Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 219
  1. #51
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    hoe is de line up vandaag?
    Beste adje10,

    De "Line Up" vandaag is top. Net zoals de "Line Up" gisteren top was. Je hebt echt wat gemist. De dag daarvoor was het ietsje minder. De dag daarvoor trok het weer wat aan maar vorige week was het echt knudde. O ja, voor ik het vergeet, Asia was er gisteren ook. Die heb je jammergenoeg gemist. Ik heb haar heerlijk gebonkt en aan die sappige tieten van haar liggen zuigen. Ze was zo geil als een pakje boter tussen de benen zodat die klitpiercing van haar heerlijk over mijn tong danste terwijl ik haar befte. Ze kwam ook klaar hoewel dat gespeeld kan zijn. Ik lees vaak de "Viva" om te kijken wat de moderne vrouw bezig houdt maar het onderscheiden van een "Fake" en een echt orgasme ben ik nog niet uit. Ik heb gehoord dat het morgen zeer goed gaat worden. Asia zal er dan niet zijn maar de "Terracotta Rode Überbabe Jenny" of Kelly, daar wil ik uit zijn, zal er wel zijn. Een vrouw met een tietenkast waar de kolenschoppen van "De Grote Vriendelijke Reus" de handen vol aan zou hebben. Trouwens tussen ons gezegd en gezwegen, Dit weekend zal het een ware lusttempel in "Golden Time" zijn.

    Ik hoop je voldoende geìnformeerd te hebben en ik denk dat je vragen nu beantwoord zijn. Mocht dat niet het geval zijn, twijfel niet om gewoon nog eens te vragen hoe de "Line Up" is en of Asia aanwezig is.

    Met vriendelijke groeten,
    Badslippers

  2. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (11 augustus 2011),CLUBSPORT (20 augustus 2011),Cupido (12 augustus 2011),Dolfie (11 augustus 2011),Jack42 (11 augustus 2011),jacky pakutra (11 augustus 2011),Knabbel (11 augustus 2011),laplagne (11 augustus 2011),Megaboob (11 augustus 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Haha goed geschreven... Maar waarom zet je er niet bij dat ik vanwege been krampen niet aanwezig bent.

  4. #53
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    nika zag er uit als een echte hoer. Goed dus. Lange blonde haren met iets van roestkleurige plekken en opgemaakt alsof ze bont en blauw was geslagen.
    Ja door mij ja.. Shit he wat heb ik haar hard gepaalt mn zwansje had het moeilijk en moest er van overgeven

  5. #54
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    14 december 2023 @ 20:23
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    Anwesend waren heute. Jenny, Mia, Lisa, Keisha, Nicole, Asia, Lina, Leyla (3. Tag erst da, mächtige 75DD Silikon Teile), Jana, Joy, etc...

  6. Onderstaande 2 leden hebben andy55 bedankt voor deze bijdrage:

    mark7 (14 augustus 2011),Megaboob (11 augustus 2011)

  7. #55
    Geregistreerd
    28 mei 2010
    Last Online
    21 september 2021 @ 13:47
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    57 in 7 posts

    Standaard

    Onderweg, maar in de file..... A50 bij arnhem oss....

  8. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Kann mal jemand der anwesenden Ijsberen Jenny fragen, ob sie morgen da ist ?

    Kollege bergm550 gab die Info, Jenny wäre am Samstag/Sonntag normalerweise nicht da.

    Aber vielleicht gibt es ja Ausnahmen

    Danke !!!

  9. #57
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    14 december 2023 @ 20:23
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 5 posts

    Standaard

    Jenny ist am We definitiv nicht anwesend.

  10. Onderstaande leden hebben andy55 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 augustus 2011)

  11. #58
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Helaas vandaag de hele dag geen internetverbinding met GT. Een paar x naar de thekevrouwen geweest en het zou goedkomen zeiden ze, maar er kwam helemaal niets. Ik heb het binnen en buiten geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Was wel een lekkere dag vandaag in GT, veel beren en vrouwen lagen of zaten in de tuin. Met beren was het redelijk gevuld, maar zeker niet hinderlijk druk. Om een uur of 2 waren er nog niet veel vrouwen, pas rond 16.00 uur begon het een beetje binnen te lopen. Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.

  12. Onderstaande 5 leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 augustus 2011),Badslippers (18 augustus 2011),jacky pakutra (18 augustus 2011),laplagne (18 augustus 2011),mark7 (18 augustus 2011)

  13. #59
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    .....Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.
    Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "Mosterd na de maaltijd is nog altijd beter dan helemaal geen mosterd."

  14. #60
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andy55 Bekijk bericht
    Jenny ist am We definitiv nicht anwesend.
    Jenny was er dinsdag nog wel hoor

  15. #61
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Jenny was er dinsdag nog wel hoor
    We = Wochenende

  16. #62
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Mijn grootvader op de grote vaart zei altijd: "Mosterd na de maaltijd is nog altijd beter dan helemaal geen mosterd."

    Dan neem ik aan dat hij de bemanning op de boot als dessert mosterd gaf in plaats van pudding. Dat was smullen geblazen voor ze en die ouwe slijper wist natuurlijk dat ze er harder van gingen lopen....

  17. #63
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Dan neem ik aan dat hij de bemanning op de boot als dessert mosterd gaf in plaats van pudding. Dat was smullen geblazen voor ze en die ouwe slijper wist natuurlijk dat ze er harder van gingen lopen....
    Nou, mijn grootvader op de grote vaart zei eigenlijk altijd: "Geef ze mosterd elke keer, dan neuken ze als een echte Bosbeer"

  18. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (18 augustus 2011)

  19. #64
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Interesse in Libi wordt ook gewekt... mede door een bevriend ijsbeertje die anders nogal kieskeurig is.

    Wat is haar dag/uurrooster zo mocht iemand dit weten
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 augustus 2011 om 01:15
    Pain is weakness leaving the brain !

  20. #65
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Interesse wordt ook gewekt... mede door een bevriend ijsbeertje die anders nogal kieskeurig is.

    Wat is haar dag/uurrooster zo mocht iemand dit weten
    ja joh vraag meteen naar een gespecificeerd urenrooster ....met aanwezigheidsgarantie , en annuleringen moet ze zeker ook minstens 24 uur van tevoren doorgeven?
    trouwens je weet toch dat deze dames geen roosters hebben, het zijn ten slotte vrije beroepsbeoefenaars
    (L) NCV (L)

  21. #66
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Helaas vandaag de hele dag geen internetverbinding met GT. Een paar x naar de thekevrouwen geweest en het zou goedkomen zeiden ze, maar er kwam helemaal niets. Ik heb het binnen en buiten geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Was wel een lekkere dag vandaag in GT, veel beren en vrouwen lagen of zaten in de tuin. Met beren was het redelijk gevuld, maar zeker niet hinderlijk druk. Om een uur of 2 waren er nog niet veel vrouwen, pas rond 16.00 uur begon het een beetje binnen te lopen. Een greep uit de dames, al is het een beetje mosterd na de maaltijd: Celina, Anita, Elly, Nora, Maxi, Denise, Mara, Laura, Hani, Shakira, Anastacia, Nancy, Veronica, Mandy, Asia, Elisabeth, Christina, Angelina, Lisa, Tanya, Jenny, Lovely, Luana, Julia, Sonja met krullenvriendin waarvan ik de naam weer ben vergeten, Sheila, Valeria, Anna, Nika, Gigi, Nicolle en zeker nog 30 anderen.
    Ooh Anastacia, hoop dat ze er vrijdag ook is.

  22. #67
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    libi staat niet op het lijstje maar die was er toch wel? in ieder geval bedankt voor het alsnog posten bosbeer, en GT moet echt even een nieuwe router kopen
    (L) NCV (L)

  23. #68
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    iPad geen verbinding iPhone wel .. Nu nog een beer die me ginger in de armen drukt en ik ben weer een aantal 100 lichter en een illusie rijker


    ---
    - Sent from my iPhone using Tapatalk
    (L) NCV (L)

  24. #69
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    libi staat niet op het lijstje maar die was er toch wel? in ieder geval bedankt voor het alsnog posten bosbeer, en GT moet echt even een nieuwe router kopen

    Ja, sorry, was ik vergeten erbij te zetten.'s nachts heb ik thuis op de bank het lijstje samengesteld.hoe kon ik haar vergeten??

  25. #70
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    libi staat niet op het lijstje maar die was er toch wel? in ieder geval bedankt voor het alsnog posten bosbeer, en GT moet echt even een nieuwe router kopen
    Je hebt helemaal gelijk, Jacky. Het is al vele weken klote met die verbinding. Wat kost een router? Ik denk een hele goeie voor 75 euro. Dat is voor GT wel een behoorlijke kostenpost natuurlijk..... Misschien een idee om vanaf morgen elke dag met de pet rond te gaan daar?

