PDA

Volledige versie bekijken : PMC en weigeren van PZC.



Loverboy68
16 maart 2008, 16:34
Hallo, ik ben nieuw hier (sommigen kennen mij van een ander forum). Ik heb meteen een vraag. Ik ken niks van saunaclubs, ben wel nieuwsgierig. Ik vind safe sex ontzettend belangrijk, daarom volgende vragen. Bestaan er saunaclubs waar PMC de algemene regel is? Zijn er dames in bepaalde saunaclubs die consequent PMC (en dus consequent PZC weigeren)?

Jorah Mormont
16 maart 2008, 16:37
Hallo, ik ben nieuw hier (sommigen kennen mij van een ander forum). Ik heb meteen een vraag. Ik ken niks van saunaclubs, ben wel nieuwsgierig. Ik vind safe sex ontzettend belangrijk, daarom volgende vragen. Bestaan er saunaclubs waar PMC de algemene regel is? Zijn er dames in bepaalde saunaclubs die consequent PMC (en dus consequent PZC weigeren)?

Gewoon bij de dame aangeven dat je alleen PMC wilt. PZC is geen "moeten"

Sonny:wink:

Picasso 1
16 maart 2008, 16:59
Hallo, ik ben nieuw hier (sommigen kennen mij van een ander forum). Ik heb meteen een vraag. Ik ken niks van saunaclubs, ben wel nieuwsgierig. Ik vind safe sex ontzettend belangrijk, daarom volgende vragen. Bestaan er saunaclubs waar PMC de algemene regel is? Zijn er dames in bepaalde saunaclubs die consequent PMC (en dus consequent PZC weigeren)?

Ben jij een mannetje of een vrouwtje?:green_smi

Loverboy68
16 maart 2008, 17:11
Ben jij een mannetje of een vrouwtje?:green_smi
Mannetje natuurlijk. LoverBOY.:D

Loverboy68
16 maart 2008, 17:13
Gewoon bij de dame aangeven dat je alleen PMC wilt. PZC is geen "moeten"

Sonny:wink:
Dank u.

Bij mij is het altijd PMC. De vraag is echter, zijn er dames die gekend zijn om het weigeren van PZC? Gewoon uit interesse.

Picasso 1
16 maart 2008, 17:28
Dank u.

Bij mij is het altijd PMC. De vraag is echter, zijn er dames die gekend zijn om het weigeren van PZC? Gewoon uit interesse.

Waarom is het relevant voor jou of ze weigeren om te PZC? Jij wil toch alleen PMC. Ze pijpen bijna allemaal liever MET condoom als dat maar niet ten koste gaat van de prijs. Geloof me, als je zegt dat je liever met condoom gepijpt wordt staan ze voor je in de rij :rofl:

Oh ja, Rplover kan je vast adviseren welke dames lekker PMC doen. Hij staat er niet meer zo alleen voor :teuflisch

Loverboy68
16 maart 2008, 17:42
Geloof me, als je zegt dat je liever met condoom gepijpt wordt staan ze voor je in de rij :rofl:
Zeer aantrekkelijke gedachte!:D

MiniME
16 maart 2008, 23:06
Als je PMC wilt moet je naar een club in NL gaan (YY is dan 1 van de mooiste clubs, of een andere natuurlijk) of naar het SWK natuurlijk :D

In de Duitse clubs kan het natuurlijk ook, gewoon vragen. De meeste meiden zullen dit gewoon doen, alhoewel er een groot aantal dames is die PMC maar niets vindt (echt waar, het pijpt voor de dame nl een stuk minder fijn schijnt het) en aangezien ze toch de hele dag PZC doen, maakt die ene keer PMC voor hun statistisch gezien ook niet uit.

Carpe diem
17 maart 2008, 00:13
Dat is zwaar uitdagen, komaan, geloof je nu echt wat je schrijft hier?
Doe eens navraag aan meiden die het niet MOETEN om klanten te hebben, en vraag eens wat zij vinden van PZC.
De risico's nemen ze enkel voor lief voor de centen, of omdat ze anders de markt worden uitgeprijsd, niet voor HUN plezier.

Ons en hun plezier niet omdraaien, en dan je geweten sussen, dan word ik woest :D;)
Ik kan dat echt niet geloven, praat ik dan altijd met andere Meiden, als we praten over PZC? :heul:
Ik zeg dus hier en nu: een groot aantal Dames die PZC doen, vinden dit het verschrikkelijkste van de ganse sessie, maar alles went, zelfs een vent ;)

:wink:


Ik kan mij met deze woorden van RPlover volledig in vinden. Alleen is het jammer dat weinig ijsberen er zo over denken.

Ik ben zelf absoluut geen heilig boontje. Natuurlijk vind ik het ook prettiger om PZC te krijgen. Maar ik geloof en weet zeker dat de meeste dames liever PMC doen. Alleen de dames hebben in de duitse clubs eigenlijk geen keuze. Ze moeten wel PZC doen anders hebben ze geen bestaans recht in deze clubs. De meeste bezoekers van deze clubs komen ook voor het PZC en ook voor het FT verhaal. Ook daarvoor was ik naar Duitsland voor afgereisd. Alleen ik ben daar wel iets anders over gaan nadenken. Dit is gekomen omdat ik WEL een SOA heb opgelopen in een saunaclub. Dat was echt wel even schrikken.
Ik ben er gelukkig goed van af gekomen maar leuk was het zeker. Helemaal leuk was het niet om daarmee naar je huisarts te moeten gaan. Ik heb diverse testen laten doen in een bepaalde periode. Gelukkig ben ik er goed van af gekomen maar mijn huisarts adviseerde mij om eigenlijk niet meer naar deze clubs te gaan. Maar ja een echte ijsbeer steek ze kop gewoon in het zand dus ik ook. Maar ik ben wel een stuk voorzichtiger geworden.

Greetz

Jansen
17 maart 2008, 00:28
Ik kan mij met deze woorden van RPlover volledig in vinden.

Ik ben zelf absoluut geen heilig boontje. Natuurlijk vind ik het ook prettiger om PZC te krijgen. Maar ik geloof en weet zeker dat de meeste dames liever PMC doen. Alleen de dames hebben in de duitse clubs eigenlijk geen keuze. Ze moeten wel PZC doen anders hebben ze geen bestaans recht in deze clubs. De meeste bezoekers van deze clubs komen ook voor het PZC en ook voor het FT verhaal. Ook daarvoor was ik naar Duitsland voor afgereisd. Alleen ik ben daar wel iets anders over gaan nadenken. Dit is gekomen omdat ik WEL een SOA heb opgelopen in een saunaclub. Dat was echt wel even schrikken.
Ik ben er gelukkig goed van af gekomen maar leuk was het zeker. Helemaal leuk was het niet om daarmee naar je huisarts te moeten gaan. Ik heb diverse testen laten doen in een bepaalde periode. Gelukkig ben ik er goed van af gekomen maar mijn huisarts adviseerde mij om eigenlijk niet meer naar deze clubs te gaan. Maar ja een echte ijsbeer steek ze kop gewoon in het zand dus ik ook. Maar ik ben wel een stuk voorzichtiger geworden.

Greetz


Dit had ook mijn verhaal kunnen zijn omdat ik het zelfde heb meegemaakt.
Ook ik ben voorzichtiger geworden maar af en toe ga ik weer voor de bijl en PZC ja :o
de enige die wel boven water blijft is Manell PHG zij werkt sinds kort ook in Vila Vertigo.
Er is een periode geweest dat je maar E.25,- hoefde te betalen bij PMC.

Is dat nog ????

Jansen
17 maart 2008, 00:32
Ben jij een mannetje of een vrouwtje (vraagt Picasso)


Mannetje natuurlijk. LoverBOY.:D

Nu zal Picasso1 wel een I.M. sturen dat hij hem wel PMC zal geven:thefinger

Carpe diem
17 maart 2008, 00:46
Er is een periode geweest dat je maar E.25,- hoefde te betalen bij PMC.

Is dat nog ????

Geen idee of dit tarief nog bestaat.

Vroeger werd dit wel gehanteerd in de PHG. Alleen de dames waren hier niet blij mee met dit tarief. Ik weet dat sommige ijsbeertjes vroeger gebruik maakte van dit tarief om de dame als in neukertje te gebruiken om dan later met een andere dame voor het echte werk :fuck::fuck: te gaan.

Willem2
17 maart 2008, 00:58
Dat is zwaar uitdagen, komaan, geloof je nu echt wat je schrijft hier?


Ja, dat gelooft hij. En dat mag hij ook geloven want misschien is dat wel waar hé :eek:
Ja, ik ben heel veel vrouwen tegengekomen in Duitsland die liever zonder condoom pijpen.
En dan kan jij nog zo hard over ziekten, druk van de markt etc praten.
Het is echt waar.......


Er is een periode geweest dat je maar E.25,- hoefde te betalen bij PMC.

Is dat nog ????

Nee, dat tarief is afgeschaft.

:wink:

Carpe diem
17 maart 2008, 01:09
Ja, dat gelooft hij. En dat mag hij ook geloven want misschien is dat wel waar hé :eek:
Ja, ik ben heel veel vrouwen tegengekomen in Duitsland die liever zonder condoom pijpen.
En dan kan jij nog zo hard over ziekten, druk van de markt etc praten.
Het is echt waar...




Het is wel een beetje vreemd dat de dames van plezier in Duitsland graag zonder condoom pijpen en in Nederland en België en andere landen juist liever MET condoom doen.
Heel vreemd???

Picasso 1
17 maart 2008, 01:53
Ben jij een mannetje of een vrouwtje (vraagt Picasso)



Nu zal Picasso1 wel een I.M. sturen dat hij hem wel PMC zal geven:thefinger

Nu pas begrijp ik de eerdere mail van Jansen waarin staat "rplover antwoord soms voor mij omdat ik zo intrans ben".
Zulke gedachtes komen niet bij mij op :nee: maar ik kan natuurlijk niet oordelen over de aparte fantasien van "twee handen op een buik" :D.

Loverboy68
17 maart 2008, 10:13
Geen idee dat dit zo'n lange discussie ging worden. Dank aan iedereen voor de antwoorden!:D

thesickboy
17 maart 2008, 11:02
Geen idee dat dit zo'n lange discussie ging worden...

Geloof me vrij...het is, gezien het thema, nog vrij bondig gebleven...;)

:wink:
TSB

Redbull
17 maart 2008, 16:35
Eerlijk ? En nu ga ik het enkel hebben over het met/zonder en niet over de gevaren ervan.
Pijpen met condoom is gewoon niet lekker.
Maar als een dame me pijpt maakt het voor mij geen bal uit of het met of zonder is. Anders, maar even lekker.
NZC is een ander verhaal, dat vind ik veel lekkerder zonder.

Rex
17 maart 2008, 22:29
Hallo, ik ben nieuw hier (sommigen kennen mij van een ander forum). Ik heb meteen een vraag. Ik ken niks van saunaclubs, ben wel nieuwsgierig. Ik vind safe sex ontzettend belangrijk, daarom volgende vragen. Bestaan er saunaclubs waar PMC de algemene regel is? Zijn er dames in bepaalde saunaclubs die consequent PMC (en dus consequent PZC weigeren)?

Er zijn bij mijn weten maar heel weinig dames die PZC weigeren en die consequent PMC . Er zijn er wel een paar, maar die weet ik zo 1, 2, 3 niet bij naam...............

Als je per sé PMC wilt, moet je dat gewoon meteen zeggen als je op de kamer bent. Meer dan 95% van de dames in de Duitse clubs doen standaard PZC...............:rubbel:

MiniME
17 maart 2008, 22:56
Inderdaad heb ik het daadwerkelijk aan een aantal dames gevraagd de afgelopen 3 jaar en zijn de meningen, ook bij de dames, erg verdeeld: PZC is uiteraard risicovoller (zowel voor de dame, maar ook voor de ijsbeer) en dat is DE reden om toch PMC te doen. Toch vinden veel club dames het serieus NIET fijn om PMC te doen, omdat een stuk rubber aflebberen nu eenmaal niet plezierig is en het dan minder erg(!) is om PZC te doen (uiteraard bij schoon gewassen ijsbeer), ondanks het SOA risico.

Los van het SOA risico (PMC beter) of persoonlijke voorkeur van de dame (PZC beter) speelt het "marktmechanisme" natuurlijk ook bij een aantal dames een rol (PZC beter, zie ook andere discussie over waarom er geen goede FKK/Saunaclubs in NL zijn).

Even terugkomend op je vraag: er zullen zeker clubdames zijn die PMC willen aanbieden, dus schroom niet om die vraag gewoon te stellen, maar wees ook niet verbaasd als een aantal dames dit toch liever niet doen (of misschien wel tegen meerprijs? :rolleyes:)

seksenfun
17 maart 2008, 23:20
Net als ik van mening ben dat de afkomst van de meisjes geen stelregel is voor seks die zo of nét zo is kan je ook niet stellen dat een bepaalde club enkel met of enkel (of voornamelijk) zonder aanbiedt, vind ik, naar mijn bescheiden vaststellingen.
Ik ben welgeteld 2 keer in GT geweest, da's niet veel zal je zeggen, maar dan is meteen ook de kans om PMC te treffen normaliter ook kleiner: ik trof het. Anderzijds kom ik (ik geef dat graag toe :rolleyes:) te pas en te onpas in YY en moet ik al ne keer serieus nadenken om op al die keren 1 hand vol te krijgen met namen die enkel PMC. Zo zie je maar.

In Duitsland heb je wel clubs waar inderdaad de dame niet mag beginnen als ze aan bepaalde voorwaarden niet voldoet. Maar dan alvast niet VV, GT en LR, om er maar enkele te noemen. Bernds dan weer wel.

Jansen
17 maart 2008, 23:47
Het is wel een beetje vreemd dat de dames van plezier in Duitsland graag zonder condoom pijpen en in Nederland en België en andere landen juist liever MET condoom doen.
Heel vreemd???

Nee ook de dames in Duitsland doen liever PMC maar omdat de mannen juist hier voor PZC komen, en de meeste dames hier juist geld mee verdienen,
kunnen andere dames niet achter blijven.
Ook zijn de Oost Europesche dames hier al langer aktief dan in Nederland en Belgie en zij kijken niet zo nou (als ze maar geld binnen halen).

rplover
17 maart 2008, 23:53
Nee ook de dames in Duitsland doen liever PMC maar omdat de mannen juist hier voor PZC komen, en de meeste dames hier juist geld mee verdienen,
kunnen andere dames niet achter blijven.
Ook zijn de Oost Europesche dames hier al langer aktief dan in Nederland en Belgie en zij kijken niet zo nou (als ze maar geld binnen halen).
Enfin, Jansen, dat van jou te mogen horen ;)
Maar ik kan je enkel maar bijtreden, beter kon ik het niet verwoorden.
Dat is verdorie in enkele zinnen verwoorden waar ik vijftien pagina's voor nodig heb :smile2:

:wink:

Jansen
18 maart 2008, 00:01
Enfin, Jansen, dat van jou te mogen horen ;)
Maar ik kan je enkel maar bijtreden, beter kon ik het niet verwoorden.
Dat is verdorie in enkele zinnen verwoorden waar ik vijftien pagina's voor nodig heb :smile2:

:wink:

Nog even en we lijken wel echte vrienden ;)

P.s. en jouw verhalen worden korter terwijl de mijne langer worden :eek:

Heeft dat te maken dat misschien mijn penis langer hard blijft dan de jouwe:teuflisch

Of dat jij meer in de kou loopt en ik in de sauna zit :rolleyes:

Of dat ik het tegenwoordig ook met Duitse kan :rofl:

tot binnenkort in ............................ we zien wel

Carpe diem
18 maart 2008, 00:11
Nee ook de dames in Duitsland doen liever PMC maar omdat de mannen juist hier voor PZC komen, en de meeste dames hier juist geld mee verdienen,
kunnen andere dames niet achter blijven.
Ook zijn de Oost Europesche dames hier al langer aktief dan in Nederland en Belgie en zij kijken niet zo nou (als ze maar geld binnen halen).


