PDA

Volledige versie bekijken : Paus kleding / IJsbeer ereleden



foots
28 maart 2008, 00:25
Ik dacht een goed idee te hebben met de klok. Awel ik heb weer een nieuw idee:

Ik hoor op het journaal dat de paus kleding uit NL zou hebben (gemaakt in Roemenië). Speciaal handgeborduurd en zo in stijl met de speciale gelegenheden.

Mijn idee is om voor verslaafde Ijsberen een speciale badjas met achterop de ijsbeerforum naam. Dan kun je die ook gemakkelijk herkennen en vragen om tips.

Zal ook wel weer nadelen hebben, bv als je een service van een dame niet zo super vond en op het forum schreef dan kan ze verhaal komen halen of laten halen.

Nou ik stop maar, want het is al laat en morgen is het helaas weer vroeg.:sleep:

Groet, Foots

Rob10
28 maart 2008, 01:36
Of junior-leden, zoals foots ,een te kleine groene ijsberenmantel geven. Weet je geen betere ideeen foots?:D


Ik dacht een goed idee te hebben met de klok. Awel ik heb weer een nieuw idee:

Ik hoor op het journaal dat de paus kleding uit NL zou hebben (gemaakt in Roemenië). Speciaal handgeborduurd en zo in stijl met de speciale gelegenheden.

Mijn idee is om voor verslaafde Ijsberen een speciale badjas met achterop de ijsbeerforum naam. Dan kun je die ook gemakkelijk herkennen en vragen om tips.

Zal ook wel weer nadelen hebben, bv als je een service van een dame niet zo super vond en op het forum schreef dan kan ze verhaal komen halen of laten halen.

Nou ik stop maar, want het is al laat en morgen is het helaas weer vroeg.:sleep:

Groet, Foots

Willem2
28 maart 2008, 01:42
Er was een T-shirt. Ik zal eens zoeken naar de link ;)

Jorah Mormont
28 maart 2008, 11:49
Je kunt maar beter anoniem blijven in de club, want sommige dames hebben het er niet zo op dat je op internet schrijft:ranting2:

Sonny:wink:

The Joker
28 maart 2008, 12:39
Sonny is toch niet bang om zijn mening vrijelijk te verspreiden op het web?
Je heet geen Balkenende :)

Willem2
28 maart 2008, 12:53
Sonny is toch niet bang om zijn mening vrijelijk te verspreiden op het web?

Op het web is Sonny niet bang maar in een club weten ze niet wie Sonny nu is :rolleyes:


Je heet geen Balkenende :)
Sonny heeft wel afentoe een bril op maar gaat naar een andere kapper ;)

:wink: