PDA

Volledige versie bekijken : BNP

Bart
26 maart 2008, 09:32
Nu in Nederland een Rood-Rooms kabinet aan de macht is worden de duimschroeven bij de seks exploitanten en prostituees steeds strakker aangedraaid. In Amsterdam zijn de Wallen al half dicht, een grote reden voor veel buitenlanders om hier te komen (vergaderen/werken) wordt door de locale overheid om zeep geholpen.

Hetzelfde is overigens het geval in Rome en Hanoi om maar een paar plaatsen te noemen.

Bij mijzelf merk ik dat ik in de keuze van zakenreizen mij steeds meer richt op een land dat ik anders links zou laten liggen; Duitsland.

Ik vraag mij dan ook af in hoeverre de aanwezigheid van veel sauna's, FKK's en partytreffs van invloed is op het Bruto Nationaal Product van een land.

Vandaar het verzoek om een enquête

1/ De aanwezigheid van clubs beïnvloedt mijn zakelijk planningen geheel niet. :nee:
2/ De aanwezigheid van clubs beïnvloedt mijn zakelijke planningen enigszins. :smile:
3/ Ik heb zakelijke afspraken in Duitsland van een collega overgenomen, hij doet nu andere gebieden. :hah:
4/ Ik probeer zo veel mogelijk zakelijke afspraken in Duitland te plannen. :lostit:
5/ Door de clubs kom ik meer in Duitsland en realiseer ik daar nu omzetten die ik anders niet had gerealiseerd. Mijn baas kan blij zijn dat ik door de clubs meer omzet haal. :freu:

Bart

thesickboy
26 maart 2008, 09:37
...
5/ Door de clubs kom ik meer in Duitsland en realiseer ik daar nu omzetten die ik anders niet had gerealiseerd. Mijn baas kan blij zijn dat ik door de clubs meer omzet haal. :freu:...

In dit geval lijkt het mij dan ook billijk dat je clubbezoeken op je onkostennota mag plaatsen...:freu:

Randy
26 maart 2008, 09:58
6) Ik heb werk gezocht in Duitsland
7) En ik woon er inmiddels ook!