Inloggen

Volledige versie bekijken : Xanten. Frage : Magda aus Xanten

klobo
27 maart 2008, 13:08
weiss jemand wo magda aus xanten jetzt ist?

Willyw
27 maart 2008, 17:32
Love fucktory, Nottuln

klobo
27 maart 2008, 18:09
danke dir !

klobo
28 maart 2008, 07:33
Bist du dir da sicher? habe andere info.

klobo
28 maart 2008, 11:12
diese auskunft ist falsch

Willyw
28 maart 2008, 15:51
Sorry,

Blijkbaar heeft de TamTam geen correcte info,
Hoorde van een collega dat ze daar zat, blijkbaar fout of weer weg

Thwasteland
11 april 2008, 08:23
Weet inmiddels iemand waar Magda nu werkt?

Josef
18 april 2008, 19:28
Magda werkt nu bij der sex discounter,privater partytreff in Hanau.En volgens mij werkt Lisa uit Xanten daar ook.

Gustomass
19 april 2008, 07:53
Heb zojuist de bijgewerkte fotogalerei van Jenny's Partytreff Xanten nog eens bekeken.
Inderdaad, de serie van Magda ontbreekt nu, dus we moeten het (voorlopig??!!) even stellen zonder Magda.
Mag da?? ja da mag..
Zo zie je dat de fotoserie van Lisa plotseling weer actueel is. Na een lange periode , een half jaar maar het leek wel het dubbele was Lisa vorige week zondag weer in Xanten.. Nou dat heeft ze geweten ..en Gustomass ook..
Toch makkelijk als er wat wisseling van dames is, kun je makkelijker eens een ander nemen, maar..tis toch even wennen zo zonder Magda..
Het blijft een heerlijke dame en als ze zoals gezegd wordt in Hanau werkt, is dat ver weg?? wordt haar aantrekkingskracht enkel nog maar groter..
Wat niet of minder goed bereikbaar is , is per definitie al gelijk een stuk lekkerder..Nog lekkerder?? waar liggen de grenzen.

Magda veel plezier en wie weet...

Gustomass.

klobo
19 april 2008, 09:30
Magda arbeitet nicht in Hanau. Das war einmal. Die Information ist falsch.

klobo
20 april 2008, 16:25
Aber wer Infos hat bitte melden.

Josef
21 april 2008, 21:25
Magda arbeitet nicht in Hanau. Das war einmal. Die Information ist falsch.

Bekijk de site maar eens daar staat Magda en Lisa op.Lijkt mij dat ze daar werken ,of gewerkt hebben.

noglangnietuitgewandeld
22 april 2008, 07:37
Magda werkte vorig najaar in Hanau, 'Der Sexdiscounter', heb ik indertijd nog een berichtje over geplaatst. Hanau ligt overigens bij Frankfurt.

klobo
22 april 2008, 09:54
Das ist richtig. Sie hat da mal gearbeitet.Aber weiss jemand wo sie jetzt ist???

Piepo777
22 april 2008, 12:40
Bei mir zu hause ;)

klobo
22 april 2008, 16:05
Witzbold!!!! Träum weiter!

Tony M
1 september 2008, 18:48
Magda was altijd super, ze mocht je of ze mocht je niet, zo was Magda :rofl:

Heb haar een tijdje geleden nog aan de telefoon gehad (via een vriendin, die ik nu ook uit het oog ben verloren), toen zei ze dat ze in Polen zat, ze vertelde me dat ze eigelijk van beroep XXX is en dat ze dat beroep weer opgepakt heeft, of het waar is weet ik ook niet.

Ik heb wel eens verhalen gehoord dat ze gewerkt heeft in de Yin Yang in Roermond en in de Villa Vertigo. ( zie berichten daar over magda)

Wel jammer :o want het was een van de tofste meiden die ik in mijn lange loopbaan ben tegengekomen.

Die vriendin van haar was Marika een grote blonde uit de buurt van Rusland ze heeft 1 week in Xanten gewerkt, weet iemand waar zij zit?

rolf.xanten
1 september 2008, 19:06
Tony e.a.,

Magda is/was gisteren en vandaag in Xanten; volgens mij is ze er morgen en een aantal andere dagen deze week ook.

Gustomass
1 september 2008, 23:12
Tony e.a.,

Magda is/was gisteren en vandaag in Xanten; volgens mij is ze er morgen en een aantal andere dagen deze week ook.

Dat is goed nieuws voor de liefhebbers.
Jammer dat ze op de site van Jenny's party Treff nog niet op de "vandaag aanwezig lijst " staat.

Maar dat ze er is, dat is het belangrijkste.

Gustomass die een " i " zonder puntje zo kaal vond staan.
Dus maar even de puntjes op de " Ï " gezet.

Also "Magda aus Xanten" ist wieder "in Xanten".

Thwasteland
2 september 2008, 14:59
Yes! Goed nieuws!

Philoe
3 september 2008, 10:45
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Alleen jammer dat deze week nog niet bekend is welke meiden er zijn!!!
Komop Rolf, aan de slag!

Tony M
4 september 2008, 14:56
Hey Rolf,

Das een goed bericht :lostit:, ervaring volgt :wink:

gr. Tony

rolf.xanten
4 september 2008, 20:10
Jongens, ik heb geen controle over de "presentielijst", die wordt door Jenny zelf samengesteld. Maar ik zal haar even een, eh, duwtje in de rug geven :smile2:

Gustomass
5 september 2008, 01:26
Vanavond heerlijke tijd in Xanten gehad. Één van die heerlijkeheden was inderdaad.....Magda.
Ze was nog helemaal hetzelfde, leek een ietje pietsje slanker geworden en alles was nu in prima verhoudingen....Haar hele doen en laten was nog exactamente ...Magda van alweer een tijdje terug...
ennuh....wat rook ze lekker...mmmm

Gustomass die zich weer opperbest voelde bij de dames.

Heb nog geprobeerd het nederlandse woord "gezellig" in te laten burgeren , maar op een of andere manier heeft het G-woord daar toch meer impact.
en inderdaad een Geile boel daar...

Magda bis bald..

Grusse von Gustomass.

harry
5 september 2008, 13:53
Afgelopen dinsdag weer eens een ritje naar Xanten gemaakt, bij aankomst stond de parkeerplaats toch aardig gevuld met een 20-tal auto's.
Na de meer dan hartelijke ontvangst van Lisa haar 100 euri overhandigd, even later komt ze weer terug in de kleedkamer en wil ze me 20 euro terug geven..." Ab 20.30 sollst du nur 80 Euro zahlen"!! Ik was lang onderweg geweest en wilde eigenlijk om een uurtje of zeven binnen zijn, maar door wat langere besprekingen was dit het snelst haalbare...Ik heb het wisselgeld maar snel aan Lisa gegeven :hah:... je raad het al..Ik werd de rest van de avond super verzorgt !!! Bij binnenkomst was het al een gezellige boel en ik telde ongeveer 12 ijsberen en 9 (!) naakte vrouwen (FKK-dag :smile2:), dus dat zou helemaal goed komen. De meeste mannen dropen langzamerhand af en uiteindelijk zat ik met nog twee andere Nederlanders aan de bar met al die vrouwen :lostit::lostit:, Ik had er gedurende de avond al een paar bedsessies op zitten, 1x met Syivia en 1x met Magdalena (Gusto, is dit dezelfde als Magda of weer een andere?) = 2x DIKVOORMEKAAR!!!!!:D. We zaten en hingen dus aan de bar met z'n allen maar de dames hadden waarschijnlijk weer wat lichamelijke beweging nodig :fuck: , dus werden wij, drie ijsberen met héééééle kleine ijsberenvelletjes, meegesleept door 9 meiden naar de kelder :smile2::smile2:!! Redelijk gesloopt (wat wil je met zo'n 1 op 3 verhouding) en via de douche weer bij de bar aangekomen, werd ik na een kwartiertje rust plotseling 'aangerand' :cool: door Bibi, ze was er weer klaar voor zei ze en had zin in een geschoren "schwanz" om lekker te kunnen :blow2: !! PFFFF...en dan vragen ze bij het verlaten van het pand ook nog of 'alles naar wens' was..:smile2:....

Hoorde op de valreep dat er komende week een aantal nieuwe meiden komt werken....dus ik hou het forum over Xanten even extra in de gaten :D.

