Volledige versie bekijken : Dasha, Даша (Rusland)
Jorah Mormont
19 maart 2008, 02:23
Naam : Dasha (Даша)
Nationaliteit/taal : Rusland / Russisch en twee woorden Duits
Leeftijd : 30 jaar (ziet er jonger uit)
Haarkleur/lengte : donkerblond halflang haar met pony
Lengte : 1.70m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage /Piercing : niet
Service : PZC, NMC, beffen, Zoenen als Mila, aftrekken, FT
Extra : sympatiek en GFE
Dasha, 18 maart 2008, Goldentime
Sinds vijf dagen werkt Dasha in GT. Daarvoor nooit in de prostitutie gewerkt.
Ze trekt op met Ela en deze neemt Dasha een beetje op sleeptouw.
Overigens op de kamer niets van "net begonnen dame" kunnen merken.
Deze dame tongzoent als dat we gewend zijn van Russische Mila.
Vol gaat ze erin om je huig proberen te pakken te krijgen:eek:
Pijpen vrij fors en stevig, maar met wat bijsturen kun je het hebben zoals je wilt:roll:
Neuken doet ze voortreffelijk. Voor haar leeftijd (30) ziet ze er zeer goed uit. en prachtig mooi slank figuur en een wat onschuldig koppie.
Ik geloof dat ze het ook aardig naar haar zin heeft in GT.
In ieder geval een geslaagde sprong met deze nieuwe 100% Russin in GT.
Sonny:wink:
MiniME
19 maart 2008, 08:38
Naam : Dasha (Даша)
Nationaliteit/taal : Rusland / Russisch en twee woorden Duits
1. Schlussel
2. Zimmer
Leuke dame inderdaad, helaas niet meer aan toegekomen vorige week na de supersessie met Ella, maar staat zeker op de short list! :D
Dennis
25 maart 2008, 07:14
Ondertussen spreekt Dasha iets meer Duits. Ook de woorden "50 euro halbe Stunde, 75 eine Stunde" behoren nu tot de woordenschat. Voor de rest is een gesprek met deze inderdaad sympathieke dame niet mogelijk als je geen Russisch spreekt.
Maar afgezien van deze beperking is het een hele leuke en fraaie dame. Ze ziet er jonger uit als de werkelijke kilometerstand. Op de kamer begonnen met lekker tongzoenen en strelen en daarna een heerlijke pijpbeurt. Dat pijpen moet een verplicht examenvak op Russische scholen zijn, want verdomme wat kunnen die Russische meiden dat toch goed. Wow! Daarna natuurlijk de rollen even omgedraaid en het fraaie kutje gelikt. Neuken in 3 standjes maar doordat ik even eerder Slowakse Nicolle al had geneukt zat klaarkomen er nog niet in. Dasha begon weet met pijpen en al snel stond 'ie weer fier rechtop en ready to go. Even wat communicatieproblemen omtrent de vraag of ze FT deed. Ik vroeg of ze dat deed en dat begreep ze niet en uiteindelijk zei ze nee. Echter tijdens het pijpen legde ze mij met handen en voeten uit dat ik het in haar mondje mocht spuiten. Oh yeah! Heerlijk gepijpt en uiteindelijk in haar mond klaargekomen. Goede ervaring met een mooie lieve dame. Hopelijk spreekt ze de volgende keer beter Duits.
dream68
25 maart 2008, 10:56
Het taal probleem is spijtig... alhoewel ze weet wat een man wil.
Ben steeds graag bij haar :lostit:
MiniME
25 maart 2008, 12:00
Dit zou 1 van de redenen moeten zijn voor MY om nog eens naar GT af te reizen! :D
Willem2
25 maart 2008, 16:54
Ben steeds graag bij haar :lostit:
Ze werkt er net :cool:
Maar goed jij bent hier ook pas net
Laten we het netjes houden ;)
:wink:
bitchhunter
23 mei 2008, 11:45
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 165 cm ???
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Russland
Leeftijd : Mitte bis Ende 20
Tatoeages/Piercings : glaube nicht
Service: Goed bis sehr gut, gut pzc, nmc, heftiges und tiefes zoenen
Voordelen: sehr authentisch, real gfs
Nadelen: spricht weder deutsch noch englisch. normalerweise nicht unbedingt ein Nachteil aber bei ihr ist es schon schade. sie hat humor.... leider versteht man ihn nicht. Also russigsprachige Eisbären.... nix wie hin. :-)
Historie: keine ahnung. sagt sie wäre seit 2 monaten in deutschland.
Ich war mit ihr Gestern eine halbe Stunde auf der Kammer. Sie ist eine echte Empfehlung.
Gruß
bitchhunter
Traumtänzer
24 mei 2008, 18:57
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 165 cm ???
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Russland
Leeftijd : Mitte bis Ende 20
Tatoeages/Piercings : glaube nicht
Service: Goed bis sehr gut, gut pzc, nmc, heftiges und tiefes zoenen
Voordelen: sehr authentisch, real gfs
Nadelen: spricht weder deutsch noch englisch. normalerweise nicht unbedingt ein Nachteil aber bei ihr ist es schon schade. sie hat humor.... leider versteht man ihn nicht. Also russigsprachige Eisbären.... nix wie hin. :-)
Historie: keine ahnung. sagt sie wäre seit 2 monaten in deutschland.
Ich war mit ihr Gestern eine halbe Stunde auf der Kammer. Sie ist eine echte Empfehlung.
Gruß
bitchhunter
Hallo Freunde,
kann ich nur bestätigen!!!!
Euer
Traumtänzer
Jorah Mormont
29 mei 2008, 00:08
Es handelt hier um die gleiche Daisa welche im GT hat angefangen.
Gestern Abend war sie schon wieder im GT.
Link (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10510)
Kan samengevoegd worden.
Moeke1
29 juli 2008, 17:16
Naam : Dascha
Nationaliteit/Taal : Russische / beetje Duits en beetje Engels
Leeftijd : 30j (ze ziet er 25 uit)
Haarkleur/-lengte : half-lang blond met donkere uitgroei (pagekopje)
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : mooi slank met lange benen en stevig kontje / A mooie steektietjes
Tatoeages/Piercings : geen tattoo opgemerkt
Service: zeer goed, echte GFE, volop TZ, vingeren en beffen, heel lekker PZC, NMC in verschillende standjes
Voordelen: ze is zeer lief en (glim)lacht constant, ook na de sessie in de bar bleef ze lief en gaf ze me nog knuffels.
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1u
Prijs : 75
Ze heeft enkele maanden in FKK Freudenberg in Bochum gewerkt, en het was vandaag haar eerste dag in GT
Jorah Mormont
29 juli 2008, 21:44
Is dezelfde dame als deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10510&highlight=Dasha), kan samegevoegd worden..
MiniME
29 juli 2008, 22:10
Ze heeft enkele maanden in FKK Freudenberg in Bochum gewerkt, en het was vandaag haar eerste dag in GT
Eerste dag in GT? Zeker de eerste dag deze week!? :green_smi
The Joker
2 augustus 2008, 14:01
Afgelopen donderdag met Dasha wegeweest.
Ondanks dat ze nog steeds niet vloeiend Duits spreekt kon ik mijn wensen toch overbrengen.
Ze vertelde nog nooit dominant geweest te zijn, maar op de kamer wist ze zich prima te redden en kwam ze niet meer bij van het lachen.
Volgens een collegabeer werkt ze er toch al zeker heel 2008.
Mauriceyep
26 oktober 2008, 19:16
Een leuke dame, al verschillende keren een beetje met haar gebabbeld - voorzover dat mogelijk is:). Een echt buurmeisje, onopvallend, maar vooruit vandaag maar eens geprobeerd. Het zoenen is goed, het pijpen was zelfs uitstekend. Alles bij elkaar gewoon goed te noemen, zelfs vaardig, maar er zit ook iets "stunteligs" in haar handelen. Haar lach hierbij maakt het erg leuk. Ik ben geeindigd met een FT en toen hebben we nog heerlijk even samen gelegen.
Mauriceyep
30 januari 2009, 20:03
Op herhaling bij Dasha vandaag. Ze is een tijdje weggeweest, maar weer terug in GT:smile: Ik heb weinig toe te voegen aan mijn vorige recensie: pijpen is erg goed, zoenen is ook uitstekend. De stunteligheid blijft in haar zitten, maar dat maakt haar ook wel charmant:smile: Een leuke vrouw, goede sessie op de kamer.
xanderke228
13 juli 2009, 07:16
ondertussen kent ze toch al een woordje duits, en is nu donker van haar...
Geweldig lekkere service :Xrated:
mrourke
1 augustus 2009, 20:59
Eergisteren voor de tweede keer Dasha ontmoet wel van zeer dichtbij. Smelt in de mond en in de hand. Is nu een van mijn favorieten, was nog beter dan de eerste keer. Deze meid kan zoenen, ongelofelijk. Mijn tong, ervaren in het onderzoeken van falaisses, grotten en spelonken moest echt overuren draaien. Volg inmiddels een cursus Russisch bij haar, tja ik leer snel met zo'n lekkere teacher. Ik vind haar om op te vreten.
Even voor de goede orde, ze is niet de allermooiste qua gezicht, haar lichaam is wel bijna perfect en goed in shape, zeker gezien de kilometerstand.
Geweldige GFE die werkelijk alles toelaat.
Doet aan zeer goede nazorg, zoent mij overal en altijd in GT. Ken je haar dan, dan kennen alle Russinnen in GT jou ook.
Ik zie alleen maar voordelen, zal haar nog lang en vaak bezoeken.
thesickboy
9 september 2009, 08:23
Na een leuke kennismaking is deze dame gisteren met stip binnengekomen op het to-do lijstje van TSB, NOG een russische dame om af te vinken op het lijstje.... wordt vervolgd, binnenkort....zéér binnenkort::herz:
SFL
9 september 2009, 08:32
Daar ga je geen spijt van hebben, neem het van mij aan.
Russia Rulezzzzzz :herz:
Na een leuke kennismaking is deze dame gisteren met stip binnengekomen op het to-do lijstje van TSB, NOG een russische dame om af te vinken op het lijstje.... wordt vervolgd, binnenkort....zéér binnenkort::herz:
Cupido
9 september 2009, 13:23
Is dat de Dasha die jij maar zo zo vond toen ze onlangs aan ons voorbij liep thesickboy? Wat kan een mening in ijsberenwereld snel veranderen!!
thesickboy
9 september 2009, 19:23
Is dat de Dasha die jij maar zo zo vond toen ze onlangs aan ons voorbij liep thesickboy? Wat kan een mening in ijsberenwereld snel veranderen!!
Yep is dezelfde, maar toen had ik nog niet met haar gepraat...
TSB, zo veranderlijk als het weer....:cool:
dupke
10 september 2009, 20:22
Als 3e kamertje woensdag met deze Russische weg geweest.
Eerder op de dag al met haar vriendin Nellie van wie ik de kwaliteiten al kende tot grote tevredenheid mogen kameren.
Dasha is echter nog meer gfe en na een sessie van 1,5 uur met alles er op en eraan wat een man zich wensen kan gesloopt van kamer gekropen.
Ik kijk al uit naar de 3e uit het russische vriendinnenclubje: Ella, als dit de beste van de 3 zou moeten zijn om het tot miss ijsberenforum te schoppen, .... :need_vac[1]:
thesickboy
11 september 2009, 10:37
Ik deel Dupke zijn analyse. Dadsha is net iets meer 'outgoing' dan Nellie en daardoor ook leuker gezelschap.
Voor de rest: Oerdegelijke old-school Russische Kwaliteit. Bij het zoenen gaat Dasha gelijk op zoek naar je amandelen, het pijpen is weergaloos, fris uit de poes ruikend bij het beffen en ze geeft zich helemaal, passioneel bij het neuken.
Niet de mooiste dame in GT maar op vlak van service ongetwijfeld bij de toppers!
Ik wil Dupke nog even waarschuwen dat als hij Dasha goed vond, dat hem dan nog wat te wachten staat bij Ela...
TSB
MichelJ
11 september 2009, 11:14
OMG....hoewel ik het gisteren super heb gehad met Nellie, heb ik de 'minste' van de 3 gisteren gehad zoals ik het lees. Dat belooft nog wat voor de toekomst! Ik ga me eens verdiepen in Rusland en neem de volgende keer maar een Russisch woordenboek mee :wink:
Stiffmaster
11 september 2009, 16:00
Als 3e kamertje woensdag met deze Russische weg geweest.
Eerder op de dag al met haar vriendin Nellie van wie ik de kwaliteiten al kende tot grote tevredenheid mogen kameren.
Dasha is echter nog meer gfe en na een sessie van 1,5 uur met alles er op en eraan wat een man zich wensen kan gesloopt van kamer gekropen.
Ik kijk al uit naar de 3e uit het russische vriendinnenclubje: Ella, als dit de beste van de 3 zou moeten zijn om het tot miss ijsberenforum te schoppen, .... :need_vac[1]:
Dupke mijn vriend, Ella is absolute top, maar waar ik helemaal gek van werd is haar loopje, als een volleerd topmodel, ja het is al weer lang geleden dat ik met haar hebt gekamerd. het waren mooie tijden :herz:
TT Man
28 september 2009, 09:05
Dasha spreekt na anderhalf jaar beter Duits dan ik Russisch, dus de conversatie ging gewoon moeiteloos. Maar daar kom ik niet primair voor naar GT. Dasha is vooral oraal zeer sterk, zoals veel Russinnen. Inderdaad wat toegankelijker dan Nellie, die echter wel mijn favourite blijft (stunning looks). Wel veel gelachten met Dasha (terwijl Nellie soms wat zwaarder op de hand is of lijkt te zijn).
NMC was met haar zeer goed. Geen haastwerk. Dasha heeft een bijzondere manier van aftrekken. Ze wist mij moeiteloos in een klein uurtje twee keer tot een letterlijk spetterend hoogtepunt te brengen. Een Naturgeil meisje van 30 met een goed lichaam. Naar haar zeggen vijf kilo te zwaar, maar dat is werkelijk grote onzin imo. Wat een genot om mee samen te mogen zijn.
Klein minpuntje: ze liet ze niet helemaal gaan bij het beffen. Toen het hoogtepunt te dicht bij kwam trok ze terug. Haar ogen wat glazig en haar hoofd rood aangelopen (dat zegt mij genoeg). Ik kan dit overigens ook wel weer begrijpen. Ik was haar erste Gast die dag en ze had nog tot sluitingstijd te gaan.
Volgende keer is haar vriendin Ela aan de beurt. Dasha was afgelopen vrijdag gewoon wat sneller dan Ela, maar wat in het vat zit verzuurd niet.
uurtje
4 oktober 2009, 22:18
Kan het bovenstaande alleen maar onderstrepen. Ze spreekt best goed Duits. Of om het anders te zeggen: als ik horo hoe zij na 1,5 jaar Duits spreekt, hoeft niemand in dit land mij meer te vertellen waarom hij/zij na jaren nog altijd gebrekkig Nederlands met vet accent spreekt. Maar dat terzijde.
Om door te gaan met het onderstrepen van zaken die hierboven staan: ja, zelfde bef ervaring, en eigenlijk was het allemaal best goed. Precies wat je als bezoeker van een FKK club wilt...
oetzi_du
6 oktober 2009, 23:35
dascha,ist der Hammer^^
hallo zusammen, ich war vor 3 tagen im Gt und war mit der dascha auf zimmer.....
ich kann nur sagen geil geil und nochmal geil...sehr natürlich und einfühlsam.
trotz ihrem mangel in sachen deutsch versteht sie es einem min. 30 min. das gefühl zu vermitteln,man wäre ihr traumprinzen......
echt nett und ne bereicherung für's GT !!!!
BSesamstraat
16 oktober 2009, 23:39
wat een toppertje... Vanavond weer het slachtoffer geworden van dit pijp wonder. Ga nu geen week voorbij zonder dasha. Ook een gekke gezellige meid om mee tedollen. Weet iemand of ze ook FT doet?? Groet bbertb
dupke
17 oktober 2009, 08:40
Weet iemand of ze ook FT doet?? Groet bbertb
Bij mij heeft ze dit inderdaad gedaan en netjes doorgegaan tot ze het laatste druppelje. :itsok[1]:
mrourke
26 december 2009, 20:23
Vlak voor de Kerstdagen toch nog maar even naar GT getogen. We konden de verleiding niet weerstaan. Schnee und Eis trotserend gaan de hongerige beertjes graag op pad. Zuruck in die Heimat riepen we nog aan de poort. Dergelijke grappen worden altijd gewaardeerd door de voortreffelijk dienstdoende figuren aan de poort.
Tijdens de koffie zag ik Dasha opduiken, had haar reeds een paar weken niet gezien ondanks de frequentie van mijn bezoeken aan GT. Had mijn Russische lessen en versjes goed voorbereid en wilde ze graag aan mijn juf voordragen. De juf keek me geil aan, lachte heerlijk en nog in de wandelgangen greep ze me bij mijn kleine man. Zelden zo leuk ontvangen door een Russische teacher. Op de kamer begon ze weer heerlijk te zoenen en te likken. Meid heeft veel gevoel voor humor, we hebben erg veel gelachen samen. Lekker neukbaar lichaam heeft ze en dat weet ze inmiddels natuurlijk ook wel van zichzelf. Super beurtje gehad. Dit was wel voorlopig haar laatste dag, eind januari mogen we haar wieder aanschouwen. Vroeg in de avond vertrok ze naar verre oorden waar het momenteel -20 of nog kouder is. Dit ijsbeertje had het nakijken. Den Zug war punktlich.
important
21 februari 2010, 18:13
vandaag voor de zoveelste keer met dasha op herhalingsoefening,voor mij is ze altijd een zekerheid als ik gt bezoek,een beetje bijgekomen na de feestdagen,maar misstaat haar zeker niet,zij is ook lekker easygoing,als je met haar aan de praat geraakt beland je gewoon op een kamer:),wat zij daar doet is gewoon top,waren alle dames maar zo,niks meer aandoen,inpakken strik errond en koesteren deze russische parel:a_t_ho02:
gignnl
26 februari 2010, 02:00
als 3e sessie gekozen voor dasha en absoluut geen spijt gehad,wat een leuke vrouw.na een prima pijpsessie heeft ze me langdurig bereden tot beider tevredenheid.een topper!
xavier
28 augustus 2010, 09:12
Iemand dasha nog ergens gezien?
BSesamstraat
28 augustus 2010, 09:46
Freude misschien?
Daar heb ze namelijk even na Gt gezeten
aquarius
29 augustus 2010, 09:06
As i know she finished this job.
Best regards
aquarius