PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, December 2007

2horny4u
1 december 2007, 13:35
Ja GUSTO fijn dat je het allemaal in je oren hebt geknoopt. Maar het is is wel waar, het feit dat je deze wijsheid nu ook aan anderen overdraagt doet me deugt. Hopenlijk kunnen we allemaal zo lang mogelijk genieten van al dit moois. Want de verleiding is groot en het vlees is zwak.

gr. 2horny4u

Stiffmaster
1 december 2007, 13:49
Ja GUSTO fijn dat je het allemaal in je oren hebt geknoopt. Maar het is is wel waar, het feit dat je deze wijsheid nu ook aan anderen overdraagt doet me deugt. Hopenlijk kunnen we allemaal zo lang mogelijk genieten van al dit moois. Want de verleiding is groot en het vlees is zwak.
gr. 2horny4u

Verrek en ik altijd maar denken dat het vlees hard moest zijn :baeh: , Stiffler die nog even door moet gaan met krijten van W2 :heul:

Gustomass
2 december 2007, 13:11
Verrek en ik altijd maar denken dat het vlees hard moest zijn :baeh: , Stiffler die nog even door moet gaan met krijten van W2 :heul:

Stiffmaster, bij je verwijzing naar de constistentie van vlees viel me gelijk deze binnen van gisteren.
Gisteren tussen de bedrijven door, jawel er wordt wat afgeluld in Xanten, nog een originelle gehoord uit dat ( onder andere) kwebbelgrage mondje van Beate,die ik jullie als voorproefje niet wil onthouden; "Kein Schwanz so hart wie das Leben".
Ik laat even in het midden of ze deze uitspraak aan me toevertrouwde vóór of nadat we met elkaar het hemelbed hadden verkend....:cool:

Gustomass , die in Xanten ook een luisterend oor heeft....

seqoya
7 december 2007, 08:06
Het is een beetje stilletjes de laatste dagen op dit forum... is het dat iedereen zich heeft moeten gedragen om sinterklaas niet boos te maken en niet in de zak mee te moeten naar spanje ?? Ik weet t niet maar het is zeeeeeer rustig..... en dat kon ik gisteren van GT niet zeggen... Het was ongelooflijk druk.. heb 10 min moeten wachten voordat ik kon parkeren alles was vol... gelukkig ken ik de jongens buiten een beetje en kon er snel wat geregeld worden :freu: Dus na een niet te lange wachttijd snel naar binnen... Er liepen best veel nieuwe dames rond... en de keus zou moeilijk worden...

Jammer dat mijn mede muschi kettiere Gusto en 2horny4u niet konden dus moest ik alleen op oorlogspad... Het eten was trouwens bijzonder snel op dus nadat ik van de kamer kwam was er alleen maar groente en sla ... heb ik maar overgeslagen ...

De dames klaagden dat er teveel dames waren en dat de mannen alleen maar aan het drinken waren en keuvelen met elkaar ... Voor ons mannen was de ruime keus zeer aangenaam... Voor het eerst in mijn GT loopbaan heb ik moeten wachten op kamers... dus er was toch genoeg aktie voor de dames want de sleutels vlogen constant over de toonbank.. ... Genoeg ijsberen die het wachten op de kamer niet volhielden en hun kunsten vertoonden in de cinema...

Al met al was het een interessante avond ondanks mijn korte verblijf van 3 uurtjes.

ilovethaigirls
7 december 2007, 09:32
Ik had gisteren met R EEN afgesproken om in GT een sinterklaasfeestje te bouwen. Toen we er toekwamen zo rond 15.30 bleek al dat we niet de enigen waren. Nergens was nog een parkeerplaats te vinden. Na wat rondtoeren hadden we geluk dat de parkeerwachter ons herkende en ons wenkte. Enkele euro's deden de rest.
Bij binnenkomst viel het al bij al nog mee. Het was wel druk maar niet echt een overompeling. Onze favorietjes waren er (nog) niet en we hebben ons dan maar gezellig aan de bar gezet. Geregeld werden we daar wel aangesproken door een of andere dame maar ik had al besloten om toch nog een tijdje te wachten, soms tot ongenoegen van de dame.
Mijn favorietje was er nog steeds niet rond etenstijd en zou jammer genoeg niet meer opdagen.
Ik besloot dan maar om de nummer 1 op mijn "to-do-lijstje" eens uit te testen: de Spaans/Turkse Ricarda. Ik heb in haar rubriek een recensie neergeschreven. Dit is gewoon een supermeid en ik heb met haar een erg leuke sessie gehad.
R EEN had ondertussen zijn oog laten vallen op de Spaanse Gabriëlla, die er wel erg attractief uitzag. Plots kwam zijn vriendinnetje M. er toch nog aan. De volgende 2 uur heb ik hem niet meer gezien. Hij kwam weerom volledig uitgeput van de kamer.
Toen ik pas terug van de kamer was, heb ik nog even kennis gemaakt met de Bulgaarsen Lia en Victoria. Spijtig dames, was voor mij nog even te vroeg. Die Lia is ook wel echt een lekker stuk.
Ik had mijn oog echter laten vallen op een aziatisch meisje. Ik had ze eerst niet herkend, het was de Koreaanse Sofia. Ongeveer een zestal maanden geleden had ik met haar mijn allereerste kamerbezoek in GT maar ik had haar ondertussen niet meer gezien. Haar haar is nu helemaal anders, veel korter.
De wachttijd van 25 minuten op een sleutel werd ruim goedgemaakt door een supersessie op de kamer. Dit was echt wel een GFE van de bovenste plank.
Nadien nog kennis gemaakt met enkele andere Belgen. Het valt me op dat de Belgische ijsberen steeds talrijker worden.
Toen het zowat tijd was om terug naar huis te keren, besloten we om toch nog even snel een bezoekje aan de kino te brengen. Door het gebrek aan kamers was hier heel wat activiteit. Ook wij werden al dadelijk belaagd door een aantal dames maar hebben deze beleefd doorgestuurd. Sofia kwam ook even een kijkje nemen en ik heb haar dan naar mijn maat gestuurd. Die zag het echter niet meer zitten. Zullen wij dan nog maar een keer vroeg ik haar en weerom ging de wachttijd van 30 minuten op een sleutel in.
We bleven dan nog maar wat in de kino hangen en toen de Braziliaanse Linda binnenkwam, bleek er in R EEN toch nog enig leven te zitten. Dit was echt iets voor hem. Hij had met haar een supersessie in de kino.
Eindelijk kwam Sofia er dan toch met een sleutel aan. Dit is gewoon een engeltje. Was zelfs nog beter dan eerder op de dag: super super super.
Anderhalf uur later dan gepland keerden we welvoldaan terug naar huis. Het zal weer enkele dagen afkicken worden maar ja volgende week zijn we er zeker terug :wink:.

thesickboy
7 december 2007, 11:01
...Nadien nog kennis gemaakt met enkele andere Belgen. Het valt me op dat de Belgische ijsberen steeds talrijker worden...

Wordt het toch nog gezellig in GT....:teuflisch

:wink:
TSB

Picasso 1
7 december 2007, 15:10
Nadien nog kennis gemaakt met enkele andere Belgen. Het valt me op dat de Belgische ijsberen steeds talrijker worden.

Wordt het toch nog gezellig in GT....:teuflisch
TSB

Ze komen er langzamerhand achter dat Duitsland meer te bieden heeft dan het SKW...:teuflisch

mr rocky
7 december 2007, 22:31
ik was afgelopen woensdag in GT en heb mijn eerste kamerbezoek met een mooi blond meisje gehad, die zei dat ze Minou heette. Vertelde dat ze van Duits/Franse afkomst was. De sessie was op zich wel goed, had alleen af en toe het idee, dat het gekreun wat nep was. Kon geen recensie hier vinden (ze zei ook dat ze nog niet zo lang werkte en slechts enkele dagen per week).:rofl::rofl::guilty[1]

MiniME
8 december 2007, 10:18
De sessie was op zich wel goed, had alleen af en toe het idee, dat het gekreun wat nep was.

nee, nep? dat kan toch niet? al die meiden doen het toch voor hun plezier, genieten enorm van al ons ijsberen en komen toch echt klaar?! :teuflisch

Willem2
8 december 2007, 10:22
nee, nep? dat kan toch niet? al die meiden doen het toch voor hun plezier, genieten enorm van al ons ijsberen en komen toch echt klaar?! :teuflisch

Daarom neem jij ook altijd pakken van de melkunie mee :D;)

Oeps maak ik reclame ;) ( Sorry Campina, Danoontje ea.)

Ace2
8 december 2007, 21:20
Het was al weer enkele weken geleden dat ik in GT was geweest. De tijd dat ik eens vrijblijvend in GT was geweest, was in maanden uit te drukken. En het had zo maar kunnen gebeuren dat het er dit jaar niet meer van zou komen. Tot deze week op dinsdag 4 december vanaf de middag mijn agenda leeg was. “Hoe kan dat nu?” dacht ik nog. “Wat zal ik dan gaan doen?” dacht ik vervolgens. “Hard werken en je achterstand eens wegwerken” riep het engeltje dat ineens boven mijn hoofd verscheen. “Neuken, neuken, neuken” riep het ijsbeertje dat gelijktijdig naast het engeltje was verschenen. Ik besloot dat ik de laatste tijd al genoeg naar het engeltje had geluisterd en ik besloot weer eens naar Duitsland af te reizen.
Ik wist niet zeker of ik zou worden opgewacht, maar ik had het vermoeden van niet. Wat (voor mij) plotseling was begonnen, was als nachtkaars uitgegaan.

Ondanks het regenachtige weer, was de heenreis voorspoedig en ik kwam om 17.30u. aan. Ik besefte dat ik naar alle waarschijnlijkheid geen bekende ijsberen zou treffen. Dat vond ik jammer. Ik zou het van de vrouwen moeten hebben. Ik drukte op de bel en het traliewerk begon te ratelen. In plaats dat ik schrok, ging mijn hartje sneller kloppen. “Snel naar binnen” dacht ik. Bij de balie stond Lena, onze thekefrau uit een ver verleden. Ze zag er niet minder mooi uit, al had ik het idee dat ook zij (net als ik) ouder was geworden. Dan hebben wij toch iets gemeenschappelijks.

Na het betalen liep ik met mijn sleuteltje en badjas de kleedruimte in. Ik had nog niet goed gezien of het druk was. Bekende ijsberen zou ik waarschijnlijk niet treffen. Hoe anders bleek de werkelijkheid te zijn. De eerste ijsbeer die ik zag was een naakte en douchende Rex. Gelukkig, ik zou aanspraak hebben. Arme Rex, hij zat met mij opgescheept.
Rex begroette mij lachend en uitbundig. Hij riep dat hij de vorige dag nog in PHG was geweest, maar daar was niet zoveel te doen. “In GT zijn de meiden meer geil.” vervolgde hij. “Dat past dan goed bij mijn huidige gemoedstoestand” dacht ik nog.
Terwijl Rex de bar bestormde ging ik mij douchen, waarbij ik wederom vaststelde dat de uitsterst linkse douche veel langer open blijft staan dan de andere douches.

Eenmaal in de bar aangekomen zag ik zo snel de volgende vrouwen: Constanzia, Tanya (Duitsland), Maja, Olga, Inka, Yasmine, Sandra, Ely, Marina, Sylvy, Alexa, Duitse Lisa (later zou poolse Lisa ons ook nog komen vergezellen), Julia (Wit Rusland) Svetlana, Dora en Bianca.

Maar niet de vrouwen waren mijn doel, maar Rex. Rex zat op de bank naast de tafel waar het eten elk moment opgediend kon worden. We praatten wat over koetjes en kalfjes, terwijl voor ons een meisje van de bank opstond en voorover boog. Een schitterend strak achterwerk was ons uitzicht. Zowel Rex als ik stopten met praten. Dan blijkt maar eens dat ijsberen echte jachtdieren zijn: ze kunnen zich in no time focussen op prioriteiten. Later zou ik de dame van de voorkant zien, terwijl ze mij lachend aankeek (ik blijk niet zo zeer de lusten van de dames op te wekken, maar wel de lachspieren). De voorkant viel, zeker in vergelijking tot de achterkant wat tegen. Dan blijkt maar eens dat je de wereld soms beter achterste voren kunt bekijken.
Ondertussen liep Ely naar mij en vroeg: “Woh ist deine schatz, Hercules.” Zonder te liegen, maar ook niet de gehele waarheid zeggend vertelde ik dat “Mein schatz” daarover niets had gezegd. Mijn aandacht werd echter getrokken door een jong meisje dat naast mij stond en zich voorstelde als Katharina uit Kroatie. Ze zag en mooi uit en heeft een knopje/piercing net boven haar bovenlip. Ze werkt nog niet zo lang in GT en heeft daarvoor in FKK World gewerkt. De Duitse taal is niet haar sterkse kant, maar het Engels beheerst ze vrij goed.
Ik ging weer naast Rex zitten en ze stak haar tongetje naar mij uit. “Are you hungry?” vroeg ik en ik wees naar de tafel met eten naast mij. Katharina glimlachte en knikte van nee. “I want you” fluisterde ze in mijn oor. Zowel Rex als ik waren van mening dat dit een mooi meisje was. Bij Rex gingen echter allerlei waarschuwingssignalen af, dat dit wel eens een verkeerde dame kon zijn. Bij mij werkten die waarschuwingssignalen niet.
Ondertussen was naast Rex een Bulgaarse schone gaan zitten, waarmee hij in gesprek raakte. Ik besloot mij er ook mee te bemoeien. “Gefahlt die Rex dir?” stelde ik als openingsvraag aan de dame. Ook zij was pas net in GT. “Gefahlt es dir in GT?” vroeg ik. Uiteraard was GT een goede plaats om te vertoeven, verzekerde de dame mij. “Dass verstehe ich. Viele hubsche manner.” antwoordde ik. Er kwam geen bevestiging. “Du kommst aus Holland? » vroeg de dame aan mij. “Ja, liebst du Hollandische manner?”. Ze antwoordde: “Ich liebe Hollandische schwanze.” “Ja?” zei ik : Kwaliteet von Hema”
Eerlijk gezegd toonde dame meer interesse in Rex. Ik probeerde nog even de directe aanval in te zetten. “Wer ist hubscher? Ich, oder meine freund Rex?” Zonder te twijfelen wees de dame Rex aan. “Gvd. Rex heeft al een voorschot betaald.” dacht ik. Ondertussen was Katharina uit Kroatie weer bij ons komen te staan en ze gaf mij recht op mijn mond een zoen, terwijl haar handen aan mijn billen zaten. “Katharina, verstehst du dass? Deine freundin findest Rex hubscher dann mir. » « Sollen wir nach zimmer gehen ?” was het antwoord van Katharina. Ik vond ook dat het tijd werd voor sex.

Katharina en ik begaven ons naar een tuinhuisje buiten. Na het opdekken van het bed ontdeed ik mij van mijn ijsberenvel en mijn ijsberenlichaam was (tot grote schrik van Katharina) in vol ornaat zichtbaar. Ondertussen was ook Katharina ontdaan van haar schaarse kledij. Haar kleine borstjes priemden vooruit en wij gingen gezamenlijk op bed liggen. Ik probeerde haar te zoenen, maar daar deed Katharina niet aan. Tegenvaller 1. Hierdoor moest ik gelijk aan de waarschuwing van Rex denken en dus aan Rex. Ondanks dat Rex, zoals wij allen weten, een sympathieke kerel is, is een dergelijke gedachte niet echt lustopwekkend als je naakt op een bed in GT ligt. Dat was tegenvaller 2. Maar ik zette mij over de tegenvallers heen en kroelde wat met Katharina die redelijk snel mijn penis bestormde en die lekker pijpte. Ik dacht dat als we toch zo lekker bezig zijn, dat ik dan ook maar eens aan de slag moest gaan. Ik besloot haar te beffen, maar ondanks dat ze lekker nat werd, was ze daar niet zo van gediend. Het werd dus afwerken. Katharina deed een condoom om mijn penis en trok mij boven op haar waar de eerste fysieke penetratie plaatsvond. Het was best lekker, maar dat had meer te maken met 2 weken onthouding, dan met de kwaliteiten van Katharina. Na 3 standjes werd het tijd om klaar te komen (voor mij althans). Ik rolde het condoom van mijn penis en vroeg aan Katharina of ik haar mond mocht klaar komen. Dat mocht. Katharina zette haar mondje op mijn penis en niet lang daarna werd haar mond gevuld met mijn sperma. Einde oefening.
Na 20 minuten waren wij weer op de terugweg. Bij het afrekenen moest ik € 75;= betalen en ik gaf € 80;= (ik had niet gepast). Katharina veronderstelde zonder te vragen dat de € 5;= extra een fooi was. Ik liet het maar zo.