Enfin, Jansen, dat van jou te mogen horen ;)
Maar ik kan je enkel maar bijtreden, beter kon ik het niet verwoorden.
Dat is verdorie in enkele zinnen verwoorden waar ik vijftien pagina's voor nodig heb :smile2:

:wink:

Ik sluit mij volledig aan bij deze woorden.
Helaas zien en denken sommige ijsbeertjes hier heel anders over.
Misschien zijn het dan wel geen ijsbeertjes maar struisvogels :D

Maar over deze kwestie PMC en PZC kunnen we jaren over door blijven discusseren. Dus ik vind eigenlijk zonden om hierover door te blijven discusseren.
Net zoals als het verhaal FT. Vinden de dames van plezier natuurlijk ook lekker om te doen. Moet je nagaan.... als een dame van plezier 10 klanten of misschien wel meer per dag krijgen en die alle FT doen. Dan is dat natuurlijk ook lekker fris om als 11 klant met haar op de kamer te gaan. Lekker tongzoenen met haar. MMMmmmm lekker hoor!!!!!

Maar nu ga ik echt doorslaan in deze discussie dus daarom meng ik mij niet meer in deze discussie.

Greetz

Jansen
18 maart 2008, 00:23
Ik sluit mij volledig aan bij deze woorden.


Maar nu ga ik echt doorslaan in deze discussie dus daarom meng ik mij niet meer in deze discussie.

Greetz

He een discussie houdt je hersenen juist goed bezig daarom moet je niet terug trekken omdat je mening soms anders is.
rplover heeft al heel veel shit over zich heen gehad maar gaat toch ook gewoon door om zijn mening te verwoorden.

Rex sommige andere en ik hebben met hem verhitte dicussies gehad maar zien hem nog steeds als een echte vriend ook als we elkaar in de clubs tegen komen of samen wandelen in Antwerpen.
dus ventileer je mening

Wanneer het soms te ver gaat dan wordt er gewist en morgen gezond weer op ( hopelijk ook bij PZC ;) )

bitchhunter
18 maart 2008, 10:46
:D:D:D
Und immer an die Gesundheit unserer kleinen Engelchen denken! Deswegen:
205

hansh
18 maart 2008, 19:55
In de ijver van het gevecht is het meestal moelijk vooral als het bloed uit de hersens in mijn andere kop stijgt om dan dat condoom maar weg te laten.
Gelukkig wint mijn verstand het toch nog op het laatste moment.
Wat mij echter al een paar keer verbaast heeft is dat als de betr. Dame vroeg met of zonder en ik zij "natuurlijkmet" zij opgelucht zei " Fijn, Dank je".
Ik had dan die idee dat de services ook iets beter was in ieder geval naderhand had ik geen onrustig gevoel of er niet toch wat......
nog een prettige avond.

Jansen
18 maart 2008, 23:18
:o Op bovenstaande een reactie; :rolleyes:

;) Zo heeft ieder zijn verhaal,mening en gevoel met de ander.;)

Women Lover
19 maart 2008, 00:30
PZC is nu eenmaal de standaard in de clubs en de dames die daar echt moeite mee hebben zijn snel weer vertrokken. Die ene man die dan PMC wil maakt voor hun niet uit. Ik denk wel dat de meeste de voorzichtigheid, van iemand die PMC wil, kunnen waarderen. Er zijn natuurlijk verschillende dames die zich nergens meer druk om maken en alles toelaten, maar het meerendeel van de dames is toch echt wel angstig om de gevolgen van alles wat er in de clubs gebeurt. PZC is helaas niet 1 van hun eerste zorgen.

En 1 tipje nog. Zelfs de grootste tegenstanders van wat dan ook gaan die grens voorbij als ze lang genoeg rondlopen in de clubs. Zelfkennis;):eek:

MiniME
19 maart 2008, 08:43
Goed gesproken WL!

Over gezondheid gesproken: welke ijsberen gebruiken er altijd beflapjes als ze de dames beffen? Dat is een stuk veiliger toch, dus altijd gebruiken lijkt me, ook als is het minder plezierig, want dat is minder belangrijk als je de dame aan het verwennen bent toch? :green_smi

Mis trouwens de input van MY over hoe gezond FT wel niet is voor de huid van onze hertjes :D

Willem2
19 maart 2008, 10:55
Goed gesproken WL!

Over gezondheid gesproken: welke ijsberen gebruiken er altijd beflapjes als ze de dames beffen? Dat is een stuk veiliger toch, dus altijd gebruiken lijkt me, ook als is het minder plezierig, want dat is minder belangrijk als je de dame aan het verwennen bent toch? :green_smi


In principe bef ik niet of er moet een heel lekker kontje voorbij komen en dan lik ik die helemaal uit :p



Mis trouwens de input van MY over hoe gezond FT wel niet is voor de huid van onze hertjes :D

Laat maar, die zoek ik wel even op samen met jouw MMT uitleg en mijn waarschuwing daar weer op ;)

r0y
19 maart 2008, 11:51
ik begrijp jou wel rplover maar ik zelf ben groot voorstander van PZC, misschien komt het omdat ik de soa dans tot noch toe ben ontsprongen, maar dat het veel lekkerder zonder condoom is twijfelt niemand aan denk ik.

Het probleem is hier dat jij het liever met condoom wilt en ik krijg een beetje het gevoel van jou postings alsof je ons bijna dwingt ook over te gaan op PMC , maar als dat onze natte droom is gaan we toch gewoon met ze allen naar YY..... voor mij persoonlijk is PZC ook de reden dat ik graag de grens over ga. Ik snap al die ontstane ophef niet , het gebeurt al zolang en nu zou erineens een SOA-epidimie volgen ?

Het is kut dat jij er 1 hebt opgelopen, maar ik ken jou sexleven (lees: priveleven) niet, ik weet niet of jij het alleen bij dames houd of ook bij mannen op zijn tijd.

Ik zelf hou het alleen bij dames, maar ik heb hier wel vaker gelezen dat er ijsberen zijn die van allebei houden, en ik denk ook dat die een verhoogd risico lopen op een SOA

(www.darenet.nl/nl/page/repository.item/show?saharaIdentifier=rivm_or:oai:rivm.openreposit ory.com:10029/9206)
Quotes vanaf de pagina:

Van alle mannen met syfilis was 59% homo- of biseksueel.
Bij de homo- en biseksuele mannen steeg het aantal HIV-testen met 38% en bij heteroseksuele mannen 29%.

In de groep HIV-positieven waren de homo- en biseksuele mannen, net als in 2000, het meest vertegenwoordigd.

thesickboy
19 maart 2008, 12:50
Het probleem is hier dat jij het liever met condoom wilt en ik krijg een beetje het gevoel van jou postings alsof je ons bijna dwingt ook over te gaan op PMC , .... Ik snap al die ontstane ophef niet , het gebeurt al zolang en nu zou erineens een SOA-epidimie volgen...Het is kut dat jij er 1 hebt opgelopen, maar ik ken jou sexleven (lees: priveleven) niet, ik weet niet of jij het alleen bij dames houd of ook bij mannen op zijn tijd....

Deze post roept bij mij allerlei associaties op.... knuppel..hoenderhok....:eek:


Het probleem is hier dat jij het liever met condoom wilt ....

Ik zou dit geen probleem noemen, iedere beer maakt de keuzes die hij zelf wil. We zijn hier niet te beroerd om iedere beer zijn mening te laten verkondigen, mits het op een respectvolle wijze gebeurt.
Rond dit thema zijn er reeds oeverloze discussies gevoerd en met deze voorgaande post zal dit nog wel even aangewakkerd worden...

:wink:
TSB
Fan van pijpen 'tout-court'

Willem2
19 maart 2008, 13:13
Deze post roept bij mij allerlei associaties op.... knuppel..hoenderhok....:eek:



Daarom wacht ik weer even :rolleyes: :wink:

r0y
19 maart 2008, 13:20
dacht dat deze thread er was voor een beetje opschudding :D

Randy
19 maart 2008, 14:15
...
AO is ook veel lekkerder, en toch is iedereen daar het over eens dat dat "not done" is.
...


Ook Randy houdt er wel van de discussie aan te wakkeren :D.

Niet iedereen is het er over eens dat AO 'not done' is, want dan... werd het niet gedaan :zauberkis...

Op verschillende andere forums (o.a. Rheinforum) kun je steeds weer herhalende discussies lezen tussen voor- en tegenstanders van AO.

En wat ik nou wel eens zou willen weten over PZC: hoe groot is nou die kans, voor dames, op een SOA als ze altijd PZC doen? Als die kans erg groot was, moest toch inmiddels zo'n beetje elke dame wel vaak een SOA hebben, of niet? (En misschien hebben ze dat ook, ze vertellen uiteraard niet snel dat of hoevaak ze een SOA hebben...)

De beertjes weten zelf bij benadering wel (uit eigen ervaring) hoe groot de kans is op een SOA bij PZC. Nl. het aantal keren dat je een SOA hebt opgelopen in een club, gedeeld door het aantal jaren clubbezoek (of aantal dames wat je hebt laten PZC'en). Even aannemend dat je weinig tot geen sexuele contacten daarbuiten hebt (en je evt echtgenote trouw is... :eek:).

Mijn, zeker niet wetenschappelijk onderbouwde, mening is dat de risico's bij PZC (en beffen) wel meevallen. Voor mij persoonlijk zijn die risico's acceptabel. Voor beertjes die dat risico niet willen dragen: gebruik altijd een condoom en beflapje.

rplover
19 maart 2008, 14:41
Ook Randy houdt er wel van de discussie aan te wakkeren :D.
Goed zo ;)


En wat ik nou wel eens zou willen weten over PZC: hoe groot is nou die kans, voor dames, op een SOA als ze altijd PZC doen? Als die kans erg groot was, moest toch inmiddels zo'n beetje elke dame wel vaak een SOA hebben, of niet? (En misschien hebben ze dat ook, ze vertellen uiteraard niet snel dat of hoevaak ze een SOA hebben...)
Als ze ALTIJD PZC doen, erg groot. Daar moet je niet voor gestudeerd hebben omdat uit te vissen. Eén besmette klant kan genoeg zijn om een hele club Meiden te voorzien van een SOA.
Een Meid hoeft het helemaal niet te weten, het is niet zoals bij ons, beertjes. Veel Meiden hebben een SOA zonder het te weten, en dat maakt het net gevaarlijk voor hun gezondheid.
Kan zware gevolgen hebben, tot onvruchtbaarheid leiden in het ergste geval, ....
Een reden te meer (voor mij dus) om het veilig te houden, ook al omdat de symptomen bij Meiden soms gewoonweg weg blijven.
En alsof Meiden dit nu altijd gaan vertellen tegen ons als ze het al weten, ze zijn niet altijd zo lief meneer, en het is hun (en vaak hun enige) bron van inkomsten ;)


De beertjes weten zelf bij benadering wel (uit eigen ervaring) hoe groot de kans is op een SOA bij PZC. Nl. het aantal keren dat je een SOA hebt opgelopen in een club, gedeeld door het aantal jaren clubbezoek (of aantal dames wat je hebt laten PZC'en). Even aannemend dat je weinig tot geen sexuele contacten daarbuiten hebt (en je evt echtgenote trouw is... :eek:).
Te veel "eventueel", "aannemend", "bij benadering", dus te veel wiskundige hyaten hier Randy, om er ook maar een statistiek van te maken. "If...then.... if ... then", ik denk niet dat we er zo uitkomen :D
Trouwens, ik geloof nooit dat er meer dan 2 op de 10 beertjes dat eerlijk durven vertellen hier (openlijk).


Mijn, zeker niet wetenschappelijk onderbouwde, mening is dat de risico's bij PZC (en beffen) wel meevallen. Voor mij persoonlijk zijn die risico's acceptabel.
Dat is uw vrije keuze, en die respecteer ik. Ieder doet wat hij wenst, en zolang het goed loopt, kan ik best begrijpen dat je "lekkerder boven veiliger" verkiest ;)

:wink:

En tot slot (met dank aan ... :D). Als die schatjes gaan stappen, trekken ze ook niet fanatiek een gummi over die "lul" die ze versieren. Voor mij een reden te meer om het zeker wel te doen :rolleyes:

paul22
19 maart 2008, 15:35
Goed zo ;)


Als die schatjes gaan stappen, trekken ze ook niet fanatiek een gummi over die "lul" die ze versieren.


Nu heb je een heel betoog gehouden dat jij denkt (nee zeker weet) dat de meiden veel liever PMC en dan komt met deze opmerking de realiteit weer boven tafel.:freu:

paul22
19 maart 2008, 15:44
indien ik schrijf dat ik een SOA heb opgelopen door het PZC, is het ook zo. :


Tenzij jij de Dames gedurende deze periode in je leven niet geneukt hebt (ook NMC), kun jij het niet zeker weten. :p

Een Condoom is niet safe maar safer. (faktor 10)
Het risico een klassieke SOA op te lopen met NMC is vele male groter dan met PZC.
Komt nog bij dat een SOA niet kan overleven in keel/mond gebied. Hier kan geen dame onvruchtbaar door worden i.t.t. een SOA bij NMC.


Een hele slimme Dame ,die ook e.e.a. weet over de risico's (zijn er niet veel is mijn ervaring) zou heel goed PZC kunnen aanbieden om haar risico's te verminderen !!!
Als ze door goed PZC ,regematig NMC kan voorkomen, is haar gezondheidsrisico verminderd!

rplover
19 maart 2008, 15:53
Nu heb je een heel betoog gehouden dat jij denkt (nee zeker weet) dat de meiden veel liever PMC en dan komt met deze opmerking de realiteit weer boven tafel.:freu:
Nooit gehoord van neukende mensen die uitgaan, Paul? ;)
Het is uiteraard makkelijk een betoog af te breken met één zinnetje te quoten, in plaats van eens proberen degelijk te argumenteren.

En ik haal enkel aan dat er wel eens kan geneukt worden in het uitgangsleven zonder, je verwart twee totaal verschillende werelden.

Wij zijn betalende klanten, geen veroveringen in een of andere discotheek.

De realiteit? Eens heel duidelijk vertellen? Jij komt in clubs, en je kan enkel kijken naar die schatjes in het uitgangsleven, jij bent een BETALENDE klant (net als ik trouwens ;)).


Tot slot, want we verdoezelen het toch zo graag. Wat indien jij, "Paula22", om den brode verplicht werd mannen te pijpen??? Kies maar, met of zonder condoom..... (en wat zou je het liefste doen als vrouw bij betalende klanten)
Nu moet je die keuze niet maken, maar probeer je toch eens in die situatie in te leven.:teuflisch

:wink:

rplover
19 maart 2008, 15:58
Een hele slimme Dame ,die ook e.e.a. weet over de risico's (zijn er niet veel is mijn ervaring) zou heel goed PZC kunnen aanbieden om haar risico's te verminderen !!!
Als ze door goed PZC ,regematig NMC kan voorkomen, is haar gezondheidsrisico verminderd!
Ja hoor :rolleyes:
En straks gaan we van je nog moeten horen dat het eigenlijk veilig is te PZC, ik denk dat je toch eens je huisarts moet raadplegen, en hem eens vertellen wat jij doet in een club.
Hij zal je ook wel niet kunnen overtuigen, maar in ieder geval ga je hem makkelijker geloven dan je mij gelooft ;)

:wink:

Randy
19 maart 2008, 16:09
...
Als ze ALTIJD PZC doen, erg groot. Daar moet je niet voor gestudeerd hebben omdat uit te vissen. Eén besmette klant kan genoeg zijn om een hele club Meiden te voorzien van een SOA.
...


Erg groot is helaas nog geen getal. :o Hoe groot? 0,01%? 99,99%? Ertussenin? We kunnen met z'n allen wel wat roepen, maar zonder onderbouwd inzicht in de risico's heeft dat (voor mij) weinig waarde...

Overigens kan 1 besmette dame ook erg veel beertjes aansteken...

seksenfun
19 maart 2008, 19:29
Nu heb je een heel betoog gehouden dat jij denkt (nee zeker weet) dat de meiden veel liever PMC en dan komt met deze opmerking de realiteit weer boven tafel.:freu:

Oorspronkelijk geplaatst door rplover http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=67631#post67631)
Goed zo ;)


Als die schatjes gaan stappen, trekken ze ook niet fanatiek een gummi over die "lul" die ze versieren.

Laten we een onderscheid maken (houden!!) tussen 'op stap gaan als meid' en 'werken in een club'.
Natuurlijk pijpen vrouwen liever zonder condoom. Daar bestaat geen twijfel over. Dat haalde rplover zelf dus aan. Kan je je immers even in de plaats van de dame stellen: een viessmakend rubbertje afzuigen of puur natuur. Het verschil zit 'm vooral in het feit dat een verovering in een discotheek graag gewild is door de dame en zij met die man héérlijk wil vrijen. In een club daaraantegen werken ze voor de centen en is er geen sprake van lekker vrijen, vergeet dat maar. Enkele uitzonderingen niet te na gesproken, en dan nog: de mate zal altijd minder zijn dan bij een verovering.

Picasso 1
19 maart 2008, 20:49
We hebben inderdaad geen statiestieken maar waar we wel conclusies aan kunnen onttrekken, is aan een jarenlang merkbaar gedrag door een hele grote groep mensen.

1:
Er wordt bijvoorbeeld door, hier en daar een enkele uitzondering nagelaten, de meeste mensen langdurig geneukt met condoom. Hieruit lees ik dat een hele grote groep mensen dit een onaanvaardbaar risico vinden (frequentie en ernst van het risico) en hun gedrag hierop aanpassen.

2:
Er wordt door een hele grote groep mensen langdurig aan PZC gedaan (hier en daar een enkele rplover-uitzondering nagelaten :rofl:). Hieruit lees ik dat een grote groep mensen dit een aanvaardbaar risico vindt (frequentie en ernst van het risico) en het niet nodig vindt om hun gedrag hierop aan te passen.

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat een grote groep mensen landurig zich bloot stelt aan risico´s die of vaak voorkomen of van grote ernst zijn. Hier en daar heb je mogelijk een ´gek´die erg dom regelmatig tegen de lamp loopt maar daar kun je een grote groep mensen die erg divers is (opleiding,leeftijd,achtergrond) niet voor uitmaken.

Het beeld dat ik heb is dus, dat niet ik alleen het allemaal heel erg meevallen vindt, maar samen met mij een grote groep mensen die elk hun eigen persoonlijke ervaringen hebben. Geloof me, als regelmatig SOA´s voorkomen danwel dat op het moment dat het gebeurt iemands leven ernstig ontregeld raakt, dan zou heus niet zo massaal PZC gedaan worden.

Je kunt gerust mensen verdenken dat ze in dit forum niet voldoende openheid van zaken geven maar wat je niet kunt negeren is een bepaald gedrag jarenlang door erg veel mensen en uit dit gedrag blijkt voor deze mensen PZC geen belangrijk gezondheidsprobeem.

Het lijkt me dan ook een storm in een glas water door hier en daar een probeem te signaleren en vervolgens zonder voldoende cijfers dit uitvergroten tot een epidemie.

Natuurlijk kan het mij misschien een keer gebeuren dat ik een SOA oploop (heb het gelukkig nooit opgelopen, geloof me, eerlijk, volledige openheid :green_smi) maar ook dan zal ik, mij baserend op bovenstaand verhaal, rplover ongelijk geven.

Willem2
20 maart 2008, 02:18
Ik heb even aan een omdraaiing gedaan.
Indien jij het volgende zegt



Te veel "eventueel", "aannemend", "bij benadering", dus te veel wiskundige hyaten hier Randy, om er ook maar een statistiek van te maken. "If...then.... if ... then", ik denk niet dat we er zo uitkomen :D


Wil je dan zelf ook eens een keer ophouden met de volgende uitspraken



Als ze ALTIJD PZC doen, erg groot. Daar moet je niet voor gestudeerd hebben omdat uit te vissen. Eén besmette klant kan genoeg zijn om een hele club Meiden te voorzien van een SOA.
Een Meid hoeft het helemaal niet te weten, het is niet zoals bij ons, beertjes. Veel Meiden hebben een SOA zonder het te weten, en dat maakt het net gevaarlijk voor hun gezondheid.
Kan zware gevolgen hebben, tot onvruchtbaarheid leiden in het ergste geval, ....
Een reden te meer (voor mij dus) om het veilig te houden, ook al omdat de symptomen bij Meiden soms gewoonweg weg blijven.
En alsof Meiden dit nu altijd gaan vertellen tegen ons als ze het al weten, ze zijn niet altijd zo lief meneer, en het is hun (en vaak hun enige) bron van inkomsten ;)

die stellige onderbouwing dat als er maar eentje besmet is ze dan allemaal besmet zullen zijn :cool:




Trouwens, ik geloof nooit dat er meer dan 2 op de 10 beertjes dat eerlijk durven vertellen hier (openlijk).

Onzin.
Ik ben nummer 1 ( en ik tel minimaal voor 2 :D;) )

rplover
20 maart 2008, 12:29
Hey rplover, elk jaar sterven tientallen mensen als gevolg van een klomp ijs die van een vliegtuig afvalt... Echt klote als die op je kop valt, ook echt klote als je een soa oploopt. De kans echter is heel klein, ik neem het risico om zonder valhelm over straat te lopen, dus ook het risico om me te laten zuigen ohne gummi.

Komt er nog meer van dat? :D
Jij geeft tenminste al cijfers, tientallen mensen op pakweg 6 miljard, je bent op de goede weg. Laat ons stellen 60 (akkoord?), das 1 op 100 miljoen. Wat een vergelijking :rolleyes:
Ik ben cijfermateriaal aan het verzamelen, en die krijg je, blijkt dat de kans op een SOA toch niet zo klein is als jij wel denkt ;)

En dan is er nog het feit dat je vallende ijsblokken niet kan vergelijken met een ziekte in een saunaclub.

Enne, ik behoor echt niet tot de skw-crew hoor, alweer een verkeerde opvatting, ik kom overal :D

Jij bent toevallig toch niet één van die lotto-miljonairs? Anders zou ik me toch maar zorgen maken over een SOA....

:wink:

jaccoone
20 maart 2008, 13:12
Tjezus :eek: Wat een discussie weer... Dat jullie daar de tijd en energie in (willen) steken... :rolleyes:
Ik spaar die energie liever voor een clubbezoek en laat me daar heerlijk PZC en ik bef de dames heerlijk zonder lapje! Ik doe dat al een jaar of 6, met een gemiddelde frequentie van 2 keer per maand. Elk bezoek heb ik gemiddeld 3 dames, die me allemaal PZC. En ik heb in die 6 jaar nog nooit een SOA opgelopen. En ik zeg erbij, dat ik ook wel eens gezondigd heb met NZC, hoewel dit laatste natuurlijk niet echt verstandig is geweest en neem dat risico tegenwoordig niet meer...
Bovenstaande is voor de volle 100% waarheid.
Ik hoop niet, dat ik nu de cijfermatige onderbouwing van RPlover's gelijk door de war heb gegooid... :rolleyes:
En anders, ga lekker naar een saunaclub, laat je lekker verwennen door de aanwezige dames (met of zonder condoom, moet je helemaal zelf weten :D ) misschien "vergeet" je dan je missie om je medeberen te overtuigen van je gelijk... ;)
Groet, Jaccoone

r0y
20 maart 2008, 13:35
jaccoone we kunnen schrijven wat we willen maar als rplover iets verkondigd gaat hij net zo lang door met schrijven totdat hij het laatste woord heeft :D

verderrest een beste kerel natuurlijk en het helpt je de werkdag door ;)

seksenfun
20 maart 2008, 15:03
of houden die belgen er nou echt andere ideeen aan over dan wij langlul-nederlanders.


groeten, mike. die geen discussies uit de weg gaat met losgeslagen belgen :D:D:D

De discussie was leuk, jij verknalt ze op deze manier :thefinger :D (een Belg)

rplover
20 maart 2008, 15:17
De discussie was leuk, jij verknalt ze op deze manier :thefinger :D (een Belg)
Hij vlucht voor vallende ijsblokken :lostit::D;)
Als je inderdaad zo een "gelul gaat inroepen", roken en kanker, vallende ijsblokken, daar kan ik zelfs niets tegen inbrengen :sleep:
Ik dacht dat het hier enkel en alleen over PZC vs PMC ging, en de risico's die we liepen, en niet over mijn gelijk. Jullie roepen nogal vlug over mijn gelijk krijgen als jullie op een dwaalspoor geraken. Gelijk moet ik niet hebben, maar besef, maar is dat te moeilijk voor twee Hollanders om zelfs dat te snappen?:smkiss:;) (me niet aanvallen op mijn Belgisch staatsburgerschap hoor, daar ben ik nogal fier op ;))

En daarmee, twins Roy-HorneyMike, heb ik alweer het laatste woord (om jullie nog maar eens gelijk te geven) :thefinger

:wink:

Picasso 1
21 maart 2008, 09:36
Als je inderdaad zo een "gelul gaat inroepen", roken en kanker, vallende ijsblokken, daar kan ik zelfs niets tegen inbrengen :sleep:.Ik dacht dat het hier enkel en alleen over PZC vs PMC ging, en de risico's die we liepen, en niet over mijn gelijk. Jullie roepen nogal vlug over mijn gelijk krijgen als jullie op een dwaalspoor geraken. Gelijk moet ik niet hebben, maar besef, maar is dat te moeilijk voor twee Hollanders om zelfs dat te snappen?:smkiss:;) (me niet aanvallen op mijn Belgisch staatsburgerschap hoor, daar ben ik nogal fier op ;))

:wink:

Er zijn goed beargumenteerde berichten geweest van ijsberen over PZC, maar jij kiest ervoor om te reageren op berichten van enkelen over vallende ijsblokken, etc. Wie kiest er zelf voor hier, om op een dwaalspoor te geraken? :green_smi.
Ik zal je niet aanvallen op je Belgisch staatsburgerschap, ik ben immers geen hollander :rofl:

Verder vind ik het op zich wel verstandig van je dat je kiest voor PMC (of dat je een helm opdoet ivm vallende ijsblokken :rofl:), echter je argumenten zijn niet overtuigend genoeg om anderen van PZC af te brengen.

jaccoone
21 maart 2008, 12:32
Wat ik me dan afvraag, is het RPlover al gelukt om (behalve zijn trouwe aanhang :rolleyes: ) iemand te "bekeren"? :D
Groet, Jaccoone

Smalle Frits
21 maart 2008, 13:15
Wat ik me dan afvraag, is het RPlover al gelukt om (behalve zijn trouwe aanhang :rolleyes: ) iemand te "bekeren"? :D
Groet, Jaccoone


Bekijk het dan gewoon als missionariswerk, zeg maar een roeping.

Smalle Frits
21 maart 2008, 13:35
Laat ons eens een enquete houden over het door Rplover ingestelde PZC-ge(ver)bod en of de discussie uw wandelgedrag daadwerkelijk veranderd heeft. Lijkt mij geen slecht idee.

sofaking
21 maart 2008, 15:08
Laat ons eens een enquete houden over het door Rplover ingestelde PZC-ge(ver)bod en of de discussie uw wandelgedrag daadwerkelijk veranderd heeft. Lijkt mij geen slecht idee.
Bij mij heeft het dat daadwerkelijk gedaan denk ik, maar dan niet helemaal op de manier die de voorgaande boodschappen impliceren.

Er zijn twee grote struikelblokken die mij verhinder(d)en om een saunaclub te bezoeken. De belangrijkste is de afstand en de duur van een bezoek. Aangezien ik een partner heb en me niet te diep in een web van leugens wil verstrikken betekent dat dat de enige gelegenheid om te "ijsberen" valt in een periode dat zij in het buitenland is. Dat gebeurt misschien één of twee keer per jaar.

In 2007 heb ik toch nooit de gelegenheid waargenomen en dat komt door het tweede obstakel : de vrees voor een soa. Die vrees komt door wat ik hier lees over het courante PZC en klaarkomen in de mond. Deze dames vormen, in mijn geest toch, een veel hogere risico groep dan de privé-dames die ik soms bezoek en die alleen PMC.

Door de boodschappen op het forum had ik ook de indruk dat de dames je scheef zouden bekijken als je hen zou vragen om toch maar te PMC.
Het is dankzij de commentaren van rplover en enkele anderen die dat wel hebben durven vragen, en die me zeiden dat dat geen probleem vormt, dat ik een dikke week geleden dan toch voor het eerst de stap gezet heb en een bezoekje aan YY gebracht.

paul22
21 maart 2008, 15:26
Ik ben cijfermateriaal aan het verzamelen, en die krijg je,

Nou heeft RP aangekondigt cijfers ter ondersteuning van zijn argumentatie te leveren.
Ik ben benieuwd..:lostit::lostit:

Mijn probleem met RP zijn anti-PZC campagne om gezondheidsredenen is ,dat RP wel de Dames wil NMC ,wat veel meer gezondheidsrisico’s voor Dame en Beer oplevert.

De kans Gonnorrhoe op te lopen bij een Dame die dit heeft ligt bij NZC bij 70%, bij NMC bij 7% en bij PZC bij 0,7-0,07% (waarbij dat laatste alleen als ze Gonnorhoe in haar keel heeft en daar kan het niet lang overleven).

De verhouding is grofweg;
NZC=1 , NMC=0,1 ,FZC= 0,01-0,001 , FMZ = 0,001-0,0001.


Aangezien de meeste Beren ,Heren van middelbare leeftijd zijn , en in deze groep weinig SOA’s voorkomen, kunnen, tot mijn verbazing, club’s zoals Tabulos/Hennef doorwerken.

PS. In real life vinden deze SOA’s hun overlevingsgebied in jonge vrouwen die niet weten dat ze een SOA hebben (geen klachten) en zich uiteraard nooit laten testen .

rplover
21 maart 2008, 15:54
Nou heeft RP aangekondigt cijfers ter ondersteuning van zijn argumentatie te leveren.
Ik ben benieuwd..:lostit::lostit:

Mijn probleem met RP zijn anti-PZC campagne om gezondheidsredenen is ,dat RP wel de Dames wil NMC ,wat veel meer gezondheidsrisico’s voor Dame en Beer oplevert.

De kans Gonnorrhoe op te lopen bij een Dame die dit heeft ligt bij NZC bij 70%, bij NMC bij 7% en bij PZC bij 0,7-0,07% (waarbij dat laatste alleen als ze Gonnorhoe in haar keel heeft en daar kan het niet lang overleven).

De verhouding is grofweg;
NZC=1 , NMC=0,1 ,FZC= 0,01-0,001 , FMZ = 0,001-0,0001.


Staaf eens je veronderstellingen dat NMC meer risico's inhoudt dan PZC.
Want je verbaast me telkens weer met je uitspraken :green_smi
Langs waar gebeurt de overdracht van de SOA bij NMC? Via het rubber???
En cijfers hoor, van medisch betrouwbare bronnen, want jij slaat wel alles, met je uitspraken.
Mijn cijfers zijn bijna klaar, geef jij de jouwe maar, als je zo overtuigd bent van dat NMC.
Ik zal je even helpen, op www.soaaids.nl (http://www.soaaids.nl) en www.sensoa.be (http://www.sensoa.be) spreken ze je grof tegen. Daar wordt beweerd, en dat is geschreven door medisch gekwalificeerde mensen die onderzoek hebben gedaan, en die geloof ik eerder, dat een condoom WEL een effectief beschermmiddel is tegen SOA's, indien je de condoom weglaat, dat je je blootstelt. Als jij je beweringen kan hardmaken, ontketen je een ware revolutie ;)

Over je keeloverlevingskansen sla je de bal totaal mis, een SOA dringt door in de slijmvliezen van keel en mond, dus waar haal je het dat gonnorea niet overleeft? Kom nu ook maar eens met bewijzen voor alles waar jij steeds op hamert, Paul22.

Ik wacht dus op keiharde cijfers :lostit::lostit::lostit:

:wink:

toevoeging: bron: www.sensoa.be
Vaginale seks (penis - vagina)
Het condoom beschermt je tegen de belangrijkste soa zoals chlamydia en gonorroe.

timjava
21 maart 2008, 16:03
Bij het bezoek aan een club zul je altijd een risico lopen.

Als een dvp aangeeft liever te PMC dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Sterker nog, ik geef haar groot gelijk. Maar zolang er PZC wordt aangeboden, blijf ik daar gebruik van maken. Het risico neem ik voor lief.

Er is ook een risico dat ik op weg naar een club een auotongeluk krijg. Volgens mij komen er in Nederland jaarlijks zo'n 800 om het leven in het verkeer.

Er is maar 1 manier om de risico's uit te sluiten en dat is thuis blijven.

Randy
21 maart 2008, 16:09
...
Langs waar gebeurt de overdracht van de SOA bij NMC? Via het rubber???
..
en die geloof ik eerder, dat een condoom WEL een effectief beschermmiddel is tegen SOA's, indien je de condoom weglaat, dat je je blootstelt.

....


Overdracht kan bijv via vingeren, een geklapt condoom, een ondeskundig aangebracht condoom, een condoom dat afschuift en in de vagina achterblijft. Ik zeg niet dat die kansen groot zijn, maar het kan wel.

Een condoom is wel zeer effectief, maar niet 100%. Mede door bovengenoemde oorzaken.

Ook ik ben benieuwd naar de cijfers van RPL en P22!

Randy
21 maart 2008, 16:17
...
en dat is geschreven door medisch gekwalificeerde mensen die onderzoek hebben gedaan
...


Wat voor onderzoek? Op dit forum zou voor de meeste beren interessant zijn te onderzoeken hoeveel SOA's ontstaan en overgebracht worden in de saunaclubs.

Dat vereist: elke bezoeker testen (voor en na clubbezoek), en elke DVP testen (dagelijks), gedurende tenminste de incubatietijd van de desbetreffende SOA (plus de kweektijd om sowieso te kunnen vaststellen of er een SOA is).

Wordt een duur onderzoekje...:eek:

Ongetwijfeld zijn er wel onderzoeken gedaan, maar onderschat niet dat a) prostitutie al veel meer sexcontacten impliceert, zeker bij de dames (het is hun werk) en b) saunaclubs binnen de prostitutie wellicht nog meer riskant zijn (veel mannen gaan vaker dan 1x met een dame mee tijdens 1 clubbezoek).

rplover
21 maart 2008, 16:17
Overdracht kan bijv via vingeren, een geklapt condoom, een ondeskundig aangebracht condoom, een condoom dat afschuift en in de vagina achterblijft. Ik zeg niet dat die kansen groot zijn, maar het kan wel.

Een condoom is wel zeer effectief, maar niet 100%. Mede door bovengenoemde oorzaken.

Ook ik ben benieuwd naar de cijfers van RPL en P22!
Randy, alsjeblieft :teuflisch;)
Paul22 beweert dat het risico bij neuken MET condoom 7 percent geeft op besmetting, tegen 1 tiende tot 1 honderdste van dat cijfer bij PZC :confused:

Vingeren is in geen geval neuken met condoom, en laten we er toch aub van uitgaan dat het ook goed aangebracht is en niet scheurt.
Neuken met condoom is neuken met condoom hoor, een goed aangebracht condoom die niet gescheurd is.
Anders is het volgens mij neuken zonder condoom ;)
En dan gaan we al helemaal naast de kwestie praten

:wink:

rplover
21 maart 2008, 16:21
Ongetwijfeld zijn er wel onderzoeken gedaan, maar onderschat niet dat a) prostitutie al veel meer sexcontacten impliceert, zeker bij de dames (het is hun werk) en b) saunaclubs binnen de prostitutie wellicht nog meer riskant zijn (veel mannen gaan vaker dan 1x met een dame mee tijdens 1 clubbezoek).
Goed zo ;)
Als ik dus mijn cijfers die ik heb gevonden publiceer, mogen we dat met een factor X vermenigvuldigen, omdat we een veel groter risico lopen, omdat we in een broedhaard zitten.
Dat zeg je nu toch heel duidelijk in je posting, dat we nog veel meer gevaar lopen op dan de gemiddelde burger? :D;)
Ik dank je alvast voor me bij te treden daarin :teuflisch

:wink:

Willem2
21 maart 2008, 16:26
Goed zo ;)
Als ik dus mijn cijfers die ik heb gevonden publiceer, mogen we dat met een factor X vermenigvuldigen, omdat we een veel groter risico lopen, omdat we in een broedhaard zitten.
Dat zeg je nu toch heel duidelijk in je posting, dat we nog veel meer gevaar lopen op dan de gemiddelde burger? :D;)
Ik dank je alvast voor me bij te treden daarin :teuflisch

:wink:

Nee jij mag dat cijfer niet vermenigvuldigen met een factor X want het is maar zeer de vraag of wij meer risico lopen dan iemand die iedere week in een disco een ander mee naar huis neemt :cool:

Randy
21 maart 2008, 16:27
Randy, alsjeblieft :teuflisch;)
Paul22 beweert dat het risico bij neuken MET condoom 7 percent geeft op besmetting, tegen 1 tiende tot 1 honderdste van dat cijfer bij PZC :confused:

Vingeren is in geen geval neuken met condoom, en laten we er toch aub van uitgaan dat het ook goed aangebracht is en niet scheurt.
Neuken met condoom is neuken met condoom hoor, een goed aangebracht condoom die niet gescheurd is.
Anders is het volgens mij neuken zonder condoom ;)
En dan gaan we al helemaal naast de kwestie praten

:wink:


OK, deels heb je gelijk. Ik dacht aan de situatie: dame vingert zichzelf (is al besmet), brengt condoom aan, en besmet heer op die manier. Daarna NMC.

Jij ziet het wat nauwer, nl puur en alleen NMC.

Overigens, ondeskundig aanbrengen is nog steeds NMC daarna. Idem voor klappende of achterblijvende condooms. De INTENTIE was nl NMC. Dat dat in de praktijk mis kan gaan leidt ook tot minder dan 100% betrouwbaarheid van condooms.

Willem2
21 maart 2008, 16:30
MANILLA - Meer dan dertig vrome Filipijnen hebben zich vrijdag aan een kruis laten spijkeren om de dood van Jezus Christus te herdenken. ............... http://www.ad.nl/fun/bizar/2155407/Geen_kruisiging_zonder_inenting.html

;)

Randy
21 maart 2008, 16:31
Goed zo ;)
Als ik dus mijn cijfers die ik heb gevonden publiceer, mogen we dat met een factor X vermenigvuldigen, omdat we een veel groter risico lopen, omdat we in een broedhaard zitten.
Dat zeg je nu toch heel duidelijk in je posting, dat we nog veel meer gevaar lopen op dan de gemiddelde burger? :D;)
Ik dank je alvast voor me bij te treden daarin :teuflisch

:wink:


Alleen als je kunt onderbouwen hoe je aan die X komt, natuurlijk. Of het VEEL meer is heb ik niet geschreven, wel dat het meer is. Dat is in relatieve zin (PZC meer risico dan PMC). Ik wil graag ook weten hoe de ABSOLUTE getallen zijn. Ik weet dat niet. Wel weet ik dat (tot nu toe) het risico van PZC voor mij aanvaardbaar is.

Ik vermoed overigens dat zowel Paul22 als jij niet die cijfers kunnen leveren. Helaas...

rplover
21 maart 2008, 16:44
Ik vermoed overigens dat zowel Paul22 als jij niet die cijfers kunnen leveren. Helaas...
Tut tut tut, gezegd is gezegd :teuflisch:D
Grapje hoor.
Ik ga mijn verhaal en mijn cijfers herschrijven.
Om het niet te ingewikkeld te maken, zal ik enkel de kans op overdracht geven bij onveilige sex, voor de meest voorkomende SOA's. PZC welteverstaan.
En dan mag Paul22 zijn cijfers publiceren voor het neuken met condoom.
Eerlijker en makkelijker kan het niet.
Ik vraag me trouwens af, hoe hij in hemelsnaam gaat uitvinden hoe dikwijls de condoom scheurt (en hij zal er rekening moeten mee houden dat een condoom maar 15 minuten mag aanblijven en er dan een nieuwe moet aangebracht worden).
Voor mij is het wel een stuk makkelijker, bij PZC kan het condoom helemaal niet scheuren;)

Geef me wel nog een half dagje respijt dan, ik moet mijn volledig artikel aanpassen en herschrijven.

Dank voor het begrip :D


:wink:

En Willem, ik zal geen factor X toepassen hoor, het is zo al ernstig genoeg, zal blijken uit de cijfers ;)

Picasso 1
21 maart 2008, 16:56
Sommige meiden kunnen niet pijpen. Ze scheuren met hun tanden hard over je staaf. Achteraf zie je zelfs de schaafplekken.
Bij die meiden krijg ik achteraf spijt dat ik niet heb gevraagd om te PMC :thefinger.

paul22
21 maart 2008, 17:13
Ik vermoed overigens dat zowel Paul22 als jij niet die cijfers kunnen leveren. Helaas...

Maar Randy toch...
Dat is geen uitdaging, cijfers zijn er wel degelijk. Hoewel ik graag de cijfers van RP zou zien, en niet een antwoord dat ik cijfers moet leveren.

En natuurlijk gaat het niet om lab-condities. Door een goed latex-condoom zullen geen bacteriën of virussen diffunderen. (Overigens mag 1:1000 condooms een gat hebben! Verder gaat 1-2% zichtbaar stuk ! )
Nee de werking van het condoom ligt hooguit op 10 %, omdat we niet werken zoals een chirurg die zijn latex-handschoenen aantrekt voor de operatie.

Jullie moeten ook eens iets anders lezen van officiële instellingen naast de Koppen bedoeld om het algemene publiek iets mee te geven , meer dan één boodschap werkt dan averechts.

Van soa-aids-nederland
Effectiviteit van condooms bij de preventie van soa
http://www.soaaidsmagazine.nl/artikel_medisch/531

Voor cijfers over de risico's van Pijpen ,levert de geringe kans hierop , extra moeilijkheden op . Om het te onderzoeken hebt een veel groter onderzoek nodig. Maar je vindt wel degelijk cijfers hierover, of ik nog tijd vindt om die opnieuw te zoeken moet je even afwachten.;)

Smalle Frits
21 maart 2008, 17:25
Geef me wel nog een half dagje respijt dan, ik moet mijn volledig artikel aanpassen en herschrijven.

Dank voor het begrip.


Dit zullen we ook nog ondergaan.

Smalle Frits
21 maart 2008, 17:27
Voor Paul22 en Rplover een aangepast liedje bij al dat reken- en cijferwerk.


http://www.youtube.com/watch?v=w-ZJZ-fr8cw

rplover
21 maart 2008, 18:10
Maar Randy toch...
Dat is geen uitdaging, cijfers zijn er wel degelijk. Hoewel ik graag de cijfers van RP zou zien, en niet een antwoord dat ik cijfers moet leveren.

En natuurlijk gaat het niet om lab-condities. Door een goed latex-condoom zullen geen bacteriën of virussen diffunderen. (Overigens mag 1:1000 condooms een gat hebben! Verder gaat 1-2% zichtbaar stuk ! )
Nee de werking van het condoom ligt hooguit op 10 %, omdat we niet werken zoals een chirurg die zijn latex-handschoenen aantrekt voor de operatie.

Jullie moeten ook eens iets anders lezen van officiële instellingen naast de Koppen bedoeld om het algemene publiek iets mee te geven , meer dan één boodschap werkt dan averechts.


Dus jij baseert heel je betoog van percenten op foutief gebruik van condooms, gescheurde condooms, verkeerd aangebrachte condooms, condooms die uitgaan tijdens het neuken.
Tja, dan kan ik alleen maar zeggen, dat is in mijn ogen niet NMC.
Voor mij hebben uw cijfers dan ook geen enkele waarde.
Als ik spreek vand e risico's bij PZC, gaat het over zonder.
Als ik neuk met condoom, en er gaat iets mis (condoom scheurt), is dat voor mij neuken zonder (zonder zelf te willen, maar het is wel zo):green_smi
Als we het zelfs hier niet over eens zijn, kan je met heel veel cijfers komen aandraven.

En tot slot, niet 1 maar 0,05 percent van de condooms scheurt, indien je ze tijdig vervangt, dus na 15 minuten. Dat moet jij toch ook weten? ;)


:wink:

Anvers
21 maart 2008, 19:55
Wil onder dit topic toch ook eens reageren, alhoewel een aantal leden me hier misschien als ACHTERLIJK gaan beschouwen, wanneer ik schrijf dat ik steeds PMC doe. :eek:
Dit is voor mij een persoonlijke keuze, en ik houd mij hier aan. Wat anderen doen is hun keuze, dit moet eenieder voor zich beslissen en ik respecteer ieders beslissing wat hij doet ! :p


Jou keuzes zijn de mijne niet, en andersom. Maar goed, ik laat het hierbij voordat ik de SKW-crew op me dak krijg :) :wink:

Enne, ik behoor echt niet tot de skw-crew hoor, alweer een verkeerde opvatting, ik kom overal.
Hier kan ik zeggen dat ik WEL tot de SKW-crew behoor, doch heb de indruk dat wij als SKW-leden hier een beetje als ACHTERLIJK beschouwd worden wanneer wij niet akkoord gaan met de stelling van PZC van de leden van de Duitse saunaclubs. :mad:


wico

Randy
21 maart 2008, 20:53
... doch heb de indruk dat wij als SKW-leden hier een beetje als ACHTERLIJK beschouwd worden wanneer wij niet akkoord gaan met de stelling van PZC van de leden van de Duitse saunaclubs. :mad:


wico

Door dit soort uitspraken bevestig je wat je zegt... :)

Anyway je keuze voor PMC is de jouwe, en ik lees van niemand dat die keuze niet gerespecteerd wordt.

Anvers
21 maart 2008, 21:19
Door dit soort uitspraken bevestig je wat je zegt... :)

Wat bedoel je hiermede Randy? Dat WIJ in SKW Antwerpen werkelijk ACHTERLIJK zijn ? :confused:

Wanneer een moderator van ijsberen zegt dat wij in SKW werkelijk ACHTERLIJK zijn, tja, doek dan de rubriek SKW Antwerpen maar ineens op! :mad:
Ik weet wel dat JIJ zelf het niet voor SKW Antwerpen hebt, doch dat is UW keuze, maar ik heb het begrepen ! :rolleyes:
Is dit ook het idee van de andere moderators van dit forum ? :confused:

wico

rplover
21 maart 2008, 22:06
Wat bedoel je hiermede Randy? Dat WIJ in SKW Antwerpen werkelijk ACHTERLIJK zijn ? :confused:

Wanneer een moderator van ijsberen zegt dat wij in SKW werkelijk ACHTERLIJK zijn, tja, doek dan de rubriek SKW Antwerpen maar ineens op! :mad:
Ik weet wel dat JIJ zelf het niet voor SKW Antwerpen hebt, doch dat is UW keuze, maar ik heb het begrepen ! :rolleyes:
Is dit ook het idee van de andere moderators van dit forum ? :confused:

wico
Ik ben geen moderator, maar wel een vriend van Wico, dus aan mij de moeilijke taak..... :D
Wico, neen, wij zijn niet achterlijk, en nu beschouw ik me weer even als skw-crew ( is mijn persoonlijkheid dan toch zo gespleten als ik groot ben:teuflisch).
Niemand gaat hier het gedeelte Antwerpen opdoeken, of 't is hier 'kletterenden ambras' ;)

Als je alles leest, over PZC, tot NZC toe, ben je bij de leden van dit forum die "zo veilig mogelijk" naar de hoeren gaan.
Randy schat de kans op besmetting via PZC zo klein in, dat hij het risico op en de meerwaarde aan genot verkiest boven de meer veilige vorm, PZC.
Niemand verwijt hem dat, zoals niemand jou verwijt dat je enkel met rubbertje wil gepijpt worden.
Dat zegt Randy dan ook duidelijk in zijn posting aan je. die eerste regel beschouw ik enkel als wat 'geplaag' en 'ons opjutten' (let maar op dat gek lacheding na die zin). Moeten we maar kunnen verdragen, dat doe ik met hem ook hoor :smile2:;)

Ik doe zelfs mijn pet af voor je, Wico, op alle gebied, mijn pogingen om je mee te krijgen naar een Duitse club zijn steeds op niets uitgedraaid, mede door het PZC, dat daar meer standaard dan uitzondering is. Die pogingen heb ik dus al lang opgegeven, maar dat neemt niet weg dat je het Antwerps gedeelte van dit forum hebt grootgemaakt, en rechthoudt.

