Pagina 49 van 56 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.225 van 1384
  1. #1201
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ach ja, sommigen mogen hier (en in zijn algemeenheid) alles zeggen en anderen niet.
    Niets van aantrekken joh. Zo belangrijk is dit hele gebeuren nu ook weer niet.

  2. #1202
    Geregistreerd
    1 februari 2017
    Last Online
    23 februari 2019 @ 21:00
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    [IMG]BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.[/IMG]

    Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.

    Mag ik vragen waarom zij het legendarische Erosmonster genoemd word .

    Ik wou eens bij een iets oudere Dame gaan , en ze was in het begin best vriendelijk. Ze vroeg al onmiddellijk geld bij en ik dacht ... nope . Ik heb voor 30 euro best al super ervaringen gehad in DB maar dit was waardeloos, had ik beter thuis in de toilet geschoten !

    Trouwens voor 50 euro nog een mooi half uurtje gehad op de luikersteenweg vandaag . Maar DB blijft me toch meer aantrekken .

    Groetjes B E

  3. #1203
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Erosmonster is hoe zij al sinds ze in dat laufhaus in Krefeld werkte wordt genoemd op de duitse forums. In Duisburg noemt zij zich Lady Larissa of zo iets tenzij ze haar naam heeft veranderd.

  4. #1204
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zal de keizer dan ook wat zeggen......
    Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
    en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30
    op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club

  5. #1205
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    op de vulkaan heb je hoog vliegers net zoals in een sauna club op de vulkaan heb je ook laag vliegers net als in een sauna club
    Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #1206
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gelukkig ken jij de plek het beste waar de laagvliegers zich bevinden
    mijn dames keuze heeft nooit slecht uitgepakt af en toe een rotte appel zowel op de vulkaan als in de sauna clubs maar een goede fruit teler kan de rotte appels scheiden

  7. #1207
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Jonguh...MrZwams....er is geen ijsbeer die er verzorgder uitziet als ik en ik betaal die wijven nog eens goed bovendien.
    Hoe kan het dat ik op de Vulkan telkens weer wordt opgelicht door die stomme wijven daar en in de clubs alleen maar top dienstverlening geleverd krijg? Gisteren nog in Villa Marisol jonguh...een topsessie gehad met Ebru.

    Trouwens, als ik het gelul bekijk in deze tread over die achterlijke bordeeltjes in Duisburg en lees hoe die Vulkanpromoters elkaar bejegenen, op welke manier ze schrijven over deze vieze buurt dan zet ik grote vraagtekens bij hun geestelijk nivo

    Wat een kleuterklas nivo en aanstellerij zeg! Dit zijn uitspraken van personen die het IQ nivo hebben van de gemiddelde doppinda lijkt mij. In ieder geval lijken mij deze jongens geen volwassen kerels Het zegt in mijn optiek veel over het soort types die in dat 'Vulkanie rondlopen. Ze passen precies bij die achterlijke wijven daar.
    Ik las trouwens net een prive bericht van een beer die ook dat zogenaamde Vulkan droomland had bezocht. Was geen zak te doen schreef hij me en allemaal lelijke wijven. Dat zegt wel veel.
    ik zal vanavond is een kijkje gaan nemen op de vulkaan het is immers weekend en ik ben er wel aan toe na 3 weken droogstaand

  8. #1208
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ach als er op de Vulkan niets te neuken valt dan kun je altijd Lydia nog bezoeken, die zit immers toch vlakbij.



    http://www.kaufmich.com/SklavinLydia
    Laatst gewijzigd door Limburger; 17 februari 2017 om 17:32 Reden: link vergeten

  9. #1209
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik zeg.....DOEN

  10. #1210
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een lekker wijf. Jammer dat ik nooit in de buurt van de Vulkan ben. Heb je nog meer tips Limburger?
    Pluk de dag of een bloemetje

  11. #1211
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
    Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
    Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
    Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....

  12. #1212
    Geregistreerd
    26 december 2011
    Last Online
    20 maart 2024 @ 13:21
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    162
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    ziet er wel erg Halal uit

  13. #1213
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Eten jullie wel eens bij die snackbar? Twee weken geleden geprobeerd. Ik vond het niks. Alleen vette friet zoals hier in Nederland. Dan loop ik liever door naar het centrum; veel lekkers te halen daar.

  14. #1214
    Geregistreerd
    1 februari 2017
    Last Online
    23 februari 2019 @ 21:00
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .

    Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.

    Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?

    Groetjes B E

  15. #1215
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Als je een ander niet in zijn waarde laat, zoals in dit topic vaak gebeurt....heb je geen recht van spreken.!
    Ik denk dat dit topic bedoeld is om elkaar zo goed mogelijk te informeren...en niet elkaar te bekritiseren....waar het beter, slechter, gevaarlijker, goedkoper, lelijker, mooier..enz is....dat is namelijk voor iedereen anders..
    Ik geef hier mijn mening, en zal NOOIT op een ander reageren....denk daar zelf ook eens over na...!!
    Ik bezoek regelmatig de Vulkaan,saunaclubs, parenclubs enz enz....
    Beste brave zodensteker Trigger,

    Ik begrijp jouw reactie best wel. Doch, over een jaar, twee jaar.....?!
    Ik ben hier ook ooit lid geworden, nog niet eens zo heel lang geleden als het braafste jongetje van de klas.
    Met alle positieve bedoelingen veel verslagen en recensies geschreven.....meestal zonder commentaar van andere leden, maar ook soms behoorlijke ongenuanceerde kritiek gekregen. Het hoogtepunt was dat iemand mijn auto in de fik wilde steken bij Haus Panthera, omdat ik Michelle bezet hield (tja, ......die kon ook blasen als een ......).

    Anno 2017 denk ik er heel anders over. Alle 'kritieken' moet je hier door een gefilterde bril bekijken. Er zijn leden die gewoon lekker de knuppel in het hoenderhok gooien om een discussie op gang te brengen. Ik steek de hand in eigen boezem. Ik houd er wel van om onder andere gewaardeerd lid 'deket' eens van een ongenuanceerde reactie te voorzien. Uiteraard om hem uit de tent te lokken..... . Dat lukt dan elke keer weer! . Ik kom 'deket' regelmatig tegen in clubs. Altijd gezellig met deze ouwe geile bok. Deze kleine Roemenië-fanaat is ook gepokt en gemazeld! Laat ik het dan nog maar niet over dat gehucht onder de rook van Brussel hebben....Anders, ander, leggen.....godver ik kom er niet op.

    Kortom Trigger, de soep wordt niet zo het gegeten als opgediend!

    Succes hier!
    Sjeuf

  16. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (19 februari 2017),noglangnietuitgewandeld (21 februari 2017)

  17. #1216
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E Bekijk bericht
    Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .

    Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.

    Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?

    Groetjes B E
    Gewoon zeggen dat je geen geld hebt.

  18. #1217
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    bezeting vulkaan vrijdag 17-02 formidabel een nieuwe aanwinst op kamer 406 van eros 26 een mooie Braziliaanse huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil

  19. #1218
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:39
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E Bekijk bericht
    Nee bij die snackbar nog nooit gegeten , ben een beetje wantrouwig als het op dat soort etablissementen aankomt .

    Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.

    Beginnen jullie te duwen en trekken om los te geraken of hoe geraak je uit zo een situatie ?

    Groetjes B E
    Gewoon een hoop kleingeld in je broekzakken doen, dan kun je lachen
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  20. #1219
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E
    Een andere vraag ; dinsdag werd ik tot 2 keer toe bijna een kamer ingetrokken , de eerste vrouw , een Afrikaanse , omarmde me en wou niet meer loslaten ! Zonder kracht te gebruiken kwam ik niet los . Ik wil natuurlijk niks forceren want dan ben ik het straks ook nog geweest. De tweede een jonge Duitse sleurde me echt de kamer in !! Niet weg te geraken ... na 10 min als een stok stijve paal in haar greep te staan liet ze uit ellende dan toch eindelijk los ... man man is dat vervelend . Zoude ze zo wanhopig zijn en al lang geen klant meer hehad hebben of is dat normaal.
    Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.

