Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Threaded View

  1. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Eenmaal in de bar viel mijn oog op een dame die mij de vorige keer ook al (positief) was opgevallen…….nl. Svetlana (28jr, Rus.) Daarvoor zag ik haar alleen maar rondjes lopen, het leek alsof niemand met haar in gesprek ging oid……en dat terwijl het toch een mooie verschijning was. Dus zo rond17.30 raakte ik met haar in gesprek en heb haar gevraagd om een sleutel te halen.

    Zonder haar kleding zag ze er nog mooier uit dan met, maar wat helemaal opviel was dat deze dame die in de bar een wat schuchtere en verlegen/afwachtende houding aannam op de kamer toch een leuke, spontane en gezellige dame was. Eenmaal op bed nam ze meteen het initiatief door een goede TZ, vervolgens was het pijpen aan de beurt…..wat toch niet verkeerd was! Gedurende deze sessie was alles mogelijk ik mocht haar vingeren, likken, Tz enz.

    Na ruim een half uurtje vroeg ze mij netjes wat ik wilde of ik wilde stoppen of dat ik het uurtje wilde volmaken. Tja, dat was geen moeilijke keuze…..de tijd ging eigenlijk veels te snel, dus hebben we het uurtje ruim volgemaakt.
    Nee schuchter op de kamer is ze nooit geweest de Russen houden je mooi voor de gek aan de bar als verlegen meisjes maar op de kamer barsten ze los
    ( zie mijn verhaal maar eens terug hierboven )

  2. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (22 augustus 2012)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.