PDA

Volledige versie bekijken : Verliefd, verloofd, getrouwd of...... ?

Willem2
26 februari 2008, 12:52
Met andere woorden wat is jouw status ?
Deze enquete is al eens geweest maar na een jaar is het misschien wel aardig om deze eens een keer te herhalen ( zie ook http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4432)

Dus verliefd, verloofd,getrouwd, gescheiden, vrijgezel.........

Women Lover
28 februari 2008, 18:09
Verliefd? meeste jaren wel een paar keer. De dames zijn soms ook zo lief:luvlove:

Verloofd? Zover komt het over het algemeen niet in de clubs.

Getrouwd? Er lopen in de clubs wel dames rond die zeggen met mij te willen trouwen, geldt dat ook:rolleyes:

Gescheiden? Nooit getrouwd,maar het gevoel van uit elkaar gaan voelt bekend;)

Vrijgezel? Ik vraag eerst of de dame in haar vruchtbare periode zit voordat ik hierop antwoord geef:wink:

Saruman
28 februari 2008, 19:22
Ik ben gelukkig getrouwd, ....
....het is te zeggen:

Mijn vrouw is getrouwd, en ik ben gelukkig
:lostit:

Stiffmaster
29 februari 2008, 10:47
Dit was de situatie in januari 2007: Ben 2 keer getrouwd geweest, de eerste keer bijna 15 jaar en de tweede keer 6 jaar na eerst 5 jaar te hebben samengewoond. Ben nu ruim twee jaar single en moet zeggen dat bevalt me wel van tijd tot tijd, daarom blijf ik maar een beetje een vrijbuiter tot de juiste voorbij komt, want altijd blijven wandelen zie ik ook niet zitten.

Dit is de situatie anno februari 2008:Het eerste gedeelte van het verhaal is nog steeds ongewijzigd :green_smi het tweede gedeelte is wel iets veranderd, heb inmiddels een lief vrouwtje leren kennen waar ik het goed mee kan vinden op veel gebieden :luvlove::fuck:, maar zij zorgt er wel voor dat ik een beetje een vrijbuiter blijf :green_smi, ze vindt dat ik mijn pleziertjes ook zonder haar moet hebben dus motiveert ze me om vooral van tijd tot tijd even wat leuke saunaclubs te bezoeken, zal zelfs binnekort samen met haar vader YinYang gaan bezoeken, heb ik het getroffen of niet :teuflisch:teuflisch een soort familie uitje :D:D

thesickboy
29 februari 2008, 12:07
Ik ben gelukkig getrouwd, ....
....het is te zeggen:

Mijn vrouw is getrouwd, en ik ben gelukkig
:lostit:

Het kon erger:
Jij getrouwd en je vrouw gelukkig...:D

;):wink:

TSB, nog steeds getrouwd en relatief gelukkig

Azrael
3 maart 2008, 09:22
Tsja, sinds 1 1/2 jaar weer getrouwd. Ook gelukkig, om even op TSB comment te reageren...;)

little diablo
4 maart 2008, 21:28
Gescheiden en dat heb ik geweten, killing. Dat krijg je als je teveel snoepjes te gelijk wil:rolleyes:

Saluti L Diablo

Randy
5 maart 2008, 19:22
Gescheiden en dat heb ik geweten, killing. Dat krijg je als je teveel snoepjes te gelijk wil:rolleyes:

Saluti L Diablo

Voor mij geldt: 2007: gelukkig gescheiden :D

Nu: nog steeds gescheiden, maar wel een vriendin - en af en toe toch 'wandelen buitenshuis'. Dat zit er in en zal er denk ik ook wel in blijven zitten. De kunst is om dat te doen zonder mensen te beschadigen en dat valt af en toe niet mee... :wand:

foots
2 november 2008, 11:09
Heren, beren,

Mijn prive is wat moeilijker dan de keuzes hierboven, maar ik zal het gemakkelijk uitleggen:

Gescheiden, 3 jaar geleden, zij ging vreemd en gelukkig daar ben ik van af. Wel zorg ik voor zowel haar als mijn kind, kortom die 2 kinderen mogen om de 2 weken voor een weekend naar mama, maar haar eigen kind komt er bijna nooit :eek:

Na 4 maanden gescheiden te zijn echt lieve en eerlijke maagd ontmoet. Is nu mijn vaste vriendin en ze woont in de Philipijnen, dus in de winter is ze 3 maanden hier en in de zomer ga ik er 6 of 7 weken naartoe.

Vorig jaar is ze bevallen en zodoende heb ik dus in totaal 3 kinderen, maar de baby woont bij haar in de Philipijnen.

Over 7 weken ga ik in België wonen, om mijn nieuwe gezin te gaan vormen, want dat maakt de NL overheid hier onmogelijk.

Wandelen of naar de club, vind mijn vriendin natuurlijk niet netjes, maar ze begrijpt het wel, want zo is haar oom ook. Ze vind het "ok", en, zolang ik haar maar geen ziektes breng. Nou daar kan ik volledig mee instemmen.

Ik ga in de Philipijnen vrijwel elke avond naar de nachtclub, maar ik kom vroeg thuis rond 11 of 12 uur, waarom huren als het "thuis" goed smaakt. Dan huur ik niets, want dat is daar € 20,- voor een hele nacht.

Hoewel ik nu dus als een varken tekeer ga in de Duitse club, zal ik dat ook nog wel doen als mijn vriendin in België woont, maar dat zal echt beduidend minder vaak zijn. Bv. als ze bij haar zus gaat logeren voor 1 weekend.

Ik ben dus gescheiden, LAT en over een tijdtje samenwonend eigenlijk bijna alle keuzes hierboven en ik gedraag me als vrijgezel. Nou ben ik goed of slecht, vind ervan wat je wilt, het zal mij niet boeien.

Groet, Foots :wink:

bootyfan
25 maart 2009, 21:58
Getrouwd, wie had het al geraden?
:thefinger
'Mijn vrouw begrijpt mij niet....' :green_smi