PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Indische/Belgische) ex-Petra/Amber



lustman
26 maart 2006, 10:35
Haarkleur / - lengte : Zwart lang.
Lengte dame : 1m60.
Postuur / Cupmaat : Struis / B.
Nationaliteit / Taal : India / nederlands.
Leeftijd : 25.
Tatoeages / Piercings : Geen.
Service : Pzc , Nmc , beffen.
Voordelen : Aangenaam en vlot
Nadelen : Geen F.T. Hygiène -
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro.
Extra 's bij het bezoek : Geen.

lustman
26 maart 2006, 10:46
In de sauna kennis gemaakt met deze dame. Hierna gaan douchen en dan in de bar nog wat verder gekletst. Bij gebrek aan andere dames. ( maar 10 aanwezig en dat op een zaterdag.:o )Toch maar beslist om met haar naar de kamer te gaan. Pijpwerk was van zeer goede kwaliteit. Het neuken was niet zo goed. Vingeren mocht niet. Na de daad nam zij zelfs geen douche:nee: Ze spoot in de kleedkamer wat deo onder beide armen.
Herhalingsgevaar : neen

wordtweereenstijd
23 juli 2006, 11:57
Gisteren (Zondag) Sonja eindelijk eens opgezocht. Klein slim Antwerps meiske van 25 met Indiaase achtergrond en een echt knuffeldier, een halfuurtje is geen optie. Je zult minstens 1,5 uur met haar doorbrengen. Echte GFE als het klikt en je de tijd ervoor neemt. Ze doet erg haar best om erachter te komen wat je lekker vindt en geeft ook aan waar ze zelf dol op is, maar dat merk je eigenlijk vanzelf wel aan de reakties en de blik op dat droomkoppie.

Ze vindt alles te gek wat anderen je verbieden, vooral hard aan de tepels trekken vindt ze zalig, net als aan de haren trekken en stevig vingeren. Kussen is ook geen enkel probleem, ze eet je bijna helemaal op, heerlijk. Ze vind sex geweldig en masseren is haar hobbie, ze kent ook van die Indaase geheimpjes. Het is ook erg prettig dat ze zelf geniet, van faken is geen sprake.

Een supergoede mix van knuffelsex, afgewisseld met even stevig doorrammen.

Conclusie; Als ze je mag en je neemt de tijd, kun je niet beter terecht, zeer lief en belangstellend, kletst ook graag. In bed is ze een kei, alsof ze maanden droog heeft gestaan. Geen enkel fake-moment of desinteresse gemerkt. Grijp je kans zodra je ze ziet want door de lange sessies en de duidelijke lange termijn-investering is ze weinig beschikbaar wegens de vele vaste klanten.

In het weekend werkt ze doorgaans niet (ik had mazzel), maar door de week is ze bijna altijd aanwezig. Ook is ze erg honkvast (jammer voor de andere clubs). Ik verheug me nu al op de volgende sessie, beste ervaring tot nu toe.

2,5 uur / 200,00

Hollandmale
23 september 2006, 07:40
Naam : Sonja

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang, golvend

Lengte dame : 1.60

Postuur/Cupmaat : Normaal/B

Nationaliteit/Taal : India-Vlaams/NL

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings : Dacht van niet

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC

Voordelen : GFE, zoent en pijpt goed

Nadelen : Doet geen FT

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75,-

Extra’s bij het bezoek : Begonnen in seksbios

Bijzonderheden : Hele natte en deepthroat-PZC

Enkele maanden geleden 2 sessies met Sonja gedaan; de details staan hierboven. Ze werd in maart nog te licht bevonden,
maar levert inmiddels in ruime mate de veelgezochte GFE-service. Vooral Sonja's zoen- en pijpwerk (beide nat, lang en diep)
is het vermelden waard. Overigens is HM van ontbrekene hygiene niets gebleken :nee:.

Saruman
10 oktober 2006, 10:31
Na mijn kennismaking met Ellen, waarvan ik enorm heb genoten, kwam mijn beste vriendin Sonja langs. Ik had spijtig genoeg niet zoveel tijd meer, dus we zijn direct naar een kamer gegaan om elkaar nog eens goed te verwennen.

Het was onze derde sessie samen, en het was opnieuw top. De eerste keer was echt magisch, ik denk dat we allebei toen even in trance geraakt zijn. De tweede keer zocht ik bevestiging en die kwam er ook. De derde keer was opnieuw een schot in de roos.

Ik kon na de sessie niet zo lang meer blijven, en ik had toch nog graag wat gepraat met Sonja. Dus ging het deze keer afwisselend vrijen, babbelen, vrijen, babbelen. Kortom, we hebben van elkaars gezelschap genoten. We waren precies een echt koppeltje, en ik herinner mij dat ik dat met mijn vrouw lang geleden ook vaak zo gedaan heb. (in de vorige eeuw)

Sonja heft me nog een zeer deugddoende massage gegeven, en toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Geen debriefing in de bar dus deze keer, maar mijn verlangen om terug te gaan blijft branden. Budgettaire discipline verplicht me om even te wachten, want anders zou ik elke dag met Sonja afspreken. En sinds gisteren ook met Ellen. Ik hoop dat ze volgende keer beiden van de partij zijn.

blauwebeer
17 oktober 2006, 10:43
Lieve Sonja,

Nochtans heb ik het gevoel dat ons verhaal nog niet af is. Het was nog geen tijd om definitief afscheid te nemen. Ik heb het nu niet over de sex, maar ik blijf met het gevoel zitten dat we elkaar nog een en ander te vertellen hebben.


Mooi verhaal Saruman, maar geloof mij dat jij niet de enige bent, en dat vele ijsberen met soortgelijke gevoelens rondlopen. Iedereen ontmoet in dergelijke clubs wel eens iemand waarbij je niet het idee hebt dat het enkel om de sex en om het geld draait maar waarmee je ook gezellig kan babbelen, en het gevoel krijgt dat het verhaal nooit af is …….

In het verleden heb ik dit ook meegemaakt, maar wanneer –door omstandigheden – de situatie grondig wijzigt, er nog wel oppervlakkige contacten zijn, maar dat een voortzetting van datgene wat zich binnenskamers gebeurde, achteraf zeer moeilijk blijkt.
Op dat ogenblik voel je jezelf als een idioot die zich weer eens door zijn emoties heeft laten leiden, :wand: terwijl je eigenlijk zou moeten weten dat deze dametjes het spel perfect onder controle hebben, en emotioneel dikwijls veel sterker staan dan men ze zou aangeven.

Ik had mij dan ook reeds geruime tijd voorgenomen om mijn betaalde bedpartners als plezierig maar tijdelijk - dus enkel voor de sex en wat naservice - tijdverdrijf te aanzien, tot ik een aantal weken geleden in Relax met een dame kennismaakte waarbij ik een ander gevoel had. Ook wij hebben, omwille van de abrupte sluiting van de club, ons verhaal niet kunnen voleindigen. :nee:
Enerzijds misschien beter zo, de korte pijn, anderzijds toch die hunker naar die mooie tijd. Ik geloof dat de beste manier om onze verhalen te verwerken het opzoeken van nieuwe uitdagingen is, tot het moment dat het weer van dat is :love2: …………, sommigen leren het dan ook nooit.

Indien je de verhalen van 1234 naleest zal je snel weten waar Sonja momenteel uithangt; als ik haar eerstdaags zie zal ik haar alleszins van jouw de groeten doen.

Krimson, die schrijft en die blijft, maar nooit voor lang

Willem2
17 oktober 2006, 10:44
Ze is gesignaleerd in Yin Yang. Of dit éénmalig is zal de toekomst wel uitwijzen.

Groeten Willem2 :wink:

Saruman
17 oktober 2006, 15:46
@ Krimson :
Ik heb je geantwoord via IM, om te vermijden dat hier een discussie ontstaat over verliefde ijsberen. Daar is reeds een topic over in een andere rubriek.

@ de andere (nieuwsgierige) lezers :
Ik had mijn oproep misschien korter moeten houden om geen speculaties op te wekken. Maar maak u geen zorgen over mijn zieleheil. Ik ga er op dit Forum echter niet meer over uitweiden.
In ieder geval weten we nu waar we moeten gaan zoeken : YY, dus bedankt voor de antwoorden.

@ Sonja, mocht je dit lezen :
Sorry als je het lastig zou vinden wat er geschreven werd, ook door mij. Ik wil je privacy niet aantasten, integendeel. Misschien praten we er nog over bij een volgende gelegenheid.

Flurkman
3 november 2006, 11:09
Heb Sonja gisteren 2/11 in PHG gezien. Ze wist nog niet hoelang ze daar zou blijven... Vannacht blijft ze alleszins in PHG overnachten, dus wie haar absoluut wil zien, vertrekt best spoorslags naar Oedt... Werkt nu onder de naam Amber...

Bredero
8 november 2006, 10:27
Heb Sonja gisteren 2/11 in PHG gezien. Ze wist nog niet hoelang ze daar zou blijven... Vannacht blijft ze alleszins in PHG overnachten, dus wie haar absoluut wil zien, vertrekt best spoorslags naar Oedt... Werkt nu onder de naam Amber...

Ze heeft het zeer naar de zin in Oedt. Tussen de lijnen van onze conversatie hoorde ik dat PHG best wel haar nieuwe stek worden kan. Aangename conversatie maar geen kamerbezoek wegens andere afspraken.

felrops
19 november 2006, 19:02
Sonja of Amber. Een hele leuke meid, met een erg vlotte babbel. Ik ken haar nog vanuit Relax, en dus een leuke nieuwe kennismaking. Dit meisje neemt erg veel tijd voor een gesprekje, en ze is ook echt in je geïnteresseerd. Dus niet zomaar een standaardgesprekje en sleutel na vijf minuten ophalen. Wij hadden elkaar ruim drie maanden niet gezien en dus heel wat te vertellen. Uiteindelijk toch met Sonja op de kamer beland. Was weer piekfijn in orde. Sonja voelt precies aan hoe ik het hebben wil, en dus was het weer een hemels uurtje. Ook nadien heeft Sonja oog voor de aftersales; nog een klein praatje, een knipoog en een afscheidskus. Prima meid die Sonja.

george36
2 december 2006, 11:14
Hi Kollegen,

seit einigen Tagen war Amber/Sonja im PHG. Sie möchte aber in das GT wechseln. Service wie bereits von Euch beschrieben, wobei ich mit der Hygiene so meine Problemchen:nee: hatte. Auch die Geschichte mit angeblicher Herkunft aus Indien ist zwar nett, aber eben nur ihre "story".:green_smi

Gruss
George

oblix
4 december 2006, 22:07
was zondag weer in GT

Hollandmale
7 december 2006, 06:26
was zondag weer in GTElders 'n bericht van De Keizer dat Sonja/Amber in beide clubs werkt, dus afwisselend PHG EN GT, in Bruggen overigens als Sandra :rolleyes:.

Willem2
9 december 2006, 13:00
Elders 'n bericht van De Keizer dat Sonja/Amber in beide clubs werkt, dus afwisselend PHG EN GT, in Bruggen overigens als Sandra :rolleyes:.


Geen bonus voor al die namen :mad:
Ik heb haar nu maar in GT geplaatst

W2 :wink:

Willem2
9 december 2006, 13:40
Een facinerende avond Golden Time avond.


Een superontmoeting met het mooiste meisje van Golden time ;De kroon op onze avond.
Tijdens onze rondjes door het paradijsje kwamen we midden op de avond tot stilstand onder de palmbomen bij de bar.....
Hier begon zich een tafereel af te spelen, waar je eigenlijk enkel maar van kan dromen. Hier konden we op een vriendelijke manier een heel mooi meisje staande houden...eigenlijk heel simpel ging het...Dit schatje opende zelf met de vraag.."He, jij lacht al de hele avond naar mij als je me ziet, mag ik vragen hoe dat komt....".Wat een vraag... het antwoord was onderdeel van een gesprek wat we met z'n drietjes mochten hebben van klein half uurtje... Maar wat wel een uur leek te duren, en wat wel een héle avond had mogen duren. Hier stond dan het in Gusto's bescheiden ogen, het mooiste meisje wat de afgelopen tijd in Golden Time rondloopt. Een gezicht, echt latinalook, een mooi lijf , een beetje kleiner van stuk. Geen kans gehad te meten....Een kopje erop zo mooi, zo perfect, zo vriendelijk en met een stel hersens erin die zo goed gebruikt werden, geweldig mooi. Dit alles versierd met een immense bos zwarte haren, puur natuur. Echte haren, in een natuurlijke krul, geen poespas, geen extensions, alles zo puur zoals alles aan dit meisje gewoon puur is. Inclusief haar kijk op het leven, op ons als ijsberen, op de dames als haar collega's en concurrentes etc etc. Tis Gustomass gelukt om zijn naam niet door haar te laten ontrafelen, maar aangezien ze heel goed weet wie Boeddha, Calligula en Snelle Henkie en niet te vergeten Roxanna-junky waren, wist ik zeker dat ze de goede voorhad.Oh, van die lange verhalen.... Lezen deed ze(nog )niet, al dat geschrijf op internet daar was ook deze dame niet van gecharmeerd, zoals misschien wel 9 van de 10 dames daar niet van houden.
Komt zeer zeker omdat ze in 9 van de 10 gevallen enkel wat hebben van horen zeggen , of van uit de context getrokken citaten tja dan kan je ze op het verkeerde been zetten..jammer, gebeurd gelukkig niet al te vaak.
Later hebben Carpe en Gusto dit heerlijke gesprek nog even geevalueerd en kwamen tot de conclusie dat wel erg veel bezoekers van GT via verhalen op Hookers.nl en I j s b e r e n forum .nl hun eerste kennismaking hadden en naar aanleiding daarvan hun eerste bezoek hebben gemaakt...
Dus dames.....

Heb haar duidelijk gemaakt dat ze hier op de goede plaats is, maar daar was ze zelf na een maandje ook al achter... Hoe is het mogelijk dat wij elkaar nú pas voor het eerst ontmoet hebben..
Deze dame is afkomstig van Relax in Mol en heeft de overstap gemaakt. Volgens haar zeggen waren er ook veel Relaxklanten meeverhuisd naar Brüggen .
De sfeer en de situatie waarin je met deze dame mocht praten was geweldig. Bij de deur van de bar naar de jacuzziruimte, lekker leunend en hangend aan die mooie palmboomstam, volop licht, lekker zacht getint licht maar die haar verschijning en haar blije en enthousiaste gezichtje nog meer deed opfleuren.
Een Tropische omgeving met een tropisch uitziend meisje. What more can a man wish?? Een tafereel waarvan je hoopt dat het altijd op je netvlies gebrand mag blijven...werkelijk de highlight van de avond voor Gusto.
Klinkt gek maar is op dat moment nog mooier dan het hebben van sex....
Carpe Momentum en Gustomass waren het over een ding eens. "Dat we dit moois zo vanavond weer hebben mogen meemaken, de kroon op deze avond" en we voelden beiden heel goed aan dat ook Sandra er een heel goed gevoel bij had. Wij alles begrijpende ijsberen konden ons heel goed inleven in het gevoel wat een 3-tal Belgische beren in de bar inmiddels moesten hebben, Sandra was immers onderweg naar hen toe (ze waren speciaal voor haar hier) toen ze een half uurtje terug ons haar mooie momenten kwam geven. Een "Carpe Momentum-case" ten volle uit. Sandra bedankt.
ps Sorry Belgen voor het oponthoud, maar dan hebben jullie ook enkele andere schoonheden kunnen aanschouwen.


Gustomass.


xxx

Big30
9 december 2006, 15:27
Misschien wel de aardigste dame die ik in Mol heb ontmoet, nooit een recensie over haar geschreven, zal ik ook nooit doen :D ;) :cool: !
Recensies heeft ze het niet zo op ..., ik ook niet ;) !

Sonja/Sandra is een super aardige en vriendelijk dame die ik in Mol een paar maal heb ontmoet.

Nooit wat over haar geschreven komt omdat ze vertelde dat ze niet begreep waarom over sommige zaken geschreven moet worden.
Dit betrof overigens wel de wat expliciete sex uitingen tijdens het laatste Relax feestje, die werden beschreven. Daar had ze het niet zo op.
De beschrijving en de uiting zelf he :rolleyes: ;)!

Weet niet of dat ook geldt voor de normale recensies over haar ... .

Groet,
big30

thesickboy
6 januari 2007, 17:03
Gisteren een leuke sessie met Sandra gehad. Omdat ze het niet echt leuk vind dat er over haar geschreven wordt, zal ik dat ook maar zeer bondig doen.

Volgens mij is ze een beetje een 'allemansvriend' d.w.z. dat ze voor iedereen wel een leuke babbel klaar heeft (een beetje zoals sommige beren die we kennen).

Zoals Hollandmale terecht schrijft verdient ze een eervolle vermelding voor het lekkere zoenen en het diepe en natte pijpen, onvermoeibaar en zéér lekker...

Minpuntjes: geen onderzoekende vingertjes en voor de liefhebbers (zijn we dat niet allemaal?): géén FT

Randy
11 januari 2007, 12:02
Gisteren gezellig met haar gekletst. Ze stelt geen prijs op verhalen over haar op internet, en al helemaal geen privacygevoelige zaken. Dus beren, jullie zijn gewaarschuwd, ze weet jullie te vinden! :teuflisch


'Hell has no more fury than a woman scorned' schreef Shakespeare al, dus...

VuilePitoe
11 januari 2007, 22:12
Sandra is inderdaad op haar privay gesteld maar is een toffe,vriendelijke en vooral intelligente meid.

gignnl
11 januari 2007, 22:21
afgelopen maandag was ze nog in gt....

thesickboy
12 januari 2007, 12:04
Als zij indisch is,awel ik chinees.:hah:

Dat is geen probleem, we zijn hier nogal multicultureel ingesteld....:thefinger

Mauriceyep
12 januari 2007, 20:34
Haarkleur/-lengte :Zwart krullend
Lengte dame :± 1.65m
Postuur/Cupmaat :Slank/B
Nationaliteit/Taal :Belgische/Indiaas
Leeftijd :25 jaar
Tatoeages/Piercings : Nee?
Service: Geen ft
Voordelen: gezellige meid, twinkelende oogjes, waar je leuk mee kunt babbelen
Nadelen: zie hieronder
Tijdsduur :30 minuten
Prijs :€ 50,-

Leuke dame, had al een aantal keer met haar gebabbeld, het moest er een keer van komen. Op de kamer is het goed, maar niet top. Je lul gaat ze met een doekje schoonmaken (lijkt me in een saunaclub niet echt nodig maar ja ...) dat was voor mij een afknapper, ft doet ze niet. Verder is ze leuk, dat blijft ze uiteraard op de kamer ook, het neuken is ok, ze doet haar best, maar er zijn betere. Ze is bijzonder "zacht" en kan prima zoenen.

Binky007
12 januari 2007, 20:45
Dit is dezelfde, zeker weten

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1825

Binky

Mauriceyep
12 januari 2007, 20:57
ah oui, even overheen gekeken

Big30
12 januari 2007, 22:53
ah oui, even overheen gekeken

Ach ja je komt ook nooit in Gt he en het was ook je eerste recensie over een Gt dame zullen we maar zeggen ;)! Tis al weer rechtgezet ... .

Oja wat door randy en VuilePitoe wordt opgemerkt over Sandra dat klopt, dat heb ik (al eens eerder opgemerkt) ook zelf mogen ervaren.

Ze is er vrij expliciet in dat ze niet begrijpt dat sommige mannen het leuk vinden hun ervaringen op fora neer te zetten.

Overigens privacy gevoelige info hoort natuurlijk niet thuis in een recensie topic en daar wordt elke recensie ook wel op gescreend, don't worry!

Of en wat je eventueel over Sandra wilt schrijven dat bepaal je natuurlijk zelf.

Groet,
Big30

Willem2
30 januari 2007, 16:32
Ondertussen had ik in mijn ooghoeken een ietswat oudere zuid-amerikaans uitziende dame gespot. Dat herinnerde mij weer aan waarom ik in GT was. Ik ging eens rond lopen en trof deze dame bij de kino aan. Ik stak mijn hoofd om de hoek, maar het was rustig en er waren weinig activiteiten te zien. Zelfs de film stond stil. De Zuid-Amerikaanse dame stond achter mij en ik besloot toch niet voor haar te kiezen. Maar ik hoorde haar ineens in het Nederlands tegen de Belgische Sandra zeggen dat ze zenuwachtig was. Nieuwsgierig draaide ik mij om. Nederlands hoor je niet vaak onder de dames. Ik bleek te maken te hebben met Braziliaanse (maar woonachtig in Nederland) Shandi. .....




Sandra was er dus ook :wink: :wink:

Dickydik
31 januari 2007, 14:22
Afgelopen maandag ook een ruim uurtje met haar doorgebracht, 'n heerlijk knuffelmeisje.......

blauwebeer
21 februari 2007, 12:50
Bij binnenkomst zat Sandra te ontwaken in de zetels.

Samen met Thesickboy geruime tijd met dit immer vriendelijke meisje gelachen en gepraat.
Een kamerbezoek is er niet van gekomen maar wel regelmatig plagen en grappen tijdens de loop van de dag, tot ze ons 's avonds een goede terugreis wenste.
Een vaste waarde in GT, waar ze het best naar haar zin heeft. :roll:

:wink:

Big30
6 juli 2007, 17:00
Zij gaat nu als Petra door het GT-gebeuren.

Grtz

Sandra heet dus tegenwoordig Petra in Gt :confused: :eek:??

:wink: :wink:
Big30

george101
23 augustus 2007, 17:51
Naam : Sandra ( hindoestaanse )

Haarkleur/-lengte : halflang, zwart krullend

Lengte dame : 160

Postuur/Cupmaat : Cup B met mooie tepels

Nationaliteit/Taal : Hindoestaanse, spreekt echter goed nederlands met sterke vlaamse tongval

Leeftijd : ong. 25 jr.

Tatoeages/Piercings : niks kunnen vinden

Service: in alle opzichten uitstekend! Geilt je heerlijk op, pijpt lekker, neukt alle denkbare variaties, en gaat er helemaal voor.

Voordelen: prachtig slank meisje, die er zelf volop van geniet en ook humor heeft.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 30 min.

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: gezellig nagepraat, en veel gelachen.

