PDA

Volledige versie bekijken : Pam (Marrokko, Turkije)

MiniME
1 maart 2008, 08:45
Kent iemand deze bloedmooie dame, die nu een week of wat in GT rondloopt? Was helaas gisteren helemaal leeg door goede kamersessies met andere dames, toen ik deze dame tegen het lijf liep.

Ze spreekt goed Duits, ziet er niet echt Turks uit, wel wat getint, met mooie krullen en lief gezicht.

Freddy_K
1 maart 2008, 09:06
Kent iemand deze bloedmooie dame, die nu een week of wat in GT rondloopt? Was helaas gisteren helemaal leeg door goede kamersessies met andere dames, toen ik deze dame tegen het lijft liep.

Ze spreekt goed Duits, ziet er niet echt Turks uit, wel wat getint, met mooie krullen en lief gezicht.

Is ze vrij lang, ongeveer 1.78m? Tijdje terug werkte in PHG een lange Turkse met heel lichte tint, lief gezicht en halflang krullend bruin / blond haar. Ze noemde zich in PHG Gina. Zie recensie:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8305&highlight=Gina

MiniME
1 maart 2008, 11:42
Dit zou haar kunnen zijn. Is nu een week of 2 in GT, en ik zie dat ik wat gemist heb :rolleyes:

Dedalus
9 maart 2008, 23:00
Dit zou haar kunnen zijn. Is nu een week of 2 in GT, en ik zie dat ik wat gemist heb :rolleyes:

ich war Samstag (gestern und letzte Wochenende) mit dem Mädel aufs Zimmer. Sie hat mir auch gesagt dass sie "frisches Fleisch" und nagel neu in dem "Business" ist. dieses Wochenende sollte das drittes für sie. Aber wer kann definativ sagen...?

Meine Meinung nach war sie recht gut aufs Zimmer. Sehr nett aber trotzdem, ein wenig professionel und ein bischen zu hektisch bei manche Sache. Sieht aber affengeil aus (die Beine sind atemberaubend!!!) Leider verlängt das Mädel 50 EUR für jede zusätzliche halbe Stunde.

Cheers,

Dedalus

moskito32
9 maart 2008, 23:07
Leider verlängt das Mädel 50 EUR für jede zusätzliche halbe Stunde.

Mußt Du ja nicht bezahlen. 1/2 Stunde Verlängerung kostet im GT üblicherweise 25 EUR

Dedalus
9 maart 2008, 23:23
Mußt Du ja nicht bezahlen. 1/2 Stunde Verlängerung kostet im GT üblicherweise 25 EUR

Na klar. Nichtsdestotrotz gibt sämtliche Mädels in GT die nur die halbe Stunde Verlängerung für 50 machen. ich spielen nicht mit.

Cheers,

Dedalus

Willem2
11 april 2008, 02:06
Naam : Pam

Nationaliteit /taal : Perzische / duits

Leeftijd : 25jaar

Haarkleur/lengte : Lange bruine haren

Lengte : 1.68m

Postuur / cupmaat : Slank /A-cup

Tatoeage /Piercing : neuspiercing

Service : PZC, NMC,FT, beffen, kussen

Extra :

timd
20 april 2008, 11:43
heb 2 maanden geleden een geweldige ervaring gehad met deze prachtige verschijning. Is ze nog in GT? heb haar de laatste 2 keren niet meer gezien. Ze gaf wel aan het tijdelijk te willen doen en alleen in GT te willen werken, maar dat hebben we al eens eerder gehoord...

wipneus
29 juni 2009, 16:28
Dit was een van de eerste meiden waarmee ik naar de kamer ben geweest in de Golden Time.
Nu ik deze thread zo teruglees vraag ik me inderdaad af of iemand weet wat er met haar gebeurd is?
Haar service was werkelijk uitmuntend!