PDA

Volledige versie bekijken : 3 extra vrijkaarten Voorjaarsparty!



Tiga
28 maart 2008, 00:28
Voor de Frühlingsparty (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=68633&postcount=13) stelt Babylon drie extra vrijkaarten ter beschikking. Bij goed weer zal de tuin weer worden opengesteld en wellicht het eerste steakje op de bbq gebakken worden.

De spelregels zijn eenvoudig:


Er moeten nu minimaal 10 berichten op je konto staan om in aanmerking te kunnen komen;
Deze drie kaarten zijn alleen op vrijdag 11 april a.s. geldig;
Inschrijven kan vanaf nu tot donderdag 10 april om 18.00u en doe je door hieronder een bericht te plaatsen waarin je je interesse aangeeft.


Daarna zal de trekking worden verricht en ontvangen winnaars bericht door middel van een privébericht.

Mocht je vragen hebben over deze actie richt je dan tot Tiga.

Succes en aanmelden maar!!

foots
28 maart 2008, 00:32
Nou bij deze meld ik me meteen aan. Ik zal braaf van de blondines afblijven en die Angie die ga ik grondig bestuderen. Daarna zal ik uiteraard mijn ervaring delen op het forum.

Groet, Foots

P.S. Wat een gave acties hebben ze hier toch !

Keesroeiboot
28 maart 2008, 00:48
P.S. Wat een gave acties hebben ze hier toch !

Nou foots dat is nu precies wat ik nu ook denk! Super acties hier zeg :freu:.
Count Kees in en als ik win dan beloof ik plechtig niet van de blondines in Babylon af te blijven :D!

Overigens waar ligt Babylon nu eigenlijk? Was toch "achter Aken"??

Groet,
Kees

dupke
28 maart 2008, 08:21
Ik wil nog wel eens een vrijkaartje

Tiga
28 maart 2008, 09:24
Overigens waar ligt Babylon nu eigenlijk? Was toch "achter Aken"??



Ja zoiets, maar een ervaren Duitsland ganger kent de A61 Venlo - Koblenz. Als je deze volgt, krijg je op een gegeven moment een afslag, nr 18 geloof ik, 5 km voor Kerpen, dus misschien kun je vragen of big 30 mee wil gaan karten. Vanaf de afslag is het nog 2 of 3 km dus lekker makkelijk!

Willi69
28 maart 2008, 12:37
Er moeten nu minimaal 10 berichten op je konto staan om in aanmerking te kunnen komen;
Habe ich knapp erreicht. :spammer:

Deze drie kaarten zijn alleen op vrijdag 11 april a.s. geldig;
Prima, dann kann ich ja noch 2 Chauffeure mitnehmen, einen für den Hinweg und einen für den Rückweg. :wink:

Inschrijven kan vanaf nu tot donderdag 10 april om 18.00u en doe je door hieronder een bericht te plaatsen waarin je je interesse aangeeft.
Reading... processing... done! :freu:

Berdinio
28 maart 2008, 13:17
Ik zou ook wel een kaartje willen dan kan ik meteen mijn eerste bezoek maken in Babylon

longdivision
28 maart 2008, 13:21
*zwaait ook nog even* :D

edit: die 10 berichten haal ik een dezer dagen wel, zondag wordt het gezellig in YY!

Stiffmaster
28 maart 2008, 13:35
Babylon, nooit van gehoord :cool:, maar misschien dat een vrijkaartje hier enigzins wat verandering in kan brengen !! Zijn er ook leuke vrouwen daar dan??? :green_smi:green_smi

Knabbel
28 maart 2008, 18:02
De spelregels zijn eenvoudig:

Deze drie kaarten zijn alleen op vrijdag 11 april a.s. geldig;
Inschrijven kan vanaf nu tot donderdag 10 april om 18.00u.

Daarna zal de trekking worden verricht en ontvangen winnaars bericht door middel van een privébericht.


Sorry hoor, maar is dat niet een beetje kort dag? Stel ik win, en besluit te gaan, dan dien ik die bewuste VRIJDAG wel vrijaf te nemen. Denk niet dat mijn baas er zo gelukkig mee is dat ik 's ochtends opbel om mede te delen dat ik niet kom werken, maar naar Babylon ga wegens een gewonnen vrijkaartje. :mad:

Maar goed, als rechtgeaarde Hollander doe ik natuurlijk mee :D

Willem2
28 maart 2008, 18:16
Sorry hoor, maar is dat niet een beetje kort dag? Stel ik win, en besluit te gaan, dan dien ik die bewuste VRIJDAG wel vrijaf te nemen. Denk niet dat mijn baas er zo gelukkig mee is dat ik 's ochtends opbel om mede te delen dat ik niet kom werken, maar naar Babylon ga wegens een gewonnen vrijkaartje. :mad:

Maar goed, als rechtgeaarde Hollander doe ik natuurlijk mee :D


Daar ben ik het wel mee eens. Dus dat gaan we aanpassen :D.

Je kan je nu dus inschrijven tot


zondag 6 April 23.45 .

Dat geeft mij en Tiga de tijd om te trekken en dan maken we dat voor maandag 7 april 8.00 bekend. En dan kan jij mooi aan je baas vragen of je vrijdag vrij mag hebben of eerder naar huis mag om in de tuin te werken :D;)

:wink:

Stiffmaster
28 maart 2008, 18:36
Dat geeft mij en Tiga de tijd om te trekken en dan maken we dat voor maandag 7 april 8.00 bekend.



Het zal toch niet gekker moeten worden hier, Tiga en W2 die samen gaan trekken :eek: waar gaat het toch allemaal heen, hebben jullie aan neuken niet genoeg :teuflisch:teuflisch

phoenix
28 maart 2008, 19:05
ja ik ga voor de hoofdprijs , ik wilde dmes aldaar wel eens zien

Jansen
29 maart 2008, 01:07
Ik durf het bijna niet, maar ik doe toch mee ook omdat ik er nog niet ben geweest.

ButtinSky
29 maart 2008, 11:27
Ik doe mee. Ben er al een paar jaar niet meer geweest maar heb er nog goede herinneringen aan.

Rex
29 maart 2008, 13:28
count me in please..............

Clan
29 maart 2008, 14:42
Laat ik er nu net die vrijdag niet zijn.
Kunnen ze dat feestje dan niet even verplaatsen naar de donderdag:cool:
Als dat zo is dan mag jeme inschrijven, zo niet dan wissel ik hem graag om bij een Saunaclub naar keuze, hee ik breng iemand op een idee:D

lucky luke 2
30 maart 2008, 01:41
Met 1 vrijkaart van de 3 ben ik tevreden, m'n paard en m'n hond moet ik toch op de parking laten staan!

newcomer
30 maart 2008, 11:32
... Bitte auch einschreiben!!!

Danke und Gruß, newcomer

Babbel
30 maart 2008, 17:43
Wat Knabbel kan dat kan Babbel ook :rolleyes:

Ftotal
31 maart 2008, 04:42
Bitte mich auch einschreiben.

Gruss

Ftotal

Ronald35
31 maart 2008, 11:58
anmeldung bitte

ElPais
31 maart 2008, 14:07
Afgelopen donderdag geweest met een vrijkaartje.
Al eerder gaf ik aan dat ik meer kaartjes nodig zou hebben om de club eens goed te verkennen, en met name de diverse vrouwen dus.
Nou hierbij dus.
Ik heb het voorjaar in het hoofd, maar niet alleen daar, dus ....

El Pais

Saruman
31 maart 2008, 15:34
Saruman doet ook mee aan de tombola

S

BSesamstraat
31 maart 2008, 18:32
Hierbij schrijf ik me natuurlijk in ..

zeppos58
31 maart 2008, 22:36
Bij deze schrijf ik me ook in :D

Ftotal
1 april 2008, 04:44
Da mach ich natürlich auch noch sehr gerne mit :D
Bitte eintragen !!!

Ftotal

Willem2
1 april 2008, 09:37
Bitte mich auch einschreiben.

Gruss

Ftotal


Da mach ich natürlich auch noch sehr gerne mit :D
Bitte eintragen !!!

Ftotal

2x eintragen :eek::eek:

bitchhunter
2 april 2008, 08:49
mich bitte auch eintragen
Gruß
bitchhunter

laurent74
6 april 2008, 01:51
Ik doe ook mee .

RAUL7
6 april 2008, 09:32
Schrijf mij ook maar in, ben nog nooit in Babylon geweest :D

pascal
6 april 2008, 16:19
ik wil ook graag ingeschreven worden. het is weer de hoogste tijd om het wandelen terug te beginnen ook!

Willem2
7 april 2008, 13:04
:ola2::ola2::ola2:

Het is ons eindelijk gelukt

om de vrijkaarten te trekken :rubbel:

En de winnaars zijn geworden :


Jansen

Foots

Rex


:ola2::ola2::ola2:






De vrijkaarten zijn alleen geldig op vrijdag 11 April.

Veel plezier op het voorjaarsfeest / Frühlingsparty van


http://www.ijsberenforum.nl/banners/fullbannerba.gif (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php)

zeppos58
7 april 2008, 15:46
Bedankt voor het vrijkaartje maar er is een probleem opgedoken.:green_smi
Ik kan vrijdag, jammerlijk genoeg, niet gaan wegens werkverplichtingen.:wand::hammer:
U mag bij deze het kaartje aan een ander door geven

Zeppos58

dupke
7 april 2008, 20:06
Bedankt voor het vrijkaartje maar er is een probleem opgedoken.:green_smi
Ik kan vrijdag, jammerlijk genoeg, niet gaan wegens werkverplichtingen.:wand::hammer:
U mag bij deze het kaartje aan een ander door geven

Zeppos58

en ik zit met hezelfde probleem : ik denk dat de heren moderatoren zich suf gaan trekken.... maar het is de andere nieuwe winnaars van harte toegewenst...;)

foots
7 april 2008, 20:59
Heren , beren, ik kan wel en ik ben hartstikke blij :lostit::lostit::freu::freu:

Wel jammer als ik geen andere beren ga ontmoeten, is altijd leuk en ik krijg het niet voor elkaar om de hele tijd met de dames bezig te zijn, dat ga ik echt niet alleen trekken. :huch:

Welke beren komen mij ondersteunen, aanmoedigen en tips geven ? :teuflisch

Tot vrijdag Ik ben de kleine gezette ijsbeer met erome goede zin !! :freu::freu:

Jansen
7 april 2008, 22:38
Ik durf het bijna niet, maar ik doe toch mee ook omdat ik er nog niet ben geweest.

En ik zal hier over de club een mooi verhaal schrijven misschien vind de club dat wel een extra kaartje waard.

Stephan van VV vond het wel wat waard ( een gratis behandeling gehad ):green_smi

Rex
7 april 2008, 23:02
Bedankt voor het vrijkaartje maar er is een probleem opgedoken.:green_smi
Ik kan vrijdag, jammerlijk genoeg, niet gaan wegens werkverplichtingen.:wand::hammer:
U mag bij deze het kaartje aan een ander door geven

Zeppos58


en ik zit met hezelfde probleem : ik denk dat de heren moderatoren zich suf gaan trekken.... maar het is de andere nieuwe winnaars van harte toegewenst...;)

Geef maar aan mij die vrijkaart, ik ga wel...................stuur ff de code door via IM!!!

Willem2
7 april 2008, 23:06
Geef maar aan mij die vrijkaart, ik ga wel...................stuur ff de code door via IM!!!

