PDA

Volledige versie bekijken : FKK-Paradise, Leinfelden-Echterdingen (Stuttgart), Daniela (Duitsland)



Jorah Mormont
1 maart 2008, 23:18
Naam: Daniela

Haarkleur/-lengte : Donkerblond / Halflang

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Een paar kilootjes meer / C-cup

Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : geen

Service: PZC, NMC, Zoenen, FT

Voordelen: Girl next door

Nadelen:

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50 euro

Extra’s bij het bezoek: Lekker zacht


Daniela, 28 februari 2008, FKK-Paradise


Daniela is niet de slankste, eigenlijk een maatje 38 dame. Ze heeft een leuke uitstraling en erg vrolijk. Ze is ook erg amikaal en zorgt bij het inleidende gesprek dat je jezelf direct bij haar op je gemak voelt. Als optick zul je haar niet kiezen, maar haar uitstraling en benadering had wel wat om dit meisje ook op haar kamerkwaliteiten te beoordelen. Na al dat optische geweld had ik ook wel zin in een girl next door type.

Op de kamer heerlijk met haar geknuffeld. Ze kan heerlijk over je lichaam kriebelen waarbij ze af en toe plaagt door met haar nageltjes heel zachtjes langs je schaamstreek te gaan. Mijn penis stond als in een mum van tijd in de gevechts houding. Daniela begint me heerlijk te pijpen. Opvallend hoe ook zij heel goed kan pijpen. Je zou zowat denken dat ze daar in Paradise op pijpkwaliteiten worden geselecteerd. Tijdens het pijpen gingen haar handen lekker over mijn lijf met kippe(n)vel als gevolg. Ondertussen spreidt ze haar benen en wilde ze dat ik haar ging vingeren. Ze gaf zelf aan of ik sneller of langzamer moest bewegen. Ze was duidelijk uit op ook eigen genot. Haar heupen begonnen te draaien en ze genoot volop. Ik had deze sessie duidelijk geen zin om te beffen gezien haar mussy er niet zo strak uitzag. Helaas hebben sommige vrouwen nogal wat grote schaamlippen. Ik heb haar uiteindelijk in een zijwaartse liggend lekker geneukt.

Even een buitenstraatje voor Sonny om een maatje zwaarder te gaan. Viel me niet tegen. Even weer met beide benen op de grond.
Wat betreft Daniela, een lieve open meid, met humor. Ze straalt een soort van rust en vertrouwen, zoiets van , blijf jezelf en geniet. Ik zag dat deze dame al een schare fans had. Na onze sessie zag ik haar met vele gasten in de weer. Overigens ze heeft hiervoor in de Blue Flamingo in Ettlingen gewerkt.

Sonny:wink: