Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Tip (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Tip (GT)

    Naam : Tip

    Haarkleur/-lengte : zwart halflang.

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Slank , a-b-Cupje

    Nationaliteit/Taal : Thais, beetje Engels en Duits

    Leeftijd : ± 22 jaar

    Tatoeages/Piercings : diamantje in neusvleugel

    Service :Goed. zoenen, beffen, aftrekken,NMC, PZC, FT.

    Bijzonderheden : Mooi en lief meisje, wel snel afgeleid.



    Na de Chinese Lin en het eten nog even met deze Thaise jongedame op pad geweest, op advies van enkele andere ijsberen :thefinger .
    Was een prettige ervaring met een meisje met uitstraling en ook heel lief, maar ik had het gevoel dat ze op haar tandvlees liep, later bleek dat ze er in enkele dagen toch al veel te verwerken had gehad, ondanks dat alles deed ze haar best, wel vroeg ze of ik er geen vingers in wilde duwen, was een beetje rauw van binnen, hoe zou dat nu komen? Al met al was het toch zeer prettig met een meisje die zowaar mij de prijs liet bepalen !!!
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Tip ? is het niet chop ?

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Tip is Tip en een aanwinst

    Deze dame heet echt Tip. Buiten dat ze inderdaad mooi is, is de service erg goed en uitgebreid. Ik geloof niet dat er veel geweigerd zal worden. Bij haar service hoort ook anaal.

    Dit meisje heeft haar opleiding in Pattaya, het Thaise Sodom en Gomora, genoten. Dat zegt wellicht genoeg.
    Ze moet echter nog wel wennen. De "relaxte" manier van prostitutie bedrijven uit Thailand (1 a 2 mannen per dag en vaak long time) is nu vervangen door lopende band werk in GT. Geen wonder dat ze af en toe er even door zit. Ze zal nog het nodige moeten leren, maar zoals alle GT-gangers weten, dat zal met Thaise meisjes, leergierig als ze zijn, zeker goed komen.

    Maak je echter geen illussies als ze de prijs aan je overlaat. Ze gokt erop dat je toch wel het juiste bedrag geeft en vaak geef je dan uit een soort "goedheid" meer. Ik betrap mij zelf daar toch telkens op. Een kleine afwijking naar beneden wordt nog wel eens geaccepteerd om klantenbinding te krijgen, maar als je ver onder de GT-tarieven gaat zitten zul je toch echt een discussie krijgen. Probeer het maar het, zou ik haast zeggen.
    Wees echter wel eerlijk tegen dit meisje: ze kan het geld (zeker de niet zichtbare foois) goed gebruiken en laat je niet verblinden door de omzet die ze genereert.

    Een aanwinst voor GT.

  4. #4
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Tip werkt sinds een paar weken in GT. Ze is een vriendin van Fon (dus ook Thais). Normaal val ik niet zo op Thaise dames (muv Fon) maar haar geile lach trok me over de streep. Tip praat nauwelijks Duits en een klein beetje Engels. De conversatie was dan ook snel over. Maar de taal van geile sex, daar is ze een kei in.
    Na langdurig kussen kreeg ik een beste pijpbeurt waarbij ballen en de rest niet werden vergeten. Tip heeft kleine schaamlipjes en een erg kleine clitoris, maar het ziet er wel lekker uit. Jammer dat ze niet helemaal geschoren is. Het stoorde echter ook weer niet. Vingeren tijdens het beffen was geen enkel probleem, noch vaginaal noch anaal. Na een paar standjes neuken heb ik het verder maar laten afmaken met hand en mond. Lekker in haar gezicht geMMT't.
    Tip is een lief meisje maar het gebrek aan communicatie was minder. Ze is geen Fon (die staat qua sex toch wel een paar treetjes hoger) maar ze is zeker geen slechte ervaring.

  5. #5
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Tip

    Na met volgens sommige ijsberen mijn meisje bezig te zijn geweest, ook weer even aan Tip liggen sleutelen, gewoon puur voor de geiligheid, even diep laten pijpen en daarna wat standjes gedaan en af laten maken met FT , even een tussendoortje , wel lekker dit soort tussendoortjes.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  6. #6
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Weet iemand of Tip nog werkzaam is in GT ?

  7. #7
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo
    Weet iemand of Tip nog werkzaam is in GT ?
    Als ik 't goed begrepen heb is ze er een tijdje tussenuit, maar komt ze binnenkort weer terug. Ik kan het natuurlijk ook helemaal verkeerd hebben begrepen, door alle opwinding aldaar....:teuflisch

  8. #8
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Ausrufezeichen

    Van een medewandelaar (dit lid is zonder mij geweest... ) heb ik begrepen dat Tip weer werkzaam is in GT..
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 februari 2006 om 14:12
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:53
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.601
    Thanked
    866 in 127 posts

    Frage en wat is met FON?

    ik lees hier van TIP en daarbij denk ik... aan haar landgenote FON. Weet iemand of FON nog bezig is in GT? Als ja, op welke dagen werkt zij?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.