Dat gaat eigenlijk niet. Ik moet eerst even overleg hebben met Babylon.
Even afwachten ;)

:wink:

Jansen
7 april 2008, 23:11
Dat gaat eigenlijk niet. Ik moet eerst even overleg hebben met Babylon.
Even afwachten ;)

:wink:

Zeg tegen Baylon dat er ook iemand van de pers komt Jansen van de Nederlandse Boulevard pers (NBP)


Jansen die beter schrijft dan kan dansen.

zeppos58
8 april 2008, 02:38
Bedankt voor het vrijkaartje maar er is een probleem opgedoken.:green_smi
Ik kan vrijdag, jammerlijk genoeg, niet gaan wegens werkverplichtingen.:wand::hammer:
U mag bij deze het kaartje aan een ander door geven

Zeppos58

Normaal kan ik perfect velof nemen, maar nu uitzonderlijk eens niet. Of ik moet er dringend verlof om sociale redenen van maken.
Het wil toch wel lukken dat het net nu niet kan :mad::mad:

Knabbel
9 april 2008, 22:48
blablabla... dan kan jij mooi aan je baas vragen of je vrijdag vrij mag hebben of eerder naar huis mag om in de tuin te werken :D;)


Ondertussen heb ik dus vrij geregeld, maar waarvoor? Inmiddels is het bijna donderdag en van de 3 beschikbare kaarten is er inmiddels kennelijk 1 vergeven. Zijn we dus weer terug bij af. Die tuin wordt zo toch een serieuze optie. De vraag is alleen waar....

Willem2
9 april 2008, 23:18
Ondertussen heb ik dus vrij geregeld, maar waarvoor? Inmiddels is het bijna donderdag en van de 3 beschikbare kaarten is er inmiddels kennelijk 1 vergeven. Zijn we dus weer terug bij af. Die tuin wordt zo toch een serieuze optie. De vraag is alleen waar....


Er zijn twee heren die zich de kaas niet van hun brood hebben laten eten en graag die opengevallen plaatsen hebben ingenomen. Dit zijn Rex en Jansen.


Maar als jij echt naar Babylon wilt deze vrijdag dan :rubbel:

dupke
10 april 2008, 07:32
Bij deze, veel plezier dan met m'n kaartje : graag gedaan :freu:



Er zijn twee heren die zich de kaas niet van hun brood hebben laten eten en graag die opengevallen plaatsen hebben ingenomen. Dit zijn Rex en Jansen.


Maar als jij echt naar Babylon wilt deze vrijdag dan :rubbel:

Willem2
10 april 2008, 13:56
Omdat Knabbel het gevoel heeft een rot nootje te hebben gegeten worden er nog 2 Extra Kaarten getrokken.
Iedereen die meespeelde heeft een interne mail ontvangen.
De extra kaarten zijn alleen geldig op 11 April ten tijde van de Voorjaarsparty / Frühlingsparty.

:wink:

laurent74
10 april 2008, 18:00
Waarom niet? een tweede kans.

BSesamstraat
10 april 2008, 18:35
hierbij meld ik me via deze weg aan

Willem2
10 april 2008, 22:22
:ola2: :ola2: :ola2:

En dit zijn de gelukkige winnaars die morgen naar de Voorjaarsparty / Frühlingsparty gaan


Waarom niet? een tweede kans.


en



hierbij meld ik me via deze weg aan


Gefeliciteerd

laurent74

en

bbertb


:ola2: :ola2: :ola2:

foots
10 april 2008, 23:43
Wordt het toch nog echt gezellig met al die ijsberen.

Ik ben rond de klok van 21:00 en laat wat eten voor mij staan als het smaakt.

De dames kunnen jullie alvast opwarmen, ik houd wel van lekkere hete toetjes.

Groet Foots en nogmaals :applaus: Grossartig und Fabelhaft !