  21. #1220
    Geregistreerd
    1 februari 2017
    Last Online
    23 februari 2019 @ 21:00
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Het is bekend dat er wijven op de Vulkan zijn die wandelaars hun kamer intrekken of lokken met een smoes en dan dreigen om de bewaking te roepen als die besluit weer weg te gaan zonder sex te hebben met haar. Kijk dus maar uit.
    Ja dat wil ik maar net voorkomen !

    Ik moest me echt loswrikken en ze bleef maar achternalopen.
    Weg daar dacht ik !!

    Dat met dat kleingeld eens proberen !! Ineens zo een hoop 50 centen uit de broekzak toveren 😂

    Vanavond nog eens een kijkje nemen ! Hopelijk kan ik op men gemak de harde werkweek afsluiten !

    Groetjes B E

  22. #1221
    Geregistreerd
    5 juni 2015
    Last Online
    3 november 2019 @ 15:56
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    heeft er iemand iemand ervaring met sonia een Afrikaanse van ik schat zo'n 20-25 jaar in haus 11-15 ?

  23. #1222
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    bezeting vulkaan vrijdag 17-02 formidabel een nieuwe aanwinst op kamer 406 van eros 26 een mooie Braziliaanse huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil
    Dit is onzin. Ik ben met mijn collega afgelopen zondag nog op de Vulkan geweest. Hij wilde er graag naartoe, mijn idee was het niet.
    We hadden beiden een erg geslaagd dagje Golden Time achter de rug. Ik heb 2 uur liggen rollenbollen met de lekkere Duitse Sophie. Deze Duitse dame in Golden Time biedt een geweldige dienstverlening en qua uiterlijk kan ze zo de playboy in. Ongelovelijk gewoon wat je voor je geld krijgt in Golden Time. Er lopen daar alleen maar fotomodellen rond en het eten en de wellness is er gewoon perfect. Hier kom ik zeer snel weer terug!
    Nou ja, we kwamen op de terugweg van Golden Time toch langs Duisburg en mijn collega wilde graag nog even rondlopen op de Vulkan. Ik maar aan toegegeven in de hoop dat Nita en Milana die avond ook zouden werken. Maar dit was weer ijdele hoop. Beide dames niet aanwezig terwijl hun namen nog wel aangeplakt waren op de ramen van de kamers. Er waren gewoon afgelopen zondag zeer weinig dames aanwezig. Wel hebben ze op iedere deur een A4 tje geplakt met een naam erop terwijl je nooit een dame in de kamer ziet. Ik denk dat dit gewoon nepperij is en de bazen van die bordelen gewoon daarmee de indruk willen wekken voor de belasting dat alle kamers bezet zijn terwijl dit niet zo is. Ik denk dat er op die manier veel geld wordt witgewassen daar. Zogenaamd komt er veel geld binnen door kamerverhuur terwijl dit niet zo is. Jaja....ik heb ze wel door. De dames die aanwezig waren waren gewoon erg lelijk. Een echte domper als je net uit Golden Time komt. Dan zie je echt wel het verschil tussen een saunaclub en een raambuurt.
    Maar goed, mijn collega had een redelijk toonbare dame gezien die hij wel wilde neuken. Haar naam is Ebru en werkt op kamer 112 van het Eros gebouw. Op zich zag ze er wel redelijk uit en ze heeft een mooie kont en lekkere tieten. Op het A4 tje van haar raam staat dat ze Duits Turks is, Ik had meteen al mijn bedenkingen bij deze dame. Als je haar aanspreekt voor de kamer komt ze koel over als een ijskonijn. Maar goed, wij zagen de kerels er in en uit lopen in haar kamer. Zij leek wel kontinu geboekt te worden en werkte de ene naar de andere kerel af en wij dachten dus dat het wel goed zou zitten. Waarom zou ze anders zo goed geboekt zijn?
    Mijn collega dus bij Ebru naar binnen. Ik ben op het hoekje van het gangpad blijven staan. Voor de lol de tijd bijgehouden. Hij had haar voor 30 geboekt en voor dit bedrag beloofde ze voor de kamer, pijpen en neuken met meerdere standjes voor 20 minuten. Mijn collega ging om 21.42 de kamer binnen en kwam er naar zeggen en schrijven om 21.50 weer uit. En dat zwaar teleurgesteld. Eenmaal na overgave van het bedrag deed Ebru helemaal niets. Ze wijgerde volgens mij collega haar topje en slip uit te doen. Ze wilde dit wel doen maar daarvoor zou mijn collega dan 50 extra moeten overhandigen. Nou, dit had ze dus voor de kamer er maar voor het gemak niet bij verteld. Gewoon weer een grote scam dus dit vieze wijf zoals al die andere vieze wijven daar. Mijn collega heeft na 8 minuten maar de kamer verlaten want dit zou toch niets meer worden. ik kon er wel om lachen hoor. Hij was immers maar 30 kwijt dus de schade was ditmaal nog beperkt gebleven. Nogmaals zei ik tegen hem dat ik nooit meer in de leugens van die Vulkan dames ga trappen. Ik had die dag mijn kruid al ruimschoots verschoten bij Duitse Sophie in Golden Time en ook totaal geen behoefte om op die Vulkan nog een TMM mee te maken. Onverrichter zaken heb ik die Vulkan samen met mijn zwaar teleurgestelde collega verlaten. In de auto zei hij tegen mij dat het voor hem nu ook wel de laatste keer was geweest dat hij de Vulkan bezocht had. Gewoon 1 en al ellende en oplichterij daar. En nee Mr Swams, wij zijn beiden zeer verzorgde heren en zien er allesbehalve uit als vieze landlopers. Wij zijn beiden accountmanagers dus altijd netjes gekleed, verzorgd en een lekker luchtje op.
    Wat de Vulkan promotors hier ook trachten te beweren, wij weten wel beter. Die Vulkan is gewoon 1 grote scam!!!

