PDA

Volledige versie bekijken : Claudia ( Kroatische, blond)

vakantieganger24
23 februari 2008, 14:53
Naam : Claudia

Nationaliteit /taal : Kroatische /Duits

Leeftijd : 25jaar

Haarkleur/lengte : blond

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank /Btje

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC,...

Extra :

Hallo beste forum leden.

Ik ben normaal gesproken geen schrijver op de forums maar nu heb ik het de dame in kwestie beloofd. Ik ben gisteravond, 22 februari, Claudia tegen gekomen in golden time. Het is een klein blond meisje met een fantastisch figuur en is naar eigen zeggen 25 jaar oud en komt uit kroatie. Ze spreekt duits. Dit meisje is vooral in de bioscoop te vinden. Wellicht een ander punt van herkenning is dat ze een krap kutje heeft mede door de klodder glijmiddel die ze weg laat wanneer je gaat neuken met haar.

Het volgende heb ik mee gemaakt met deze meid.
Ze kwam in de bioscoop heel leuk, vrolijk en vooral gek over. Ik dacht dit is een goeie. Echter eenmaal op de kamer aangekomen veranderde dit meteen.

Kussen ontweek ze. Pijpen stelde niks voor. Condoom moest er al heen snel omheen want mevrouw wilde zongenaamd zo graag neuken. Het was eventjes heel erg lekker, dat kan ik niet ontkennen, maar nog na geen 5 minuten neuken begon ze al te zeiken over klaarkomen. Ze trok het condoom eraf en wilde dat ik mezelf ging trekken. Zelf ging ze dan boven me staan en gekke bekken trekken, doen alsof ze geil was. Na nog geen 15 minuten wilde mevrouw pizza gaan eten want ze had nog niks gegeten. Ze sprong van het bed af en deed een handdoek om want het half uur is voorbij zogenaamd. Ik heb er een paar opmerkingen over gemaakt maar die negeerde ze. Omdat ik met een ongemotiveerde dame geen lol kan beleven ben ik ook van bed af gekropen en weg gegaan. Ze was zelfs nog zo brutaal door te zeggen ' waarom maar 50 euro' Omdat ik mezelf rustig wilde houden heb ik haar wel betaald. Even later had een meid met wie ik het besprak die kale oudere man van gt erbij geroepen. Hij zou haar er de volgende dag op haar flikker geven zei hij want mevrouw was hem gesmeerd naar huis. (geloof ik ook niet maar goed)

Veel lezers zullen hierbij wellicht denken er is niet altijd een click en daarom kan deze meid niet altijd goed presteren. Maar ze had me ook kunnen weigeren. En daarnaast ben ik als aantrekkelijke jonge man een ware traktatie voor die meiden in vergelijking met al die lelijke ouwe dikke mannen.

Dus mijn advies: ontwijk deze leuk ogende dame want ze is geen stuiver waard.

intergames
23 februari 2008, 19:00
En daarnaast ben ik als aantrekkelijke jonge man een ware traktatie voor die meiden in vergelijking met al die lelijke ouwe dikke mannen.

misschien ligt het wel niet aan je uiterlijk. Misschien ligt het wel aan je zelfoverschatting en disrespect voor anderen.
Neem maar van mij aan dat je met normaal gedrag meer bereikt dan met een grote bek. En laat ik nou net het idee hebben, dat je daar het meeste last van hebt.:lostit:

Raoul
6 april 2008, 13:28
ik ben helaas ook met deze dame recentelijk op de kamer geweest.
ook mijn ervaring met haar zijn minder goed en ver beneden het GT peil

Twinangel
7 april 2008, 22:28
Meiden die veel rond de Kino vertoeven kun je beter mijden.

Stiffmaster
8 april 2008, 12:14
Meiden die veel rond de Kino vertoeven kun je beter mijden.

Dat ben ik niet met jou eens :mad: , ik heb meestal goede, nee ik moet zeggen hele goede sessies gehad met een dame uit de kino, echte toppertjes, je moet alleen het kaf van het koren scheiden en je moet weten bij wie je moet zijn, en inderdaad niet een ieder is daar een topper maar dat zijn ze aan de bar ook niet :eek:. Weten wie je moet mijden en weten wie je moet zien te bemachtigen daar draait het om :baeh::baeh:

ilovethaigirls
8 april 2008, 14:08
misschien ligt het wel niet aan je uiterlijk. Misschien ligt het wel aan je zelfoverschatting en disrespect voor anderen.
Neem maar van mij aan dat je met normaal gedrag meer bereikt dan met een grote bek. En laat ik nou net het idee hebben, dat je daar het meeste last van hebt.:lostit:

En daarnaast ben ik als aantrekkelijke jonge man een ware traktatie voor die meiden in vergelijking met al die lelijke ouwe dikke mannen.

Ben het helemaal eens met intergames. De dames gaan veel liever met een ouwe dikke man die hen respecteert dan met een adonis die zich gedraagt als een idioot !

Saruman
6 april 2009, 16:01
De kleine Claudia, ik schat ze 1m55. Een kruising tussen Kylie Minogue en Kathleen van K3 (nu ex) overgoten met een sausje van Kroatische arrogantie.

Ze sprak me aan in de bar en voor ik het wist zat haar hand al onder mijn badjas. Vervolgens even in de Kino gaan liggen, waar ze ook weer een zeer directe aanpak had. Eigenlijk veel te direct voor Saruman, die oude tovenaar, die wel van een subtiliteitje houdt zo nu en dan.

Vermits Claudia er wel lekker uitziet, en aanvoelt, toch maar een sleutel laten halen. Het werd kamer 3, en daar speelde zich een leuk tafereel af tussen de Kroatische Schone en de Oude Magiër. (lijkt wel de titel van een Disneyfilm;))

Gelijk maar in 69 gaan liggen, en toen ik haar gevoeligste plekje gevonden en opgewarmd had, wisselde ze toch van positie. Ze wilde blijkbaar de teugels in handen houden, en dat is een uitdaging die Saruman wel wil aangaan.

We gingen dan maar neuken, en ook daar mocht ik ondertussen wel op allerlei gevoelige plaatsen druk uitoefenen, maar blijkbaar niet op 1 specifieke plaats. Dat moet je een oude tovenaar als ik geen 2 keer zeggen, natuurlijk, en met mijn ogen hypnotiseerde ik ze, zodat ze in trance geraakte, en haar beschermende hand achterwege liet. Ik neukte stevig door, en tot haar eigen verbazing gebeurde er iets met haar wat volgens echte ijsberen onmogelijk is :thefinger

Met een vingerknip verbrak ik de hypnose, en toen wilde ze mij nog betoveren. Maar haar magische krachten waren niet zo sterk als die van Saruman. Ik liet ze me dus maar afrijden in amazone, met een mooi zicht op haar op en neer deinende borsten. Plots vloog ze van me af, en begon als een bezetene te pijpen en te rukken. Ik dacht bij mezelf, gezien we ongeveer 25 minuten bezig waren, laat ik er maar een eind aan breien, en liet mijn magische Actimel de vrije loop.:rubbel:

Dit werd gedeeltelijk opgevangen in haar mond, maar een deel kwam ook op het laken terecht. Zodra dit gebeurd was, liep ze naar de kraan in de badkamer die bij kamer 3 hoort, en ik hoorde haar nogal luidruchtig gorgelen, wat bij mij het gevoel van romantiek nu wel definitief naar de vaantjes hielp.

Ik wilde nog roepen, "schatje het is Actimel, boordevol Bifidus Actiregularis, en goed voor je darmflora (en misschien ook tegen je ADHD)", maar ik verzuimde .... :eek:

2 jaar geleden had ik dit wellicht een topsessie gevonden, en was ik spontaan verliefd geworden op deze mooie Kroatische. Maar ondertussen ben ik zo verwend, dat dit nu niet meer het geval is. Meer zelfs, herhaling is vrij klein, gezien het aanbod van dames, en de lengte van mijn TO DO lijstje.

Bovendien ben ik al verliefd op een dame, en zou er later die dag nog een verliefdheid bijkomen, jegens een andere dame. Moet ik nu ook al lijstjes gaan bijhouden op wie ik allemaal verliefd ben? :hammer:

Saruman De Witte groet u :wink:

Goedemorgenallemaal
6 april 2009, 16:29
Ben het helemaal eens met intergames. De dames gaan veel liever met een ouwe dikke man die hen respecteert dan met een adonis die zich gedraagt als een idioot !

Hetgeen mijn succes verklaart....
Beter een leuke ouwe dikke man dan een jonge arrogante viezerik :D
oja en ik hoor steeds opmerkingen dat ik van die leuke/aardige/grappige/ondeugende/genietende ogen heb.
maar ik twijfel er niet aan dat jullie dat allemaal horen

Stiffmaster
6 april 2009, 16:29
Ik neukte stevig door, en tot haar eigen verbazing gebeurde er iets met haar wat volgens echte ijsberen onmogelijk is :thefinger

Is Saruman dan geen echte ijsbeer :teuflisch

Toppie
6 april 2009, 16:47
Ik wilde nog roepen, "schatje het is Actimel, boordevol Bifidus Actiregularis, en goed voor je darmflora (en misschien ook tegen je ADHD)", maar ik verzuimde .... :eek:

Volgende keer kun je beter een kleinte Yakult nemen, smaakt beter (zeggen ze ;))

Toppie
6 april 2009, 16:49

volstrekt mee oneens!!!! Zie Ace2 ;)

Zakkenleger
6 april 2009, 16:58

Mmm... jammer dat je er vrijdag niet was, had je kunnen zien dat hij ongepoppt naar huis ging :rofl:

Saruman
6 april 2009, 16:59
Is Saruman dan geen echte ijsbeer :teuflisch

Nee, getuige de post die ik schreef in het topic Hoe wordt ik een sexgod? (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=114863&postcount=19)

:wink:
S

Picasso 1
6 april 2009, 17:49

Mmm... jammer dat je er vrijdag niet was, had je kunnen zien dat hij ongepoppt naar huis ging :rofl:

Zoiets heb ik ook gehoord ja. De adonissen die zich als een idioot gedragen hebben niet geneukt en de ouwe dikke mannen wel :rofl:.