En om te bewijzen dat Randy ook een opperbeste moderator is, ga ik er persoonlijk voor zorgen, bij mijn volgende bezoekje (moet begin april zijn) aan VV, een grote meeting in te lassen in het skw, op UW kosten dan wel he Wicoke, je moet er iets voor over hebben :teuflisch.
Ook Binky was een beetje beduusd vooraf, maar hij stalkt me nu nog steeds over Paola, en Willem2 wil (1) die ook wel eens aan zijn slurf doen likken.
En het goede nieuws, hij gaat het nog met condoom laten doen ook (asjemenou, waar schrijven we dat? :smile2:)

Ijsbeertjes zijn flexibel, en ik heb al meer heethoofden ontmoet (eentje wou me zelfs doodknuppelen), waar ik nu een goede band mee heb (Rex, Jansen).
Ik ben serieus aan 't zagen, en off-topic aan 't gaan, maar staan we soms niet allen wat te vlug op onze achterste pootjes?

Dus nu terug on-topic: laat mij nu maar gewoon mijn rapport schrijven over dat PZC en de risico's op besmetting, en laat jij je maar lekker PMC door Toni, Vanessa, Paola en andere schoonheden :D
En het skw is en blijft een toplokatie, wat ze er ook moge van schrijven en zeggen. Ze zouden het verdorie moeten overdekt maken, en er 50 euro inkom vragen, er zouden veel beertjes dan wel naartoe gaan :lostit:

:wink:

Carpe diem
21 maart 2008, 22:51
Sommige meiden kunnen niet pijpen. Ze scheuren met hun tanden hard over je staaf. Achteraf zie je zelfs de schaafplekken.
Bij die meiden krijg ik achteraf spijt dat ik niet heb gevraagd om te PMC :thefinger.


Dan moet je door dit soort dames je laten pijpen met een autoband om je lul :thefinger

Anvers
21 maart 2008, 23:07
Dan moet je door dit soort dames je laten pijpen met een autoband om je lul :thefinger
Nog een beetje van zulke onnozelheden? :confused:


wico

Picasso 1
21 maart 2008, 23:54
En het skw is en blijft een toplokatie, wat ze er ook moge van schrijven en zeggen. Ze zouden het verdorie moeten overdekt maken, en er 50 euro inkom vragen, er zouden veel beertjes dan wel naartoe gaan :lostit:

:wink:

Je vergeet "en PZC als standaard" met de mogelijkheid om te eindigen in een FT :blow2: en dan zou je zomaar gelijk kunnen hebben :rolleyes:

rplover
22 maart 2008, 00:19
Je vergeet "en PZC als standaard" met de mogelijkheid om te eindigen in een FT :blow2: en dan zou je zomaar gelijk kunnen hebben :rolleyes:

Blijkbaar ben jij enkel bezeten door alles wat zonder rubber is.

Dat is echt niet alles waar het bij mij in de betaalde liefde om draait hoor, Picasso1.
Ik heb veel meer aan een praatje, gezelligheid dan dat ik zo geobsedeerd ben door of net niet door dat rubbertje :rolleyes:
Is maar een klein aspect van een bezoek aan het skw of een saunaclub voor me.
Ik geniet van het totaalconcept, van de totale geboden service, van de vriendelijkheid, van eens lekker te kunnen praten met een Meid zonder de kamer op te moeten stormen, of haar in het bekkie te willen schieten.

Het lijkt hier meer op een schiettent met het motto: "niet geschoten is nooit prijs" (en dat is inderdaad een doordenkertje :D)

:wink:

Picasso 1
22 maart 2008, 00:40
Ik geniet van het totaalconcept, van de totale geboden service, van de vriendelijkheid, van eens lekker te kunnen praten met een Meid zonder de kamer op te moeten stormen, of haar in het bekkie te willen schieten.

Ook ik geniet van het totaalconcept. Echter zonder PZC of mogelijkheid tot FT is het concept niet meer totaal :rolleyes:.

Jouw beeld van het totaalconcept krijg ik grotendeels gratis in de kroeg ;).

Willem2
22 maart 2008, 00:44
Wat bedoel je hiermede Randy? Dat WIJ in SKW Antwerpen werkelijk ACHTERLIJK zijn ? :confused:

Wanneer een moderator van ijsberen zegt dat wij in SKW werkelijk ACHTERLIJK zijn, tja, doek dan de rubriek SKW Antwerpen maar ineens op! :mad:
Ik weet wel dat JIJ zelf het niet voor SKW Antwerpen hebt, doch dat is UW keuze, maar ik heb het begrepen ! :rolleyes:
Is dit ook het idee van de andere moderators van dit forum ? :confused:

wico

Nee, maar het is te achterlijk voor woorden dat ik op zulke vragen antwoord moet gaan geven. Laat staan dat ze zo gesteld worden. :cool:

Willem2
22 maart 2008, 00:48
Ook ik geniet van het totaalconcept. Echter zonder PZC of mogelijkheid tot FT is het concept niet meer totaal :rolleyes:.

Jouw beeld van het totaalconcept krijg ik grotendeels gratis in de kroeg ;).

Onzin. Ik weet heel zeker dat een goede saunaclub in de Randstad, zelfs waarin alle dames PMC aanbieden, een succes zou zijn.

Picasso 1
22 maart 2008, 00:54
Onzin. Ik weet heel zeker dat een goede saunaclub in de Randstad, zelfs waarin alle dames PMC aanbieden, een succes zou zijn.

Onzin, als je er een sauna club naast zet waarin alle dames PZC doen dan zou de andere club grotendeels leeg zijn :green_smi.

Willem2
22 maart 2008, 00:55
]Het lijkt hier meer op een schiettent met het motto: "niet geschoten is nooit prijs" (en dat is inderdaad een doordenkertje )


__________________
rplover - Watch your thoughts, for they become words. Choose your words, for they become actions. Understand your actions, for they become habits. Study your habits, for they will become your character. Develop your character, for it becomes your destiny.

Ik heb de handtekening er maar even bijgeplakt ;)

Het lijkt namelijk weer een beetje op die spaanse held die op windmolens jacht maakte ( hoe toepasselijk met Picasso1 )

Ik zal nog eens een cruijffiaanse uitspraak gaan opzoeken over schieten :rolleyes:

:wink:


PS De enige die schiet dat ben ik he :cool::green_smi

Willem2
22 maart 2008, 00:57
Onzin, als je er een sauna club naast zet waarin alle dames PZC doen dan zou de andere club grotendeels leeg zijn :green_smi.

Dat is weer een andere vergelijking.

Anvers
22 maart 2008, 01:17
Nee, maar het is te achterlijk voor woorden dat ik op zulke vragen antwoord moet gaan geven. Laat staan dat ze zo gesteld worden. :cool:
NIEMAND heeft gevraagd dat JIJ hierop antwoord dient te geven . :teuflisch

En als JIJ vind dat dat mijn vraag ACHTERLIJK voor woorden is, tja Willem, dan is dat jouw probleem ! Of mag ik niet meer reageren op een bemerking van een moderator die SKW als achterlijk beschouwt. :confused:

Ik denk dat we hiermede best deze discussie kunnen sluiten. ;)

Sans rancune.


wico

r0y
22 maart 2008, 01:25
Dat rubber van die condooms stijgt naar je hoofd Wico :D :D
Niemand beschouwd je als achterlijk en niemand dwingt je om naar duitsland te gaan??????????????????
althans ik kan het nergens teruglezen............

:wink:

Misschien dat een poll op dit forum meer duidelijkheid geeft over de hoeveelheid ijsberen nu zonder condoom en met condoom pijpt?

Willem2
22 maart 2008, 01:28
NIEMAND heeft gevraagd dat JIJ hierop antwoord dient te geven . :teuflisch

Wat zeg jij nu zelf :


Is dit ook het idee van de andere moderators van dit forum ?
Dan wil je toch antwoord hebben ? :cool:



En als JIJ vind dat dat mijn vraag ACHTERLIJK voor woorden is, tja Willem, dan is dat jouw probleem ! Of mag ik niet meer reageren op een bemerking van een moderator die SKW als achterlijk beschouwt. :confused:


Dat heeft hij volgens mij niet gezegd of ik maak het daar niet uit op.
Neem de laatste zin maar eens in je op.

Anyway je keuze voor PMC is de jouwe, en ik lees van niemand dat die keuze niet gerespecteerd wordt.




Ik denk dat we hiermede best deze discussie kunnen sluiten. ;)

Sans rancune.


wico

Dat denk ik ook.
En niet alleen cognac drinken in het SKW maar ook :fuck: ;):D
:wink:

Sub
22 maart 2008, 01:29
Blijkbaar ben jij enkel bezeten door alles wat zonder rubber is.

Dat is echt niet alles waar het bij mij in de betaalde liefde om draait hoor, Picasso1.
Ik heb veel meer aan een praatje, gezelligheid dan dat ik zo geobsedeerd ben door of net niet door dat rubbertje :rolleyes:
Is maar een klein aspect van een bezoek aan het skw of een saunaclub voor me.
Ik geniet van het totaalconcept, van de totale geboden service, van de vriendelijkheid, van eens lekker te kunnen praten met een Meid zonder de kamer op te moeten stormen, of haar in het bekkie te willen schieten.

Het lijkt hier meer op een schiettent met het motto: "niet geschoten is nooit prijs" (en dat is inderdaad een doordenkertje :D)

:wink:

Ik zal ook maar eens wat reageren op al het geruzie hier.

Dames die standaard PZC doen, staat voor mij bijna gelijk aan een softe vorm van russische roulette. Dit is voor mij ook 1 van de redenen, en misschien wel de belangrijkste reden dat ik nog nooit in een duitse saunaclub geweest ben. Ook in Skw laat ik dergelijke Dames links liggen. Ik ga geen onnodige risico's nemen, er zijn zo al genoeg risico's aan deze hobby verbonden.

Ik ben het ook eens met Rplover zijn versie van het totaalpakket. Ik bezoek momenteel regelmatig een schatje waar de sex haast de bijzaak is, en de babbel e.d. de hoofdzaak.

Grz Sub

Picasso 1
22 maart 2008, 01:33
En niet alleen cognac drinken in het SKW maar ook :fuck: ;):D
:wink:

...en ook :blow2:....:teuflisch

Sub
22 maart 2008, 01:35
Onzin, als je er een sauna club naast zet waarin alle dames PZC doen dan zou de andere club grotendeels leeg zijn :green_smi.

Je zou er van versteld staan waar het het drukste is. Bovendien de club waar PMC aangeboden zou goed blijven draaien, en de club met PZC is den dode opgeschreven, die blijft geen klanten houden op de lange duur.

Grz Sub

Sub
22 maart 2008, 01:38
Mijn "twin" gaf het al aan, en warempel daar komt Wico binnendruipen :D
Niemand beschouwd je als achterlijk en niemand dwingt je om naar duitsland te gaan??????????????????
althans ik kan het nergens teruglezen............

:wink:

Misschien dat een poll op dit forum meer duidelijkheid geeft over de hoeveelheid ijsberen nu zonder condoom en met condoom pijpt?

En niet alleen Wico. Een stel rancuneuze "duitsers" tegen 1 belg met verstand, dan mag de belg wel wat steun krijgen, zodat hij weet niet alleen te staan.

Grz Sub

Sub
22 maart 2008, 01:40
...en ook :blow2:....:teuflisch

Als er maar rubber rond zit, anders wordt ze vriendelijk bedankt.

Grz Sub

Picasso 1
22 maart 2008, 01:44
Ik ben het ook eens met Rplover zijn versie van het totaalpakket. Ik bezoek momenteel regelmatig een schatje waar de sex haast de bijzaak is, en de babbel e.d. de hoofdzaak.

Grz Sub

Absurd dat je daarvoor betaalt....besef wel dat je voor haar in eerste instantie klant bent en niet vriend.
Heel veel meiden die niet in dit beroep zitten houden van gezelligheid met mannen en zijn daar zelfs toegankelijker in, op het moment dat ze weten dat het je niet om sex gaat ;).
Die babbel en die gezelligheid kun je gratis krijgen, en nee je hoeft geen casanova te zijn.

Sub
22 maart 2008, 01:44
Ook ik geniet van het totaalconcept. Echter zonder PZC of mogelijkheid tot FT is het concept niet meer totaal :rolleyes:.

Jouw beeld van het totaalconcept krijg ik grotendeels gratis in de kroeg ;).

Mensen met jouw instelling en redeneringsvermogen zitten in de kroeg in een hoek naar de Dames te gluren, en denken bij de eerste de beste glimlach dat ze wat van hem wil.

Grz Sub

Sub
22 maart 2008, 01:49
Absurd dat je daarvoor betaalt....besef wel dat je voor haar in eerste instantie klant bent en niet vriend.
Heel veel meiden die niet in dit beroep zitten houden van gezelligheid met mannen en zijn daar zelfs toegankelijker voor op het moment dat ze weten dat het je niet om sex gaat ;).
Die babbel en die gezelligheid kun je gratis krijgen, en nee je hoeft geen casanova te zijn.

Die babbel en gezelligheid krijg ik ook gratis, en soms nog wat extra. We hebben gewoon een erg goede speciale band. Wij zitten op het punt dat de vriendschap belangrijker begint te worden dan klant zijn.

Grz Sub

Picasso 1
22 maart 2008, 01:50
Mensen met jouw instelling en redeneringsvermogen zitten in de kroeg in een hoek naar de Dames te gluren, en denken bij de eerste de beste glimlach dat ze wat van hem wil.

Grz Sub

Nee hoor, ik spreek ze aan :rolleyes:
Mensen met jouw instelling durven ze alleen aan te spreken als je ervoor betaalt...

rplover
22 maart 2008, 01:50
Misschien dat een poll op dit forum meer duidelijkheid geeft over de hoeveelheid ijsberen nu zonder condoom en met condoom pijpt?
Roy, zal op voorhand zeggen dat het als grap bedoeld is;)
Maar lees nog eens je eigen woorden.
Pijp jij zonder of met condoom? :teuflisch:D;)
Ik liefst zonder, dat rubber smaakt vies, maar voor mijn eigen veiligheid pijp ik toch maar steeds met :hammer::zauberkis

:wink:

Sub
22 maart 2008, 01:52
Nee hoor, ik spreek ze aan :rolleyes:
Mensen met jouw instelling durven ze alleen aan te spreken als je ervoor betaalt...

Slaap lekker verder, je kan toch niet helder meer denken.

Grz Sub

Picasso 1
22 maart 2008, 01:55
Wij zitten op het punt dat de vriendschap belangrijker begint te worden dan klant zijn.

Grz Sub

Pas op het moment dat je er niet voor betaalt, heb je dat punt bereikt en niet eerder.

Sub
22 maart 2008, 02:02
Pas op het moment dat je er niet voor betaalt, heb je dat punt bereikt en niet eerder.

Lezen kun je blijkbaar ook al niet.


Sub

Die babbel en gezelligheid krijg ik ook gratis, en soms nog wat extra. We hebben gewoon een erg goede speciale band. Wij zitten op het punt dat de vriendschap belangrijker begint te worden dan klant zijn.

Grz Sub

Grz Sub

rplover
22 maart 2008, 02:04
Pas op het moment dat je er niet voor betaalt, heb je dat punt bereikt en niet eerder.
Dus heb ik dat punt bereikt :sleep:
Picasso1, ik respecteer dat jij gaat voor jouw totaalpakket, en dat daar PZC en FT inzit. Dat is je goed recht.
Soms ga ik ook voor keiharde porno, soms voor iets anders. Mijn goed recht toch ook?
Sommige mensen gaan voor vriendschap, gezellig praten, in combinatie met sex, dat is hun pakketje. Voor die personen is dat de ultieme sexbelevenis.
Kan je daar ook respect voor opbrengen misschien?
Waarvoor uiteraard dank.

Met vriendelijke, beleefde, respectvolle groetjes,

:wink:

r0y
22 maart 2008, 02:04
Ik snap ook niet dat je naar de hoeren gaat zonder dat je HOOFDDOEL sex hebben is.
Tuurlijk is een babbel leuke bijzaak, maar anders is het zoals Picasso al zei, dat kan je ook in de kroeg voor gratis krijgen
En als jullie vriendschap echt zo goed was Sub , dan zou ze ook wel wat met je gaan drinken in een tent, waar je geen 50 euro tikt voor een half uur.
En het dekbed pas verschoond word na 20 mannen. Want dat vind ik wel zo onhygiënisch aan die raam-hoeren.
Nee geef mij maar de duitse saunaclubs waar ze het hele bed verschonen na 1 sessie.

Anvers
22 maart 2008, 02:09
En toch lopen duitse clubs beter als SKW :S ??

Dat zeg jij; wat weet JIJ eigenlijk van SKW ? :confused:

wico

rplover
22 maart 2008, 02:10
En toch lopen duitse clubs beter als SKW :S ??

Ik snap ook niet dat je naar de hoeren gaat zonder dat je HOOFDDOEL sex hebben is.
Tuurlijk is een babbel leuke bijzaak, maar anders is het zoals Picasso al zei, dat kan je ook in de kroeg voor gratis krijgen
In combinatie met sex? Wat doe je dan in een club?
En ook aan jou de vraag, moet iedereen dezelde seksbeleving hebben als jij?
Ik dacht dat ieder individu andere seksuele voorkeuren heeft.
Of is uw vorm van seksbeleving de enige goede? :confused:

Lopen de Duitse clubs beter dan het skw? Waar haal je die wijsheid vandaan?

:wink:

Picasso 1
22 maart 2008, 02:14
Lezen kun je blijkbaar ook al niet.



Grz Sub

Mmm, ik raak een gevoelige snaar...:rofl:

Je kunt pas over GRATIS spreken als er geen betalingsrelatie is. Als ze vandaag gratis gezellig met je praat en morgen betaal je haar voor haar diensten, dan is er voor haar nog altijd een financiele prikkel om gezellig met je te doen.

Test het maar eens uit. Zeg tegen haar dat je werkloos geworden bent en geen geld meer kan uitgeven aan dames. Mocht je nog steeds een gezellige band met haar houden, dan krijg je van mij alle gelijk.

Sub
22 maart 2008, 02:15
En toch lopen duitse clubs beter als SKW :S ??

Ik snap ook niet dat je naar de hoeren gaat zonder dat je HOOFDDOEL sex hebben is.
Tuurlijk is een babbel leuke bijzaak, maar anders is het zoals Picasso al zei, dat kan je ook in de kroeg voor gratis krijgen
En als jullie vriendschap echt zo goed was Sub , dan zou ze ook wel wat met je gaan drinken in een tent, waar je geen 50 euro tikt voor een half uur.

Dat is jouw bewering dat de duitse clubs beter lopen dan Skw. Dat jullie er niet komen wil niet zeggen dat er niemand komt.

Ook jouw kan ik het advies geven eens goed te leren lezen.

Ik ben haar ook gaan bezoeken puur voor de sex, maar er is momenteel veel meer. Ik ben met haar ook al op andere plaatsen geweest. Op stap, uit eten, noem maar op. Ik hoef bij haar ook niet aan die prijzen af te rekenen. De standaardprijs is trouwens €50 voor een kwartier ongeveer, voor een half uur is het €100.

Grz Sub

Sub
22 maart 2008, 02:22
Mmm, ik raak een gevoelige snaar...:rofl:

Je kunt pas over GRATIS spreken als er geen betalingsrelatie is. Als ze vandaag gratis gezellig met je praat en morgen betaal je haar voor haar diensten, dan is er voor haar nog altijd een financiele prikkel om gezellig met je te doen.

Test het maar eens uit. Zeg tegen haar dat je werkloos geworden bent en geen geld meer kan uitgeven aan dames. Mocht je nog steeds een gezellige band met haar houden, dan krijg je van mij alle gelijk.

Dat is al lang gebeurd. Ik ben echt niet haar beste klant financiëel gezien, maar wel met (1 van) de beste vriendschappelijke band. De band is alleen maar beter geworden.Een huwelijk is precies hetzelfde, is ook een betalingsrelatie, bij hoeveel scheidingen is het geld niet 1 van de belangrijkste redenen.

Grz Sub

Picasso 1
22 maart 2008, 02:27
Dat is al lang gebeurd. Ik ben echt niet haar beste klant financiëel gezien, maar wel met (1 van) de beste vriendschappelijke band. De band is alleen maar beter geworden.Een huwelijk is precies hetzelfde, is ook een betalingsrelatie, bij hoeveel scheidingen is het geld niet 1 van de belangrijkste redenen.

Grz Sub

Ok ;).

Vanzelfsprekend met het volste respect naar mensen met andere meningen zoals Sub, rplover,...:wink:

MiniME
22 maart 2008, 09:00
zucht, hebben jullie de hele nacht niets anders te doen dan in deze thread elkaar de vliegen af te vangen en proberen je gelijk te halen? Ga iets zinnigs doen, bv sexen met een leuke dame in het SKW of GT of waar dan ook en doe PMC of PZC, wat jij en de dame het beste vinden en probeer ajb niet je eigen "geloof" op te leggen aan andere ijsberen, dat is toch onbegonnen werk.

just my $0.02

Babbel
22 maart 2008, 11:45
zucht, hebben jullie de hele nacht niets anders te doen dan in deze thread elkaar de vliegen af te vangen en proberen je gelijk te halen? Ga iets zinnigs doen, bv sexen met een leuke dame in het SKW of GT of waar dan ook en doe PMC of PZC, wat jij en de dame het beste vinden en probeer ajb niet je eigen "geloof" op te leggen aan andere ijsberen, dat is toch onbegonnen werk.

just my $0.02

Inderdaad.
Dan moeten kleine babbeltjes in bed liggen :D ( met of zonder condoom :thefinger )
:wink:

rplover
22 maart 2008, 11:54
Inderdaad.
Dan moeten kleine babbeltjes in bed liggen :D ( met of zonder condoom :thefinger )
:wink:
Bben jij een eekhoorntje, of gewoon een eikel? ;)

(vooraleer ik boze fanmail krijg, Babbel is een eikeltje :teuflisch)

:wink:

Carpe diem
22 maart 2008, 13:32
En het dekbed pas verschoond word na 20 mannen. Want dat vind ik wel zo onhygiënisch aan die raam-hoeren.
Nee geef mij maar de duitse saunaclubs waar ze het hele bed verschonen na 1 sessie.

Weet je wat pas vies is.......

Als een dame 15 FT heeft gedaan op een dag!!!!!!

Nee dat is lekker hygiënisch.

thesickboy
22 maart 2008, 14:43
Zozo, de dames hebben zich hier afgelopen nacht goed geamuseerd. Ieder zijn ding natuurlijk ;).

Graag verder on-topic, en dit met voldoende respect voor elkaar.

Ik ben eens benieuwd of jullie nog nieuwe input aan deze discussie kunnen geven. Mijn inspiratie zou al lang op zijn, maar ik ben dan ook niet echt creatief...

Ciao!
TSB
:wink:

rplover
22 maart 2008, 14:50
Mijn inspiratie zou al lang op zijn, maar ik ben dan ook niet echt creatief...

Ciao!
TSB
:wink:
Uw speeltuin destijds was ook soms lekker gevuld de volgende morgen met flauwekul, dus toch creatiever dan je zelf denkt ? ;)
Oei, ik ga nu terug on-topic, "lady"-boy :teuflisch

:wink:

Smalle Frits
22 maart 2008, 18:13
Ik ga mijn verhaal en mijn cijfers herschrijven.
Om het niet te ingewikkeld te maken, zal ik enkel de kans op overdracht geven bij onveilige sex, voor de meest voorkomende SOA's. PZC welteverstaan.


Geef me wel nog een half dagje respijt dan, ik moet mijn volledig artikel aanpassen en herschrijven.

Dank voor het begrip :D



Fritske wacht al met ongeduld een héle dag op het volledige cijfermateriaal en de bronnen. (Hij niet alleen) :mad:
De conclusies zullen we er zelf uit trekken. :luvlove:

rplover
22 maart 2008, 18:21
Fritske wacht al met ongeduld een héle dag op het volledige cijfermateriaal en de bronnen. (Hij niet alleen) :mad:
De conclusies zullen we er zelf uit trekken. :luvlove:
Geduld is een schone deugd, Smalle Frits :D
Als ik iets beloof, doe ik dat ook.
Alleen "ik en tijdspannes", dat gaat slecht samen, vraag maar aan Wico, ik kan niets op tijd doen, nooit op tijd komen.
Die cijfers krijgen jullie, laat dat duidelijk zijn ;)

:wink:

jaccoone
22 maart 2008, 19:45
Geduld is een schone deugd, Smalle Frits :D
Als ik iets beloof, doe ik dat ook.
Alleen "ik en tijdspannes", dat gaat slecht samen, vraag maar aan Wico, ik kan niets op tijd doen, nooit op tijd komen.
Die cijfers krijgen jullie, laat dat duidelijk zijn ;)

:wink:

Maar als u 2 dagen geleden een halve dag zegt, is het wel heel extreem met u gesteld hoor.... :D
Of zit u nog op "input" te wachten, die uw missie geloofwaardiger maakt.. ;)

Ff serieus, na de reacties hier te hebben gelezen, (pfff,koste me 3 kwartier) denk ik overigens niet dat eventuele cijfers wat uitmaken voor de verstokte pzc/ft liefhebber. Ook voor de heren die zowiezo zich laten pijpen mc maken de cijfers niks uit. M.a.w. laten we aub weer gaan genieten van de dames, hetzij in het SKW, hetzij in een saunaclub of van mijn part op de wallen in Amsterdam. :)
We zijn allen volwassenen, die het vermogen hebben om een keuze te maken, in dit geval tussen PZC en PMC. Ik respecteer een ieders keuze, ik hoop dat een ieder mijn keuze ook respecteerd...
Groet, Jaccoone

rplover
22 maart 2008, 22:42
Maar als u 2 dagen geleden een halve dag zegt, is het wel heel extreem met u gesteld hoor.... :D
Of zit u nog op "input" te wachten, die uw missie geloofwaardiger maakt.. ;)

Met mij en mijn gezondheid is alles in orde, dank je wel voor de bezorgdheid :D
Mijn missie? Dan noem ik het met alle respect UW Russische roulette met 4 van de 6 patronen in de trommel van de revolver ;)

En de volgende posting zijn de cijfers

:wink:

rplover
22 maart 2008, 22:49
Ik heb besloten het te houden op deze 3 overdraagbare aandoening, aangezien we daarop het meeste risico lopen bij oraal onbeschermd contact.
De cijfers van andere SOA's en HIV heb ik ter beschikking voor eenieder die geinteresseerd is.
Maar om het overzichtelijk en beperkt te houden, dit zijn ook de meest voorkomende SOA's van de laatste jaren.
Chlamydia is aan een opmars begonnen, terwijl gonnorea en herpes genitalis gelukkig stabiliseren momenteel.




Overdracht van SOA's gebeuren via bloed, wondjes (penis, vagina, anus, keel, mond), contact penis-vagina, slijmvliezen ( in de mond, keel, vagina), sperma, voorvocht, plasbuis, speeksel.
Enkel HIV wordt niet overgedragen via oraal onbeschermd contact, tenzij bij het klaarkomen in de mond, waar het besmette sperma de slijmvliezen van mond en keel kan binnendringen.

Legende:
1. besmettingskans bij éénmalig seksueel kontakt met een besmette partner
2. besmettingskans bij herhaaldelijk seksueel kontakt met partner
3. symptomen bij vrouwen
4. symptomen bij mannen
5. opmerkingen

Chlamydia
50 – 70 %
50 – 70 %
bij 25 %
bij 70 %
Chlamydia trachomatis is een gramnegatieve bacterie die bij seksueel contact overgedragen wordt en een infectie van de slijmvliezen van de urethra of cervix kan veroorzaken. Tevens kan na oraal of anaal seksueel contact een infectie van de keel of het rectum ontstaan. De kans op Chlamydia na seksueel contact met een partner die met Chlamydia trachomatis is besmet, is ongeveer 50-70%, zowel bij eenmalig contact als in een relatie. Mannen kunnen na besmetting een urethritis krijgen, maar de infectie kan ook symptoomloos verlopen. De infectie kan zich uitbreiden naar de prostaat en de epididymis. Bij de partus kan een vrouw de infectie op haar kind overdragen, met een conjunctivitis of pneumonie als mogelijk gevolg.

Gonnnorea
60 – 80 %
60 – 80 %
bij 30 %
bij 90 %
Bij de partus kan een vrouw de infectie op haar kind overdragen, met een conjunctivitis of pneumonie als mogelijk gevolg. Gonorroe kan verlopen zoals een chlamydia-infectie, maar vaak is het beeld van een infectie duidelijker met bij de vrouw geelgroene, vaak onaangenaam ruikende fluor, en bij de man geelgroene afscheiding uit de urethra (druiper). Een asymptomatisch beloop komt echter ook voor. Behandeling van gonorroe is belangrijk vanwege de kans op complicaties. Bij de vrouw kan gonorroe leiden tot een PID. Wanneer een vrouw met gonorroe bevalt, kan de neonaat een conjunctivitis krijgen. Gonorroe kan ook tot een bacteriële arthritis leiden. Herpes genitalis:
onbekend
10 %
100 %
100 %
De herpes-simplexvirus (HSV) of humaan herpesvirus typen 1 en 2 zijn de verwekkers van herpes genitalis. Het virus dringt de slijmvliezen van de oropharynx of genitaliën binnen en verspreidt zich langs de perifere zenuwen naar de sensorische of autonome ganglia, waar het levenslang latent aanwezig blijft. HSV-2 is verantwoordelijk voor ongeveer 80% van alle genitale herpesinfecties. HSV-1 is vooral de veroorzaker van herpes labialis. Door orogenitaal contact kan een koortslip tot een herpes genitalis leiden.Bij vrouwen kunnen de laesies zich verspreiden over de vulva, vagina, cervix en het perineum en bij mannen bevinden de laesies zich voornamelijk op de schacht van de penis In tegenstelling tot hiv kunnen soa zoals herpes, gonorroe en genitale wratten makkelijk overgedragen worden via orale seks met een besmette partner.



Tot slot nog een persoonlijke noot:
Ik zie geregeld beertjes en meiden die hun tanden gaan poetsen voor en elke sessie.
Wisten jullie ook dat dit geen bescherming biedt, maar wel extra gevaar met zich meebrengt? Een verfrissend muntje is dus de oplossing voor een frisse, gezonde mond.
Het extra poetsen van je tanden voor oraal contact wordt afgeraden, omdat het bloedingen van het tandvlees kan veroorzaken. Je kan dan een SOA overdragen op, of overkrijgen van je partner. Ook het gebruik van mondwater voor het orale contact beschermt je zeker niet extra, in tegendeel, het maakt de natuurlijke bescherming in je mond (door het speeksel) kwetsbaarder. Het mondwater breekt immers de beschermende stoffen in je mond af.


Bronnen:
www.sensoa.be (http://www.sensoa.be/)
www.soaaids.nl (http://www.soaaids.nl/)
www.medletter.com (http://www.medletter.com/)
Buimer M, Van Doornum GJ, Ching S, Peerbooms PG, Plier PK, Ram D, et al. Detection of Chlamydia trachomatis and Neisseria gonorrhoeae by ligase chain reaction-based assays with clinical specimens from various sites: implications for diagnostic testing and screening. J Clin Microbiol 1996;34:2395-400.
CDC. Oral alternatives to cefixime for the treatment of uncomplicated Neisseria Gonorrhoeae urogenital infections.
www.cdc.gov/STD/treatment/Cefixime.htm (http://www.cdc.gov/STD/treatment/Cefixime.htm)
Corey L, Wald A, Patel R, Sacks SL, Tyring SK, Warren T, et al. Once-daily valacyclovir to reduce the risk of transmission of genital herpes. N Engl J Med 2004;350:11-20.
De Vincenzi I. A longitudinal study of human immunodeficiency virus transmission by heterosexual partners.
Edwards S, Carne C. Oral sex and the transmission of viral STIs. Sex Transm Infect 1998;74:6-10.
Keane FE, Thomas BJ, Gilroy CB, Renton A, Taylor-Robinson D. The association of Chlamydia trachomatis and Mycoplasma genitalium with non-gonococcal urethritis: observations on heterosexual men and their female partners.
Lin JS, Donegan SP, Heeren TC, Greenberg M, Flaherty EE, Haivanis R, et al. Transmission of Chlamydia trachomatis and Neisseria gonorrhoeae among men with urethritis and their female sex partnersLycke E, Lowhagen GB, Hallhagen G, Johannisson G, Ramstedt K. The risk of transmission of genital Chlamydia trachomatis infections is less than that of Neisseria gonorrhoeae infection.Mertz GJ, Benedetti J, Ashley R, Selke SA, Corey L. Risk factors for the sexual transmission of genital herpes.Nicolosi A, Correa Leite ML, Musicco M, Arici C, Gavazzeni G, Lazzarin A. The efficiency of male-to-female and female-to-male sexual transmission of the human immunodeficiency virusQuinn TC, Gaydos C, Shepherd M, Bobo L, Hook EW 3th, Viscidi R, et al. Epidemiologic and microbiologic correlates of Chlamydia trachomatis infection in sexual partnershipsRidgway GL. Azithromycin in the management of Chlamydia trachomatis infections
Stamm WE. Chlamydia trachomatis infections of the adult. In: Holmes KK, Sparling PF, Mardh PA, editors. Sexually transmitted diseases. New York: McGraw-Hill

Loverboy68
23 maart 2008, 02:24
Oh my god!:eek::D

Ik stelde maar een vraag ter info, en zoveel reactie! Wel, ik zal het allemaal op mijn gemak eens lezen als ik wat meer tijd heb. Mijn vraag komt er omdat ik dames wil ontmoeten die pmc als standaardregel gebruiken, dat is al. Het is misschien een onredelijke keuze, een overdreven keuze, een onbegrijpelijke keuze, het is gewoon mijn keuze. Bij deze, zijn er dames (welke in welke saunaclubs?) die PZC gewoonweg weigeren?

jaccoone
23 maart 2008, 02:31
Allereerst, bedankt dat je de moeite hebt willen nemen, om de cijfers op te zoeken en bij elkaar te brengen. :)

Ik heb het helemaal doorgelezen en vraag me nu toch nog één, niet onbelangrijk dingetje, af. :rolleyes:
Hoe groot is nu daadwerkelijk de kans, dat je een besmette dame treft, in een saunaclub. Ik mag aannemen, dat de dames in de clubs toch zeer regelmatig gecontroleerd worden. En als ik zo eens kijk, zijn er een hoop ijsberen, die hun verantwoordelijkheid nemen en zich ook regelmatig laten testen. (ikzelf eens in de drie of vier maanden)

Kortom, de cijfers, ons aangeboden door RPlover, hebben mij allerminst kunnen overtuigen om in het vervolg me alleen nog maar mc te laten pijpen. Integendeel. Ik denk zelfs dat het risico om iets op te lopen in de club nog lager is dan ik dacht! :wink:
Groet, Jaccoone

Picasso 1
23 maart 2008, 03:57
De cijfers van rplover zeggen inderdaad niet hoeveel kans je loopt middels PZC een SOA te krijgen aangezien de cijfers ontbreken wat de kans is dat je met een besmette dame sex hebt.

Wat de cijfers me wel zeggen is dat indien de twee dames waar ik vandaag sex mee gehad heb, allebei een van de drie vermelde SOA´s hebben, dan heb ik 100% ook een SOA te pakken :rofl:

Keesroeiboot
23 maart 2008, 04:20
Wat de cijfers me wel zeggen is dat indien de twee dames waar ik vandaag sex mee gehad heb, allebei een van de drie vermelde SOA´s hebben, dan heb ik 100% ook een SOA te pakken :rofl:

Geachte Heer Picasso 1,

Ik mag aannemen dat U eventuele sexuele handelingen met de 2 dames in kwestie conform de in Duitsland geldende gedragsregels hebt bedreven?
Mocht dit zo zijn en Uw voorveronderstelling staat niet op gespannen voet met de werkelijkheid dan wens ik U gaarne een goede nachtrust toe :D!

Ook heb ik een vraag aan U daar ik statistisch niet zo goed onderlegd ben. Stel nu dat niet 2 van de dames waar U sexueel contact mee hebt gehad maar slechts 1 een SOA had. Hoe groot is dan de kans dat U momenteel in het bezit van een SOA bent?

Met vriendelijke groeten,
Kees die graag op deze manier een constructieve bijdrage aan dit topic wil leveren.

:wink::wink:

Smalle Frits
23 maart 2008, 09:07
Allereerst, bedankt dat je de moeite hebt willen nemen, om de cijfers op te zoeken en bij elkaar te brengen. :)



Mooi werk,Rplover.Ware het niet dat de cijfers volledig waardeloos zijn Uw cijfers (in zover ze kloppen?) kan ik,zijnde klinisch bioloog,niet weerhouden als bewijsmateriaal. Ze spreken enkel over sexueel kontakt en NIET specifiek over PZC,zoals je ons wel beloofd hebt. De realiteit is dat er geen enkele studie en cijfermateriaal bestaat wat enkel over PZC gaat. Zo'n idioot moeten ze nog vinden,die dergelijke studie op poten zet. Uw studie wordt door mij dan ook vertikaal geklasseerd als zijnde waardeloos.(wat PZC betreft alleszins).
Ik had er veel van verwacht,maar de geboorte is er duidelijk één van een prematuurtje.
Zalig Pasen alvast vanuit de Kempen.:wink:

Picasso 1
23 maart 2008, 11:32
Ik mag aannemen dat U eventuele sexuele handelingen met de 2 dames in kwestie conform de in Duitsland geldende gedragsregels hebt bedreven?
Mocht dit zo zijn en Uw voorveronderstelling staat niet op gespannen voet met de werkelijkheid dan wens ik U gaarne een goede nachtrust toe :D!

Ook heb ik een vraag aan U daar ik statistisch niet zo goed onderlegd ben. Stel nu dat niet 2 van de dames waar U sexueel contact mee hebt gehad maar slechts 1 een SOA had. Hoe groot is dan de kans dat U momenteel in het bezit van een SOA bent?
:wink::wink:

Ik werd twee keer:blow2::blow2: :D

Als de cijfers van rplover kloppen en een dame zou besmet zijn:
Chlamydia:50 – 70 %
Gonnnorea:60 – 80 %
Herpes genitalis: hooguit 10 %

Maar aangezien deze cijfers niet alleen PZC betreffen maar ook NZC is mijn inschatting dat de percentages in mijn geval bij alleen PZC een heel stuk lager liggen (daar zijn echter geen cijfers van bekend).

Mauriceyep
23 maart 2008, 12:25
Ik vind de cijfers van RP-lover indrukkenwekkend, met dank ook voor de bronvermelding, zodat we eea nog eens meer in detail kunnen nalezen.
De reacties in zijn algemeenheid op dit onderwerp levert dermate veel respons op, dat ik aanvoel dat er voor de EO na het programma "40 dagen geen seks" een nieuw format voor het oprapen ligt.
Voor nu, vind ik dat stilte op zijn plaats is (ik heb begrip dat dat niet voor iedereen haalbaar zal zijn). Voor vandaag raad ik eenieder een paaseitje aan (wel even het papiertje er vanaf halen).

rplover
23 maart 2008, 12:59
Ik had die reacties uiteraard verwacht.

Jullie vragen het gevaar op besmetting bij PZC, en ik geef die jullie.

Niemand kan zeggen hoe groot het aantal besmette Meiden is, dat is dus voor jullie het risico waard :heul:
Checxk nu eens mijn bronnen vooraleer jullie onnozeliteiten gaan beweren.
Check eens, en kom dan eens af met andere cijfers, indien jullie dat kunnen.

Voor mij is het duidelijk, zelfs al is de kans op besmetting 100 percent, dan nog zeggen jullie: maar we weten niet hoeveel Meiden er besmet zijn, dus totaal waardeloos :confused:

Ik dacht dat jullie ijsberen waren, maar blijkbaar zijn jullie gewoon waaghalzen, die, zelfs indien er cijfers komen, jullie geweten wel op de één of andere manier weten te sussen :green_smi

Voor diegenen mij niet geloven, PZC is onbeschermd oraal contact, zoek maar op in die bronnen. Slijmvliezen in keel en mond zorgen voor overdracht, net zoals contact penis-vagina, no difference, ijsbeertjes.
Not at all, dat staat duidelijk in die bronvermeldingen.

En zeg nu niet dat jullie 'lul' niet in contact komt met die slijmvliezen :sleep:

Och, ik spreek toch tegen muren, en die hebben enkel oren als er geroddeld wordt :rolleyes:

:wink:

rplover
23 maart 2008, 13:05
Oh my god!:eek::D
Bij deze, zijn er dames (welke in welke saunaclubs?) die PZC gewoonweg weigeren?
Ja, ik geef je er graag al 3 bij deze, waar ik 100 percent zeker van ben.
Villa Vertigo : Sharon (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10026) en Moniek (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10229)
YinYang : Sandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3004)

:wink:

Loverboy68
23 maart 2008, 14:17
Ja, ik geef je er graag al 3 bij deze, waar ik 100 percent zeker van ben.
Villa Vertigo : Sharon (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10026) en Moniek (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10229)
YinYang : Sandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3004)

:wink:



Thanks!:D

Hebben nog andere ijsberen weet van andere meiden in andere saunaclubs?

Picasso 1
23 maart 2008, 14:17
Voor mij is het duidelijk, zelfs al is de kans op besmetting 100 percent, dan nog zeggen jullie: maar we weten niet hoeveel Meiden er besmet zijn, dus totaal waardeloos :confused:

Ik dacht dat jullie ijsberen waren, maar blijkbaar zijn jullie gewoon waaghalzen, die, zelfs indien er cijfers komen, jullie geweten wel op de één of andere manier weten te sussen :green_smi
:wink:


Nee hoor de cijfers zijn niet waardeloos, maar onvolledig. Het percentage mensen die besmet is (en duur daarvan), is zeer zeker relevant.
Als de kans op besmetting bijv 100% (bij besmette partner) is en 1 op de 100.000 mensen heeft een SOA dan is de kans dat je besmet raakt 0,001% (oftewel je moet 100.000 keer PZC gedaan hebben om zeker een SOA te krijgen).
Dat noem ik niet bepaald waaghalzerij om dan PZC te doen....

Doordat je alleen maar een gedeelte van het plaatje laat zien, lijkt het alsof je 50 tot 80 % kans loopt om besmet te worden met een SOA terwijl mijn rekenvoorbeeld een heel klein risico aangeeft.

PS Alleen indien je met cijfers komt van % besmette mensen kun je misschien mijn rekenvoorbeeld ontkrachten...;)

jaccoone
23 maart 2008, 14:21
Ik had die reacties uiteraard verwacht.

Jullie vragen het gevaar op besmetting bij PZC, en ik geef die jullie.
bla bla bla......

Nee, u geeft de cijfers, die aantonen hoe groot de kans is om besmet te raken, wanneer je onbeschermd sex hebt (oraal of vaginaal) met een BESMETTE dame. En dat is een wezenlijk verschil.
Kijk, als de kans 50-70% is om in een club een reeds besmette dame tegen te komen, dan zou ik nog weleens goed gaan nadenken, of ik het risico wel wil nemen... ;)
Maar dat is het geval niet, de kans om met een besmette dame op de kamer te komen is zo klein, dat er m.i. sprake is van een "verantwoord" risico.
Vandaar dat ik zeg dat u mij niet hebt kunnen overtuigen, temeer daar het risico zelfs als je met een besmette dame naar de kamer bent geweest, nog geen 100% is...
Groet, Jaccoone

ps, Picasso1 en ik zeggen feitelijk hetzelfde, maar ik was mijn bericht aan het tikken terwijl hij ook bezig was, kennelijk... :rolleyes:

Women Lover
23 maart 2008, 14:29
Ik zie cijfers voorbij komen die totaal niet geloofwaardig overkomen bij iemand die al weer heel wat jaartjes geleden zijn eerste voorzichtige ijsberenstapjes zette. Als het risico echt zo groot was dan ga ik morgen nog meedoen aan de lotterij en met mij vele andere.

afzender: Guus Geluk

ps. ik ben niet tegen PMC, maar wel tegen kale onderzoekcijfertjes

rplover
23 maart 2008, 14:49
Nee hoor de cijfers zijn niet waardeloos, maar onvolledig. Het percentage mensen die besmet is (en duur daarvan), is zeer zeker relevant.
Als de kans op besmetting bijv 100% (bij besmette partner) is en 1 op de 100.000 mensen heeft een SOA dan is de kans dat je besmet raakt 0,001% (oftewel je moet 100.000 keer PZC gedaan hebben om zeker een SOA te krijgen).
Dat noem ik niet bepaald waaghalzerij om dan PZC te doen....

Doordat je alleen maar een gedeelte van het plaatje laat zien, lijkt het alsof je 50 tot 80 % kans loopt om besmet te worden met een SOA terwijl mijn rekenvoorbeeld een heel klein risico aangeeft.

PS Alleen indien je met cijfers komt van % besmette mensen kun je misschien mijn rekenvoorbeeld ontkrachten...;)

Picasso, 1 vraag.
Waar haal jij je cijfers vandaan?
1 op 100000, is in Nederland 16 personen.
Zegt genoeg over jouw risicoinschatting, en optimisme.
Een betere motivatie om te PZC kon ik me niet indenken :rolleyes:
Ga meer uit van 300000 besmettingen per jaar.
Ik kan het ook (faktor Picasso1) x X noemen, waarbij X dus zeker staat voor 18750 (1 op 100000 tegen 300000 op 16000000) :eek:
Lees eerst eens de bronnen door, zou ik zegggen, vooraleer met een cijfer van 16 besmettingen per jaar te komen aandraven :hammer:

En vergeet vooral niet dat de Meiden zich niet noodzakelijk laten testen, net zoals de beertjes dit niet doen.
Zolang er geen effectieve klachten optreden, maken we ons weinig zorgen, dat blijkt alleen uit de meeste reacties hier :heul:

:wink:

Heb effe bijgelezen, inderdaad zijn dit de procenten bij een besmette Meid OF beer, wat hadden jullie dan gewillen? Dat ik jullie ging vertellen hoeveel Meiden en beertjes er besmet zijn? Och, zij jullie dan echt blind, of willen jullie de risico's gewoon niet inschatten?

Alvast geen 1 op 100000, anders mag je ook gewoon neuken ZONDER hoor.
De kans op HIV is trouwens maar 0,1 %, bij het NEUKEN ZONDER met een besmette partner. laat dan die condoom gewoon weg.
Even (faktorPicasso1) aanhalen, neuken zonder, 1 op 100000 besmette personen, kans 0,1%, dat geeft een kans van 0,000001% op HIV besmetting. Kunnen we nu allen NEUKEN ZONDER???:confused:
Want ik begrijp het niet goed meer :D

:wink:

Rex
23 maart 2008, 15:01
Rplover,

je hebt je duidelijk in het zweet gewerkt om je benodigde cijfermateriaal over dit onderwerp bij elkaar te geraken.
Echter je overtuigd mij en een heel groot gedeelte van de ijsberen die in Duitsland komen er niet van om zich alleen nog maar te laten pijpen met condoom.......................:confused:

Ik stel u 1 vraag Rplover en deze discussie is voor 99% totaal onzinnig geweest wat mij betreft :

'' Waarom denk je dat het merendeel van de ijsberen naar Duitsland gaat?''

Picasso 1
23 maart 2008, 15:20
Picasso, 1 vraag.
Waar haal jij je cijfers vandaan?
1 op 100000, is in Nederland 16 personen.
......
Lees eerst eens de bronnen door, zou ik zegggen, vooraleer met een cijfer van 16 besmettingen per jaar te komen aandraven :hammer:
...
De kans op HIV is trouwens maar 0,1 %, bij het NEUKEN ZONDER met een besmette partner. laat dan die condoom gewoon weg.
Even (faktorPicasso1) aanhalen, neuken zonder, 1 op 100000 besmette personen, kans 0,1%, dat geeft een kans van 0,000001% op HIV besmetting. Kunnen we nu allen NEUKEN ZONDER???:confused:
Want ik begrijp het niet goed meer[/COLOR] :D
:wink:

1 op 100.000 is in Nederland 160 (Nederland heeft 16 miljoen inwoners :rofl:)
Mocht jij meer betrouwbare cijfers hebben, dan verneem ik die graag.
....
Ik dacht dat jij met overtuigende cijfers inclusief bronnen zou aankomen, en niet dat we zelf moeten speuren naar je gelijk...:heul:
....
De kans op HIV bij neuken zonder condoom met een besmette partner is inderdaad klein, maar geen enkele percentage zal ik hierbij aanvaardbaar vinden om te NZC. Die ziekte is mij daar te ernstig voor en valt niet te vergelijken met de andere SOA´s. Maar goed we hebben het hier over PZC en niet over NZC dus laten we niet afdwalen :wink:.

rplover
23 maart 2008, 15:25
Ik stel u 1 vraag Rplover en deze discussie is voor 99% totaal onzinnig geweest wat mij betreft :

'' Waarom denk je dat het merendeel van de ijsberen naar Duitsland gaat?''Om te neuken?
Om te eten?
Om plezier te maken?
Om de gezelligheid?
Om te genieten?

Toch niet omdat ze absoluut aan onveilige sex willen doen, mag ik hopen :eek:


Rex, ook één vraag aan u, waarom ben ik niet verbaasd dat jij tot die 99 % behoort? ;)
Als ze onzinnig was, Rex, zou jij niet reageren, en ook die andere 98 percent niet.
Onzinnig is dit topic van zodra iedereen zich gelaten neerlegt bij mijn stelling, of net andersom, dan pas was het onzinnig, nu is het levendig, en ik verplicht niemand akkoord te zijn, ik wil jullie gewoon eens aan het denken zetten, maar dat kost me toch o zo veel moeite :smile2::D;)

:wink:

Picasso 1
23 maart 2008, 15:31
...en ik verplicht niemand akkoord te zijn, ik wil jullie gewoon eens aan het denken zetten, maar dat kost me toch o zo veel moeite :smile2::D;)


Vergeet zelf niet na te denken bij de aangevoerde argumenten van anderen en de bijvermelde logische analyses....want dat kost anderen oh zo veel moeite :D.

rplover
23 maart 2008, 15:32
1 op 100.000 is in Nederland 160 (Nederland heeft 16 miljoen inwoners :rofl:)

Ja, misrekende me effe, maar jij bent nog altijd naiever dan ik dacht, dan is het faktorPicasso x 1875.
Daarom moet je niet lachen hoor, als je denkt dat 160 Nederlanders zouden besmet zijn, eigenlijk zou je moeten wenen, als je dit openlijk durft schrijven :heul:
Ik zei het toch, 300000. FaktorPicasso maal 1875 dus :eek:
Geen enkel risico is je blijkbaar groot genoeg om een condoom over je ding te trekken :rolleyes:
Jouw keuze, allen spijtig dat je niet alleen jezelf kan besmetten, das uw eigenste zaak (en draag jij en jij alleen de gevolgen en verantwoordelijkheid voor), maar ook Meiden en andere beertjes, en vrienden en familie, en dat is een zaak van algemeen belang. Dus ook mijn zaak.
Ik ga jou dus ook een zonnebril geven, zomaar, een geschenkje van een ander beertje kan je niet weigeren toch... ;)

Picasso 1
23 maart 2008, 15:38
Ik ga jou dus ook een zonnebril geven, zomaar, een geschenkje van een ander beertje kan je niet weigeren toch... ;)

Daar hou ik je aan ;).
Hopelijk houdt je belofte (zoals de belofte van de cijfers) niet in dat ik maar een halve zonnebril krijg :D.

listige
23 maart 2008, 15:46
Daar hou ik je aan ;).
Hopelijk houdt je belofte (zoals de belofte van de cijfers) niet in dat ik maar een halve zonnebril krijg :D.

Waarschijnlijk word het een roze bril
:wink:

Grtz Listige

Willem2
23 maart 2008, 15:56
Ik zie cijfers voorbij komen die totaal niet geloofwaardig overkomen bij iemand die al weer heel wat jaartjes geleden zijn eerste voorzichtige ijsberenstapjes zette. Als het risico echt zo groot was dan ga ik morgen nog meedoen aan de lotterij en met mij vele andere.

afzender: Guus Geluk

ps. ik ben niet tegen PMC, maar wel tegen kale onderzoekcijfertjes


Er klopt helemaal niks van de cijfers van rplover. Iedereen die gisteren op het feest van de PHG was zou dus besmet zijn geraakt ( lees zijn 100 percent :cool: ) Gelukkig weten wij het allemaal nog niet want we zitten in de incubatietijd en sommigen al meer dan 5 jaar :rolleyes:

Nog een paar bladzijden en we sluiten deze discussie af. Dan is alles wel weer even gezegd over dit onderwerp. Kan een ieder weer genezen van allerlei ziekten en syndromen (calimero-syndroom).

:wink:

listige
23 maart 2008, 16:18
Je moet dus niets (hoeven) geloven wat over jouw lijf en leven gaat: je weet het zelf beter!
Je bent zelf dè weg, dè waarheid en hèt leven voor jouzelf en niemand anders!
Het zou er bij volwassen mensen wèl om moeten gaan wie gelijk heeft. Niet om het gelijk-hebben, maar om de WAARHEID!
Dat "licht der wereld" is iedereen die bewust en kritisch leeft!

Grtz Listige

Women Lover
23 maart 2008, 16:26
Er klopt helemaal niks van de cijfers van rplover. Iedereen die gisteren op het feest van de PHG was zou dus besmet zijn geraakt ( lees zijn 100 percent :cool: ) Gelukkig weten wij het allemaal nog niet want we zitten in de incubatietijd en sommigen al meer dan 5 jaar :rolleyes:

Nog een paar bladzijden en we sluiten deze discussie af. Dan is alles wel weer even gezegd over dit onderwerp. Kan een ieder weer genezen van allerlei ziekten en syndromen (calimero-syndroom).

:wink:

Incubatietijd van 5 jaar:eek:. Ik ga nog snel ff voordat :rolleyes:, je weet maar nooit;)

sofaking
23 maart 2008, 17:03
De kans op HIV bij neuken zonder condoom met een besmette partner is inderdaad klein, maar geen enkele percentage zal ik hierbij aanvaardbaar vinden om te NZC. Die ziekte is mij daar te ernstig voor en valt niet te vergelijken met de andere SOA´s. Maar goed we hebben het hier over PZC en niet over NZC dus laten we niet afdwalen :wink:.
Niet dat ik nog meer olie op deze vurige discussie wil gooien maar....
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezondheid/article/detail/194573/2008/03/05/Verontrustende-stijging-van-geslachtsziekten.dhtml


"De symptomen zijn wel erger en duidelijker bij mannen. Maar ook vrouwen kunnen er last van krijgen." Een bijkomend probleem bij druiper is dat de ziekte steeds vaker resistent blijkt tegen antibiotica. "De tijd dat je gewoon twee pilletjes cyproxine kon nemen is voorbij", zegt Moerman. "We hebben een nieuw antibioticum dat nog wel heel goed werkt. Maar daar moeten we omzichtig mee omspringen. Want welke methode rest ons nog als ook daar resistentie tegen optreedt?

In Afrika moet de urinebuis met metalen staafjes weer opengemaakt worden als er geen antibiotica voorhanden zijn. Dat is niet aangenaam."

rplover
23 maart 2008, 17:04
Er klopt helemaal niks van de cijfers van rplover. Iedereen die gisteren op het feest van de PHG was zou dus besmet zijn geraakt ( lees zijn 100 percent :cool: ) Gelukkig weten wij het allemaal nog niet want we zitten in de incubatietijd en sommigen al meer dan 5 jaar :rolleyes:

Leg eens uit, aan de hand van mijn cijfers.....ik ben benieuwd :rolleyes:

:wink:

Willem2
23 maart 2008, 17:13
Leg eens uit, aan de hand van mijn cijfers.....ik ben benieuwd :rolleyes:

:wink:

Neen, Calimero ga je ei maar eens opeten.
Voor de rest lopen er minimaal twee "trollen" mee in deze discussie en die kunnen nog zo slim en listig doen uiteindelijk ...... :cool:

:wink:

Garbage in .....Garbage out

jaccoone
23 maart 2008, 18:46
Neen, Calimero ga je ei maar eens opeten.
Voor de rest lopen er minimaal twee "trollen" mee in deze discussie en die kunnen nog zo slim en listig doen uiteindelijk ...... :cool:

:wink:

Garbage in .....Garbage out

Hoe bedoellu? :confused:
Is toch niet weer een vooropgezet plannetje geweest om de discussie weer aan te zwengelen?

Dat is dan pech, ik blijf me lekker laten pijpen zc! :D
Heeft het weer niet gewerkt! ;)
Groet, Jaccoone

Carpe diem
25 maart 2008, 00:17
Ja, ik geef je er graag al 3 bij deze, waar ik 100 percent zeker van ben.
Villa Vertigo : Sharon (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10026) en Moniek (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10229)
YinYang : Sandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3004)

:wink:





Mmmmm, wat betreft Sandra van YY, in haar profiel wordt geschreven dat ze doet aan PZC.
Ik ben met haar diverse keren op de kamer geweest en daar werd ik gewoon lekker zonder condoom gepijpt en waarbij zelf klaar komen in haar mondje geen probleem was. Ik vond het met haar altijd erg Relax!

rplover
25 maart 2008, 00:33
Mmmmm, wat betreft Sandra van YY, in haar profiel wordt geschreven dat ze doet aan PZC.
Ik ben met haar diverse keren op de kamer geweest en daar werd ik gewoon lekker zonder condoom gepijpt en waarbij zelf klaar komen in haar mondje geen probleem was. Ik vond het met haar altijd erg Relax!
Not any more, zie recente berichtgevingen over in YY.
Zie ook SofaKing's eerste stappen in saunaclubland....

Met Sandra heb ook ik heerlijke tijden beleefd (maar ik heb dan ook een rare smaak, getuige dit topic) ;)

:wink:

Randy
25 maart 2008, 12:42
Ik schreef hier:

Alleen als je kunt onderbouwen hoe je aan die X komt, natuurlijk. Of het VEEL meer is heb ik niet geschreven, wel dat het meer is. Dat is in relatieve zin (PZC meer risico dan PMC). Ik wil graag ook weten hoe de ABSOLUTE getallen zijn. Ik weet dat niet. Wel weet ik dat (tot nu toe) het risico van PZC voor mij aanvaardbaar is.

Ik vermoed overigens dat zowel Paul22 als jij niet die cijfers kunnen leveren. Helaas...
En toen wachtte ik geduldig op de cijfers die geleverd zouden worden...

Maar Randy toch...
Dat is geen uitdaging, cijfers zijn er wel degelijk. Hoewel ik graag de cijfers van RP zou zien, en niet een antwoord dat ik cijfers moet leveren.

...
Maar je vindt wel degelijk cijfers hierover, of ik nog tijd vindt om die opnieuw te zoeken moet je even afwachten.
Tot nu toe heb je blijkbaar geen tijd. Gaat het je nog lukken, of zie je er van af?


...
Jullie vragen het gevaar op besmetting bij PZC, en ik geef die jullie.

Niemand kan zeggen hoe groot het aantal besmette Meiden is, dat is dus voor jullie het risico waard
Checxk nu eens mijn bronnen vooraleer jullie onnozeliteiten gaan beweren.
Check eens, en kom dan eens af met andere cijfers, indien jullie dat kunnen.
...


Helaas, de gewenste cijfers geef je niet. Wat ik wil weten is hoe groot het risico is van PZC ten opzichte van PMC. Jij beweert bij hoog en laag dat PZC veel riskanter is, en tot nu toe onderbouw je dat onvoldoende.

Daarom is dit soort herhalende discussies zo vermoeiend. Niemand komt met onderbouwde cijfers, en dus leutert iedereen (inclusief mijzelf :D) er maar een end op los, vooral de eigen stokpaardjes berijdend.

Ik stap van dit stokpaardje af, tot er eindelijk eens betrouwbare cijfers komen.

thesickboy
26 maart 2008, 08:48
... vooral de eigen stokpaardjes berijdend...

Zolang ieder op zijn eigen paard blijft zitten en niet op dat van een ander probeert te kruipen zal deze discussie nog wel een tijdje blijven voortduren...:rolleyes:

paul22
28 maart 2008, 16:31
Ik schreef hier:

En toen wachtte ik geduldig op de cijfers die geleverd zouden worden...

Tot nu toe heb je blijkbaar geen tijd. Gaat het je nog lukken, of zie je er van af?


Helaas, de gewenste cijfers geef je niet. Wat ik wil weten is hoe groot het risico is van PZC ten opzichte van PMC. Jij beweert bij hoog en laag dat PZC veel riskanter is, en tot nu toe onderbouw je dat onvoldoende.

.

Geduld is een schone zaak.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=68880#post68880

rplover
28 maart 2008, 17:06
...verwijs je naar een bericht dat barstensvol fouten staat.
Je kijgt GEEN HIV van orale sex met een besmette partner? Nooit van een FT gehoord? Of is dat ook al geen orale sex volgens U?

Blijven volharden dat veilig vrijen (waaronder ik PMC reken) gevaarlijker is dan onveilig seksueel kontakt, daar kan ik niet bij :heul:
Ik begrijp echt wel de meerderheid van de beertjes, die de risico's op een SOA te klein vinden om een condoom tijdens het pijpen te gebruiken (begrijpen is niet instemmen), maar wat jij beweert, daar kan ik al helemaal niet bij.
't Zal wel aan mij liggen ;)

Ik vraag me alleen af waarom jij mijn cijfers probeert te weerleggen aan de hand van forumschrijfsels, want daar baseer jij je op (of wat een MD je wil doen geloven). Je huisarts weet wel beter..... Straks ga je nog antwoorden van dit forum gebruiken om aan te tonen dat je gelijk hebt:sleep:
Een forum toont niks aan, en daar kan je je zeker niet op baseren voor mijn cijfers te weerleggen. Goede poging alvast, maar ik vind dat je totaal verkeerde stellingen inneemt.

Spijtig genoeg, noem ik mijn titel, waarom?
Ik kan geloven dat je de risico's te klein inschat op een SOA, dat je het wegwuift met jouw stelling, dat is pas blind zijn voor het gevaar (maar dat is enkel mijn mening)

:wink:

Randy
28 maart 2008, 18:49
...
Blijven volharden dat veilig vrijen (waaronder ik PMC reken) gevaarlijker is dan onveilig seksueel kontakt, daar kan ik niet bij :heul:
...


Lezen, RPLover, Paul22 heeft geschreven dat PZC veiliger is dan NMC. Dat is iets anders...

Piccolino
11 september 2013, 08:24
Ofschoon dit inmiddels een oeroud topic is, en deze discussie nooit tot een consensus zal leiden, heb ik toch een vraag aan de andere beertjes; als je denkt dat de dames minder graag pijpen met condoom, waarom nemen jullie dan niet een Durexje met smaak mee in de ijsbeerbuidel? Misschien ook geen smaakje voor fijnproevers, maar altijd nog beter dan dat glijmiddel smaakje van gewone condooms...
Of is het heiligschennis om je leuter als bananenmilkshake aan de vrouw te brengen?

Picasso 1
11 september 2013, 09:25
Ofschoon dit inmiddels een oeroud topic is, en deze discussie nooit tot een consensus zal leiden,

Alleen voor oeroude leden zijn topics oeroud.