  24. Onderstaande 4 leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (23 februari 2017),Nedlovefkk (21 februari 2017),noglangnietuitgewandeld (21 februari 2017),toyota (22 februari 2017)

  25. #1223
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    De vulkaan ..ik ben er jaren gekomen....is de platvloerse sextempel die er bestaat tegewoordig.
    Lelijke vrouwen...in de zin van figuur en oplichterij.
    Mij zie je er niet meer ..!!!

  26. Onderstaande 2 leden hebben Trigger bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (28 februari 2017),toyota (22 februari 2017)

  27. #1224
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Dit is onzin. ....
    Die Vulkan is gewoon 1 grote scam!!!
    Rara, waarom is het altijd TrollMeister die problemen krijgt met de dames? ) Ben zelf nog nooit belazerd. Je stelt de vraag zelf al als er zoveel klanten bij die dame komt dan krijgt ze klanten genoeg. Als je geen goeie service geeft als dame dan vlieg er sowieso uit vanwege de hoge huurkosten. Het is de wet van Darwin.

  28. #1225
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    huis 21 is besloten wegens renovatie huis 25 krijg een nieuwe vloer de vulkaan staat niet stil
    Na maanden weer eens de Vulkan bezocht.
    de duisburg spesjalist schrijft de halve waarheid. Ja, huis21 is gesloten. Verder van haus48 de bovenverdieping dicht, haus17/19 achter bovenverdieping geen dames en niet meer dan 8 werkende dames daar geteld op primetime om 21.00.
    Verder vooral langs dichte deuren met naambordjes gelopen. Geen hond gelooft meer dat die kamers allemaal bezet zijn, ook gezien het geringe aantal wandelaars en de uitgestorven parkeerplaatsen. Compleet vergane glorie. Mij zien ze er niet meer.

  29. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (28 februari 2017),Nedlovefkk (25 februari 2017)

 

 
Pagina 49 van 56 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

FKK Artemis 468*60