Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 109
  1. #26
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Terug naar Veronika .
    Ben jij helderziend idd na het Italiaanse debacle terug op safe gespeeld...stomende sessie met mijn nieuw liefke
    Veronika is een topdame!!
    Voila en nu een pils von fass want heb hotel geboekt en het zal hier nog erg laat worden...heb zonet een andere heerlijke deerne gespot...

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  2. #27
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Zeer goede sessie van Duitse kwaliteit,Joelle...een pijpwonder
    Klote het bier von fass is betalend vanaf 22.00 maar goed ik probeer de schade te beperken...
    Ik ga nog voor een laatste sessie...ben hier nog niet weg...wordt steeds geiler de ambi met de minuut!
    Zo laatste live report want mijn batterij is bijna leeg...dat is wel een nadeel van me aiped

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  3. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 augustus 2013)

  4. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Je kan ook op kamer gaan om je aiped op te laden natuurlijk, met je liefje (de seks minderd sowieso met liefjes na een tijdje) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. #29
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Na een dagje shoppen in Essen een uurtje geleden neergestreken in DV. Eerst de kat uit de boom gekeken en enkele ex-LR en ex-PHG dames goeiedag gezegd. Daarna wat gegeten, niks op aan te merken.

    Momenteel zijn de vrouwen in overschot hier. Veel roemsen en een handvol andere nationaliteiten. Een aantal dames kan Tieg wel bekoren. Eens kijken wie ik uitnodig voor meer.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  6. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (19 september 2013)

  7. #30
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Korte update :
    Net aan de praat geweest met Tracy, een donkere dame uit de UK. Hele leuke meid om mee te kletsen maar niet mijn type. Toen ik haar dat op een beleefde manier duidelijk maakte, zei ze heel gevat:"Well you're the only guy in the bar so it was worth trying". Om maar even aan te geven hoe de situatie hier is.

    Ik voel me een beetje loslopend wild dus denk dat ik maar even de sauna induik...

    Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  8. #31
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    5 mei 2024 @ 13:18
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.163 in 2.567 posts

    Standaard

    Op vrijdagavond was het bepaald retedruk in DV, 40/50 dames waaronder 5 donkere dames, wederom een boel ex-PHG-dames gespot waaronder de lichtelijk ergerlijke Tila die pondjes en slechte manieren heeft bijgewonnen, en in haar geval kan dat tellen. Voorts veel beren aanwezig, er werd driftig gekamerd, wachttijden gesignaleerd zonder ergerlijk te zijn, behoorlijk binnen de perken. Weinig te mopperen, BBQ prima, personeel voorbeeldig, sfeer okidoki, vuurwerk boven de tuin en lichtjes overdrijvend gesteld uiteraard ook in de kamer...

  9. #32
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Ik zit sinds 12u30 in DV. Voorlopig is het heel rustig. Ik heb daarnet 6 vrouwen geteld tegenover 8 mannen. Lekker ontbijtje genuttigd en nu is het wachten op Knaktuut en Licky Luke die tegen 14u zouden moeten aankomen. Misschien in de tussentijd toch maar eens uitkijken naar een meid voor mijn eerste kamergang.

  10. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 7 januari 2014)

  11. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Lekker ontbijtje genuttigd en nu is het wachten op Knaktuut en Licky Luke die tegen 14u zouden moeten aankomen. .

    Nou ja zeg..... Had ik dat geweten dan was ik ook gekomen en hadden we kunnen kaarten. Zit nu thuis patience te spelen 😞

    Die sjengen toch........ Veel plezier!
    En Garde

  12. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 januari 2014)

  13. #34
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Nou ja zeg..... Had ik dat geweten dan was ik ook gekomen en hadden we kunnen kaarten. Zit nu thuis patience te spelen ��

    Die sjengen toch........ Veel plezier!
    Beste kerel, dat kun je toch op de agenda van dit en dat ander forum zien?
    Maar goed, ik zal proberen om je de volgende keer een seintje te geven!

    Onderstaand alvast een overzichtje van mijn planning:
    - maandag 13 januari naar SixSens (met o.a. Knaktuut)
    - vrijdag(avond) 17 januari naar Samya (1e keer)
    - 24+25 januari Haus Panthera (maar dat wist je al)

    In februari wordt in ieder geval Planet Eden en Haus Panthera bezocht (waarschijnlijk ga ik daar mijn verjaardag vieren, niet verder vertellen!)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  14. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 8 januari 2014)

  15. #35
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.687
    Discussies
    127
    Thanks
    12.022
    Thanked
    18.427 in 6.038 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Beste kerel, dat kun je toch op de agenda van dit en dat ander forum zien?
    Maar goed, ik zal proberen om je de volgende keer een seintje te geven!

    In februari wordt in ieder geval Planet Eden en Haus Panthera bezocht (waarschijnlijk ga ik daar mijn verjaardag vieren, niet verder vertellen!)

    My lips are sealed, mijn naam is Haas! 🙈🙉🙊
    Maar dat jij een vet probleem hebt is na dat Appen natuurlijk wel duidelijk: no more candlelight jacuzzi met je lieffie 😎 .
    Alhoewel ze vast wel vergevingsgezind zal zijn en niet eens alleen uit eigenbelang.... Licky Bastard!



    Trek het je vooral niet aan mbt de agenda: ik had zelf inderdaad niet goed gekeken. Via Tapatalk ziet dat topic er anders uit dan op de website.
    Jouw cq jullie agenda matched de komende weken helaas niet.
    Deze week geen ruk te doen maar daarna 2 weken behoorlijk bezet met m'n eigen uren te declareren en dan vallen mijn bezoekjes meestal spontaan en ongepland danwel op uitnodiging van bekende dames met hun niet te weerstane berichtjes ;-) .
    Do 9 jan naar Sixsens om de maroc Katja S. lookalike te laten stoppen met die mails :-)
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 8 januari 2014)

  17. #36
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Do 9 jan naar Sixsens om de maroc Katja S. lookalike te laten stoppen met die mails :-)
    Ik ga morgen ook naar Sixsens, van 11u tem 17u. Geef maar een seintje als je eens irl wil kennis maken!

  18. #37
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het gehalte aan aantrekkelijke blonde dames is hoog. Ben net met eentje naar de kamer geweest waar ik even de naam niet van weet; was wel heerlijk dat dat lekkere stoot na het klaar komen in haar mond gewoon door bleef .
    Een club naar mijn hart als ik dat zo lees. Jammer dat je haar naam niet meer weet. Zaterdag 8 maart eens poolshoogte gaan nemen.

  19. #38
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Nu al druk met dames maar rustig met beren.Al 4 duitse dames ontmoet waarvan er 1 een Sarah Jessica Parker lookalike Is. Ik ben er mee op de kamer geweest maar de service was minimaal of bijbetalen voor extra's zoals tongzoenen. Geen herhalingsgevaar. Caro heet ze, 20 jaar a cup je. Is wel een schatje.

  20. Onderstaande 2 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 8 maart 2014),Sjeufke ( 8 maart 2014)

  21. #39
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.249
    Discussies
    50
    Thanks
    12.609
    Thanked
    4.378 in 1.825 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Nu al druk met dames maar rustig met beren.Al 4 duitse dames ontmoet waarvan er 1 een Sarah Jessica Parker lookalike Is. Ik ben er mee op de kamer geweest maar de service was minimaal of bijbetalen voor extra's zoals tongzoenen. Geen herhalingsgevaar. Caro heet ze, 20 jaar a cup je. Is wel een schatje.
    Sarah Jessica Parker looks like a boiled horse.

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  22. #40
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Niet met live want ben al onderweg naar huis. 2e sessie met Erika. Zeer mooie en leuke meid. Helaas weer geen TZ en ik moest voorzichtig zijn met tepels en met likken. Wel erg lekkere seks gehad met haar en met de nodige humor.

  23. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 8 maart 2014)

  24. #41
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansdordt Bekijk bericht
    Sarah Jessica Parker lookalike
    Oeps foutje. Ik bedoelde eigenlijk Jennifer Aniston.

  25. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 maart 2014)

  26. #42
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    25 juli, live uit Dolce Vita:

    Weer: zonnig met enige bewolking, 19 graden

    Line up vrouwen: rond 15, erg matig

    Entree: voor 14:00 betaal je 35 Euro

    Ik was gister in Living Room en had overnacht in Düsseldorf. Ik dacht laat ik vandaag nog even een half dagje naar Dolce Vita gaan alvorens naar huis te gaan. Er is een verbouwing gaande in Dolce Vita. De tuin is verbreed en de buitenserre is afgebroken en is nu een bouwkeet waar bouwvakkers rondlopen. Dan zat ik daarnet aan de bar tussen topless vrouwen en de bouwvakkers die glimlachend naar binnen zitten te turen.

    Op de bar staan van die champagneflessen met briljanten in de vorm van doodshoofden. De gangpaden zijn bedekt met lichtblauwe LED-strips en er is een pyramide-achtige serre aangebouwd met van die protserige leren fauteuils. De lampenkappen bestaan uit gouden gordijntjes. Je moet er maar van houden. De doucheruimte beneden is echt goor, heel donker en overal schimmel. Toen ik binnenkwam, had ik meteen zin weer weg te gaan.

    Het restaurant is vreselijk klein. Er staan maar 2 tafels en de trap naar de omkleedruimte is zo smal dat je alleen in je eentje de trap kunt nemen. Het zal wel
    niks worden vandaag. Line up is ook niet erg indrukwekkend.

  27. Onderstaande 4 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (25 juli 2014),noglangnietuitgewandeld (25 juli 2014),papi (26 juli 2014),Sjeufke (25 juli 2014)

  28. #43
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    2de update: het eten is echt uitstekend. Maar de line up is zo slecht dat ik de tent nu ga verlaten. Dolce Vita is niet mijn club. Ik heb nog wel een tijdje zitten babbelen met een vriendelijke Duitser over de geschiedenis van Europa, wat dan ook de highlight van de dag was. Normaal gesproken zouden de vrouwen dat moeten zijn.

  29. Onderstaande 3 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    berwick (27 juli 2014),noglangnietuitgewandeld (25 juli 2014),Sjeufke (25 juli 2014)

  30. #44
    Geregistreerd
    14 juni 2006
    Last Online
    12 mei 2024 @ 12:01
    Berichten
    142
    Discussies
    0
    Thanks
    115
    Thanked
    84 in 36 posts

    Standaard

    Oei, bedankt voor je verslag Bergm550. Dit klinkt niet zo fraai, ik heb nog een vrijkaartje liggen voor deze club, maar twijfel nu wel heel erg of ik deze moet gaan verzilveren en de lange tocht naar Düsseldorf moet gaan maken? Misschien anders maar in combinatie met een andere club, een soort plan B achter de hand te hebben zeg maar.

  31. #45
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Vandaag nog eens in DV beland. Bewust voor een dinsdag gekozen omdat het nu FKK is. De barruimte ziet er na de verbouwing heel ruim en mooi uit, het restaurant is nu wel maar aan de heel kleine kant. Of misschien heb ik een deel van het restaurant nog niet gevonden

    Enfin. Ik heb tijd, dus ik ga rustig de kat uit de boom kijken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  32. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (20 januari 2015)

  33. #46
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Vandaag nog eens in DV beland. Bewust voor een dinsdag gekozen omdat het nu FKK is. De barruimte ziet er na de verbouwing heel ruim en mooi uit, het restaurant is nu wel maar aan de heel kleine kant. Of misschien heb ik een deel van het restaurant nog niet gevonden

    Enfin. Ik heb tijd, dus ik ga rustig de kat uit de boom kijken.
    Volgens mij is het restaurant niet veranderd en dus nog even klein... met twee of drie tafeltjes...
    Het buffet staat nu in het restaurant dus dat is misschien wat het kleiner maakt?

    Of was mijn voorlaatste keer zo lang geleden dat ik het me niet meer goed kan herinneren?
    Tja, ik wordt ook een dagje ouder... en Mandy heeft destijds voor een prettige back-out gezorgd...

    Veel plezier vandaag!

    N.B. Een bezoekje aan de (Nederlandse) masseur Rob is aanbevolen!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (20 januari 2015)

  35. #47
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Momenteel in de bar aanwezig: 1 man (ikke) en 7 naakte vrouwen, waarvan er slechts 2 in aanmerking komen voor een kamergang. Ik denk dak me rustig een colaatje ga bestellen en een beetje aan de bar ga hangen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  36. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (20 januari 2015),Oudebelg (20 januari 2015)

  37. #48
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Volgens mij is het restaurant niet veranderd en dus nog even klein... met twee of drie tafeltjes...
    Het buffet staat nu in het restaurant dus dat is misschien wat het kleiner maakt?
    Je hebt gelijk. Het is inderdaad omdat het buffet nu in het restaurant staat, dat het nog kleiner lijkt. Het is verder niet veranderd. Enfin, genoeg over dat restaurant, over naar de vrouwen! Of toch nog niet, want veel interessants heb ik nog niet gezien Dan maar een pintje van het vat drinken
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (20 januari 2015),Tjeppah (20 januari 2015)

  39. #49
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Berichten
    2.040
    Discussies
    207
    Thanks
    1.738
    Thanked
    5.586 in 1.462 posts

    Standaard

    En ik ga DV na 3,5u al weer verlaten. De sfeer is me te doods en er is geen enkele meid aanwezig waar ik absoluut mee wil kameren. Duitse Esther, met wie ik eerder al 2 keer gekamerd heb en een klein 29 jaar jong Bulgaars onderdeurtje zijn er bijna in geslaagd me tot een neukbeurt te verleiden, maar uiteindelijk is het 2 keer net niet geworden.

    Het voorbije uur is me er een beetje teveel aan geweest. Elke vrouw trok een lang, verveeld gezicht en de mannen zagen er al niet veel vrolijker uit. Ik begon er zelf depressief van te worden en dan weet ik dat het tijd is om te vertrekken. Dan kom ik sowieso niet meer aan neuken toe.

    Met een kameraad er bij was dit bezoek aan DV ongetwijfeld positiever verlopen, maar nu eindigt het dus een beetje op een sisser af. Maar niet getreurd: op naar Samya, waar ik vermoed dat mijn Bulgaarse furie mij en mijn centjes met open armen en benen zal ontvangen.

    DV ziet me dit jaar zeker nog eens terug, maar een volgend bezoek zal waarschijnlijk pas voor de zomer zijn, op een mooie, zonnige dag
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  40. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (20 januari 2015)

  41. #50
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:44
    Berichten
    1.241
    Discussies
    85
    Thanks
    839
    Thanked
    1.696 in 696 posts

    Standaard

    Zo de eerste sessie zit er al weer een 3 tal uurtjes op. Nu maar weer eens op zoek naar een nieuw lekkertje. Er zijn net nog een aantal vrouwen bijgekomen. Ik denk nu toch zo'n 30 mannen en ca 25 vrouwen

  42. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 maart 2015)

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Babylon 468*60   Freude 468*60