraken van het condoom die bij haar vervolgens naar binnen gaat is niet hygienisch...
Ik snap niet hoe ik nog kon klaar komen. Een bekende die later met haar mee ging bevestigde dezelfde ervaring en bovendien met teleurstelling zei hij dat hij er niet bij klaar heeft kunnen komen.

Jammer, want het is een hele mooie meid....

Ze loopt overigens regelmatig met poolse Cindy te jagen voor trio's.

Rex
31 maart 2008, 23:19
Totale afknapper. Erg weinig mag bij haar.
Ze loopt overigens regelmatig met poolse Cindy te jagen voor trio's.

Ik herken het zelfde Picasso. Heb een paar weken geleden een trio gedaan met haar en met Poolse Cindy.
In tegenstelling tot Cindy die wel goed haar best deed, was Nadja niet echt geïnteresseerd. Zelfs Cindy mocht bij mij geen condoom om doen.............:confused:

Week erna Cindy alleen meegenomen en dit was gewoon geweldig.:fuck::rubbel:

bergm550
20 april 2008, 16:37
Hebben we het over dezelfde Nadja? Nadja gaat ook vaak met Lara (Kroatisch) om.

Het is vreemd, want dan moet ze haar service hebben verbeterd. Want werkelijk WAAR, gister was ik met Nadja voor het eerst op de kamer, daar Cosmina er niet was.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een goede kamersessie had. Ik was drie uur met haar op de kamer gister. Wellicht is de "click" bij deze dame belangrijk. Ik heb gelikt, getongzoend, dit was geen probleem voor haar.

Ze weet dat ik vaak met Lara op de kamer ben, dus het kan ook zijn dat ze daarom meer haar best deed, daar Lara een vriendin van Nadja is.

Bergm550