Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Utrecht, Zandpad 162-1, Eileen

    Haarkleur/-lengte : bruin / lang
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : normaal / 85C
    Nationaliteit/Taal : Turks-Duits / Engels-Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : tribal op de rug
    Service: zeer goed NMC /PMC / aftrekken zonder
    Voordelen: lachebekje/speels
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20-25 min
    Prijs : 50 euro
    Nachtshift

    Mijn eerste wip (niet echt) op de bootjes in Utrecht, ja Anvers, ik ben U voor :teuflisch
    Ze stond zo verleidelijk voor haar bootraapmje, deze Eileen.
    Ze is van Turks-Duitse komaf, en heeft dus dat moulatgezichtje. Kan ik al helemaal niet aan weerstaan.
    Binnengekomen, centen overhandigd, kleertjes netjes aan de deur gehangen, en allebei poedelnaakt het bed op.
    Eileen is er eentje van het type waar een beetje vlees aan is, geen dikkertje, maar zeker geen sprinkhaan.
    Ze is net 22 geworden, en haar grote troef is haar lach, haar stem, haar ik-zijn gewoon.
    Jullie gaan geen beschrijving krijgen van de neukbeurt, want die is er gewoon niet geweest.
    Op bed beland was ik nog steeds Roxanne aan het neuriën, en ze vroeg me waarom ik zo vrolijk was. Heb het haar dan maar in enkel woordjes uitgelegd, en ze vond er niks beter op dan wat gepaste muziek op te zetten, en ook wat mee te neuriën.
    Condoompje errond, en ze vroeg hoe ik het graag had.
    Neen, Eileen, dat vertel ik nooit, ik laat het aan jullie over.
    Pijpbeurt zeer goed, en ze keek me verder aan, en bleef maar verleidelijk lachen.
    Ik mocht haar betasten, maar koos voor haar liefdevol te strelen, en dat had ze wel graag. Niet naar haar'grotje' of wat dan ook, neen, beentjes strelen, verder naar boven, armen, lichaam, oortjes, nekje. Ze vroeg me na een tijdje welk standje. Euh, ik antwoordde duidelijk niet. Welk standje?
    Kom jij nu maar eens lekker naast me liggen, en kijk me eens in de ogen, antwoordde ik haar.
    Intussen had ze me vertled dat ze bi was, over de Duitse saunaclubs, en over haar leven, een klein beetje maar hoor
    Nog even bleef ze verder pijpen, en ze begon me ook te strelen, van kop tot teen.
    Ik heb haar waarempel naar me toe moeten trekken, en zo zijn we naast mekaar beland. Ze heeft het condoompje eraf gehaald, ik wou toch geen neukbeurt, en zij aan zij zijn we in een lachbui geschoten, terwijl ze langzaam begon te trekken. De muziek was zalig, heerlijke tonen om te praten, mee te neuriën en gezellig samen te liggen rollebollen.
    Intussen had ik een lekkere Senseo aangeboden kekregen, ja, allemaal in die korte tijdspanne, en we lagen nu mekaar in de ogen te kijken, lippen op 2 centimeter van makaar.
    Ik voelde haar warme adem, keek in haar indringende ogen, en was totaal verloren voor die zalige lach. Sluit je ogen en laat je lekker gaan, zei ze tussen het neuriën en de verhaaltjes tussendoor.
    En zo ben ik zeer lekker klaar gekomen, zonder haar dan ook maar enigzins te penetreren.
    Nog wat blijven liggen, en dit was voor mij een heerlijke ervaring.
    Soms wil ik het wild, maar bij Eileen wil ik dit herhalen, iedere keer weer.
    Ik ben ook gefascineerd door haar persoontje, ik heb mijn persoonlijke bisexuele psychologe gevonden, op de bootjes in Utrecht.

    Heb ik een psycho nodig? Ja, volmondig ja, maar ik heb ze gevonden in Eileen, een gezellige zielenknijpster, die me nog lekker pijpt, aftrekt, en heel erg lief voor me is.

    Ze is verdorie lief, en ooit, heeft ze me beloofd, oiit, als ik haar goed genoeg ken, doen we dit over met haar vaste vriendin.
    Eileen is bi. En mijn persoonlijke zielenknijpster (lees ook: zielenpijpster )

    rplover - Comon Eileen, at this moment you mean everything :D

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Eileen, Eileen, rplover komt terug !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Ze is verdorie lief, en ooit, heeft ze me beloofd, oiit, als ik haar goed genoeg ken, doen we dit over met haar vaste vriendin.
    Eileen is bi. En mijn persoonlijke zielenknijpster (lees ook: zielenpijpster )
    rplover - Comon Eileen, at this moment you mean everything :D
    als ik het dan goed begrijp rplover, gaat er (ooit) eens een trio komen met Eileen en haar vriendin? Of zie ik het verkeerd? :p

    en als ik dat allemaal zo lees, zijn we weldra terug onderweg naar Utrecht!

    Anvers

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard geweldige vrouw in een geweldige buurt

    @Anvers

    Ooit, INDIEN ik haar goed genoeg leer kennen.
    Bij haar thuis op de sofa..... naakt....mijn verhaal doen, ja waarom niet :D

    Zijn we weg? Niet slecht he voor gedoodverfde skw lovers :thefinger

    rplover- die al overal ter wereld heeft geweest, en zich niet koppig vastpint op het Antwerpse
    Laatst gewijzigd door Befke; 19 maart 2007 om 16:57

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard en hier...

    dezelde vraag...
    Is deze Eileen dezelfde als Eileen die rondgehuppeld heeft in GT?

    groetjes,

    rplover

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln dokters...

    ... in de psychologie met grote onderscheiding.

    Afgelopen woensdag nog een keertje naar Utrecht afgezakt.
    En mijn belofte aan deze lieve Meid gehouden.

    Op de koffie bij Eileen dus

    Binnengestapt, nadat Willem ons had vervoegd.
    Haar onmiddellijk verteld dat ze alles wat ze aanhad, rokje, BH en slip mocht aanhouden.
    Aiaiai, de polies is daar terug, was haar eerste opmerking.
    Een koffietje gekregen, en naast mekaar plaats genomen op bed.
    En de psychologe haar werk laten doen. En ja hoor, ze heeft haar werk aan me, eigenlijk een hopeloos geval, geen beginnen aan, maar na 10 sessies zal ik wel helemaal genezen zijn, hoopt ze toch vast :D
    Lekker over vanalles en nog wat gepraat, met een heerlijk tasje koffie.
    Tussendoor nog een telefoontje van het thuisfront gekregen, en heb het maar aan onze dokter doorgegeven.
    Volgens Eileen heeft hij zeker 30 sessies nodig
    Dat noem ik mensenkennis. Grapje hoor coco2, ze vond dat je een aangename stem had
    Toen ze me zei, echt geen sex, zei ik, ok, kies jij maar wat er gebeurt. En wonderwel koos ze voor een massage.
    Haar dus op haar buik gelegd,overbodige kledij verwijderd, en echt mijn best gedaan. Genoot ze ervan, ja best wel. Seksueel? Weet ik niet, maar best wel sensueel.
    Na die massage netjes alles terug vastgemaakt wat er los zat, een tweede tasje aangeboden gekregen.
    Nog wat gepraat over haar lichaam, het leven.
    In mei zal er er even tussenuit gaan, borstversteviging. Moet kunnen, is niet nodig voor me, maar als ze er zich beter door voelt, tja, ieder is vrij te doen wat ze willen natuurlijk.

    Ik ben gek van deze Meid, vooral als ze naast me ligt, me diep in de ogen kijkt, spontaan in de lach schiet, en me dan gekkerd noemt.
    Na 35 minuten zelf gezegd maar ens op te stappen, maar niet zonder een nieuwe afspraak gemaakt te hebben.

    rplover - deze info is 5 dagen oud, niet achterhaald, kijk maar op ijsberenforum.nl
    Laatst gewijzigd door rplover; 13 maart 2007 om 00:42

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.

  Babylon 468*60