PDA

Volledige versie bekijken : Alex ( Roemeense)



Willem2
20 februari 2008, 03:29
Naam : Alex

Nationaliteit / taal : Roemeense /Engels en beetje duits

Leeftijd : 27-32 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart kort haar

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage / Piercing : geen

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen , vingeren

Extra : Hele mooie rij tanden en nog mooiere blauwe ogen.

Rheinschwimmer
20 februari 2008, 07:24
hallo willem,

die von dir beschriebene alex heißt alexa und ist doch schon 31!!! was man ihr nicht ansieht!!!

gruß vom

rheinschwimmer

ps: der living-room hat jetzt neben alexandrea (ro) jetzt auch noch eine alexa die auch aus romania kommt.

Willem2
5 maart 2008, 21:02
Deze dame stapte samen met een collega en een italiaan in de al redelijk volle whirlpool. Ik lag zelf wat uit te rusten op één van de ligbedden die daar staan. Ik zag dat die italiaan alleen oog had voor die spaans/roemeense en niet voor Alex(a). De whirlpool was wat koud ,dat had ik daarvoor al uitgetest. Bij Alex gingen haar tepels vanwege het koude water mooi recht overeind staan. Ik vond dat ze een mooi lichaam had en hele mooie blauwe ogen. Ze kwam uit de whirlpool van het trappetje naar beneden en liep zo in mijn handen. Ze kreeg een handdoek aangereikt en ging op het uiteinde van het ligbed zitten. En van het één kwam het ander. Beetje geflikflooi, gehannes en geneuzel en naar de kamer.
Daar gingen we rustig verder met knuffelen en daar bleek dat ze wel een beetje kon pijpen. Ze ging nog even boven op me zitten om warm te worden :D Maar uiteindelijk heeft ze me klaargepijpt en :rubbel:.

:wink: