PDA

Volledige versie bekijken : Eda ( turkse)

Willem2
14 maart 2008, 02:51
Naam : Eda

Nationaliteit / taal : Turkse / duits

Leeftijd : 22-25jaar

Haarkleur/lengte : Kort donker bruin haar

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank /A/B-cupje

Tatoeage / Piercing : ja

Service : PZC, NMC,

Extra :

flens
11 mei 2008, 21:30
kann jemand etwas zu Edas Service sagen ?

Ich habe mich gestern eine Zeitlang mit ihr unterhalten, wirkte ganz nett. Von einer Buchung habe ich aber noch abgesehen.

Lohnt es sich ?

Randy
13 mei 2008, 21:24
Ze is zeker heel vriendelijk, maar ik ben ook nog niet met haar op de kamer geweest. Overigens zeker een B cup, Willem2!

minimax1
14 juni 2008, 19:19
kann jemand etwas zu Edas Service sagen ?

Ich habe mich gestern eine Zeitlang mit ihr unterhalten, wirkte ganz nett. Von einer Buchung habe ich aber noch abgesehen.

Lohnt es sich ?

Hey....

Kannst du mir vielleicht verraten was das bedeutet (PZC, NMC, zoenen)???

flens
14 juni 2008, 20:08
ja inzwischen gehen ein paar Worte in dieser Spracche:

PZC = Pijpen zonder condom = Blasen ohne Kondom
NMC = Neuken mit(?) condom = Verkehr / Ficken mit Kondom
Zoenen = Küssen

minimax1
14 juni 2008, 20:17
ja inzwischen gehen ein paar Worte in dieser Spracche:

PZC = Pijpen zonder condom = Blasen ohne Kondom
NMC = Neuken mit(?) condom = Verkehr / Ficken mit Kondom
Zoenen = Küssen

Danke dir hatte nicht so schnell mit ner antwort gerechnet :rubbel:

minimax1
14 juni 2008, 20:19
Kann mir den noch jemand etwas über die Eda sagen??? Oder über andere Türkische Frauen???

Die im GT zurzeit anzutreffen sind , Also ich bin morgen da eingeladen und brauche dringend infos.

Hallo, die kan mij vertellen wat de EDA biedt alles wat?

Wat maakt ze allemaal in of uit de zaal? Kan iemand mij aanbevelen?

Heb net als zij leren morgen in het huis ...

En wat zijn de prijzen, die eisen dat ze alles en wat?

Big30
14 juni 2008, 22:50
minimax1

Je hebt in dit topic nu al 6 vragen gesteld die ik heb samengevoegd! Lees eerst het topic eens goed door want daar staan de meeste antwoorden op je vragen en plaats niet voor iedere vraag steeds een nieuw bericht!

Big30

minimax1
15 juni 2008, 13:48
Hallo??????

Big30
15 juni 2008, 15:48
Hallo??????

Ik vind dit wel een ijzersterke recensie van je! Bijna een nominatie waard :nee:.

Nogmaals het verzoek je aan de spelregels op dit forum te houden.

Big30

(Dit bericht samen met het bovenste blijft nog even staan)

The Saint
25 oktober 2009, 13:40
Naam : Eda

Nationaliteit / taal : Turkse / duits
half turks half Duits

Leeftijd : 22-25jaar

Haarkleur/lengte : Kort donker bruin haar
heel lang donkerbruin krullend haar

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank /A/B-cupje
grote B -cup
Tatoeage / Piercing : ja
niks gezien

Service : PZC, NMC, TZ maar niet met iedereen

The Saint
25 oktober 2009, 13:56
Gisteren was het mijn dagje niet. Ik had een 7tal dames in mijn hoofd waaruit ik zou kiezen toen ik naar GT vertrok, maar er bleek geen enkele daarvan aanwezig. Uiteindelijk viel mijn oog op een Turksuiziende schone met een mooie natuurlijke uitstraling. Het bleek om Eda gaan die idd Turkse roots had. Begin juli 2008 tot einde augustus 2009 heeft ze een break genomen en nu de draad weer opgepakt. Ze werkt enkel in de weekends want ze heeft tijdens de week ook nog een normale job als secretaresse. In GT trekt ze vooral op met de Spaanse Maya en de beeldschone Shelly/Lesley uit Iran.... de Souza, Foots en ondergetekende waren letterlijk betoverd door deze Iraanse schoonheid.
Maar nu terug naar Eda. Na een kennismakingsgesprek in de bar,vroeg ik of ze aan TZ deed... wat ze bevestigde maar dat doet ze niet bij iedereen. Op kamer tongzoent ze wel heel teder, maar het is in het begin niet met overgave ... ik vond ze wat passief hoewel het mss in het begin mijn schuld was, want ik masseerde wat haar hoofd en streelde ondertss haar wondermooie haren waarvan ze zichtbaar genoot. Het pijpen was wat monotoon, het neuken was een stuk beter en vooral in de klassieke missie-houding kwam ze af en toe helemaal los wat je kon merken aan haar intensere manier van tongzoenen die ze bovendien soms zelf opzocht.
Ik beschouw deze sessie als gewoon, zodat er weinig herhalingsgevaar bestaat. Wel jammer, want deze dame heeft werkelijk een supermooi lichaam, een prachtig stel natuurlijke borsten, heel mooie ogen en -op dit moment-heel lange donkerbruine haren die ze niet opsteekt noch tijdens het pijpen noch tijdens het neuken: heerlijk dus om mee te spelen!

By the way, het is ook een 100 euro meisje.

important
9 januari 2010, 06:27
heb me ook eens laten verleiden tot een kamerbezoek door deze turkse schoonheid,ben heel gevoelig voor mooie snoetjes:wink:,had dit beter niet gedaan:mad:,kussen=eur50 extra,ben geen budgetbeer dus dacht dan heb ik wel wat,heb haar lippen 2seconden gevoeld denk ik ?,toen pijpen,zeer eentonig met veel handwerk,het intieme gedeelte was ook zeer passief te noemen,omdat ze ook nog heel veel glijmiddel gebruikt had ik helemaal geen gevoel meer en was de geilheid zo verdwenen,was nu alles slecht?welnee,een slechte ervaring is ook een ervaring:heul:,moest wel eur150 sponseren voor 45 minuutjes:angryfire:,ach kan gebeuren volgende keer beter.

xavier
29 augustus 2010, 10:25
Is deze dame nog in gt?

Heel lang geleden dat ik haar nog eens gezien heb.