PDA

Volledige versie bekijken : Gina

seksenfun
3 maart 2008, 14:19
Naam : Gina

Nationaliteit/Taal : Roemeens (?)/Duits, Engels, beetje (zeer beetje) Nederlands

Leeftijd : 23 (vertelde ze)

Haarkleur/-lengte : zwart/kort (opgestoken)

Lengte dame : 1,66

Postuur/Cupmaat : slank/A

Tatoeages/Piercings : geen/geen

Service: strelen, knuffelen, tz, pzc, nmc (FT, anaal niet gevraagd)

Voordelen: lief, maakt veel tijd voor je vrij voor het kameren, wat minder erna, bouwt alles geleidelijk aan op.

Nadelen: al je niet vraagt om na de daad nog even bij mekaar lief te liggen wezen begint ze zich vrijwel zeker meteen terug aan te kleden, voor zover er veel aan te kleden valt :rolleyes:.

Tijdsduur : 30'

Prijs : 50 euro

Al bij het ontbijt aan de bar viel mijn oog op haar ;). Ik merkte op dat ik ze van ergens kende. Naar eigen zeggen heeft ze enkele maanden in YY gewerkt, het zou dus van daar kunnen zijn, tenzij zij er toevallig was als ik toevallig in LR of VV was. Ik val wel voor die typetjes, dus dat was een mooi begin ;). De eerste glimlach naar mekaar bleef dan ook niet lang uit. Toen mijn mede-ijsbeer het tafelen voor bekeken liet en een douche ging nemen, zat ze plots naast mij :smkiss:. Een vrolijke en lieve dame. Een gezellig en lang, lief gesprekje mee gehad. Meteen ook maar even gepolst wat wel en niet kan op de kamer, tenslotte ken ik de meiden hier niet. Niet dat ik meteen al naar kamer wou, maar een weet is een weet :smile:. En ook dat zat snor. Ik vertelde haar dat ik later zelf wel het initiatief zou nemen om haar op te zoeken als ik opgewarmd was en klaar voor actie. Ze geloofde daar niet écht veel van, de mannen zeggen dat zomaar, zei ze. Ik was het (deze keer :smile2:) toch wél écht van plan.
Maar zolang kon ze niet wachten, blijkbaar. Ik plofte me neer in een sofa en wat later zat ze weeral knus bij me :love:. Na een tijdje toch maar voor de bijl gegaan. Ze ging een sleutel halen… ik zat weer effe alleen. Wat in GT resulteert in een nieuwe dame naast je :rolleyes:, wat een jacht daar, lukrake wilde jacht. Die grote (té) slanke dame draaide me meteen lekker binnen, kwam op mijn schoot zitten, begon meteen in m’n oren te kreunen… maar ik maakte haar snel duidelijk dat ze té laat was, helaas. Alhoewel… niets dat me later tot haar aantrok hoor. Te slank en té overdreven gefake. Ik ben haar naam kwijt. Maar laten we verder gaan met de sessie met Gina, nietwaar?
Door de kou naar één van de hutjes buiten. Pfff… wat was het verschrikkelijk warm in dat tuinhuisje. (28°C) Maar goed, er dan maar een bezwete sekspartij van gemaakt. En heerlijk dat het was :rolleyes:. Lekker tongzoenen, zalig knuffelen, lief doen, zacht zijn met mekaar om dit zo op te bouwen naar het betere pijp- en neukwerk. Meer dan voldoende initiatief van haar kan ook. Zakje vol was echter zakje vol. Nog heel even nageknuffeld maar daar moest ik dan wel alle initiatief toe nemen of het was zeker niet gebeurd. Ze was al aan de volgende klant aan het denken, denk ik dan zo :o. Later op de avond kwam ze weer bij me langs, weer mee in een sofa, weer de verleidingstrukendoos die geopend werd, tot de vraag kwam of een tweede sessie vandaag met haar gewild was. Daar was het dan eigenlijk toch nét niet goed genoeg voor geweest.

Breadman
18 februari 2009, 04:24
Anyone know where she might be working? Saw her back in 2007~2008 at goldentime. She then moved over to Living Room for awhile. Last time I saw her was febuary of 2008 down at Fkk Oase in Friedrichsdorf.