PDA

Volledige versie bekijken : Renate/Renata (voorheen o.a. VV)

dupke
9 maart 2008, 23:26
Naam :Renata

Nationaliteit/Taal : Poolse

Leeftijd : 28 - 30 jaar

Haarkleur/-lengte : Donkerblond halflang

Lengte dame : 170

Postuur/Cupmaat : B- C

Tatoeages/Piercings : volgens mijn niet

Service: PZC, NMC, Zoenen, Beffen...

Voordelen: Leuke sympathieke meid met goede pre en after sales

Reeds 2x mee op kamer geweest. Leuke meid die in de bar spontaan is en een goede GFE ervaring geeft.

Is vlot en lief op de kamer en wil zelf ook van de sex genieten.

uurtje
10 maart 2008, 02:10
Klopt. Aardige dame die een goede service geeft. Aanrader. Denk dat de naam van Ani naar Renata moet worden veranderd in het paspoort...

Jorah Mormont
10 maart 2008, 11:26
Namen van Poolse dames eindigen altijd op "A"

sonny:wink:

dupke
5 april 2008, 10:23
Gisteren nog eens naar de villa getrokken.

Enige tijd na binnkomst Renate weer tegen het mooie lijf geopen en maar voor zekerheid gekozen.

Een uurtje een uitputtingsslag op kamer gehad met haar :fuck: en zeer tevreden van kamer gegaan. :D

Herhalingsgevaar 100%
:love2:

Babbel
14 april 2008, 21:48
Deze dame werkt nu in Fun Garden:wink:

uurtje
14 april 2008, 22:42
Nou, dat is dan een hele goede aanwinst voor de Fun Garden. Dames komen en dames gaan. Ze kijken natuurlijk zelf ook wel waar het voor hun het beste is. En dat is meestal niet daar waar de leukste ijsberen komen. Tenminste, als leuk gelijk staat met een gevulde beurs dan uiteraard wel.

uurtje
25 april 2008, 20:17
Werd er onlangs hier op het forum gemeld dat Renata in de Fun Garden zou zitten, ik kan mede delen dat ze vandaag weer in VV te bewonderen was.
Vers van de pers zo te zeggen....

dupke
7 december 2008, 18:55
deze dame is sinds een paar dagen terug in de villa

Jorah Mormont
7 december 2008, 19:06
deze dame is sinds een paar dagen terug in de villa

Klopt, samen met Extince en haar heerlijk ontbeten in de Villa. Leuke meid met humor.
Afgelopen vrijdag viel het op dat ze over de gehele dag haast niets te doen had.:rolleyes: Dat krijg je met een Villa vol mooie dames, dan is de concerentie zeer hoog. Wel s ávonds vreselijk met haar gelachen:freu::freu:

Sonny:wink:

uurtje
3 januari 2009, 23:09
Beetje jammer. Had ik in het verleden goede ervaringen bleek ze nu zat te zijn. Kwam ik pas (te) laat achter. Service beneden elk peil. Heel erg jammer....

Q4S
4 januari 2009, 00:31
Beetje jammer. Had ik in het verleden goede ervaringen bleek ze nu zat te zijn. Kwam ik pas (te) laat achter. Service beneden elk peil. Heel erg jammer....

Hehe, toen ik rond 14u in de VV aankwam, zat ze al cocktails te drinken aan de bar.
De Tom Cruise van dienst was aardig wat cocktails aan het maken, overigens was de baas volgens mij vlot met uitdelen , want enkele kennelijk vaste klanten kregen er ene aangeboden in het nieuwe gedeelte (pff, vanaf hoeveel bezoeken mag ik er ene gratis verwachten?:heul: )

Stiffmaster
7 februari 2009, 13:37
Gisteren avond was deze Poolse dame bijna het laatste dametje van Stiffie op aanraden van Dupke. Heeft in VV gewerkt en nu haar werkterrein verlegd naar LR dus.

Ondanks het al een tijdje wachten op een sleutel is het er uiteindelijk niet van gekomen, het bleek dat we nog langer hadden moeten wachten en dat zag Stiffie even niet meer zitten. Dus voor de volgende keer Renata. :fuck:

BSesamstraat
11 maart 2009, 14:35
Volgens mij zit deze dame nu in YY.:freu: Gisteren een leuke heftige sessie meegedaan. Ze zegt zelf 31 jaar tezijn. gr bbertb

BSesamstraat
13 maart 2009, 01:18
En ook vandaag was ze weer aanwezig...

BSesamstraat
20 maart 2009, 01:20
gisteren deze geile poolse weer flink tegrazen genomem. haha zo noemde ze het zelf omdat er aardig wild aan toe ging.. Jammer dat ze veel sporen van het moederschap heb.... Maar wel een echte gfe dame met een goeie voor en na service

BSesamstraat
27 maart 2009, 01:04
weer voor deze geile dame gevallen... Ze was echt boterrrrr geil ze wou met alle geweld het lekkere in dr mondje hebben. En dat heb ze geweten.. Wat lekker zoet zij ze nog ohhh. Niet de aller knapste maar zeker natuur geil

BSesamstraat
27 maart 2009, 01:08
dus haar service is uit gebreid met een lekkere FT

smp
23 februari 2010, 18:19
Zei was ook aan beurt gekomen net voor ze weg ging rond 22u30 de zondag hebt lang moeten denken om haar te nemen omdat ze bij het begin bij de gok machine aan de trap aan spelen was en niet wilde gaan naar kamer maar eerst wilde spelen , ik zei je kunt met wat anders spelen .loooll
waarom ik zolang gewacht had was de reden dat ze pijpen deed met condoom , ik kan al moeilijk het verdragen laten pijpen met condoom ,neuken is nog iets anders dat moet toch voor de veiligheid , maar goed toch naar kamer wilde zich eerst niet volledig uitdoen en toch gedaan , een beetje speelvogel en hield zich in of hield mij tegen tijdens het neuken , wilde geen verschillende standjes .
oke , ze was voor mij maar eenmalig