Inloggen

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Januari 2008

thesickboy
2 januari 2008, 10:19
Het resultaat van Miss Ijsbeer 2007 is bekend!

Neem snel een kijkje: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=60100&posted=1#post60100

TSB
:wink:

ozzy1
2 januari 2008, 19:03
so, heute nach einer woche urlaub wieder im gt aufgelaufen.

die überraschung !!
die duschen in der umkleide werden neu gestaltet.
darum viele handwerker die mehr den mädels zuschauen als die fliesen zu verlegen. zum duschen ab in den innenhof ! daher wartezeit einkalkulieren.
am wochenende soll die renovierung abgeschlossen sein.

gegen 15:00 maximal 20 mädels anwesend .

nach 3 stunden lisa ( dt) dann glücklich wieder nach hause gefahren !
ich grinse immer noch !! :freu::freu::freu:

grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:

Hollandmale
2 januari 2008, 19:52
Op Nieuwjaarsdag voegde HM meteen de daad bij het woord van 'n goed voornemen; z'n rentree maken in GT :D.
Wist de weg nog blindelings te vinden, werd door receptiedame Ute uiteraard nog steeds herkend :smile2:.
Was voor de verandering weer welkom en mocht naar wens zelfs 's-avonds blijven :green_smi.

Rond de klok van 15.00 binnengekomen, naderhand door 3 forumbeertjes begroet en 2 stamdames van GT: Franceska en Rafaella. Heerlijk nuchter commentaar van laatstgenoemde: Du warst 2 Jahre weg, hast aber niks verpasst. Verder nog 2 bekende damesgezichten uit YY: Sunny/Dunya en Amira, en 'n bekend gezichtje uit Freude: Constanzia. De overige dames waren HM onbekend, op 'n totaal van 's-middags 15 en 's-avonds 25 dames. Overigens helemaal niet slecht voor 'n Nieuwjaarsdag, want 'n paar jaar geleden waren er maar 9 dames :cool:.

Legde m'n oor te luisteren bij de 3 medebeertjes die de aanwezige dames wat beter kenden, uiteraard informerend naar enkele opvallende schoonheden die het druk hadden. Een kleine jonge Koreaanse die Duits sprak, bleek Sofia te zijn. Maar HM's aandacht ging natuurlijk uit naar 'n kleine slanke, iets oudere knappe blondine die veel weg had van Hongaarse Sylvia uit PHG. Ze maakte veel en lange sessies, werd bijna aangevallen in de bar: de Oekraiense Lilia :luvlove:.

Kreeg na etenstijd even de gelegenheid om Lilia aan te spreken aan de bar, toen ze met 2 drankjes en 'n ijsbeer naar de kamer wilde vertrekken. Of ze naderhand nog tijd voor me had, wat ze bevestigend beantwoordde. En toen begon het grote wachten (zucht.....), onderbroken door de pizza's (diepe zucht.....) en HM's gevoel of-ie er allemaal wel goed aan deed (hele diepe zucht.....). Juist op het moment dat de kleedkamer werd opgezocht, fladderde er 'n blondine in 'n handdoek voorbij en werd het lange wachten beloond :smile:.

Elders 'n separate recensie van 'n topsessie, op grote kamer 6, met die dubbele bedden en douche.
Voegde daar m'n zoveelste herinnering toe, aan 'n lange rij van topsessies op diezelfde kamer :p.

blijemotorrijder
4 januari 2008, 11:38
Omdat Svetlana gezegd had dat ze vanaf 2/1 weer in GT zou zijn, was ik gistermiddag ook in GT, maar ze was er niet.
Ik moest om 3 uur al weg.
Heeft iemand haar later nog gezien ?

Overigens was het goed waardeloos in GT. Veel te weinig dames aanwezig.
Ik kom niet terug voor 15/1 heb ik mij al voorgenomen.

ilovethaigirls
4 januari 2008, 13:08
Wij komen er gewoonlijk toe zo rond 15 à 16 uur en dan heb ik al dikwijls gedacht dat het rustig was qua dames.
Maar dan rond 16-17 uur droppen ze precies een volle bus met heerlijk lekkers.
Svetlana 2 staat ook op mijn herhalingslijstje dus als ze er volgende week moest zijn zal ik wel iets laten weten.

bergm550
4 januari 2008, 13:10
Omdat Svetlana gezegd had dat ze vanaf 2/1 weer in GT zou zijn, was ik gistermiddag ook in GT, maar ze was er niet.
Ik moest om 3 uur al weg.
Heeft iemand haar later nog gezien ?

Overigens was het goed waardeloos in GT. Veel te weinig dames aanwezig.
Ik kom niet terug voor 15/1 heb ik mij al voorgenomen.

Hallo Blijemotorrijder,

Jack42
4 januari 2008, 14:44
@blijemotorrijder

Je bent helaas te vroeg weggegaan.
's Avonds waren er veel meer dames dan vroeg in de middag en omstreeks half tien was er zelfs een korte wachttijd voor een sleutel terwijl er toch zeker nog 20 dames in de bar en bij de kino waren. Er was natuurlijk geen topbezetting maar slecht was het zeker niet te noemen.
Het viel wel op dat er steeds meer dames binnen kwamen nadat Ace2 in da house was. Zal dat iets met elkaar te maken hebben gehad?
Svetlana2 heb ik niet gezien maar het kan ook zijn dat ik haar gemist heb.

@Bergrm550

Een mooie dame overigens.

blijemotorrijder
4 januari 2008, 15:14
Svetlana 2 staat ook op mijn herhalingslijstje dus als ze er volgende week moest zijn zal ik wel iets laten weten.

ILTG; Een berichtje daarover zou ik zeer op prijs stellen.
as. Woensdag ga ik òf naar Freude òf naar Gt en dat hangt er oa. van af of Svetlana 2 daar zal zijn.

Lastig is dat als je je favorieten in 2 clubs die 100km. van elkaar liggen hebt zitten. Het kost mij veel extra kilometers.

Ace2
4 januari 2008, 20:18
Het viel wel op dat er steeds meer dames binnen kwamen nadat Ace2 in da house was. Zal dat iets met elkaar te maken hebben gehad?

Is dat een vraag? :rolleyes:

Er waren trouwens 4 thaise vrouwen, waarvan 3 nieuwe: Kim, My Lee, en Nipa (voorheen: YY).

Verder was Dunya (Marokaanse) weer op het oude nest teruggekeerd. Ze zag er oogverblindend uit.

NikXXX
6 januari 2008, 15:44
's Avonds op nieuwjaarsdag voor het eerst naar GT gegaan, omdat YY dicht was. De koffie is beduidelijk beter bij GT; ben er drastisch verslaafd aan. Vind de club er mooi uitzien. Over de sfeer laat ik mij nog niet uit. Ik denk wel dat ik mij er beter thuis voel als bij YY. Heb er ook een dame ontmoet die een speciaal plekje in mijn hartje heeft veroverd. She knows why...

Willem2
6 januari 2008, 16:00
.....De koffie is beduidelijk beter bij GT; ben er drastisch verslaafd aan. .....

Gelukkig aan de koffie......

.... Heb er ook een dame ontmoet die een speciaal plekje in mijn hartje heeft veroverd. She knows why...

....... die houdt ook van Douwe Egberts ? :D;):lostit:

NikXXX
6 januari 2008, 16:04
Gelukkig aan de koffie......

....... die houdt ook van Douwe Egberts ? :D;):lostit:

:rofl: vlgs mij prefeert ze Dama espresso. Vrouwen kunnen trouwens sexy aan een sigaret smoren. Charming!
Over YY vs. GT; bij YY lopen de dames meer rond als bij YY/ Maar voor mij is dat geen bezwaar. Gooi er wel even een social talk tegenaan.

Ace2
6 januari 2008, 23:02
4 december 2007 was de laatste keer dat ik in GT was geweest, oftewel een maand geleden. Maar ik mag van Willem2 niet meer zeggen dat dat lang geleden is geweest. “Dat moet je niet meer doen” zei hij vermanend tegen mij. Verbolgen riep ik door de telefoon: “CENSUUR, CENSUUR, je pleegt censuur op het forum.” “Ik stap naar de Ijsberenbond. Ik laat mij niet de mond snoeren. Ik sta voor vrije Ijsberen-meningsuiting. Het forum is van en voor de Ijsberen zelf. Je hebt de verkeerde nick-name. Het is niet Willem2, maar JoeFox2. Ik stap over naar het andere forum. Lekker puhhhhhhhhhh.” Rustig reageerde Willem2: “Als je naar het andere forum overstapt kun je geen prijs winnen met het schrijven van je recensie.” Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. “CORRUPTIE, je pleegt corruptie. Denk je soms dat ik omkoopbaar ben. Denk je dat ik geen principes heb?” Even was het stil. “Ja, dat denk ik” zei Willem2. “Wil je dan niet worden omgekocht?” Kijk, nu had Willem2 mijn volle aandacht……….

Om een prijs te winnen, moest ik toch een recensie schrijven. En als ik een recensie moet schrijven, dan moet ik naar GT. Shit, net nu ik mij had voorgenomen om in het klooster te gaan. Dat moest dan maar even wachten op belangrijker zaken. En zo reed ik donderdag 3 januari 2008, in de middag richting Duitsland.
Ik had mij voorgenomen om tussen 16.00u. en 16.30u. aan te komen. Eerder zou niet lukken vanwege mijn werk en later zou niet de voorkeur hebben omdat het dan tegen etenstijd zou worden. Dan beginnen de dames hun prioriteit meer te verleggen van mannenvlees naar gewoon vlees. Je kunt dan beter even wachten en is het 19.00u. voor je het weet. Daarbij is best leuk om rond etenstijd in de bar te zijn (en niet op de kamer) omdat je dan kunt zien welke dames er allemaal zijn.
Ik slaagde aardig in mijn opzet, want om 16.30u. draaide ik rechtsaf de Heidweg op. Ik zag gelijk dat de parkeerplaats bij de bouwmarkt vol was, alsmede de Heidweg zelf, langs de heg van de tuin van GT. Gelukkig zag ik nog een klein, smal, plekje op de parkeerplaats van GT.
Ik heb wel eens gelezen dat de auto van een man een weerspiegeling is van zijn mannelijkheid. Ik weet niet of die stelling wetenschappelijk is onderbouwd, maar voor de zekerheid heb ik maar een forse auto gekocht. Van die beslissing had ik nu spijt, want ik kreeg mijn auto niet in de smalle ruimte. De Oost-Europese versie van Jerommeke echter wist mij nog een ander plaatsje aan te wijzen.

Rillend van de kou, maar handen wrijvend, huppelde ik GT binnen en legde € 50;= op de balie, die werd aangenomen. “War alles im ordnung?” was de reactie van de thekefrau. Alles in ordnung? Ik ben net binnen. Ik moet nog beginnen. Wordt ik soms geweigerd? Ik wil mijn € 50;=-biljet terug. Gelukkig bleek alles op een misverstand te berusten. De dame in kwestie was alleen verstrooid. Een verstrooide Duitser. Je maakt het allemaal mee in GT. Als compensatie kreeg ik een liefdevolle aai over mijn hand. “Viel spass” waren de laatste woorden van de thekefrau, waarna ik met mijn badjas in de vernieuwde kleedkamer verdween. De kleedkamer zag er best mooi uit. Zwart en bruin. Een beetje Piet Boon-stijl (sorry Piet). De douches hangen nu niet meer aan de muur, maar het zijn grote vierkanten die aan het plafond hangen. Echt warm was het water niet.
Na het uitkleden ging ik op zoek naar slippers. Dat is altijd een verhaal apart. Vaak zijn de slippers te klein (ik leef nogal op grote voet). Dit keer echter waren de eerste paar slippers die ik pakte gigantisch groot. Het schijnt dat de schoenmaat van een man direct verband houdt met de omvang van zijn penis. Ik had medelijden met de dame die naar de kamer moest met het heerschap dat goed in deze slippers paste. Dat zijn toch gedachten die bij je opkomen in een club als GT. Voor mij waren ze te ruim. Ondertussen zag ik een nieuwe thaise dame de kleedkamer in en uit gaan. Ze zag er goed uit. Ik wist zeker dat ik nader fysiek kennis zou maken. Hoe anders zou de werkelijkheid worden.
Tijdens het douchen kwam er weer een klein, mager, nieuwe thaise dame met staartjes de kleedkamer in huppelen. Ik keek haar eens goed aan. Ze pakte een handdoek en liep weg, maar draaide zich om en keek mij onderzoekend en lachend aan. Ik wilde haar nog zeggen dat het niet netjes is om mensen aan te staren, maar ze was al weer weg. Later zou blijken dat dit Nippa was die voorheen in YY had gewerkt. Eerlijk gezegd vond ik haar niet zo knap. Het leek mij niet waarschijnlijk dat ik fysiek kennis met haar zou maken. Hoe anders zou de werkelijkheid wederom worden.

Nadat ik schoon en gewassen was, liep ik robuust de bar in. Ik liep naar binnen, maar wat ik zag beviel mij totaal niet: veel wit en nagenoeg geen vrouwen. Waar zijn de vrouwen als je ze nodig hebt? Als je uitgeput van de kamer komt zijn ze niet van je af te slaan, maar als je geil binnen stuitert zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Later op de avond zou het toch nog wel goed komen en de volgende dames kende ik van naam: Gulcan (wat zag ze er weer goed uit), Summer, Magdalena, Duitse Lisa, Nicolle, Sandra, Alina, Sylvie (zag er ook schitterend uit in haar witte lingerie, dat mooi afstak bij haar strakke lijfje en donkere huid),
Maar ook Dunya uit Marokko zag ik weer rondlopen. Ze zag er oogverblindend mooi uit. Ooit zei een zekere Caligula tegen mij dat zij van dichtbij met het licht aan nog steeds mooi was. Hoe waar waren die woorden. Een andere ijsbeer was het daar wel mee eens, maar hij vond haar toch ook wel een beetje sletterig. Ook dat klopt wel een beetje.
Voordat Dunya GT een jaar geleden verliet was ik wel een vaste klant van haar te noemen. Dunya is, zoals gezegd, mooi en presteert goed, maar het is geen intense GFE. Het is meer proffessioneel. Toch vond ik haar wel iets liefs hebben. Na verloop van tijd kwam ze ook wel wat meer los. Er ontstonden dan ook wat conversaties tussen ons. Dunya kwam dan bij mij op de leuning van een bank zitten, terwijl ze de barruimte in bleef kijken (er zou wel eens een prooi kunnen ontsnappen). Ze zei dan: “Wie geht es dir? Sollen wir nach zimmer gehen?” of “Soll ich ein schlussel hohlen?” of “Hast du auch lust?” of “Meine musschi braucht eine Hollandische schwanze” . Ja, ja, ik kende de diepste geheimen van Dunya.
Maar genoeg gedacht. Ik was bezig robuust naar de bar te lopen voor mijn eerste kop koffie.
Daar kwam ik echter niet aan, want in mijn ooghoek, aan de linkerkant in de hoek, naast de kerstboom, zag ik ineens Jack42 en Caligula zitten. Vriend Jack42 en vriend Caligula. Ik dacht als ik nu op mijn naar hen toe sluip dan zien ze mij pas laat en kunnen ze niet meer wegvluchten. Als ik dan erg uitbundig doe, denkt iedereen dat wij vrienden zijn. Het gaat er niet om of je veel vrienden hebt, als iedereen maar denkt dat je veel vrienden hebt.

Uiteraard Jack42 en Caligula de beste wensen voor het nieuwe jaar overgebracht en elkaar de hand geschud. Het was goed hen weer te treffen. We waren net bezig met praten toen er wederom een nieuwe thaise binnenkwam. Dat was al weer de derde. Waar is de tijd dat ik schreef dat GT een geweldige club was, maar dat het jammer was dat er geen aziatische dames waren? Dat (commerciele) gat werd al snel opgevuld door Fon (wie kent haar nog?), niet lang daarna gevolgd door Lin (al lang niet meer gesignaleerd in GT?). En nu liepen er ineens 4 thaise dames rond. Het leek wel Pattaya. Randy is voor niets afgereisd.
Ik vertelde Jack42 dat deze dame met Ace2 kennis zou gaan maken. “Ik dacht dat je Hercules heette?” zei hij ietswat spottend. “Bespeur ik daar enige jaloezie?” zei ik nog. Jack42 wist mij te vertellen dat deze dame Kim heette, maar dat ik haar moest laten wachten voor haar vriendin. Dat was pas echt een toppertje wist hij uit eigen ervaring. Tijdens deze wijze woorden stapte er thaise dame binnen. Ze zag er inderdaad uit als een dame waar een goed uurtje mee was te beleven. Ik besloot het relaas van Jack42 niet verder af te luisteren (ja, dat is onbeleefd), maar deze dame direct te bespringen. Ik liep op haar af, maar moest vaststellen dat ze de hand van een ijsbeer vastpakte. Pas toen zag ik de handdoek en het sleuteltje. Verdorie, we kennen elkaar nog niet, maar nu gaat ze al vreemd.
Omdat ik toch onderweg was liep ik maar door naar thaise Kim. Recht op het vrouwtje af. “Hallo, wie heist du?” (dat wist ik natuurlijk al lang). “Ich heisse Kim, und du?” “Ich heisse Ace. Hast du zeit fur mich?” Zo zie je maar weer: niet alleen de vrouwtjes kunnen snel en direct zijn. Kim ging de sleutel halen en ik ging mij snel douchen. Op weg naar de kamer vroeg ik haar: “Liebst du mir schon?” Wass sagst du? » was haar reactie. “liebst du mir schon? » herhaalde ik. “He?” zei Kim. "Liebst du mir schon? » vroeg ik nogmaals. “Dein deutsch ist slecht. Ich verstehe dich nicht.” “Liebst du mir schon? » vroeg ik voor de vierde maal. “Liebe? Ich arbeite hier. Nur arbeiten. Kein liebe. Dass muss du verstehen”. Eindelijk iemand die mij serieus nam.

Kim en ik namen plaats in tuinhuisje nummer 10, al waar wij van onze kledij ontdeden en op bed gingen liggen. Teder, maar iets terughoudend zoende Kim mij. Ze lag naakt op mij en ging voorzichtig iets naar beneden, waarbij ze mijn tepels likte, om vervolgens al likkend over mijn buik naar mijn harde penis te gaan. Ze zoende eerst mijn penis en mijn ballen en begon daarna te likken. Uiteindelijk deed ze voorzichtig mijn penis in haar mond, steeds dieper en lekker nat. Pijpen kan Kim behoorlijk. Nu kwam ik ook in actie. Terwijl Kim op haar zij mij lag te pijpen probeerde ik al zoenend naar haar poesje te komen, wat mij ook lukte. Voorzichtig likte ik haar schaamlipjes die daardoor nat werden. Op onze zij lagen wij elkaar oraal te bevredigen toen er ineens een dame en een ijsbeer in onze kamer stonden. “Die had ik niet besteld” dacht ik nog. Ze waren echter ook weer zo weg en ik hoorde ze nog zeggen: “10”. Dat hoorde ook Kim die ineens opstond en zei: “Wir mussen nach zimmer 11.” en ze was vertrokken. Ik besloot maar met haar mee te gaan, want alleen is ook maar alleen.
Op kamer 11 deed Kim mijn badjas uit en ging gelijk door haar knieeen (ondertussen mijn lichaam kussend) en nam mijn nog steeds harde penis in haar mond en pijpte gulzig, alsof er geen intermetzo had plaatsgevonden. Ik tilde haar op en legde haar op bed waar wij verder gingen met het orale gedeelte. Dat beviel mij best. Toch werd het snel tijd voor het wat steviger werk. Het condoom werd gepakt en ik kon aan de slag. Ik kan niet zeggen dat ik de indruk had dat er sprake was van wederzijds genot, maar voor mij was het goed genoeg. Kim heeft een mooi lichaam met borsten van de dokter. Ze kreunt zachtjes, niet te zacht en niet te hard. Na enkele standjes ontdeed ik mij van mijn condoom en vroeg of FT tot de mogelijkheden behoorde. “Im arsch?” vroeg ze. “Machst du auch anal? » vroeg ik. Het antwoord was nee, maar FT kon wel. Al moet ik wel zeggen dat ze tijdens het klaarkomen, alles gelijk weer uit haar mondje liet druipen op het bed.

Na de sex praatten wij wat over koetjes en kalfjes. Net toen ik dacht dat het tijd werd om weer eens naar de bar te gaan vroeg Kim: “Nog einmahl sex?” Zonder na te denken zei ik: “Ja, gut” Daar had ik al gelijk spijt van. Mijn ogen waren weer groter dan mijn penis. Zou dit mij wel lukken? Dat bleek echter geen probleem. Mijn penis stond al weer snel hard en het orale gedeelte werd in sneltreinvaart afgehandeld. Snel werd het condoom om mijn penis gedaan en Kim kwam op mij zitten. Ze bereed mij als een volleerde amazone. Ineens draaide ze een kwartslag waardoor je mij meer schuin bereed. Dat was wel een beetje apart. Het leek wel of ze in een trance kwam en geen aandacht had voor mij, de klant. Na enkele minuten van rijden en stoten begon ze iets harder te steunen, ze sloot haar ogen en haar poesje begon meer te soppen (ik kan het niet beter omschrijven). Zuchtend liet ze haar hoofd op mijn borst rusten en na een minuut zei ze: “Jetz soll es dir sein.” Ik werd op haar getrokken. Van de net zo sensuele Kim was niets meer over. Ze was weer aan het werk. Ik nam haar in 3 standjes en uiteindelijk ging ik op haar liggen, pakte haar billen en stootte een paar keer diep. Mijn tweede orgasme was een feit.
Na de sex was Kim lief en zorgzaam. Meer dan de eerste keer, toen ze meer nonchalant was. Na wat gepraat stelde ik voor om wat te gaan eten in de bar, en dat deden wij dan ook.

Ondertussen was het 18.15u. en had ik dus een uur en een kwartier op de kamer doorgebracht. Voor het eten stond een lange rij. Het eten was vlees, bami en worteltjes. Dit alles werd gadegeslagen door een vleessnijdende kok. Michelein-sterren zitten er echter niet in. Ik besloot te eten bij Jack42, zijn dame en Caligula.
De vriendin van Jack42 kon zeker mijn voorkeur hebben. Ik probeerde dan ook haar aandacht te trekken, maar ze keek alleen liefdevol naar Jack42. “Wass hat ehr wass ich nicht habe?” vroeg ik. Teder keek de dame naar Jack42 en zei een beetje verbolgen naar mij: “Alles”
Ondertussen waren ook thaise Kim en Nippa bij ons komen zitten. Nippa zat lachend naar mij te kijken.
Nippa kwam bij zitten op mijn schoot en begon wat te wippen. Tot mijn verbazing reageerde mijn mannelijkheid daar positief op. Na wat zoenen en wat gestreel besloot ik toch maar naar de kamer met haar te gaan. Haar recensies uit YY waren immers goed. Toen ze de sleutel ging halen vroeg ze nog of ik sekt voor haar te drinken wilde halen. Dat klinkt wel gezellig, zo rond de jaarwisseling sekt te drinken. Maar de werkelijkheid is dat ze zich over een drempel heen moet drinken. Helaas had ze bij mij sekt nodig om een drempel over te gaan. Zo eerlijk moet ik toch zijn.

Op weg naar de kamer nam ik mijn mobiele telefoon en oplader mee. Mijn batterijen waren bijna op. Ik haalde in de kamer de oplader uit mijn zak. Nippa keek mij verbaast aan. “Wass ist dass?” vroeg ze geintresseerd. “Dass ist fur meine schwanze. Ehr soll uber 2 minuten hard sein.” gaf ik als verklaring. Hiermee was gelijk het ijs bij Nippa gebroken. Nippa duwde mij op het bed en klom op mij. “Ich habe lust.” zei ze. “Nein” zei ik “Du brauchst sekt”. Ze keek mij een beetje beschamend aan. Direct viel ze op mijn mond aan (zodat ik geen onzin meer kon uitkramen) en gaf mij een intense tongzoen. En zo begon onze vrijsessie. Ze pijpt goed (al prikte de sekt in haar mond wel een beetje aan mijn eikel) en ik probeerde hetzelfde te doen met het beffen. Ze lag te kreunen en te steunen. Ze was kletsnat. De sekt had schijnbaar zijn werk erg goed gedaan. Soms kwam ik naar boven om haar te zoenen en dook dan weer naar beneden om verder te gaan beffen. “Bitte ich will ficken. Bitte ich habe lust zu ficken.” kreunde ze. Uiteindelijk werd ik ruw weggeduwd en pakte ze een condoom die om mijn penis werd gedaan. Ze duwde mij achterover en ging op mij zitten. Mijn penis floepte (met enige moeite) in haar kletsnatte nauwe poesje. Lekker begon ze mij te berijden. Ik draaide haar ondertussen nog een keer op haar rug (zonder mijn penis uit haar poesje te laten schieten) om na een minuut weer om te draaien waardoor ik weer op mijn rug lag. Ze bereed mij intensief en ik hoorde het lekkere geluid van gesop. Ineens begon ze hard te gillen. Iets wat een orgasme zou moeten lijken. Ze legde haar hoofd op mijn borst. “Ich bin gekommen. War es zu leut? » « dass weiss ich nicht. Ich weiss nur dass 8 leute haben gekuken » zei ik en ik wees naar het raam. Nippa schrok oprecht.
Daarna begon Nippa mij wederom te berijden. Ineens werd het gesteun iets onregelmatiger en het gesop werd luider. Ze was nog steeds kletsnat. Haar bekken werd ruwer naar achter gestoten en het poesje sopte flink. Weer kwam er een orgasme, alleen was ik er nu minder zeker van dat dit gespeeld was.
Nippa klom van mij af en begon mij met condoom te pijpen. “Bitte nicht ficken” stamelde ze nog. Pijpen met condoom hoefde voor mij niet, dus deed ik het condoom eraf. Meer trekkend dan pijpend probeerde Nippa mij klaar te laten komen. Dat ging niet zo voorspoedig. Uiteindelijk deed ik een nieuw condoom erom en nam haar wild van achteren. Dat lukte wel.
Na onze vrijsessie kletsten wij wat na, waarbij Nippa een prettige gesprekspartner is. Ons gesprek ging ondertussen verder in het Engels, ondanks dat ze aangaf beter Duits te kunnen praten. “You are handsome. I saw you in shower. I did go back to look again at you. In Thailand many girls like you. You have good body and make good fun and good sex. I did come two times. I was very wet. A lot of times I need crème, but you make me wet. My pussy was very wet. I told my girlfriend Kim that I saw you and your body in the shower and that you did look good. She told me that she already knew. She did go with you to the room. I was yalous. I also did want to go to the room with you” Eerlijk, ze zei het echt. Ik liet de (gemaakte) complimenten over mij heen gaan. Ik kreeg echter wel een deja vu. Ooit vertelde een Thais meisje in GT letterlijk hetzelfde (ook dat van de douche) tegen mij. Grappig was dat ik in eerste instantie ook (net als bij Nippa) twijfelde of ik wel met dat meisje naar de kamer wilde gaan. Uiteindelijk had ze mijn leven op zijn kop gezet. Bij dergelijke deja vu’s is het beter de kamer te verlaten.

Weer in de kleedkamer aangekomen trof ik een Nederlandse mede-ijsbeer die verlekkerd op een bankje zat. “Zo te zien was het wel goed.” zei ik. “Die wijven hier zijn super geil. Kletsnat worden ze. Net had ik er een, dat leek wel een douche.” zei hij. Zo kun je het natuurlijk ook zeggen.
Na het douchen ging ik weer bij Jack42 en Caligula zitten.
Verder nog met Caligula wat vakantiefoto’s bekeken en wat rondgelopen en gedold. Eigenlijk wilde ik nog een derde sessie, maar de vriendin van Jack42 viel af en Dunya en Gulcan waren in geen velden of wegen te bekennen als je ze nodig hebt.
Bij de kino nog even gesproken met Kim en Nippa die mij erop wezen dat ik hen beide een huwelijksaanzoek had gedaan. “In het vuur van de sex, in het vuur van de passie.” riep ik verontschuldigend. “Ich bin ein mann von passie und lust.”

Uiteindelijk besloot ik maar naar huis te gaan. Jack42 was ondertussen weer met zijn dame weg en had mij alleen gelaten. Gelukkig kon ik nog wel afscheid nemen van Caligula die ook op zoek was naar een dame. De zoektocht der ijsberen.
Ik besloot niet op de pizza’s te wachten en te vertrekken. Ik ging mij douchen en aankleden. Toen ik aangekleed bij de balie stond keek ik nog even naar binnen om te kijken of ik snel een pizza voor onderweg kon meesnajen, maar er stond nog een te lange rij. Ik draaide om en Lena stond achter mij. “Suchst du mir? » vroeg ze. “Auch, auch” zei ik hoopvol. “Du willst ein pizza?” Ik knikte van ja en er werd een grote kist opgedaan waar ik vrij uit mocht kiezen. Zo verliet ik GT in de vrieskou, glijend over de parkeerplaats en op de achtergrond hoorde ik al langzaam het melodramische geluid van een mondharmonica opkomen. Ik stapte in mijn auto en reed voorzichtig weg, terwijl de eerste muziektonen van de radio al hoorbaar waren, terwijl ik neuriend de horizon tegemoet reed: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…..”

Gustomass
6 januari 2008, 23:09
4 december 2007 was de laatste keer dat ik in GT was geweest, oftewel een maand geleden.
.......... Zo verliet ik GT in de vrieskou, glijend over de parkeerplaats en op de achtergrond hoorde ik al langzaam het melodramische geluid van een mondharmonica opkomen. Ik stapte in mijn auto en reed voorzichtig weg, terwijl de eerste muziektonen van de radio al hoorbaar waren, terwijl ik neuriend de horizon tegemoet reed: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…..”

OK Ace2, blijkbaar hebben we onze zondagavond allebei besteed aan het weergeven van wat we zoal in onze favoclub weer hebben mogen meemaken en ervaren.
Jij en ik, ieder op onze eigen manier. Jij over GT et moi over Jenny's.
Blijven we en de rest toch een beetje op de hoogte.
Wie neemt de andere clubs ter harte.
Ik wil het wel doen maar weet even niet waar ik de tijd en energie vandaan zou moeten halen...Immers, eerst bezoeken en dan pas valt er wat te schrijven...

Ace bedankt, maar ik laat het lezen toch liggen tot morgen.
Wil niet wegens chronisch slaapgebrek mijn volgende bezoek aan Jenny's verpassen.... .

Gustomass still going strong.....as never before...

Willem2
7 januari 2008, 01:40
Ace bedankt, maar ik laat het lezen toch liggen tot morgen.
Wil niet wegens chronisch slaapgebrek mijn volgende bezoek aan Jenny's verpassen.... .

Gustomass still going strong.....as never before...

Bedankt heren :slaap:

seqoya
7 januari 2008, 08:14
sjonge jonge ... met dit soort mooie verhalen van Ace2 en Gusto durven wij zometeen geen bericht meer te posten joh ! Mischien moeten zij een service beginnen dat wij ijsberen onze belevenissen doorgeven en dat Ace of Gusto er een mooi verhaal van maken... Daar zit business in jongens !!!

Maar even zonder gekheid...vind het heel knap hoe jullie het allemaal opschrijven ... ik kan mijn dagen in GT of YY of waar dan ook niet goed onthouden wat ik allemaal tegen wie zeg etc etc.. weet alleen nog maar wie ik mee neem naar de kamer en daar moet ik zelfs vaak nog over nadenken wie was het ook al weer ;)

Ga zo door mannen !!

Randy
7 januari 2008, 10:40
...
Vaak zijn de slippers te klein (ik leef nogal op grote voet). Dit keer echter waren de eerste paar slippers die ik pakte gigantisch groot. Het schijnt dat de schoenmaat van een man direct verband houdt met de omvang van zijn penis.
...

Dat is omgekeerd evenredig, Ace2! :teuflisch

...
En nu liepen er ineens 4 thaise dames rond. Het leek wel Pattaya. Randy is voor niets afgereisd.
...

Niet om flauw te doen (nou ja, een beetje dan :D) maar er zijn in Pattaya naar bescheiden schatting zeker 20.000 Thaise dames:smkiss::luvlove:. Plus voor de liefhebber zeker 2000 Ladyboys :eek:.

Voor de rest weer een mooi verhaal, waar de feiten en de poetische vrijheden elkaar fraai afwisselen. Ook deze mag wat mij betreft meedingen naar de beste recensie vd maand!

blijemotorrijder
7 januari 2008, 11:27
de russische kerstviering is morgen (maandag 7/1) de meeste hebben dan vrij tot en met dinsdag (al sinds 31 december, dus enigszins verschoven met onze kerst/oudjaar). Het "oude" (of orthodoxe) oudjaar is dan over 10 dagen, maar wordt zelden nog gevierd.

He Minime,
Kan je in elk geval het lezen van ijsberenforum toch niet laten ?

TT Man
7 januari 2008, 14:42
De verslaving voorbij...... en nu alweer een andere verslaving?

Ace2
7 januari 2008, 21:02
Voor de rest weer een mooi verhaal, waar de feiten en de poetische vrijheden elkaar fraai afwisselen. Ook deze mag wat mij betreft meedingen naar de beste recensie vd maand!

Ik zal het tegen Willem2 en ThesickBoy zeggen.

MiniME
7 januari 2008, 21:41
na 2 weekjes geen ijsberenforum, toch even kijken hoe het hier is natuurlijk :-)

verder nog steeds geen saunabezoek hoor, don't worry! :rolleyes:

Cupido
7 januari 2008, 22:57
wat dat betreft ben ik er ook mee gestopt geloof ik.

Gr.
LuckyP

Willem2
8 januari 2008, 00:01
Ik zal het tegen Willem2 en ThesickBoy zeggen.

Hou Willem2 er buiten die heeft er deze maand niks over te zeggen......

ozzy1
8 januari 2008, 19:09
bin am samstag (05.01.08) im gt gewesen . nach etwas mehr als 4 wunderbaren stunden mit lisa ( dt) in zimmer 9 und einer zwei stündigen pause --- mit einer süssen kleinen maus eine halbe stunde verbracht . weiß aber leider nicht ihren namen. isabe?? es ist die kleine mit dem svarovski halsband ! hängt oft an der bar oder dem kino rum.
weiß einer wie sie heißt ?
hat mir gesagt sie sei griechin ???

übrigens die duschen sind renoviert und man kann wieder ohne probleme der körperhygiene nachkommen .

grüße ozzy1 :wink::wink::wink:

Pim
8 januari 2008, 21:45
auf dem rückweg dann von der polizei abgefangen worden ...sie haben mich vom parkplatz bis zum kempener ring verfolgt. alkoholkontrolle aber zum glück war ich sauber !!

grüße ozzy1 :wink::wink::wink:

Ik heb toch gehoord dat ze bonnen willen gaan invoeren in GT om het alcoholmisbruik tegen te gaan. Op sommige dagen loopt het namelijk helemaal uit de hand

Rob10
8 januari 2008, 22:03
Ik heb toch gehoord dat ze bonnen willen gaan invoeren in GT om het alcoholmisbruik tegen te gaan. Op sommige dagen loopt het namelijk helemaal uit de hand

Goed plan, het moet geen kroeg worden;)

bergm550
8 januari 2008, 22:03

Ik ben het hier mee eens. Goldentime zou moeten ophouden met het serveren van alcohol. Geeft alleen maar problemen, daar sommige mensen zich niet weten te gedragen omdat al het drinken bij de toegangsprijs inbegrepen is.

In clubs als Palace, Artemis, Oase en World wordt ook geen alcohol geschonken, meestal alleen tegen betaling. En de sfeer in deze clubs is er net zo goed als in Goldentime.

Dus ik zie niet in waarom er nog steeds alcohol geschonken wordt in Goldentime. Veel dames vinden dronken mannen ook niet prettig, en het nadeel is dat daardoor veel leuke dames Goldentime hebben verlaten, en nu bijvoorbeeld in Palace werken.

Nogmaals, ik heb liever dat er geen alcohol geschonken wordt in Goldentime, want dan zijn er geen dronken lui, en dus voelen de dames zich ook prettiger, en blijven dan naar de club komen. Uiteindelijk reilt en zeilt Goldentime op de dames.

Ik kom naar Goldentime voor de dames, niet voor de alcohol, want dan kun je net zo goed naar een cafe gaan.

Dennis
9 januari 2008, 06:11
Ik kom naar Goldentime voor de dames, niet voor de alcohol, want dan kun je net zo goed naar een cafe gaan.

Je zou ook een vrouw kunnen nemen. Dan kun je thuisblijven (of naar 't cafe gaan).

Alle gekheid (hoewel bovenstaande van mij wel serieus is bedoeld) op een stokje: Ik vind een biertje drinken wel even lekker. Maar met mate (moet ook nog terugrijden) natuurlijk. Aan die schreeuwerige dronken gasten heeft denk ik iedereen een hekel. Dus ingrijpen mag best, maar doe het wel verstandig, zodat je de overige gasten niet stoort in hun plezier.

Er zijn dan ook andere maatregelen mogelijk om misbruik te voorkomen. Onder andere een van de bardames kan de misdragende gast(en) aanspreken en beterschap van het gedrag eisen. Eén waarschuwing moet afdoende zijn. Bij een tweede misdraging mag een van de gorilla's eens wat gaan doen en de gast verwijderen. Of inderdaad een maximum aan het te consumeren aantal biertjes.

Dat GT reilt en zeilt op de dames is een kwestie van kip en ei; zijn er geen dames, dan blijven de heren weg. Zijn er geen heren, dan blijven de dames weg. Sterker nog, ik denk dat GT juist draait op de komst van de heren! Ik denk dus niet dat het alcoholmisbruik van enkelen (!!) de dames massaal afschrikt, hoewel ik niet uitsluit dat hierdoor een bepaalde dame is afgehaakt. Zo zijn er in GT dames werkzaam die eerder in Freude (alcoholvrije club) hebben gewerkt. Die dames zijn NIET op zoek naar een dronken klant. Die dames zijn naar GT gekomen om andere reden (meer geld te verdienen, vriendin in club reeds werkzaam).

thesickboy
9 januari 2008, 08:02
Hou Willem2 er buiten die heeft er deze maand niks over te zeggen......

Da's ook weer niet waar, Willem wil overal wel iets in te zeggen hebben..:thefinger

;):wink:

Je zou ook een vrouw kunnen nemen. Dan kun je thuisblijven (of naar 't cafe gaan).

Het zou wel eens kunnen dat beren naar een club gaan nét omdat ze een vrouw thuis hebben...;)

argentis
9 januari 2008, 23:03
Vrouwen en drank het hoort bij elkaar, van allebei te veel is nooit goed natuurlijk maar zonder kunnen we ook niet.
Een drankje hoort erbij, thuis heb ik al regels genoeg, ik ga naar GT omdat ik dan geen sex met mijn eigen vrouw hoef te hebben en omdat ze niet zeurt over drank.....
Dus mijn stelling is drank en vrouwen moeten blijven in GT !!!

Big30
9 januari 2008, 23:17
Vrouwen en drank het hoort bij elkaar, van allebei te veel is nooit goed natuurlijk maar zonder kunnen we ook niet.

{Anfang}
Een bekende Duitse uitdrukking luidt:

Bier Wein Weib und Gesang
{Ende}

Willem2
10 januari 2008, 01:36
http://www.telegraaf.nl/video/video_opmerkelijk/2985034/Bierdrinkers_leven_langer.html?videoid=2985034

wat niet geldt bij overmaat :prost::cheers:

ilovethaigirls
10 januari 2008, 12:27
Gisteren voor de eerste maal op een woensdag naar GT geweest. Gewoonlijk gaan wij steeds op de iets drukkere donderdagen of vrijdagen.
Toen we binnenkwamen rond 15.00 uur was er toch tamelijk wat volk. Ik denk zo een 50-tal ijsberen en toch wel een 30-tal dames. Later op de avond waren er dan toch zeker 40-50 dames.

Mijn superfavorietje moet ik jammer genoeg een paar maanden missen want die heeft er een cupje bij laten steken. Ik was niet van plan om hier lang om te treuren maar toch miste ik er wel aan :heul:.

Mijn oog (en ook dat van mijn maatje R EEN) viel onmiddellijk op een plaatje dat zo op de cover van playboy of enig ander mannenblad zou kunnen komen. Zij zag dat we wel interesse in haar hadden en kwam naar ons toe. Het was de Marokkaanse Dunya (Sonny in YY). De verleiding was begonnen. Ze keek me diep in mijn ogen aan, greep met haar handje al dadelijk mijn soldaat vast, wooooooow. Ik weet nog altijd niet hoe ik hieraan heb kunnen weerstaan, maar het zal wel door Sofia geweest zijn, die ik in de bar zag komen. Ik zei haar dan maar dat we pas 2 uur hadden gereden en dat ik toch eerst iets wou gaan drinken, we zien elkaar later wel. Het zou er niet meer van komen

Op Sofia, mijn nummer 2 van 2007, moest ik echter nog even wachten, want een andere ijsbeer had haar reeds geboekt. Met haar had ik bij mijn laatste GT bezoeken telkens spetterende sessies gehad. Toen ze terug opdook ben ik met haar naar de kamer gegaan. Was weerom gewoon super super super. Qua service op de kamer het beste wat ik in GT al heb gehad.

Na mijn eerste sessie al stikkapot belandde ik terug in de bar Bij R EEN en onze Nederlandse compaan G. Toch eerst even een biertje want ik stond nog na te trillen op mijn benen..... Ik kon het toch niet laten om toch even kennis te maken met het vriendinnetje van Dunya, de mooie blonde Amira. Die zag ik voor later op de dag zeker ook wel zitten. Beiden zijn na een tijdje YY nu weer terug in GT. Even later nestelden Isabelle en een rondborstige zwartharige dame (is gewoonlijk samen met Bianca) zich bij R EEN en onze Nederlandse vriend en dan ben ik mij maar gaan douchen.

Toen ik onder de douche stond zag ik nog eentje uit mijn top 5 van 2007 opduiken, de Thaise Annie en ik dacht al dadelijk: this is my day. Toch eerst nog even op krachten komen bij de maaltijd. Pasta met varkensvlees. Was wel eetbaar. Amira kwam mij ondertussen achter de bar nog wat uitdagen. Toch wel een lekker ding .....

Na het eten wil iedereen steeds op de kamer zijn. R EEN met Roxanne, onze Nederlandse vriend met Dunya en ik met Annie.

Ik heb Annie maar meteen een sleutel laten halen. Was alweer een hele poos geleden dat we nog op de kamer waren beland, maar het werd een hartelijk weerzien. Ik heb hiervan nog eens wat in haar topic gepost maar samengevat was het gewoon ficken ficken en nog eens ficken tot we beiden badend in het zweet tot een hoogtepunt kwamen. Spijtig genoeg zullen we haar ook een tweetal maanden moeten missen, want ze vertrekt binnen 2 weken op verlof.

Sofia en Annie, als je die 2 hebt gehad dan zit je gegarandeerd stikkapot. En toch.... Bij een wandelingetje langs de kino zei ik alweer.... hallo mooie blonde. Amira probeerde me weerom tot een kamerbezoek te verleiden maar het was nog even te vroeg. Ook Roxanne kwam ik nog tegen. Is tegen ons steeds ongelooflijk vriendelijk en heeft de meest stralende lach in GT. Je vriend is nu toch eens met mij geweest, wanneer ga jij eindelijk eens een keertje met mij ? Ga ik zeker eens een keertje doen Roxanne, maar zal voor een volgende keer zijn.

We zaten dan zo een beetje met zn drieën te recupereren in de zeteltjes, de boel wat te observeren. De Duitse Lisa die af- en aanliep, de verleidingskunsten van Dunya, Mati die het de medebeertjes naar hun zin maakte ......

Na een tijdje gingen we dan maar eens terug op jacht. Ik stond op twijfel, een tweede sessie met Sofia of toch maar eens Amira. Na een tijdje te zoeken vond ik er toch eentje. Hey mooie blonde ! Ik liet Amira maar een sleutel halen. Ze was juist weg toen ik langs achter vastgepakt werd. Hey schat zullen we nog iets doen vandaag. Het was Sofia........... Effe een lastig moment....... Euhh neen Sofia, ik zoek R EEN en dan rijden we naar huis. Ok volgende keer dan maar.

Ongezien door Sofia sloop ik met Amira de kamer in. Wat zich daar afspeelde heb ik in haar topic gepost (staat nog bij YY). Het was zeker geen GFE dit hoorde meer thuis in een pornofilm..... Die berijdt je gewoon als een bezetene, nooit meegemaakt. Iets voor wie houdt van wilde en harde sex.

Toen ik terugkwam kon ik R EEN nergens meer vinden. Ook Sofia zag ik niet meer, zouden die twee....... neen toch. Jawel na de pizza daagden beiden samen terug op. R EEN was meer dan een uur met Sofia weggeweest en ik heb hem vanmorgen nog gezien, hij zag er nog steeds uit als een levend lijk.

In de kleedkamer nog afscheid genomen van Sofia en Annie. Ik heb er ook nog ondervonden dat de wereld toch klein is. Toen ik me aan het omkleden was, greep plots iemand me bij de arm. Hey ILT, hey R EEN ! Een kennis van ons bezocht voor de eerste maal GT. We twijfelden nog even om ons berenvel terug aan te trekken, maar we zijn toch maar naar huis gegaan.

Zo rond 22.45 verlieten we volledig leeg het paradijs. Ons verblijf was weerom een gouden tijd geweest. Binnen een 14-tal dagen zijn we er zeker terug :wink:

Jack42
10 januari 2008, 13:19
@Ilovethaigirls

Mooi verhaal!
Bij Sofia zit je altijd goed. Een (h)eerlijke meid.
Ook haar zal je binnenkort voor een weekje of 3 moeten gaan missen ivm een vakantie. Omstreeks half februari zal ze weer terug komen.

ilovethaigirls
10 januari 2008, 13:36
Ik denk dat ik mijn top 5 van 2008 toch eens anders ga samenstellen want de laatste die er dan nog overschiet, Marina, gaat ook voor 3 weken op verlof....

@ Jack 42
Van de nieuwe Thaisen die er vorige week waren, was er geen enkele meer te bespeuren. Nipa was er ook niet. Alleen Summer en Annie.

Ace2
10 januari 2008, 18:36
Van de nieuwe Thaisen die er vorige week waren, was er geen enkele meer te bespeuren. Nipa was er ook niet. Alleen Summer en Annie.

Ik was gisteren (9-jan.) ook in GT en ik moet beamen dat de nieuwe Thaise dames (zoals ze zelf al hadden aangekondigd) niet aanwezig waren. Gelukkig hebben Dunya en vooral Anny het verlies meer dan goed gemaakt. Later meer hierover.

Willem2
10 januari 2008, 19:07
....Later meer hierover.

Kreeg je geen melding van het systeem : Dit bericht is te kort :D;)

Ace2
10 januari 2008, 22:33
Kreeg je geen melding van het systeem : Dit bericht is te kort :D;)

Wordt ik uitgedaagd om een langer bericht te schrijven?

Willem2
10 januari 2008, 23:16
Wordt ik uitgedaagd om een langer bericht te schrijven?

:D

Nee doe maar niet want dan moet ik nog meer verplaatsen over al jouw dames ;)

Ace2
12 januari 2008, 11:19
Zoals jullie wellicht weten is er een nieuwe prijs op het forum te winnen: de beste recensie van de maand. Wat jullie misschien niet weten is dat ik daar ook aan mee doe. Uiteraard hoop ik te winnen. Niet zozeer voor de prijs, als wel voor het applaus en aandacht (citaat: Randy). Of ik zal winnen betwijfelde ik deze week ten zeerste. Ik zag vele goede recensies voorbij komen en ik vreesde zo maar dat Willem2 en TheSickBoy mijn recensies helemaal over het hoofd zouden zien. Het zou goed kunnen dat helemaal niemand ze leest. Het zou zo maar kunnen. Ik zou ook wel wat beters te doen hebben. In dat geval zou ik alleen voor mijzelf schrijven. Een soort literaire zelfbevrediging dus, maar dan een van het slechte soort.
Ik bedacht mij dat als ik veel recensies zou gaan schrijven, dat ik vroeg of laat moet gaan opvallen. Zo gezegd, zo gedaan en ik was al weer op weg naar GT voor mij volgende recensie. Niet meer en niet minder.

Ik kwam op woensdag 9 januari rond 18.00u. aan en reed mijn auto de parkeerplaats van de bouwmarkt op, om vervolgens het laatste kleine stukje te lopen. De bewaking begroette mij weer allervriendelijkst. Of je blij moet zijn, dat je wordt herkend weet ik niet, maar het geeft al aan dat je aan het ontsporen bent.
Een thekefrau zag mij aankomen en deed de deur al open. In een paar stappen stapte ik van een saai burger mannetje in de wereld dat Ijsberenland heet. Het eerste aanzicht beviel mij zeker. Enkele topless dames liepen driftig heen en weer. Summer gaf nog een glimlach, maar vertraagde haar pas niet. Ze was op oorlogspad, net als ik straks.
Snel betaalde ik mijn € 50;= en transformeerde in een stoere ijsbeer. Dames opgelet, hier komt Ace2 (het maakte geen indruk).
Onderweg had ik al een verlanglijstje opgesteld, waarbij Dunya hoog stond. Dat verlanglijstje viel gelijk in gruzelementen toen ik Thaise Anny de kleedkamer in zag lopen. Ze zag mij niet staan (dat hebben vrouwen wel vaker). Ik zag haar zeker en vast wel staan/lopen. Ik was wederom onder de indruk van haar geile verschijning en toen wist ik nog niet wat mij te wachten stond.

Ik besloot maar eens haast te maken en de bar te bestormen. Binnen in de bar (net als in de kleedkamer) was het druk. Veel mannen en vrouwen die nog eens druk deden. Het had vast te maken dat het etenstijd was. Er stond een lange rij te wachten op de pasta met rode saus, iets wat in sommige culturen vlees heet en sla. Zonder flauw te doen, het was best te eten. Maar ik kwam niet voor het eten. Ik kwam voor iets anders en ik zag haar ook al staan: Marokaanse Dunya. Ze stond bij een speelautomaat (bij de ingang) wat te spelen. Over het algemeen is dit een teken dat de dame in kwestie geen zin in zaken heeft. Ik liet haar dan ook met rust. Ik besloot eerst maar een rondje te maken. Onderweg en gedurende de avond trof ik de volgende dames waarvan ik de naam ken: Sylvie, Magdalena, Amira, Roxanne, Sofia (Korea; ze zag er goed uit in haar zwarte lingerie en een iets minder bleke huid dan gewoonlijk), Summer, Nicolle, Lisa, Sima, Anny, Dunya, Regina, Issabelle en Mati.
Tijdens mijn strooptocht kon ik niet echt een keus maken en ik kwam weer uit bij Dunya. Ondanks dat ik een jaar geleden toch regelmatig met haar naar de kamer ben geweest, gaf ze geen enkel teken van herkenning. Ik bedacht mij of ik nog even moest wachten of op Dunya moest aflopen of Thaise Anny maar eens moest benaderen. Deze laatste zag ik echter met een ijsbeer de bar uitstappen. Ik draaide mij om en keek recht in het gezicht van Dunya. “Hi, wie geht es dir? Kennst du nir noch? Soll ich ein schlussel hohlen ?” Met mir ging het uiteraard goed. Ik vroeg haar waarom ze weer terug was gekomen. Volgens haar werd het te rustig in YY. Verbaast keek ik haar aan: “Bist du nicht fur mich zurick gekommen? “ “Auch, willst du spass machen?” Ik wist dat Dunya nog niet gegeten had (ze bleek wat buitenshuis te hebben besteld). Ik veronderstelde dat als ik met haar naar de kamer zou gaan, ik snel zou worden afgewerkt. Maar ze zag er zo mooi uit. Het zou een prettige manier van snel afwerken worden, dat wist ik zeker.
Gearmd gingen wij naar buiten om een tuinhuisje te betreden. Dunya hield er de vaart in op weg naar het tuinhuisje. “Wass laufst du schnell? » riep ik. Ik kreeg echter geen antwoord. Of ze had het koud of ze wilde haast maken. “Kannst du auch nicht warten spass mit mir zu machen?” probeerde ik nogmaals. Ik kreeg wederom geen (bevestigende) reactie.

Op de kamer aangekomen werd het laken over het bed gedaan. Omdat alles in GT toch een toneelspel is liet ik mij van mijn beste kant zien en hielp ik mee. Dunya ging op het bed liggen en dat beeld was voor mij al genoeg om een harde erectie te krijgen. Ze moest glimlachen toen ze mij in mijn nakie zag staan. “Du hast ein sehr schone korpe” zei ik zonder maar een woord te liegen. Dunya glimlachte alleen bevestigend. “Dass horst du oft von alle manner” zei ik. Wederom knikte Dunya bevestigend. Ik was gewoon man/idioot nummer 100 die dat zei.
Nu ging ik ook het bed op en vroeg haar nogmaals of het dus minder druk in YY was geworden. “Dass ist nicht gut fur deine business.” zei ik. “Stimmt, ich brauche eine fabriek.” reageerde Dunya. “Eine fabriek mit manner.” zei ik beamend. “Stimmt” zei Dunya lachend en ze begon mij te zoenen. OK, toegegeven: Dunya is zakelijk en professioneel, maar zoenen kan ze echt als de beste. Ik smold gewoon onder haar zoenen. Ze behoort toch echt tot de beste zoeners van GT (tip1). Na het zoenen ging ze langzaam naar mijn penis die ze geleidelijk in haar mond liet verdwijnen. Tijdens dit (natte) pijpen was alles goed in de spiegel te zien. Daar zorgde Dunya wel voor, die zelf ook mee aan het kijken was. Ze nam niet mijn hele penis in haar mond, zodat het allemaal er wat imposanter er uit zag dan het in werkelijkheid was. Naast het zoenen kan Dunya ook uitstekend pijpen (tip2). Wederom een tien met een griffel.
Tijdens het pijpen besloot ik haar borsten te zoenen en langzaam al kussend naar beneden te gaan. Hierbij gingen mijn vingers mijn mond voor (ik heb ergens gelezen dat dat zo hoort). Eenmaal aangekomen bij haar poesje beroerde mijn vingers haar klitje. Tot mijn verbazing was haar poesje redelijk nat. Mijn tong deed de rest. Ik ging voor haar liggen en ging haar hartstortelijk beffen waarbij zij kletsnat werd. Ze zuchtte en kreunde zachtjes en pakte met haar handen mijn handen vast. Ze gaf de indruk alsof ze ervan genoot. Maar zoals gezegd: in GT is niets wat het lijkt.
Uiteindelijk werd “ein gummi” gepakt en om mijn penis gedaan. Een minuut of tien probeerde wij allerlei standjes uit, waarbij het mijn grootste prestatie/bezigheid was om niet klaar te komen. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en deed ik het condoom af. Verschikt keek Dunya mij aan. “Wass machst du?” vroeg ze in lichte paniek. “Ich will ein FT, machst du dass nicht mehr?” Glimlachend keek ze mij aan en zette haar om mond om mijn penis, terwijl haar handjes zachtjes aan mijn penis rukten. Mijn eerste zaadlozing was een feit. Dunya liet wel een gedeelte uit haar mond druipen. Verontschuldigend zei ze: “es war zu viel.” , onderwijl ze op haar tong en in haar mond nog een flinke hoeveelheid sperma had zitten. Ze liet mijn sperma over haar tong rollen en liet het weer langzaam in haar mond vallen, waarna ze een tissue pakte.
Dunya had geen tijd voor een gesprekje, gezien het feit dat ze gelijk haar schoenen weer aan deed. Na 20 minuten stond ik weer buiten. Zoals verwacht was ik snel afgewerkt, maar het was een heerlijke manier van snel afwerken. Het zal zeker niet de laatste keer zijn.
In de bar zei Dunya: “Kennst du meine schwester Amira noch? Vohehr bist du auch mit meine schwester nach zimmer gegangen. Da ist sie.” Amira kwam op ons af en liet blijken mij nog te herkennen. Ze gaf mij een zoen en zei: “Ah, du hast meine schwester gefunden.” Ik wilde nog wat zeggen, maar Dunya was al weer doorgelopen. Er moest worden betaald en snel ook.

Na het douchen kwam ik schoon gewassen in de barruimte. Ik ging met mijn bordje eten op schoot (alleen Studio Sport ontbrak nog) zitten in de inham met banken bij de ingang van de barruimte. Tegenover mij zaten een viertal Nederlanders die zich goed vermaakten enkele dames waaronder Mati en Summer. Ook de dames gaven oprecht de indruk het naar hun zin te hebben. Zo zie je maar weer dat iedere dame zo haar favoriete klanten heeft en dat iedere ijsbeer zo zijn favoriete dame heeft.

Ik at wat, ik dronk wat en ik dolde wat met de dames. Ik liep wat rond . Een dame stelde mij voor om een triootje met haar vriendin te doen. “2 frauen mit viel lust fur dich alleine.” zei ze. “Nein” zei ik, “Es ist fur 2 frauen einfach arbeiten mit eine mann.” De dames begonnen te lachen. Het klopte als een bus. Het levert hetzelfde op, alleen is het minder hard werken. Het is ook een publiek geheim dat sommige dames liever dameshanden/tongen over zich heen voelen gaan, dan harige mannenhanden.
Een andere dame had gehoord dat ik uit Nederland kwam. “Viele joints aus Venlo” koppelde ze daar aan vast. Ze geloofde niet dat ik geen joints rookte. Volgens mij gaat er iets goed mis met de Hollandse pr. Zelf rookte ze ook liever geen joints. Ze werd er duizelig, maar ook geil van. “Soll ich schnell nach Venlo fahren?” vroeg ik verwachtingsvol. Het bleek niet nodig te zijn.
Ik wilde een kijkje nemen in de kino en stapte de ophoging op en wilde mijn hoofd om de hoek steken toen een dame voor mij kwam staan en mij stevig bij mijn badjas vast pakte. “Hier bin ich.” zei ze zelfverzekerd. Ik rukte mij zo beleefd mogelijk los en zei: “Hilfe, hier war ich.” en weg was ik. Ik kwam weer in de barruimte aan en zag Thaise Anny ook binnen komen. Ik wilde op haar aflopen toen een ijsbeer op haar af kwam en haar joviaal omhelste. “Shit” dacht ik “Weer te laat.” De ijsbeer omhelsde haar en gaf haar een zoen. “Dat wil ik ook” dacht ik. “Ik wil ook omhelzen, ik wil ook zoenen. Ik wil ook joviaal doen met Anny.” Net toen ik mij teleurgesteld wilde omdraaien zag ik dat Anny zich ontworstelde aan haar joviale ijsbeer en hem wegduwde. Alsof ze mijn gedachten kon lezen. De ijsbeer bleef echter volhouden, net als Anny. Uiteindelijk leek de ijsbeer af te druipen, of liever gezegd hij liep naar de dame die naast Anny zat. Ik stond bij de bar wat drinken te bestellen en dacht dat ik nu in het gat moest springen, oftewel een in een gat springende ijsbeer. Anny gaf mij een zoen. Het was even aftasten. Het was al weer een half jaar geleden dat ik met Anny naar de kamer was geweest. Wist ze dat nog? Een paar maanden geleden had ze nog naar mij gezwaaid, maar toen werd ik nog bezet door mijn GT-vriendinnetje. Al snel bleek dat Anny mij nog kende. Misschien wist ze meer dan me lief was. Ik wilde dat wel eens toetsen op de kamer. Een op de kamer toetsende ijsbeer. Anny had echter geen zin om naar de kamer te gaan. Dat heb ik weer. Nu ben ik moeders mooiste niet, maar om te worden afgewezen in GT is toch wel een afgang. Anny was moe. Ze had veel gewerkt en de dag hiervoor was ze aan de lopende band aan de slag geweest. Om 00.30u. was ze in de kino gegaan om te rusten en toen een man naar haar kwam en haar aanraakte kon ze niet meer. Even geen mannen aan haar lijf. Ze was deze woensdag wel laat in de middag begonnen, maar dat bleek geen goed idee te zijn geweest. Ze kon echter niet naar huis. De huisregel is immers dat dames die laat komen niet voor sluitingstijd weg mogen. Je ziet dat wel vaker. Sommige dames gaan aan de lopende band door en de reuk van geld doet hen doorgaan. Maar vroeg of laat moeten ze dan toch de tol betalen. “Bitte, ich bin mude. Ich will pause. Ist dass OK?” Ik vond niet dat ik hier de verwende ijsbeer moest uithangen en haar te wijzen op haar erotische verplichtingen (als die er al zijn) als ze in de barruimte zat. Ze vertelde dat de net afgewezen ijsbeer haar niet correct behandelde, alsof ze op afroep maar de geile stoeipoes moest spelen. “Ich bin keine hunde” Daar zat wel wat in vond ik. “Aber ich soll deine hund sein, woef, woef, woef.” zei ik. De desbetreffende ijsbeer bleef ondertussen wel lonken en zwaaien.
Ze vertelde mij dat er weer nieuwe Thaise meisjes in GT waren gekomen, maar dat wist ik al. “Schade fur dich” zei ik, “Vorhehr warst du mit Summer die einstigste Thailanderin und die manner kamen nach dich. Dass enstigste wass du machen soll wass sitzen und die manner kommen nach dich.” Zo was het natuurlijk wel een beetje. Maar ik geloof niet dat Anny echt met de nieuwe concurrentie in haar maag zat.
Ze kletsten wat af en dolden wat met elkaar. We hadden elkaar zeker wat te vertellen over oude bekenden en mijn gangen in GT. “Ich habe gesehen dass du offt und lange mit deine freundin auf zimmer gewesen nist. Dass ist sehr nett. Deine freundin war auch meine freundin.” Ik wist niet of ik dat wel wilde horen. “Sie arbeited nicht mehr hier” Dat wist ik al. Ook mijn verleden met Thaise dames werd nog eens rustig doorgenomen, waarbij Anny erg graag wilde weten hoe een ijsbeer (al zal ze dat woord niet gebruiken) dacht en deed. Nu lijkt het net alsof Anny en ik hele goede maatjes zijn, maar het ligt allemaal wat genuanceerder. Door met mij te blijven praten, bleven andere jagende ijsberen uit haar buurt. Het trukje van een vermoeide dame die niet wilde werken.
Maar ons geluk duurde niet lang. Anny moest even weg en ik ging een rondje lopen. Bij de kino trof ik wederom de dame die mij een uur geleden daar nog had vast gegrepen. “jetz soll ich dir ficken” zei ze en haar handen stak ze al uit. Ik rende weg en riep nog: “Ich habe angst fur dich” Eenmaal terug in de barruimte zag ik Anny weer staan, maar ik moest vaststellen dat een andere ijsbeer mijn plaats al had ingenomen. Enige teleurstelling maakte zich meester van mij. Ik dronk wat en zag Anny met de ijsbeer de bar verlaten. “waarom wordt hij niet afgewezen?” dacht ik nog. Van een stoere ijsbeer was nog maar weinig over. Grappig was dat ik eigenlijk niet zo zeer de behoefte had om met Anny een wilde vrijpartij te laten plaatsvinden op de kamer, maar dat ik het gesprek met haar zo leuk vond. Het viel mij trouwens op dat zij erg goed duits sprak.

Mijn teleurstelling was echter iets te voorbarig. Enige minuten later trof ik haar weer bij de kino waar ze op het trapje zat met een ander meisje. Van een andere ijsbeer was geen spoor te bekennen. “Suchst du mir? » vroeg ze. Was dat niet altijd mijn openingszin ? Ik stond tegenover de 2 dames en begon wederom wat te kletsen. Al snel ging de andere dame weg. “Hast deine freundin angst fur mich?” vroeg ik. “Warum?” vroeg Anny. “Alle frauen laufen immer weg fur mich” vertelde ik eerlijk. De lachende Anny klopte met haar hand op het kussentje naast haar als teken dat ik naast haar moest gaan zitten. Dat deed ik gedwee. Woef, woef, woef. Tijdens het gesprek werd Anny iets handtastelijker. Ik werd dan ook uitgenodigd voor een kamerbezoek. De geur van geld had de vermoeidheid weer verdreven. Ik wilde wel heel graag, maar vroeg mij af of dat nu zo verstandig was. Ik kon mij niet voorstellen dat zij nu lekker in haar velletje zou steken. Toch kon ik de verleiding niet weerstaan.

Op de kamer vond niet het standaard ritueel plaats. Wij lagen naast elkaar en praatten door over allerlei zaken. Op de tijd lette ik niet (Anny waarschijnlijk wel). We kroelden wat, we praatten wat, we wreven wat, tot de eerste zoen na een half uur werd gegeven. Die zoen werd langzaam gevolgd door een zachte, natte heeeeeeeerlijke tedere tongzoen. Onze handen betasten elkaars lichaam en bij het voelen aan haar schaamlipjes trof ik een kletsnat poesje aan. Een voorspel werd overgeslagen en het condoom ging er gelijk omheen. Anny ging op mij zitten en begon mij langzaam te berijden. Langzaam steeds sneller en sneller. Ze zuchtte en steunde, terwijl wij elkaar wild zoenden en lieve woordjes in elkaars oren fluisterden. Een orgasme kon niet uitblijven. Ineens lag ze op mijn borst uit te hijgen.
Ik was echter nog niet klaar gekomen. We probeerden nog wat standjes uit, maar haar passie was nu wel weg. Na een paar minuten vroeg ik: “Du willst dass ich komme?” Ze keek mij glimlachend aan en zei: “Ich will dass du spass hast.” Dat had ik zeker, maar het werd tijd om een orgasme te krijgen en dat kreeg ik ook toen ik haar van achteren nam met het uitzicht op haar schitterende billen, terwijl ik in de spiegel haar grote borsten heen en weer zag gaan.
Mijn orgasme was niet het einde van de sessie. Wij kletsten nog wat door. Uiteindelijk keek ik eens op mij horloge en zag dat ik ondertussen al 2 uur op de kamer met haar zat. Dat mocht van mij nog best eens 2 uur duren, maar ik moest ook naar huis. Het was al weer heel lang geleden dat ik de kamer moest verlaten, terwijl ik eigenlijk wel langer had willen blijven liggen.

In de kleedkamer nog snel afscheid van Anny genomen (terwijl IloveThaiGirls ons gade sloeg, Maar dat wist ik toen nog niet, zoals ik wel meer dingen niet weet). Het afscheid zou voor lang zijn. Want zoals al door diverse ijsberen. op dit forum geschreven, gaat Anny voor 2 maanden naar Thailand. Dat is misschien maar beter ook.

Ik stapte met een brede greins op een roze wolk naar buiten, niet luisterend naar de afscheidswoorden van Lena. Ik stapte in mijn auto en ik besefte dat dit een van mijn beste bezoekjes van GT, zeker van de laatste tijd, was geweest. Ik weet dat de komende tijd moet gaan tegenvallen, maar toch staat mijn volgende bezoek al weer gepland voor donderdag 17 januari aanstaande. Jullie zullen het allemaal meemaken.
Ik startte mijn auto en ik reed de horizon tegemoet (met op de achtergrond het melodramische geluid van een mondharmonica) en ik neuriede vrolijk, oh zo vrolijk: “I am a poor lone some icebear, fucking far away from home……… "

Ace2
12 januari 2008, 11:32
:D

Nee doe maar niet want dan moet ik nog meer verplaatsen over al jouw dames ;)

Ben ik vandaag niet hulpvaardig? Dat is vast een extra vrijkaartje waard.

Willem2
12 januari 2008, 17:18
Ben ik vandaag niet hulpvaardig? Dat is vast een extra vrijkaartje waard.

Onder het mom van wie zeurt krijgt een beurt :D;)

Manni1A
13 januari 2008, 11:06
Um mir vor der Eröffnung der Villa einen umfassenden Überblick über die gegenwärtige Clublandschaft am Niederrhein zu verschaffen, habe ich schweren Herzens zwei Urlaubstage geopfert :D

Am Freitag (11.1.) stand zunächst der Jahresantrittsbesuch im GT auf dem Programm. Gegen 14 Uhr aufgeschlagen und festgestellt: Um diese Zeit hat das GT drei deutliche Pluspunkte.

a) die Empfangsdame ist umwerfend :love:

b) das Frühstück ist immer noch sehr frisch

c) es sind schon reichlich Mädels vor Ort - und es kommen quasi im Minutentakt immer neue dazu :zauberkis

Vor meinem geistigen Auge habe ich schon meinen Drei-Stopp-Strategie für den Tag entworfen und mögliche Kandidatinnen inspiziert. Auf meiner Liste standen u.a. Rachel, die deutsche Lara (blond), Maria aus Litauen, eine Türkin (no name - ich kenn mich im GT nicht so aus) und eine nahezu nackige, offenbar Deutsche mit einem wahnsinnigen Luderblick. Nicht auf meiner Liste stand Natascha aus Deutschland.

Irgendwann gab es aber eine sehr nette Kontaktaufnahme mit Natascha (19, schlank, A-Cup, schwarze Haare). Sie outete sich zunächst, dass sie ihre Karriere auf dem Dortmunder Straßenstrich und in diversen Laufhäusern begonnen hat :teuflisch Glaubhaft konnte sie aber versichern, dass dieses Vorleben keine Auswirkungen auf ihren Service hat :fuck: Also habe ich mich auf eine Buchung eingelassen und es nicht bereut. Natascha ist eine total Liebe, sehr zärtlich und aktiv. Nach der Kuschelnummer gab es noch einen netten AST und sieben von zehn möglichen Punkten: Eine Wiederholung wert.

Bei der Entlohnung in der Umkleide traf ich auf den Kollegen Lindberg, der inzwischen angekommen war. Nach einer Saunarunde ging es zum Abendessen und dem Fazit: Das ist wirklich nur zur Fütterung - nicht zum Genießen :ranting2:

Lindberg, noch ein wenig unentspannt, zog es danach fix aufs Zimmer. Seine Auserwählte (Alexa oder so ähnlich...) war zwar bildhübsch - aber offenbar von extremer Lustlosigkeit geplagt. Noch ehe ich meine zweite Buchung klar machen konnte, war Lindberg wieder zurück. Er hatte nur noch einen Wunsch: So schnell wie möglich hier weg und in den Living Room, wo wir zuletzt sehr schöne Erfahrungen gemacht haben. Also habe ich mich breitschlagen lassen, meine To-Do-Liste für den Tag im GT liegen lassen, und wir haben gegen 20 Uhr die Lokalität gewechselt (ist zwischen GT und LR für einen Aufpreis von 25 Euro möglich). Der Wechsel - an diesem Tag war es ein Fehler.

GT-Fazit: Bis auf das Abendessen war alles in Ordnung

Manni1A :wink:

de kok
14 januari 2008, 23:24
Hey allemaal, hoe staat het ermee daar???

Ik ben nu al bijna een jaar niet meer in dit paradijs geweest maar moet je zeggen valt niet mee, het begint weer aardig te kriebelen.

Het valt me op dat er minder geschreven wordt, ik controleer vaak hoe het er voor staat! Ik denk er over om binnenkort, misschien zaterdag al weer eens te gaan "kijken". Alleen voordat ik deze beslissing neem wil ik weten hoe het er voor staat, is het net zo als vorig jaar en jaren dar voor top, zijn er nog genoeg aantrekkelijke dames ( terug van urlaub) of raden jullie mij aan om eens een andere wellicht momenteel hippere ofwel aantrekkelijker club voor?

Ook nu na bijna een jaar rust dank ik jullie weer voor jullie hulp.

Altijd vriendelijke groet,

De Kok

timjava
16 januari 2008, 21:50
Vandaag weer in de buurt van Venlo, dus even langs gegaan bij de GT. Was er om ongeveer 16.00 uur en de bezetting was als normaal op een woensdagmiddag. Ben op zoek gegaan naar Roxanne, maar die had helaas vrij. Wel zag ik Cindy uit Polen, waarmee ik vorige keer ook een hut had gedeeld. Normaal gesproken zie ik haar pas tegen etenstijd binnen komen, maar nu was ze lekker vroeg. Heb haar maar meteen een sleutel laten halen. Dit duurde wat lang om dat alle kamers bezet waren. Eenmaal op de kamer heb ik na diverse standjes doorgenomen te hebben haar mondje lekker vol gespoten. Cindy blijft echt een heel mooi meisje om te zien. Ook haar service is prima. In de bar aangesproken door diverse dames, waarvan een aantal aangaven er pas voor de eerste dag te werken. Dus ook weer nieuwe vrouwen aanwezig. Het eten genutigd met een Ijsbeerte dat nieuw was in de GT, maar die vaak bij YY komt. Hij was zeer tevreden over de GT, maar hij nodigde mij uit om ook eens daar te gaan kijken. YY schijnt een mooi zwembad te hebben, dus daar zal ik dan maar eens heen gaan op een mooie zomerdag. Na het eten, dat best goed was, zat ik lekker vanuit de bar naar al het vrouwelijks schoon te kijken, toen ik werd beetgepakt en er een hand onder mijn ijsberenvel stak. Mijn jonge heer reageerde daar direct op, dus ik wist dit wordt de 2e vandaag. Het was Franseca uit Roemenie. Na een kort gesprekje haar de sleutel laten halen en vervolgens een goede sessie met haar gehad. Paspoortje is al aanwezig en ik heb aan wat daar staat niet veel meer toe te voegen, alleen dat haar haar niet meer kort is. Om 19.30 weer vertrokken uit de GT. Wat mij wel opviel dat het toen niet zo druk met ijsberen was in de bar. Normaal staat het rond die tijd toch redelijk vol.

Tiga
17 januari 2008, 19:27
Onlangs op een donderdag een bezoek gebracht aan dit oord. Het was behoorlijk druk, hetgeen ik niet verwacht had zo vlak na de feestdagen, business as usual. Oke een aantal toppers waren niet aanwezig maar met een beetje hulp van metgezellen wist ik wie ik wel en niet moest hebben. Toch loopt het altijd anders dan je denkt. Zo kon Dunya me veroveren en later heb ik Lisa nog aan de haak geslagen (heeft ze niets aan overgehouden). Recencies bij de dames.

Ze waren toen nog druk bezig aan de douches en de toiletten waardoor het soms wat druk was in de wellness ruimte. Is dit inmiddels al af? Ben ook wel nieuwsgierig waarom daar gewerkt werd eigenlijk :)

Binnenkort nog maar es terug gaan om het zelf te checken en om Lena weer es te zien natuurlijk :lostit:

bergm550
17 januari 2008, 20:23
Onlangs op een donderdag een bezoek gebracht aan dit oord. Het was behoorlijk druk, hetgeen ik niet verwacht had zo vlak na de feestdagen, business as usual. Oke een aantal toppers waren niet aanwezig maar met een beetje hulp van metgezellen wist ik wie ik wel en niet moest hebben. Toch loopt het altijd anders dan je denkt. Zo kon Dunya me veroveren en later heb ik Lisa nog aan de haak geslagen (heeft ze niets aan overgehouden). Recencies bij de dames.

Ze waren toen nog druk bezig aan de douches en de toiletten waardoor het soms wat druk was in de wellness ruimte. Is dit inmiddels al af? Ben ook wel nieuwsgierig waarom daar gewerkt werd eigenlijk :)

Binnenkort nog maar es terug gaan om het zelf te checken en om Lena weer es te zien natuurlijk :lostit:

Ik was afgelopen zaterdag in Goldentime, en de doucheruimtes zijn gerenoveerd; nieuwe douchekoppen en tegels. Ziet er zeer mooi uit. Ik denk dat het gewoon regulier onderhoud was.

newcomer
18 januari 2008, 08:15
... nicht nur die Duschköpfe sind neu...:D

Bei meinem Besuch am Dienstag 15.1. war ich völlig überrascht so viele "altbekannte" TAs zu treffen. Kleine Auswahl:

- Kandy
- Regina / Vicky / Regie
- Lisa (Kamerun)
- Angela (Polen)

und auch viele "neue" Schönheiten. Also für mich hat´s gereicht...

Grüße, newcomer

Willem2
19 januari 2008, 00:02
ja en weer vol op dreef. Ze heeft toch meer met GT zei ze.

Gr.
LuckyP

Ik moet daar altijd vreselijk om lachen. De dames kunnen hele verhalen ophouden waarom de vorige club helemaal niks was of waarom ze ergens naar toe gaan en waarom deze weer veel beter is etc. En zeker bij deze dame die heel wat clubs heeft versleten. Die heeft al heel wat keren weer een ander verhaal moeten houden..............
Wel komisch allemaal.................

MiniME
19 januari 2008, 00:21
Ik moet daar altijd vreselijk om lachen. De dames kunnen hele verhalen ophouden waarom de vorige club helemaal niks was of waarom ze ergens naar toe gaan en waarom deze weer veel beter is etc. En zeker bij deze dame die heel wat clubs heeft versleten. Die heeft al heel wat keren weer een ander verhaal moeten houden..............
Wel komisch allemaal.................

Die dames lijken net ijsberen...............:D

Willem2
19 januari 2008, 00:37
Die dames lijken net ijsberen...............:D

Draait het bij beide groepen dan om geld :eek:;)

MiniME
19 januari 2008, 00:48
Draait het bij beide groepen dan om geld :eek:;)

Uiteraard: bij de dames moeten de inkomsten (levensonderhoud/schoeneninkoop/etc) worden gemaximaliseerd, en bij de ijsberen moeten de uitgaven (onkosten/hobbykosten/etc) worden geminimaliseerd! :love2:

Ace2
19 januari 2008, 11:23
Ik had mij deze week allerlei goede vragen kunnen stellen. Zoals: waarom gaan wij eigenlijk naar GT?, is het wel goed dat wij gaan of juist niet? Zouden wij door niet te gaan, niet de vicieuze cirkel van vrouwenhandel en –misbruik doorbreken? Of zouden wij met het daarmee uitgespaarde geld niet zoveel goeds kunnen doen, zoals onderwijs of ontwikkelingshulp? Ik stelde echter geheel andere vragen: wanneer kan ik weer naar GT? En hoe laat zal ik dan aankomen? Het werd donderdag 17 januari, met als streeftijd 16.00u..
Ik vertrok tijdig en na een voorspoedige reis kwam ik al ras aan bij de laatste rotonde bij Venlo om de grens bij Duitsland te passeren. In de berm zag ik een auto staan die op het punt stond te worden opgetakeld door een schadeherstelbedrijf. “Dat krijg je er van.” dacht ik. “Dat krijg je er van als je te gehaast naar GT wilt gaan.” en ik trapte nogmaals mijn gaspedaal diep in. “GT, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere I come.” riep ik luid. Het idee dat de Thaise kolonie weer was neergestreken deed mij haast maken.

Ik arriveerde zo rond 15.45u. en doordat een auto wegreed kon ik mijn voiture nog bij de bouwmarkt parkeren. Anders had ik het zo snel niet geweten. Het was druk.
Soepel kwam ik door de controle heen en al ras was ik getransformeerd tot een ijsbeer. Het feest kan beginnen, Ace2 is binnen. Ik geloof niet dat de dames dezelfde reactie hadden.
Zoals gezegd was het druk. Dames liepen af en aan en ook veel ijsberen waren aanwezig. Zo snel in de gauwigheid zag ik de volgende dames: Guhl, Tanya (Polen), Kim en Nipa (Thailand), Nicolle, Lisa (Dld.), Lisa (Afrikaans),Regina, Sandra, Magdalena, Marina, Sylvie, Ely, Akira (Filippijnen), Dorothea, Christina, Angela, Roxanne,
Om gelijk een indruk te krijgen wie er allemaal waren, besloot ik een rondje te lopen. Ik kwam niet ver. Ik werd tegengehouden door Ely. Ze vertelde mij dat ze net was teruggekomen van vakantie. Dat vond ik erg leuk om te horen. Ik vond het niet leuk om te horen dat ze met mij naar de kamer wilde. Ze is niet mijn type. “Aber dein schatz ist nicht hier.” probeerde ze nog, terwijl ze ongevraagd mijn edele delen betastte. “Sie ist mit ein mann in Holland.” Heel goed van haar dacht ik oprecht. Ondertussen zaten wij op een bank. Ely streelde en zoende wat om mij toch te overtuigen naar de kamer te gaan. Het is zeker geen onaardige dame en ze heeft best een goede performance in de bar, maar ze is niet mijn type en haar recensies zijn matig. Toen Ely eenmaal in de gaten had dat ik niet was te overtuigen, was het snel gedaan met de liefde. “lauf weiter bitte, ich muss arbeiten.” waren haar laatste woorden.