Mauriceyep
23 augustus 2007, 18:10
Er zijn al vele berichten over sandra geschreven, eerst even kijken of er niet al een bestaand topic is van een dame.
Grappig overigens dat je het zo goed vond :smile:

jaccoone
1 november 2007, 10:33
Ik ben ook met deze dame geweest, die zich nu dan weer Sandra noemt.
Had nogal wat voeten in aarde om erachter te komen waar haar topic stond, (nog bedankt tsb) maar is dan toch gelukt.
Sandra (zo heet ze nu, voor hoelang..:confused:) is in de bar heel verleidelijk en heeft een lekkere vlotte babbel. (In het nederlands met een Vlaamse tongval!) Met haar dan ook de kamer op gegaan om met haar wat mondelinge vraagstukken door te nemen....:love: Zei geeft best een lekkere blowjob en dat heb ik dan ook beloond met een zo goed mogelijke befbeurt, die door haar wel werd gewaardeerd. :smkiss: Vervolgens verder gegaan in de 69.
Vervolgens haar gevraagd het met de mond af te maken, en dat deed ze, hoewel ze geen FT deed.
Ik vond het pijpen zeker niet verkeerd, jammer dat ze geen FT doet. :o
Voor mij een ruime voldoende. :plapper:
Groet, Jaccoone :wink:

seksenfun
3 maart 2008, 14:31
Ze staat al wel ergens tussen alle andere Sandra's vernoemd, maar ze verdient mijnsinziens evengoed een apart gedeelte op dit forum.

Naam : Sandra

Nationaliteit/Taal : Indisch/? en Nederlands

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : zwart, beetje golvend/langer

Lengte dame : 1,68

Postuur/Cupmaat : slank/B

Tatoeages/Piercings : geen gezien

Service: uitstekend: heel goed tz, zéér goed (en graag) pzc, nmc

Voordelen: blijft nog gezellig bij je liggen na de daad en vertoeft nadien nog lange tijd met je in de bar. Spreekt vlot onze moedertaal.

Nadelen: niet bespeurd

Tijdsduur : 60'

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek: zeer goede after sales



Na een saunabeurt, een koude douche en wat liggen weg meimeren, ver weg van de drukte, buiten op het verwarmde terras, ging ik op den duur toch maar weer naar binnen. Ik kreeg het fris en werd als bij wonder daarbuiten gerust gelaten door de meiden. Bij het naar binnen wandelen botste ik net voor de deur naar de bar op een meid. Ze vroeg of ik het niet koud had met mijn handdoek zo omgeslagen. Ik vertelde haar dat ik daarvoor in de sauna was geweest en aan afkoelen toe was. Ik verschoot wel even toen ze Nederlands begon te spreken. Van het één kwam het ander :rolleyes:, ze vond dat ik het dan maar weer eens warm moest krijgen én ik vond dat precies geen slecht idee :nee:. Bovendien beantwoordde ze toch wel weer wat aan de typetjes die mijn voorkeur wegdragen, als ik dan toch een type moet omschrijven. Niet te groot, ongeveer b-cupje, slank, donker haar en bruine ogen.
Ze had een prettige en romantische verrassing in petto: het hemelbed bij de sauna :luvlove:. Gordijntjes netjes toe gedaan voor een uurtje en heerlijk van mekaar genoten. Ze is zo zacht, zo lief, zo spontaan… Ze tongzoent :love:zo enorm graag en goed en pijpen doet ze ook al als de beste, ze vergeet geen enkel plekje en beleeft er zelf intens plezier aan. Dat zag je, dat voelde je :cool:. Mijn ballen zijn steeds geschoren en zo had ze het het liefst. Regelmatig moest ik haar even tegenhouden of ik zou veel te vroeg klaargekomen zijn. Na verschillende standjes en lang het orgasme te controleren toch zalig klaargekomen en nadien nog een tijdlang in mekaars armen gelegen.
Na de hemelbedsessie in afwachting van de pizza nog samen iets gedronken en pizza gegeten. Een uiterst lieve meid die veel aandacht aan je besteed.
Ze is er meestal enkel op zaterdag en soms op dinsdag.

zeppos58
3 maart 2008, 17:20
Leuke meid inderdaad moet hier al ergens een draadje van gestaan hebben want ik heb er destijds meermaals over geschreven, en ik vind dat niet meteen terug.
Noemde zich in Relax (Ritz) en YY trouwens Sonja. Goede ervaringen mee gehad (ooit een trio zelfs) maar door het meer dan een jaar geleden zijn dat ik in GT was toch uit het oog verloren.
Denk dat ik toch GT nog eens ga bezoeken
Had steeds met haar goede pre- en aftersales, is een echte babbelkous, als je haar interesses weet te vinden.
Blijkt niets veranderd in die tijd:D

Mauriceyep
3 maart 2008, 20:57
Ze is er meestal enkel op zaterdag en soms op dinsdag.

Yep, zo is het! Overigens afgelopen vrijdag nog leuk met haar gekletst :D

Dennis
23 maart 2008, 12:57
Ze kwam bij me zitten. Op een of andere manier stond er in alleen voor dames leesbaar schrift "praat met mij" op m'n voorhoofd, want de ene na de andere dame sprak me aan en vroeg op den duur of ik niet met haar op de kamer wilde gaan. Zo ook Sandra. Hier nalezend zie ik dat ze soms wat apart kan overkomen, maar gisteren was het een en al vrolijkheid en was ze in een lieve bui. We praten wat op de bank (mijn kameraad ging net naar de kamer en toen 'ie terugkwam zat ik nog te kletsen) en op den duur naar de kamer.

Op de kamer vervolgde het leuke gesprek zich in een heerlijk sexueel samenzijn. Tongzoenen, strelen en langzaamaan naar pijpen toegewerkt. Haar pijpkunst is top! Van boven tot onder, de zijkant, de ballen, alles werd uitgebreid onder handen genomen. Soms korte halen en soms lange diepe halen er helemaal tot de stam erin :p Gewoon een heerlijke pijpbeurt. Daarna mijn beurt om haar oraal te verwennen. Een heerlijk (geschoren fris) kutje. Ik lees hier dat de hygiene soms te wensen overlaat. Nou, ik kan u verzekeren dat dat gisteren dik in orde was en ook na afloop ging ze douchen. Back to topic: Na het beffen volgt natuurlijk het neuken. Zij lekker bovenop mij en zo reden we naar het (althans mijn) hoogtepunt.

Al met al toch 30 minuten met haar op de kamer geweest. Ik kan niet anders zeggen dan dat het dik in orde was. GFE pur sang. Ik hoop dat bij een volgend bezoek dat ook zo is, want dat er een herhaling komt lijkt me vrij zeker. Maar ja, er is nog zoveel ander lekkers in GT (en niet alleen daar) :p:p

foots
25 maart 2008, 23:16
Nou ik kwam Sandra tegen in de kino. aangezien ik al 2 keer was gekomen, zocht ik niet iets, want ik dacht dat het op was voor vandaag:o.
Ze sprak me aan in het Duits of Engels en ik wilde haar een aantal vragen stellen, dit blijk ze echter niet te waarderen, want ze vroeg of ik bij de kgb werkte :confused:?

Nou ik was even verbaasd, maar natuurlijk ik begrijp dat je niet meteen je hele hebben en houden aan de eerste de beste wild vreemde ijsbeer wil vertellen. Toen bleek ook nog dat ze uit Belgie kwam en vlaams / nederlands kon praten.

Maar zelfs haar hobbies waren al teveel gevraagd, dit beantwoorde ze met "ga maar zitten" en toen masserde ze mijn stramme nek. Daarna kwam ze langs me zitten en ze kroop dicht tegen mij aan. De andere hobbie was pijpen en ook kon ze niet van mijn beertje afblijven en die vondt haar wel leuk zo te zien.

Kortom zij ging de sleutel halen en ik wachte in de kino. Naar de blokhut gelopen door de sneeuw. In de blokhut ging het berevel op de haak en daar bleek dat ze ook zoende, eerst voorzichtig en toen met meer tong. Ze vond me netjes :rolleyes: na het likken van haar borsten vroeg ik of ze haar hobbie wilde proberen.

Ze deed haar haar op een staart en begon me fantastisch te pijpen. Nat met diepe halen, soms likken veel afwisselen, ja dat kon ze prima. Na een tijd :fuck: lekker naaien, doggy, van achteren, maar helaas had ik geen energie meer om flink door te beuken, want het zat erg diep.

Ik vroeg haar of ze nog meer wlde pijpen en dat was voor haar geen probleem, wederom nat, diep likken en veel afwisseling. Ik maakte natuurlijk nog de grap dat ik de volgende keer mijn vriendin mee zou nemen, want die kan van haar nog veel leren. Zij zei dat ik haar dat goed moest uitleggen, want hoe kan ze anders weten wat je lekker vindt, had zij ook van haar vriend geleerd. Snap ik ook wel, maar ja.

Ze wilde niet dat ik in haar mond klaarkwam dus begon ze me hard handmatig te trekken. Daar houd ik minder van en ik zei dat ik op tijd zou waarschuwen en ze pijpte me weer van hartelust verder:p. Nou toe ik bijna kwam, riep ik en trok ze me heerlijk klaar en ik spoot over mijzelf tot achter de spiegel.:lostit::lostit:

Was een prima vrijpartij, die omdat het de derde keer was wat langer duurde. ik denk zelf ongeveer een half uur maar, ik had mijn horloge in de kleerkast opgesloten. Bij het afrekenen gaf ik haar € 50,- maar ze zei dat het 45 minuten was en dat het € 25,- meer was.

Nou ik had geen idee, maar het was een prima beurt, dus zonder zeuren heb ik haar die dan ook gegeven. Volgende keer houd ik mijn horloge aan, want in de hele Golden Time is geen klok te bekennen, vreemd eigenlijk als de tijd goud kost.

Heren, beren, Belgische Sandra is een "vreemde"persoonlijkheid, waar ik zeker ruzie mee zou krijgen in het dagelijk leven. Ze vond heren of beren die op het forum schrijven echte rare freaks, dus dat jullie het maar even weten;). Ze heeft een flinke gebruiksaanwijzing denk ik, maar dat is voor ervaren ijsberen geen probleem.

Wij willen gewoon lekkere sex, en zij wil niet praten maar doen, kortom , voor een goede pijpster kun je bij haar terecht en niet lullen, maar zuigen meid, tot je al spuitend achterover valt. Wat is het leven soms toch fijn.:freu:

seksenfun
26 maart 2008, 21:37
Sandra is een "vreemde"persoonlijkheid. Ze vond heren of beren die op het forum schrijven echte rare freaks.:freu:

Er lopen hier blijkbaar veel rare freaks rond :D(waaronder ikzelf ;)).

seksenfun
15 april 2008, 20:09
Zondag weeral een heerlijke sessie beleefd met Sandra ;). Ik was nog maar een kwartier terug van de kamer van Nellie toen zij ineens aan de deuropening stond tussen de tuin en het saunagedeelte. We zwaaiden naar mekaar. Ze kwam meteen op me af :lostit:. Alsof haar vriend net van het leger terugkwam :luvlove: :love:. Omdat ik nog maar net van de kamer was en haar dat verteld had én omdat ik de sessies graag wat spreid over de dag legde ik mijn wit berenvel stiekem een beetje zo, dat ze niet kon zien dat er alweer iets aan het groeien was. Als ze er natuurlijk aan gaat voelen kan je het niet meer ontkennen :hah:. Zo belandde we niet op kamer, maar op haar voorstel in de kino. Bij mij was het eigenlijk de bedoeling om het wat af te zien daar. Het zou toch nog niet lukken, zo snel na mekaar. Zij vond dit een mooi compromis maar deed er in de kino toch maar haar eigen zin mee (hoe zijn vrouwen hè :D) en na wat rollebollen en flikflooien in de kino ben ik, volledig in het zweet, toch weer heerlijk klaargekomen. Wat was het daar warm, stond de saunadeur soms open? Ze is formidabel!

