Volledige versie bekijken : Ilona
Hollandmale
24 februari 2008, 20:30
Naam : Ilona
Haarkleur/-lengte : Blond, in staartje
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal-slank/CD-siliconen
Nationaliteit/Taal : NL
Leeftijd : Midden-30
Tatoeages/Piercings : Borst en zijkant
Service : TZ, beffen, NMC, PZC + FT
Bijzonderheden : Sinds 3 dagen in YY, drukbezet
Ilona is 'n mooi geconserveerde MILF, ze was gisteren zelden in de bar te bekennen. Tussen haar sessies verbleef ze meestal kort in de saunaruimte. Begrijpelijk, gezien haar looks en charmes. Staat bovenaan HM's to-do-list, kreeg haar gisteren helaas te laat in de gaten.
Haar eerste dagen suggereren dat ze in het weekend aanwezig is. Als ze tenminste blijft, want dat is bij NL-dames zelden het geval :o.
Hollandmale
24 februari 2008, 22:17
Ilona heeft wel wat weg van Duitse Nicky ex-PHG. Zo'n zelfde type, veel uitstraling en charme.
Of Ilona's service net zo goed is, moet nog blijken. Ze heeft in elk geval flink grotere borsten :p.
seksenfun
25 februari 2008, 12:32
... en was er gisteren ook, zei het dat ze wat meer op adem kon komen.
seksenfun
3 maart 2008, 16:21
Ilona schijnt bijzondere prestaties in bed te leveren HM :rolleyes:. Tongzoenen zou ze geen enkel probleem mee hebben.
harry
7 maart 2008, 11:28
Gisteravond liep ik de sauna uit, wilde me even douchen maar daar trof ik een vrouw met een heerlijke uitstraling....ze bleek Ilona te heten. Na een kwartiertje babbelen met haar in de bar afgesproken (ik moest me nog steeds even afspoelen en heb dat maar met koud water gedaan :cool:).
In de bar op een bankje gaan zitten en na behoorlijk goed tongwerk naar een kamer vertrokken alwaar ze me absoluut super begon te pijpen!!
(we hadden het nl. even over leeftijden en zij vertelde me dat ze 38 was, ik vol ongeloof want ze ziet er zeker jonger uit, zegt zij: Ik zal je dusdanig pijpen dat ik je daarmee op grond van ervaring bewijs dat ik 38 ben....) Nou, dat is wel gelukt!!!! :smile2: Haar vervolgens heerlijk uitgelikt ( gezien haar non-verbale communicatie was ze wel blij met me...) en tenslotte in doggy afgemaakt..:fuck:...SUPER!!!!
Heren ijsberen, doe er uw voordeel mee :thefinger HAHA
harry
7 maart 2008, 16:28
Ilona vertelde me dat ze maar een paar avonden in de week werkt.
Doorgaans zal ze op maandag en woensdagavond aanwezig zijn en ze komt alleen als ze ZIN heeft zegt ze ....dus ALS ze er is moet het zeker goed komen.
(Voor diegen die goed gelezen heeft...ik had gisteren dus heel veel geluk dat ze afgelopen maandag niet kon en er daarom op donderdag was :lostit::lostit::lostit:.)
yeahlvr
21 maart 2008, 14:21
Woensdagavond, op advies gezocht naar Ilona. De zoektocht duurde wel lang, maar dat bleek vanwege de drukte rondom haar persoontje.
Ze zat uiteindelijk in de sauna en daar heb ik haar aangesproken.
Ik kan de echte GFE bevestigen. We hebben allereerst heerlijk getongzoend in de sauna, hetgeen ze met echte overgave doet.
Hierna naar de kamer, waar, bij beter licht, ik mij niet kon voorstellen, dat deze spetter, in de 30 is. Wat een lekker ding. Inderdaad een goed geconserveerde MILF, met ervaring. Pijpen zonder, was geen probleem.
We hebben alle standjes wel gehad en ze heeft het (mij) afgemaakt door boven op mij te zitten. Ook hier kan ik bevestigen, dat zij er plezier in lijkt te hebben (maar dat blijft moeilijk in te schatten bij betaalde liefde).
Uit haar verhaal, blijkt dat ze niet zo veel uren maakt. 2 a 3 avonden in de week en dan nog maar van 7 tot 12. Jammer voor de echte ijsberen dat ze niet vaker aanwezig is.:mad:
collin
29 april 2008, 19:19
kwam haar vandaag voor de eerste keer tegen in YY , echt een aanrader , mooie milf , heerlijk pijpwerk ,echt de moeite, ze komt er niet zo vaak ,helaas, 't is een toppertje, ben er vandaag twee maal mee op de kamer geweest , dat is me in het verleden nog nooit gebeurd , dat zegt voldoende :D:D
Hollandmale
5 mei 2008, 04:49
Gisteren totaal onverwacht tegen Ilona aangelopen, want ze is er zelden op zondag :eek:.
Na ruim 2 maanden eindelijk de kans gekregen om kennis te maken en haar beter te leren kennen. Nou, alle positieve reacties zijn volkomen terecht: Ilona is 'n prachtig mooie vrouw met 'n torenhoog sexappeal en 'n geweldige service ! Eigenlijk heeft ze in YY weinig concurrentie, want vanwege haar kwaliteiten heeft ze als Nederlandse 'n grote streep voor op de meeste andere, buitenlandse dames.
Dat blijkt ook uit de ijsberenbelangstelling voor Ilona; tussen haar sessies is ze hooguit 10 minuten vrij, op haar vaste plekje bij de sauna. Daar trof HM haar dan ook, kort na haar aankomst rond 19.30, getipt door Dupke die Ilona had gespot. M'n frisdrankje pardoes op de bar laten staan en meteen op haar af gestapt, haar fraaie looks en alle positieve recensies in het achterhoofd. Slechts korte tijd nodig gehad om tot de conclusie te komen dat we naar de kamer wilden. Ilona doet alleen half uurtjes, nou graag hoor, geen probleem toch ?! :smile:.
Op de kamer mocht het licht volop aan blijven, want als je met 'n mooie vrouw samen bent, wil je haar ook goed kunnen zien. Precies Ilona's idee, die ook niet van preuts gedoe houdt. Staande voor het bed Ilona's corsetje opengemaakt, waaronder 'n strak slank lijfje en 'n paar heerlijke grote borsten tevoorschijn kwamen. Dat die enkele handjes zijn geholpen, mocht de pret niet drukken, integendeel. Mooi is mooi, of ze nu vergroot zijn of niet. Daarna Ilona uit haar stringetje geholpen en haar hoge hakken aan gelaten, zo kwamen haar mooie lange benen nog beter tot hun recht. Haar borsten zachtjes beetgepakt en de eerste lekker lange tongzoenen van Ilona gekregen :smkiss:.
Na 'n tijdje ging ze op de bedrand zitten en begon aan haar eerste heerlijke pijpbeurt. Stond bij binnenkomst op de kamer al stijf, kreeg er nu haar warme natte mondje omheen, lekker langzaam en met veel gevoel. Daarna Ilona achterover gelegd, verder gaan tongzoenen, via haar borsten en buik bij haar spiegelgladde grotje aanbeland. Heerlijke befpartij, wil graag geloven dat Ilona het graag mocht hebben. Daarna weer zelf aan de beurt, ruggelings in de kussens gedrukt, genoten van 'n volgende, nog langere pijpbeurt. Beheerst samenspel
van mondje en handje, werd er echt knuppelhard van, ook al omdat Ilona me geregeld aankeek met haar mooie blauwe ogen, brrr :rolleyes:.
Na nog 'n hele lange tongzoen werd het tijd voor de finale. Bij zo'n mooie opwindende vrouw en met zo'n topservice hoort daar een spetterend slotstuk bij. En dat kwam er ook, want Ilona ging er nog 'ns goed voor liggen en zoog me moeiteloos naar 'n enorme FT :betrunken.
Was er zo van onder de indruk, heb Ilona aan het eind van de avond opnieuw gevraagd toen ze topless aan de bar 'n kopje koffie kwam drinken. Zal het bovenstaande relaas hier niet herhalen, maar de tweede sessie was nog heftiger dan de eerste, alweer super dus :luvlove:.
Ilona is vandaag (maa 05/05/08) ook aanwezig, wellicht al eerder dan de avond :ledy-in-r.
Voor de rest blijft het 'n verrassing wanneer ze aanwezig is, ook voor haarzelf :smile2:.
orallover
27 mei 2008, 11:51
Gisteren,nadat ik van GT naar YY verhuist was omdat het in GT bij momenten meer een homo club leek(weinig dames),al snel nadat ik was toegekomen een rondje gelopen en in het natte gedeelte zat ilona op haar vaste plaatsje....na een kort babbeltje er de kamer mee opgetrokken en heb met dit zeker niet beklaagd....GFE van de bovenste plank en héééél lekker pijpen amaai,deze dame heeft een bangelijk mooi figuur nog voor haar leeftijd.Na een zalige pijpbeurt aan het neuken toegekomen,zij eerst op mij en meteen lekker genieten van beide kanten,nadien gedraaid en mijn favoriete standje..:fuck: dit heb ik wel een tijdje volgehouden,temeer daar ik in GT al 2x aan mijn trekken was gekomen...zalig deze meid zo te neuken,niets is te veel voor haar.
Om te eindigen terug een zalige pijpbeurt om niet snel te vergeten en afgesloten met een spetterende FT mmmmm... ik ga zeker nog eens terug op een maandag avond,dit was genieten van de bovenste plank
grtz,
orallover
The good and the Bad
10 juni 2008, 11:11
Deze Ilona werkt ook bij YU&Mi masage.En die kan echt suppper masseren.....niets mis mee.Krek wak who
debuster
28 september 2008, 15:49
Werkt ook bij YUMI maar dan onder een andere naam!