Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Mainz, FKK Caribic.

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Mainz, FKK Caribic.

    In Mainz was het altijd maar een beetje behelpen. Er zit een Laufhaus bij het station, een barscene, een nachtclub en een paar privehuizen. Verder nog een swingerclub waarvan ik me altijd afvraag wat je er als vent alleen moet zoeken. Maar voor een saunaclub moest je toch naar Frankfurt. Tot 13 april jl. Toen opende http://www.fkk-caribic.de/ haar poorten. Entree 30 euro, niet-alcoholische drank vrij.

    Dit leek me wel een onderzoekje waard. De Wiesbadenerstrasse ligt in een gebied waar het Amerikaanse leger een basis heeft. De club wordt dan ook regelmatig door GI Joe en zijn maten gefrequenteerd. Maar toen nlnu ’s avonds om 19.00.h. op de bel drukte was hij de enigste gast, zo werd hem door een overigens heel aardige ontvangstdame verteld. Verder waren er nog drie dames, te weten een blonde mollige, een klassiek Roemeense en een knap exotisch, vermoedelijk Zuidamerikaans meisje. Deze laatste zat met een behoorlijk arrogant airtje om zich heen te kijken helaas. Ik ging eerst maar douchen en de infrastructuur verkennen.

    Je komt via een kleine hal in de barruimte. De bar heeft iets knus-cafe-achtigs. In de barruimte verder een paar kunstleren sofa’s en tafeltjes. Achter de bar nog een verblijfsruimte met hetzelfde meubilair. Boven zijn een aantal kamers, maar zover ben ik niet eens geweest.
    Van de BG naar beneden is de kleedruimte met douches, nog verder naar beneden de sauna met een whirlpool. Een en ander is onlangs gerenoveerd, niet heel groot, maar wel schoon en netjes. De tuin is ruim opgezet, gedeeltelijk kunstgras, meerdere zitjes, een whirlpool, en twee houten tuinhuisjes met bed.

    Terug in de bar een watertje genomen, het mooiste meisje van de drie had nog steeds een houding van wat mot je van me. Ik ging maar eens met de Roemeense Lucia aanpappen. We namen plaats in een tweezitsbank in de tuin. Haar Duits was niet eens zo slecht voor iemand die pas drie maanden in Duitsland is. Een paar voorzichtige zoenen konden er wel af. Met gemengde gevoelens liep ik achter haar aan een van die tuin-neukhokken in. We zoenden wat, ik controleerde even de vochtigheidsgraad en kwam zowaar met een natte vinger tussen haar dijen vandaan. Van pijpen had ze weinig sjoege of geen zin in, hou het maar op drie centimeter gedurende drie seconden. Condoom erom, Lucia op de rug, en met een vertrokken gezicht en de hele tijd de hand ertussen leidde ze me naar binnen. Ik duwde zelf haar hand maar weg en beloofde voorzichtig te zullen zijn. Het wilde niet echt vlotten, de Muschi te klein c.q. de Schwanz te groot, ze had voortdurend pijn. De vrouwelijke anatomie is me altijd al een raadsel geweest, soms ben je met kleine lolitaatjes die er geen probleem mee hebben, maar bij deze vrouw met een normaal postuur ging het gewoon niet. Gewoon doorrammen om aan je gerief te komen vind ik in zo’n geval ook niet de meest elegante oplossing, dus maar met het handje af laten maken.

    Poosje in de sauna zitten zweten, en in de tuin weer afgekoeld. De blonde mollige kwam er even bij, was een Duitse, niet onaardig, kon een normaal gesprek mee gevoerd worden. Maar om voor beide partijen bevredigende sex te kunnen hebben toch echt een kilo of tien te zwaar. Inmiddels waren er drie gasten bijgekomen, maar nog geen enkele dame. Volgens haar zijn er later op de avond meestal een tiental dames aanwezig, maar nu, om 21.00.h. was het nog steeds een dooie boel. Ik liet het er maar bij, en ging ervandoor.

    Toch heeft de club volgens bij best wel potentieel. Als er meer (en leukere) dames komen, krijg je meer gasten. Als er meer gasten in huis zijn, is het voor de dames interressant om er te komen werken. Beetje kip-ei verhaal. Niet zo simpel als het lijkt waarschijnlijk.

    Het is eigenlijk nog steeds een beetje behelpen in Mainz.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 augustus 2011),Big30 (21 augustus 2011),MiniME (21 augustus 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Toch heeft de club volgens bij best wel potentieel. Als er meer (en leukere) dames komen, krijg je meer gasten. Als er meer gasten in huis zijn, is het voor de dames interressant om er te komen werken. Beetje kip-ei verhaal. Niet zo simpel als het lijkt waarschijnlijk.
    Voor veel (beginnende) clubs is dit een probleem.

    De praktijk wijst uit dat eerst zorgen dat er goede(!) dames zijn (die dus wel goed zoenen, pijpen, etc en niet met arrogante blik aan de bar zitten zoals jij omschrijft) toch het beste werkt. Dit kan door bv eerste paar dagen/weken gratis entree aan de dames aan te bieden (zo lopen ze geen financieel risico) en ze te wijzen op wat minimaal van hun verwacht wordt. Als er dan paar toppertjes zitten, verspreidt dat nieuws zich snel en zit het al snel vol met beren, etc. (andersom, als je eerst ladingen ijsberen naar binnenhaalt, bv met gratis entree/drank/etc, dan zit het 1 week vol met beren, met te weinig dames die dan de kantjes er af kunnen lopen en ook dat nieuws verspreidt zich snel en einde verhaal voor de club.........you never get a second chance to make a first impression!).

    Dus toch eerst "the chicks" voor "die Eier"

    Hopelijk krijgen "de clubs met potentie" (zoals FKK Planet, Golden Dreams en Amnesia) dit ook snel door, want als er niet vrij snel structureel voldoende goede dames zitten, zal het al snel afglijden naar een club die met name nog een lokale functie heeft (plus een klein groepje fans, zie bv Fun Garden, Villa Marisol, etc), maar daar kan een club niet lang van leven lijkt me.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  4. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (21 augustus 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    @ MiniME. Zo is het ook wel, en daar zijn ze zich kennelijk wel van bewust, want op de site staat:

    Weibliche Gäste willkommen inkl. freier Eintritt
    mit Übernachtungsmöglichkeiten!

    Op een of andere manier werkt het toch nog niet, want 4 maanden na de opening om 7 uur 's avonds de enige gast en dan drie dames waarvan een onaantrekkelijk, een arrogant en een met matige service, wat moet je ervan denken. Die dame waar ik mee was had in FKK Hautnah in Speyer gewerkt, mij welbekend. Daar heb ik veel betere ervaringen. Selecteren op goede service is zeker belangrijk.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.

  FKK Artemis 468*60