Minpuntje vandaag was dat ze nogal haastig was en de naservice veel minder uitgebreid was dan vorige keer. Er waren dan ook niet zo heel veel vrouwen aanwezig, maar wel veel hapjes :smile: .

Gisteren zaterdag kon ze er niet zijn. Dat was mijn geluk. Daarom was ze er bij uitzondering op een zondag.

Hoewel ik nooit zal neuken in de kino moeten we hier de wijze woorden bovenhalen: zeg nooit, nooit. Het was, voor één keer, een mooie ervaring erbij ;).

seksenfun
16 april 2008, 20:02
Nog even vermelden dat ze tijdens het pijpen lichtjes met haar nagels over mijn ballen streelde. Het deed geen pijn, wel was het opwindend. Ook in mijn tepels bijtte ze lichtjes ;).

adventure
12 juli 2008, 11:47
Gisteren toch wel een leuke sessie met Sandra gehad. Eerst in kino en dan naar de kamer. Zeker voor herhaling vatbaar:smile:

2bat4you
1 december 2008, 16:41
Deze recensie valt eigenlijk in tweeën. omdat niet alleen Sandra (Indiase/Marokkaanse).er bij was maar ook Sylvia ( Ghana)
Nadat ik eerder op de dag al met Sandra een heeerlijk begin had meegemaakt was mijn Thaise Bi niet verschenen en vroeg aan Sandra of er nog een meisje was met wie wij een triootje konden doen. Ze wees mij wat vriendinnen aan met wie zij dat wel wilde doen en ook de Ghanese Sylvia viel daaronder.
Ook gaf ze aan dat zij ook wel een beetje lesbische ervaringen met elkaar hadden. Sandra is dan ook Biseksueel en Sylvia alleen als werk, dat maakt mij niet uit maar had voor een lesbische show geen extra 25 pp over. Spgetty had na zijn ervaring met Sandra ook wel zin in een dubbele date, alleen kost het met zn vieren net zo veel als met zn tweeën, terwijl je dus in theorie maar de helft van de tijd hebt. Dat had Spgetty snel uitgerekend en besloot daarom om met Sandra alleen voor de tweede keer te gaan. Sylvia en ik bleven wachten op de bank tot die twee terug zouden komen. Lekker pratend en strelend onder het genot van een drankje leer je dan iemand toch iets beter kennen dan dat je er op af stapt en hup naar de kamer gaat. Toen ze terug kwamen werd de sleutel gehaald van kamer 2 waar ik nog niet geweest was, met 3 spiegels en een schemerlamp en een donker zilver geschilderde stenen muur was de kamer lekker warm qua sweer.De meiden waren zeer op hun gemak met elkaar en omdat ik ze nu allebei ook een beetje kon was het begin al meteen goed. Ik dook op het midden van het bed en de twee kropen gelijk tegen mn aan en begonnen te zoenen likken en weet ik al niet wat er allemaal gebeurde een heerlijk gevoel was het in ieder geval al die aandacht.Sandra zakte als eerste af en Sylvia bleef een beetje boven en kuste mij maar niet zo intiem als Sandra dat kan doen. Ook Sylvia zakte af en het was alsof ik weer in mn eigen seksfilm was beland wat een genot twee van die meiden ieder aan een kant van de kleine BAT op en neer zien te gaan. En wat een gevoel alle plekjes leken wel in een keer aangeraakt te worden. og even vroeg ik of ik wel 2x mocht klaarkomen en besefte eigenlijk ook wel dat dat deze jongen eigenlijk niet zou lukken. maar ja dan stopt de voorstelling in ieder geval niet als het zover was dacht ik nog. Het was te lekker voor woorden maar ik was meer aan het genetten dan dat ik klaar kwam. Nu wilde ik eigenlijk nog meer en vroeg of ik in en van hun monden klaar kon komen.... misschien uit schaamte vaar de ander zeiden ze dat ze dat niet deden ( ik weet uit recensies nu wel beter) maar ik respecteerde dat. Dan maar in het condoom dacht ik en Sylvia zei dat ze beter pijpte met condoom omdat ze dam niet constant het vocht uit haar mond hoeft te laten lopen maar gewoon kon slikken. Ondertussen was Sandra tegen mij aan komen liggen en kuste mij teder. Sylvia daarentegen leek wel een ja knikker en ging met een tempo op en neer dat was niet normaal. Ik dacht dat houd ze nooit vol maar ze bleef gaan Het was maar goed dat het jasje er om heen zat want anders had ik nu een wokkel gehad. nam wat kan die meid te keer gaan. Sandra steeds inniger zoenend liet het laatste kegeltje omvallen en ik kwam al zoenend tot explosie.
Na een beetje bij gekomen te zijn bleef ik wel stijf( dat heb ik wel vaker) en stelde Sandra voor dat ze om beurten mij nog even wilde bereiden.
Van dat aanbod heb ik dit keer geen gebruik gemaakt maar misschien de volgende keer. Ik was nu helemaal uitgeblust en kon niet meer, we zijn nog even blijven liggen en al pratend zoenend strelend was het tijd om weer te gaan. Dit ga ik zeker nog een keer doen ( maar dan hopelijk met Sandra en Bi)
Ik weet ook niet wie ik nu het beste moet beoordelen Sandra ken ik natuurlijk al maar Sylvia was ook niet verkeerd al vond ik het zoenen met haar iets minder het was toch gemiddeld een vette acht of negen min

Wigwam3
1 december 2008, 18:22
Deze recensie valt eigenlijk in tweeën.....................................toch gemiddeld een vette acht of negen min

Waar heb jij dat goedkoop hotel voor nodig?:zauberkis

foots
1 december 2008, 20:57
Heren, beren,

Hierbij een recentie over Sandra die ik deels al eerder heb geschreven in het geile tijden. Ik plaats hem nu, want ik mocht van haar natuurlijk niet schrijven !

In het gangetje bij de kino, waar alle schuchtere viezerikken verzamelen om door de dame uitgekozen, aangesproken of aangevallen te worden, daar zag ik een bekend gezicht, Sandra, Belgische "ik heb een dikke gebruiksaanwijzing" Sandra. En jawel ik herkende haar en enthousiast als ik ben begroet haar lief en ze doet net of ze het niet is en spreekt zacht engels. Het blijkt dat ze een andere (inderdaad hele rare) ijsbeer probeert te ontwijken en wil me natuurlijk gelijk pijpen, dat is het enige waar de dames over blijken te kunnen praten in GT (let op vooroordeel, want ik vind het er maar kut !).

Ik zeg haar kennende en wetende dat ze inderdaad hemels goed kan pijpen en dat het het meest rare kind is dat ik in de saunaclubs heb ontmoet, later, ik ben net binnen (waarheid !). Na nog een rondtje en alweer aangevallen te zijn door diverse dames dacht ik ik ga eerst maar eens douchen want dan ben ik in ieder geval fris. Tijdens het douchen zag Sandra me en bij het volgende rondtje wilde ze weten met wie ik was geweest ! Nou ik zei met niemand, ik wil alleen schoon zijn voor de dame die valt voor mijn charmes (ahum, ik ben niet onnozel, maar ik doe wel even zo).

Tja, dat werd Sandra natuurlijk gelijk te veel en na haar 4e of 5e aanranding had ik eigenlijk wel zin, want ik vond dat er WEINIG soeps zat in de GT (ja heren, daar schrikken jullie van he). De soep stond trouwens nog langs de bar en ironisch genoeg was het tomatensuppe Gartnerinner art, ja en dat ga ik geloven De vele prachtige en jonge meiden waren natuurlijk allemaal al aan het slapen, want ik had er maar 2 gezien.

Het was ondertussen 9 uur en het bleek dat alle sleutels al weer vergeven waren. Wat een ballentent, maar gelukkig vond Sandra een romantische oplossing voor ons beide. Ja het werd het Tarzan en Jane kamertje langs de sauna. Het was ondertussen 21:07 in de neukfabriek zonder klok Ik heb zelfs nog gevraagd bij de receptie, maar het lijkt wel of ze dat bewust zo gekozen hebben. Het lijkt wel of dat liedtje van de Eagles van hotel California: "you can check out any time, but you can never leave".

Nou heren, beren na heilig beloofd te hebben dat ik natuurlijk niet over haar zou schrijven, want dat zijn heel rare mensen, die ijsberen, die op het forum schrijven volgens de handleiding van Sandra ! Bovendien kan ik toch alleen maar zeggen dat ze het prima rustig aan deed. Het voelde voor mij erg vertrouwd (zoals bij mijn vriendin) en ik kon mij daardoor denk ik uitstekend beheersen, zeg maar gerust controleren. Ik heb geknuffeld, gekust en daarna me heerlijk laten pijpen zonder condoom. Daarna op mijn gemak de hele kamasutra gedaan in allerlei standjes en ik durf gerust te stellen dat ik mijzelf volledig kon controleren, gebeurd werkelijk echt zelden !

Het bewijs van mijn vakmanschap bleek niet doordat de plinten verspinterd waren of dat de gordijnen van de rails wapperenden. Ook Sandra kwam niet 5 keer gillend achter elkaar klaar, want het laatste wat ik doe is de dame in de club beffen. Nee heren, slechts 1 blaadtje was van de boom gevallen en was langzaam op het bed gedwarreld. Een bewijs van een liefdevol samenzijn en het versmelten van de tongstrelingen langs de slechts kleine schacht van mijn actieve vakbroeder.

Na een 45 minuten moest ze even naar het toilet en kon ik even lekker liggen, binnen een paar minuten was ze terug en ik was nog vrijwel even hard, toen weer rustig de draad opgepakt, maar getrouw alle heren in de GT had ik haar al vooraf gevraagd of ze een FT doet. Natuurlijk doet ze dat niet ! Alleen met degene die weten dat het extra kost, want ze wil geen discussie bij de bali ! Heel goed Sandra, dat begrijp ik uitgaande van haar waarheid zijn er verschillende beren, die haar wel in de bek schieten, maar vervolgens niet willen betalen, ik zeg het zijn echte viezerikken !

Het leek wel een door de duivel vooringezet spel en na bruut in haar mond gespritzt te hebben, zei ze het smaakt zout ! Ze spuugde het in een tissue en wilde me daarna niet kussen, want ze dacht dat ik niet wist hoe het proeft. Nou dat weet ik echt wel en laat je geen fabeltje inpraten door oude vieze mannen die zeggen dat je ananas moet eten voor een zoete afdronk, pure kletspraat, de zee is ook niet zoet, al gooi je er een wasmand ananas in !

Nog even gelegen, geknuffeld en gekust en toen maakten we plaats voor de volgende. Het was een uitstekende sessie niet zozeer vanwege de prestaties of de looks van de dame, maar het was een geweldige overwinning op mijn eigen controle. Ik heb me zelden zo beheersd en gecontroleerd een vol uur lang geconcentreerd op sex, heerlijk, hier kwam ik voor en mijn weekend begon perfect en dat in het hemelbed van GT !

Groet, Foots :wink:

P.S. En nu staat het op de plek waar het hoort.

Dickydik
1 december 2008, 22:15
Hierbij een recentie over Sandra .....dat het meest rare kind is dat ik in de saunaclubs heb ontmoet...

Dit is de enige regel in de recentie waar ik in mee kan voelen....


Tja, ....had ik eigenlijk wel zin, want ik vond dat er WEINIG soeps zat in de GT (ja heren, daar schrikken jullie van he)....

Ja eigenlijk wel ja, zeker na je juiste analyse in de eerste quote.... want om dan voor deze Sandra/Petra te kiezen :green_smi....


.....want dat zijn heel rare mensen, die ijsberen, die op het forum schrijven volgens de handleiding van Sandra !

Ik heb haar handleiding al eens doorgenomen maar overboord gegooid omdat ze vervolgens toch volkomen onberekenbaar is..... :madgo:

thesickboy
2 december 2008, 08:09
Nou heren, beren na heilig beloofd te hebben dat ik natuurlijk niet over haar zou schrijven, want dat zijn heel rare mensen, die ijsberen, die op het forum schrijven volgens de handleiding van Sandra !

Sandra (of wat haar naam deze week ook moge wezen) kent vele ijsberen en heeft niet met iedereen even goede ervaringen gehad, vandaar haar 'probleem' met schrijvende beren.

Los daarvan heeft deze dame inderdaad een vuistdikke handleiding die ook nog eens vol zetfouten staat, bezint eer ge begint.:cool:

foots
2 december 2008, 11:28
Heren, beren,

Sandra is bijzonder RAAR, klopt als een bus. Maar omdat ik al voldoende aanvaringen heb gehad in mijn leven weet ik deze ook te ontwijken. Ik val wel een beete op haar uiterlijk, maar de persoonlijkheid, vreselijk !

Sandra komt maar voor 1 ding naar GT, geld ! Als je na even praten er nog geen probleem mee hebt en ermee op kamer gaat dan ga je een fantastisch pijpwonder aan het werk zien:eek:. Bijna Dani kwaliteit van PHG !

Daar kan ze echt wat van en als ze niet praat is ze op haar best :rolleyes: Volgens mij liet mijn recentie geen enkele onduidelijkheid over, kortom weet het en geniet, of blijf ver weg uit haar buurt.

Groet, Foots :wink:

Dickydik
2 december 2008, 12:27
....maar de persoonlijkheid, vreselijk !......Sandra komt maar voor 1 ding naar GT, geld.....

Maar win je ooit per ongeluk haar sympathie dan beginnen de problemen pas goed en wordt ze volkomen gestoord.....


.....of blijf ver weg uit haar buurt.....

De enige optie voor mij.....

zie ook: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=65944&highlight=Petra#post65944

seksenfun
2 december 2008, 20:43
Het gebeurt niet dikwijls maar ik neem het hier op voor de dame. Ik vind het erg om te moeten lezen wat hier over haar geschreven wordt.

1) Alle meiden in de clubs doen dat werk voor het geld (niet omdat ze zo dolgraag met 10 mannen per dag het bed delen)
2) Je komt in eerste plaats voor de seks, niet om haar innerlijk te leren kennen.
3) Wat is raar? Op ieder potje past een dekseltje.

Sla er mijn twee recensies maar eens op na. Ofwel ben ik ook raar en passen we dus :roll3: ofwel is ze gewoon één van de betere meiden in GT. Niet gejaagd, lief, vriendelijk en geeft qua service wat je mag verwachten: goed pijpen zonder condoom, goed tongzoenen, nmc....

Nee, neem er maar eentje die op 18' jou afwerkt, fake en faut is en tz bijvoorbeeld niet eens in haar standaardpakket heeft zitten.

Belangrijke noot: ik kom zelden in GT en al helemaal niet op haar favoriete dag (zaterdag). Ik heb er dus geen enkel (laat staan financieel) voordeel bij om het hier voor haar op te nemen of om geen raar maar braaf schijvend beertje (in haar ogen) te zijn.

Herbie
3 december 2008, 00:02
Tja, ik heb tot vorig jaar ook van haar kwaliteiten genoten. Maar op een keer wou ze me niet meer met me praten laat staan op de kamer gaan! Ze leek me nogal stoned op dat moment dus liet ik het maar voor wat het was. Een weekje later zag ik haar weer en ze liep me straal voorbij, diezelfde avond vroeg ik haar wat er eigenlijk aan de hand was en ze zei me dat ze niets meer met me te maken wou hebben... Ok, mij goed, er zijn voldoende meiden in GT. Enkele maanden later, er kon toen een flauwe hallo vanaf, vroeg ik haar opnieuw op welke teen ik getrapt had. Haar antwoord : ik wil niets meer met jullie (mij en mijn collega ijsbeer) te maken hebben en ik heb geen zin in zinloze discussies! en weg was ze!
Het blijft een misterie voor ons. De laatste keer dat ik met haar op de kamer was, is er niets ongewoons geweest, zelfs nadien nog gebabbeld in de bar.
Ik heb nooit over haar geschreven, zelfs niet over het forum gepraat.
:confused:
Rare meid, zeker en vast

foots
3 december 2008, 00:06
Heren, beren,

Dat zeg ik, maar als het klikt heb je een prima dame in bed. Daar heeft S&F een goed punt en dat heb ik ook voldoende beschreven.

Groet, Foots :wink:

dupke
3 december 2008, 21:06
Tja, ik heb tot vorig jaar ook van haar kwaliteiten genoten. Maar op een keer wou ze me niet meer met me praten laat staan op de kamer gaan! Ze leek me nogal stoned op dat moment dus liet ik het maar voor wat het was. Een weekje later zag ik haar weer en ze liep me straal voorbij, diezelfde avond vroeg ik haar wat er eigenlijk aan de hand was en ze zei me dat ze niets meer met me te maken wou hebben... Ok, mij goed, er zijn voldoende meiden in GT. Enkele maanden later, er kon toen een flauwe hallo vanaf, vroeg ik haar opnieuw op welke teen ik getrapt had. Haar antwoord : ik wil niets meer met jullie (mij en mijn collega ijsbeer) te maken hebben en ik heb geen zin in zinloze discussies! en weg was ze!
Het blijft een misterie voor ons. De laatste keer dat ik met haar op de kamer was, is er niets ongewoons geweest, zelfs nadien nog gebabbeld in de bar.
Ik heb nooit over haar geschreven, zelfs niet over het forum gepraat.
:confused:
Rare meid, zeker en vast


Ik heb met haar juist hetzelfde aan de hand gehad, eerst lief, knuffelachtig en een geweldige aftersales samen in de bank, en dan van de een op de andere dag meer dan een jaar geleden kreeg ik 'maak dat je weg bent, ik wil geen ruzie met je maken hier in de club' naar mijn hoofd geworpen als begroeting.

Sindsdien ziet ze me niet eens meer staan :cool:

Ik kan ook geen reden vinden en had tot op heden nog niets over haar geschreven.

jojay
6 maart 2009, 12:29
Heerlijke ervaring met haar gehad. Erg goed pijpen en neukt ook lekker mee. Maar bovenal gewoon een lieve meid. mijn herhalingsgevaar zeer hoog.

thesickboy
6 maart 2009, 12:42
Zit de laatste tijd inderdaad wat beter in haar vel, ik had deze week nog een leuke babbel met haar, gelukkig was ik net gesloopt door Veronika dus toen Sandra onder m'n badjas voelde kwam er geen reactie... ben ik toch maar mooi aan een kamersessie ontsnapt....:cool:

:wink:

Dickydik
11 maart 2009, 12:36
... ben ik toch maar mooi aan een kamersessie ontsnapt....:cool:

:wink:

Da's maar beter ook, mijden die meid..........

thesickboy
11 maart 2009, 13:46
Da's maar beter ook, mijden die meid..........

Och, ik ben in 2006 ooit een keertje met haar naar de kamer geweest en dat was écht niet mis. Maar toen was ik nog een kleine ijsbeer en wist nog niet wat écht goede sex was:D.

;):wink:

Saruman
12 maart 2009, 12:06
Och, ik ben in 2006 ooit een keertje met haar naar de kamer geweest en dat was écht niet mis. Maar toen was ik nog een kleine ijsbeer en wist nog niet wat écht goede sex was:D.

;):wink:

Verbazend hoe parallel sommige ijsberencarrières lopen, zonder dat de 2 ijsberen elkaar gezien hebben. :cool:

Saruman, ooit Sandra-fan (toen nog Sonja) en nu gunt ze hem geen blik meer waardig, maar daar zit Saru niet echt mee (alvast 1 NEE bespaard per GT bezoek) :wink:

2bat4you
20 april 2009, 12:29
Vrijdag 10 APRIL
deze beer was het allemaal een beetje zat en besloot spontaan naar GT te rijden. Vlak voordat ik vertrek zie ik dat ZGMPS ook zou komen en stuur hem nog ff een mailtje hoe we elkaar kunnen herkennen. Zou rond 12 uur aankomen volgens Tom Tom en dat gebeurde dan ook.
Maar de parkeerplaats was helemaal leeg:confused:
Het was dus goede vrijdag en dat is in GERMANY dus een dag dat ALLES dicht gaat:eek: en GT weekend openingstijden hanteert. Naar het dorp was eigenlijk ook geen optie dus maar wat muziek in de auto opgezet en gekeken hoe meerdere ijsberen te vroeg aankwamen.
Ik had er zin in en hoopte dat ik vandaag weer eens met eenthaise schone op kamer zou gaan. na het ontbijtje en mn tweede kopje koffie waren er genoeg meiden maar geen thaise schone. Nog maar ff wachtten dacht ik en maakte een rondje door de tuin. weer een uurtje verder en nog steeds niks in zicht.
Bij bezoek aan het toilet zie ik vanuit mn ooghoek Sandra net achter de balie naar binnen lopen, dat is dan geen slechte vervangster en misschien weet zij of haar thaise vriendinnen nog komen. Maar weer even strategisch op de bank gaan zitten en na 10 minuutjes was ze daar en herkende mij ook nog. ( geen slechte indruk achtergelaten denk ik dan maar) ze nam wat te drinken en we kroelden en praten wat met elkaar. ZGMPS had ik daarvoor net ontmoet en stelde Sandra aan hem voor. Nog even wat babbelen en dan toch maar sleutel vragen want ik heb mezelf alweer veel te lang lopen opgeilen. De kamer werd de tent buiten, lekker een beetje wind langs je kont :smile2: en de sessie met Sandra was zoals ik gewent ben van haar lekker relax, lekker zoenen en daarna ontspannen op mn rug gepijpt worden om het met een paar standjes af te maken. Al met al weer een lekker begin . nu nog maar hopen dat er ondertussen wat van mijn vriendinnetjes binnen zijn gekomen.:wink:

Dalton
27 september 2009, 05:54
Ik had afgelopen middag een afspraak met michelj om 3 uur in gt maar was 1 uur telaat.
De wagen aan de rechterkant voor het hek gezet en naar binnen bij gt voor de 1ste keer.
Hetzelfde ritueel als bij lr betalen bandje om en een badjas in ontvangst nemen.
Omgekleed en naar de bar die helemaal vol zat wat een drukte zoveel beren bij elkaar had ik nog niet gezien.
Heb het geheel even bekeken en de tuin ingewandeld naar mj op zoek.
Heb hem niet gezien maar wel een plaatsje aan de bar want met mijn leeftijd zit je graag.
Nu was het tijd voor een salitos die me zeer lekker smaakte.
Jawel hoor daar stond een dame tegen me te lachen,ik geloofde dat het een halfbloedje was,en gebaarde dat ik bij haar moest komen.
Even de rollen omgedraaid want als ik eenmaal zit sta ik niet zo vlug meer op.
Daar kwam ze aan en begon de conversatie en nog wel in het nederlands we zijn in de tuin gegaan om een plaatsje te zoeken .
Een lege bank gevonden en lekker erop gaan zitten.
Even gepraat wat wel mag en wat niet en hopla daar gingen we een caravan in.
Deze dame heeft me lekker gepijpt en klaargemaakt tot het einde en iets langer.
Terug naar de kastjes betaald even gedoucht aangekleed en snel weer weg.

BSesamstraat
27 september 2009, 08:29
Sandra... wat een kr..ng is dat zeg. sorry maar dat zeg ik niet gauw over een dame. Maar bij haar dus wel. Moet je eens zeggen tegen haar dat je niet wil of geen zin heb. Dan heb je de poppen aan het dansen. Dan weet heel GT dat je niet wil en word er gelijk een verhaal rond verteld dat zn geile rukker ben die alleen maar kijkt of in de kino mee zit tegluren met de aktie wat daar gebeurd.. Grrr wat een s..l Sorry voor de degene die er anders over denken maar dit moest ik even kwijt.

Gustomass
27 september 2009, 08:59
Sandra... wat een kr..ng is dat zeg. sorry maar dat zeg ik niet gauw over een dame. Maar bij haar dus wel. Moet je eens zeggen tegen haar dat je niet wil of geen zin heb. Dan heb je de poppen aan het dansen. Dan weet heel GT dat je niet wil en word er gelijk een verhaal rond verteld dat zn geile rukker ben die alleen maar kijkt of in de kino mee zit tegluren met de aktie wat daar gebeurd.. Grrr wat een s..l Sorry voor de degene die er anders over denken maar dit moest ik even kwijt.

Dit moet ik helass, voor háár dan, onderstrepen.
Zelden een dame meegemaakt die zich zo opstelt, terwijl ik het een hele mooie vrouw vond.....

Gelukkig een uitzondering...
Ik gebruik TMM zleden, maar hier wel..

Gustomass

Dalton
27 september 2009, 11:35
Daaraan kan je weer zien dat die oude knar de dames goed behandeld want het was een heerlijk uurtje met haar en indien ik ooit nog eens in gt komt dan zoek ik haar op wat een lekker ding heerlijk om zo'n stukje fruit aan je lul te hebben.
Heren indien je plezier wilt hebben bij een dame moet je haar eerst lekker verwennen anders houd je een betonpaal in je armen.

mr rocky
27 september 2009, 16:28
Daaraan kan je weer zien dat die oude knar de dames goed behandeld want het was een heerlijk uurtje met haar en indien ik ooit nog eens in gt komt dan zoek ik haar op wat een lekker ding heerlijk om zo'n stukje fruit aan je lul te hebben.
Heren indien je plezier wilt hebben bij een dame moet je haar eerst lekker verwennen anders houd je een betonpaal in je armen.



dan wacht maar eens af hoe ze je behandelt als je een keertje nee tegen haar zegt...... ik hou er helemaal niet van om iets negatief over iemand te zeggen, maar deze Sandra is voor mij niet alleen een te mijden meid, maar zelfs een van de redenen waarom GT een voor mij Te Mijden Club is.........

in het verre verleden heb ik meerdere kamersessies met haar gehad, maar zodra je dan niet meer met haar gaat, ben je opeens persona non grata, hoeft ze geen hallo meer te zeggen als je haar begroet, kent ze je niet meer en loopt je dus ook zwart te maken bij andere dames..............:ignore::Big_gun:

Dalton
28 september 2009, 02:54
Ik hoef niks af te wachten want gt is mijn club niet ,maar ik kan je wel vertellen dat het een byzondere dame is.
Kan het niet zo zijn dat het met jullie twee net andersom is?
Mijn gevoel zegt dat ze heel lief is en niet als een hoer behandeld wil worden maar als een kleine heerlijke sappige zalige kersenbonbon je moet lang op haar blijven sabbelen en zelfs de pit nog doorslikken.
Waarom boren jullie een dame, die voor een paar euros haar lichaam aanbied en waar jullie als een stelletje hondelullen opspringen, op zo'n achtelijke manier de grond in.
Indien de service niet goed is kan ik daar inkomen ,maar dat kind doet echt haar best om het naar je zin te maken en ze vraagt niet teveel .
Het is een echt schatje met een lekker lijf en zalig kutje .
Ze is een 1ste klas pijpster dat kan ze als de beste ooohhhh wat was het heerlijk en ik kan het weten omdat er al een paar heerlijke blaaskoninginnen op mijn lijstje staan.
Waarvan er een is die mijn lul niet alleen gebruikt heeft als een lolly maar hem regelmatig met haar lippen masseerde waardoor pielemans 3 centimeter groter geworden is .
Het enige nadeel van dat groeien was wel dat ik een nieuwe garderobe voor pielemans moest aanschaffen.

BSesamstraat
28 september 2009, 06:10
HAHA Dalton gefeliciteerd met je grote pielemans(leuk geschreven) over dat pijpen gesproken dat geloof ik helemaal. Ik heb haar vaak genoeg bezig gezien in de Kino en dat zag er niet verkeerd uit hoe ze hem diep naar binnen zoog....Maar ja daar kom ik niet alleen voor. En als er 1 is die de damens met groot respect behandeld dan ben ik dat wel. Maar ik kan er echt niet tegen als die damens je gelijk de rug toe keren als je nee zeg. En daarbij kom het nog eens dat het mijn type meisje niet is ook al ziet er soms best geil uit met dat spijkerrokje van 10 cm...Ik denk dat als we alle verhalen optellen er wel een uitkomst is van een zeer apart en wisselvallig stemming van deze dame. ik zal er over ophouden nu. groetjes bbertb

zeppos58
28 september 2009, 09:11
Wisselvallig is ze zeker, ik ken ze al van in de tijd dat ze in Mol in de Relax/Ritz (enige echte saunaclub ooit in Vlaanderen) rond hing.
Ik heb er echt heerlijke momenten mee gehad en achteraf in YY een prachtige Trio.
Maar ik herhinner ook een moment dat ik haar lag te beffen en zij gewoon op haar kouwgom lag te sabbelen en met een blik op nul naar het plafont te staren. Maar op andere dagen kon ze zich volledig geven in zo en beffsessie en draaide ze haar onderkant zo dat je overal bij kon.
Maar ze heeft zo van die dagen dat ze niet "in the mood" is en beter thuis zou blijven, maar wie heeft dat niet.
't Is trouwens een hele tijd geleden dat ik haar nog zag, ja ik ben ook geen GT fan, net iets (te veel) te druk daar in Brüggen.

The Saint
28 september 2009, 09:24
Wisselvallig is ze zeker

Ze is wel constant inzake haar kledij: ze draagt altijd hetzelfde wat dan ook weer niet getuigt van veel smaak :redface:

seqoya
28 september 2009, 15:34
ze is indiaas volgens mij ... heet Sandra ..

zeppos58
28 september 2009, 15:43
ze is indiaas volgens mij ... heet Sandra ..


Waarschijnlijk deze (http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=10266) http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=10266

thesickboy
28 september 2009, 16:04
ze is indiaas volgens mij ... ..

Zou ze wel willen.....:biggrin:

BSesamstraat
28 september 2009, 18:09
zie ook http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=10266

en dan vooral de laatste berichten dan weet je genoeg...
1 Gouden tip van mij AFBLIJVEN.......

gignnl
28 september 2009, 18:11
uit india hahaha waar ze ook vandaan komt gewoon met een grote boog om haar heenlopen:exactly[1]:

zeppos58
28 september 2009, 19:10
Ik weet dus niet wat jullie hier bedoelen, ik heb ze in totaal wel een keer of 10 gehad, en 1 keer viel tegen en 1 keer beetje minder. De andere 8 sessies waren gewoon top, en ik meen mij te herhinneren dat GFE beertje S&F ze ook wel top vond.
Ze is dus echt 50% Indisch en 50% Vlaams

CLUBSPORT
28 september 2009, 20:09
Met deze dame heb ik ooit 1 maal gekamerd , de sessie was aardig niet meer dan dat .
waar ik achteraf achterkwam was het totale gebrek aan humor en het supersnel beledigd zijn na een gemaakt grapje van mijn kant .
Ze maakte een opmerking naar mij toe dat ik een lieve man was of zo .
bij wijze van grap zei ik ( en dat lag er dik bovenop ) ach slijmerd .
ik heb nog nooit het gezicht van een dame zo snel op de stand onweer zien schieten .
we liepen naar de lockers want ik moest haar nog betalen .
verbaasd vroeg ik : ben je nu boos ? ik kreeg nauwelijks antwoord ik zei nog ach maak je niet zo druk het was maar een grapje maar ze was niet te vermurwen .
Nu een jaar later kijkt ze me nog steeds niet aan .

mr rocky
28 september 2009, 22:14
ik heb er dus meerdere malen mee gekamerd, en toen was ze dus ook hartstikke goed en lief, gaf goede voor- en naservice..

verder ga ik er ook niet op in.....het is haar reeds beschreven gedrag ten aanzien van sommige klanten en het zwart maken van klanten wat mijns inziens helemaal niet door de beugel kan.....:amen[1]::ibidumm[1]:

Big30
28 september 2009, 22:20
Heren, Heren,

Dit topic maakt veel los klaarblijkelijk! Ik stel voor vanaf nu alleen recente ervaringen met Sandra te posten.

(tsja tis een aparte Dame dat viel me 3j geleden al op toen ik met haar sprak in Mol!)

Big30

(Nogmaals genoeg retrospectie ik was klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg en moest 2 berichten weghalen)

Jansen
28 september 2009, 22:51
Waarom zoveel over deze dame.

Ik ben ook met haar geweest en vond haar slecht ze kwam in de kino en zei dat ze me hel speciaal kon verwennen.

Nou dat deed ze op de kamer het was gewoon een koude doos met alles tegen.

Ze vroeg of ik op een forum schreef ? ik zei ik ken geen forum waar gaat het over :tongue: ( had op dat moment al 1800 berichten staan haha)

Op de kamer roddelde ze over de ijsberen die schreven waar ze een hekel aan had en toen we terug kwamen wees ze me deze beren aan.:eek:


Sonny,rex,Picasso1 Gt Junky en Boeda die stonden bij de bar.

Ik zei dat ik ze niet kende en vertelde dat ik een hekel had aan vrouwen die
speciaal waren en dan niets uitvoerde.:eek:

Ik heb me aan mijn woord gehouden en niet geschreven (tot vandaag)

2bat4you
28 september 2009, 23:20
:respect1[1]:
Kan zeggen dat ik een paar keer met haar ben wezen kameren en het altijd erg gezellig vond :liefde:
Ze is voor mij bijna een GFE maar dat komt omdat ik mn Thaise en Chinese toppers heb komt ze daar net niet bij.:twisters:

Nu heeft ze dat waarschijnlijk wel door en is niet blij dat een vaste klant van haar overstapt naar andere meiden, ze is dan ook iets minder naar mij toe maar dat komt gewoon omdat ze weet dat als de Aziatische clan er is ze geen kans maakt. :green_smile:

Dan zou ik ook geen tijd verspillen .:nee:

We vergeten soms dat die meiden daar niet voor ons staan maar dat ze aan het werk zijn. :uglysex:
Dat doen ze zo goed dat wij al gouw in de verwarring raken dat wij de adonissen van de aarde zijn en dat zij maar blij mogen wezen dat we ze een beurt geven.:wiegeil:

Nee mede beertjes dat is andersom zij zijn de godinnen en wij mogen blij zijn dat zij ons voor het schamele bedrag van 50 euri een half uurtje helemaal verwennen zoals maar weinig vrouwen kunnen.

