Volledige versie bekijken : Juliana
Manni1A
21 februari 2008, 23:49
Naam : Juliana
Nationaliteit/taal : Duitse met Servische/italiaanse achtergrond / Duits
Leeftijd : 25-27jaar
Haarkleur/lengte : Blond lange haren
Lengte : 1.68m
Postuur /Cupmaat : Normaal goed gebouwd / C-cup echt en mooi
Tatoeage / Piercing : Nee
Service : PZC, NMC, zoenen
---------------------------------------------------------------------------------
Name: Juliana
Haarfarbe/-länge: blond, schulterlang
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, braun gebrannt, schöne Oberweite (echt)
Herkunft/Sprache: Italien/ Serbien, in Deutschland aufgewachsen, Sprache Deutsch
Tattoos/Piercings: nix gefunden, würde diesen schönen Körper auch nur entstellen
Service: sehr gut, sehr lieb und kuschelig, schöne ZK, sehr gutes Frz.
Sonstiges: sehr nett und höflich, attraktive Erscheinung
Lebenslauf: nach eigenen Angaben nur nebenberuflich gelegentlich im GT tätig
Juliana fiel mir auf, weil ich sie mit einer extrem attraktiven Russin (?) aus irgendeinem anderen Klub verwechselt habe. Nachdem wir das Missverständnis aufgeklärt hatten, haben wir den netten Kontakt auf dem Zimmer fortgesetzt. Sie wirkt nicht wie ein Profi, bietet aber einen tollen, umfassenden und sehr zärtlichen Service (GF6 perfekt)
Tiga
23 februari 2008, 08:37
Op aanraden van Manni en op aandringen van Willem donderdag met deze dame de bank en de kamer gedeeld. Aangezien er wachttijd was hebben we ongeveer een half uur op de bank nader kennisgemaakt. Juliana is een welbespraakte meid, leuk lief, zorgzaam en komt niet profi over al kun je merken dat ze toch ervaren is in het vak waar ik alleen de positieve gevolgen van heb mogen meemaken :). Op de kamer was het erg goed, complete service met alles erop en eraan. Een erg mooie meid. Herhalingsgevaar groot!
......................Ondertussen had ik al een blonde schone zien rondlopen. Ze was topless en droeg een wit rokje. Ze zag er strak en mooi uit. Ik had haar de afgelopen weken al eerder gezien en ze stond op mijn ijsberenlijstje. Jong leek ze mij niet, maar dat is geheel geen criterium voor mij (dat vertelde ik laatst mijn oma ook). Het was tijd voor iets nieuws dacht ik. Ik had Willem2 er al even mee zien staan praten en overwoog nog hem om advies te vragen. Maar waar is Willem2 als je hem nodig hebt. Juist ja, bij Carolientje op de kamer. Ineens zag ik Quama greinzend de barruimte binnen komen. “Wat een geile beer.” dacht ik nog. Ik liep naar hem toe maar liep bijna tegen de blonde schoonheid aan. Ze pakte mij vast en lachte breeduit. Ik had al verloren. Ik vroeg haar wie ze was en ze bleek Juliana uit Montenegro (al riep ik de hele avond Moldavie) te zijn. Ze wreef over mijn wang en dacht: “Diese € 50;= sind einfag.” Maar, ze had het wel een beetje mis. Ik was immers op weg naar Quama en daar ging ik ook mee door. Ik vertelde Juliana dat ik zo terug naar haar zou komen. Ik liep door en keek nog even om, net als zij. Ze glimlachte. Ik praatte even met Quama bij en keek in mijn ooghoeken vaak naar Juliana, die een beetje verlegen bleef lachen. Het werd tijd om Quama in de steek te laten. “Ik weet niet beter” zei Quama. Ik liep op de lachende Juliana af en vroeg om een sleutel. Ik liep naar de kleedkamer om mij te douchen, al waar ik een tevreden Willem2 aantrof. “Wat ga jij doen?” vroeg hij. ?”Wat jij net hebt gedaan.” antwoordde ik. “Met wie?” vroeg Willem2. Ik hoefde niet te antwoorden want Juliana stond al lachend met een sleutel in haar handen. Willem2 keek geschrokken van Juliana naar mij en weer naar Juliana. In lichte paniek liep hij naar Juliana om haar voor het onomkeerbare te behoeden. Het was al te laat.
Gearmd liepen Juliana en ik naar de kamer. Wij gingen naar het eerste tuinhuisje met spiegels en een plafondspiegel. Het bed is heel groot. Juliana legde het laken op een gedeelte van het bed en ging in de hoek zitten. Ik ging aan de andere kant van het bed zitten. Verbaast keek Juliana mij aan. “Was machst du?” vroeg ze. “Wir haben eine probleme” antwoordde ik “meine schwanze ist nicht so gross.” en ik wees naar de grote afstand tussen ons tweeen in. Juliana tikte op het kussen naast zich als teken dat ik moest komen. “Woef, woef, woef” en dat deed ik dan ook gedwee. Op handen en voeten kroop ik naar haar toe en toen ik bij haar kwam werd ik beloond met een supertongzoen. Met recht kan ik zeggen dat zij geweldig zoent. Ze kleedde zich uit en ze zag er erg goed uit. Niets geen tegenvallers. Schitterende borsten, schitterende billen, schitterende benen en daar boven op een mooi blond kopje. Ze vertelde van welke etnische afkomsten ze allemaal kwam. Ik geloofde het direct, maar kon mijn ogen niet van deze schitterende vrouw af houden. Ze zag mij staren. “Du sehst schon aus. » zei ik. “Du auch” reageerde Juliana en kustte mij weer vol op de mond. De enige erotische dip die zo in het voorspel voorkwam was het gespreksonderwerp “Willem2”. Maar dat duurde niet lang want we lagen tegen elkaar aan, terwijl zij haar hand om mijn harde penis had en zoenden elkaar wellustig. Ik zoende ook haar borsten en tepels, maar dat vond zij meer kietelen. Maar zij likte ook mijn tepels en dat voelde echter geheel niet als kietelen. Van mijn tepels ging ze likkend naar beneden om mijn penis te likken en te pijpen. Dat deed ze goed, heel goed. Ik wilde ook meedoen en besloot haar te beffen. Dat vond ze prima en liet mij mijn gang gaan. Ze ging op haar rug liggen en spreidde haar benen, zodat haar schitterende poesje goed zichtbaar werd. Ik likte en ik likte en Juliana bewoog lustig met haar bekken om mijn tong heen. Na een paar minuten begon ze onregelmatig te zuchten en ineens schokte ze wat heftig en onregelmatiger. Ik zie er misschien wel dom uit, maar deze kaart/orgasme was wel erg doorgestoken. Dat deed aan de pret niets af. Even lagen wij naast elkaar. Maar niet voor lang. Juliana pijpte mij nog even en deed toen het condoom om mijn penis heen. Er werden diverse standaard standjes doorgenomen en het beviel mij uitermate goed om te neuken. De spiegels vergrootten het erotische effect helemaal. Ze ging op mij zitten en bereed mij, terwijl ik in de spiegel haar mooie billen op en neer zag gaan en daar tussen mijn penis. Daarna was het even tijd door de doggy-style, en Juliana keek naar boven naar de plafondspiegel. Als derde ging ik op haar liggen en penetreerde haar. Juliana keek in de spiegel en stak haar tongetje naar mij uit. “Seht es gut aus?” vroeg ik “Genau wie tarzan?” . Lachend antwoordde Juliana: “Du bist komisch” “Nein” kreunde ik “Tarzan” Juliana pakte mijn billen en zoende mij heerlijk. Na 10 minuten was dit iets teveel van het goede en ik voelde het orgasme al in aantocht. Ik vroeg haar nog of ze FT deed. Maar dat hoorde niet in haar dienstenpakket. Ik besloot nog een beetje weerstand te bieden en haar nog in een ander standje te nemen. Dat duurde niet lang, want een heerlijk orgasme was mijn deel. Neem van mij aan dat het niet gespeeld was.
Met deze mooie meid nog even nagepraat en vervolgens mijn financiele verplichtingen nagekomen. Kort samen gevat: is Juliana een mooie meid die goed zoent en pijpt. Ze is aardig en lief, maar als je goed oplet is ze toch wel een beetje professioneel. Herhalingsgevaar is er zeker..........................................
Toppie
22 juni 2008, 23:49
aiai dit is toch niet weer zo'n tarzan die ze na 1 weekje weer vergeten zijn he? :thefinger
Willem2
16 oktober 2008, 01:27
De laatste keer heb ik Juliana door mijn vingers laten glippen. En dat alleen omdat Eagledriver niet door die "borsten" heen wilde prikken. Hij vermoedt dat ze siliconen heeft en is daar allergisch voor. De beste meid wilde zenog wel door hem laten testen maar dat weigerde hij :hammer:.
En dan moet ik wel van hem door die foute tatoeages heenprikken :hammer:
Juliana we gaan een keer lekker zoenen :love: en die :tietjes: zijn heel mooi ( gemaakt of niet )
:wink:
Toppie
16 oktober 2008, 09:05
die zijn echt wel gemaakt :)
Willem2
18 oktober 2008, 02:21
De laatste keer heb ik Juliana door mijn vingers laten glippen. En dat alleen omdat Eagledriver niet door die "borsten" heen wilde prikken. Hij vermoedt dat ze siliconen heeft en is daar allergisch voor. De beste meid wilde zenog wel door hem laten testen maar dat weigerde hij :hammer:.
En dan moet ik wel van hem door die foute tatoeages heenprikken :hammer:
Juliana we gaan een keer lekker zoenen :love: en die :tietjes: zijn heel mooi ( gemaakt of niet )
:wink:
Ik heb het geheel overgelaten aan mijn secondant Tiga ;). Ik was redelijk uitgemolken door andere vrouwen maar Tiga heeft de liefde bedreven met Juliana ;)
Maar wat in het vat zit verzuurd niet. Maar wat te lang in de zak zit ........ ;)
Ace2
26 oktober 2008, 08:07
Tot voor kort was ik 2x met Juliana naar de kamer geweest. De eerste keer was goed, maar ook zakelijk en profi. Ze deed haar werk meer dan naar behoren. Ze heeft ook een schitterend lichaam.
De tweede keer was wat meer relaxed en dat beviel mij goed.
Als ik Juliana tegen kom, dan spreekt ze mij altijd aan en dat waardeer ik wel. Toch stond/staat ze niet in mijn top3. Daarom liet ik haar vaak staan. Haar vriendelijkheid werd er echter niet minder door. Ik bedacht mij dat als ik volgens de Toppie33-methode te werk zou gaan, en dat is dat je vrouwen eerst weken hunkerend moet laten wachten, je dan spetterend sex kunt verwachten.
Afgelopen woensdag stapte ik GT binnen en Juliana stond al snel voor mij. Ik zou niet al te lang blijven, dus ik dacht dat Juliana mij best kon verlossen van alle energie die ik na 2 weken geheelonthouding had. Ik verwachtte geen al te lange sessie, waardoor ik nog tijd over zou hebben voor andere dingen.
Juliana zoent heel goed en pijpt goed, maar daar blijft het dan ook bij. Ik werd op een erg prettige wijze afgewerkt. Juliana heeft een mooi lichaam en geeft een leuk showtje weg, maar daar blijft het dan ook bij. Het is toch niet wat Ace2 zoekt.