Pagina 13 van 52 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 1285
  1. #301
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ep Oorklep Bekijk bericht
    Beneden aangekomen 12:45 waren er inmiddels wel 5 dames. Er zat echter niks bij voor mij. Ik besloot maar naar mijn oude cluppie Heavensgate te gaan in Dorsten want ik had het idee dat great palace pas 's avonds tot bloei kwam (of helemaal niet).
    Voor elke club geldt dat er 's ochtends tussen 11u en 13u nog niet zo veel loos is, in de loop vd middag lopen de aantallen in GP vaak al op tot 20-25 en in de avond zeker in het weekend mag je rekenen op 30-40 dames minimaal.
    GP is een prima club, met een mooie inrichting, groot met een tuin met zwembad en het loont daar zeker wat langer te blijven dan wat jij deed.
    Overigens de aantallen dames in Heavensgate zullen denk ik minder zijn dan in GP.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #302
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Mee eens, s'morgens en in het begin van de middag is er weinig te doen. Vanaf een uur of 5 beginnen de dames binnen te druppelen. s'Avonds kan het er erg gezellig zijn en zijn er zeker 30 á 40 dames. Al een aantal keren in deze club geweest en altijd leuke sessies gehad met goed uitziende dames.

  3. #303
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Great Palace begint pas leuk te worden na 5 uur. Dan komen de meeste dames (30 á 40) binnen en s'avonds heerst er een leuke sfeer. Ik ben er ook vaak vroeg geweest, maar dan is er niets te doen. 1x was ik er zelfs om 11 uur en de Thekedame zei dat er nog geen dames aanwezig waren. Maakte mij op dat moment niet zoveel uit, want ik had de dag er voor een zware nacht gehad tot 5 uur in Club Mondial. Kon ik mooi even slapen op de grote ligbanken en daarna ontbijten en genieten van de sauna. Tot 5 uur liepen er misschien 5 dames rond, maar vanaf een uur of 5 kwamen er meer en meer en werd de sfeer gezellig.
    Volgende keer wat langer blijven in Great Palace of later komen

  4. #304
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    verschillende keren in GP geweest.
    Maar inderdaad de meeste dames komen rond etenstijd savonds binnen druppelen
    Wij gaan ook altijd vroeg
    Maar ik zit er niet mee als er weinig dames zijn
    Als het bier maar lekker koud is.
    En een beetje auwehoeren met de dames die er wel zijn
    Beetje kletsen met manne
    En voor je het weet zijn er 35 vrouwen binnen
    De laatste keer dat weer waren zaten er wel lekkere dames
    Binnen kort moeten we maar weer eens gaan.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. #305
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Ik was er diezelfde woensdag om 16.00uur en er waren op dat moment 35vrouwen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #306
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik was er diezelfde woensdag om 16.00uur en er waren op dat moment 35vrouwen.
    Op de aanwezigheidslijst ja.
    Ik heb daar smiddags om 16.00uur nog nooit 35 vrouwen gezien
    Eerder max 10
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. #307
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Op de aanwezigheidslijst ja.
    Ik heb daar smiddags om 16.00uur nog nooit 35 vrouwen gezien
    Eerder max 10
    Ik heb inderdaad de lijst gezien maar ik ben ook met de manager door de club gelopen om het nieuwe zwembad te zien. En dus kon ik een redelijke schatting maken dat het aantal dames wel klopte.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 5 augustus 2016)

  9. #308
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:13
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Gisteren tegen zes uur gearriveerd bij deze club. Vriendelijk ontvangst en uitleg van de theke over een en ander over de club. De club heeft ruime lockers, althans ik had een ruime gekregen. Er zijn ook wat kleinere lockers, maar voor zover ik kon zien, zijn deze ook ruim genoeg. Hier heb je ook een douche ruimte. Het minst tevreden was ik over de douche, de temperatuur was lastig in te stellen en het heeft een 5 seconden knop. Ik was meer met de knop bezig dan met douchen maar goed. Wilde me niet teveel aan ergeren, we zijn immers in een club om te relaxen niet waar. Naast het omkleed gedeelte heb je een ruimte waar zich een damp sauna (70 graden) bevindt. Volgens mij is dit het enige club met zo een sauna, heb het in geen andere club gezien. Er was een ook een sauna ernaast, maar deze was afgesloten en er werd via een briefje verwezen naar de sauna buiten in de tuin.

    De sauna in de tuin is van 90 graden. Verder is er ook een zwembad in de tuin aanwezig. Een Duitse zuipschuit nam een duik en meldde dat het koud was. Tsja wat drank al niet doet met een mens.

    Binnenkant is zeer ruim met een bar, met banken waarvan sommige eerder leken op boxsprings. In het midden heb je een zwevende bed. De inrichting is oriëntaals. Aan de rechterzijde vanaf de bar heb je kino-kamer en speelkamer. Aan de linkerzijde vanaf de bar heb je het restaurant en helemaal achterin heb je een rookkamer. In het restaurant had je soep, friet (wat regelmatig werd aangevuld), rauwkost, fruit, en jus d' orange. Buiten in de tuin werd er gegrild door de kok. Het smaakte allemaal prima. De club heeft een bovenverdieping welke voorzien zijn van kamers. lounge en massage.

    De vakantieperiode heeft ook zijn effect gehad op de line up van deze club. Er waren zo een vijftiental dames waarvan 1 choco en de overige waren volgens mij Roemeens. Alle dames zijn fkk. Mijn sessies waren met Elisa en Irana. Niet echt denderende seks, maar goed 2 mooie lolita meiden waarop ik mijn lusten kon botvieren. Elisa is beetje een turbo geval, want ze doet de handelingen snel zoals pijpen en zelfs de massage. Irana daarentegen doet geen massage en is rustiger in haar handelingen, ze kan heerlijk pijpen en houdt er van om genomen te worden in doggy. ik heb genoten van beide meiden, maar herhaling zit er waarschijnlijk niet in.

    Met en al heb ik een prima avond gehad in GP. Ik zal deze club vast nog wel een keer bezoeken, maar dat zal niet gebeuren op korte termijn.

  10. Onderstaande 8 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 7 augustus 2016),biged ( 8 augustus 2016),hallodaarbenikweer ( 7 augustus 2016),Manureva ( 7 augustus 2016),mechelen ( 7 augustus 2016),SAS ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2016),Wijze grijze ( 7 augustus 2016)

  11. #309
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Verslag van mijn bezoek op 28-7-2016

    Omdat mijn prive auto voor een grote beurt moest en ook toe was aan nieuwe remblokken voor en achter stond deze bij de garage op nog geen 6 km afstand van deze club.

    Ik liet mij met een taxi naar de club brengen.
    Aankomst om 13.45 uur
    Bij aankomst stond er een grote jacht op een aanhangwagen bij de club.
    Water en varen trekt mij dus eerst even een rondje gelopen en gekeken!


    Dan naar binnen en knappe slakke blonde theke met veel tatoe op haar lichaam.
    Een vriendelijk welkom en kreeg een badjas en handdoek en sleutel.
    Omdat ik er al vaker was geweest wist ik de weg.
    Omkleden en douchen en op onderzoek uitgaan.

    Eerst wat eten in het restaurant.
    Kan niet anders zeggen dat dit prima was.
    Maar tijdens het eten zag ik slechts 1 DVP lopen.
    We liepen er al een paar ijsberen.

    Toen maar een drankje genomen en verder rond gekeken in de club en ook buiten bij het nieuwe zwembad.
    Moet zeggen dat de tuin een nieuwe uiterlijk heeft gekregen en dat dit zeer netjes is geworden.
    Helaas was het geen weer om te zwemmen het was een bewolkte dag maar later werd het beter tegen 17.00 uur.
    Toch even met mijn dikke teen gevoeld hoe het water was.
    Helaas was het ijskoud en niet verwarmd!

    Verder met mijn rondje door de club.
    Rond 14.30 uur werd het tijd om eens te kijken voor een kamergang.
    Maar helaas zag ik slecht 2 DVP rond lopen en op de bank liggen.

    Ik vroeg me af hoeveel DVP er zouden zijn.
    Dus even de theke dame gevraag en ik kreeg antwoord dat er 4 dames waren en dat er nog 1 aan het om kleden was en dt er ron d18.00 uur pas weer dames zouden aantreden om te werken..

    Na de sauna gang trof ik een slanke kleine blonde 21 jarige dame uit Duitse dame.
    Na een tijdje samen op het zwevende bed te hebben gelegen en wat te hebben gepraat zijn we naar de kamer gegaan.
    Deze DVP weet goed hoe ze een ijsbeer kan verlijden en verwennen en de tijd vloog.
    Herhalingsgevaar 100%
    Na ruim 90 minuten waren we weer beneden en hebben we samen gedoucht en nog wat gedronken aan de bar!

    Nog een drankje gedaan met een Duitse ijsbeer.
    Hij vertelde dat er in het weekend en later op de avond wel meer DVP aanwezig zijn.

    Het aantal ijsberen was wel gestegen naar 7 maar het aantal DVP was blijven steken op 5.
    In mijn ogen is dat echt te weinig voor deze mooie grote club.

    Na nog een drankje ben ik met de taxi weer naar de garage gegaan en heb mijn auto opgehaald.

    Mijn volgende bezoek zal de volgende keer later op de avond zijn en waarschijnlijk in het weekend.

    Er zijn ook genoeg clubs waar je rond 12.00 uur al tussen de 10 DVP en 15 DVP aanwezig zijn.
    Dit komt omdat de DVP slapen in de club.
    Als de club open gaat moeten de DVP opstaan om de kamers beschikbaar te zijn om in te werken.

    De plek waar het goed toeven is voor alle ijsberen.
    Waar je kan genieten van leuke dames en uitgebreide wellness en lekker eten.

  12. Onderstaande 8 leden hebben SAS bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (10 augustus 2016),biged ( 9 augustus 2016),Chauffie ( 9 augustus 2016),Kwakje ( 9 augustus 2016),mechelen ( 9 augustus 2016),pret ( 9 augustus 2016),Sjeufke ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2016)

  13. #310
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag rond 12u na 30 euro gelapt te hebben 2x gekamerd met de Hongaars 'emo-girl' Anita: zeer relaxte sessies met een groot GFE gehalte waarbij wij vooral elkaar mondeling verwend hebben met veel gezoen er tussendoor. Ze heeft naar mijn smaak mooie grote labia's om aan te sabbelen en verder prachtige borsten op haar mooie blanke tatoo lijfie. Een groot smulfestijn was het bij de eerste sessie en daarom ook gekozen met nog een extra half uurtje met deze dame. (Daarnaast haalde natuurlijk ook de gedachte dat ze moeilijk te overtreffen mij over om met deze dame te gaan kameren)

    Rond dat tijdstip waren er totaal ca 6 dvp's waarvan er mij verder weinig bekoorden qua uiterlijk. Het was ook niet zo dat Anita de mooiste verschijning was, maar had ze juist die onschuldigs blikken wat mij direct overhaalde om met haar te kameren.

    Het eten (ontbijt) was voortreffelijk met oa verse jus, Nutella, gekookt ei en kwalitatief goed beleg.

    Ik denk dat ik gauw terug ga naar Great Palace en zeker weer Anita ga boeken!

  14. Onderstaande 4 leden hebben kinke113 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (13 september 2016),Piet Plezier (13 september 2016),SAS (13 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)

  15. #311
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    een dienstmededeling vanuit uitermate betrouwbare Duitse bron: het FKK-gesternte in GP is sinds heute niet meer van toepassing dus het staat maw de dames vrij textiel te dragen of niet in Castrop-Rauxel...mal gucken hoelang deze verandering doorgezet wordt...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  16. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (14 september 2016)

  17. #312
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Das een goede reden om binnenkort GP te bezoeken
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  18. #313
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    een dienstmededeling vanuit uitermate betrouwbare Duitse bron: het FKK-gesternte in GP is sinds heute niet meer van toepassing dus het staat maw de dames vrij textiel te dragen of niet in Castrop-Rauxel...mal gucken hoelang deze verandering doorgezet wordt...
    Naaktheid is nog toegelaten. De mooie Jessica bijvoorbeeld
    De dames mogen kiezen.
    Eerste consequentie, vorige vrijdag waren er meer Milfs in het begin van de dag.

  19. Onderstaande leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (18 september 2016)

  20. #314
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 17:41
    Berichten
    659
    Discussies
    16
    Thanks
    711
    Thanked
    1.581 in 383 posts

    Standaard

    Vorige week heb ik voor het eerst deze club bezocht. Wat een mooie tent is dit. Ruim. Mooie inrichting, eten is goed. Alleen jammer dat je binnen niet kunt baderren in een lekkere whirlpool.

    Qua dames (allemaal gekleed) was er veel te kiezen. Ik was er overigens 's avonds. Animatie heb ik niet bemerkt. Dat mag denk ' niet.

    Met twee meiden op kamer geweest. Namen ben ik vergeten. Was beiden echt niet bijzonder. TZ: nee. En verder wat plichtmatig Afraffelwerk. Ik had geen klik.

    Kortom: club is prima. Diensten en inzet van de dames vielen me tegen.

    De volgende dag op de terugweg gestopt bij Villa Marisol. Daar was het gelukkig weer als vanouds prima!

  21. Onderstaande 3 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 oktober 2016),robglover (28 oktober 2016),SAS (12 oktober 2016)

  22. #315
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Weinig berichten over GP de laatste tijd. Na lulo op donderdag hier nog even heen gegaan voor het happy hour van drie tientjes. Weet niet echt waarom, in neby waren met Sisi, Ebru en Elena drie leuke en goede meisjes aanwezig... en toch reed ik naar Castrop Rauxel. Eten was matiger dan ik me herinnerde, maar bier nog steeds inclusief. Zoals bekend geen FKK meer, waardoor je echt nog heel sporadisch een naakt meisje ziet. Zonde, want hiermee hebben ze hun USP een beetje weggegeven. Volgens "mijn dame" is het bezoek ook behoorlijk teruggelopen sinds de kledingsvoorschiften gewijzigd zijn.

    Line up is wel eens beter geweest en de club lijkt zich tot turkenclub te hebben ontwikkeld; gemiddeld binnen een minuut een kamervraag. Een aantal best leuke meisjes, waaronder wat rond paraderende Duitse meiden met de neus omhoog; een paar kamerkatastrophes uit Samya en zo verder. Een best leuk kamertje gemaakt met Jessica (net als bij mijn laatste bezoek). Zie paspoortje zou ik zeggen.

    Al met al niet veel reden om terug te komen, als ik weer een avondje moet vullen in de buurt ga ik naar Salome of Neby.

  23. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (18 december 2016),noglangnietuitgewandeld (18 december 2016),Piet Plezier (18 december 2016),rob45 (18 december 2016),satanic surfer (18 december 2016),trickyD (21 december 2016),Wentelt Eefje (18 december 2016)

  24. #316
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Ben nu een paar keer hier geweest, vooral om Angelina (ook bekend als Dana uit Villa Venus) te bezoeken. Qua aankleding veruit de mooiste club die ik in mijn carrière heb bezocht (maar goed, die zijn op één hand te tellen). Ik ben telkens 's avonds geweest en qua line-up was er steeds genoeg te kiezen. Minimaal 20-25 dames aanwezig, op een stuk minder beren. Genoeg variatie ook: van MILF tot lolita, er is voor elk wat wils. Twee keer met Angelina gekamerd en dat was als vanouds: super! Één keer ook met een andere dame de gang naar boven gemaakt. Over die kamergang kan ik heel kort zijn: standaard afwerken, weinig inzet en binnen 15 minuten weer buiten. Haar naam ben ik vergeten, maar was ook absoluut niet het onthouden waard.

  25. Onderstaande leden hebben Maedhros bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (13 april 2017)

  26. #317
    Geregistreerd
    9 februari 2011
    Last Online
    24 januari 2024 @ 08:26
    Berichten
    19
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    ik ben op zoek naar Andrea, een Roemeense vrouw van ca. 39 jaar, blond een beetje volslank, ik heb goede redenen te denken dat ze hier werkt. Ze heeft voordien gewerkt bij lekker ding in Emmerich.

  27. #318
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Ik wil donderdagavond naar great palace speciaal voor Angelina. Weet iemand of zij nog steeds in de avond daar aanwezig is?

  28. #319
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Ik had vandaag maar even gebeld maar ze is op vakantie word aangegeven maar dat was 4 weken geleden ook al. Weet iemand waar Angelina voorheen Dana van Villa Venus in Duisburg gebleven is?

  29. #320
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Als men aangeeft dat dame op vakantie is betekent het ook vaak dat de dame is verkast naar andere club.
    Dus waarschijnlijk gewoon een smoes.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  30. #321
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Die conclusie heb ik ook getrokken vandaar mijn vraag of iemand weet waar ze is gebleven

  31. #322
    Geregistreerd
    22 april 2011
    Last Online
    3 september 2021 @ 13:15
    Berichten
    106
    Discussies
    3
    Thanks
    93
    Thanked
    115 in 41 posts

    Standaard

    Niemand meer iets vernomen van Angelina/Dana?

  32. #323
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Genoeg andere leuke dames overal.......

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  33. #324
    Geregistreerd
    6 september 2015
    Last Online
    22 maart 2024 @ 20:38
    Berichten
    55
    Discussies
    0
    Thanks
    147
    Thanked
    530 in 48 posts

    Daumen runter "Great" Place - Zondag 25 juni jl.

    De afgelopen jaren bezocht ik af en toe deze club maar of dat in de toekomst ook nog gaat gebeuren betwijfel ik.

    ENTREE/ONTVANGST

    Rond 13/14u gearriveerd, 30 EURO betaald (wat achteraf nog te veel bleek). Over de ontvangstdame kan ik niets positiefs of
    negatiefs zeggen. Echter is het in zo'n gelegenheid niet positief zie ik dat als negatief; maar dat terzijde.

    DE CLUB

    De club is groot en over het algemeen goed verzorgd. De inrichting is Arabische/oosterse stijl met grote stevige banken waar
    je lekker op kunt liggen. Kamers zijn er ruim voldoende (volgens mij kennen ze hier geen wachttijden). De kleedruimte
    heeft veel dubbel zo grote kasten als wat gangbaar is in saunaclubland. De tuin is vorig jaar verbouwd. Er is een zwembad
    gekomen. Echter dit laatste is voor mij onbelangrijk. De afwerking van tuin, zwembad en huisjes buiten laat te wensen over.
    Zeker als je de tuinmeubels ziet. Deze hadden naar mijn mening beter vervangen kunnen worden voor iets goeds.

    HYGIENE

    De hygiëne is over het algemeen goed te noemen. De kleedkamer wordt vaak schoongemaakt. De douche oogt netjes afgewerkt
    en schoon. De wc's zijn vrijwel altijd schoon. Helaas trof ik dit keer beneden vieze wc's aan. De kamers ogen over het algemeen'
    ook netjes.

    ETEN

    Het ontbijt is zeer beperkt. Meestal wat roerei en worstjes welke zich in warmhoudbakken begeven. 's-avonds meestal eenvoudige
    kost met een Poolse inslag. Wat salades. Dit keer was er overigens grill en wat simpele bijlages binnen. Je moet bij de kok bestellen
    wat je wil en later ophalen. Komt erg amateuristisch over. De kwaliteit van het vlees en de bereiding liet veel te wensen over. Maar
    hoe kan het ook anders met iemand die NUL interesse heeft en de naam kok niet waard is. Een nagerecht kennen ze niet. Iets waar
    je naar mijn mening ALTIJD voor moet zorgen. Kost weinig en geeft veel voldoening.

    DAMES/SFEER

    Gezien de grote van deze club zouden juist hier veel dames moeten zijn. Het tegendeel is helaas waar. Het zijn weinig veel te weinig
    voor een club van een dergelijke grote. Ben ook wel is op een zaterdag geweest maar ook dan vielen aantallen erg tegen. Overdag
    8-12 later oplopend naar iets over de 20. Daarbij is het niveau op een enkeling na C-keus en lager. Veel zigeunerachtig (allemaal
    soortgelijke grote ronde oorbellen). Dames weten ook geen sfeer of leuk contact te maken. Er waren al weinig gasten maak het ze
    dan naar de zin zou je zeggen...maar helaas het is een sfeerloos imperium geworden!

    PERSONEEL

    Een drankje geven zonder dat ze je aankijken; zo van hier!...een doodszonde in de horeca! Nee het gehele personeel kwam niet
    vriendelijk over. Ook zij wisten geen leuke sfeer te brengen en leveren een bijdrage aan dit sfeerloze imperium.

    CONCLUSIE

    Zelfs bij 30 EURO gaven ze mij achteraf het gevoel nog te veel betaald te hebben. De eigenaar zou is in GT moeten kijken hoe het wel
    kan. Het personeel moet veel vriendelijker en spraakzamer zijn. Er moeten overdag meer dames zijn en enkele toppers die weten hoe
    het werkt. Het eten moet ook beter. Deze club is aan het afglijden; de afstand vanaf Venlo doet er nog een schep bovenop. Wegblijven
    is mijn advies.

  34. Onderstaande 9 leden hebben HartaberFair bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 juli 2017),aquarius (10 juli 2017),brombeerzuid ( 6 september 2017),Champollion (11 juli 2017),Mistralwind (11 juli 2017),Oost (23 september 2017),Peter020 (11 juli 2017),toyota (10 juli 2017),Wijze grijze (10 juli 2017)

  35. #325
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard Sarah , Lisa oder "Ich hab Dich".

    Immer wieder Sonntags ging es ins Great Palace , für mich auch eine gute "Verkehrsanbindung" bei nur 26 Minuten Fahrtzeit.
    Anita hatte Ihren letzten Sonntag im Club. Sie kommt Mir auch als erste DL natürlich nackt entgegen. Ja, die Tattobraut, helle Haut blonde Haare und echt schön an zu sehen. Man hört auch nur Gutes von Ihr. Aber Ich dachte Mir dann, wenn Sie jetzt der Kracher ist und nicht mehr wieder kommt dann vermisse Ich Sie ja Danz dolle. Anita, schönen Ruhestand, Ich schau mich mal weiter um dachte Ich Mir so.
    Erst mal ein paar Drinks an der Bar genommen, Daggie hatte wohl Dienst hinterm Tresen.
    Eine deutsche DL war mit Ihr über Handtaschen am quasseln, na klar das sind halt Frauen. Etwas mit Lisa unterhalten, Wir haben beide eine Ratinger Vergangenheit. Aber Ihre liegt schon länger zurück. Lisa gefiel Mir optisch schon mal , Ü40 aber einen schlanken Body mit C-Cups , gut da´war Dr. Zitzewitz am Start ( Silkon ).
    Aber erst mal schauen was so geht, am Vortag gang was, da war die 3 Jahresparty und heute war zu Anfang die Notbesetzung da. Sarah war da am rumhuschen. Recht helle Haut, blond mit cooler Frisur. Ihr Gesicht ist echt hübsch, Ihrer Beisserchen könnten mal ein Update vertragen aber das Gesamtpaket passte. Sie klang noch ein wenig erkältet, man muss seinem Immunsystem auch mal was gönnen.

    Hin zu Ihr, etwas über dies und das gesprochen. Ja, Sarah ist ne ganz Nette. Haide Zimmer Baby. Auf dem Zimmer wurden alle Wünsche erfüllt , Ich finde dieses gegenseitiges umarmen und an sich randrücken ja perfekt. Das erste Zimmer war durch aus gut.
    Abrechnung 40 Euro für 30 Minuten.
    Ich musste das checken, nach dem Desaster vom Vortag, könnte ja auch an Mir gelegen haben, daher anderer Club mit neuen Damen.
    Lisa lümmelte sich gelangweilt auf einem Sofa rum. Mal da zu gesetzt und , Ich war auf der Suche nach etwas Bissigen, da darf die Dame auch etwas älter sein. Schritt 1 ist da immer Vertrauen zu schaffen. Etwas über Ratingen gesprochen, was man sonst so macht und Kleidung bei Mann und Frau.
    Ich meinte beim Mann eher funktionell und bei der Dame darf es auch mal eine Handtasche von Channel sein, Sie schaut mich nur an.
    Ich dachte Mir nur "hab Dich", Schritt 2 : meine Fantasien unter zu bringen.
    Ich erzählte Ihr von meinen Ratinger IT Girl das jetzt gerade Urlaub hätte , Sie könne so gut küssen beißen und eine GF6 Expertin wäre.
    Sie fragt noch mal nach, Sie beißt Dich. Ja, machst Du so was auch? Lisa: Wenn Du möchtest.
    Ich erklärte Ihr noch das Ich immer den normalen Preis bezahle, dafür mit Biss und ohne Kiss. Wenn das für Sie ok wäre könnte es abgehen.
    Lisa war dabei. Einen Schlüssel bitte. Ab aufs Zimmer , Sie zieht sich aus. Ich meinte Du kannst auch angezogen bleiben.
    Sie nur: Ist die Gewohnheit, Ich ziehe mich immer auf dem Zimmer aus.
    Dann gab es bissige Action satt von Ihr. Ich gleich: Du bist aber nicht die liebe Frau von neben an. Es schien Ihr zu gefallen.
    Eigentlich hatte Ich da nicht mehr vor aber wie zufällig gingen Ihre Finger immer wieder über meine Brustwarzen, der "Leistungsträger" wurde von Ihren geilen Boobs stimuliert. Lisa weiß genau wie man jemand bei der "Stange" hält.
    Nach 30 Minuten meinte Sie Wir wären dann fertig. Ich sagte Ihr, Schau mal hier, Ich kann doch so nicht gehen. Wir müssen verlängern aber jetzt ohne Zähnchen bitte.
    Es gab einen Blowjob und dann stieg Sie auf und meinte noch, das Sie nicht so gerne arbeitet, also im Bettchen.
    Ich sagte Ihr, Lisa bleib locker , Du kannst Dich gleich entspannen. Sie:
    Ihren Po etwas ausgerichtet und Gas gegeben. Finale im Handjob. Sie fragte mit oder ohne Öl?
    Ich nur, Baby frag Doch nicht immer überrasche mich doch mal. Sie nur etwas böse: Ich überrasche Dich gleich.
    Mit einer Hand gefühlvoll auf und ab, die andere Hand griff sich die Eier und drückte zu.
    Doch ,jetzt war Ich überrascht. Im gewissen Rahmen ganz gut gemacht. Abschuss Reinigung durch Ihr.
    Abrechnung 80 Euro für 60 Minuten. (Schon das zweite Stundenzimmer dieses Jahr) Da beste kommt halt immer zum Schluss.

    Danke für ein paar schöne Stunden im Great Palace.

  36. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (18 december 2017),Wentelt Eefje (21 december 2017),Wijze grijze (18 december 2017)

 

 
Pagina 13 van 52 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.