  26. #71
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    op deze manier (met een GT router die niet naar behoren wil functioneren) valt dit topic lelijk in het water...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  27. #72
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    ja joh vraag meteen naar een gespecificeerd urenrooster ....met aanwezigheidsgarantie , en annuleringen moet ze zeker ook minstens 24 uur van tevoren doorgeven?
    trouwens je weet toch dat deze dames geen roosters hebben, het zijn ten slotte vrije beroepsbeoefenaars
    Zo'n vijandige reactie zeg, jij en de rest weten heus wel wat ik bedoel.

    Of komt het door het gemis aan Marijke ?
    Pain is weakness leaving the brain !

  28. Onderstaande 2 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 augustus 2011),NikXXX (22 augustus 2011)

  29. #73
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Haha goeie costana... Ja Marijke hè haha... Deze Libi gaat boven Marijke voor mij hoor

  30. #74
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Zo'n vijandige reactie zeg, jij en de rest weten heus wel wat ik bedoel.

    Of komt het door het gemis aan Marijke ?
    Arme kerel, Heb je lang moeten nadenken voordat die diepzinnige en inventieve opmerking aan je brein ontsproot? lekker origineel ben je, die had ik nog niet eerder gehoord om heel eerlijk te zijn had ik wel wat beters verwacht dan zoiets infantiels cq simplistisch.

    nu weer ontopic (tenminste, een reactie op jouw uitlating ten aanzien van mijn reactie) : ik dacht dat je er de humor wel van inzag....vond dat er geen vileine toon in mijn reactie zat, maar soms komen dingen misschien anders over dan dat ze bedoeld zijn.
    het vragen van de uren waarop iemand beschikbaar is, mijn (per definitie subjectieve) mening is dan altijd: bel GT of iemand er is, vraag bij een klik een telefoonnummer of stuur een ijsbeer die haar wellicht al wat beter kent een pm.
    heb de laatste tijd teveel repetitieve vragen gezien van diverse beren zoals: is x er? is x er morgen? wie weet of x er zaterdagavond is? hoe is de line up vandaag? is er iemand die even snel kan doorgeven wie er zoal zijn? enz

    o.a. Badslippers heb ik hier al eens op ludieke/ sarcastische wijze op zien reageren.

    En als je mijn posts zou lezen dan zou je weten dat ik me de laatste tijd meer dan uitstekend vermaakt heb op diverse lokaties in Duitsland Dus maak je in ieder geval geen zorgen over mijn behoeften, daar wordt in ruime mate in voorzien, tegen betaling van bepaalde gele, groene en eventueel paarse biljetten.

    Overigens heb ik je, nu ik er aan denk, al eerder negatief in het Marijke topic zien reageren, hetgeen toen ook deels verplaatst is door de mods vanwege irrelevantie (iets in de trant dat het een domme hoer was blabla , en meer uitingen waaruit bleek dat je je een beetje wilde afzetten tegen de hype rondom deze dame ) ik zal niet de moeite nemen om hier het draadje op te zoeken.
    Ieder zijn mening natuurlijk, ik weet dat dit niet het forum van Science of van The Lancet is, maar iets meer nuance zou af en toe geen kwaad kunnen.

    Dus volgende keer aub iets beter je best doen, je kan toch vast wel beter dan dit, hoop ik voor je

    groetjes en een fijn weekend JP
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 20 augustus 2011 om 00:45
    (L) NCV (L)

  31. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 augustus 2011)

  32. #75
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Ik heb beide heren een bedankje gegund omdat ik stilletjes geniet van dit soort gehakketak. Hoort ook bij een forum. En inderdaad JP, Costana kan ook veel beter maar misschien wilde hij er dit keer niet teveel woorden aan vuil maken. Nu de "Router" in "GT" zijn werk niet doet moeten we dit "Topic" op een andere manier in leven houden. Net als in de topsport is een gezonde "Rivalry" een voorteken dat het beste in beiden naar boven wordt gehaald. Dat wordt de komende tijd smullen. Ik zit klaar met popcorn en een halve liter om het mee te mogen maken.

  33. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (20 augustus 2011)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21.

Diamond 468*60   Babylon 468*60