Ik bestelde een kop koffie en ging eens rustig aan de bar zitten. Daar zat ik dan alleen, een echte stoere ijsbeer.
In de bar zag ik veel ijsberen gezellig kletsen. Een ijsbeer vond het wel erg gezellig. Hij liep te dansen en te roepen. Hij vermaakte zich kostelijk. Zijn aandacht ging voornamelijk naar de thekefrauen achter de bar (wat men niet kan krijgen, begeert men het meest), maar die waren daar iets minder van gecharmeerd.
Ik zag een slanke, donkere Aziatisch uitziende dame voorbij lopen. Maar ze had ook iets Turks of Zuid Europees. Het wordt ook steeds moeilijker. Vroeger, in grootmoeders tijd, was alles veel eenvoudiger. Toen had je alleen Aziaten (“de gelen”), Afrikanen (“de zwarten”) en de blanken (“de witten”). Nu neukt iedereen met iedereen, zodat het een grote smeltkroes wordt, waardoor het toch wat minder overzichtelijk wordt. Dat vroeg om nader onderzoek. Ik besloot naast de dame op een bank te gaan zitten. Ze stelde zich voor als Arika (wat zonnetje betekend), driekwart Filippijnse en een kwart Spaans. “Woh kommst du von?” vroeg ze vriendelijk. “Ich komme aus Holland.” antwoordde ik. “Dass dachte ich schon.” zei Arika. Ik keek haar verbaast aan. “Du hast ein gesichte aus die Niederlande.” voegde ze er aan toe. “Habe ich eine kasekopfke?” vroeg ik daarop. Dat was echter iets te weinig humor in te slecht Duits voor mijn nieuwe vriendin.
Arika heeft voorhen een maandje in VIP gewerkt in Dusseldorf. Dat is meer een priveclub dan een saunaclub. Je hebt er allerlei soorten luxe kamers, waar je een paar honderd euro per uur voor moet betalen. De duurste was geloof ik € 1.000;= en werd zelfs een keer een hele dag afgehuurd. Ik geef wel eens veel geld uit aan mijn hobby, maar dat vond ik toch wel erg veel.
Arika werkt niet vaak en gaat nog naar school. Even was ik bang te maken te hebben met een middelbare scholiere, maar die vrees bleek ongegrond. Arika is 21 jaar jong en studeert iets met mode. Ik vroeg haar dan ook, nu ik toch met een expert aan tafel zat, of ik volgens de laatste mode gekleed was. Daar ging ze serieus op in. Ik keek verbaast naar mijn witte, immer dezelfde badjas en vroeg mij af wat daar nu modieus over te zeggen was. Later begreep ik dat ze mij aan het uitleggen was hoe ik modieus gekleed zou kunnen gaan. Dit gesprek ging geheel de verkeerde kant uit. De kleren moesten uit, er moesten niet meer kleren bij. Ik onderbrak haar: “Ich bin junkfraue. Ich habe niemahl sex gehabt mit ein driekwartel Philipeense und ein kwartel Spanische fraue.” “Ich soll schnell eind schlussel hohlen.” zei Arika en weg was ze.

Om de kamer aangekomen, nadat wij glibberend over het natte, gladde houten pad in de stromende regen waren gerend, stelde Arika voor om met een massage te beginnen. Aziaten konden wel wat van massages wist ze mij te verzekeren. Mijn ervaring is echter dat de massage vaak secundair is aan erotische activiteiten. Maar het leek mij wel een leuk idee. Zo begon onze sessie vrij relaxed met een massage. Het was zeker niet slecht en wij kletsten zo een twintigtal minuten vol. Arika is een vlotte babbelaarster. Uiteindelijk ging ze over tot het erotische gedeelte. Ze ontdeed zich van haar schaarse kledij en kwam op mij liggen. Voorzichtig zoende ze mij. Echt voluit ging ze niet met zoenen. Terwijl ze zo tegen mij aan lag en mij zoende, streelde ze met haar handje mijn, borst, buik en uiteindelijk mijn penis. Niet lang daarna ging ze likkend richting mijn penis om hem voorzichtig in haar mond te nemen. Arika pijpt redelijk tot goed. Ze deed ook een goede poging tot deep throating en dat lukte vrij aardig.
Als een echter heer richtte ik mij op en pakte haar vast en duwde haar ruw op haar rug. In pornofilms doet dat het altijd erg goed, dus waarom niet bij ons, bedacht ik mij.
Nu was ik het die likkend naar haar onderlichaam kustte. Ik kwam aan bij een mooi geschoren poesje dat ik in een mum van tijd kletsnat likte. Ik vroeg mij wel af, of dat nu kwam omdat Arika het lekker vond, of omdat dat gewoon een fysieke reactie van een vrouw is die los staat van echt genot. Ik besloot het te vragen: “Gefahlt es dir?” Als antwoord hoorde ik alleen wat gekreun en gesteun “Hmmmmmmmmmmmm.”. Om wat variatie aan te brengen ging ik voor haar zitten en ging door met beffen. Ik had er echt zin in om dit lekkere schone, mooie, natte poesje flink te beffen. Ik hield mijn hand onder haar billen en ze draaide en steunde. Na verloop van tijd duwde ze me ietswat weg. Dat deed ze niet echt overtuigend, dus ik ging gewoon door. “Ich bin schon gekommen.” Het was mij totaal ontgaan.
“Soll ich blasen?” vroeg ze. Ik had echter zin in iets anders. Het condoom werd om mijn penis gedaan en ze ging op haar knieen zitten en stak haar schitterende kontje naar achteren. Waarschijnlijk had ze geen zin om gezicht te zien bij onze fysieke bezigheden.
Haar poesje was nog steeds redelijk nat en nauw. Ik zag mijn penis in en uit haar nauwe poesje gaan, waarbij ik op haar slanke billen keek. Dat uitzicht was erg opwindend. Maar ik wilde eerst nog wat anders. Wederom duwde ik haar ruw om en ging zelf liggen, waarbij ik haar bovenop mij trok. Ze stak mijn penis in haar poesje en begon mij voorzichtig te berijden. Dat deeds ze steeds feller en feller. Een orgasme was in aankomst. Ik vroeg haar of FT ook mogelijk was, maar dat was niet het geval. Ze zette de vaart er nog maar eens in en bereed mij klaar.
Nog even nakletsen en het werd tijd voor het belangrijkste aspect: de financiele afhandeling.

Na het douchen verliet ik de kleedkamer en zag Sofia uit Korea met burgerkleding naar de uitgang lopen. Als vrouwen in burgerkleding naar de uitgang lopen is dat geen goed teken als je met ze naar de kamer wil. IloveThaigrils had tegen mij gezegd dat ik toch echt met haar naar de kamer moest gaan. Dus ik liep snel op haar af. “He Sofia, nicht weg laufen. Hast du kein zeit fur mich?” Sofia keek mij gelaten en een beetje verbaast aan. “Zeit fur dich? Ich habe du oft gesehen, aber du bist niemahl zu mir gekommen.” Daar had ik even niet van terug, dus ik zei: “Aber ess muss von die IchliebeThailanderin.” "He?” kon Sofia nog uitbrengen. "Und auch jack42 has dass gesagt.” Ik geloof dat ik iets te snel ging want Sofia stamelde alleen: “Jack?, 42?” “Centimeters denke ich. Darum willen zoviel frau mit die Jack42 zum zimmer.” antwoorde ik. Het mocht niet baten: Sofia vertrok.

Het zou dus zo moeten zijn dat ik mij met andere dames zou moeten vermaken.
Ik kwam in de barruimte en zag Thaise Kim zitten. OK, toegegeven er zat ook een man naast, maar ik veronderstelde dat ik wel even mocht kletsen. Kim heeft een gigantische tatoeage als bloem op haar rug. “Ah, du hast blumen fur mich mit genommen.” zei ik. Het ijs was gebroken en Kim gebaarde dat ik naast haar kon zitten. De ijsbeer naast haar streelde haar echter onophoudelijk dus ik verondersteld een beetje dat ze was bezet. Bezet is bezet, dat is de regel in GT. En als niemand zich meer aan de regels houdt dan liggen we met z’n allen tegelijkertijd op dezelfde griet. Al had ik wel de indruk dat Kim ook wilde werken. Persoonlijk houd ik er wel van wat te dollen met de dames, maar zeker als ik niet van plan ben om naar de kamer te gaan. De dames moeten toch ook werken en geld verdienen. Dan laat ik ze met rust.
Dus ik liep weer door om tegen de kleine Nipa aan te lopen. “Ha Superman, hast du lust, ha ha ha ha” zei ze. Ze keek begeerlijk naar mijn grote lichaam. Ze keek naar mijn grote handen. Nipa weet heel goed wat ze zeggen van mannen met grote handen………………………….. daar passen veel eurootjes in. Ik gaf haar een aai en liep lachend door om e.e.a. te bekijken.

Bij de bar kwam Guhl op mij afgelopen en gaf mij een tedere zoen. Ik wilde een diepgaand gesprek beginnen, maar ze liep door. “Warum laufst du so schnell weg?” riep ik nog, maar het had niet het gewenste effect. In mijn ooghoeken had ik ook al Poolse Tanya ontwaard. Ze lachte mij toe en ik liep op haar af. Samen gingen wij op een krukje zitten en bijpraten. Tanya is lang weggeweest en had een pause van 7 maanden ingelast. Dat had ze nodig gehad. Met Tanya heb ik al veel leuke uurtjes op de kamer gehad. Het zou er vanavond niet in zitten. Ik herinnerde haar er aan dat ze mij nog bij mijn eerste keer had aangerand in de kino. Daar kon ze zich niets bij voorstellen. “Dass mach ich nicht.” zei ze. Ze kon zich er niets van herinneren. Ik des te meer.
“Wie ist es mit deine grosse liebe?” vroeg ze. Daar wist ik niet direct antwoord op te geven, maar later op de avond zou ik horen dat ze op vakantie in haar thuisland was. Wie ook op vakantie blijkt te zijn, is Braziliaanse Linda. Veel plezier, zullen wij maar zeggen. We zien het kaartje wel tegemoet.
Ik vertelde Tanya verder wat ik allemaal had uitgespookt. Het was een soort eerlijkheid en misschien ook wel een beetje stoeven. Dat doen ijsberen wel vaker. “Du machst die frauen verruckt. Dass ist nicht gut fur dich, nicht gut fur deine familie und nicht gut fur die frauen.” waarschuwde Tanya mij. Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor 2.

Het eten was niet veel soeps. Wat ik zo van een afstand heb gezien was het menu: rijst, gehaktballetjes, sla en erwtjes. Hoe verzinnen ze het om zo iets dergelijks in het paradijs te serveren. Ik besloot deze maaltijd over te slaan en later wat soep te nemen. Dat had ik beter niet kunnen doen.

Ik had ook iemand anders gezien. Iemand waar ik wel graag mee op de kamer wilde gaan. Ik sprak haar aan de de kino. “Hast du zeit fur mich? » vroeg ik. Een vraag waar ik later spijt van zou krijgen. “Naturlich.” was haar antwoord. Er was echter een wachttijd van 10 minuten. Bij de ingang van de barruimte bereidden wij ons voor op een kamersessie. We praatten wat, we kroelden wat, we kusten wat. Nipa stond ineens voor ons en riep: “Er ist ein fick machine, ein echte fick machine. Nicht zu lange nach zimmer gehen. Ich will auch. Du muss zuruck zu mir kommen. Ich brauche ein orgasmus.” Uiteindelijk konden wij naar de kamer gaan, waar de sessie goed begon. Ik was al aardig opgewonden en wij waren al zo‘n 15 minuten bezig toen ik boven haar hing. Ineens zei ze: “Warst du stamgaste von Joy?” De vraag verbaasde mij een beetje en de naam deed niet direct belletjes rinkelen, maar vaag, ver in mijn achterhoofd wist ik dat die naam mij bekend zou moeten voorkomen. “Kennst du Pingpong nicht?” [/I :eek:]Nu schrok ik echt. Die naam had ik al een hele tijd niet meer gehoord. Het was de naam van mijn eerste geliefde in GT (we maken allemaal wel eens een foutje). Ik besefte dat ik lag te rollenbollen met een (soort van?) vriendinnetje van mij ex. Mijn zojuist nog keiharde penis verschrompelde in no time tot iets onbenulligs. Ik ging op mijn rug liggen en wij begonnen te praten. Langzaam maar zeker begonnen de stukjes op zijn plaats te vallen. Deze dame kende ik veel beter dan ik in eerste instantie dacht, alleen onder een andere naam. Voor ik wist waren wij in een lang gesprek verwikkeld over allerlei zaken die niet geschikt zijn voor publicatie.
Kwam het dan niet meer goed met de sex? Ja hoor, alleen bleken wij (mannen en vrouwen) een gemeenschappelijke probleem te kunnen hebben. Op een gegeven moment ging ik voor de tweede ronde van deze sessie. Het ging echter maar moeizaam. Moe, verkouden (telkens met alleen een badjas in de regen naar al die tuinhuisjes) en geen eten (toen ineens besefte ik waarom er uberhaupt eten in GT werd geserveerd). Eigenlijk was het geen genot meer, maar hard, geforceerd, werken. Voor het ijsbeertje is het een beetje beschamend, als je daar ligt, als het allemaal maar niet meer zo wil lukken. Je ijsberen-eer is dan een beetje gekrenkt. Maar ook voor de dame is het niet eenvoudig. Later kreeg ik te horen dat het toch een erenkwestie wordt als een dame een man niet kan laten klaarkomen. Met al die eerkwesties en principes brengen wij elkaar alleen maar in de problemen. Je zou bijna vergeten dat je voor je plezier komt.
Uiteindelijk verliet ik na 3 uur de kamer.

Ik stierf haast van de honger. Voor ik vertrok nam ik nog een lekkere vette pizza. Na het eten van de pizza kleedde ik mij om en ging naar buiten. Ik had mij goed vermaakt, maar toch had ik een beetje een nasmaak van de laatste sessie. Ik had niet met deze dame naar de kamer mogen gaan. Dat had ik ooit beloofd en ijsberen houden zich aan hun woord.
Ik stapte in mijn auto en hoorde al langzaam maar zeker het melodramische geluid van een mondharmonica. Ik startte mijn auto en reed weg en ik neuriede een beetje mistroostig (door mijn gedrag): [I]“I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………..”

NikXXX
20 januari 2008, 19:59
Afgelopen vrijdag naar de GT geweest. Doordat ik niet eerder weg kon op mijn werk, was ik pas rond negen uur aanwezig. Mijn favoriete dame was ook aanwezig. Lekker relax met haar gehangen en ook een uurtje op de kamer vertoeft. Om EEN uur naar buiten gerold waarna ik nog even wat was gaan drinken in de BaCa in Kaldenkirchen. Was veels te laat thuis. Na 3 uurtjes slaap weer verder gegaan in mijn nieuwe huis... laminaat leggen... arghhh!

uurtje
21 januari 2008, 19:20
Het was alweer ff geleden sinds Uurtje GT aan een inspectie had onderworpen, hoog tijd dus. Net na openingstijd kwam ik binnen en er was meteen goed nieuws: de tent zat nog niet vol en ik had dus nog plaats. Niet vol.....tot 12 uur ongeveer 4 DVP. Een redelijke slowstart dus. Ik vreesde al voor het ergste en dacht erover na om voor het eerst in mijn FKK geschiedenis weg te gaan en elders mijn geluk te gaan beproefen. Maar gaandeweg de dag kwamen er steeds meer dames binnen druppelen, ook sommigen die ik verleden week nog in VV heb gezien. Helaas wist ik daar geen naam van.
Service zoals we het van GT gewend zijn. Het ontbijtbuffet was wederom zeer netjes verzorgd met oa warme broodjes. Lekker!!!!
Het personeel was zoals altijd druk in de weer om de boel netjes te houde. Iets waarin men in GT toch altijd wel in slaagt.
Op dit moment is het moeilijk een oordeel te geven omtrent hoe GT is gevaren bij de opening van VV. De ochtend was echt niet bijzonder maar het leek erop alsof het tijdens de middag weer gezellig druk werd. De tijd zal het uitwijzen........

Rob10
21 januari 2008, 20:20
Best druk vandaag met de dames in GT. En dat voor een maandag. Rond 18 uur telde ik er toch zeker 45-50. Zag er ook best veel die ik dinsdag nog in VV zag. Tijd zal het uitwijzen of GT last ondervind van VV.

Gustomass
22 januari 2008, 02:08
Op vrijdag 11 januari 2008 nog eens naar GT getogen. Het was eigenlijk puur naar aanleiding van een hongerige Seqoya die oneerbare voorstellen via SMS verspeidde naar ondergetekende en 2Horny4u...
Uiteindelijk zo rond een uur of 2 met z'n drieën aanbeland in de bar. Daar ons voorgesteld aan alle dames die het maar horen wilden en ook aan degenen die wat minder geinteresseerd waren in ons plezier en in onze humor. "Wir sind die Drei Muschikettiere..."
Seqyoa had me al gesmst dat een vriendin van me op me wachtte...Hoe kan dát nou. Niemand wist immers dat Gusto nog eens naar GT zou gaan...Ok dan, la maar.. Eenmaal binnen bleek het niemand minder dan mijn allereerste min of meer vaste kamerbegeleidster in GT te zijn, van tweede helft 2005 en begin 2006. De Griekse Christina die er weer overweldigend lekker uit zag. Ze droeg haar haren Glatt, lekker makkelijk zei ik nog, gelijk gecorrigeerd door haar, nein dies nimmt extra Mühe, muss ich alles mit dem..... Glattmachen.. Heb haar heerlijk gekust , echt heerlijk alsof ik op mijn vaste stekkie in de PartyTreff was... Christina was heerlijk, heb haar nog een compliment gemaakt waar ze van genoot , maar wat niet minder waar is dan het zou lijken... Christina, jedes mahl dass wir uns treffen, siehst du ein Jahr jünger aus... falls wir uns noch 10 Mahl treffen bist du wieder....... Een heerlijke lach viel me ten deel en mijn middag was zeer goed begonnen. Met een , So dann treffen wir uns später noch, nam ze afscheid van me wetende dat ik altijd enkele uurtjes de poesjes uit de boom kijken....de echt goede sexsessies die Gustomass heeft mogen beleven hadden immmers vrijwel altijd plaats wat later op de dag, zo tegen de schemering, in de avond of á las Once , zoals te doen gebruikelijk was bij dat "lekkere Snoepje Samira" Ola Sammy, como estas?? Todo bien... Comprendes mendes???.
Wat Christina betreft, het zou er vandaag niet meer van komen om samen nog iets leuks te ondernemen. Helaas.

In de loop van het eerste uur begon zich bij Gustomass een gevoel te bekruipen en steeds meer de overhand te nemen van....Gusto, was machst du hier eigentlich noch...... een gevoel dat Gusto in de afgelopen GT ( en YY) bezoeken ook al regelmatig bespeurde, maar nog niet eerder op een zo vroeg tijdstip op de dag. Er waren enkele heerlijke favorietjes van Gusto, daar heeft het niet aan gelegen. Na Christina , kon Gusto op een heerlijke manier Doro verwelkomen, daarna nog Maria , die lieve meid uit Litouwen, daarna zelfs nog Marina uit Cuba... en tenslotte.......nog....
Met Doro effe heerlijk gebabbeld en staan voelen en strelen als ware Gusto in een Party Treff...tis echt wennen potverdikkie...dat ben je niet meer gewend...Ok, aankomen mag je overal, maar hou er wel rekening mee dat er in een saunaclub dan de onvermijdelijke sleutelvraag als antwoord op komt of kan komen.... Gusto's oude bekenden reageren gelukkig niet zo snel als die nieuwe goudzoekerstjes en lieten de sleutelvraag achterwege en hielden het beperkt tot iets in de trant van, Ok dann, Ich mache ne Runde , wir treffen uns später noch mahl, Ok....?
Doro was heerlijk en begon eigenlijk al snel over de nieuw te openen club Villa Vertigo ....meerdere dames waren excited..eigenlijk zij meer dan wij..Maar Ok, wij zijn dan ook nuchtere ijsbeertjes....
Later nog Maria uit Litouwen verwelkomd. Meisje zag er heel goed uit en had hele goede zin... Ik zou er zo mee in het bed kunnen duiken...ware het niet dat....iets in Gusto weerhield hem gewoon van actie zijnerzijds en actie des dames zijde werd niet beantwoord door Gusto...
Maria ging het goed en is nog steeds in GT, hoewel ze een jaartje terug ook wel eens zich heeft laten ontvallen, wel eens wat anders te willen...uuuhhh ik bedoel eens ergens anders wat te willen....
Goed dat deze meid hier is gebleven...Niet lang nadat ze haar openingsgesprekje met me had afgesloten en me voor enige tijd met rust zou laten, komt ze voorbij met handdoekje en sleutel in haar hand. Ze ging een andere ijsbeer gelukkig maken, en keek me aan alsof ze zeggen wilde...Tja Gusto, zo gaat dat, life goes on, you just have had your chance.. opgestaan plaatsvergaan... Gusto gunt een ander zeker ook wat en Gusto weet hoe gelukkig betreffende ijsbeer in het uurtje daarna is geweest met Maria, want dat kan deze dame.....ze geeft je The Time of your life....
Dames komen in GT, dames gaan weer in GT, maar de toppertjes zullen altijd wel blijven en goede en slechte tijden doorstaan..

Tegen etenstijd nog even een rondje gemaakt en warempel daar zat plots niemand minder dan Marina op haar of was het nu Samira's kruk, zo bijna aan het begin van de krukkenrij bij het raam.
Even naar haar toegegaan en gelijk de aller slechtste verwelkoming met Marina ever gehad... we hadden elkaar lang niet gezien, hadden dus best wat aan elkaar te vertellen en wat gebeurde er...he hallo, kusje kusje , wie geht's gut bla bla en toen stokte het gesprek werkelijk volkomen.... ben gewoon aan de wandel gegaan...kon het niet plaatsen....lag zeer waarschijnlijk aan mezelf... Ik liep immers al even met een "This is the end of the show " gevoel...want heren oude en nieuwe en zeer nieuwe ijsbeertjes....het is een en al show.... en hoe meer het erop lijkt dat je een moment van ; Huh, dit is helemaal geen show of illlusie...dit is echt!!! man, Dan moet je goed op je hoede zijn want, geloof me, het is allemaal show... maar, anderzijds...wat is er mooier dan weten dat je naar een show zit te kijken, of weten dat je deel uitmaakt van een show en daar dan ook van te kunnen en mogen te genieten...tis eigenlijk het mooiste wat er is...dat Is Golden Time. zolang je ervan kunt genieten....GENIET ERVAN...!!.

Na mijn encounter met Latina Marina, aan de praat geraakt met de altijd goedlachse Beate, een Poolse die meer Nederlands verstaat dan je denkt. Heerlijke babbel, ook weer oa over Vertigo ...en.....over het eten in GT. Hele uiteenzetting over gehad van deze , ex-PHG dame... Het eten in PHG ist Misst...hier in GT is het stukken beter...Had niet evrwacht een nog onbekende en onverwachte wending mee te maken vandaag, over iets wat ik nog niet wist....
Eerlijk is eerlijk, het eten vanavond, Het Laatse Avondmaal was gewoon heel lekker en Gusto heeft er dan ook lekker in zijn eentje van kunnen genieten. Seqoya( verplichtingen thuis) en 2Horny4u( verplichtingen en vermaak in club elders) waren al lang en breed vertrokken.
Zit je in je eentje...wel later nog enkele collega ijsbeertjes , bekenden dan gesproken, maar het was dun gezaaid...Nog nooit zoveel nieuwe mannen gezichten gezien als vandaag...Een goede vraag van Beate...Gusto, sinds wanneer let jij op de mannen die hier binnen zijn...ze bedoelde het heel komisch maar toch..er zát wat in...
Op een leuke manier ook me weer verlost van haar, hoor mij nou eens...verwende ijsbeer....
Tijdens het eten, geheel in mijn eentje en vast besloten om na het eten nog een wandelrondje te maken en dan definitief ??? de Golden Time Gate achter me te sluiten. Had zelfs geen zin om een min of meer gemaakte toezegging, Ok vielleicht später, aan Sylvia, om dit hele mooie lichaam nog eens te masseren..zelfs daarvoor kon Gusto zijn zinnen niet meer op één lijn krijgen..Hoe diep kan een ijsbeer gaan...Dat had je me een jaar terug eens moeten vertellen...Gusto had je vierkant voor gek verklaard...en..nu was het zover......geen zin om te masseren..Hoe is het mogelijk??.
Tijdens het eten van mijn bordje komt er dan toch nog iets moois binnen., iets waarvan je meteen voelt...dat zit prima...goh, wat heerlijk, waar ben ik nu, in welk paradijs ben ik nu...wat loopt hier voor moois rond in dit Wunderland....jawel hoor, het was niemand minder dan Alicia uit de Oekraine, één van de vaste GT waarden voor Gusto's begintijd... ik begroette haar heel blij en vriendelijk en ze liet me op een heerlijke manier mijn bordje leeg maken....inwendig lukte het eten echter een stuk minder , vanwege een enorme wwwwoooooowwwwww boer die in me op kwam...
Alle antennes stonden nu gespitst...maar dat hoefde nu helemaal niet meer... Deze Alicia, daar zou ik na het eten op af stappen...deze Alicia, is een van de vaste waarden voor Gusto geweest in de Gusto GT-Topperiode zo in 2006...... Zoals deze Alies me heeft verwend toendertijd, waren er nog maar weinigen geweest, zeg maar gerust geen.....
Zoals intern in me , geheel autonoom werd bekokstoofd, stapte ik linea erecta op deze Oekrainse schone af. Onze encounter was aan de bar, aan de ingang van de bar waar het personeel in en uit sjouwt met kratten en flessen en waar ook vele dames zich doorwringen om een drankje te halen. Gusto wil ze daarbij graag helpen en wringt gerust een beetje mee.
Hier raakte ik met Alicia aan de praat en het "Klickte" als vanouds... heel snel gingen mijn gedachten terug naar 25 nov 2006, toen hier een vriend van Gusto hetzelfde paradijselijke lot mocht ten deel vallen...
Gusto was Alicia nog niet vergeten en een hele serie zéér sensuele kussen en zoenen werden ten uitvoer gebracht...terwijl iedereen gewoon doorpraatte, terwijl enkele hele nieuwe GT gezichtjes toch even wat beduusd in onze richting keken, terwijl volle kratten naast ons de bar in en lege kratten pal naast ons de bar werden uitgeloodst... het kon ons allemaal niet deren en we gingen gewoon door...zoals we dat van elkaar gewend waren...later, eenmaal thuis , het excell bestandje "wandel" geopend hebbend komt Gusto tot de schrikbarende ontdekking dat Gusto en Alicia al sinds hemelvaart 2006 geen sex meer met elkaar hadden gehad...Hoe kon dit nu in hemelsnaam gebeuren....Alsof deze wetenschap even in me opkwam heb ik Alicia toch maar Gebeten om aan dat gezoen en dat gefijmel een einde te maken... dat kan toch niet zo midden en plein publique zo midden in de bar waar iedereen zo maar bij staat en anderen druk in de weer zijn....
Goed, zei ik, ik ga me even opfrissen , ok doe jij dat ook. Jij haalt een sleutel en Gusto had een sessie met deze dame Alicia in gedachten om hiermee zijn GT carriere ( voorlopig) af te sluiten... Het lekkerste bewaren tot het einde, naar een climax toewerken, stoppen op je hoogte punt afijn, verzin er maar van alles bij... Simpel en klaar, een sessie met Alicia kon wel eens de kroon op Gusto's relatie met Golden Time betekenen ...nu maar kijken hoeveel karaats de diamanten in deze kroon zouden zijn en hoe het met de glans ervan zou staan...
Gusto had even meer tijd nodig in de douches, intussen komt Alicia een handdoek halen, eentje maar?, oh nee, ze neemt er twee. Gusto onder d e indruk van de mooie doucheruimte. Even de tandjes gepoetst en hoppa,de bar in op zoek naar Alicia. Ze stond inmiddels aan het einde bij de deur al klaar.....nee, ze laat er op haar typische ingetogen manier nog steeds geen gras over groeien... We moesten naar buiten, de kou in...Gusto je zal het niet erg vinden zei ze me nog, terwijl ze het sleutelnummer aan me liet zien.. Nu zien ogen Gusto's ogen zonder bril net te weinig, maar toen we eenmaal het trapje af aan de hoek van het hoofdgebouw waren en ze me al wat richting het eerste hutje links, nou ja hutje, dirigeerde gaf Gusto zich helemaal over aan deze dame..Normaal moet je dat, zeker in het dagelijkse leven NOOIT doen natuurlijk, maar heren geloof me, met deze Alicia, ben je in geweldige handen....en niet enkel in goede handen.
De sleutel ging in het slot en , ging rond en de deur opende langzaam,..het klopte, het was geen grapje...inderdaad, Gusto stond daar samen met Mooie en heerlijke Alicia net binnen in Hut nummer 15, met het dubbele bed, hebben we niet nodig, maar met spiegels overal waar je maar kijken wil...
Hut nummer 15, hier heeft Gusto anderhalf jaar terug nog hele mooie plaatjes laten maken met "zijn" Samira. Nog steeds een heel mooi relikwie en dat zal ook als zodanig worden bewaard in Gusto's Golden Time Klapper...
Gusto porbeerde Alicia rustig de tijd te geven om zich rustig, waardig en erotisch vóór hem uit te kleden...dit is niet helemaal gelukt, want het kussen en het heerlijke vrijen wat we in de bar, een kwartier eerder hadden afgebroken op verzoek van de ijsbeer himself, werd hier hartstochtelijk voortgezet.
Nu volgde een sessie van een dik uur, zoals Gusto en Alicia dat van elkaar gewend waren. Heel opvallend hoe weinig je verleert , ook al heb je heel dik anderhalf jaar niet meer met elkaar sex gehad...moeder natuur weet toch heel wat goeds op te slaan op de harde schijf en dat weer tot leven te roepen op het moment supreme....Dank je God, dat dit alles mogelijk is...
Bij aanvang zijn er nog enkele wooordjes gevallen en mijn tweede zin heb ik, hoe onbeleefd dat ook zijn mag in het bijzijn van deze dame, heb ik niet meer de gelegenheid gehad, niet meer aan gedacht om die nog af te maken....De volgende woorden kwamen pas weer uit onze mondjes nadat we uitgebreid hadden liggen bijkomen van een klein uur onafgebroken werkelijk hemelse sex, zoals je dat,. ik bedoel zoals Gusto dat eigenlijk enkel met Alicia en hooguit nog een 5-tal anderen in en buiten Gt heeft mogen ervaren...
Het gevoel, Gusto's gevoel is meer en meer zijn compas en in deze laatste GT uurtjes heeft Gusto's kompas hem niet in de steek gelaten. Integendeel zelfs, de Gusto Boat of Joy and Pleasure heeft heerlijke liggen dobberen in deze Golden Time Ocean.... Dit was een uurtje Hotel California, maar dan ergens in een hut in een gat dat Brüggen heet, net over de grens bij Venlo....
Een waardige afsluiter, voor mij en Alicia, hoewel zij niet weet dat dit een afsluiter was.
Nog flink bijgepraat en nog de ijsbeertjes de revue laten passeren die iets meer in het leven van Alicia hebben betekend of menen te hebben betekend dan de andere beertjes. Gusto schaart zich een beetje op een positie tussen deze beertjes en de normale beertjes in... .. Hou je het binnen de club, kun je veel ellende en tegenvallers voorkomen, hoewel het me best wel eens lekker lijkt om eens buiten de club wat te ondernemen.... Voorbeelden te over, nooit aan beginnen....

Nog beloofd de groetjes te doen aan een heel bekende , voor mij en haar in elk geval ijsbeer, en de lakens bijeen gerold en de zaak netjes achter gelaten...
Alle spiegels nog heel zijnde( kwaliteitje nietwaar!!) de deur achter ons dichtgetrokken en weer door de bar naar de kleedkamers getogen...Gusto voelde het gloeien op zijn snoet ...hij moet er, door de bar een beetje naast, een beetje achter zijn Alicia lopende, exactamente hebben uitgezien als na al die voorgaande heerlijke sessies, waarin hij via gezichtsuitdrukking kenbaar maakte.....Jongens, wa was da goe zeg...deze moet je hebbe.......
In de kleedruimte de financiele transactie afgewikkeld, waarbij deze dame van stand, me enkel naar de mond vloog, terwijl ze het geld , gewoon ongezien in ontvangst nam.... Je geeft haar , wat het je waard is in combinatie met wat je kan uitgeven.... een vaste waarde in GT, een heerlijke dame, die wellicht door de nieuwe ijsbeertjes, omdat ze er ietsje ouder uitziet niet als eerste op het to do lijstje komt staan..... maar, eenmaal één keer toegegeven hebbend aan haar, zal Alicia niet alleen op je "done"lijstje staan ,maar voor altijd op je to do lijstje terug te keren.
Een heerlijke dame met het hartje op de goede plek...althans dat neem ik aan, heb het niet gecheckt....

Na deze ontmoeting loop je de bar in en loop je tegen Alicia en tegen Poolse Tanja aan.. was er een half jaartje tussen uit geweest en wilde nu weer anfangen...
Wat is dat toch met die meiden, ook deze Tanja zag er werkelijk jaren jonger uit dan zoals ik haar nog op mijn GT directory in mijn geheugen heb staan..
Nog een Veltins mit Zitron gedronken, een soepje genomen en me vanuit een bank met heel goed zicht op de hele bar, rustig wat zitten mijmeren, over heden, verleden en verder verleden. Maria kwam me daar nog even bij helpen, al was ze natuurlijk ook best in voor iets anders...Of ik Nikita al had leren kennen, nou heel toevallig van middag nog. Dit was een goede vriendin geworden en ze had haar op sleeptouw genomen toen ze helemaal alleen in GT was aangekomen.
Maria, je blijft voor mij en voor velen die lieve Meid uit Litouwen....

Daarna nog even houdoe wezen zeggen tegen Marina en tegen Maria, me aangekleed en de weg naar huis aangevangen....
Hier met een goed gevoel weggegaan , met een voldaan gevoel.,.met een gevoel van Mission Accomplished...het zit erop, dat was dat....Eso es todo amigo's riep Samira dan altijd en zo voel ik het nu ook.
Voor mij, ongetwijfeld verwende ijsbeer, kan Golden Time(alsook YY, PHG , etc) me niet meer die fascinatie bieden die ik de eerste anderhalf jaar werkelijk iedere minuut dat ik in GT was, had... Lees maar mijn Geile Tijden recensie van Januari 2007...
It's all over now , zo voelt het...
Dit heeft niks met GT of de dames of zo te maken...Dit heeft alles en enkel met mezelf te maken...zelf evolueer je als ijsbeer ook. Er komen andere clubs en clubvormen op je pad, je vind uiteindelijk daar de sex van je leven...
Heb hierover al meer dan genoeg( tja in jullie ogen dan denk ik) geschreven...
Uiteraard gaat het om Jenny's Party Treff in Xanten... Vind je daar je draai, dan wil je er nooit meer weg. De draai of de klick is wel wezenlijk, maar is dat niet overal mee.???
Ben niet op zoek naar een gevatte afsluiter of zo, moet spontaan komen.....of niet natuurlijk...

Het was een mooie tijd en Gusto heeft één grote wens.... dat alle nieuwe en pas aangevangen ijsbeertjes die naar GT trekken, dat die even zo veel plezier mogen hebben, en de dames van hen, als wat Gusto heeft mogen meebeleven...Geniet er met volle teugen van...probeer je in kontakt te stellen met een medebeertje( er zijn er genoeg op dit forum) en kom je dingen tegen die wat vreemd zijn/lijken, kom er mee voor de dag bij een medebeertje...Je zal zien dat voor hem die dingen niet vreemd en maar des te herkenbaar zijn. Hij kan je als geen ander tips geven om ongeschonden van dit alles te mogen blijven genieten..

Het was gewoon geweldig, en ik had het voor geen goud willen missen....

Wil een waardige aflsuiter maken met een vette knipoog toch naar "lekker Snoepje Samira" een meisje waar Gusto heel veel mooie tijden mee heeft mogen meemaken en ook Samira heeft Golden Times met Gusto mogen beleven...

Alsof ik de woordjes nóg steeds uit haar heerlijke Latina mondje zie en hoor rollen...
eso es todo , amigo's

Gusto mass.... maar dan wel ergens anders....

Rex
22 januari 2008, 22:10
Best druk vandaag met de dames in GT. En dat voor een maandag. Rond 18 uur telde ik er toch zeker 45-50. Zag er ook best veel die ik dinsdag nog in VV zag. Tijd zal het uitwijzen of GT last ondervind van VV.

Ik was afgelopen maandag middag / avond ook in GT, maar vond het maar een saaie boel. Ben ik nu zo verwend of liep er echt niets rond.:confused:

Ik vond het zeer rustig met weinig vrouwen en ijsberen. Uiteindelijk is het me toch gelukt om 1 dame uit te nodigen voor een goed gesprek...................:luvlove:

Toevallig wist ik dat zij er maandag zou zijn, dat dan weer wel.........:rolleyes:

seqoya
23 januari 2008, 08:50
ik was gisteren in GT ...en moet zeggen het verval begint in te treden.. de concurrentie met VV begint op te vallen.. Een aantal dames vertelden me dat ze al in vv geweest zijn en dat het geweldig is en ik denk dat ze niet lang meer in GT zullen blijven..

ik kwam tegen half 4 en ben rond 6 uur weer gegaan...de bezetting rond die tijd was zoals het vroeger rond 2 uur was... dus magertjes.. er waren nu meer ijsberen dan dames...

Het wordt nu tijd voor GT om de zeilen bij te zetten en aktief te worden... tijd van arrrogantie is voorbij... nu moeten ze de ijsberen en hertjes binnen zien te houden... dus ga er wat aan doen..

Rob10
23 januari 2008, 12:40
Ach, zal wel meevallen met die concurrentie van VV. Maandag liet een dame me een visitekaartje zien van een personeelslid van VV die actief dames aan het werven was geweest in GT. Als het echt storm loopt in VV, waarom zijn de dames dan weer terug naar GT na een dagje VV? De ijsberen in VV zijn tot nog toe meer kijkers dan doeners. Kan ik me wel wat bij voorstellen, die kamers beneden in VV zijn nu niet echt romantisch....En zoveel dames zullen er echt niet naar VV gaan als ze "maar" 24 kamers hebben. Waar de dames (en heren) echt een hekel aan hebben dan is het wel aan wachttijden voor de kamer, dus uiteindelijk zullen de dames zich verspreiden over de 4 paradijzen in de regio Venlo/Roermond.

ik was gisteren in GT ...en moet zeggen het verval begint in te treden.. de concurrentie met VV begint op te vallen.. Een aantal dames vertelden me dat ze al in vv geweest zijn en dat het geweldig is en ik denk dat ze niet lang meer in GT zullen blijven..

ik kwam tegen half 4 en ben rond 6 uur weer gegaan...de bezetting rond die tijd was zoals het vroeger rond 2 uur was... dus magertjes.. er waren nu meer ijsberen dan dames...

Het wordt nu tijd voor GT om de zeilen bij te zetten en aktief te worden... tijd van arrrogantie is voorbij... nu moeten ze de ijsberen en hertjes binnen zien te houden... dus ga er wat aan doen..

Jorah Mormont
23 januari 2008, 13:16

Ik word af en toe een beetje moe van de reacties van sommige op dit forum sinds de opening van VV. "Nee, het gaat nu allemaal gebeuren. PHG en GT gaan helemaal kapot" Heren toch........Allemaal gebasseerd op momentopnames:rolleyes:

Ik denk een beetje kortzichtig allemaal.............................Natuurlijk is het rustig op een dinsdag in GT. Zo ook in VV en ook PHG..

Valt allemaal wel mee. Veel te vroeg om zulke uitspraken te doen.
Ik was afgelopen vrijdag in GT en het was afgeladen vol. De line-up was super, dus totaal geen verval te merken. Ik denk dat GT het minst last zal hebben van VV. GT heeft gewoon zijn eigen karakter. Ik heb juist van vrouwen gehoord welke in VV waren geweest dat ze het NIET goed daarvonden. Gewoon maar allemaal heen laten sudderen.

En kom eens met een gegronde mening dan alleen afgaan van een moment opname. Iedere club heeft zijn goede en slechte momenten. Ga eens wat meer verschillende clubs bezoeken, dan weet je wat er overall gebeurt.

Heren, succes allemaal:fuck::fuck:

Sonny:wink:

seqoya
23 januari 2008, 13:40
ik hoop dat je gelijk hebt Sonny.. GT is mijn favouriete tent en zou het jammer vinden als het minder gaat worden !! Ben nog niet in VV geweest dus daar kan ik niet over mee praten ..

MrNeukieD
23 januari 2008, 14:03
Habe gestern auch mit 3 "alten bekannten" Frauen im GT gesprochen. Die waren unabhängig voneinander der Meinung, das sie erst mal 3-4 Monate abwarten und schauen ob sich die VV behauptet und dann mal schauen, wie es dort denn so ist.

Aber unterm Strich war die Aussage auch, das die Mädels sowieso hin und wieder wechseln und bei allem anderen, doch immer wieder gerne ins GT zurückkommen...

Laursone
23 januari 2008, 14:34
sowieso hin und wieder wechseln und bei allem anderen, doch immer wieder gerne ins GT zurückkommen...

wie die Eisbären auch

Jorah Mormont
25 januari 2008, 01:48
Onderweg naar huis toch maar even bij GT binnen gelopen. Ik moest immers nog eten. (wat een K-smoes, was gewoon geil).

De line-up was weer super, ik schat zeker minimaal 60 dames. Opvallend veel nieuwe gezichten, maar ook clubhoppers welke in woensdag j.l. nog in VV had gezien (o.a. Poolse Cindy en Constancia).

Na ruim 5 maanden weer eens de platinablonde Poolse Ola ontmoet. Leuk om weers bij te kletsen. Ik heb me rustig gedragen met twee kamer gangen. Een sprong in het diepe met de Tjeschische Sam en als afsluiter me laten verleiden door de Duitse Lia. Het was in ieder geval weer een geslaagde avond en van een verval zeker niets te merken.

Gustomass
25 januari 2008, 08:24
Onderweg naar huis toch maar even bij GT binnen gelopen. Ik moest immers nog eten. (wat een K-smoes, was gewoon geil).

De line-up was weer super, ik schat zeker minimaal 60 dames. Opvallend veel nieuwe gezichten, maar ook clubhoppers welke in woensdag j.l. nog in VV had gezien (o.a. Poolse Cindy en Constancia).

Na ruim 5 maanden weer eens de platinablonde Poolse Ola ontmoet. Leuk om weers bij te kletsen. Ik heb me rustig gedragen met twee kamer gangen. Een sprong in het diepe met de Tjeschische Sam en als afsluiter me laten verleiden door de Duitse Lia. Het was in ieder geval weer een geslaagde avond en van een verval zeker niets te merken.

Mooi kort en veelzeggend bericht Sonny.
Verval, opbloeien..tis net de economie... je kan het de lucht in praten, je kan het de grond in praten...
Het zit uiteindelijk tussen de oren en als het daar goed zit, zit het tussen de benen ook weer goed, en niet alleen bij ons ijsbeertjes maar ook bij onze tegen/medespeelstertjes.....;)

Mucho gusto a todos

Gustomass

ilovethaigirls
26 januari 2008, 13:03
We arriveerden zoals gepland rond 15.30.
Het werd meteen een hartelijke ontvangst. Nog met ons 50 euro biljet in de hand kwam R EEN 's superfavorietje M. ons al begroeten.
Tijdens het omkleden kwam er dan nog een van zijn favorietjes aan, de Duitse Jessica. Heeeeeey jullie hebben toch chocolade bij. Sorry Jessica deze keer niet :nee:. Als klap op de vuurpijl kwam ook Roxanne ons nog hartelijk verwelkomen.

Bij binnenkomst vond ik het voor een vrijdag erg rustig, zowel qua dames als ijsberen. Later zou de club dan toch behoorlijk gevuld zijn.
R EEN verdween al dadelijk met M. naar de kamer. Ik maakte aan de bar kennis met een Belg die maar niet kon kiezen en wel enkele tips kon gebruiken.
Lisa en Ricarda zaten bijna recht tegenover ons en ik zei hem dat die best wel goed waren. Hij is dan vertrokken met Lisa.
Even later kwam dan LuckyP de bar binnen en heb ik kennis gemaakt met Caligula en Ace2. Ook onze Nederlandse kompaan G. was weer van de partij. Zij brachten mij op de hoogte van de aanwezigen. Svetlana was er (maar die was zowaar met een weer ontwaakte Minime op de kamer), Sofia was er niet.

Mijn keuze van de dag was gemaakt, het zouden al zeker Ricarda en Svetlana worden.

Ricarda was gisteren terug in GT en gaat er weer een tijdje blijven. Ik denk dat ze in de toekomst Samya en GT een beetje zal afwisselen.
Bij binnenkomst had ik haar al dadelijk gespot. Ze vertrok echter met een ijsbeer en Alena voor een trio. Toen ze een tijdje later een drankje kwam halen achter de bar, keek ze me lachend aan en kwam bij me staan. Aan haar pre-sales kon ik onmogelijk weerstaan en heb haar een sleutel laten halen.
Werd weerom een uitstekende sessie. Ricarda is gewoon een lekker stuk, waarmee ik zeker nog wel een keertje zal teruggaan.

Bij terugkomst was het weer leuk bijpraten. Onze landgenoot kwam me bedanken voor mijn supertip die Lisa noemde. Hij kreeg er maar één woord uit: super super super....

Net voor het eten kwam dan eindelijk Svetlana ook de bar binnen. Ik maakte al even een kort praatje en zei haar dat we elkaar later op de avond zeker nog zouden terugzien. Het eten vond ik best wel genietbaar, paela met een kippebout.

Na het eten stapte ik dan op Svetlana af, maar een ijsbeer was me net 2 seconden voor. Toen ik merkte dat het maar bij een praatje bleef en ze terug bij haar vriendinnen stond, zag ik mijn kans.
Weerom 5 seconden te laat, nu was het LuckyP die me de loef afstak. Ik gunde het hem van harte maar heb wel eens op hem gevloekt ;).
Mijn geduld werd dan uiteindelijk toch beloond met een supergoede sessie. Is een zeer grote kanshebster voor mijn top 5 van 2008.

Toen R EEN zijn tweede sessie met Roxanne aanvatte, kwam ik Marina nog tegen maar ik zag het even niet meer zitten. Sorry Marina, vandaag ben ik geen ijsbeer meer.....

Zo rond 20 uur dachten we er dan aan om maar naar huis terug te keren. Maar plots zei R EEN tegen mij, kijk daar eens. Het was zowaar SOFIA :freu: die er nog doorkwam. Van vertrekken was geen sprake meer, die moest ik er toch nog bij nemen. Ik heb er nog wel een tijdje moeten op wachten, maar eens op de kamer ontpopte ze zich weerom tot een aziatische wervelwind. We zullen haar spijtig genoeg een drietal weken moeten missen wegens verlof.

Voor de liefhebbers nog een greep uit de aanwezige dames. Ik kende er minder dan de helft bij naam, dus zullen er wel zeker 60 geweest zijn.
Alena (D) (staat hier op het forum verkeerdelijk als Alina), Casey, Cindy (D/I), Cindy (Pl), Denise, Ellie, Gabriella, Gulcan, Jessica, Lin, Lisa, Luna (Mar), Magdalena, Marina, Mati, Nicole, Nikita, Nipa, Olga, Rachel, Regina, Ricarda, Rosa, Roxanne, Sofia (na 20 u), Suzanne, Svetlana :luvlove:, Veronica,.....

Het zal effe duren voor we nog in GT komen want volgende keer ga ik mijn vrijkaartje verzilveren in VV. Wegens werkomstandigheden hebben we het wat lastig om een en ander te plannen, maar we geraken er wel.

Groeten van een nog steeds nagenietende ILT :wink:

longdivision
26 januari 2008, 16:30
Dit heb ik ook op Hookers geschreven, maar misstaat hier ook niet:

Btw, dit betekent wel dat ik NIPA dus niet meer zal zien, zolang ze bij GT werkt.

--------------------
Gister ben ik WEDEROM geweigerd bij Goldentime, dit was de derde keer en dus de laatste keer. Na de eerste keer, dacht ik omdat het wellicht ERG druk was ('s avonds), de tweede keer was het in de middag en gister dus heel vroeg in de avond (18:30), alle drie de keren was het die neerbuigende toon en gunde de hostess me geen blik waardig. Ronduit onbeschoft.

De man voor mij in de dikke Mercedes mocht er wel in, ik en mijn medewandelaar niet en de groep van 3 na ons wel (ja, ik heb staan wachten om te checken). Toen ik aan de deur kwam, liep er net een groep van 6 Hollanders naar buiten en NOG durft de hostess te zeggen: "VOL!" en meteen de deur dicht te doen.

Ja, ik ben al jaren buitenlands, maar spreek wel accentloos 4 talen vloeiend, spreek altijd met 2 woorden, ben netjes en verzorgd (zonder bling).

Als iemand van GT zou willen reageren, dan hou ik me aanbevolen, maar mij zien ze daar dus ECHT niet meer terug komen. Ik ben NOG NOOIT geweigerd in welke Sauna club/FKK dan ook en vind dit echt beschamend.

Daarna zijn we maar gewoon doorgereden naar Yin Yang (ligt toch in de buurt) en daar zien ze ons zeer regelmatig en worden we altijd hartelijk begroet. Ook wij wilden weleens GT mee maken, maar schijnbaar moet je daar een blonde kop voor hebben. Of blauwe ogen.

De reden dat ik 3 keer terug ben geweest over een periode van een 6 weken, was puur om te checken of het een incident was of dat ze, in mijn geval, wel gewoon discrimineren. Daarom schrijf ik er nu pas over.

N.B. Ik moet overigens zeggen, dat de behandeling door de portier van GT uiterst correct was, zoals dit van portier verwacht mag worden.

Ace2
26 januari 2008, 23:07
Deze week ontmoette ik een Japanner en een Amerikaan (dit is geen mop, dit is het begin van mijn recensie). Beiden kenden elkaar uit de internationale zakenwereld. De Japanner was voor zaken in Parijs en de Amerikaan in Amsterdam. Omdat ze toch bij elkaar in de buurt waren hadden ze afgesproken elkaar even te treffen. “Bij elkaar in de buurt? Elkaar even treffen?” riep ik lachend. Nu moesten de 2 heren lachen. Misschien dat Amsterdam en Parijs uit het oogpunt van een provinciaal lokaal gerichte Nederlander ver uit elkaar liggen, maar voor mondiale wereldburgers liggen Parijs en Amsterdam bij elkaar om de hoek. Dat wilde ik ook. Ik wilde ook een mondiale wereldijsbeer zijn.
Als Amsterdam en Parijs dicht bij elkaar liggen, dan woon ik wel erg dicht bij GT. En als ik dan toch in de buurt van GT ben, dan kan ik net zo goed even langs gaan. Zo gezegd, zo gedaan.

Om 14.30u. scheurde ik de laatste bocht om voor een kort bezoek. Bekenden zouden er toch niet zijn, dus: 1 a 2 snelle lekkere wippen dacht ik bij mijzelf. De parkeerplaatsen bij de bouwmarkt oogden vol, maar de plaatsen naast de heg en de parkeerplaats van GT zelf boden nog volop ruimte. Dat verbaasde mij bij een volle parkeerplaats van de bouwmarkt. Het kwam niet bij mij op dat er ook mensen naar de bouwmarkt zouden kunnen gaan.
Ik drukte op de bel en wachtte tot het welkomsgeratel van het traliewerk mijn bloeddruk zou verhogen. Het duurde echter even voor iemand kwam. Ondertussen zag ik wel een arm omhoog gaan die begon te zwaaien. Die zwaaiende arm maakte mij wel voorzichtig. Die arm had mij iets teveel haren. Dat bleek later ook te kloppen, want de arm behoorde tot Caligula. Lachend liep hij op mij af, waarbij hij mij verbaast aankeek (zo in de trant van: wat doe jij hier nu?). “Hetzelfde als jij” dacht ik. Caligula gaf mij een hand. Het was echter geen welkom wat hij mij toewenste, zoals: “Leuk je weer te zien. Kom binnen, dan gaan wij ons vermaken.” Nee, niets van dat alles. Caligula zei: “Asterix is er.” Ik antwoordde: “De echte? Of de ijsbeer?”
Het was natuurlijk wel leuk 2 bekenden te treffen, maar ik besefte ook dat ik voor de dames was gekomen. Ik had niet veel tijd en ik wilde wel even van bil. Dus ik maakte haast, douchte mijzelf en rende met natte haren de barruimte binnen. Ik was nog maar net binnen toen ik ineens in het lachende gezicht van LuckyP keek. Uiteraard hem de hand geschud. Tijdens het bijkletsen zag ik in mijn ooghoeken Lin zitten. Ik zag nog meer dames: Gulcan, Rachel, Sandra, Svetlana, Roxanna, Cindy, Nicolle, Lisa (Dld.) Regina, Nipa, Gabriella, Veronica (Ned.), Lia, Lunka, Constanzia, Ola, Sonja,Magdalena, Marina, Kacy, Sam, Lisa (Afrikaans),Ely, Veronica, Claudia, Jessica, Ricarda en Mati, Kortom teveel om allemaal tegelijk te nemen. Ik moet toch even kwijt dat Svetlana uit Kazastan er met haar blonde haren er wederom oogverblindend mooi uit zag. Dat zal ze van mij niet hebben gezegd (s.v.p. geen bevestigingen op het forum of mail). Ik zag nog net dat ze door MiniMe werd geschaakt, anders was het mijn beurt geweest.

Als een echte ijsbeer liet ik LuckyP in de steek en ging naast Lin zitten, maar niet nadat ik LuckyP had toevertrouwd dat Lin aan te bevelen was. Lin en ik raakten aan de praat en Lin bleek net terug van vakantie. Ze zag er goed uit. Minder bleek en goed uitgerust. Dat zei ik haar ook. Ik wilde ook dat ze dat tegen mij zou zeggen. Dus zei ik tegen haar: “Du muss sagen dass ich auch gut aus sehe, dass meine korpe heute schon ist, dass du lust bekommt von meine korpe, dass meine muskulare du gefahlst.” Maar hoe ik het ook probeerde, het leek geen effect te hebben, tot Lin zei: “Oh my god.” ……………………….
………..LuckyP had zich bij ons gevoegd. Probeer ik mij in allerlei bochten te wringen om een ietsiepietsie klein complimentje te krijgen, een beetje aandacht en een beetje applaus en dan komt LuckyP met zijn imposante verschijning die gelijk de associatie met god oproept. Dat is ook geen eerlijke concurrentie. Bedroefd droop ik af, om later vast te stellen dat Lin en LuckyP naar de kamer zouden vertrekken. Over een bonus voor mij (van Lin voor de omzet en van LuckyP voor het genot) hoorde ik niets.
Ondertussen dook ook Asterix op. Als echte ijsberen schudden wij elkaar de hand en omhelsden elkaar. Even meende ik iets van oneerlijke concurrentie te horen van dames.
Aan de bar raakten wij aan de praat met Caligula. In mijn ooghoek zag ik ineens Little Diablo binnenkomen. Toevallig was het mij deze week opgevallen dat hij de laatste maanden wel erg weinig op het forum was verschenen. Ooit was er een tijd dat voor iedere letter die je schreef dat Little Diablo erop reageerde. Uiteraard even naar Little Diablo toe gegaan, die met een vriend was gekomen. “Hoe kom jij hier zo verzeild?” vroeg ik aan die vriend. “Met de auto van Little Diablo” antwoordde hij eerlijk.
Maar al dat geklets leidde mij af van belangrijke zaken, waarvoor ik was gekomen. Ik ging eens een rondje lopen. Ik ging op jacht of was ik nu een prooi? Hoe het ook zij, ik ving iets of ik werd door iets gevangen. Op de kamer leek alles naar wens te verlopen tot ineens wat bloed op het laken verscheen. De dame in kwestie bleek haar periode te krijgen. Einde sessie. Uiteraard werden nog enkele orale en/of handmatige diensten voorgesteld, maar daar had ik niet zo’n zin in. Het liefst was ik zo snel mogelijk weg gegaan, om in de bar opnieuw op jacht te gaan. Ik merkte echter dat de dame zich een beetje zorgen maakte. Ik sloeg mijn armen om haar heen en probeerde haar te troosten. Ace2: een troostende ijsbeer.

In de bar aangekomen keek ik om mij heen en besefte dat deze middag voor mij geen uitmuntende sex zou zijn weggelegd. Er waren teveel bekende ijsberen om te kletsen en het begin was niet goed geweest en dat is meestal een veeg teken. Daar kwam bij dat ik al teveel tijd had verloren om nog 2 sessies te ondergaan. Tijdens dit gepeins vroeg een ijsbeer aan mij: “Ace, ben je aan het nadenken wat je gaat schrijven.” Hij stelde zich voor als Picasso1. Picasso1 vindt dat je een vriendschap moet beginnen door felle kritiek te spuien. Het kan daarna alleen maar beter gaan. “Ik lees jouw berichten nooit. Die zijn veel te lang. Ik ga die hele woordenbrei niet doorworstelen.” Caligula die er bij stond, greep niet in. "Ok, ok, als het allemaal niet goed genoeg is, als het allemaal te lang is, dan lees je het toch lekker niet. Dan schrijf ik ook niet over jou. Dan saneer ik je uit mijn verhaaltje. Dan wordt het vanzelf korter.” beet ik van mij af. Resoluut draaide ik mij om (dat had ik wel eens op tv gezien) en liep weg, om mij nog een keer om te draaien en te roepen: “En jouw recensies lees ik lekker ook niet meer. Lekker puuuuhhhhh.” Dat laatste is natuurlijk niet waar, maar dat hoeft Picasso1 natuurlijk niet te weten.
Ik liep dus weg en zag LuckyP zwaaien dat ik moest komen. Ik had het duidelijk druk. Hij stelde mij voor aan IloveThaigirls en R EEN. Zo leerde ik hen eindelijk eens kennen. En zo leerden zij mij kennen. Het zat hen niet mee, die middag. Ik zag Marina zitten en ik dacht waarom ga ik eigenlijk niet eens met haar naar de kamer. Ja, waarom niet? Ik liep op haar af en ze keek mij verbaast aan toen ik haar aansprak. Ik was haar immers zo vaak al voorbij gelopen. Gezien mijn tijdsplanning besloot ik haar maar direct uit te nodigen voor een kamerbezoek. Ze zei echter met het ons aller bekende piepstemmetje: “Ich kann nicht. Ich habe schon abgesprochen mit deine freund.” en ze wees naar het groepje manen bij IloveThaigirls. “Nou, mooie vrienden zijn dat.” dacht ik nog. “Du hast nur lust in hubsche manner.” verweet ik haar. “Du bist auch hubsch. Ich soll auch mit dir nach zimmer gehen. Spater. » was haar reactie. Ik liep maar terug naar mijn nieuwe “vrienden”.
Tijdens ons gesprek zag ik achter ons groepje bij de bar een dame zitten. Ze had iets Zuid-Europees met een donkere huid. Ik lette eens goed op en ze leek er mooi uit te zien. Niet echt jong meer, maar met mooie volle borsten. Toen ze zag dat ik keek, lachte ze naar mij en knipoogde. Ik liep op haar af en stelde mij voor. Ik bleek kennis te maken met Lunka uit Marokka. Voorheen had ze nog gewerkt in Dusseldorf. Maar daar begreep ik verder niet zoveel van. Ze werkt pas net in GT. “Suchst du echter manner?” vroeg ik haar. Snel ja knikkend bevestigde ze mijn vraag, waarbij ze waarschijnlijk dacht: “Shit, nu gaat die oude vent natuurlijk zeggen dat hij een echte kerel is en dan moet ik natuurlijk zeggen dat dat ook zo is.” Rekeninghoudend met die gedachte zei ik: “Ich soll dich hilfen mit suchen.” Ik stelde ze ook nog even voor aan mijn nieuwe vrienden. Maar er werd genoeg gepraat. Het werd eindelijk tijd voor sex.