Dus beren, toon wat meer :respekt:voor deze en de andere dames dat verdienen ze echt.
Ook al zijn sommige je type niet wees blij dat die er ook zijn anders had je wel heeeel lang op een sleutel moeten wachten:muahaha:

Picasso 1
29 september 2009, 07:24
Nee mede beertjes dat is andersom zij zijn de godinnen en wij mogen blij zijn dat zij ons voor het schamele bedrag van 50 euri een half uurtje helemaal verwennen zoals maar weinig vrouwen kunnen.


Sommige beren zijn kennelijk masochistisch en erg goed in zelfkastijding.



Dus beren, toon wat meer :respekt:voor deze en de andere dames dat verdienen ze echt.

Respect is geen vanzelfsprekendheid. Als je die niet krijgt dan hoef je die ook niet ruimhartig uit te delen, tenzij het je aan zelfrespect ontbreekt.

seksenfun
1 oktober 2009, 21:48
Het lijkt me nogal logisch dat een dame niet bij jou staat te praten gedurende langere tijd als jij er nooit mee op kamer gaat.

Het stoort me trouwens verschrikkelijk dat deze dame steeds zwart gemaakt wordt. Kunnen jullie dan een dame opnoemen die het leuk vindt dat je schrijft. Dat is een uitzondering hoor.

Qua service: zij is heel erg lief, zij pijpt als de beste en doet het met veel plezier en teast je dat het niet meer mooi is en gaat je vooral niet proberen om op 5' te laten spuiten.

Misschien ben ik de tofste Belg :biggrin: en is ze tegen mij daarom niet sagerijnig als ik eens een keertje nee zeg, ze komt dan later gewoon nog eens verleiden en maakt tijd voor me vrij.

Wil ik soms eens een lijstje opmaken van dames die je echt altijd straal voorbijlopen soms? Zou wel eens lang kunnen worden.

Als het niet klikt, zoek mekaar dan gewoon niet op maar kom haar hier ook niet bekladden. Een beer voelt bij een intake gesprek zélf wel aan of er een klik is, denk ik dan maar hoor.

Zo, ik wou nu ook eens iets uitstorten. Tot daar beste mede-beren :wink:.

Big30
1 oktober 2009, 22:43
Nogmaals geen herhalingen van zetten meer hier! Die berichten haal ik meteen weg!

Big30

VuilePitoe
2 oktober 2009, 14:13
Ik heb 2 jaren veel met sandra gekamerd. En het klikte.
Tot op het moment dat ik met een vriend kwam die zij blijkbaar niet kon uitstaan.
Vanaf dan kreeg ook ik geen woord meer.

Een eigenaardig vrouwtje.....

macartuur
13 februari 2010, 10:41
heb afgelopen Donderdag in GT kennis gemaakt met Sandra en na een goede presales een sleutel laten halen. In ed kabine heel gezellig met haar gepraat en ook een lekkere sessie met zalige pzc en een fantastische massage van haar gehad. Echt een gezellig vrouwtje en voor herhaling vatbaar.
100 Euronen voor 1 uur was het zeker waard vergeleken met de tijdjaagsters die je in GT ook vindt.

onzo
13 februari 2010, 12:48
heb afgelopen Donderdag in GT kennis gemaakt met Sandra en na een goede presales een sleutel laten halen. In ed kabine heel gezellig met haar gepraat en ook een lekkere sessie met zalige pzc en een fantastische massage van haar gehad. Echt een gezellig vrouwtje en voor herhaling vatbaar.
10 Euronen voor 1 uur was het zeker waard vergeleken met de tijdjaagsters die je in GT ook vindt.

Kan dit verslag enkel volmondig beamen.
Ik was vorige maandag een uurtje met Sandra samen, en voordien een gezellig half-uurtje op de bank.

Enkel blijft de vraag ..waarom moest ik 10x meer (100 €) afrekenen dan jij ? :biggrin:

Dalton
13 februari 2010, 17:05
Heren deze sandra is een top dame die je ten allen tijden het heelal in stuurt en ze heeft ook nog eens een lekker figuur;
Werkt ze niet meer in de caravan op het gt terrein?:thefinger:

MiniME
14 februari 2010, 11:02
100 euro per uur............1 van de laatste hopelijk, want de GT leiding is de boel flink aan het opschonen wat dit soort dames betreft :moon:

Big30
14 februari 2010, 13:23
100 euro per uur............1 van de laatste hopelijk, want de GT leiding is de boel flink aan het opschonen wat dit soort dames betreft :moon:

Ja want dat zijn immers Oase prijzen he MM ;):tongue:!

MiniME
14 februari 2010, 13:42
Ja want dat zijn immers Oase prijzen he MM ;):tongue:!

Prijs is voor mij geen enkel probleem. Als er maar uniformiteit is (en de bijgehorende service! :asshole:)

Dalton
14 februari 2010, 15:59
Prijs is voor mij geen enkel probleem. Als er maar uniformiteit is (en de bijgehorende service! :asshole:)


Dan heb jij er wel 200 euro voor een uur over, om met die lekkere sandra, welke een afstammeling is van een liefdespaar uit dat warme indonesie.
Het land waar ze de liefde bedrijven tussen het eten door.
Ik geloof zelfs dat sandra de dvp's in GT les geeft in het bedrijven van de liefde.
Deze dame is de 100 euro die ze met je afrekent dubbel en dwars waard.
Maar niet om het een of ander ben je er al mee de kamer op geweest?:thefinger:
Nee natuurlijk anders had je hier niet gereageerd:teuflisch::teuflisch:
Ik kwam voor marina uit cuba maar belandde met sandra in de caravan omdat ik weet dat zo'n dame gewoon zeer goed is oftewel een 10 met een griffel zoals jij het altijd uitdrukt.:thefinger:

popey01
14 februari 2010, 16:18
MiniMe je hebt gelijk hoor,laat de rest maar lekker denken.

macartuur
15 februari 2010, 13:57
mijn schrijffout heren, was natuurlijk 100 euro.
overigens verlangde sophia (koreaanse) hetzelfde bedrag kon mij echter niet overtuigen een sleutel te halen.

Dickydik
16 februari 2010, 09:43
....Ik kwam voor marina uit cuba maar belandde met sandra in de caravan.......

Mijn hemel, dit zijn wel de twee uitersten in GT en dan kies je nog de verkeerde......:teuflisch:

seksenfun
19 februari 2010, 21:21
Mijn hemel, dit zijn wel de twee uitersten in GT en dan kies je nog de verkeerde......:teuflisch:

De verkeerde? Keer op keer reuzesessies mee gehad. De dame werkt al zó lang in GT. Moest ze een belabbere service serveren was haar imperium al lang ten einde :smoke:.

thesickboy
20 februari 2010, 09:39
De dame werkt al zó lang in GT.

en daarvoor in YY
en daarvoor in Relax....

Deze dame laat blijkbaar niemand onberoerd...
Het is gewoon een dame met een handleiding.

TSB, ook tot zijn tevredenheid gekamerd met Sandra (3 jaar terug?) maar voelt geen behoefte tot herhaling.

Jabberwalkie
20 februari 2010, 09:53
Ze was een keertje de vijfde dame van de dag en had heel wat moeite om kleine Jabber te bevredigen ... daar was ze niet zo gelukkig mee ! Zei me dat ik de volgende keer wat eerder op de dag moest komen bij haar.

De eerste keer toen we kamerden was ze de tweede van de dag, ik moet zeggen dat het inderdaad een heerlijke sessie was. Toen heeft ze oa kleine Jabber ook een oliemassage gegeven.

Ik vind Sandra wel leuk, maar inderdaad het is geen gemakkelijke !

Dalton
20 februari 2010, 12:02
Mijn hemel, dit zijn wel de twee uitersten in GT en dan kies je nog de verkeerde......:teuflisch:



Ik weet natuurlijk niet welke jij gehad hebt .
Marina doet het perfekt en pijpt geweldig maar sandra doet het perfekt en pijpt geweldig:thefinger::roll3::thefinger:
Ze zijn allebei zeer goed en krijgen van mij een 10 met een griffel:liebe2::liebe2::liebe2:
Ze hebben alletwee al een behoorlijke loopbaan in het beroep en weten de mannen goed te behagen.:hah::hah::hah:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je bij een van de twee niet in de smaak valt en dan is het natuurlijk knudde met de behandeling ,het zijn ook maar mensen van vlees en bloed:joke:
Ze willen ook als een dame behandeld worden en niet als een stuk stront.:wink2::wink2:

Dickydik
21 februari 2010, 23:38
Ik weet natuurlijk niet welke jij gehad hebt .
Marina doet het perfekt en pijpt geweldig maar sandra doet het perfekt en pijpt geweldig:thefinger::roll3::thefinger:

Ik heb ze beiden meerdere keren gehad dus ik weet echt wel waar ik over praat en het gaat niet zozeer over de service van de dame (Sandra) maar over haar persoonlijkheid, deze dame is compleet gestoord en vertelt de grofste leugens over beren aan andere dames om hen te weerhouden ermee op de kamer te gaan (of wat voor beweegredenen ze dan ook mag hebben) dat heb ik nooit kunnen doorgronden. (wel geprobeerd maar helaas.... dan blijkt pas hoe ernstig gestoord ze wel is)
Maar er is al genoeg over de onberekenbaarheid van deze dame geschreven, een klassiek voorbeeld van een TMM....

MiniME
22 februari 2010, 20:31
....een klassiek voorbeeld van een TMM....

En dat is helaas wat anders dan een MMT :biggrin:

seksenfun
22 februari 2010, 21:18
Voor mij blijft het een TNM :smoke:.

TT Man
23 februari 2010, 10:58
Of een TTM;)

popey01
23 februari 2010, 18:22
gelukkig zullen we er geen ruzie over krijgen wie er als eerste mee naar de kamer gaat,ik in ieder geval niet

Dalton
23 februari 2010, 18:39
Voor mij wordt het de volgende keer in gt een trio indien ze beiden aanwezig zijn.:liebe2::liebe2::liebe2:

Dickydik
23 februari 2010, 23:16
Voor mij wordt het de volgende keer in gt een trio indien ze beiden aanwezig zijn.:liebe2::liebe2::liebe2:

Dat kun je wel vergeten, beide dames kunnen elkaar niet luchten of zien..... (hoewel één van hen soms nog de schone schijn ophoudt....)

Dalton
23 februari 2010, 23:31
Dat kun je wel vergeten, beide dames kunnen elkaar niet luchten of zien..... (hoewel één van hen soms nog de schone schijn ophoudt....)

Ze komen daar voor de euros en ze zijn ook nog eens zeer geinig alle twee,je kan goed lachen met ze.:baeh::baeh:

zeppos58
6 maart 2010, 22:09
Ik ken ze nog uit de tijd dat ze in de Relax Rirtz werkte in Mol, ze liet haar toen Sonja noemen, later deed ze nog YY aan, waar ze naar eigen zeggen nog af en toe komt. Vrijdag was ze mijn afsluiter in GT en ze is nog steeds evel lekker. Pijpt je van de wereld en neukt als een princes.
Maar behandel haar met respect anders is de "liefde" snel over.
Ondanks het negatieve dat ik hier soms lees, zal ik bij een volgend bezoek zeer waarschijnlijk ook weer voor haar kiezen. Het was gewoon zalig met haar in het hemelbed naast de sauna.

seksenfun
6 maart 2010, 22:30
Waar ik tweemaal jouw recensie kan onderschrijven :smoke:.