GGRREEEEETTZZZ HARRY

Gustomass
5 september 2008, 14:58
Afgelopen dinsdag weer eens een ritje naar Xanten gemaakt, bij aankomst stond de parkeerplaats toch aardig gevuld met een 20-tal auto's.
Na de meer dan hartelijke ontvangst van Lisa haar 100 euri overhandigd, even later komt ze weer terug in de kleedkamer en wil ze me 20 euro terug geven..." Ab 20.30 sollst du nur 80 Euro zahlen"!! Ik was lang onderweg geweest en wilde eigenlijk om een uurtje of zeven binnen zijn, maar door wat langere besprekingen was dit het snelst haalbare...Ik heb het wisselgeld maar snel aan Lisa gegeven :hah:... je raad het al..Ik werd de rest van de avond super verzorgt !!! Bij binnenkomst was het al een gezellige boel en ik telde ongeveer 12 ijsberen en 9 (!) naakte vrouwen (FKK-dag :smile2:), dus dat zou helemaal goed komen. De meeste mannen dropen langzamerhand af en uiteindelijk zat ik met nog twee andere Nederlanders aan de bar met al die vrouwen :lostit::lostit:, Ik had er gedurende de avond al een paar bedsessies op zitten, 1x met Syivia en 1x met Magdalena (Gusto, is dit dezelfde als Magda of weer een andere?) = 2x DIKVOORMEKAAR!!!!!:D. We zaten en hingen dus aan de bar met z'n allen maar de dames hadden waarschijnlijk weer wat lichamelijke beweging nodig :fuck: , dus werden wij, drie ijsberen met héééééle kleine ijsberenvelletjes, meegesleept door 9 meiden naar de kelder :smile2::smile2:!! Redelijk gesloopt (wat wil je met zo'n 1 op 3 verhouding) en via de douche weer bij de bar aangekomen, werd ik na een kwartiertje rust plotseling 'aangerand' :cool: door Bibi, ze was er weer klaar voor zei ze en had zin in een geschoren "schwanz" om lekker te kunnen :blow2: !! PFFFF...en dan vragen ze bij het verlaten van het pand ook nog of 'alles naar wens' was..:smile2:....

Hoorde op de valreep dat er komende week een aantal nieuwe meiden komt werken....dus ik hou het forum over Xanten even extra in de gaten :D.

GGRREEEEETTZZZ HARRY

Toen ik bovenstaande recensie las dacht ik even dat je je in de dag van de week vergist had. Gisteravond speelden zich namelijk soortgelijke taferelen af in Xanten. Dus jij hebt inmiddels ook Bibi gevonden ...of heeft Bibi jou gevonden???;). Niet erg hoor dan krijgt Gusto even wat meer rust...ahum..
En ja inderdaad Magda en Magdalena, dat is een en dezelfde dame..maar wát voor een. Zolang je haar maar niet Maria Magdalena noemt. Heb dat wel eens in enthousiaste bui gedaan, maar dan geeft ze aan...Nur Magdalena. ohne weiteres. Denk achteraf ook dat er weinig gelijkenis tussen Magdalena en Maria Magdalena te bespeuren zou zijn. Gustomass is er dik 2000 jaar geleden immers niet bij geweest...

Gustomass die lekker nageniet van avonturen in de avonduren bij Jenny's...

harry
5 september 2008, 16:06
Nee Gustomas, voor dat ik binnen was bij Jenny had ik nog het volledige besef van tijd , dag en plaats. Je had het me alleen niet meer moeten vragen na die " 1 op 3 "-sessie , want dan had ik er volledig naast gezeten :smile2: .

GGRREEEEEETTTZZ HARRY

Gustomass
5 september 2008, 17:47
Nee Gustomas, voor dat ik binnen was bij Jenny had ik nog het volledige besef van tijd , dag en plaats. Je had het me alleen niet meer moeten vragen na die " 1 op 3 "-sessie , want dan had ik er volledig naast gezeten :smile2: .

GGRREEEEEETTTZZ HARRY

Sounds familiar .

Gustomass back on right(?)track...

Tony M
12 september 2008, 13:05
Hey Rolf,

Nog bedankt voor de tip over Magda :roll:

We zijn afgelopen maandag weer geweest, was top met Magda, het blijft een speciale vrouw :smile:

Ze is inderdaad nog slanker geworden als ze al was, onder het avond eten heb ik haar nog gezegd dat ze wat meer moest eten :D

gr. Tony

Thwasteland
8 januari 2009, 14:58
weet iemand waar Magda uit xanten werkt?

Silvester
12 maart 2009, 12:55
weet iemand waar Magda uit xanten werkt?
Gisteren liep ik Magda(lena) in Munster tegen het -ongephotoshopte- lijf:

http://www.pauschalclub.de/pitstop/bilder.php?gal_id=51&tgt=Magdalena+%2ANEU%2A#

:smile:

muis
6 april 2009, 15:09
weiss jemand wo magda aus xanten jetzt ist?

Magda ist in Hanau,hinter Frankfurt!