Terug in bar merkte ik dat het vrij druk was. Er hing best een gezellige sfeer. Rex was ondertussen met een rondborstige dame op de kamer verdwenen. Ik was dus op mij zelf aangewezen. Ik liep eens een rondje en ging op een krukje zitten. Naast mij kwam een wat oudere dame uit Venezuela zitten. Ik had haar in het verleden wel wat vaker gezien, maar ze kon mij nooit bekoren. Van dichtbij viel het eigenlijk nog wel mee. Een dergelijke gedachte zal ze over mij niet hebben gehad. “You, handsome man.” was haar openingszin. “Oh?” reageerde ik. “You, handsome lady” vervolgde ik en bedacht mij gelijk dat dit natuurlijk niet de meest aangewezen zin was om haar te gaan afwijzen. “Were do you come from?” vroeg ik. “From Venezuela” vertrouwde ze mij toe. “Ha, the country of Chavez” zei ik. “Yes, he is my hoesband” vertelde de dame mij. “Do you want to know what I do with my hoesband in the bedroom.” Normaal gesproken vind ik dat wel een interessant gespreksonderwerp, maar nu vertelde ik haar dat ik net van de kamer af kwam en moe was. “No, you strong man, you lay, I fuck you.” zei de volhardende dame. Ik wist haar echter duidelijk te maken dat een kamerbezoek er niet in zat.
Wie mijn interesse veel meer kunnen wekken was Julia uit Wit Rusland. Met haar lange slanke benen liep ze vaak langs mij heen. “Dat doet ze express” dacht ik. Op een gegeven moment stonden wij tegenover elkaar bij de ingang van de bar. “Du sehst schon aus” zei ik om mijn charmanst. “Danke” zei Julia tegen mij. “Ist dass alles? Jetz muss du sagen dass ich auch schon aus sehe.” Julia moest lachen en zei: “Ja?, muss dass?” “Ja, meine mutter sagt dass.” hield ik vol. Julia pakte mij hand en zei dat ik straalde. Dat kon wel kloppen met zo’n mooie vrouw naast mij. Ik nodigde haar uit voor kamerbezoek.

Samen liepen wij door een gangetje om een kamer in te gaan. “Woh bringst du mich hin?” vroeg ik haar een beetje angstig. “Zu meine zimmer.” zei Julia zelfverzekerd. En inderdaad, wij gingen een kamer in. Wij ontdeden ons van onze kleren en gingen op bed liggen. “Ruhe bitte” zei ik “Ich bin schon ein alter mann” Julia keek mij verbaast aan (dat lukte haar goed) en zei: “Du? Alt?” “Ja” zei ik. “Ich liebe ruhige sex. Du muss langzame “oooohhh, aaaahhh” sagen als wir sex haben, Dann soll ich ess auch verstehen.” “Ich soll es machen fur dir” beloofde Julia mij.
Voorzichtig begonnen wij met zoenen. Echt voluit zoenen doet Julia (bij mij) niet, maar ze laat zich het beffen welgevallen. We lagen tegen elkaar aan en mijn handen gingen eerst naar haar poesje, dat al nat was. Dat beloofde veel goeds. En zoals gezegd liet ze zich het beffen welgevallen, net als ik het pijpen mij liet welgevallen. Julia pijpt erg goed. In de spiegel zag ik haar schitterende lichaam over mij heen kronkelen. Uiteraard werd ik ook uitgenodigd voor het meer fysieke werk. Dat was erg lekker en zeker om haar van achter te nemen. Haar slanke billen waren een schitterend uitzicht. Toch had ik niet het idee dat Julia het allemaal zo geweldig vond. Zo eerlijk moet ik wel zijn.
Na een half uur begon ik het moeilijk te vinden mijn orgasme op te houden. Ik rolde het condoom van mijn penis en Julia werkte vakkundig de rest af. Een heerlijk orgasme was mijn deel.
Daarna kreeg ik nog een heerlijke massage en kwebbelden wij de tijd vol.
Julia is een schitterende vrouw (althans dat vind ik) en voor mij was de sex goed. Ik had echter niet het idee dat het wederzijds was. Helaas. Het samenzijn was echter wel genoegelijk.
Julia was al een hele tijd niet in GT geweest en zal nu een tweetal weken in GT zijn, om daarna op vakantie te gaan.

Eenmaal weer in de bar aangekomen bleek het erg druk te zijn. Er waren zelfs wachttijden van een kwartier.
Rex vertrouwde mij toe dat hij met Duitse Lisa de kamer op zou gaan. “Zij is de pijpkoningin van FKK-land” zei hij. Rex had mijn aandacht te pakken. Deze Lisa is een mooie dame. Lang, blond, niet te dun en niet te dik en grote borsten. Dat ze ook nog eens goed kan pijpen maakt het plaatje compleet. Zij behoorde deze avond echter toe aan Rex.
Misschien klinkt het niet zo stoer, maar het hitsige gevoel van aan het begin van de avond was nu wel weg. Toch wilde ik nog wel een derde dame proberen. Maar ja, wie? Poolse Lisa stond hoog op mijn lijstje, maar was de hele tijd met een vriendin aan het praten, die ook al knap was. Toen ik een van de 2 dames wilde opzoeken waren ze alle twee verdwenen.
Ik liep zo nu en dan de kino in om te kijken wat daar werd aangeboden. Buiten de gebruikelijke natuurfilms werd zo gemiddeld 2 man afgewerkt. Zo zag ik een lange zeer slanke (maar mooie) blonde dame (volgens Rex uit Rusland) een goede pijpbeurt afwerken. Ze had mij al een paar knipogend aangekeken (niet tijdens de net genoemde pijpbeurt) en dat had mijn interesse wel gewekt.

Ik liep weer eens door de bar toen ik een klein meisje in de bank zat zitten. Ik ging naast haar zitten en ze stelde zich voor als Leyla uit Duitsland met Turks bloed. “Naturlich habe ich lust.” vertelde ze ongevraagd en ze legde haar kleine handjes op mijn penis. Leyla heeft inderdaad wel iets arabisch, is klein en slank maar heeft grote borsten. Ik kon natuurlijk heel kieskeurig zijn, maar dan zou een derde sessie wellicht niet meer plaatsvinden. Dus gingen Leyla en ik aan de slag in een tuinhuisje. Ondanks de waarschuwing voor wachttijden bleek ineens een sleutel geen probleem meer te zijn toen ik zei dat ik dan maar naar huis zou gaan.

“Du hast eine schone korpe” zei Leyla toen wij op de kamer aankwamen. De eerste € 25;= extra had ze al weer verdiend. “Du auch, du auch” wist ik nog uit te brengen voordat ik een natte tong in mijn mond kreeg. Een redelijk wilde vrijsessie volgde waar Leyla zich niet inhoudt met tongzoenen. Toen mijn handen haar lichaam streelden merkte ik dat haar tepels groot en hard werden. Ook haar poesje was al redelijk nat, dus ik ging likkend naar de onderkant, terwijl Leyla mij vol overgave pijpte. Na een paar minuten ging ik voor haar liggen en ging door met beffen. Ik stak voorzichtig mijn vinger in haar poesje en hield een andere vinder tegen haar aarsje. Ze bereed mijn vinger die in haar poesje zat.
Maar niet alleen mijn vinger werd bereden ook mijn penis en dat deed ze vol overgave. Tijdens het neuken bleef haar poesje lekker nat en ik had niet echt de indruk dat het haar tegenstond. Ze kreunde lekker, maar niet overdreven.
Uiteindelijk kwam ik klaar in haar mond, waarbij ze iedere druppel oplikte.
Qua sex was dit zeker de beste sessie van de dag geweest. Eerlijk gezegd geen supersex, maar goed genoeg voor een nummer 1 notering.

Wij verlieten de kamer en liepen een drukke bar in. Wij liepen Poolse Lisa tegemoet die met een klant richting kamers liep. Lisa had nog geen aandacht die avond aan mij besteed, dus ik veronderstelde dat ze dat nu zeker niet zou doen als ze met een klant was. Niets bleek minder waar. Ze stopte voor mij en pakte mijn hand. “Wie geht es dir? Warum hast du keine zeit fur mich?” en ze liep door met mij nog een knipoog gevend. Mijn dag was weer goed.
Het is dat het al laat was, anders had ik nog op haar gewacht. Ik moest echter naar huis. Lisa staat, samen met haar Duitse naamgenoot, hoog op mijn verlanglijstje voor de volgende keer. Vaak blijkt dan juist dat het er dan niet van komt met die dames, om wat voor reden dan ook. Maar hoop doet leven.

Maar goed, ik was op weg naar huis te gaan en dat deed ik ook. Ik kreeg uiteraard de beste wensen van Lena waarbij ze vroeg of alles naar wens was geweest (ik zeg altijd ja, zonder na te denken wat ik werkelijk er van vond) en ik liep de donkere nacht in. Ik stapte in mijn auto beseffende dat ik mij best had vermaakt. Ik startte de auto en reed weg de horizon tegemoet, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……..”

VuilePitoe
9 december 2007, 10:21
Heren,
Ik overweeg een bezoekje tussen kerstmis en nieuwjaar.
Hoe zit het dan met de vrouwelijke bezetting. Ik zou niet graag hebben dat 75% van de dames met vakantie is !

MiniME
9 december 2007, 10:47
De bezetting van vooral de Oost-Europese delegatie neemt flink af vanaf 20 december, en het aantal ijsberen neemt toe (ivm vrije dagen) dus niet echt een ideale tijd, maar voldoende Duitse dames, en mogelijk wat langere wachttijden.

Willem2
11 december 2007, 01:16
...Ik liep weer eens door de bar toen ik een klein meisje in de bank zat zitten. Ik ging naast haar zitten en ze stelde zich voor als Leyla uit Duitsland met Turks bloed. “Naturlich habe ich lust.” vertelde ze ongevraagd en ze legde haar kleine handjes op mijn penis. Leyla heeft inderdaad wel iets arabisch, is klein en slank maar heeft grote borsten. Ik kon natuurlijk heel kieskeurig zijn, maar dan zou een derde sessie wellicht niet meer plaatsvinden. Dus gingen Leyla en ik aan de slag in een tuinhuisje. Ondanks de waarschuwing voor wachttijden bleek ineens een sleutel geen probleem meer te zijn toen ik zei dat ik dan maar naar huis zou gaan.

“Du hast eine schone korpe” zei Leyla toen wij op de kamer aankwamen. De eerste € 25;= extra had ze al weer verdiend. “Du auch, du auch” wist ik nog uit te brengen voordat ik een natte tong in mijn mond kreeg. Een redelijk wilde vrijsessie volgde waar Leyla zich niet inhoudt met tongzoenen. Toen mijn handen haar lichaam streelden merkte ik dat haar tepels groot en hard werden. Ook haar poesje was al redelijk nat, dus ik ging likkend naar de onderkant, terwijl Leyla mij vol overgave pijpte. Na een paar minuten ging ik voor haar liggen en ging door met beffen. Ik stak voorzichtig mijn vinger in haar poesje en hield een andere vinder tegen haar aarsje. Ze bereed mijn vinger die in haar poesje zat.
Maar niet alleen mijn vinger werd bereden ook mijn penis en dat deed ze vol overgave. Tijdens het neuken bleef haar poesje lekker nat en ik had niet echt de indruk dat het haar tegenstond. Ze kreunde lekker, maar niet overdreven.
Uiteindelijk kwam ik klaar in haar mond, waarbij ze iedere druppel oplikte.
Qua sex was dit zeker de beste sessie van de dag geweest. Eerlijk gezegd geen supersex, maar goed genoeg voor een nummer 1 notering.

Welke dame is dat ?

Deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5795&highlight=leyla of deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

Maar ik denk eigenlijk geen van de beide dames.:cool:

PS Ik weet dat jij hele grote handen hebt, dat kan je toch niet maken :nee:

le_belge
11 december 2007, 07:34
Beste collegas ijsberen. Was iemand gisteren bij het kerstfeest en kan er iets over schrijven? Vooral: Hoe druk was het?? Hoeveel vrouwen en beren? Ik ben eventueel van plan om vandaag naar deel twee van deze festiviteiten te vertrekken... :D

Ace2
11 december 2007, 20:20
Welke dame is dat ?

Deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5795&highlight=leyla of deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

Maar ik denk eigenlijk geen van de beide dames.:cool:

PS Ik weet dat jij hele grote handen hebt, dat kan je toch niet maken :nee:

Het is inderdaad geen van beide dames. Het is denk ik een nieuwe dame:

Naam: Leyla

Nationaliteit: Duits-Turks

Taal: Duits

Lengte: 1.60

Cupmaat: C

Postuur: slank

Haar: zwart

Service: TZ, pzc, nmc, FT

MiniME
11 december 2007, 21:16
Beste collegas ijsberen. Was iemand gisteren bij het kerstfeest en kan er iets over schrijven? Vooral: Hoe druk was het?? Hoeveel vrouwen en beren? Ik ben eventueel van plan om vandaag naar deel twee van deze festiviteiten te vertrekken... :D

Sorry, beetje (te?) laat antwoord, maar was vandaag bij de (Coyoto Ugly/Gansenessen) party in GT. Tsja, je weet het van te voren natuurlijk: vreselijk druk, dus geen parkeerplek, maar nog erger: wachttijden voor de kamer en de dames zijn zo druk dat ze geen tijd hebben/maken voor een beetje goede sessie. Kwam voor een speciale reden (niet zijnde de party), maar normaliter vermijd ik dit soort dagen dan ook. En niet voor niets bleek maar weer.

Gisteren (maandag) schijnt het nog veel erger geweest te zijn (wachttijden voor een kamer tot 2 a 3 uur!) maar toen was er tenminste nog een goede show (Jana Bach). Vandaag stond Coyoto Ugly op het programma, nou , echt om te huilen. 5 kleine plopjes die een poging deden populair op de bar te dansen. Al na 5 minuten dropen de meeste beren en dames af (het was nl in de buitentent) en werd het zelfs genant om ze zonder publiek te zien uitsloven :eek: Het mooiste moment was nog toen een GT Dame (ik zoek zo haar naam nog op) in dezelfde ruimte een striptease show gaf, die WEL erg goed was en het publiek WEL tot gejoel en applaus aanzette! Geweldig, gewoon door je eigen publiek van het podium gespeeld dus! :rolleyes:

Het eten zou zogenaamd speciaal zijn, nou: helaas, de afgelopen maanden was het eten nu juist weer wat beter, maar vandaag was het een mislukte culinaire poging (er stond zelfs een zgn kok bij het buffet voor je op te scheppen) maar zuurkool met puree en (wel redelijk) stukje vlees is nu niet echt een kerstmaal.

Kortom: de 70 euro entree totaal niet waard (ook mijn afshciedskado niet gekregen, waarom weet ik niet), je kunt beter op een rustige woensdag of zondag langskomen en echt genieten.

le_belge
11 december 2007, 22:59
Ik was er dus vandaag... en kan het verhaal van MiniME maar bevestigen. Het optreden van Coyote Ugly was een ramp (bij het verlaten van GT wordt dat ook door Lena meer of min zo bevestigt), van een "Bauchtänzerin" heb ik niets gezien, de "Gänse" waren uiteindelijk "Truthahn", wachttijden op een sleutel 40 minuten... Dus kwa feest was het beste gewoon het geimproviseerde optreden van diverse GT-dames. En anders was voor mij het beste de sessie met poolse Tanja :D

ButtinSky
11 december 2007, 23:14
Maandavond was het inderdaad als verwacht stampvol en hectisch. Gelukkig waren er ook zeer veel dames aanwezig. (Tellen ben ook ik niet goed in maar het waren er veeeel). De optredens van Jana waren goed en trokken veel aandacht, mede dankzij assitent Bonkie6. De band zorgde voor een goede stemming bij aanvang van de avond, maar toen een aantal dames samen met een ijsbeer een pornoshow begonnen op te voeren op de ettafel, was de aandacht voor het orkest verdwenen en verdween ook hun motivatie. Jammer, van de zomer waren ze nog top. Voor de kamers waren er wel wachttijden maar niet erg lang, veel dames losten dit op door hun gast over te halen zich in de kino te laten naaien(2x). Zelf gaf ik de voorkeur aan een kamer en moest zo'n 20 minuten op de sleutel wachten. Verplicht 20 minuten op de bank met schoonheid Minoe ervaar ik trouwens niet als wachten. Ik heb een prima avond gehad, iemand die er was voor een avondje lekker te relaxen denkt daar waarschijnlijk anders over.

Picasso 1
11 december 2007, 23:21
Maandavond was het inderdaad als verwacht stampvol en hectisch. De optredens van Jana waren goed en trokken veel aandacht, mede dankzij assitent Bonkie6. ....Ik heb een prima avond gehad, iemand die er was voor een avondje lekker te relaxen denkt daar waarschijnlijk anders over.

En, heb je Jana weer :sex:?

geest
12 december 2007, 01:43
Buiten de GT, wat is er nog een leuke plek ? Ik heb het idee dat PHG een beetje uit de gratie is gevallen ? Zelf was ik afgelopen weekend nog in sauna Living, en dat viel ook wel mee.

thesickboy
12 december 2007, 07:25
Buiten de GT, wat is er nog een leuke plek ? Ik heb het idee dat PHG een beetje uit de gratie is gevallen ? Zelf was ik afgelopen weekend nog in sauna Living, en dat viel ook wel mee.

Mijn voorstel: grasduin eens op het forum, je zal een schat aan informatie vinden... probeer eens een clubje uit... en schrijf er een mooi verslagje over....

voor de rest: :welcome2:

schluter
12 december 2007, 19:47
Maandag en dinsdag stonden op mijn programma twee dagen Goldentime.

Maandagmorgen al vroeg gearriveerd voor openingstijd. We werden op de normale manier ontvangen. Rond 12.30 arriveerden er veel dames en ijsberen.
De show van Jana Bach was goed. Die andere pornoster Louise Lamour deed veel minder haar best om de mensen te vermaken. Verder was het gebak en het eten normaal zoals we dat altijd gewendt zijn. Niets bijzonder dus. In het begin van de avond kwam de muziekband gelukkig arriveerde ook Bokito8. Dankzij zijn aanwezigheid kwam er meer sfeer in de tent en werdt het nog gezellig. Er waren 110 vrouwen werdt er vermeld en nog veel meer ijsberen. De wachtijden waren ruim 2 uur op een sleutel in de avonduren. Verder was Lena gelukkig zeer aardig gedienstig met een flesje wijn. Ook poolse Tanya was naar GT teruggekomen. Met haar een sessie gehad. Verder met Jenny en Svetlana een goede sessie gehad

Dag 2

Dinsdagmorgen weer op tijd gearriveerd. Het viel gelijk op dat het nu veel rustiger was als maandag. Met Svetlana weer een uitstekende sessie gehad voordat zij aan haar vakantie van 6 weken begint. Daarna volgde het optreden van coyote ugly. Dit was binnen 5 minuten bekeken. Het eten was ook deze dag niks bijzonders. Er waren genoeg vrouwen maar minder als maandag. Met een gemengd gevoel kijk ik terug op deze Weihnachten. De organisatie die we van GT gewend zijn was deze keer niet helemaal zoals die moest zijn. Maar dat wisten ze zelf ook goed. Het is voor GT ook maar afwachten hoe het showgedeelte uitpakt. Wel nam gastvrouw Lena weer netjes afscheid van ons met een flesje wijn.

Nami
12 december 2007, 23:25
Hoorde vandaag dat het een echt gekkenhuis was geweest ma+di.:hammer:
Te vol en te gaar volgens de dames. :wand:
Aantal waren al vroeg weg vernam ik. Vandaag was relaxt, maar niet zoveel dames. Wellicht aan het :sleep:

seqoya
13 december 2007, 13:16
Ja ik sprak ook een aantal dames en die hebben alleen maar gezopen en gedanst..hadden geen zin 2uur op een kamer te wachten en dan 2 uur met een ijsbeer opgescheept te zitten voor niets... dus de meeste hebben alleen gefeest..dus wat dat betreft is dit ook niet echt een feest waar de ijsberen wat aan hebben... het tegendeel eigenlijk.

timjava
13 december 2007, 23:52
2007 was voor mij het jaar dat ik het fenomeen saunaclub heb leren kennen. :freu:Vandaag voor de 5e keer naar de GT gegaan. Dit is ook de enige saunaclub waar ik geweest ben. Ook bij mij wordt de drang om weer te gaan steeds groter. Waar ik van plan was om ieder kwartaal te gaan, heb ik dat bijgesteld naar elke maand. Ik weet na vandaag niet of ik nog een maand kan wachten om weer te gaan. Maar goed, om 14.30 mijn auto geparkeerd bij de Bauhoff. Het was binnen leuk gevuld, maar niet druk. In de avond werd het iets drukker. Na een halfuurtje rondgekeken te hebben, kwam ik de voor mij bekende Roxanne (lang stijl blond haar met grote tatoeage op haar rug) tegen. Haar lach en haar spontaniteit daar val ik wel voor:luvlove:. Zoals ik van haar gewend ben een hele goeie sessie met haar gehad. Voordat ik met Roxanne naar de hut was geweest, was mijn oog gevallen op een leuk meisje met hele mooie borsten. Dus dat werd de 2e van vandaag. Haar naam is Lia uit Bulgarije. Ik zal hiervan nog een recensie schrijven. Na 2 dvp´s, was het tijd om te gaan eten. Vandaag stonden er aardappelen met een groente mix (worteltjes, bloemkool en sperzieboontjes) en een taai stukje vlees op het menu. Eten was geen succes, maar daar was ik ook niet voor gekomen. Na het eten kwam ik aan de bar Ilovethaigirls tegen. Tijdens ons gesprek, zag ik in mijn oog hoeken een waanzinnig mooie dame zitten in rood lingerie. Ik had haar wel vaker gezien bij mijn vorige bezoeken, maar nog niet in de gelegenheid geweest om met haar een huisje te delen. Nadat Ilovethaigirls aan de wandel ging, heb ik deze meid maar een besprongen. Deze schone bleek Cindy uit Polen te zijn. Zal ook hiervan nog een recensie schrijven. Er zijn mensen die zeggen "op het hoogte punt moet je stoppen", maar deze jongen besloot om zich na de sessie met Cindy, weer tussen de dvp´s te werpen:teuflisch. Ik dacht om nog even rustig een drankje te drinken, om daarna weer naar huis toe te gaan. Echter een leuke dame met zwart kort haar begon me leuk te bespelen. Eigenlijk was ik wel klaar, maar deze dame bleef maar indringen. Ach je wilt deze dame toch ook wel een pleziertje gunnen. Het blijkt de 20 jarige Katerine uit Tsjechië. Zal ook van haar nog een recensie schrijven. Maar kan nu wel zeggen dat het geen groot succes was. Kwam niet allen door de dame, maar ook door mij. Ik zat er een beetje doorheen. Om 21.00 uur na nog even afscheid te hebben genomen van Roxanne weer in de auto gestapt. Voor mij een onvergetelijk dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Mijn goeie voornemen voor 2008 is: vaker naar GT.;)

ilovethaigirls
14 december 2007, 09:41
Gisteren met R EEN GT nog eens bezocht.
Toen we er zo rond 15.30 binnenkwamen was het zeer rustig. In de bar zaten hooguit 15 dames en een 30-tal ijsberen. Later op de avond werd het dan wat drukker. Ik denk dat er dan zo rond de 45 dames aanwezig waren.
Net als vorige week was mijn favorietje afwezig :heul:. Ze had me nochtans gezegd dat ze er ook in december de ganse maand was. Maar ja waarschijnlijk nog vermoeid van het kerstfeest eerder op de week. Ook Ricarda en Sofia, met wie ik vorige week supersessies had, waren er niet.

Even later zag ik een blonde beauty de bar betreden. Wow die MOET ik gewoon een keertje hebben. Toen ik haar zo even observeerde, had ik toch even mijn twijfels. Ze kwam nogal nors over en er kwam nooit een lach op haar gezicht. Ik ging maar even kennis maken en het bleek de Kazachstaanse Svetlana te zijn. Ze komt nog zelden in GT. Ze werkt nu in Stuttgart in "ein laufhaus". Het bleek toch wel een leuke meid te zijn en ik heb haar even later dan maar een sleutel laten halen. Had met haar een zeer goede sessie. Voor mij een van de mooiste die er gisteren was. Ze kan heerlijk TZ, pijpt super en heeft me daarna lekker klaargereden.

R EEN had ook pech. Voor hem werd het zijn eerste GT bezoek zonder zijn vriendinntje. Hij heeft het gisteren bij één sessie gehouden met de Braziliaanse Linda.

In de bar maakte ik nog kennis met forumlid Timjava. Hij had het hier duidelijk ook wel naar zijn zin. De meest succesvolle dames van de dag waren ongetwijfeld de blonde Lisa en de Spaanse Gabriella. Die waren zelden langer dan een kwartiertje in de bar. Er was ook nog een nieuwe, vrij grote aziatische, lang haar met pony, naam mij nog onbekend. Die was vrijwel onboekbaar, tenzij je haar van onder de douche kon halen.

Tijd dan om weer op jacht te gaan. Ik zag een tweede ronde met Svetlana zeker wel zitten, maar die zag ik nog juist de club verlaten. In het gangetje aan de kino viel mijn oog op een Filippijnse dame, die pas vorige week in GT begonnen is. Haar naam begint met een K maar de rest ontglipt me. Was een rustige, erg sympathieke dame. Ik was zo een tiental minuutjes met haar aan de praat toen plots Sofia ten tonele verscheen. Heeeeeeeeeey wil je vandaag niet met mij op de kamer ?????? Ik haal een sleutel ! Nog voor ik iets kon zeggen was ze al weg... Tja ik had vorige week 2 supersessies met haar gehad en wou niks liever maar ik vond het wel een beetje verveldend voor mijn Filippijnse gesprekspartner. Ik vertelde het haar van vorige donderdag en ze vond het helemaal niet erg.

Ik was een beetje verrast om Sofia nog te zien, het was al na 19 uur. Ze had me vorige week verteld dat ze maar tot woensdag bleef, maar ja de plannen van de dames wijzigen ook elke dag he. Op de kamer werd het weerom één groot feest. Voor mij is dit alleszins een absolute topper !

Nadien wat uitgeblazen aan de bar en samen met R EEN nog een keertje de kino bezocht, waar we kennis maakten met de Slovaakse Nicole en de Litouwse Victoria.

In het gangetje aan de kino kwam ik Sofia dan terug tegen. Zullen we nog een tweede ronde maken ? Spijtig, mijn maatje R EEN moest naar huis en het zal voor de volgende keer zijn.

Het zullen lange 2 weken worden, ergens tussen kerstmis en nieuwjaar zijn we er weer :wink:.

Mauriceyep
15 december 2007, 16:01
Gisteren was een prima GT dag met MiniMe en LuckyP en verder een heleboel ijsberen die de aanwezige dames overschaduwden .... de kerstuittocht van de elfjes is duidelijk begonnen.

Toch was het een prima relaxdag, met 2 goede (Svetlana2 en Sophia) en 1 mindere sessie met Emma - nu GT - oftewel Ola - voorheen in Freude - die zelfs daarna nog om een fooi durfde te vragen ... en vervolgens ook nog verbaast zijn toen ze het niet kreeg. Ook leuk om Poolse Tanja weer eens te zien met een nieuwe look, evenals svetlana2 waarbij het weinig uitmaakt welke "look" ze zich aanmeet, ze is en blijft mooi.
Voor mij is hiermee een mooie periode van ruim 3 jaar saunaclubs en 3 jaar GT afgesloten, de verslaving is voorbij :smile:

MiniME
15 december 2007, 18:06
Zoals MY al schreef, was het een gezellig GT dag. Zeker met de mede-ijsberen, zoals LuckyP is het altijd goed toeven, bv in de whirlpool, waar dan tenminste goede en levensbeschouwende gesprekken ontstaan. :cool:

Op deze laatste clubdag dan zowel nog een nieuwe afkorting ontdekt: de LT, ofwel, het Lange Termijntje, ook wel LPT genoemd, ofwel een LuckyPTotal.

Na alle drukte met grote hoeveelheden dames de afgelopen dagen/weken was het gisteren qua dames erg mat. Paar toppers, maar te weinig keus om de hele dag door goede sex te kunnen hebben. Veel oost-europese/russische dames zijn al aan hun goedverdiende vakantie begonnen. De komende dagen zal de uittocht alleen maar groter worden en blijven de "restjes" over. :green_smi

Ondanks mijn 8 uur aanwezigheid in GT, maar met 2 dames de kamer op geweest. Een all-time low. Helaas was 1 er van nog matig ook (Duitse Natascha, 25 jaar, zwart haar, 1m75, 25 jaar, en ja, ik weet het, NOOIT meegaan met Duitse dames, maar deze was zo lief, dat ik er toch weer intrapte; haar inzet was overigens goed, maar kwaliteit komt toch van dieper dan dat helaas).

Onder bezielend oog van theke-frau Lena (wat is ze toch een kanjer!) een mooie periode van 3,5 jaar GT afgesloten. Even wat statistieken voor de liefhebbers:
- 3,5 jaar lang naar GT
- 120 keer op bezoek (gemiddeld 3 keer per maand)
- en 313 kamersessies gehad (gemiddeld dus 2,6 sessies per keer, incidentele uitschieters naarboven (5) en naar beneden (0, tijdens de vreselijke Romerparty)
- met 130 verschillende dames (gemiddeld dus 2,4 sessies per dame, in de praktijk echter een zeer grote spreiding: de matige/redelijke altijd maar 1 keer, de echt goede wel 15 tot 20 keer!)
- slechts 5 hiervan verdienen het predikaat "10" (zie verkiezingen 2007 voor details over top-5)
- de bètas onder ons kunnen zelf berekenen wat de totale kosten van deze 3,5 jaar GT plezier zijn geweest, maar dat je er een aardig autootje van kan kopen is duidelijk; ook is duidelijk dat andere hobbies een vergelijkbaar kostennivo kunnen hebben :rolleyes:

Voor deze beer is het voorbij, geen MMT's meer en zowaar zonder Jellinek de verslaving voorbij :freu:

blijemotorrijder
15 december 2007, 21:56
Voor deze beer is het voorbij, geen MMT's meer en zowaar zonder Jellinek de verslaving voorbij :freu:

Minime
Bij MY las ik ook zo iets over een verslaving die voorbij zou zijn.
Betekent dit nu, dat jullie niet meer naar de clubs in DE gaan ?
Het klinkt een beetje alsof hier ergens collectief een schakelaar wordt omgedraaid.

Dat lijkt mij heel erg moeilijk (bij mij is de verslaving nog volop aanwezig)

Jorah Mormont
15 december 2007, 22:00
Minime
Bij MY las ik ook zo iets over een verslaving die voorbij zou zijn.
Betekent dit nu, dat jullie niet meer naar de clubs in DE gaan ?
Het klinkt een beetje alsof hier ergens collectief een schakelaar wordt omgedraaid.

Dat lijkt mij heel erg moeilijk (bij mij is de verslaving nog volop aanwezig)

Ben daar ook wel benieuwd naar waarom MY en MM de brui eraan geven. Zo ineens???

Groet,

Sonny:wink:

ilovethaigirls
15 december 2007, 22:49
Bij mij hebben dames als Sofia, Svetlana en Ricarda de verslaving nog veel erger gemaakt.....
Ik was het wandelen vroeger ook wel eens beu maar eens je er aan verslaafd bent geraak je er nooit meer vanaf.
Ik denk dan ook dat Minime en MY er snel terug zullen zijn.

Picasso 1
16 december 2007, 04:08
Ben daar ook wel benieuwd naar waarom MY en MM de brui eraan geven. Zo ineens???

Groet,

De laatste die ermee stopte bleek niet echt te stoppen maar een winterslaap te houden. Vervolgens werd hij gewekt voordat de winter uberhaupt begon :green_smi.
Frequentie steeds verder verminderen is volgens mij een betere formule voor geinteresseerden in afbouwen/stoppen.

janm
16 december 2007, 11:49
Je moet natuurlijk tellen eerdat je naar GT gaat en een karakter kweken. Ik heb een max bedrag per maand en per keer. Eenmaal erboven stop ik ermee. Ik ga geen 10000 Euro per jaar aan GT geven. Bij mij ligt het max aan 2000-2500 Euro per jaar. Nog genoeg volgens mij.
Een grote raad: ga zo laat mogelijk op de kamer. Je hebt evenveel hormonen kwijt maar wat minder centjes. Lullen met wat ijsberen is ook entertainment en ik heb plotseling vloeiend Duits leren praten (wat mij een cursus Duits bespaart natuurlijk).

MiniME
16 december 2007, 12:32
@janm: Dank voor de goedbedoelde adviezen JanM, maar het was bij mij allemaal netjes binnen budget hoor (planning was altijd 3 a 4 keer op de kamer, soms werd het dus minder, gemiddeld er dus zelfs onder). Er zijn idd figuren die maar ongebreideld spenderen, lijkt me niet handig. Zelf nam ik ook altijd een maximum bedrag mee, en guess what: dat ging zo goed als nooit helemaal op!

@picasso1: dat is erg persoonlijk denk ik, sommige bouwen langzaam af, sommige in 1 keerl voor mij is dat laatste makkelijker

Knabbel
16 december 2007, 12:58
Ik denk dat Minime en MY eindelijk uit de kast komen en bevestigen samen verder te gaan... :D

MiniME
16 december 2007, 13:00
Ik denk dat Minime en MY eindelijk uit de kast komen en bevestigen samen verder te gaan... :D

Balen, we hadden dit eigenlijk geheim willen houden, maar goed, het zij zo. Als je het service nivo weet van MY, zullen jullie ook wel begrijpen waarom :teuflisch

Mauriceyep
16 december 2007, 14:19

Bijna goed: we gaan aan een nieuwe hobby beginnen, voor de zorgvuldige lezer van dit forum geen verrassing: we gaan in de schoenenverkoop :D

timjava
16 december 2007, 14:54
: we gaan in de schoenenverkoop :D

Ook badslippers?;)

MiniME
16 december 2007, 15:21
Op damesschoenen zit een hoop meer marge weten we uit ervaring, maar vooruit, we doen er een paar honderd badslippers bij :cool:

Cupido
16 december 2007, 21:47
He MiniMe en Maurice Yep,

Na het lezen van de vorige mails begin ik toch te twijfelen. Had ik vrijdag nu naar nieuwe schoenenverkopers gekeken of naar een verliefd paartje. Hoe verliefd MiniMe keek toen hij zag dat MauriceYep met Svetlana2 weg ging!!! :smkiss: En ik maar denken dat dat richting Svetlana2 was. En aan de andere kant hoe MiniMe mij aan Lilian hielp, dat leek toch wel erg op schoenenverkopen. :rofl: Ik weet het zo langzamerhand niet zo zeker meer. In ieder geval het maakt me eigenlijk ook weinig uit. Belangrijkste is dat ik hoop voor jullie dat het afscheid voor een LuckyPTotaal (= LuckyTime = LongTimer) is.

P.S. MiniMe hoe heb jij het geflikt dat MMT overal in afkortingenlijsten is opgenomen?

Willem2
16 december 2007, 22:41
P.S. MiniMe hoe heb jij het geflikt dat MMT overal in afkortingenlijsten is opgenomen?

Tja, hoe doen zulke schoenverkopers dat :o
Druk uitoefenen op de leiding van een forum :D;)
Dus vaak LPT gebruiken en dan wordt het misschien nog eens wat :lostit:

1326
17 december 2007, 14:27
@MM

1 keertje zien we je toch nog wel terug?? Beloofd is beloofd.

Gaat jullie beide goed verder.

Svetlana was ooit mijn 1e club ervaring in Duitsland (en zal waarschijnlijk ook de laatste worden, dat heb ik mezelf [en haar] beloofd! :D)

seqoya
17 december 2007, 14:39
t wordt langzaam tijd voor een nieuw forum gelieerd aan dit forum:
www.ex-ijsbeerforum.nl

tja het is het jaar weer van de goede voornemens... Ik zou het niet kunnen wat deze mannen gaan proberen...

Ik blijf het een prachthobby vinden... goedkoop is het niet maar ja dat is parachute springen, golfen, paardrijden, vliegen etc ook niet ...

Anywayz mannen het ga jullie goed en de deur van GT staat altijd open ;):wink:

seqoya
17 december 2007, 14:40
ps ik bedoelde niet het jaar van de goede voormenens maar de tijd van de goede voornemens ben er nog niet van bekomen dat deze heren gaan stoppen..

MiniME
17 december 2007, 16:15
@MM

1 keertje zien we je toch nog wel terug?? Beloofd is beloofd.

Gaat jullie beide goed verder.

Nou, het klopt helemaal hoor, alleen was de eerste sessie met Svetlana-1 (Wit Rusland) en de laatste topsessie met Svetlana-2 (Kazachstan) :freu:

seqoya
20 december 2007, 09:28
sjonge wat is het rustig !!

Gustomass
20 december 2007, 11:47
sjonge wat is het rustig !!

Dat heb je ervan, is er een nieuwe generatie ijsbeertjes, ( sjonge wat voel ik me ineens oud;):cool:).
Die gaan enkel via ons forum vragen waar ze het beste terecht kunnewn voor dit of jawelk hoor, voor zelfs dat. Dan gaan ze erheen en bij terugkomst zijn ze al weer bezig met hun volgende bezoek. Nou waren wij wat dat betreft niet anders, maar wij namen wel ff de tijd om even onze ervaringen te delen met de medeforumleden...
wat kan er veel veranderen in amper 2 jaar tijd.,....
Maar ja, straks komt er een hele lading Amsterdamgasten , als de ramen dicht zijn, ( hoe stom kan een mens/burgemeester zijn..) naar Duitsland, mogelijk zitten daar enkele notabele schrijvers tussen...
Een Gustomass, nog even o zo ver van huis, mijmert nog even over de goede tijden....

Dus Golden Time bezoekers, schrijf het van je af...

Zo nu nog effe bijkomen van een heerlijke Thai massage, ennuh nee hoor, heeft niks van doen met wat jullie denken...

Dat vind Gusto as zondag nog een keertje bij Jenny....

wat een leven toch...

Gustomass.

Flurkman
21 december 2007, 13:54
Gisteren in GT. Niet bepaald uitbundige stemming, maar ala, ik klaag niet. Heel goeie nummers gehad met vooral Duitse Angie (super), Russische Nikita en Roemeense Jennifer. Eerder zwak nummertje met Dominicaanse Rosa.

Verder kennisgemaakt met Slovaakse Nicola (Nicole), een Kroatische (naam vergeten), Olga, en vooral: een Kazachstaanse (donkerharig, slank, B-cup, gisteren rood kleedje): ik twijfel of dit Svetlana is ??? Ik heb met haar gepraat maar vergat om haar naam te vragen. Ze zag er rond 17u al moe en lusteloos uit en daarom heb ik de boot maar afgehouden. Later op de avond zag ik haar echter toch 2 of 3 keer met andere ijsberen naar de kamer gaan. Ik neem me toch voor om haar een volgende keer te "kapen" omdat ze er zo sexy uitziet, lusteloos of niet... Is dit dus Svetlana??

Zie apart besprekingen van Angie, Nikita, Jennifer en Rosa.

Jansen
21 december 2007, 18:01
Gisteren na een avond PHG ook nog even een avond GT genomen.
Samen met Sonny een gezellige avond gehad met diverse dames.
Geen bekende forum leden gezien.
Nu nog even naar Steffanieke in (B)

lexion
22 december 2007, 18:58
Is het nog de moeite om zondag naar GT te gaan?

Pim
23 december 2007, 12:22
Is het nog de moeite om zondag naar GT te gaan?

Het is altijd wel de moeite om te gaan.Je vindt altijd wel wat :D Maar je kan uiteraard wel verwachten dat enkele dames weg zijn....

Jorah Mormont
23 december 2007, 23:50
Verder kennisgemaakt met Slovaakse Nicola (Nicole), een Kroatische (naam vergeten), Olga, en vooral: een Kazachstaanse (donkerharig, slank, B-cup, gisteren rood kleedje): ik twijfel of dit Svetlana is ??? Ik heb met haar gepraat maar vergat om haar naam te vragen. Ze zag er rond 17u al moe en lusteloos uit en daarom heb ik de boot maar afgehouden. Later op de avond zag ik haar echter toch 2 of 3 keer met andere ijsberen naar de kamer gaan. Ik neem me toch voor om haar een volgende keer te "kapen" omdat ze er zo sexy uitziet, lusteloos of niet... Is dit dus Svetlana??

Het gaat waarschijnlijk om deze dame (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59442&postcount=10) met de naam Jacky. We gingen om 16:00uur de kamer op, maar toen we er rond 17:00uur vanaf kwamen zag ze er inderdaad niet meer energiek uit:hah: 't was wel lekker;)

pelikonjoe
26 december 2007, 09:28
is er gisteren iemand naar GT geweest...Ik zou vandaag willen gaan...maar eerdere bezoeken op 2e kerstdag en nieuwjaarsdag waren niet echt succesvol...nog geen 10 vrouwen!
weet iemand iets??

groetjes Pelikonjoe

wvw
26 december 2007, 14:45
Ik wil begin volgend jaar eens bij gt gaan kijken, kom normaal altijd bij phg, maar in deze koude tijd zodat je niet buiten kunt zijn en dus alleen maar aan de bar of cafe kunt zijn, wil ik ook eens bij gt gaan kijken.
Kan iemand me vertellen hoe het er gaat ?
Kun je met de dames lekker in de whirlpool en zijn er nog meer alternatieven die je kunt doen als je niet met een van de dames op de kamer bent ?
O ja en wie raden jullie van de dames aan ik hou van blond en grote cup

groet willem

seksenfun
26 december 2007, 18:09
Het is altijd wel de moeite om te gaan.Je vindt altijd wel wat :D Maar je kan uiteraard wel verwachten dat enkele dames weg zijn....

Afgelopen zondag 23/12/07 35 dames aanwezig, niet echt de toppertjes, meldde een aanwezig medebeertje.

mssucces
28 december 2007, 18:10
Vandaag vrijdag in GT begon slecht alle parkeerplaten vol ook bij Bob de Bouwer toen maar in het dor gezet en gaan lopen. Er zijn redelijk wat dames. Leuke sesie gehad met natasja een duitse van 19 zwart haar met kleine borstjes. Voor mij een toppertje ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.

terminator
28 december 2007, 20:52
Vandaag vrijdag in GT begon slecht alle parkeerplaten vol ook bij Bob de Bouwer toen maar in het dor gezet en gaan lopen. Er zijn redelijk wat dames. Leuke sesie gehad met natasja een duitse van 19 zwart haar met kleine borstjes. Voor mij een toppertje ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.

:00000835[:00000835[
citaat:ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.?

Wat bedoel je hier Mee! : :confused:

thesickboy
28 december 2007, 21:05
:00000835[:00000835[
citaat:ik mocht van alle drie haar onderkomen gebruik maken en nos wisselen ook.?

Wat bedoel je hier Mee! : :confused:

Ik vermoed dat deze dame een zogenaamde 'threeholer' is. Wat dit wil betekenen moet je maar eens aan de fervente Thailandgangers vragen...:cool:

Jansen
28 december 2007, 21:21
Ik vermoed dat de schrijver in het team zit van Goedemorgelll :rofl:

ilovethaigirls
29 december 2007, 00:07
Rustig in de saunaclubs tussen kerstmis en nieuwjaar ?
Vergeet het maar !
Ben net terug van GT en het was er bijna net als altijd. Ik denk dat er meer dan 40 dames aanwezig waren, waaronder toch vele toppers.
Toen we er rond 15.00 uur aankwamen, was er gelukkig nog plaats aan de bouwmarkt. Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast omdat er toch wel een degelijk aantal dames aanwezig waren. Er waren wel veel ijsberen. Van een Nederlander die er al van 's middags was hoorde ik dat hij moest wachten op een kastje. De douches in de kleedkamer is men aan het verbouwen, daar kon men geen gebruik van maken.
Van onze favorietjes geen enkel teken van leven..... Geen nood echter, ik zag een zeer mooi Afrikaans meisje de bar binnendartelen. Een lust voor het oog, die moest ik hebben. Enkele minuten later ging ze dan richting kino, op korte afstand gevolgd door ILT :lostit:. In de kino was ze in gesprek met een andere ijsbeer maar toen die niet onmiddellijk toehapte, greep ze me bij mijn badjas en lag ze in mijn armen. Het bleek de Ghanese Casey te zijn. Ze vertelde me dat ze dit deed als "bijbaantje". Het werd zeker geen GFE het was gewoon goed zonder meer. Een erg leuke meid die graag lacht en die ook de tijd netjes vol maakt.
Terug in de bar gekomen, maakten we kennis met Olivia en Mercedes. Twee al te gekke meiden maar ja ik wou me nog wat sparen voor later op de dag.
Mijn maatje R EEN had zich in de kino ontfermd over de Braziliaanse Linda. Dat zou zijn eerste ronde worden.... Zo dacht hij toch. Ik ging terug naar de bar en spotte onderweg zijn favorietje M., die net was toegekomen. Ik heb hem nog net uit de armen van Linda kunnen redden. Hij zou het bij één lange sessie met M. houden.
Ondertussen had ik vernomen dat mijn favorietje Elena er toch nog zou doorkomen :luvlove::luvlove:. Om 20.00 uur kwam ze dan eindelijk binnen. Nog in burgerkledij kwam ze al even een kijkje nemen in de bar. Alle ogen waren plots naar de inkom gericht. Niemand kon mij echter voor zijn. Ik ging haar begroeten en zei haar dat ze maar dadelijk een sleutel moest boeken want er waren ondertussen reeds wachttijden van een dik kwartier. Voor alle Elenafans zal ik nog wat info posten in haar toppic want we zullen haar een tijdje moeten missen :heul:. Maar geen nood. Als ze terug opduikt zal ze er stralender uitzien dan ooit tevoren !
Ik was een beetje bang om deze periode GT te bezoeken maar het werd weerom een dagje in het paradijs. Bij verlaten van de club kregen we nog een kortingskaart van 5 euro voor ons volgend bezoekje, dat er zo binnen 14 dagen aankomt :wink:

thesickboy
29 december 2007, 09:32
Van onze favorietjes geen enkel teken van leven..... Geen nood echter, ik zag een zeer mooi Afrikaans meisje de bar binnendartelen. Een lust voor het oog, die moest ik hebben. Enkele minuten later ging ze dan richting kino, op korte afstand gevolgd door ILT :lostit:. In de kino was ze in gesprek met een andere ijsbeer maar toen die niet onmiddellijk toehapte, greep ze me bij mijn badjas en lag ze in mijn armen. Het bleek de Ghanese Casey te zijn. Ze vertelde me dat ze dit deed als "bijbaantje". Het werd zeker geen GFE het was gewoon goed zonder meer. Een erg leuke meid die graag lacht en die ook de tijd netjes vol maakt.

Blij om te lezen dat deze Casey zich nog laat zien in GT. Dit is de enigste zwarte dame waarmee TSB ooit een topervaring had.

Ik weet wel zeker dat ook Gustomass blij zal zijn om dit te lezen;)

Gustomass
29 december 2007, 11:40
Blij om te lezen dat deze Casey zich nog laat zien in GT. Dit is de enigste zwarte dame waarmee TSB ooit een topervaring had.

Ik weet wel zeker dat ook Gustomass blij zal zijn om dit te lezen;)

Kijk, je zit wat op de wip. nee, niet te wippen. Weet niet precies waar naar toe als je favoriete dames op Kerstreces zijn en je favoriete stulpje gesloten is tot volgend jaar....
Toch fijn dat Casey er weer is....in GT en Jessy in YY...en daar waren nog enkele mooie Afrikaanse schoonheden...
Kijk er is/Gusto vind dat er een groot verschil is tussen "sex hebben met een dame" en tussen "de liefde bedrijven"...... Dus wat dat betreft staat het licht op groen ...

Nog effe dubbe dan maar...

Waar en wanneer en met wie??

Gustomass midden in een keuze proces.... en zijn favodames in een Kerstreces...

Drummie
30 december 2007, 02:18
Vandaag met geile hond Rex naar GT geweest.
Was een super avond. Hele mooie lekkere vrouwen.
Stuk of 35 waren er zeker. Rex heeft er 4 geneukt en ik zelf 5.
Top avond gehad en eten was ook dik in orde.
Pizza was grote klasse!!
Vind GT mooier en schoner dan PHG, maar PHG is ook een klasse tent.

Drummie
30 december 2007, 14:21
Hey Willem,

Leuk om te lezen, die faq's...

Waar was je gisteren?

Gr,

Drumme en geile Rex :hah:

argentis
30 december 2007, 23:04
Ik ben afgelopen zaterdag overdag het jaar wezen afsluiten in GT , was er al vroeg en ging weer braaf net voor het eten naar huis, op het eten moet je toch niet wachten in Gt, (thuis is het trouwens ook niet best) , de douches werden nog betegeld met mozaik tegeltjes in een rood achtige kleur het word best aardig alleen waren die douches nooit een probleem voor mij , beter was het geld aan een barbeque besteed deze zomer maar ja buiten ons geld word er ons niks gevraagd. Ik sprak nog met een aardige Duitser ( ja ze bestaan) en die zei dat Gt wat problemen heeft gehad met het Finanzambt maar dat nu alles vorbei ist en dat er grote verbouwingen aankomen, Tatjana had me al verteld dat de pallets stenen die buiten stonden voor een nieuwe sauna waren, verder zei de Duitser dat ze buiten een nieuw blok gingen bouwen met 20-30 kamers, de tuinhuisjes verdwijnen dan... Of het allemaal waar is weet ik niet maar met de nieuwe concurrentie op komst zullen ze ook wel wat moeten lijkt me.
In ieder geval hebben we ook in het nieuwe jaar weer veel om naar uit te kijken in ijsberenland.
Alle mede beren alvast het beste gewenst....

seksenfun
30 december 2007, 23:19
Een buitenzwembad (al dan niet verwarmd) lijkt me een 'must' in zo'n tuin. Het is toch mooi, langs het zwembad vertoeven op een warme zomerdag met al die vrouwtjes bij je :rolleyes:.

Willem2
31 december 2007, 03:38
Hey Willem,

Leuk om te lezen, die faq's...

Waar was je gisteren?

Gr,

Drumme en geile Rex :hah:

Vrijdag Fun Garden en YinYang. Zaterdag uit eten :rolleyes: en zondag Freude en de PHG.

PS GT moet ook weer een keer maar eerst nog wat andere dingen regelen.....

TT Man
31 december 2007, 09:43
was er al vroeg en ging weer braaf net voor het eten naar huis, op het eten moet je toch niet wachten in Gt, (thuis is het trouwens ook niet best)

LOL:rofl::D:p