PDA

Volledige versie bekijken : Tot 12 jaar cel voor moord op pooier



Willem2
1 maart 2008, 12:11
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag een Poolse prostituee en vier mannen veroordeeld tot twaalf jaar gevangenisstraf voor het medeplegen van moord op de pooier van de vrouw. ..................................................
http://www.parool.nl/nieuws/2008/FEB/29/ams6.html

MiniME
1 maart 2008, 13:09
Tsja, niet zo heel gek natuurlijk.

Gisteren in GT probeerde een dame mij (serieus!) te verleiden tot kamerbezoek door de historische woorden: "Please go with me to room, I need money, otherwise my pimp will be angry at me!". Originele openingszin, dat wel, maar echt opgewonden werd ik er niet van.

Mauriceyep
1 maart 2008, 14:22
Tsja, niet zo heel gek natuurlijk.

Gisteren in GT probeerde een dame mij (serieus!) te verleiden tot kamerbezoek door de historische woorden: "Please go with me to room, I need money, otherwise my pimp will be angry at me!". Originele openingszin, dat wel, maar echt opgewonden werd ik er niet van.

Dat krijg je als je al iets langer meeloopt. Ze heeft vermoedelijk gedacht: "hij weet toch al hoe het zit, laat ik er maar niet omheen draaien". Bij anderen houdt ze nog de schijn op:o

12 jaar cel .... ik vind eigenlijk dat hier toch wel enige verzachtende omstandigheden zijn. Eigenlijk vind ik een lintje (en een vrijkaartje voor GT Willem?) wel op zijn plaats :)

Bart
1 maart 2008, 16:29
We leven in een land waar de rechten van de crimineel beter beschermd zijn dan die van de dader.

Denk eens aan Germaine die achteruitrijdend een tasjesdief dood rijd. (kan niet met opzet zijn, een vrouw die achteruitrijdend weet wat ze doet)

En nu dus weer die meid die haar pooier vermoord. 12 jaar,...
Als ze hem had aangegeven dan had hij waarschijnlijk een berisping gehad waarop hij haar en haar familie een kopje kleiner had gemaakt.

We leven in een rare wereld.

Bart

Gustomass
1 maart 2008, 17:36
Deze doet tenminste geen hertje meer kwaad...

Gustomass.

phoenix
1 maart 2008, 18:31
een moord plegen is nooit goed te praten, ofdat nu een pooier is of een prostituee, er is nu eenmaal teveel literatuur over de dader en het slachtoffer en de onderling band tussen deze twee lieden

vrouwen zijn geen betere schepsels als mannen


maaaaar....................dat een aantal mannen die graag naar de meisjes van pleZier gaan heel goed weten dat ze neuken met vrouwen die hun benen op doen onder dwang dat is te triest voor woorden. Vooral omdat er mannen bij zitten die graag bij de politie zouden vertellen hoe het zit en die dan de daders in hun kraag gepakt zien worden.........maar deze wereld in nederland en duitsland bijvoorbeeld is dat een lage prioriteit. Dat hebben ze ooit op de management cursus geleerd en op een managementcursus daar praat je nooit over (beschadigde)mensenlevens dat gaat over cijfertjes en winstoptimalisatie

tot slot nog iets anders, naast politie zou we zelf ook we wat kunnen doen, maar slachtoffers zijn ok hele aanhankelijke, bijna verslaafde mensen die in hun rol blijven zitten en dat maakt ook bij mij wat los, namelijk ENE MENEER HIER SCHRIJFT DE DAME HEEFT MIJN POEN NODIG WANT DE POOIER SLAAT HAAR ANDERS, TJA DAN ZOU IK ZEGGEN GAUW VERDER GAAN MET SLACHTOFFEREN WANT DE DAME IN KWESTIE KAN OOK MENSEN OM HULP VRAGEN, .........:wink: