Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 53
  1. #26
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Lorena


    Service: TZ, PZC, NMC, BEFFEN, MASSAGE

    Tijdsduur : Ruim anderhalf uur

    Prijs : Standaard

    Extra’s bij het bezoek: All-in
    Wat is de standaard prijs in Club Estark voor een 1,5 uur met PZC?
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  2. #27
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Wat is de standaard prijs in Club Estark voor een 1,5 uur met PZC?
    3 x 75 eur. Zie vorige bericht

  3. #28
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    En het slapen daar zeker onbetaalbaar in de club zelf
    Het slapen in de club is mogelijk. Een luxe kamer met Jacuzzi á 165 eur. per nacht. Dit volgens info van één van de dames.


  4. #29
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Vanessa Roemeens

    Vanessa : Roemeens

    Figuur: slank met lekkere billen
    Ogen : groen/bruin
    Haren : lang zwart
    lengte : 170 cm lekker
    Borsten : Cup B/C echt
    Tato : een gekleurde onder op de rug
    Taal : Engels,Spaans

    Service : PZC,NMC,Beffen,Zoenen en diverse standjes

    Prijs 30 min E.75,- prijs 45 min. E.110,-

    Deze dame na een aanval van 20 dames maar mee genomen omdat ze zo lekker kon liegen en zo mooi van lach en ogen was.
    Ze vertelde dat ze uit Tjechie Praag kwam maar mijn vraag over de rivier die door Praag stroomt en de prachtige oude brug bleek al dat ze dus uit Roemenie kwam.
    De sex was geweldig en heb haar de tweede dag nog een keer genomen.

    Herhaling : misschien over 3 maanden.

  5. #30
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Bianca Roemeens

    Bianca: roemeens

    Haren : donker blond lang
    Figuur : slank met mooie billen
    Ogen : bruin
    Tato : kleintje schouder
    Lengte : 170 cm.
    Taal: Engels ,Spaans

    Service : PZC,NMC zoenen en beffen

    Prijs : E.75,- 30 min.

    Na een goede sessie met Vanessa deze dame ook maar een genomen.
    Ze was best wel vriendelijk beneden maar op de kamer was ze wat minder werk lustig vond ik.
    Ik heb haar wel op alle manieren gevuld en gepakt maar ze krijgt voor alles een gemiddelde 6.
    Ze zal dan ook geen nominatie krijgen voor de Top 10 van me.

    Herhaling : nee ze was niet slecht maar als een Jansen meisje moet ze meer in huis hebben.

  6. #31
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Dag 1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Roxanna
    Ik liep naar de bar na diverse gesprekken met wat dames te hebben gevoerd die nog geen resultaat op hadden geleverd. Zedd was net terug van zijn eerste ronde en hij deed zijn verslag over zijn ervaring. Naast mij op een kruk zat een slanke blonde dame die mij al een paar keer op mijn schouder had getikt terwijl ik met Zedd aan de praat was. Ik zeg tegen haar "Sorry ik ben even in gesprek met een vriend" en ze liet me weer een halve minuut met rust. Aangezien Zedd enorm populair was bij de dames kreeg hij al snel weer gezelschap en eiste de dame naast me mijn aandacht op. Het gesprek kwam snel op gang en verliep prettig. Daar ik die avond nog droog stond besloot ik een kansje met Roxanna te wagen. Een jonge vrouw met een mooi lichaam en prachtige naturel borsten. Het werd een goed uur op de kamer, meer dan gemiddeld. Een sessie met alles er op en er aan. In het zoenen zeker niet terughoudend of plichtmatig, degelijk pijpen en diverse standjes. Een goed begin van de tweedaagse.

  7. #32
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Dag 1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Elena
    Ik had deze dame afgelopen zomer als eens kort gesproken in een andere club. Door haar bijna spierwitte haar, ranke lichaam en haar opvallende borsten gehuld in een roze visnetje, bleef Elena niet onopgemerkt. Samen met Jansen had ik haar al eens bekeken en wat commentaar gegeven.
    Later op de avond kwam ze langs lopen en knoopten we een gesprekje aan. Als ik nog een keer op de kamer wilde moest ik niet te lang meer wachten dus ik waagde mijn kans met Elena.
    Het was zeker geen slechte kamergang. Toch vond ik haar bij alles net wat te profi. Een herhaling zal niet gemakkelijk plaatsvinden. Vooral gezien het nivo van de andere dames.


  8. #33
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Dag 2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Lorena
    Lorena is de dame met wie ik zowel binnen als buitenkamers de meeste tijd heb doorgebracht. Een relaxte meid met uitstekende looks en een goede performance op de kamer.

    Ik kwam op dag twee samen met Sonny tegelijk binnen na ons bezoek aan New Scandalo. Zedd en Jansen hadden iets met een pinautomaat. We besloten direkt na binnenkomst niet eerst naar de bar te lopen, maar meteen links af te slaan naar het meerokersgedeelte. Het was niet onopvallend genoeg want Sonny werd meteen ingelijfd door Gabriella en haar metgezelle (Lorena) sprak mij aan.

    Ik had vooraf toen we weg gingen uit het hotel een todo-lijstje van 5 dames voor mezelf gemaakt in Estark. Ik had echter niet gerekend op een kamergang in New Scandalo en ook deze Lorena was de vorige dag niet aanwezig. Het plan kon dus de virtuele vuilnisbak in en ik besloot to go with the flow.

    Lorena ontpopte zich als zeer aangenaam gezelschap. Toonde geen enkele haast en leek ook volledig op haar gemak....een speciale ontdeugende look gekoppeld aan haar zachte karakter, gehuld in een mooi en uitdagend setje deden mij besluiten om voor haar te kiezen.

    Om te beginnen mocht ik haar op de kamer uitpakken. Vanaf dat moment ging alles alsof we elkaar al veel langer kenden. Het werd een GFE sessie die ver boven het gemiddelde uitsteekt, een langdurig en gevarieerd liefdesspel waarbij met volle teugen werd genoten. Een ontdekkingsreis die anderhalf uur later leidde tot een knallende ontlading waarbij het even wit werd voor mijn ogen. Na de douchebeurt was ik weer opgeknapt en maakten we onze opwachting beneden in de bar. We namen even afscheid en ik bestelde wat te drinken aan de bar.
    Wat later voegde Lorena zich weer bij me en is tot mijn vertrek haast niet meer bij me weggeweest.

    Over aftersales gesproken.....


  9. #34
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Ijsberen gesignaleerd in Estark92

    Het algemeen verslag over deze club laat ik over aan mijn mede-ijsberen. Er valt veel te vertellen....

    De binnenkomst met bijbehorend ontvangst begon indrukwekkend.

    Estark92 is de club is met de beste line-up gecombineerd aan een uitstekende service. Dat moge ondertussen bij sommigen wel bekend zijn.

    Ook de aftersales gaat heel erg ver. Die leidt in sommige gevallen zelfs tot aan de kamerdeur van je hotel.........de binnenkant daarvan welteverstaan.


  10. #35
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Christina/Anna Grieks/Roemeens

    Christina : half Grieks en Roemeens Opgegroeid

    Figuur : slank /normaal

    Ogen : Gevaarlijk mooi en fel

    Lengte : 165.cm

    Borsten : Cup B/C echt

    Billen : mooi rond

    Haren : lang krullend

    Mond : als ze lacht groot met mooie tanden

    Vingers : lang met scherpe nagels

    Taal : Engels,Spaans,Italaans.

    Service : Rollenspel,SM,Zoenen,Bijten,Krabben,PZC,Beffen,NMC ,Vibratorshow,Theater en Lesbisch show,massages, enz enz......

    Herhalingsgevaar : liefst elke dag maar dan ga ik binnen een week dood.

    Op de tweede avond na bezoek van de andere club en na de sessie met Vannesa had ik het wel voor gezien dacht ik.

    Rond 04.00 u komt Deze Christina naar me toe en pakt me beet in mijn nek terwijl ze haar andere arm om haar blonde vriendin houd.

    Je bent de mijne zegt ze terwijl ik haar uitlach maar nee ze haalt aan en zegt gisteren wou ik je al maar heb je toen diverse malen misgelopen.
    Ik heb je vrienden aangesproken ( Sonny en Carpe.M maar deed dit om jou aandacht te vragen.
    Je keek en lachte naar me we hadden contact.

    Ik wil jou vanavond en wat ik wil gebeurd zei ze ik zei Ik betaal dus ik bepaal Jij bepaald niets zegt ze
    Picasso1 komt er bij staan en denkt potverdomme wat een bitch maar wel een super lekkere meid.

    Ze wil een trio met mij met haar Blonde vriendin maar Picasso neemt even het gesprek over en ik loop even weg naar Carpe Momentum
    dan komt Picasso1 er weer bij staan en zei blijft in de buurt van de uitgang naar ons kijken.

    We gaan naar de ruimte achter glas staan en daar komt ze weer aan en zegt ik wil jou en nu
    Ik vertel haar dat ik net 5 minuten terug ben en na 3 kamerbezoeken vandaag mijn Pik niet meer omhoog zal krijgen.
    Binnen 3 minuten laat ik hem staan zegt ze en zoent me pakt me aan mijn ballen er rijd over mijn been met haar mooie slanke benen die in zwarte nylons gehuld zijn.
    ik zeg dat lukt je nooit,wedden roept ze voor 500,- euro ? dit is de eerste keer dat ik twijfel dus ik wed maar niet.
    Ik wil een speciaal iemand zegt ze

    Picasso1 vlucht en Carpe Momentum ziet dat ik ingepakt wordt.
    Ik denk vooruit dan maar eens kijken wat ze in huis heeft stikt mij wat.

    In de Hotelhal vraagt ze om 2 euro voor de lakens aan me bij de receptie, ja zegt ze alles kost dubbel voor jou.
    We gaan de lift in en ze smijt me tegen de spiegelwand aan om me te zoenen en tegen mijn been aan te rijden.

    Op 1 stappen we uit en ze hangt weer om met zodat we het bijzet tafeltje met plant tegen de grond aan lopen.
    Ze rukt aan mijn nek kleding en we vallen tegen diverse deuren omhoog die open gaan maar niemand zegt iets.

    Op de kamer duwt ze me op bed en vraagt of ik een lijntje wil ik zeg nee geen kut coke.
    Ik ga zitten en doe een schoen uit maar daarna springt ze op me en drukt haar kruis tegen mijn gezicht e wrijft op en neer.
    ik krijg geen kans meer om mijn andere schoen meer uit te doen en ze begint mijn broek los te maken wat haar vingervlug lukt.
    Ze pakt mijn slappe pik en wrijft met haar hand ook over en onder mijn ballen ook mijn anus masseerd ze.
    Dan likt ze mijn nek en duwt haar tong in mijn oor en hijgt en fluisterd van alles wat geil is en kut ja mijn Pik staat recht overeind voor de 4e x vanavond
    500,- zegt ze en lacht.
    Dat staat ze op zet de muziek wat wilder aan en loopt naar de badkamer waar ze roept nu het zakelijke.
    Blijf de hele nacht leg maar 400,- neer ik roep terwijl ik me verder uitkleed pech ik heb nog maar 120,- euro bij me dus laten we maar 45 min. doen.

    Ze zegt niets en ze wast me tot in mijn anus en mijn kop pakt ze speciaal daarna wast ze zich zelf en komt naar het bed het geld gaat in de kast en ze begint te bijten,krabben en te likken.
    Ik waarschuw dat ik zonder schrammen de kamer moet verlaten waarop ze zegt je vrouw zal niets vinden.
    Na flink wat zoenen en strelen pakt ze mijn pik en zuigt hem in de grootste vorm ooit, ze heeft hem helemaal in haar keel zitten dus toch 18 cm.

    Dan staat ze op en pakt een vibrator en gaat naast haar laptop op de kast een showtje geven om daarna op het bed te komen en de vibrator op mijn boven been te plaatsen en hem 25 cm in haar kut te laten zakken ze gilt en trilt en haalt hem langs haar clitoris weer omhoog.
    Nu moet ik haar likken ze is echt nat en speelt of ze klaar komt ze trekt zich onder mij uit en doet een condoom om mijn penis en komt boven op me zitten waarna ze me gewoon verkracht haar borsten moet ik likken en haar tepels zuigen en likken terwijl ze gilt en slaat en krabt aan mijn schouders.
    ook een vinger duwt ze bij me naar binnen met de top en roept I fuck you. Ja Jansen je wordt verkracht door ene Christina.

    Dan stopt ze en zegt zo dit was allemaal theater geef me nu een doggy beurt maar kom niet klaar.
    Ik druk haar bijna de kamer af en het zweet staat op onze lichamen we neuken in hoog tempo en ze wil nu weer wat anders.

    ik moet op haar zitten en haar neuken tussen haar tieten terwijl zei zich vingert en met een hand mijn anus dicht drukt.
    Spuiten roept ze NU Nu Nu en ja ik trek mijn lul uit haar borsten en schreeuw de hele club bij elkaar en spuit haar buik en borsten vol.
    THEATER ZEG IK
    Kapot val ik neer na 40 minuten en ze lacht en vraagt om tip
    Ja nu baal ik omdat ze van mij nog wel 50,- extra gekregen zou hebben maar Jansen had niets meer bij zich.

    Er wordt geklopt en de blonde komt in een jogginspak naar binnen ze kijkt me aan en lacht ik lig nog naakt op bed en mijn pik licht ernaast.
    Ik kleed me aan en ze bedankt me ik zeg nee jij bedankt ik zal je nooit vergeten.
    Dan pakt ze mijn mobiel en drukt haar tel. nummer erop en zegt Please Come back.

    Ik ga via de trap naar beneden en iedereen is weg buiten staan Picasso1 en Zed pinpas die ook niet meer wisten of ik er nog was dus nu Sonny nog van de kamer en allemaal kapot naar ons hotel toe.

    Carpe.m. maken we wakker en ook die denkt Jansen je bent gesloopt.
    Christina gaat met de kerst tot februari weg dus wil ik daarna terug naar haar ik wil gesloopt worden.
    Ik vertel haar dat de kleine spanjaard haar ook wel wil maar zei zegt nee ik zoek zelf mijn mannen uit.

    p.s. Picasso1 zou zaterdag terug gaan ook voor haar ik ben benieuwd.

    Ja dit is nummer 1 in mijn top 10 sorry Louana.

  11. #36
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Christina de beste hoer van spanje

    Kreeg net een sms van Christina ze mist me al ik ben al op Raynair aan het kijken om over 14 dagen even terug te gaan.

    Samen met Picasso1 die er het weekend wel zal zitten.
    vrijdag 10 of zaterdag 11 dec.

    Misschien dat Sonny dan er ook nog is

    Reisverslag volgt ben nu nog kapot.

  12. #37
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Zo geil kom je ze nooit tegen.

    Ik was nog enkele details vergeten omdat mijn hoofd net zo afgetrokken eruit zag en voelde als mijn lul die me vroeg even niets meer te doen.

    Toen die Griet half naast me zat na een zeer goed PZC stak ze een dunne sigaret op.
    Ze haalde diep in 2 x en duwde ze de sigaret tusen mijn lippen.
    Ik rook al super lang niet meer en vind het smerig normaal om te roken.
    Nu haalde ik in en verdomd het was nog lekker ook.
    Kut dacht ik alles wat die griet met me doet vind ik nog lekker ook.
    Ze keek me weer gemeen lachend aan en streek met haar brandende sigaret heel langzaam langs mijn paal naar boven tot op de kop.
    Ik waarschuwde haar dat als ze me raakt met de brandende sigaret ik haar hoofd als een Honkbal weg sla.
    Ze lachte alleen maar en ging gewoon door.
    Ik lag te zweten van angst en spanning, ze wou ook mijn ogen nog verblinden met haar slip.
    De slip pakte ik af en stopte hem onder mijn neus en rook er aan maar geen luchtje zat er aan.
    Ik stopte haar tanga in mijn mond en kouwde erop terwijl ze zich vingerde en dan tussendoor haar natte vingers in mijn mond stopte en de tanga eruit haalde.
    Ik pakte ook haar kut en voelde dat ze super nat was terwijl er geen glijmiddel aan te pas was gekomen.
    Ja we waren allebij in het rollenspel van haar zo verwikkeld dat alles wat ze om haar heen vond mee liet spelen.
    Daarna kwam de vibrator te voorschijn waar ik al over geschreven heb.

    Ja na een halve week weer op beide benen terug op aarde te staan heb ik wel het gevoel dat ik haar snel weer terug wil zien.
    Deze meid vond het geweldig om mij zo in te pakken terwijl ik op deze manier ook wel eens verwend wil worden.
    Ze had dus geluk dat ik zo fanatiek meedeed en ik het geluk dat ik weer naar huis moest anders was dit mijn dood geweest.

    Picasso schreef dat hij haar een dag later meegenomen heeft en vond haar niets speciaals.
    Ik kan me daar wel iets van voorstellen omdat ze volgens mij gewoon net als ik eens iets speciaals wil en met de andere een normaal gebeuren heb op de kamer.

    Ik heb gewoon nog nooit zo'n gekke, geile, lekkere,natte,mooie meid meegemaakt.

  13. #38
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Mijn top 1 meisje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Naam : Geanina

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Spaans

    Leeftijd : 26

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang

    Lengte dame : 1.72

    Postuur/Cupmaat : Normaal/C-cup naturel

    Tatoeages/Piercings : Onder aan rug

    Service:TZ, PZC, NMC, BEFFEN, FT, MASSAGE

    Een echt Carpe-meisje.
    Aangezien volgens de regels van de jury m.b.t. de "Miss Ijsbeer verkiezing 2010" er een verslag (het hadden er ook meer kunnen zijn) dient te worden geschreven, zal ik een paar regels wijden aan Geanina.

    We zijn ondertussen alweer twee jaar verder sinds mijn eerste ervaring met deze roemeense jongedame. Sindsdien al die tijd mijn absolute nummer één. Helaas was ze toevallig net niet aanwezig ten tijde van de Ijsberentrip naar de Costa del Sol.

    Ooit begonnen in Privee bij Salou. Ik heb haar overigens daar nooit (bewust) getroffen maar bij de eerste ontmoeting kwam ze me vaag bekend voor. Dit had mogelijk te maken met het feit dat andere dames mijn aandacht hadden en omdat ze voortdurend (van horen zeggen) op de kamer was, als zijnde één van de toppers qua service. Dat laatste is natuurlijk heel persoonlijk.

    Geanina is geen dame die echt opvalt tussen al het moois in Estark92, maar heeft toch een bepaalde uitstraling. Vaak wat onrustig en in gezelschap van één van haar vriendinnen (Gabriela en Carmen) arm in arm door de club rondlopend. Ook een dame met een aan- en uitknop. De ingetogen afstandelijkheid die ze beneden in de bar uit kan stralen verdwijnt op het moment dat de kamerdeur achter je dicht gaat.

    Zowel GFE als PSE. Vaak een moeilijk te verwoorden mengelmoes daarvan, waarbij je nooit weet wat wanneer begint. Van lief, teder en warmhartig tot intense "babe" die je de sterren voor je ogen pijpt.
    Ik heb met deze dame nooit langer dan pakweg 15 minuten in de bar doorgebracht doch op de kamer heeft ze me nooit één moment verveeld. Ook is er niet één sessies die een herhaling lijkt van voorheen.
    Technisch gezien zeer begaafd in haar service en professioneel in de goede zin van het woord.

    Ik zal het hier maar bij laten.

    Aldus mijn subjectieve motivatie van mijn nummer 1 van 2010 (en 2009 en ook 2008). Hoewel het jaar nog lang is, is het onwaarschijnlijk dat deze positie nog zal wijzigen.



  14. #39
    Henk B Gast

    Daumen hoch Sasha (Roemeense)




    Naam : Sasha

    Nationaliteit/Taal : Roemeense (met Russisch bloed) / Roemeens, Russisch, Spaans en Engels

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/-lengte : Blond-Bruin/Lang

    Lengte dame : 1.72 m

    Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup

    Tatoeages/Piercings : Blanko

    Service: TZ, PMC, NMC, BEFFEN, MASSAGE, GFE++

    Voordelen: Weet een ijzersterke illusie te creëren

    Nadelen: Onbewust blijf je met deze dame kameren, waardoor je het andere moois laat staan

    Tijdsduur : 90 min

    Prijs : 200 EURO

    Extra’s bij het bezoek: GFE van een buitencategorie


    Sasha heb ik leren kennen tijdens mijn eerste bezoek aan Estark92 afgelopen september. Ze was toen wat blonder dan tijdens de Costatour. Toen al had ik een meer dan gemiddelde sessie met haar, echter wat er de tijdens de Costatour tussen haar en mij gebeurde slaat gewoon alles.

    Sasha is een prachtig mooi meisje met een zacht gezicht, knal blauwe ogen en sluik lang haar. Verder is ze voorzien van volle (bijna botox) lippen welke haar koppie helemaal afmaken. Haar gezichtsuitdrukking is Slavisch…. en dan ben ik direct verkocht. Dit alles in combinatie met haar pre- en after sales, sympathie en technische vaardigheden op de kamer heeft er voor gezorgd dat ik de Costatour op een roze (illusie)-wolk heb doorgemaakt.

    We waren nog niet kaum binnen op de eerste avond en Sasha had me al in de smiezen. Na eerst met de overige ijsberen de eerste golf van animerende meiden te hebben weerstaan (behalve Zedd-Pin dan) zag Sasha kans zich vanaf dat moment als “kleefteef” te manifesteren. In een club als Estark92, waar bijna alle dames de stempel “stunner” kunnen dragen is dat normaal gesproken erg vervelend. Maar met Sasha had ik daar geen moeite mee. Ik heb twee dagen heerlijk van deze meid genoten. Op de kamer overtrof Sasha alles wat je maar kon wensen. Een GFE welke zijn weerga niet kent. Dit in combinatie met haar uiterst bekwame sexuele prestaties, maakt Sasha voor mij “de” ontdekking van 2010. Het is dat Jansen de sleutel van onze hotelkamer goed bewaakte, anders……………………..

  15. #40
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Rechtstreeks uit Estark ; op woe. 27 april om 02.30 u

    Sonny is onverwachts binnengevallen rond 01.00 u en heeft Sasha geheel onverwachts een uurtje plezier bezorgt.

    Sonny zit nu al te denken hoe hij vannacht Sacha weer een grote lul zal schenken

    Wordt vervolgd vanuit Spanje

    Jansen

    p.s. Christina / Anna was niet aanwezig vannacht.

  16. #41
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Het was weer een super weerzien met Sasha. Na afgelopen weekend een film gezien te hebben met Jessica Alba, weet ik nu ook te plaatsen waar Sasha als twee druppels water op lijkt. Juist, op Jessica Alba

    Ja ze lijkt er echt op.

    Na de zomer gaan we weer samen daar na toe ik ben al aan het aftellen. ( Christina mis ik ook )

  17. #42
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Gisteren bezocht ik liep over geplaveide wegen in de voetsporen van grote ijsberen carpe momentum en janssen! Tent stelde zeker niet teleur, vervelend maar ben nog ongeveer week of 3 hier. Uitgebreid verslag volgt later als ik rond half december thuis ben.
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  18. Onderstaande 3 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (24 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2019),Picasso 1 (24 oktober 2016)

  19. #43
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Gisteren bezocht ik liep over geplaveide wegen in de voetsporen van grote ijsberen carpe momentum en janssen! Tent stelde zeker niet teleur, vervelend maar ben nog ongeveer week of 3 hier. Uitgebreid verslag volgt later als ik rond half december thuis ben.
    Erg vervelend voor je om nog 3 weken in Spanje te moeten vertoeven. Ik begrijp wel dat je een beetje moet werken, maar de zon schijnt op je bolletje. Veel plezier gewenst aldaar uit het "mui frigo" Holland. Neem maar een paar merrie's te grazen in Espanyola.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2019),Iamlonely (25 oktober 2016),Picasso 1 (24 oktober 2016)

  21. #44
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    IAL, je kan ook Scandalo bezoeken in Malaga vlak bij het vliegveld. Daar is het damesaanbod gevarieerder dan dat Roemeens geworden club Estark en bovendien heeft het veel meer sfeer met erotische shows etc. Zoals ik je ken is Scandalo meer jouw ding.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2019),Iamlonely (25 oktober 2016)

  23. #45
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Zal de aankomende weken wat ruimte maken in de agenda voor een bezoekje aan Scandolo!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2019)

  25. #46
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    @Lamlonely: Is Club Estark uiteindelijk tegengevallen aangezien een groot verslag ontbreekt of heb je nog recente tips aangezien ik overweeg om daar eens langs te gaan?

  26. Onderstaande leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2019)

  27. #47
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Live vanuit Spanje valt niet tegen Laplagne gewoon te druk gehad weer terug.
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 maart 2017),fg22 (26 oktober 2019)

  29. #48
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Het beviel weer uitstekend vanavond!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 maart 2017),fg22 (26 oktober 2019)

  31. #49
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.205
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Ik wacht vol belangstelling op je ervaringen, maar daarvoor zal ik mijn belevenissen delen. Ik ben er zelf niet binnen geweest maar Estark 92 schijnt een casino waaruit je van binnen kan doorlopen naar de club met de dames. Tijdens een bliksembezoek deze tent bezocht en het was werkelijk top. De zaak heet volgens mij (hotel) 'Stars of the Sea' of zoiets. En eigenlijk is het inderdaad een hotel waar de dames uit de club een kamer huren. Deze werkwijze wel meer gezien in Spanje: dames proberen je aan de bar te versieren om mee naar boven naar hun kamer te gaan. Inderdaad een kamer en geen afwerkruimte of kamertje. Nadat een vergadering heel op tijd was afgelopen met de C1-lijn van de trein, die veel op een metro lijkt, vanuit Malaga richting Fuengirola gegaan. Een paar haltes voor Fuengirola moet je bij Carjaval uitstappen en dan de nodige trappen naar beneden. Vanuit het perron van Carjaval en de trappenafdaling heb je al zicht op de Star of the Sea. Ik wist gelijk dat ik goed zat, want ik zag een blondine bij het open raam haar gezicht een facelift geven. Eenmaal op de begane grond wijst aan de straatkant niets dat je voor de deur van een club met bloedmooie vrouwen staat. Zo net zo goed een kantoorpand van een bank kunnen zijn. Ik kon op een doordeweekse dag gewoon de club binnenlopen want er stond geen portier of zoiets. Ik begreep dat dit wel in de weekeinden en tijdens de drukke vakantieperiodes het geval is. Het was nog vroeg in de avond maar er liepen voldoende dames rond die bijna allemaal goed Engels spraken. Na een biertje van acht euro - drankjes zijn inderdaad redelijk duur - heb ik volledig laten opgeilen door de Russische Natalia uit Sint Petersburg, die steeds voor twee maanden in deze club is en dan weer naar haar zoontje gaat. Een veel gehoord verhaal. Die Natalia had met mooie bruine haren een waanzinnig strak figuur en nam alle tijd om met elkaar kennis te maken. Je kent wel kusje in de nek en een beetje voelen. Ruim een half uurtje voor 75 euro van haar op de kamer genoten want de druk moest toch van de ketel. Eenmaal terug in de club bleek het aantal dames zeker verdubbeld. De meeste vrouwen lagen bij mijn aankomst nog te slapen aangezien deze club tot vier a vijf uur in de nacht open is en dames met mijn mannen meegaan voor een afterparty aangezien het zelfstandige dames zijn. Je ziet gelijk welke dames populair bij de vaste klanten want die komen en gaan naar de kamer. Er waren ook veel Braziliaanse vrouwtjes aanwezig en omdat er relatief weinig mannen waren: keuze genoeg. Vanzelfsprekend de nodige Roemeense dames maar die kom je tegenwoordig in alle uithoeken van de wereld tegen. Mijn oog op voormalig Miss Boekarest laten vallen. Wat een lekkere spontane goed Engels sprekende blondine was dit. Zij kon de kleine Laplagne snel naar een grote berg laten uitgroeien en dat heb ik op de kamer geweten. Deze Roemeense schoonheid kon pijpen als de beste en zou in een saunaclub geweldige zaken doen. Veel dames hadden van 'hun collega's' van de Duitse saunaclubs gehoord, maar hebben vooralsnog voor het Spaanse clubleven 'gekozen'. Na mijn ontmaagding in Star of the Sea of Estark miste ik net mijn trein die eens in de twintig minuten richting Malaga gaat. Dan zie je vanaf het perron weer een pikant geklede dame haar kamer opkomen en dan begint het weer te kriebelen. Toen dacht ik maar aan één ding: snel weer een zakenreisje richting Malaga proberen te regelen.

  32. Onderstaande 5 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2017),Badslippers ( 5 maart 2017),fg22 (26 oktober 2019),Iamlonely ( 6 maart 2017),Wentelt Eefje ( 5 maart 2017)

  33. #50
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:44
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    975
    Thanked
    321 in 95 posts

    Standaard

    Vorige week naar de CDS geweest en Navy Bar, Estark en New Scandalo bezocht met mijn vriendin. Aangezien we beide akkoord moeten zijn over een goede optic/price/trioservice-ratio toch moeilijk ons gading gevonden. Tot zaterdagnacht de Roemeense Arina ons aansprak in Estark en de juiste aanpak hanteerde. 200 voor een uurtje met 3 all-in ontspanning was ideaal. Best ook wel extra handdoeken bijbetalen als je 2 euro geeft voor lakens want de natte handdoek van uw voorganger gebruiken vonden wij geen optie. Onze saunaclubs, Thailand of Dubai blijven toch vlottere en betere opties voor koppels. Soit, blijft een leuke hobby...

  34. Onderstaande 6 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2019),JonnyFontane (26 oktober 2019),laplagne (27 oktober 2019),Sjeufke (26 oktober 2019),Tuc ( 1 november 2019),uurtje (26 oktober 2019)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

  Diamond 468*60