Dalton
7 maart 2010, 13:41
He he eindelijk wordt er weer eens goed over haar verteld en vooral het werk wat ze aflevert.
We komen daar toch om je te laten verwennen en niet om verlief te worden:hah:alhoewel voor een dag geeft dat niks is zelfs zeer aan te bevelen:liebe2::liebe2::liebe2:

boemboem69
21 mei 2010, 19:20
Na enige tijd werd ik aangesproken door een weer niet al te grote dame, met nog langer en zwarter haar dan Claudia. Ditmaal was het Sandra, die na enige minuten met mij gesp^roken te hebben overging op een vlekkeloos Antwerps. Bleek wel dat ze van In dische afkomst was, maar al bijna haar hele leven in Antwerpen woonde. Ze kwam telkenmale voor een paar dagen naar GT om er iets bij te verdienen, en verbleef ondertussen op hotel in de buurt.
Ze was juist binnengekomen, en ik was dus haar eerste klant. Omdat het binnen zo warm was, naar het achterste deel van tuin getrokken, in de buurt van de vijver,en daar een tent ingenomen. Het is een hartstochtelijke dame, met prima pijpwerk maar die echter niet zoent. Zelf had ze er ook veel genot van, want ze kwam zowaar zelf klaar. (geen fake, want ze was kleddernat)
Zeker een sessie die voor herhaling vatbaar was.

blauwebeer
21 mei 2010, 19:38
Blauwbeer heeft plotseling een déjà-vu. :hammer:

Big30
21 mei 2010, 20:10
Blauwbeer heeft plotseling een déjà-vu. :hammer:

Dit gevoel denk ik ;),
Sandra (Indische/Belgische) ex-Petra/Amber (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10266&highlight=sandra)

Gondolas9
21 mei 2010, 20:12
Zelf had ze er ook veel genot van, want ze kwam zowaar zelf klaar. (geen fake, want ze was kleddernat)


Dit blijf ik oh zo leuk vinden :teuflisch:

blauwebeer
21 mei 2010, 20:16
Dit gevoel denk ik ;),
Sandra (Indische/Belgische) ex-Petra/Amber (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10266&highlight=sandra)
Klopt, de nagel, euh de hamer :hammer: op de kop. :hah:

Big30
21 mei 2010, 20:31
Klopt, de nagel, euh de hamer :hammer: op de kop. :hah:

Derhalve de topics maar samengevoegd en wijs er nog maal op ik in dit topic al veel berichten heb moeten weghalen.
Ik bedoel de standpunten over Sandra zijn nu wel bekend en ruimte laat ik vooral voor nieuwe recensies en geen oude koeien!

Big30

blauwebeer
21 mei 2010, 20:41
Blauwebeer kent haar nog van zeer lang geleden, van de tijd dat ze nog in Relax werkte.
Stof genoeg om eerstweeks nog eens bij te praten, en misschien zelfs nog wel eens iets constructiefs te schrijven.

Big30
21 mei 2010, 20:47
Blauwebeer kent haar nog van zeer lang geleden, van de tijd dat ze nog in Relax werkte.
Stof genoeg om eerstweeks nog eens bij te praten, en misschien zelfs nog wel eens iets constructiefs te schrijven.

Big30 kent haar nog van zeer lang geleden, van de tijd dat ze nog in Relax werkte. ;)
Tsja een aparte dame is het en blijft het en de meningen hier op het forum zijn op zijn zachtst gezegd zeer verdeeld :tongue:.
Waar ik voor wil waken is dat we hier niet meningen blijven herhalen zonder recente ervaringen met haar!

VuilePitoe
22 mei 2010, 13:00
sandra niet zoenen ?????
nog niets van gemerkt !

CLUBSPORT
20 juni 2010, 19:59
Ze sprak me zowaar weer eens aan gisteren :eek:, daar had ik niet op gerekend .

creamontop
14 juli 2010, 09:39
Dinsdag 13 juli 2010, +/- 16h00
Mijn eerste "pop" voor die dag in GT. Sandra komt naar me toe terwijl ik in het bubbelbadje lag af te koelen van de zomerse hitte. Met haar brede Pepsodent smile, liet ze me vlug verstaan dat ze niet zomaar met "iedereen" wipte. Vingerwijzend naar "hij" is niet mijn vriend, ja en "jij" vind ik leuk,en ik wil dat je mijn vriendje wordt. Nou goed, we kennen dit, we horen dat allemaal wel eens van een DVP die "op zoek" is. Uiteindelijk is dit gewoon "verkooptechniek". Ze bleef echter op een sympathieke en leuke manier verder keuvelen op de zetel naast het bubbelbaadje. Gaf sterk de indruk "a friendly" experience te willen leveren. Ze straalde voldoende losbolligheid uit, om een sleutel te riskeren. Het tarief was ook vrij correct (alhoewel ze van mij dan wel eens wou weten (lees testen) waarom 30 minuten + 30 minuten dan geen honderd euro zou zijn ?:moon:
Op kamer bleef haar enthousiasme hoog, en gekscheren was het "motto". Het tongzoenen en een vrij behoorlijk knuffelgehalte was present. Betreft dit tongzoenen ... ze rookt niet, ik ben roker en dit stoort een DVP wel eens. Pijpwerk, zoals hier menigmaal beschreven is van hoge kwaliteit en uitgebreid "pro" geproduceerd. (ze heeft blijkbaar veel in de sexbio gekeken van hoe je dit doet). Laat zich gewillig beffen en vingeren, toch tenminste als daar een consensus over bestaat. (Anaal bijvoorbeeld, doet ze "überhaupt" NIET). Alles was dus ook voor de kamersessie mooi overeengekomen. Zo weet je met Sandra alvast waar je je aan kan verwachten.
de neukprestaties :
Ondanks haar "lang" verleden (dat ik niet kende voordat ik hier dit bericht plaatste). kan ik met gerust geweten vertellen dat deze DVP redelijk small is onderaan. Ik veronderstel dat ze vrij goed/regelmatig buikspier en vaginaspieroefeningen doet. In combinatie met de ophitsende pijpsessie gaf haar "cowgirl" positie vrij vlug een bevredigend eindresultaat. De manier waarop ze je berijdt (met haar beide voeten geklemd aan de binnenkant van je dijen) laat haar wippen als een springveer over je loeder heen. Diep gaat ze dus niet, dit wil echter niet zeggen dat het minder aangenaam is.

Al bij al, komt bij mij Sandra over al een uitbundige maar professionele DVP. Zeker de moeite waard voor een ervaring.
herhalingsgevaar : weet niet ... zal van ons beiden afhangen :smile:

costabrava
24 januari 2011, 19:55
Is Sandra nog werkzaam in G.T.

Bubbelbader
24 januari 2011, 20:06
Ja, werkt echter ook af en toe een dagje in YY.

BSesamstraat
24 januari 2011, 20:22
Was vrijdag aanwezig in GT

bergm550
24 januari 2011, 20:50
Zaterdag was ze ook in GT.

Ace2
28 januari 2011, 21:03
Is Sandra nog werkzaam in G.T.

Lees en gij zult vinden in GT, vrijdag 28 januari:


Live from GT:
Net aangekomen in de poel des bederfs om de rommel van mijn neefje Seqoya op te ruimen. Het is al druk met vrouwen Ik zie zo snel: Kim (Thai) Pat Kiara Kitty Mona Jessy Elisia Perla Lulu Nicolle/Michelle Zoe Joy (pl) Vanessa Sandra en nog een flink stel waarvan de naam mij niet direct te binnen schiet.

hot_ice
20 februari 2011, 09:11
Deze heb sinds gisteren op mijn verlanglijstje staan . kwam er gisteren niet meer aan toe . .

blauwebeer
20 februari 2011, 10:58
Deze heb sinds gisteren op mijn verlanglijstje staan . kwam er gisteren niet meer aan toe . .
Loopt die daar nog steeds rond, hoort ondertussen tot het meubilair van GT! :biggrin:

hot_ice
20 februari 2011, 12:17
yip loopt er ( klaarblijkelijk ) nog steeds rond . .

seksenfun
7 januari 2012, 17:05
Sinds enkele dagen (naar eigen zeggen) weer in Yin Yang. Afgelopen vrijdag was ze in YY in elk geval present :smoke:.

zeppos58
8 januari 2012, 23:14
Even verduidelijken, Sandra, die ik al ken van in de RITZ-RELAX tijd in Mol komt heel af en toe in YY.
Is een rare meid, als ze het voor je heeft en je bent er heel lief tegen kan je er en super date mee hebben. Bovenmenselijke pijpkunsten en een goede sessie zijn dan je deel.
Maar als ze het niet voor u heeft werkt ze je gewoon af als een meid van het SKW.
Je moet dus wat geluk hebben met deze Indische.
Heb ooit vel lol getrapt met haar ook buiten de kamer.
Vrijdag weer een zeer goede sessie gehad met deze lieve, ze kende mijn gevoelige plekjes na al die jaren nog zeer goed en ik de hare ook.
Let op, als je ze klaar likt, mag je 10 minuten niet aan haar komen. Dan neemt ze een koude douche en gaat de pret verder.
Doe dat anders ik lik haar zodat ze zo geil als boter is, na het neuken en klaarkomen maak ik de zaak klaar met mijn tong. Sidderen en beven van genot doet ze dan, en ze is er je zo dankbaar voor.
Eén van de weinige meiden die echt klaarkomen (soms)
Jammer dat ze meestal in Gt zit, is echt niet mijn club, teveel volk op een te kleine plek vind ik, en LR ooit mijn lievelingsclub, gaat dezelfde toer op, toch jammer maar goed voor de uitbaters

xavier
9 januari 2012, 16:22
Je moet dus wat geluk hebben met deze Indische.


Gewoon Marrokaanse hoor onze Sandra,economisch gezien klinkt Indische wel beter;)

zeppos58
9 januari 2012, 17:00
Gewoon Marrokaanse hoor onze Sandra,economisch gezien klinkt Indische wel beter;)

Zou natuurlijk kunnen, maar jaren geleden, in de tijd dat de dieren nog konden praten, en de vissen nog graten hadden, stelde ze zich voor als Indische.... dat is ze tot nu toe gebleven. Een collega nieuwe ijsbeer, (lees YY van gisteren) liep ze vandaag tegen het lijf in..... YY juist. Die heeft het goed te pakken mijn gedacht. We noemde hem altijd épatatje" dus patatje welkom in de wereld der ongeremde seks pleziertjes. Als hij zo verder gaat neuk hij zich kapot.

zeppos58
9 januari 2012, 17:37
Draadje geschreven door LUSTMAN op 26 maart 2006

Sandra (Indische/Belgische) ex-Petra/Amber
Nationaliteit / Taal : India / nederlands.



En door Hollandmale op 23 september 2006

Nationaliteit/Taal : India-Vlaams/NL

Big30
25 februari 2012, 23:38
Even één kleine toevoeging voor de liefhebbers van belgische sandra, ze is er weer! De hele dag aanwezig!
Info GT live-topic.

Zoals eigenlijk wel te verwachten viel is de Belgische Sandra weer in GT opgedoken.

mickdundee
4 maart 2012, 10:25
I haven't seen her passport, but when she speaks english, she has a perfect INDIAN accent. And knows alot about INDIA. She's a lovely girl too.

gignnl
4 maart 2012, 13:53
And she is as much from India as i am from Dundee......