Lunka bracht mij naar kamer 8, waar ze zich ontdeed van haar kledij. Ze heeft een mooi gebruind lichaam met volle mooie borsten. Ze is niet slank, maar alles is mooi in verhouding. Ik schat haar niet echt jong in, maar onder de 30 zal ze wel zijn. Ik had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen.
We gingen op bed liggen en Lunka begon mij direct nat en gulzig te tongzoenen. Dat deed ze goed,. “Du kusst gut” zei ik, “Du auch” zei ze maar het had ook iets afstandelijks en professioneels. Ik klaagde echter weinig. “Ich weiss” zei ik weer, “Meine mutter sagt dass auch immer.”Na een minuutje of 2 zoenen ging ze naar beneden waar ze gelijk, deep throating mijn penis naar binnen slurpte. Dat ging allemaal wel erg snel. Na een mislukte sessie en een week droog staan had ik natuurlijk veel zin, maar het moest ook geen haastwerk worden. Ik besloot haar op haar rug te leggen, waarna ik haar wederom zoende. Langzaam ging ik naar beneden en toen ik bij haar poesje kwam ging ik weer likkend omhoog om weer omlaag te gaan. Ik likte aan haar poesje, dat al goed nat was. Ze liet gewillig mij mijn gang gaan, waarbij ze zachtjes kreunde. Met haar handen ging ze door mijn haar. Uiteindelijk gebruikte ze die handen om mij zachtjes weg te duwen, waarna ze op haar knieeen voor mij ging zitten. Ze pakte mijn penis en begon lustig te pijpen. Dat deed ze goed en ik voelde dat ik klaar ging komen. Even overwoog ik het allemaal nog te rekken, maar dat deed ik uiteindelijk niet. Ik kwam lekker klaar in haar mond. Lunka haalde een tissue en spuwde alles uit. “Du weiss dass dass extra ist?” Natuurlijk wist ik dat. “Hast du banane gegessen, heute. Dein sperma smeckt wie banane und nicht nach slechte fisch.” Ik denk dat ik een goed kwartier op de kamer met Lunka had gezeten. Dat kun je niet lang noemen. Toch wilde ik wel indruk maken. Dus ik besloot mijn ijsberenvrienden te vragen om op het forum te schrijven dat ik 2 uur was verdwenen, waarna ze Lunka totaal gedesorrienteerd en verdwaasd in de barruimte zagen rondlopen. Dat doet het altijd goed op het forum. Helaas zag ik mijn ijsberenvrienden nergens. Mooie vrienden. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel: nu wist tenminste niemand dat mijn sessie maar 15 minuten had geduurd.

Na wat gedronken te hebben ging ik weer eens een rondje lopen. Ik kwam Asterix en Little Diablo tegen bij de kino. Bij de deur die de gang bij de kino naar de wirhlpool/sauna – plein verbond stonden wij wat te praten toen een dame ons passeerde en Little Diablo een zoen gaf. Daarna liep ze door. “Ich kann auch gut kuschen.” riep ik nog. De dame in kwestie draaide zich om en zag mij met mijn tuitende lippen. Dat deed haar in gezwinde pas doorlopen. Verbaast keek ik naar Asterix en Little Diablo die schijnbaar iets interessants op het plafond zagen. Ineens stond Caligula bij ons. Zijn aandacht werd getrokken door Regina die zich de hele tijd stond in te smeren. “Die heeft veel werk voor zo’n klein lichaampje” zei Asterix. “Wij moeten daarvan geil worden.” zei ik. Bij mij werkte het niet, maar bij Caligula des te meer.
Asterix en ik liepen weer de bar in, waar wij de vriend van Little Diablo aantroffen die een Spaanse schone had veroverd. Het was een mooi, ietswat verlegen, meisje. Haar Duits is niet al te best en toen ik dus grappig probeerde te zijn (ik weet het: het is eigenlijk verloren moeite) begreep ze er niets van. Maar ik begreep er ook niets van. Toen zij 2 vingers naar haar lippen bracht (later begreep ik dat ze een sigaret wilde) vroeg ik: “Willst du blasen? Hier im bar?” Het arme meisje dacht vast dat ze voor de gek werd gehouden (dat was natuurlijk ook zo) en liep maar snel naar de balie om te kijken of er al een sleutel vrij was.
Ondertussen was mij al opgevallen dat een dame nogal resoluut telkens door de barruimte liep op hoge witte laarzen. Ze had het druk, maar ze had toch tijd om zo nu en dan mij lachend aan te kijken. Ik wist niet goed of ze mij nu beviel of niet. Twijfel, twijfel, twijfel. Picasso1 twijfelde wat minder en ging er mee op de kamer. Later begreep ik dat het de Nederlandse Veronica betrof die haar werk naar tevredenheid had gedaan.
Asterix zag Caligula alleen staan en zei dat wij hem maar eens gezelschap moesten gaan houden. Dat was een ietswat foute inschatting. Net toen wij aankwamen, kwam ook Regina aanlopen om Caligula te vertellen dat er een wachttijd was. Maar ach, waarom wachten? Voor onze ogen werd Caligula getrakteerd op een intense tongzoen en beiden gingen op de bank zitten waar Regina wijdbeens verder ging met het opwarmen van Caligula. Geschokt stond ik daar: “Caligula wass machst du da? Wir sind in ein netter club. Wo ist die chef von diesem club? Ich bin shockiert.” Het mocht allemaal niet baten. Ondertussen stond Nipa naast mij. “Sie ist gut. Ich weiss dass. Ich bin mit Regina und ein mann zum zimmer gegangen. Sie was sehr gut.” Ik had overigens niets gevraagd. “dass muss du uber mir sagen, nicht uber Regina.” zei ik tegen Nipa. “Du auch, du auch » waren haar troostende woorden. Mijn kinderhand was weer gevuld.

Ik liep nog een beetje rond en trof LuckyP en MiniMe aan in de wirhlpool. Ik ging op de rand zitten. LuckyP legde mij uit dat hij hier centraal zat en zo alle vrouwen langs zag komen. Dat is nog eens slim. Ik ga rondjes lopen en daardoor lopen de dames altijd snel voor mij uit (recht in de klauwen van LuckyP). Ik was aan het praten, maar ineens dook LuckyP voorover om iets te zeggen tegen de dame die met MiniMe zat te praten. “En ik dan?” vroeg ik mij af. Het bleek een Francaise die voorheen de naam Claudia had, te zijn. “Kan er iemand Frans praten?” werd er geroepen. “Je parle francais un peu. » zei ik. Mijn leraar frans zou trots op mij zijn geweest, net als mijn moeder. Nu ik toch de smaak had te pakken, ging ik maar verder. “Mama fume une pipe » en ik maakte pijpbewegingen. Ik en humor in het frans en dat tegelijkertijd. Het moet niet gekker worden.
Ik zag ook Picasso1 staan. Veronica liep hem voorbij en Picasso1 lachte naar haar, maar ik geloof niet dat ze reageerde. Een beetje verbaast keek hij haar na. “Dan weet hij gelijk hoe ik mij altijd voel.” dacht ik. “Hij moet ook niets kritisch zeggen over mijn verhaaltjes, anders laat ik hem voor straf een verhaal van Gustomass lezen. ‘ns kijken hoe hij dan piept.”
Svetlana kwam haar nieuwe nagels nog even laten zien. Maar ik keek naar iets anders. Het kwijl moet uit mijn mond zijn gelopen.

Het werd langzaam maar zeker tijd om naar huis te gaan. Ik besloot nog even met Picasso1 te praten. Ons gesprek kwam niet ver, want Lunka kwam bij ons staan. Ze wees op het lichtje op mijn mobiele telefoon. “Eine persone versuchst du an zu rufen. » zei ze. Dat was niet zo, want dat lichtje brand altijd. Het zal vast eenvoudig uit te zetten zijn, maar ik zou niet weten hoe. Techniek en vrouwen. Het zijn 2 dingen die ik niet beheers. “Es ist meine mutter” zei ik en ik deed net alsof ik een telefoongesprek begon. “Hallo mutti, wie geht es dir?…..Ich bin bei Lunka. Sie ist sehr nett und schon. Sie blast gut und sagt dass ich sehr gut kusschen kann. Meine mutter sagt hallo zu dir.” vervolgde ik. Ze gaf mij een klapje. Het kostte mij enige moeite om net te doen of dat klapje mij niet deerde.
Ondertussen had Lunka haar interesse in Picasso1 verlegd. Hij bleek een echte chameur te zijn. Lunka wilde snel naar de kamer, maar Picasso1 zei dat hij daar net vandaan kwam. Maar hij vond het leuk om met haar te praten, zodat hij een idee kreeg van haar. Zo kon hij alvast over haar fantaseren, zodat hij later met haar naar de kamer kon. Ze maakte een erg goede indruk, zei hij. Lunka hing aan zijn lippen. “Zo moet dat dus” dacht ik. Dat wil ik ook. Die poging bewaar ik echter voor de volgende keer. Het was ondertussen 18.00u. geworden en het eten werd opgediend. Tijd om te vluchten dacht ik. Ik nam afscheid van diverse ijsberen en dames en vergat er vast een stel.

Ik douchte mij en kleedde mij snel om, om snel naar mijn auto te gaan. De sex was niets geweest, of althans niets bijzonders, maar ik vond het leuk om allerlei bekende ijsberen te treffen. Twee uur rijden voor een wip van 15 minuten. Ik zal het mijn vrouw maar niet vertellen, ze zou mij voor gek verklaren.
Ik stapte in mijn auto en de welbekende mondharmonica hoorde ik al op de achtergrond. Ik startte mijn auto en reed weg en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……..”

Picasso 1
26 januari 2008, 23:41
Zucht, voor het eerst een hele bericht van Ace2 gelezen.

Een mooi verhaal rijker en een half uur armer :smile2:.

vaybeee
26 januari 2008, 23:49
Dit heb ik ook op Hookers geschreven, maar misstaat hier ook niet:

Btw, dit betekent wel dat ik NIPA dus niet meer zal zien, zolang ze bij GT werkt.

--------------------
Gister ben ik WEDEROM geweigerd bij Goldentime, dit was de derde keer en dus de laatste keer. Na de eerste keer, dacht ik omdat het wellicht ERG druk was ('s avonds), de tweede keer was het in de middag en gister dus heel vroeg in de avond (18:30), alle drie de keren was het die neerbuigende toon en gunde de hostess me geen blik waardig. Ronduit onbeschoft.

De man voor mij in de dikke Mercedes mocht er wel in, ik en mijn medewandelaar niet en de groep van 3 na ons wel (ja, ik heb staan wachten om te checken). Toen ik aan de deur kwam, liep er net een groep van 6 Hollanders naar buiten en NOG durft de hostess te zeggen: "VOL!" en meteen de deur dicht te doen.

Ja, ik ben al jaren buitenlands, maar spreek wel accentloos 4 talen vloeiend, spreek altijd met 2 woorden, ben netjes en verzorgd (zonder bling).

Als iemand van GT zou willen reageren, dan hou ik me aanbevolen, maar mij zien ze daar dus ECHT niet meer terug komen. Ik ben NOG NOOIT geweigerd in welke Sauna club/FKK dan ook en vind dit echt beschamend.

Daarna zijn we maar gewoon doorgereden naar Yin Yang (ligt toch in de buurt) en daar zien ze ons zeer regelmatig en worden we altijd hartelijk begroet. Ook wij wilden weleens GT mee maken, maar schijnbaar moet je daar een blonde kop voor hebben. Of blauwe ogen.

De reden dat ik 3 keer terug ben geweest over een periode van een 6 weken, was puur om te checken of het een incident was of dat ze, in mijn geval, wel gewoon discrimineren. Daarom schrijf ik er nu pas over.

N.B. Ik moet overigens zeggen, dat de behandeling door de portier van GT uiterst correct was, zoals dit van portier verwacht mag worden.

dit heb ik ook 2 keer eerder meegemaakt hier, beide keren was ik samen met een maat.
de 1e keer betreffende dame aan de ingang weten te overtuigen dat er niets vreemds was waarna we alsnog binnen werden gelaten.
de 2e keer kwamen we er niet in, dus maar doorgereden naar happy...

heel erg jammer dat het zo moet...

TIP: apart naar binnen gaan en binnen elkaar opzoeken.....

HEEL ERG JAMMER DAT HET ZO MOET...

over wereldburgers gesproken!!!!

Ace2
27 januari 2008, 07:08
Zucht, voor het eerst een hele bericht van Ace2 gelezen.

Een mooi verhaal rijker en een half uur armer :smile2:.

Foei, je hebt het afgeraffeld.

Picasso 1
27 januari 2008, 18:41
Foei, je hebt het afgeraffeld.

Nee hoor, je was immers al om 18.00 uur weg. Als je tot sluitingstijd was gebleven had ik er zeker een uurtje voor uit moeten trekken...:rofl:

NikXXX
27 januari 2008, 19:18
Heb mij weeral kostelijk geamuseerd in GT afgelopen zaterdag! Weet iemand wie die superslanke dame is met de blonde rasta haren? Ze heeft kleine borsten (cup A). Thanks!

Jorah Mormont
27 januari 2008, 19:27
Heb mij weeral kostelijk geamuseerd in GT afgelopen zaterdag! Weet iemand wie die superslanke dame is met de blonde rasta haren? Ze heeft kleine borsten (cup A). Thanks!

Dat is Regina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2192) uit Tsjechie

Cupido
29 januari 2008, 23:34
Tja, wat kan ik nog toevoegen aan de verhalen over afgelopen vrijdag zoals die van ILTG (Ilovethaigirls, je moet toch echt eens kijken of je die naam kan inkorten!!) en Ace2. Ok Picasso1 je hebt gelijk dat de stukjes niet al te kort zijn (volgens mij heeft Ace2 zichzelf overigens vandaag nog eens goed overtroffen qua lengte. Maar ik blijf ondanks de lengte wel op het puntje van mijn stoel zitten als ik zijn verhalen lees. Tjee het lijkt wel of hij de hele middag op de film gezet heeft en het nu op papier zet. Ace2 je hebt toch niet ook zo’n camera in je oog zitten als in de serie “deadline”??, zoveel details die jij nog kan opnoemen en nog behoorlijk waarheidsgetrouw ook. Nee het is maar goed dat Ace2 zo snel weer naar huis moest. Hoe lang had het verhaal geworden als hij tot 1 uur in de nacht had gebleven!!! Mooi en leuk is al beschreven hoe ik op de kamer ben beland met Lin en de Kazachstaanse Svetlana. Ik moet zeggen dat wat mij betreft beide heren opnieuw in aanmerking komen voor de recensie van de maand.:freu: Maar ik hoop toch dat ze deze keer voor een nieuwkomer zoals ik gaan!! Ok, dan ga ik toch nog een poging wagen een verhaaltje te maken zonder alles wat al beschreven is te herhalen.

Mijn wellnessdag begon al iets eerder dan bij Ace2 en ILTG, al was ik natuurlijk niet zo vroeg als Caligula en Asterix. Ik kwam binnen toen de zon nog scheen. Gelukkig was er net nog 1 plaatsje vrij om te parkeren op het terrein zelf. Dat scheelde al weer wat lopen. Jammer genoeg konden Boeddha en snelle H niet komen. Boeddha beterschap en beide tot de volgende keer! In de bar gekomen was het hoog tijd om nog een ontbijtje te nemen. Ik was nog net op tijd. 1 Vers wit broodje was er nog aanwezig. Die hadden ze voor mij over gelaten.:D

Vervolgens ontmoette ik MiniMe. Hij wist mij te vertellen dat hij Svetlana 2 al gezien had en al verzekerd was van een longsession met haar en dan bedoel ik niet het inmiddels beruchte LPT-tje. :rofl: Nadat zij bij hem was gaan zitten kon ik haar ook eens van dichtbij bekijken. Wat een schatje is het toch. Nadat ze mij haar oude nagels had laten zien vertelde zij me dat die middag de nagelspecialiste er nieuwe op zou zetten. Ik gaf haar aan dat ze de nieuwe nagels dan maar op de kamer aan mij moest laten zien. MiniMe had inmiddels lang genoeg gewacht en zocht met Svetje de kamer op.

Om op temperatuur te komen zocht ik de whirlpool maar op. Nadat ik mijn eerste whirlpoolsessie achter de rug had en weer bij de bar terugkwam ontmoette ik Ace2, eerst bij de bar, later opnieuw toen hij bij Lin zat. Hercules, zoals de dames hem ook wel eens begroeten, droop snel met de staart tussen zijn benen af, toen hij te maken kreeg met God. Ja, Lin wist mij op de juiste waarde in te schatten, door mij te begroeten met “Oh my God”. Ofwel met andere woorden: Lin wist de goede woorden voor een goede beurt wel te vinden. Nadat wij een tijdje met elkaar gesproken hadden en zij naast me was komen zitten vond ik dat er iets moest gaan gebeuren. Mede door de goede berichten en de positieve adviezen van ijsberen vond ik dat ik voor het eerst ook een keer moest gaan proeven van de Aziatische keuken. Lin een mooie vrouw en goed op de kamer, vooral oraal.

Teruggekomen van de kamer begroette ik ILTG en R EEN. Het was een leuke ontmoeting en daarnaast wist ik weer wat lijntjes met elkaar te verbinden door hun Ace2 en Caligula voor te stellen. Inmiddels was het behoorlijk druk geworden. Aan de namen van de dvp genoemd door ILTG en Ace2 kan ik nog Lilian, Mona, Agnes (net als de vorige keren dat ik haar heb getroffen was ze ziekerig!!), Vania, Franceska, Lilian en Olga toevoegen. Maar dan raakt mijn kennis van de namen van de dvp ook wel op. Er waren er in ieder geval genoeg onder hen genoeg toppers, maar aangezien ook het aantal ijsberen niet te lijden heeft van de concurrentie van VV kon het soms toch wel eens voorkomen dat het wel erg vol was met ijsberen. Uiteindelijk kwam ook MiniMe weer terug van kamer. Helemaal voldaan, een mens kon welhaast niet gelukkiger kijken!!!

Om wat af te koelen en gezondere lucht in te ademen zochten we de buitenlounge op. Koeler was het inderdaad, maar gezonder?? De ruimte was vergeven van een lucht waar menig mens high van kan worden! En dat zit allemaal in de €50,- entree!! Te gek man, cool, say jo jo jo.

Na een nieuwe whirlpoolsessie en het eten kreeg ik van MiniMe het signaal dat Svetlana 2 inmiddels weer terug was van de nagelspecialist. Na de ervaring van vorige maand wist ik dat je er dan snel bij moet zijn. Tsjonge wat baalde ik toen ik zag dat zij alweer met een ijsbeer aan het praten was. 99 % dat zij alweer vergeven was. Toen ik opnieuw voorbij kwam stond ze echter weer te praten met andere dvp. Ik dacht nog bij mezelf moeten tegenwoordig de ijsberen een sleutel halen?? Maar nee, ze was weer vrij. Het wilde echter niet meteen tot me doordringen. Ik wilde bijna vragen of zij na deze sessie bij mij langs wilde komen, tot het alsnog bij mij binnen kwam. “Nou ga maar snel een sleutel halen dan voor ons beiden”. Toen ik even later voorbij ILTG reed en met een big smile ( :baeh: ) hem aankeek zag ik een gezicht dat mij wel kon vermoorden!!! Toch was hij erg sportief. “Veel plezier op de kamer” zei hij met veel moeite. Het werd een geweldig half uurtje. Na 5 minuten had ik al kunnen komen, maar uiteindelijk wist ik het nog 20 minuten langer vol te houden tot ik het echt niet meer kon houden. Geweldig tongzoenen, pijpen, neuken en weer pijpen en dan zo’n heerlijk lichaam, een echte topper.

Mijn dag kon niet meer stuk. Bij dit hoogtepunt moest het blijven besloot ik. Wel wilde ik mijn wellnessdag nog goed voortzetten en afsluiten. Dit deed ik met een saunarondje, enkele pizzastukken, whirlpool en een goede massage. MiniMe constateerde nog dat ik ivm mijn fysieke gesteldheid wel korting mocht bedingen. Maar daar trapte de masseur niet in.:nee:

Nadat ik de bardames had bedankt voor hun support besloot ik weer richting huis te gaan. Bij de uitgang had ik nog een leuk gesprekje met de Thekenfrauen. Wat ze wellicht ook doen met andere ijsberen die niet binnen komen, mij behandelen ze zeer netjes en van mij hoor je geen verkeerd woord over hun. Nee, dit was weer een heerlijke dag geweest. Eentje waar ik de komende 3 weken weer op moet teren.

Gr.
LuckyP :wink:

Willem2
30 januari 2008, 00:37
Vervolgens ontmoette ik MiniMe. ...

:eek::eek::eek:
Zeker een vergelijkend prijsonderzoek aan het doen :D;)
Maar hij kan zich voor volgende maand weer gaan inschrijven voor verschillende Tombola's :lostit::freu::wink: